Na fotografii masz zdjętą fajkę ze świecy i łączony przewód zapłonowy: próba uruchomienia silnika ze zdjętą fajką, to ryzyko uszkodzenia cewki zapłonowej, zaś łączony przewód zapłonowy przy cieknącym gaźniku to pewny pożar. Pomijam ryzyko ucieczki iskry przez "izolację łączenia". Zamocuj cewkę bliżej świecy żeby nie trzeba było przedłużać przewodu zapłonowego,...
Przewód zapłonowy to przewód zapłonowy... Nie ma większego znaczenia czy pochodzi z Rometa czy Yamahy. Ważne aby miał żyłę miedzianą. Przewody samochodowe z żyłą węglową (oporową) nie stosuje się w motocyklach.
Zaczynając od najprostszych rzeczy, to prawdopodobnie przyczyną jest uszkodzony przewód zapłonowy. Przewody do malucha kosztują 16zł/kpl. , nowe świece: 14zł/ kpl.
W takim układzie pozostaje sprawdzić; transformator zapłonowy może na iskrę - do przewodu czarnego przewód zapłonowy powinien dawać iskrę ok. 1 mm, lub sam palnik lampy.
Witam kolejność zapłonu powinna być jak dobrze pamiętam 1-2-4-5-3 a teraz ustawienie: Wykręć świece zapłonową i ustaw tłok na pierwszym cylindrze w górnym zwrotnym położeniu (suw sprężania i pracy) zdejmij kopułkę zapłonową i zobacz na który przewód wskazuje palec rozdzielacza jest to pierwszy cylinder następne zgodnie z obrotem palca 2-4... W ten sposób...
Co autor miał na myśli? Ma być jedna cewka. Jeden przewód WN na jeden cylinder, drugi na drugi. Na cewce pod zacisk 15 podajesz +12V po kluczyku pod zacisk 1 przewód z aparatu zapłonowego. To jest cewka niskoomowa, do klasycznego układu zapłonowego musisz mieć drut oporowy, lub rezystor dużej mocy ok 1,5 oma.
może ktoś rozwinąć dlaczego może mi "zabraknąć iskry na 2 cylindrach"?? Tak. I to własnie w momencie kiedy będziesz chciał wyprzedzać. Chodzi o to że iskra przeskakuje w mieszance paliwowej tym trudniej, im jest ona bogatsza. Potrzebne jest wyzsze napiecie by przeskoczyła. Kiedy przyspieszasz wciskasz mocno gaz, wzbogacasz mieszankę i napięcie przeskoku...
Ustawiasz wał korbowy na znak na deklu paska rozrządu. Rozdzielacz (palec) musi wtedy patrzec na przewód zapłonowy 1 cylindra, jeśli nie gra, to zamieniasz kolejnośc przewodów na kopułce, albo robisz jeden obrót wałem kobowym, aby znowu ustawic na znaki.
Wymień profilaktycznie kopułkę. W kwestionowanym cylindrze wyjmij świecę i podłącz ją do przewodu zapłonowego tego cylindra i zewrzyj jej gwint do masy i zobacz czy na świecy jest wyraźny przeskok iskry. Jeśli nie ma to albo świeca albo albo przewód zapłonowy. Zamień świecę z innego niekwestionowanego cylindra i zobaczysz czy jest różnica. Ewentualnie...
Płacę złotem!
Zacząłbym od jakiegoś kondensatora na zasilaniu blisko serw. pierścienie ferrytowe jak najbardziej. Powinny być zainstalowane na początku i na końcu kabla, tak jak się to robi w przypadku przewodów komputerowych. Im więcej razy przepleciesz przewód przez pierścień tym lepiej. Oczywiście byłoby najlepiej ekranować przewód zapłonowy, bo to on zapewne...
Jeżeli strzela cały czas jedna cewka ,to bym sprawdził świecę od niej. Może ma przebicia,lub przewód.
