Być może nie na połączenia obrotomierza z modułem zapłonowym. To moduł właśnie generuje impulsy do obrotomierza.
odpaliłem samochód brat zdjął jeden przewód pierwszy samochód chodził no i go zgasiłem nadal bez jednego przewodu po zgaszeniu brat założył brakujący przewód ale samochód już nie odpalił nie odpala nie ma iskry na żadnym przewodzie. Możliwe że iskra przeskoczyła w aparacie zapłonowy i go uwaliło.
Przewód od cewki podchodzi do sterownika. Przedzwanialem go dla pewności. Co proponujesz?
Dodatkowy styk był prawdopodobnie do pomijania rezystora cewki zapłonowej. Normalnie cewka jest zasilana przez rezystor a w momencie rozruchu jest pomijany by zrekompensować spadek napięcia w momencie pracy rozrusznika. Na razie zaizoluj ten dodatkowy przewód i zobacz jak auto zapala, raczej nie będzie problemu. Gdyby jednak to trzeba kombinować z przekaźnikiem
Zwykle jak był rezystor w zasilaniu cewki to był też przewód do rozrusznika, na którym napięcie było w czasie kręcenia i zasilało cewkę z pominięciem rezystora.
Auto nie odpala, znalazłem uszkodzony przewód zapłonowy, był uszkodzony w miejscu gdzie wchodzi do aparatu. Zaizolowałem ale jest to samo. Bezpieczniki też są całe Dodano po 4 Chciałbym się dowiedzieć czy jest wgl iskra ale nie chcę kręcić rozrusznikiem bo całkiem się spali ta instalacja. Dziwne jest to że nie spali bezpiecznika tylko jara się kabel
OK, dobry pomysł z tym zmniejszeniem przerwy na świecy, bo cewka kopie wysokim napięciem w przewód od sterowania. Dzięki gimak .
Pewnie że da się naprawić, łatwo się go robi,weź cienki drewniany patyczek i zobacz czy nie oderwany przewód od płaszczyzny emitera ( ta większa harmonijkowa powierzchnia). Tranzystor da się zastąpić, wyprowadzasz na zewnątrz i montujesz do radiatora tego, co na nim jest przykręcony moduł ( trzeba uważac z montażem, że bliziutko kręci się reluktor)...
To jest pompa paliwa. Nie ma tam dużego ciśnienia, więc można dać do pospawania, jeśli masz tę rurkę. Z drugiej strony to benzyna, niedaleko przewodów zapłonowych. Chyba lepiej nie ryzykować i wymienić.
Witam. Posiadam Honde Civic 5 Gen. silnik d13b2. Mam pytanie odnośnie gdzie znajdę przewód od czujnika obrotów? Chcę dokupić zewnętrzny obrotomierz: http://serwis.avt.pl/manuals/AVT2711.pdf oraz zainstalować go na desce rozdzielczej. W dokumencie jest wspomniane ze podłączenie do cewki zapłonowej, no tak, ale dojście do tej cewki zapłonowej jest utrudnione...
Witam Muszę wymienić przewody zapłonowe - CIVIC 1.5 16V, D15B2 z 1993r. Szukałem tu i ówdzie i oto co znalazłem: Sumitomo - czyli oryginał na pierwszy montaż - około 300zł (za drogie), ale sklepy polecają SEIWA, że to niby japońskie i będzie dobre bo tylko japońskie do japończyka. Te SEIWA za 125zł. Wszelkie JANMORy i SEMTECH to nie chcę, NGK też kosztuje...
Witam, skoro mówisz że są trzy przewody to jeden na masę , drugi i trzeci razem do plusa światła pozycyjnego, efekt taki, że po zapaleniu pozycji zapalą się dzienne- chyba o to chodziło nie? np tak http://obrazki.elektroda.pl/3075865800_1... I bez obaw że coś tam może instalacja nie wytrzymać bo w spsób powyżej dzienne dołączone są do obwodu...
to znaczy aparatu zapłonowego?
Dzięki bardzo za podpowiedzi! Numeru silnika w angielskim dowodzie nie znalazłem jest tylko nr nadwozia (SHHMB2760XU104668) , na bloku silnika jest numer DJ4Z4, E105284. Sprawdziłem mase przy termostacie wygląda ok. do aparatu zapłonowego dochodzą dwie kostki ale żadnej masy,masa skrzyni biegów i nadwozia jest skorodowana więc musze poprawić. Jest czujnik...
kumpel w accordzie miał taki sam problem albo podobny i była walnięta cewka zapłonowa. Też 1,8 vtec. a jak z układem zapłonowym. świece przewody?a hola tam chyba są cewki indywidualne. sprawdź ukł. zapłonowy
Witam 1- Sprawdzić przewody zapłonowe 2- Sprawdzić połączenia złączy elektrycznych zapłonu znajdujące się pod maską
Jak, skoro nie ma tam złączki obd? To zaprowadź auto do elektryka. Po pierwsze - rocznik auta. Po drugie - kto stwierdził że aparat zapłonowy jest sprawny?
