Jak będzie działał bez włączonego zapłonu to masz z górki, w alarmie masz wyjścia przekaźnikowe więc można sterować dowolnym sygnałem na zamek.
To są zupełnie inne zmieniarki. Poczytaj sobie jakim radiem możesz sterować PU-2293B, a jakim PU-2590A - mimo że wtyczki pasują. Ta pierwsza (PU-2293B) jest z około 2000 roku i była montowana w 306, 406, Xsara, i może C5 MK1.
Po pierwsze - jeżeli działa wiatrak, to wszystko jest dobrze. To że panel się nie wzbudza, to normalne. Nie ma sensu sterować wszystkimi klapami i podświetlaniem panela, ponieważ piec zazwyczaj działa bez uruchomionego silnika, co powoduje, że pobiera sporo prądu. Prawdopodobnie nadmuch będziesz mieć ustawiony w taki sposób, jak zostawiłeś ustawione...
Witam Szacun za opracowanie tematu. Nie zagłębiałem się nad tą elektroniką aż tak dogłębnie, moim zdaniem pompa raczej chodzi w jedną strone a ciśnienie reguluję elektrozawór, (regulator ciśnienia) który jest w układzie także nie ma sensu sterować pompą w dwie strony. Pozdrawiam Miras
Witajcie! Ostatnio przestały działać w moim aucie wszystkie przyciski znajdujące się na kierownicy. Nie działa nic poza klaksonem. Nie bardzo wiem o co może chodzić, bo z pozycji radia wszystkimi funkcjami można sterować bez problemu. Myślałem, że może jakiś bezpiecznik się przepalił, ale sprawdzałem te które wg instrukcji mogły mieć z tym związek i...
Cześć. Kupiłem do Citroena C3 2005 po lifcie, radio 1din z androidem (z wysuwanym ekranem). Tak więc oryginalne radio zostaje jak jest, a dodatkowo będzie podłączony android (dźwięk po aux będzie szedł do oryginalnego radia. Tak mam teraz zrobione z innym radiem żeby nie tracić komputera pokładowego). W tym radiu android wychodzą dwa przewody (SW1 i...
Witam wszystkich. Mam prośbę o pomoc w podpięciu zwykłej taniej centralki zamka centralnego do CITROENA C3 PICASSO LIFT 2015 r. Do siłownika zamka w drzwiach kierowcy dochodzi 5 przewodów, wszystkie takiego samego koloru zielono-czarne. Dwa są grubsze i trzy cieńsze. Na ODPIĘTĄ KOSTKĘ z siłownika/zamka drzwi kierowcy, po podaniu masy na jeden z tych...
No to wygląda na "rezystor" choć jeszcze sa punkty masy do modułu i silnika które trzeba posprawdzać. Moduł powinien sterować masą "puszczać " ją na silnik .
Panowie mam problem w c3 Nie mogę sterować siłą dmuchawy, klima automatyczna, dmuchawa chodzi na maksa. Czy to winny jest ten moduł z radiatorem ?
Do sterowania dwoma silniczkami lusterka potrzebna są 4 przewody (po 2 na każdy silniczek). Piąty przewód może sterować składaniem lusterka.Jak dobrałeś się do wtyczki to możesz sprawdzić, czy silniczki działają i czy dochodzi sygnał.
z diagnozy na oko radio się wyłącza rozłącza telefon i nie da się nim sterować
Rezystor dmuchawy i klimatyzacja. Citroen Berlingo Lata produkcji: 2008 – 2012 Pierwszym objawem usterki była raz działająca raz nie działająca klimatyzacja. Pojechałem do serwisu gdy klima nie działała. W serwisie stwierdzono usterkę opornika wentylatora dmuchawy nie mieli w serwisie więc zamówiłem w Internecie https://obrazki.elektroda.pl/9807587800_...
Równie dobrze sterownik LPG może takie cyrki robić (blokować wtrysk benzyny i słabo sterować wtryskami LPG) czasem wystarczy że ma słabe zasilania (bezpiecznik, masa) i robi zamieszanie.