1 3 4 2
Obrotomierz chodzi po CAN. Czujnik wału to piny M13 i M14 (dłuższa wtyczka) w ECU, przewód zielony i zielony z czarnym paskiem. Według mnie spokojnie możesz się podłączyć pod cewkę, zadbaj tylko by przewód był odpowiednio umocowany i nie dotykał do przewodów zapłonowych.
Zasilanie czyli plus na złącze nr. 16 a przewód od aparatu zapłonowego na złącze nr. 1. Góra czy dół nie ma znaczenia , jest to jedno wspólne połączenie.
Nie powinno to mieć znaczenia.
Wymień - skontroluj świece zapłonowe. Chyba nie zamieniłeś przewodów zapłonowych? Gdy wymieniałeś przewód hamulcowy - nie uszkodziłeś mocowania - samego czujnika położenia wału? Jest po prawej przedniej stronie jak wymieniany przewód.
Witam 1-3-4-2
15 zasilanie, ten przewód od cewki 1 cewka zapłonowa, tam gdzie był przerywacz masa wiadomo Przerywacz to ten przewód z platynek, który wcześniej szedł na cewkę zapłonową.
Najprawdopodobniej kończy się aparat zapłonowy. To jest bardzo częsta usterka w Matizach i Tico. Proponuję kupić używany aparat zapłonowy, nowe są bardzo drogie. Zamienników nie polecam. Taki zamiennik wytrzymuje około 3 miesięcy. Miałem już sporo takich przypadków.
Układ z "traconą" iskrą. Masz tylko cztery możliwości podłączenia kabli WN. 1. Kolumnami - pierwsza kolumna 1 i 4 cylinder, druga kolumna 2 i 3 cylinder 2. Kolumnami - pierwsza kolumna 2 i 3 cylinder, druga kolumna 1 i 4 cylinder 3. Rzędami - pierwszy rząd 1 i 4 cylinder, drugi rząd 2 i 3 cylinder 4. Rzędami - pierwszy rząd 2 i 3 cylinder, drugi rząd...
WN - wysokie napięcie, tj. cewka zapłonowa, przewód, świeca
https://obrazki.elektroda.pl/3283692000_...
Poszukaj podwójnego kabla w silikonie i wymień ten na nowy.
Inne wprowadzone zmiany: Przewód izolowany – poprawna nazwa: kabel izolowany Przewód giętki – poprawna nazwa: kabel giętki Sznur – poprawna nazwa: kabel elastyczny Przewód napowietrzny izolowany – poprawna nazwa: kabel napowietrzny Przewód grzejny – poprawna nazwa: kabel grzejny Przewód pomiarowy – poprawna nazwa: kabel pomiarowy Przewód zapłonowy...
Popatrzyłeś w link ? Jest w nim schemat na którym widać wyraźnie dlaczego cewki nie ma w silniku. Przewód od świecy pewnie pozostał,popatrz gdzie idzie a znajdziesz cewkę zapłonową. Cienki przewód z cewki idzie do modułu zapłonowego,wystarczy po nitce do kłębka. W silniku jest czujnik,który jest podłączony do modułu (CDI) a nie cewka zapłonowa. Popatrz...
Chcesz zielony, dwużyłowy przewód z modułu zapłonowego podłączyć pod ten aparat? Tak prusto nie będzie. Zauważ różnicę w budowie obu aparatów.
Zamontuj cewkę do auta. Podłącz wtyczkę do niej. Podłącz do cewki przewód zapłonowy a na jego koniec da świece i daj ją do masy. Odetnij środkowy przewód i od strony cewki podawaj na nią impulsy. Przy włączonym zapłonie ma być iskra jak podajesz masę. Możesz użyć diody LED z połączonym szeregowo rezystorem 1J i wpiąć ją pomiędzy plusa wtyczki i środkowy...
teraz autko nie odpala strzela w filtrze i tłumiku Nie pomieszałeś kolejności przewodów zapłonowych ?
