Inaczej podłączasz Vana a inaczej Multispace. https://obrazki.elektroda.pl/6746910200_... Schemat z Multispace
Sterowanie kierownicyy jest do ori radia ,a żeby działały też na Antku musi być Canbus odpowiedni do radia i odpowiednio wybrany w radiu. To on odpowiada za Sterowanie z kierownicy.
To co znalazłeś to raczej mogą byś przewody bezpośrednio od silnika siłownika a nie sterowanie.
Zacznij od kontroli wtyczek w Bsm pod maską. Pierwsza od prawej na górze steruje wycieraczek.
ten z konsoli kawowy najłatwiej podłapać wyjmując radio,a ten zielony jest w wiązce w boczku kierowcy.
Ludzie, czego wy kombinujecie. Zaczyna się od najprostszych rzeczy. Najpierw sprawdź i odpisz co i jak.
Nie trzeba montować siłownika do drzwi kierowcy.Sterownik centralnego jest w tunelu środkowym w okolicy tylnej popielniczki.Sterowanie masą,jeśli dobrze pamiętam to szary otwieranie,żółty zamykanie.
Na obrazku podłączenie zasilania i kierunkowskazów: https://obrazki.elektroda.pl/2895623500_...
a bardziej konkretnie ? Skoro pracuje w instalacji samochodowej to ma być na 12 V ? A coś w zamian , czy tylko taka dioda wchodzi w grę ?
Sterowany minusem
Podłączyć pod komputer w parametrach zobaczyć czy manetka steruje.
Nie powinno,zresztą gdyby coś "zgłupiało" to byś zauważył raczej.
Jeśli mowa o cienkim kablu przy samym silniku to jest to sterowanie PWM do pracy silnika.
Działa sterowanie z kierownicy (Citroen), ale Peugeot to to samo. Po zainstalowaniu mikrofonu w lampce sufitowej (często już jest tylko nie aktywny), działa jak zestaw głośnomówiący (można odbierać połączenia i dzwonić z kontaktów w telefonie), odtwarza pliki po USB i wszystkie audio z telefonu po bluetooth.
Sprawa wyjasniona, koniec tematu.
Cięgła sterowania do wymiany.
krańcówkę i namierzyłem przewód czarno/fioletowy tylko nie wiem gdzie go wpiąć w centralce, aby reagowała alarmem na otwarcie drzwi Niebieski - sterowanie drzwiami minusem
W oryginalnym systemie masz radio łączone do wyświetlacza i sterowania pilotem za pomocą magistrali VAN. I to jej styki masz wyprowadzone w złączu. Radio, które zakładasz ma wejście sterowania analogowego. I teraz są dwa rozwiązania. 1. Konwerter VAN -> sygnały analogowe, tylko nie wiem czy znajdziesz coś takiego w ofercie. 2. Jeżeli sterowanie w kierownicy...
Zobacz czy to ten schemat.
Może pomoże.
Sprawdź bezpiecznik SH, powinien być w położeniu "Client" lub "User", gdy będzie w położeniu "Parking" to będzie taki efekt jak opisujesz.
Witam, Potrzebuje zamontować sterowanie centralnego zamka z pilota. Nie działa wkładka w drzwiach jest uszkodzona i trochę to utrudnia mi dojście jak to działa. Znalazłem przewód fioletowy ale tylko zamyka przy podaniu masy. Proszę o pomoc.
Sterowanie leci bezpośrednio z kostki stacyjki do automatu rozrusznika.
Możesz wymienić.
To znaczy co? Jakie rady? Chciałes schemat?
Kup jeszcze z dziesięć cewek. Albo dwadzieścia. Nie łaska sprawdzić miernikiem co jest na kostce zespołu cewek? Powinno być zdaje się 12V, masa i dwa sterowania...
z diagnozy na oko radio się wyłącza rozłącza telefon i nie da się nim sterować
Wiem że może ale pytanie jest odnosnie podlaczenia do zamka centralnego w citroenie c2 konkretnie. A blokada zaplonu w tym alarmie ? Które kable nalezy podlaczyc?