Problem z klimatyzacją w Citroen C5 mk1, klimatronic. Problem polega na tym, że klimatyzacja załącza się na kilka sekund, a następnie na kilka sekund się wyłącza. Czasami się nie wyłącza, a czasem wyłącza się na amen. Kiedy klimatyzacja się wyłącza, na wyświetlaczu gasną wszystkie skrzydełka wentylatora, są puste (tak jakby nawiew był wyłączony), ale...
Dziękuję za odpowiedź Tylko tak jak pisałem wg tego co czytam tranzystor PNP obciązenie powinien mieć po stronie C (kolektor) a tu wychodzi mi jakoś inaczej I jak sterować tym na stole? Jak obliczyc rezystor do wysterowania powiedzmy 20% a wysterowania 70% lub 100% Dodano po 4 Trzeba wszystko obrócić, ale nie wiem, jak z masą na tym radiatorze, jeżeli...
Dziękuję za podpowiedź. Znalazłem usterkę, problem rozwiązany. Jakiś magik wcześniej wlutował się jakimś przekaźnikiem w instalację za BSI prawdopodobnie miał on czymś sterować po zapłonie a zamiast tego zaczął dawać zwarcie w instalacji. Niestety pan magik nie dokończył roboty a przekaźnik był wrzucony za zbiornik paliwa koło pompy nie podłączony do...
próbowałem sterować tym przewodem ale to też nic z tego nie wyszło bo przecięcie jego niby powoduje pracę wycieraczki ale tylko na te 3 cykle i potem wycieraczka stale gdzie popadnie a jak połączy się z powrotem ten przewód to już nie ruszy silnik tylko trzeba przełącznikiem kolo kierownicy
Witam! Problem jak w temacie, po włączeniu zapłonu po chwili startuje wentylator na pełnej mocy, wyłącza się dopiero po odpięciu klemu na 3 sekundy, lub po 10u minutach postoju czego nie wytrzymuje akumulator ( nie odpali). W diagnostyce mogę sterować pracą wentylatora, i tutaj uruchamiam low speed i zwalnia chodzi na wolnym biegu, daje Hi speed to...
Posiadam Citroen C4 z 2006 roku 1.6 benzyna. Posiadam kierownice multimedialna, z której można sterować między innymi tempomatem oraz menu komputera. Chciałabym natomiast zamienić to na moduł, który steruję radiem (zglasnianie itp.) zamiast komputera. Czy coś takiego jest w ogóle możliwe? Sama multifunkcje można znaleźć za grosze na allegro pytanie...
Witam wszystkich. Koledzy od pewnego czasu posiadam citroena C3 1,5 2006 z panelem klimatronik ( automatyczna klimatyzacja ) https://obrazki.elektroda.pl/1543148600_... Nurtuje mnie praca wentylatora nawiewu. Wentylator pracuje cyklicznie tzn włączy się na 2min i wyłącza się na minute. Oczywiście ten czas jest losowy ale przedziały...
Inaczej podłączasz Vana a inaczej Multispace. https://obrazki.elektroda.pl/6746910200_... Schemat z Multispace
A jak rozwiązałes problem immo? Podejrzewam stary soft który nie został zmieniony po wymianie EGR a jak pamiętam chyba w 2006 czy 2007 zmienili trochę design. Nie mówię tu o kalibracji, tylko o moim podejrzeniu że ecu nadal stara się sterować nowym EGR wg parametrów do starego typu. Niestety mam tylko chińska podróbkę kabla ktora chyba nie programuje.
przycisk ma podświetlenie no i silnik też jest raczej dobry bo kierowca może tą szybą sterować i z pilota też sie otwiera i zamyka tylko problem jest w tym ze nie działa sterowanie z miejsca pasażera
Witam serdecznie. Pojawił mi się problem polegający na tym, że z panelu w drzwiach kierowcy mogę sterować tylko lewą przednią szybą i lewym zewnętrznym lusterkiem. Ani prawe lusterko, ani szyby w pozostałych drzwiach nie działają. Z panela nie mogę też składać obu lusterek. Wymieniłem panel na nowy, ale to nic nie zmieniło. Próbowałem szukać uszkodzonych...