Podczas obracania silnika rozrusznikiem opory ruchu będą większe przy większej szczelności tłoka z cylindrem i zaworów. Stąd ocena stanu silnika, stopnia sprężania, poprzez obserwację obciążenia rozrusznika, a właściwie odpowiadającego mu spadku napięcia akumulatora i prądu rozruchowego. Czujnik cęgowy zakładany na przewód zapłonowy 1 cylindra służy...
Nie każdy ma dostęp do oscyloskopu, a tym bardziej do sondy kV do wpięcia się w przewód zapłonowy. Również serwisówki zalecają sprawdzenie długości iskry, tyle że korzysta się ze specjalnego adaptera w którym igły elektrod są rozstawione o stałą odległość. Z tego co widzę w tym motocyklu jest zapłon DC-CDI, w drugim sprawnym jest TCI. Musiałbym zobaczyć...
A to już wina sprzedawcy lub już nie robią takich.
sprawdź przewód zapłonowy czy nie ma przebicia i jak wygląda świeca zapłonowa
A b c d to po kolei 1, 2 , 3 ,4 cylinder. Liczysz od rozrządu. Czyli jak stoisz przed autem to od lewej do prawej
Potrzebna tylko jedna cewka by odpalić. Chodzi o cewę do której podłączony jest przewód WN świecy zapłonowej. Reszta jest potrzebna dla zasilania instalacji ale do odpalenia jest zbędna.
az. ś. kolejność zapłonu 1-3-4-2 1- 1 2- 3 3- 2 4- 4 Przecież to są podstawy mechaniki.
Mocy tyle co kot napłakał, całe 41 KM, a elektryka, jeden przewód do cewki zapłonowej (moduł jest w aparacie zapłonowym) alternator 2 przewody (jeden do akumulatora, drugi do lampki kontrolnej) jeszcze kontrolka ciśnienia oleju i wentylator... Ot cała elektrownia, 4 przewody.
Sprawdź też czy nie dostaje przebicia na mase poprzez kostke izolującą. Tą w aparacie zapłonowym przez którą przechodzi srubka do której podłanczasz przewód od cewki.
Układ podobny do tego z malucha, gdzie też był przewód oporowy zasilający cewkę zapłonową. Cewka podczas pracy rozrusznika dostaje zasilanie wraz z rozrusznikiem, po odpaleniu przez drut oporowy ze stacyjki ograniczający prąd cewce, celem oszczędzania cewki. Cewka dostaje pełne zasilanie tylko podczas odpalenia, później do dalszej pracy starcza już...
Pilarka to zabytek, i części do niej, będzie trudno dostać, kilka jest tu http://www.lasiogrod.pl/advanced_search_... Moim zdaniem, spróbować warto, ale nie obiecuj sobie zbyt wiele. W załączniku masz jakieś rysunki tego silnika. Poszukam jeszcze danych dotyczących gaźnika
To jest najporstszy CD4000. Ale, tu tak samo powinna pujść każda bramka C-MOS.
Przewód elektryczny posiada pojemność elektryczną, która jest tym większa, im dłuższy jest przewód, dlatego długi przewód tłumi impulsy zapłonowe. Rozwiązaniem jest zamontowanie zapłonnika bezpośrednio przy lampie.
Skoro instalacja AG (Zenit , Compact?) to na przełączniku powinieneś mieć kontrolkę check i jeśli się świeci to można programem AG odczytać błąd interfejsem i iść w tym kierunku Z drugiej strony jeśli masz pewność że pracuje na trzy cylindry wykręć świece i tam gdzie wygląda inaczej - wymień ją i sprawdź przewód zapłonowy bo tam chyba masz jeden moduł...
Trzeba zacząć od tego czemu roztopił się przewód zapłonowy. Czy na postoju jak dodajesz gazu jest dobrze? Wygląda na to że gdzieś jest przebicie.
Impulsy na obrotomierz brane są z cewki zapłonowej ( zielony przewód).Pozdrawiam.
Rysunek pownien pomóc http://obrazki.elektroda.net/21_12279831...
