a czy mógłbyś mi napisać co to jest ten czujnik masy i gdzie on się znajduje. inaczej przepływomierz masy powietrza umieszczony na układzie dolotowym za filtrem powietrza (najczęściej). jedź na diagnostykę bo sam tego i tak nie sprawdzisz, a wymiana w ciemno nie jest tania.
Witam. Zwróć uwagę na zawór egr. Urwany? Dla spokoju wymontuj i wyczyść.
A kręci wolniej jak na ciepłym?
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
Dobrze zrozumiałeś. Ustaw zapłon a czujnik zegarowy, zobacz potem czy nie zmienia się wartość - oczywiście lampy strobo do diesla pewnie nie masz. Twarda, dzwoniąca praca silnika to zbyt wczesny wtrysk. Mało realne, ale zawsze jest że komory wirowe się obluzowały.
Zdaje się, że jednak masz świece do lepszego sprawdzenia, miernik sobie odpuść (korzystałeś zapewne z omomierza?), chyba, ze masz do dyspozycji amperomierz prądu stałego o zakresie 50A. Wszystkie cztery świece razem mają pobór prądu ok 48A. Najprostszą metodą jest wykręcenie świec i sprawdzenie "optyczne" po podłączeniu bezpośrednio do akumulatora,...
Ducato euro 5 3.0 litra, wtryski są na stożku, brak podkładek miedzianych.
Kolego jeżeli ikonka na liczniku od świec żarowych się zapala i przekażnik działa to masz problem z zasilaniem styku przekażnika w postaci uszkodzonego bezpiecznika lub przewodu.
Nie wiem jak organoleptycznie sprawdzisz filtr może na oko być ok a może być zapchany. Sprawdź wtryski jak pisałem wyżej. 11 MPa to za mało żeby odpalił. O tym też pisałem.
Na 99% czujnik temperatury do wymiany.
komputer u elektryka samochodowego nie wykazał żadnych błędów. Powiedz mu że te komputery mają jeszcze taką cudowną właściwość jak odczyt parametrów rzeczywistych pracy silnika. Diagnoza znajomego domowego mechanika pompa paliwa. Czy to na pewno jest pompa czy może jakaś jeszcze inna usterka pasuje do objawów ? Brak zaopatrzenia w paliwo ( syf w baku,...
witam właśnie wymieniam rozrząd i wał zablokowałem przez odkręcenie śruby przy rozrządzie na wysokości rozrusznika i włożenie pręta 8 a jak zablokować wałek rozrządu i czy są jakieś znaki na tym silniku bo ja nic nie mogę znaleźć
Witam. Również mam problem z avensisem 2000 D4D. Jakis czas temu byl problem z odpalaniem.....wymieniony zostal wtryskiwacz...przez jakis czas (miesiac) wszystko bylo ok. Pozniej znowu zaczely sie problemy z odpalaniem. Az w koncu za krotyms razem zaswiecila sie kontrolka od silnika i chodzil on tak jak by wogole nie mial turbiny. Teraz caly czas jest...
Nie ma pompki więc masz ssanie, instrukcja może być do podobnego modelu. Może być ręczne może być automatyczna może być półautomatyczne. Ja przez Internet nie widzę. A ty masz przed sobą.
Strzelam że będzie za cienki ten agregat bo to chińskie waty, poza tym moc agregatów podaje się w kVA. Dużo zależy od tego co napędza ten silnik, czy ma ciężki rozruch.
Nie robić "tuningu" z 50 cm3 na 70 cm3. Niektóre części się różnią.
Skoda Fabia 1, silnik 1.9 SDI Witam, od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem z rana. Odpalił normalnie, gdy przejechałem około 100 km i zgasiłem. Nagle, po 2 godzinkach stania, strasznie ciężko kręci, wręcz nie odpala. Akumulator jest w porządku, rozrusznik też, filtr paliwa zmieniony. Czy to może być coś z tym? https://obrazki.elektroda.pl/9972281000_...
Więcej danych wejściowych - Leon 1 , 2? 1.6 8V czy 16V- to zawęża potencjalne usterki charakterystyczne dla silników. Jaka tam instalacja siedzi, jakie wtryski i ile to ma nalotu. Zakręć całkowicie gaz na butli i wypal go z rurek i parownika (pozwól żeby silnik się sam przełączył na benzynę) i pojeździj tak kilka dni. Ewentualnie zdejm wężyk podciśnienia...
Chylę czoła. Tak jest. Jednak nadal uważam że sprężarka olejowa to ciężki rozruch i termik powinien mieć nastawę w okolicy 1.2In. To jesteś w błędzie, i to wielkim, przestań tak twierdzić. Czy to tłokowa czy śrubowa rozruch ma lekki. Gdyż stosuje się zawory odprężające w tłokowych a w śrubowych dławienie ssania zaworem. Ciężki rozruch mają napędy jak...