Dzięki za zainteresowanie. W instrukcji obsługi jest napisane ,że samemu można włączać tryb auto ,aby komputer mógł sterować szybkością nawiewu i gdzie go skierować
Witam, walczę z elektryką drzwi kierowcy auta jak w temacie. Historia usterki jest następująca - któregoś razu po opuszczeniu szyby w drzwiach kierowcy, nie dało się jej już podnieść. Dodatkowo przestało działać sterowanie pozostałymi szybami z panelu w drzwiach kierowcy. Dodatkowo po zamknięciu auta z pilota, nie składa się lewe lusterko, nie da się...
do VW można kupić za ok 120zł interface do podłączenia dowolnego źródła audio po chinch i mini jack z emulatorem zmieniarki, do iPoda pojawiają się coraz to nowe interface to jest fajne bo można z radia sterować playerkiem
Mogę ci tylko powiedzieć, że sterowany jest masą, 200 mA wystarczy na wysterowanie centralki od zamka centralnego, 1 sekunda jest ok. POZDRAWIAM
Witam. Klimatyzacja automatyczna. W moim samochodzie przestał działać wentylator (i nie jest to wina tranzystorów). Wentylator, właściwie to cała klimatyzacja, zaczęła się nietypowo zachowywać, a mianowicie: 1. Przy wyłączonym zapłonie, cały czas działa czujnik temperatury kabiny (słychać go jak pracuje) 2. Przy włączonym zapłonie na zgaszonym silniku...
Witam! Potrzebna pomoc w postępowaniu z Lexią w zakresie inicjacja i adaptacje citroen C2 1.4 54KW (ecu J34P JOHNSON wymieniony z powodów -niżej w opisie). Teraz o co chodzi -aby dokładnie wykonać procedurę wykasowania wartosci adaptacyjnych i ecu przyuczyło się do nowych warunków -bo ecu nowe więc wszystko jest nowe. 1 wchodzę w te zakładkę potwierdzam...
Witam. Mam problem z zamkiem centralnym w citroenie berlingo z 2002 roku. Zacznę od początku. Samochód wyposażony był w kluczyk z pilotem CZ. Niestety pilot uległ uszkodzeniu. Tańszym rozwiązaniem jest założenie alarmu ze sterowaniem CZ. Tak też uczyniłem. Założyłem alarm, wszystko działało choć czasami nie chciały się zamykać drzwi po uzbrojeniu alarmu....
To jet post użytkownika Kozak_Barabasz : Co o tym sądzisz? Może to działać? http://obrazki.elektroda.pl/4795759400_1... "Z tym IPCU to lipnie wymyślili ..... Nie można sterować bo ma przypisaną wartość a poza tym jest drogi. Znalazłem na to uniwersalny patent. W skrzynce bezpieczników w kabinie samochodu znajdujemy bezpiecznik (zazwyczaj...
To co znalazłeś to raczej mogą byś przewody bezpośrednio od silnika siłownika a nie sterowanie.
Zacznij od kontroli wtyczek w Bsm pod maską. Pierwsza od prawej na górze steruje wycieraczek.
Na obrazku podłączenie zasilania i kierunkowskazów: https://obrazki.elektroda.pl/2895623500_...
ten z konsoli kawowy najłatwiej podłapać wyjmując radio,a ten zielony jest w wiązce w boczku kierowcy.
Nie trzeba montować siłownika do drzwi kierowcy.Sterownik centralnego jest w tunelu środkowym w okolicy tylnej popielniczki.Sterowanie masą,jeśli dobrze pamiętam to szary otwieranie,żółty zamykanie.
Tak zrobię, ale jeśli trafiony będzie przewód to chcę za wczasu wiedzieć skąd idzie sterowanie 😁 na logikę moją z BSI a ECU daje tylko zezwolenie na start (które de facto w blokach pomiarowych jest).
P1351 Przekaźnik świecy żarowej - przerwany obwód prądowy Możliwe przyczyny: - Wiązka przewodów - przekaźnik układu rozgrzewania świec - świeca żarowa - komputer sterujący silnika
Jeśli mowa o cienkim kablu przy samym silniku to jest to sterowanie PWM do pracy silnika.