Sygnał na obrotomierz brany chyba z cewki, szarpanie może być wywołane wyładowaniami w cewce lub na przewodach(wyładowania poza świecami zapłonowymi), podczas wyładowań sygnał na obrotomierz wariuje.
Zbadaj stan filtra benzyny i gazu( jeśli masz gaz), jeśli dawno wymieniane były to wymień, to samo zrób z filtrem powietrza. Świece zapłonowe i przewody też możesz sprawdzić. Wyczyścić odstojnik gazu.
ups... jakoś mi umknęło: Honda Civic Sedan 1.4 '99r. Wygląda, że to od układu zapłonowego. Świece świerze, oryginalne, przewody nie mają przebicia. Układ zapłonowy wygląda ładnie.Niestety nie mam z kim podmienić elementów, a kupowanie w ciemno mija się z celem... Zastanawiam się nad sposobem zlokalizowania źródła.
Uszkodzenie przewodów może być przyczyną. Silnik zasilany LPG jest bardziej czuły na usterki w układzie zapłonowym niż silnik zasilany PB.
Witam. Posiadam Civic Vi z silnikiem 1.6, d16y8 Mam problem jak na filmie. Wymieniłem krokowym aparat zapłonowym przewody świece i dalej to samo.. Zmieniłem.ecu na p28 .. dalej to samo... Macie jakieś pomysły? Dodam że podczas jazdy jak puszczę gaz na biegu delikatnie szarpnięcie... Przed wymianą ECU obroty na jalowym po zrzuceniu na luz spadały do...
Co z resztą pytań? Skoro nie ma tam jeszcze OBD to powinny być kody migowe. Pisałem wcześniej o tym, nawet podałem linka z instrukcją, ale kolega Angelfire1992 napisał, że brak reakcji. Zagłębiłbym się najpierw czemu komputer nie chce wyświetlić błędów -> może ich nie ma? sprawdź wszystkie bezpieczniki. Przyczyn braku iskry może być pełno... związanych...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Temat jak na razie rozwiązany. Wymieniłem cały aparat zapłonowy i jest na razie ok. Komputer, przewody do kompa i przekaźnik podwójny ( u mnie jest po stronie pasażera ) też sprawdzone dla pewności.
Auto jest po kradzieży i ma obciętą kostkę z aparatu zapłonowego. Innej niestety nie mogę zdobyć a i ze schematem też problem. Nie chcę podłączać na "czuja" bo aparat to niezły wydatek. To co zostało po kostce to 7 przewodów - czarny, żółto/zielony, niebieski, czarny, żółto/czarny, brązowo/czarny, pomarańczowo/niebieski. Gdyby ktoś miał rozpiskę napięć...
Po pierwsze podaj model silnika. Zacznij od wymiany przewodów zapłonowych, wymień palec rozdzielacza, i sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu. Chlapanie z wydechu może być efektem skraplania się pary wodnej w wydechu. Ubywa płyn chłodniczy?
Dlaczego strzela bezpiecznik to ja wiem. (at)dafit906 Czujnika położenia wału raczej przez lupę nie znajdziesz bo jest on w aparacie zapłonowym. (at)Pawel wawa Akumulator jest dobrze podłączony :D Najprawdopodobniej poleciał główny przekaźnik, luty są ok ale brak napięcia na przewodach żółto-czarnych.
Witam, mam alarm taki jak ten: http://www.allegro.pl/show_item.php?item... chcialem go podlaczyc i napotkalem kilka problemów mianowicie, 1. mam w alarmie przewod pod ktory podpinam zespol wylacznikow drzwiowych (sterowanych masa), szukalem tego przewodu w instalacji samochodu i nie wiem czy znalazlem dobry. W momencie jak dzwi sa otwarte i swieci...
Witam forumowiczow. Jestem tu nowym wiec jesli robie tu cos nie tak to z gory przepraszam ;) Mam taki dylemat. Od ok 2 tygodni auto w naprawie i jest problem ze znalezieniem usterki albo podpiecia pod komputer auta. Podczas jazdy auto mi zgaslo ( HONDA CIVIC rok 93 benz ).Kiedys mialem taka historie w Mazdzie 626 - wymienili aparat zaplonowy i GIT....
przewód zapłonowy przewód zapłonowy przewód zapłonowy civic przewód
dolna grzałka przypala schemat schneider włącznik pociągany podłączenie
sklep endoskop sklep internetowy
Pilot do tunera Yamaha TX-592 RDS: dostępność i alternatywy Zatwierdzanie kodu radia w Ford Focus II