Witam. Pytanko: Audi A4 B6 2.0 ALT od jakiegoś czasu ciężko odpala po dłuższym postoju. Rozrząd świeży, filtr paliwa nowy. Dodam, że przed wymianą rozrządu było to samo i jest błąd czujnika położenia wałka rozrządu, strona 2. To znaczy, że trzeba wymienić ten czujnik przy głowicy? Dzięki za podpowiedzi. AI: Czy błąd czujnika wałka rozrządu pojawia się...
W sumie to nawet nie próbowałem, ale pewnie się da.
Witam - chciałbym przekazać informacje (moim zdaniem b. przydatne) dla użytkowników silników Briggs & Stratton. Często zdarza się, że silnik ma "ciężki rozruch" (ciężko odpala - dekompresja) tak jakby akumulator był rozładowany (lub zużyty rozrusznik). Akumulator co 5 - 7 lat zazwyczaj jest do wymiany - rozrusznik raczej nie (b. rzadko zdarza się ażeby...
http://obrazki.elektroda.pl/3295415900_1... W aucie siedzi takie jak po prawej, a powinno być jak po lewej. Moim zdaniem to powoduje sygnał "niezrozumiały".
Jak skasujesz błąd to wraca? Bo typowo te silniki miały problem z odpalaniem ale winny był układ paliwowy. Nieszczelność na uszczelce pompy tandem. Sama pompa tandem i wisienka na torcie uszkodzone uszczelnienia pompowtrywkiwaczy i/lub wyrobione gniazda po nie. Drugim podejrzanym jest czujnik ale na wałku i te faktycznie padają ale inny kod błędu. Jak...
Akumulator Zacznijmy od akumulatora, trzeba sprawdzać dość często stan jego naładowania, w motocyklach są małe akumulatorki w porównaniu do samochodowych. Maja średnio od 10 do 14 Ah pojemności i gdy często robimy krótkie trasy i często odpalamy motocykl, to alternator nie zdoła nam naładować akumulatora by zrównoważyć stratę prądu, którą rozrusznik...
Sporo wskazuje na pompę. Jak dla mnie to ewidentnie paliwo się cofa na postoju.
Zapowietrzony układ paliwa , lub walnięty zaworek paliwa na pompie (wyjmij tłoczek ) .
Witam Nie wiem w jakim urządzeniu pracuje ten silnik. Czy ma ciężki rozruch? Jak często jest załączany? Mam do czynienia na codzień z silnikami dwubiegowymi 30/15 HP, 1480/730 rpm, rozruch mają ciężki i w szafach są zastosowane styczniki Moeller DIL 3 M 80 - 2 szt. i DIL 2 M - 1 szt. DIL 2 M jest właśnie tym zwierającym uzwojenia 1-go biegu. Są one...
A co zrobić jak mamy taki silnik i ma średnio ciężki rozruch ? Są sprzęgła mechaniczne lub hydrauliczne co powodują lżejszy rozruch . I jak kolega pisał poeksperymentować z czasem przełączenia G/T .
Najpierw wyreguluj zawory, zwłaszcza sprawdź ssący, bo to przez niego może uciekać na filtr powietrza. Dopiero potem ostrzejsze działania - pomiar kompresji z próbą olejową - i decyzje naprawcze.
Na dzień dobry to trzeba obejrzeć jak to ustrojstwo wygląda w środku. Na pierwszy rzut to obstawiam zasilacz bo on pracuje no-stop. Standardowo luty, elektrolity, połączenia.
Witam mam ten sam problem co kolega Beniamin .Auto odpala ciężko ale nie ma reguły potrafi zaskoczyć za pierwszym obrotem silnika innym razem wchodzi na obroty po czym spada i nieistotne czy na zimnym czy ciepłym silniku. Choć zauważyłem że jak są mrozy rano przeważnie odpala na dotyk później już to różnie bywa.Zdarza się też że jak odpali jest takie...
witam Z racji że mówimy o efektach praktycznych, czy wymiana sodówek na metalohalogenowe zadziała to praktycznie tak. Nie trzeba wymieniać niczego i żarówki wcale się nie niszczą. Jedyny efekt uboczny to ciężki rozruch zimą. Poza tym trwałość taka sama jak sodówek. Tak "zmodernizowane" oprawy pracują bez awarii kilka lat.
Gniazdko bez styku ochronnego wyrzuć ,na to miejsce ze stykiem.Przewód PEN instalacji podłącz pod ten styk ochronny. Sprawdź połączenie,ciągłość przewodu PE do silnika i czy podłączony jest z obudową. Wiarygodny stan izolacji silnika ocenić można przez pomiar rezystancji izolacji przy napięciu 500V. Napisz czy ciężki rozruch silnika był zawsze.Bo może...