Może poprostu jest za słaba iskra. Przerwa na przewodzie zapłonowym wzmacnia iskrę. Kiedyś się jeździło na tak zwany guzik,rozcinalo się przewód zapłonowy w dogodnym miejscu,obieralo jego końcówki i zaczepialo do dziurek w guziku tak żeby była stała przerwa na przewodzie. To zwiększało iskrę .
Pewnie kolejność przewodów zapłonowych pomieszałeś. Poprawna to 1342 czyli jeśli pierwszy na kopółce jest niezamieniony to następny przewód licząc w prawo do trzeciego cylindra, następny do czwartego itd.
W późniejszych Skodach serii 100/1000/105/120 był dodatkowy rezystor żeby zapobiec spaleniu cewki. Generalnie unikaj bo nie wiesz w czy styk aparacie jest zwarty ( a jest duże prawdopodobieństwo bo krzywka jest o przekroju kwadratu). Jak chcesz sprawdzać światła to odłącz przewód z aparatu zapłonowego na ten czas.
Wymień przewody zapłonowe Obstawiam to samo. Najlepiej kupić koszulki termokurczliwe i założyć dwie warstwy na przewód. Jak się uspokoi to tak zostawić.
Masa własna wózka to 4400 kg. Pasek pompy: https://obrazki.elektroda.pl/1967840000_... Pasek alternatora: https://obrazki.elektroda.pl/9563790000_... Przewody zapłonowe: https://obrazki.elektroda.pl/7289144100_... Chłodnica: 1. https://obrazki.elektroda.pl/3022396200_... lub 2. https://obrazki.elektroda.pl/1131327700_...
Kwestia regulacji kotła przez serwisnsata z analizatorem. Elektroda, przewód zapłonowy. Elektronika.
Dwie cewki jedna na 1 i 4 cylinder druga na 2 i 3.
1. owinąć po prostu przewodem z 3din przewód zapłonowy świecy i będzie to dawało sygnał Wystarczą 3-4 zwoje (bez podłączania gdziekolwiek).
Jeśli na jednym cylindrze brak iskry a przewód zapłonowy ma przejście to padła cewka.
cześć Czy jest możliwe zrobienie sobie świecacego przewodu cewki zapłonowej do motocykla oczywiście w domowy sposób czekam na pomoc :) Widziałem coś takiego w telewizji. Najlepiej jest zrobić neon argonowy, ale to jest bardzo trudne do zrobienia w warunkach amatorskich. Można jeszcze wykorzystać do tego celu palnik błyskowy.
Długością oraz zakończeniami, 8V ma rodzielacz a 16V nie Poza tym inaczej umiejscowione są świece.
No ok to zostaje przy przewodach NGK i świece może też wymienie na te same ale czym sie różnią przewody NGK za 170zł a te za 400 zł sa takie same i dedykowane do tego samego modelu auta? Kup najtańsze i tak albo zaraz jakaś kuna ugryzie, albo w skutek nie zawsze prawidłowego montażu się gdzieś przetrze, przecież to nie jest tak że w jakiejś fabryce...
Witam Układ zapłonowy Renault CLIO 1.1 "CLEON" 1-rozdzielacz 2-uchwyt mocujący 3-cewka 4-przewód zapłonowy 5-świeca zapłonowa Pozdrawiam
Jeżeli pasują przyłącza i długość... nie widzę przeciwwskazań. W kablach zapłonowych znacznie ma ich jakość = grubość/średnica samego rdzenia przewodu. Jeżeli te co masz to jakaś tandeta firmy no-name - szkoda roboty. Kup markowy kpl przeznaczony do konkretnego silnika.
Sprawdziłeś przewód zapłonowy oraz świecę?
witam.mam takie pytanie podczas gdy pracował silnik zdjałem jeden przewód zapłonowy i kopnęło mnie pradem.czy to normalne zjawisko czy mam przebicie na tym przewodzie?z góry dzieki na odpowiedz
Niestety cewka nie zadziała. W starszym modelu masz zapłon typu TCI, do którego do jednego przewodu przychodzi +12V po zapłonie, a drugi przewód jest połączony z modułem. W nowszym modelu jest zapłon CDI, w którym do cewki przychodzi tylko jeden przewód z modułu (impuls zapłonowy), a cewka jest połączona z masą poprzez śruby mocujące.