Błędy w którym sterowniku? Panel ma swój sterownik i z nim można się komunikować. Podane błędy nie powinny mieć wpływ na pracę wentylatora nawiewu. Poza tym tam jest opcja Auto (sterowanie siłą nawiewu i klapami) lub ręcznie ustawienie siły nadmuchu.
Czyli co, szybą od strony kierowcy też BSI steruje?
W serwisie samochodowym też nic nie poradzą...będzie bez sterowania.
Centralka steruje zamkami, immobiliserem, kierunkowskazami, oświetleniem wnętrza... itd.
W Citroenie C3 Picasso nie działa sterowanie szybą kierowcy, pozostałe klawisze działają prawidłowo. Po wyłączeniu kluczyka ze stacyjki cały czas podświetlane są klawisze w panelu sterowania szybami. Rozebrałem panel przeczyściłem styki , ale to nic nie dało. Zastanawiam się z zakupem nowego panelu sterowania szybami, ale po poczytaniu o tej usterce...
może to pomoże ;) https://www.youtube.com/channel/UC8m32AC...
Mala poprawka, Kybernetes. To nie BSI lecz kalkulator skrzyni biegow nie steruje przekaznika zakazu rozruchu. Pozdrawiam, Georges
Sprawdź sterowanie. Jeżeli sterowanie jest sprawdź silniczek.
oraz nr 1 czyli „mute”. Do niczego, nie jest ci potrzebne, jak założysz zestaw głośnomówiący to się wtedy przyda. Podany przez ciebie opis nie ma żadnego związku ze sterowaniem z kierownicy.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Zobacz czy dochodzi zasilanie silniprądowe i czy po zwarciu DS tranzystora rusza, i czy jest sterowanie.
tyl otwierany jest osobnym klawiszem na pilocie
zdejmij ten czarny panel,.Ja w swoim nie miałem problemu.Żaróweczki lubią tam padać.Ciągnij je do siebie,nic nie obracaj TU masz manual http://www.peugeot-klub.pl/index.php?top...
wyciołem wszystkie dołożone przewody
citroen xantia mk1 1996 blaupunkt sydney sd27
Powinno działać wszystko z wyjątkiem zapamiętywania ustawień- do tego potrzeba więcej niż fotele.
Ten pin 13 i 15 to bezpośrednio silnik a nie sterowanie.
Dziękuję bardzo. Właśnie o to mi chodziło. Mam jeszcze jedno pytanie. Mógłbyś mi udostępnić schemat tej samej wtyczki tylko do Citroena C4 Picasso z 2011r? Tam występuje taka skrzynka https://obrazki.elektroda.pl/9543301600_... 2 - Zasilanie po włączeniu zapłonu 3 - LIN 4 - Masa 5 - wyjście bezpieczeństwa głównego przekaźnika 6 - sterowanie...
Jak będzie działał bez włączonego zapłonu to masz z górki, w alarmie masz wyjścia przekaźnikowe więc można sterować dowolnym sygnałem na zamek.
Przenoszę do Car Audio co kupić.
obejrzyj przekaźnik podwójny koło aku
:arrow: mistrz2000 [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... Wiesz, co to jest wyszukiwarka i jak z niej korzystać?
Sterowanie elektroniczne, w silniku.
Oczywiście że te elektrozawory są sterowane,
Niema tam stałego napięcia,regulator jest sterowany wypełnieniem impulsu.Po zapłonie może być napięcie w granicach 3v.
Cewka lub jej sterowanie
Kostki sprawdzone ale stacyjka może być zła albo przekaźniki Kostka stacyjki ma w tej cytrynie tyle do gadania co nic. Rozrusznikiem steruje bsm, prawdopodobnie utopiony
W wersji z klimą sterowanie jest tranzystorami. Moduł jest przy/w silniku dmuchawy.
Trzeba odpowietrzyć nagrzewnice. Pod maską, na ścianie grodziowej dwa przewody wędrują do środka. Na jednym masz odpowietrznik. Jest to zwykły kapturek z wentylatora. Odkręcasz, czekasz aż poleci płyn i zakręcasz spowrotem. No chyba, że po de/montażu kokpitu zostało uszkodzone coś w systemie sterowania klapami.