Problem rozwiązany, wystarczył dodatek do czyszczenia wtrysków paliwa.
Co za bzdury... uszczelka pokrywy zaworów, a właściwie uszczelki gniazd świec. Ale wymieniamy komplet
Witam, Mam pytanko do grupy, Falownik Ig5a podłączyłem do sprężarki zamiast rozruchu G-T. 1. Liniowa charakterystyka silnik bez sprężania działa super przy sprężaniu dochodzi do utyku, nie ma siły dusi się. 2. Wektorowo nie chce przejść autotuningu wyświetla komunikat POT (Wyłączenie spowodowane brakiem jednej fazy na wyjściu falownika (U,V,W) Sprawdź...
Kolego sprawa prosta podgrzej ręcznie swiece tak z 10 sekund i wtedy pal silnik.
Witam wszystkich zainteresowanych. Po wymianie kostki stacyjki problem ustąpił.
dziś było trochę lepiej niż zwykle. Być może jest zależność od ilości paliwa w baku dziś było poniżej połowy do tej pory prawie zawsze pełny lub więcej niż pół. Wtryski były oddane na komputerowe sprawdzanie ale jak się to odbyło to nie wiem ale na każdym znalazło się wytłoczenie z datą i jakimiś numerem na każdym jednakowe. Podkładki pod wtryski założone...
A korzystał kolega z wujka Google? Dzwonił np do WANA w Gdyni? Np do działu technicznego. Troszkę wysiłku wypadałoby włożyć, a nie liczyć na to że ktoś będzie siedział i szukał sklepu dla Ciebie z częścią której potrzebujesz. Zamiast pneumatycznego zaworu można zastosować np taki http://washservice.pl/pl/p/elektrozawor-...
W sumie może tylko czy nie lepiej wykorzystać '' miękki start,, falownika , zwłaszcza że to wentylator więc klasa S1 co oznacza ciężki rozruch [lub bardzo ciężki bo to jednak 30KW].Druga sprawa to pomiar ,wykorzystywany będzie czujnik ciśnienia wraz z przetwornikiem, chodzi mi o zakłócenia , które generuje układ komutacji falownika , zakłócają one pomiar...
Witam, wymieniłem kpl. Sprzęgło w moim transporterku, po tygodniu podczas podjeżdżania pod stromy podjazd z przyczepą auto zgasło. Po odpaleniu silnik działał kilka sekund po czym gasł. Były błędy P0653 i brak sygnału z czujnika położenia wału. Po wymianie wszystko wróciło do normy. Po około 8 dniach znów to samo. Lecz tylko błąd P0653 „wysoki...
niewiem jak jest akurat w tym modelu ale np w vw złe odpalanie na ciepłym jest spowodowane złą dawką ,a na zimnym złym kątem ale tu zapewne jest cr ,kiedyś miałem taki przypadek w bmw że padnięty był regulator ciśnienia w pompie cr i miał problemy z odpalaniem ,no i musisz sprawdzić czy paliwo jest podawane na pompę wysokiego ciśnienia a dokładniej...
Jest jeszcze coś - urywające się wały korbowe - ekstremalnie zgotowany blok silnika traci osiowość podpór wału na skutek odkształceń termicznych. Innych metod niż organoleptyczne to nie ma - silnik nie ma żadnego "rejestratora parametrów eksploatacji". Zbytnie zadymienie, oddychanie przez odmę, ciężki rozruch, nierównomierna praca, głośne metaliczne...
Najpierw diagnostyka komputerem. Prawdopodobnie czujnik temperatury padł.
Mamy pomysły,zebys sprawdził pod diagnoza co mu brakuje jak krecisz i co mu brakuje pod maska.
najlepiej wejsc tdi timming i na wykresje zobaczyc czy wartosc kata jest na lini wykresu ale której linii :cunning: są 3 :| jak już o tym piszesz to dodaj, że na niebieskiej
Panowie, chyba każdemu jest znana sprawa ciężkopalących gorących TDI które palą od strzała jak się wypnie wtyczkę z czujnika tem. wody. SanchosX-mogę ci to naprawić, koszt 200.
wtryski ok. egr delikatnie przycinał a co do rozruchu dalej uważam, że coś jest na linii paliwowej - ma ktoś dokładny schemat układu paliwowego? gdzie jest dokładnie zawór jednokierunkowy?
To jeszcze zostaje spuszczenie oleju i poogladanie co zleci i co zostanie na korku
Nie, nie przeskoczył. Ale dobrze, że chcesz pomóc. A czy Twoim zdaniem może być winna sonda lambda?
Wtryski sprawdź.