Dzień dobry, musiałem wymienić przewody zapłonowe w Twingo II 2009 - 1.2 16V 56KW bo jeden przewód iskrzył. Wybór padł na NGK 44278. Wymiana przebiegła bezproblemowo ale.. spod maski słychać syczenie. Wszystko jest dobrze spasowane. Świece były wymieniane na NKG około 1000 km temu. Nie jestem pewny ale chyba wcześniej nie było słychać takiego syczenia...
Cewka ma dwa wyprowadzenia: wysokiego napięcia- zakończone szpikulcem który wkręca się w przewód zapłonowy, oraz niskiego napięcia które łączy się do styków przerywacza (zakończone "oczkiem"), oraz trzecie wspólne dla obydwu uzwojeń dołączone do masy. Uzwojenie pierwotne- gruby drut, mało zwojów, mały opór. Uzwojenie w.n. cienki drut, dużo zwojów ,...
Trzecim przewodem jest tak samo gruby, jak przewód zapłonowy. Nic więcej.
Witam, W moim Tico zauważyłem mały problem. Po pierwsze zaczął nierównomiernie pracować silnik (jak kiedyś trabant lub syrenka). Podczas uruchomionego silnika próbowałem wyciągnąć przewód zapłonowy od jednej ze świec chcąc sprawdzić na początku przesył prądu do świecy. Ku mojemu zdziwieniu po odłączeniu kabla na obudowie aparatu zapłonowego pojawiły...
Auto nie odpala, znalazłem uszkodzony przewód zapłonowy, był uszkodzony w miejscu gdzie wchodzi do aparatu. Zaizolowałem ale jest to samo. Bezpieczniki też są całe Dodano po 4 Chciałbym się dowiedzieć czy jest wgl iskra ale nie chcę kręcić rozrusznikiem bo całkiem się spali ta instalacja. Dziwne jest to że nie spali bezpiecznika tylko jara się kabel
Czarny przewód to kondensator przeciwzakłóceniowy przykręcony koło cewki, kabel idzie do styku +
Przecież w motorze 111 nie ma aparatu zapłonowego, Są dwie cewki pod pokrywą i każda obsługuje dwie świece. Tam nic nie można pomylić, . https://www.ilcats.ru/mercedes/?function...
Często przyczyną są nadłamane lub oberwane przewody od czujnika położenia wału. Za złączem instalacji przed przewodem ekranowanym. Jeśli jest to aisan to to przejrzyj przewody dochodzące do silnika w/w i przewody do czujników , cewki zapłonowej i oczywiście przewód masowy
Wykręć świece połóż na otworach papierki - tam gdzie wyskakuje papierek w górę tam z aparatu podłącz przewód - powodzenia... Pozdrawiam.
Taki zielony przewód WN miałem w Ogarze 205. Jeśli jest to przewód PCV z żyłą miedzianą, to o ile nie zesztywniał ze starości, można go wykorzystać w motocyklach itp. gdzie przewód wkręca się we fajkę i cewkę WN. Problemem może być kwestia estetyczna, bo zielony przewód może nie komponować się z innymi podzespołami. Fakt jest taki, że nie są one wiele...
Tak jak stwierdził przedpiszca, w samochodzie napięcia najlepiej mierzyc żarówką, a nie woltomierzem, bo przy okazji sprawdzasz jakość połączeń pod obciążeniem. A więc robisz tak: 1. Zdejmujesz pokrywkę przerywacza. Przyłączasz żarówkę pomiędzy kablem zasilającym aparat a masą. 2. Powoli pokręcasz kołem pasowym 3. Zarówka powinna zaświecać się, gdy...
A przewód zapłonowy popiąłeś???