Witam. Szukam opisu podpięcia sterowania centralnego zamka, Citroen C4 2004 rok. Dodatkowej centralki z pilotami (sterowanie i kierunkowskazy).
A jaki tam masz wentylator? Jak sterowany?
Witam. A jakby podmienić główny panel sterujący? Czy potrzebna jest adaptacja?
Witam,radziłbym podłączyć najpierw komputer diagiostyczny,możliwe że uszkodzony jest czujnik temperatury silnika.W niektórych przypadkach pomaga kasowanie błędów.W citroenie wentylatorami steruje modul BSI więc diagnostyka komputerowa powinna wyjaśnić twój problem.
Czy da się jakąś podłączyć webasto do klimatronika ? Citroen C5 FL 3V6 Pb 2005 , są ślady że było bo jak podam w lexii OPR to wyszukuje ogrzewanie postojowe i w baku jest króciec z paliwa. W starszym Citroenie trzeba było robić sterowanie dmuchawą i odcinać can do klimatronika w X7 podobno podaje sie stan wysoki na jakiś pin
Przyczyna prozaiczna, silnik musi chodzić :).
kup byle jaki edc15c2 z psa przerzuć flash 29f400 i eprom pewnie coś koło 95080 i będzie działać. Jak chcesz bez otwierania to odczytaj flash jakimś programatorem np galletto, następnie usuń immo (jest we flashu) a następnie popraw konfigurację lexią.
Witaj wtyczka 1 masa sterownik A F1 wtyczka 2 sterowanie sterownik A G1 wtyczka 3 zasilanie sterownik A H1
Zamyka tylko drzwi kierowcy.
Po prostu sterowanie przekaźnika weź po kluczyku. Po drugie zlokalizuj i napraw usterkę bo francja się mści na paprokach.
Zdejmij osłonki po bokach radia - te z otworami na sterowanie szybami - pod nimi są sruby do radia.
To nie bezpiecznik, przekaźnik też nie bo to ten sam co włącza awaryjne. Wszystkim steruje BSI.
Najdokładniejsze dane do guziczków,oczywiście podłączane pod 2 pin we wtyczce radia (tak jak na schemacie).
Masz dwa wyjścia. 1. Zakup nowego lub używanego modułu, 2. Naprawa uszkodzonego. Problem z naprawą polega na usunięciu gumy którą zalane są elementy. Powiem szczerze ja tego nigdy nie robiłem ponieważ prowadząc warsztat nie mogę pozwolić sobie na takie "cuda". Ty jako właściciel samochodu możesz robić z nim co chcesz. Tam w BSM wypala się podobno któreś...
Mogę ci tylko powiedzieć, że sterowany jest masą, 200 mA wystarczy na wysterowanie centralki od zamka centralnego, 1 sekunda jest ok. POZDRAWIAM
Czujnik temperatury zewnętrznej nie ma nic wspólnego. A czujnik temperatury płynu to oddzielne sterowanie, odczytaj błędy silnika
Czy ktoś z Państwa się orientuje, co steruje wtryskiwaczem adblue w citroen C5, gdzie szukać drugiego końca obwodu? Mam błąd P2047 przerwa w obwodzie. Wtryskiwacz sprawny na krótko, kostka od niego zmierzona ohmomierzem, wyszło coś około 20ohm.
No to masz pewnie spalony przekaznik, ktory tymi swiecami steruje.
A samo sterowanie turbiny, zawór/selenoid podciśnienia sprawdzony.?
Kod silnika.
Witam, w samochodzie ja w temacie muszę założyć sterownik centralnego zamka. Czy dysponuje ktoś rozpiska przewodów (zamek, kierunki)? Będę wdzięczny za pomoc. Na pytania związane z oryginalnym pilotem od razu odpowiadam. Klient chce mieć pilota.
U mnie problemem był bezpiecznik. Podejrzewam, że w zimie lusterka przymarzały i spaliło go. Po wymianie wszystko działa. Dodano po 6 Jak wyżej.
Odłącz przycisk sterowania i sprawdź czy będzie nadal się otwierać.
No to wygląda na "rezystor" choć jeszcze sa punkty masy do modułu i silnika które trzeba posprawdzać. Moduł powinien sterować masą "puszczać " ją na silnik .