Nie powinno,zresztą gdyby coś "zgłupiało" to byś zauważył raczej.
Sterowany minusem
Posiadam Citroëna DS5 2,0 HDi hybryda i mam problem odnalezienia zbiorniczka na mocznik, by go uzupełnić. Jeżeli ktoś wie, to proszę o pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/3368588400_... Tylko nie wiem po co chcesz go znaleźć jak wlew masz w bagażniku. https://obrazki.elektroda.pl/7352480000_... Druga sprawa to gdzie...
Zobacz czy to ten schemat.
a bardziej konkretnie ? Skoro pracuje w instalacji samochodowej to ma być na 12 V ? A coś w zamian , czy tylko taka dioda wchodzi w grę ?
Działa sterowanie z kierownicy (Citroen), ale Peugeot to to samo. Po zainstalowaniu mikrofonu w lampce sufitowej (często już jest tylko nie aktywny), działa jak zestaw głośnomówiący (można odbierać połączenia i dzwonić z kontaktów w telefonie), odtwarza pliki po USB i wszystkie audio z telefonu po bluetooth.
Podłączyć pod komputer w parametrach zobaczyć czy manetka steruje.
Sterowanie leci bezpośrednio z kostki stacyjki do automatu rozrusznika.
Sprawa wyjasniona, koniec tematu.
krańcówkę i namierzyłem przewód czarno/fioletowy tylko nie wiem gdzie go wpiąć w centralce, aby reagowała alarmem na otwarcie drzwi Niebieski - sterowanie drzwiami minusem
który to przekaźnik w BSM Prawdopodobnie żaden na wierzchu tylko któryś wlutowany w płytę w środku BSM. Nie napięcie na tum kablu ma być w chwili trzymania stacyjki na rozruch, po puszczeniu napięcie zanika. Lepiej poszukaj BSM po numerach bo grzebanie w nim w poszukiwaniu przekaźnika to słaby pomysł.
Nie działa spryskiwacz szyby. Napicie sterujące jest na pompce? Silniczek sprawdzony.
Dziękuję bardzo. Właśnie o to mi chodziło. Mam jeszcze jedno pytanie. Mógłbyś mi udostępnić schemat tej samej wtyczki tylko do Citroena C4 Picasso z 2011r? Tam występuje taka skrzynka https://obrazki.elektroda.pl/9543301600_... 2 - Zasilanie po włączeniu zapłonu 3 - LIN 4 - Masa 5 - wyjście bezpieczeństwa głównego przekaźnika 6 - sterowanie...
Temat nie aktualny, przerwane przewody sterujące.
Równie dobrze może być źle naciągnięta/ zużyta linka sterująca kierunkiem nadmuchu powietrza. Warto to sprawdzić
Mala poprawka, Kybernetes. To nie BSI lecz kalkulator skrzyni biegow nie steruje przekaznika zakazu rozruchu. Pozdrawiam, Georges
Przy 3000 obr. powinno być ok. 1 Bar. Sprawdz sterowanie sprężarką.
Centralka steruje zamkami, immobiliserem, kierunkowskazami, oświetleniem wnętrza... itd.
To znaczy co? Jakie rady? Chciałes schemat?
W oryginalnym systemie masz radio łączone do wyświetlacza i sterowania pilotem za pomocą magistrali VAN. I to jej styki masz wyprowadzone w złączu. Radio, które zakładasz ma wejście sterowania analogowego. I teraz są dwa rozwiązania. 1. Konwerter VAN -> sygnały analogowe, tylko nie wiem czy znajdziesz coś takiego w ofercie. 2. Jeżeli sterowanie w kierownicy...
Kostki sprawdzone ale stacyjka może być zła albo przekaźniki Kostka stacyjki ma w tej cytrynie tyle do gadania co nic. Rozrusznikiem steruje bsm, prawdopodobnie utopiony
Witam, Potrzebuje zamontować sterowanie centralnego zamka z pilota. Nie działa wkładka w drzwiach jest uszkodzona i trochę to utrudnia mi dojście jak to działa. Znalazłem przewód fioletowy ale tylko zamyka przy podaniu masy. Proszę o pomoc.