Na początek zmień mechanika. A co można sprawdzić : -na początek rozłączając poszczególne przewody wysokiego napięcia do świec zapłonowych sprawdzić na którym cylindrze nie pali. - jak określisz który cylinder nie ma spalania to podmienić świecę zapłonową, przewód zapłonowy itd Czyli sprawdzić cały układ zapłonowy.
Może lepiej się za to sam nie bierz... ten niebieski to przewód zapłonowy, przecież widać, że idzie do świecy. Pisałem, że czujnik jest czerwony... Zimne powietrze z nawiewu to odrębny problem, choć mogą się wiązać. Zasadnicze pytanie - masz zegary z wskaźnikiem temperatury i obrotomierzem, czy wersja "S", czyli tylko prędkościomierz i poziom paliwa?
Uszkodzona cewka, stary przewód zapłonowy, drgania silnika a nawet gryzoń. Możliwości jest wiele. Mechanik na pewno sprawdzi i powie dokładnie.
Spróbuj zastosować fajke świecy z rezystorem i dobry przewód zapłonowy.
Też mam taki sterownik w jednym z aut. Jednakże to fiat ale wnioskuje z Twego problemu ze masz złą emulację sondy przez co mapy benzyny w sterowniku silnika dopasowują się do sygnału sondy lambda przy pracy na gazie . Efektem jest zła praca na benzynie. Są dwa wyjścia - wybrać odpowiednią emulację . Ja mam u siebie masa bo mój sterownik najlepiej pracuje...
Do przełącznika powinien dochodzić przewód pobierający impulsy z cewki zapłonowej podczas pracy silnika, może jest problem z jego połączeniem. Brak impulsów powoduje odcięcie dopływu gazu.
1 Brązowy i biały we wtyczce do cewki, to sterowanie cewki. Tu trzeba skrobać, aby połączyć razem miedziane żyły przewodów. Zielonego, z np brązowym. Skrobiemy trochę dalej od wtyczki. Brązowy odpowiada za iskrę na 2 i 3 świecy, biały na 1 i 4. Albo odwrotnie :) Losuj. 2 Przewody zapłonowe. Tu tylko owijasz przewód zapłonowy kawałkiem innego przewodu,...
Skrzyżuj przewody zapłonowe drugiego i trzeciego cylindra: (zamień je miejscami na świecach)jeśli niesprawność się przeniesie- to uszkodzony jest przewód lub wyprowadzenie WN cewki( pierwotnie trzeciego cylindra), następnie zamień przewody na cewce- na świecach nie ruszaj- jeśli usterka wróci na trzeci cylinder to cewka zapłonowa. Jeśli usterka się...
Po wyglądzie palnika widać że jest wyeksploatowany i co jakiś czas następuje błysk i tylko słychać tykanie wymień palnik nawet na ten ifk na chwile i będziesz wiedział czy działa , jak dalej nie będzie działać to trzeba wymienić transformator zapłonowy [ środkowy przewód na lampie] .
Jedź do warsztatu samochodowego, a nie do "pana Czesia z garażu". Miałeś błąd P0352 to sugeruje problem z układem zapłonowym lub typową dla Pandy usterkę ECU. Co w tym kierunku zostało sprawdzone? Świece? Przewody Zapłonowe? Cewka? Czy w samochodzie jest LPG?
Jeżeli chodzi o automat rozruchowy, to myślę, że naprawa nie pomoże, bo on się w środku wyciera i zacina się, nie dociskając styków. Jeżeli chodzi o gaśnięcie, to miałem taki przypadek, że urwany był przewód w aparacie zapłonowym, który podłączony jest do ruchomej płytki przy regulatorze podciśnieniowym, i jak się dodawało lub ujmowało gazu, to przerywał....
Witaj kolego ciekawe zjawisko, skoro powymieniałeś te rzeczy to może problem jeszcze leży w gałęzi gaszenia tzn przewód gaszenia gdzieś zwiera chwilami do masy, stacyjka lub przewód zapłonowy ?
witam pierwsze pytanie to jakie jest oznaczenie bo są bodajże HK i MH ale nie ma nic na temat wielo punktu. Drugie pytanie w jakiej kolejności i gdzie podłączyć pierwszy przewód w kopólce?