Najlepiej podepnij się w kable wychodzące z belki (z przelotki) drzwi kierowcy. A sterowanie centralki to zależy czym jest sterowany.
Sterowanie PWM. Więc pomiar napięcie to.....
Wysterowanie na opornice jest? Czy napięcie jest na dmuchawie? Dmuchawa sterowana masą.
Cewka immo nie ma nic wspólnego z centralnym zamkiem a antena odbiorcza sterowania radiowego zamkiem znajduje się w BSI.
tak konkretnie tylko sterowaniem wtryskiwaczami
3030 to raczej sterowania CD nie ma. Ale coś mi wygląda na to, że to raczej Clarion niż Blaupunkt. Zresztą to oznaczenie Citroena a lepiej przemawia oznaczenie w rodzaju PH1 z bocznej naklejki.
Sam sobie odpowiedziałeś "może nie podłączyłem jakiejś kostki".
Sterownik z wyprowadzonymi do krosowania 6-oma stykami przekaźników, możesz "zmusić" do sterowania centralnego zamka w Xsara. Sterowanie podłącz wg. schematu i opisu z załącznika:
Ok, dzięki kolego jutro sprawdzę ale jeszcze pytanie co do przekaźnika sterowanego z A72 na BSMie ten to zasilanie a drugi styk to masa czy coś nim steruje.
Zawiła robota: sterowanie bezpośrednio siłownikami. Musisz odciąć przewody zasilające siłowniki przy sterowniku fabrycznym i w szereg wpiąć przekaźniki (chyba, że masz sterownik z wbudowanymi przekaźnikami)
Tam nie ma oddzielnego przewodu, informacje z przełącznika zespolonego idą po sieci multiplexowej (WAN) do modułu bsi, który steruje m.in pompką spryskiwaczy
Co masz na myśli przez wyłączające? Pulpit od sterowania, wentylator?
i jeszcze mam pytanie czy po odłączeniu kabli z panelu i zapaleniu silnika wentylator nawiewu powinien pracowac bo jeśli nie to miałbym gotową odpowiedź co jest popsute
Sprawdź czy to pasuje. Wyjście na cewkę powinno być z pinu 1 i 4 wtyczki E. Nie wiem która to wtyczka E ale to nie problem sprawdzić czy masz przejście ma pinach. Zawsze można sprawdzić wszystkie piny 1 i 4 we wszystkich wtyczkach lub dojść po kolorach kabli. Według schematu sprężarką steruje BSM.
Sterowanie na cewkę jest?
Miałem podobny problem w citroenie XM sterowanie valeo to chyba masz podobne u mnie był walniety przekaznik jak sterowanie było odłączone to napiecie na silnik dochodziło 12V a jak podłączone to 5 V a w tunelu tolotowy sa chyba z dwa czujniki moze tez któtys wariuje
Sam nic nie zdziałasz, z przełacznika pod kierownicą sygnał idzie cyfrowo . W parametrach widać czy już z coma wychodzi podwójne sterowanie.
No cóż. W tym samochodzie jest tak, że funkcjonuje BSI, czyli taki sterownik pokładowy. A ten komunikuje się z urządzeniami za pomocą linii komunikacyjnej. Czyli każdy element sieci musi być zalogowany aby komunikował się. Ty wstawiłeś nowy element, którego sieć nie zna. W pewnych warunkach następuje konflikt komunikatów i skutki mogą być takie lub...
Posiadam Citroen C4 z 2006 roku 1.6 benzyna. Posiadam kierownice multimedialna, z której można sterować między innymi tempomatem oraz menu komputera. Chciałabym natomiast zamienić to na moduł, który steruję radiem (zglasnianie itp.) zamiast komputera. Czy coś takiego jest w ogóle możliwe? Sama multifunkcje można znaleźć za grosze na allegro pytanie...
sterować citroen citroen picasso sterować pilot sterować citroen
volvo silnika alarm super forteca instrukcja kocioł gazowy przez wymiennik ciepła
sterownik roweru elektrycznego prędkość roomba bateria
Alternatywy dla licznika DTSU666 w systemie SolaX Grzałka zamiast anody - dlaczego to niemożliwe?