Za sygnalizację otwartych drzwi na 90% jest odpowiedzialny mikrostyk w zamku. Co do klapy tylniej to BSI odcina jej sterowanie. Zasilanie może być stałe a sterowanie masą.
Może pomoże.
Witaj wtyczka 1 masa sterownik A F1 wtyczka 2 sterowanie sterownik A G1 wtyczka 3 zasilanie sterownik A H1
Sprawdź sterowanie. Jeżeli sterowanie jest sprawdź silniczek.
W wersji z klimą sterowanie jest tranzystorami. Moduł jest przy/w silniku dmuchawy.
Problemem są częściej połamane kable sterujące.
Po prostu sterowanie przekaźnika weź po kluczyku. Po drugie zlokalizuj i napraw usterkę bo francja się mści na paprokach.
To co pokazałeś na zdjęciu to ecu - jednostka sterująca silnikiem. Myślę że przy tym poziomie interpretacji podzespołów poszukaj lepiej elektronika.
Czyli co, szybą od strony kierowcy też BSI steruje?
Powinno działać wszystko z wyjątkiem zapamiętywania ustawień- do tego potrzeba więcej niż fotele.
Szukam kogoś kto samodzielnie montował alarm do citroena , najlepiej C2 . Chodzi mi konkretnie o info czy zamek centralny jest sterowany masą czy plusem . Mam do założenia cyklopa sm-200 .Jeszcze interesuje mnie przy tym alarmie blokada zapłonu .
Niema tam stałego napięcia,regulator jest sterowany wypełnieniem impulsu.Po zapłonie może być napięcie w granicach 3v.
W komorze silnika skrzynka z bezpiecznikami, a czarna 32, ponowna wtyczka pin 21 – 1. bieg wentylatora i pin 28 – 2. bieg wentylatora, przekaźniki, sterowanie masą z ECU. Wyjście 3, ponowna kostka pin A i C – wyjście na wentylator. Bezpieczniki wentylatora F6 i F7 maxi – zasilanie styków roboczych i sterujących przekaźników od wentylatorów. Z ECU wyjście:...
Jeśli wentylator pracuje w podzespołach wykonawczych na pierwszym i drugim biegu to sterowanie jest ok jedynie sygnał zwrotny do edc może nie funkcjonować. Bsm jest ok.
Kompresor nie jest uszkodzony, ponieważ od czasu do czasu udaje się uruchomić klimatyzację i mrozi bardzo silnie. Więc nie ma nic wspólnego z uszkodzonym kompresorem, tak jak też stwierdzą inne warsztaty, które chciałyby od razu pruć i wymieniać. Oczywiście, jak był wymieniany, to był wymieniany z osuszaczem. Ewidentnie błąd pochodzi z zaworu sterującego...
Zdejmij osłonki po bokach radia - te z otworami na sterowanie szybami - pod nimi są sruby do radia.
To coś jakby turbo przeładowywało. Skupił bym się na sprawdzeniu podciśnień i zaworów sterujących podciśnieniem.
tyl otwierany jest osobnym klawiszem na pilocie
Jak był ściągnięty wężyk to podejrzewam że naciągnął sobie tamtędy syfu. Sprawdź drożność podciśnień i zaworek sterujący.
Zamek sterowany (-) Podłącz przewód "zamykania" do brązowego przewodu (nr pozycji 4) w czarnym 6-pinowym złączu przycisku centralnego zamka na środku deski rozdzielczej. Przewód "otwierania" do zielonego przewodu (nr pozycji 27) w białym 40-pinowym złączu w jednostce sterującej BSI.