Cewka do zapłonu z przerywaczem to 4220. Przewód w aparacie zapłonowy przełamywał się od pracy regulatora podciśnieniowego, to trzeba sprawdzić. Przewód WN z cewki zapłonowej przybliż do masy, silnik ustaw tak aby styki przerywacza były zwarte. Włącz zapłon i ręcznie podnoś dźwignię przerywacza, w momencie rozwarcia styków powinna przeskoczyć iskra....
Zapięcie na sam przewód zapłonowy , ewentualnie zamiast przewodu ,czy wzbudzi tą lampę i będzie błyskać??-pytam, celem ewentualnego wykorzystania lampy do sprawdzania iskry
Witam Mam problem z ruskim stroboskopem do zapłonu "Łucz". Na oko wygląda że jest OK, ale ma odłączone wszystkie wyprowadzenia (wszystkie trzy :) ). O ile dwa zasilające to prosta sprawa (wiadomo gdzie podłączyć, mam schemat), o tyle trzecie, na przewód zapłonowy, to pewien problem. Są tam dwa ruskie wynalazki - kondensatory "konstrukcyjne", składające...
Jeśli przewód do gaszenia nie ma zwarcia, przewód zapłonowy jest nie uszkodzony, świeca dobra, cewka odpowiednio przymocowana. To cewka jest uszkodzona i pozostaje tylko wymiana.
no to albo przewód zapłonowy, albo nie masz kompresji na tym cylindrze, zmierz ciśnienie i bedziesz wszystko wiedział...
Sprawdź taki zielonkawy przewód co idzie od modułu do aparatu zapłonowego
Napisz co to za układ wtryskowy i jak rozwiązano zapłon . Jeśli to digiplex to sprawdż przewód podciśnienia do modułu zapłonowego ostatnio bawiłem się z lancią podobne objawy imoduł był uszkodzony w części reg. kąt wyp. zap.
Tak, widnieje na sterowniku palnik i kręci się kółko, czyli, że chodzi. Okazało się, że w nocy piec się wyłączył razem z tą stacyjka od sterownika, wpięta do pieca, odpaliłem go rano - po ciężkich próbach. Przy zapłonie widniał błąd f. 28 (Usterka gazomierza lub zadziałał czujnik ciśnienia gazu, powietrze w gazie, za niskie ciśnienie gazu, zadziałała...
Na każdej z kopułek masz oznaczone dobrze się przyglądnij! Dla ułatwienia wrzucę Ci fotkę :) http://obrazki.elektroda.pl/4313872800_1...
Głupie pytanie ale nie znam sie na mechanice samochodu jak wygląda ten przewód zapłonowy ??? A ta cewka to jest już owinięta na zdjęciu??? i z jakiego drutu ma być nawinięta??? Z góry dzięki
Impuls bierzesz z tego cewki, podłączasz tam gdzie idzie cienki czarny przewód od aparatu zapłonowego. Absolutnie nie podłączasz nic do kabli WN!!!! Co do przewodów... musisz sprawdzić omomierzem, a jak nie masz to trzeba znaleźć masę, (chyba ten kawałek białego kabelka to na 99%masa) i sprawdzać dołączając plus, gdzie będzie podświetlenie, zostanie...
Zobacz czy do czujnika Halla dochodzi zasilanie. Czy cewka ma wysterowanie? Załóż na nią przewód zapłonowy ze świecą i zobacz czy będzie iskra.
przewód zapłonowy przewód zapłonowy wypadać przewód zapłonowy polonez przewód zapłonowy
puszka ścianie siła elektromagnesu plyta indukcyjna siemens
40-HWB450-VFE2Y1-SS Samsung HW-B450 – gdzie kupić moduł główny, zamienniki, kompatybilność Orange – konfiguracja karty SIM w laptopie, APN internet, modemy LTE/5G, eSIM, Orange Flex