Dzięki Panowie. No tak nie napisałem co to za model. Tak jak napisał kybernetes, to dw8 z pompą Lucasa. Przewód który się spalił przez zwarcie do błotnika zaznaczyłem strzałką, a izolacja stopiła się aż pod kierownicą. http://obrazki.elektroda.pl/1242982000_1... Na razie muszę go odtworzyć a potem sprawdzę czy system pracuje. podam masę...
wyciołem wszystkie dołożone przewody
Ale wracając do meritum tematu. W moim aucie jako tako nie ma silnika krokowego. Jest sterowanie elektroniczne. Jak inni będą to czytać...... Są Citroeny C2 z silnikiem 1.4 benzyna, które maja wymienne silniczki krokowe i są też takie jaki ja mam - gdzie jak coś będzie mu dolegać to trzeba wymienić cała przepustnice wraz ze sterowaniem. Dobrze mówię?...
Nie mam schematu, ale czy przekaźnikiem pompy nie steruje ECU. Może czujnik wskazuje zbyt wysoką temperaturę i zadziałało jakieś zabezpieczenie. Może spróbować zasilić pompę z zewnątrz i sprawdzić czy wówczas pali.
Może przewód bezpośrednia z akumulatora, sterowany przez przekaźnik? Sterowanie przekaźnika nie bierze więcej jak 0,1A, a na przewodzie będziesz mógł i 20A wykorzystać.
Witam citroen c5 x7 Wymieniłem maglownica na taka z zaworem sterującym tzw. servotronic .wczesniej była normalna bez.Pytanie gdzie to podlaczyc zeby działało i co tym steruje bsi.bcm.abs? Narazie podłączyłem go do +15. Czyli wspomaganie na max.Chce zeby to działało jak orginał.
Są alarmy can z dodatkowymi pilotami i radiówką. Osobiście stosuję albo Tytana DS400 w takiej wersji, lub Seo Dolphine Can. Najczęściej używa się ich do samochodów w których występuje tylko jedno sterowanie fabryczne, a drugi klucz jest bez niego. Można również zastosować taki alarm do samochodu z siecią can i brakiem fabrycznych pilotów, tak jak w...
Nie będzie czasówki bo tym sterowała elektronika w czujniku. A żeby zadziała szybka prędkość to zewrzyj styki 8 i 9.
Sterowanie elektroniczne, w silniku.
citroen xantia mk1 1996 blaupunkt sydney sd27
Zobacz czy dochodzi zasilanie silniprądowe i czy po zwarciu DS tranzystora rusza, i czy jest sterowanie.
Uszkodzony okazała się płytka z bezpiecznikami pod maską. Podmiana na inna pozwoliła odpalić auto. Porównując sygnały wysatwiane przez dobry i zły BSM okazało się że w uszkodzonym brak było zasilania pomiędzy nim a komputerem sterującym.
Tam nie ma oddzielnego przewodu, informacje z przełącznika zespolonego idą po sieci multiplexowej (WAN) do modułu bsi, który steruje m.in pompką spryskiwaczy
A samo sterowanie turbiny, zawór/selenoid podciśnienia sprawdzony.?
Błędy w którym sterowniku? Panel ma swój sterownik i z nim można się komunikować. Podane błędy nie powinny mieć wpływ na pracę wentylatora nawiewu. Poza tym tam jest opcja Auto (sterowanie siłą nawiewu i klapami) lub ręcznie ustawienie siły nadmuchu.
Sterownik z wyprowadzonymi do krosowania 6-oma stykami przekaźników, możesz "zmusić" do sterowania centralnego zamka w Xsara. Sterowanie podłącz wg. schematu i opisu z załącznika:
http://obrazki.elektroda.pl/6798443800_1... Zaznaczyłem przekaźnik, który mnie interesuje.
Witam. Posiadam uniwersalne zdalne sterowanie Noxon T3. Nie wiem gdzie się wpiąć w Citroenie Xsara z 2002r. Bardzo proszę o info czy do BSI czy też pod kierownicę i do których pinów.
sterować citroen citroen picasso sterować sterować świeca citroen
volvo silnika oprogramować motorola uszkodzona grzałka kuchenki
odkurzacz elektrolux odkurzacz elektrolux
Canon MB2350 błąd B203 - zablokowana szyna kartridży Przesunięcie fazowe w zwrotnicach głośnikowych LC