Chyba nie będę go aktualizować do Windows 8.1 ponieważ niedługo zrobię mu reset bo i tak powoli działa, przy okazji wgram najnowszego Windowsa To jest najlepsza odpowiedź do w/w problemu :) Przeinstalować system, który ma za ciężki rozruch przez syf na nim znajdujący się lub po prostu wymienić dysk. To są elementy wymienne ulegające naturalnemu wyeksploatowaniu...
5,5kW i ciężki rozruch, jak to sprężarka Nie wiem jaka jest obecnie definicja ciężkiego rozruchu ale dawniej to wentylator miał ciężki rozruch a nie sprężarka. Dodatkowo nie powinno być rozruchu pod ciśnieniem, nie wiem jak w tej większej ale w MCH-6 jest opisane aby uruchamiać bez ciśnienia - są odpowiednie zawory sterowane ręcznie więc trzeba pamiętać....
Odprężnik można sprawdzić bez rozbierania silnika, wystarczy, kręcąc ręką wałem, sprawdzić czy uchyla się lekko zawór podczas sprężania.
Rozbierz i zobacz co się rozleciało. Często rozpadały się automatyczne odprężniki. Luzy oczywiście ok ? Typ silnika będzie na pokrywie zaworów, od góry.
To nie ma sensu pchać się w off gird. Tylko zasilanie z sieci + inwerter sieciowy. W dzień ( o ile świeci słońce ) masz zasilanie z PV a w nocy z sieci. Jak już pisałem wcześniej sieć musi być stabilna. Sprężarki w lodówkach mają ciężki rozruch i jest duże prawdopodobieństwo, że inwerter off gird temu zadaniu nie sprosta. Żeby sobie uświadomić z czym...
Czujnik reguluje czas grzania świec. Napięcie na świecach pomierzone?
W ogóle to odpala ?, jak z mocą ?, jak z pracą na wolnych obrotach? , sprawdzałeś czy jest iskra?, wtrysk mechaniczny? Masz może tam gaz?
Nie pojawia się dysk tylko most USB. Z dźwięku (na laptopie) ciężko ocenić rozruch. Jeśli dysk rozpędza talerze, to problemem będzie dalej po stronie mechaniki/SA.
Czyli, że jak silnik pracuje to świece są także włączone? Od jakiej w ogóle temp. załączają się świece w VW?Więc jaką rolę pełni "żółta sprężynka" na zegarach?Jeśli to przekaźnik to sprawdzę go tzn. skołuje miernik cęgowy i zmierzę prąd świec. Ile powinien wynosić?
sprawdź regulację zaworów
Panowie mam taki problem, gdy wsiadam rano do samochodu (akumulator jest naładowany) próbuje uruchomić malucha dopiero za 5 razem odpali po pulsacyjnym dodaniu gazu.Gdy odpalę i pracuje na ssaniu muszę na początku trzymać lekko wciśnięty pedał przyspieszenia bo zgaśnie.dopiero jak się nagrzeje chodzi elegancko, jednak gdy zatrzymam się nim pod sklepem...
Odepnij wtyczkę od czujnika wałka rozrządu i zobacz czy jest poprawa
Kolego może sprawdź wężyki podciśnienia i zawór overboost. Z tego co pamiętam to w golfie są dwa takie zaworki na podszybiu. Zaworki podmienione z identycznego sprawnego golfa. Tak n75 jak i n18 wezki tez
Dzięki za odpowiedź. Moje 1,9 tdi 90 km w mieście paliło niecałe 6 l na trasie niecałe 5 l (ekonomiczna prędkość zawsze) a teraz pali ponad 7 l w mieście. Wiem że przy wymianie filtra paliwa zapowietrzył mi się układ i był odkręcany jeden wtrysk aby odpowietrzyć pompę. Brak błędów w silniku (czytane Vagiem 4.9 PL). Może już wtryski siadają w końcu ma...
Witam , Mercedes e300 td 99r automat. Problem jest nastepujacy , 80% jazy auto jest slabe , przy odpalaniu dymi na bialo , bardzo ciezko zapala (czasami musze akumulator ladowac bo nie wytrzymuje 5min krecenia) Swiece podgrzewaja wszystkie sprawdzone. Co ciekawsze - samochodowi czasem cos odbije i wtedy ma swoja pelną moc i jesli podczas tego okresu...
Sprawdź elektryke czy nie ma dodatkowego poboru pradu, ktory rozladowuje akumulator np alarm, radio. Byc moze cos przez noc wyciagnie prad i stad rano problem z zapalaniem, a w ciagu dnia jezdzisz-akumualtor sie laduje i wtedy jest ok
Witam. Koledzy mam problem z Magnum kąpieli, mianowicie po opadach deszczu jest problem z odpaleniem tzn. Akumulatory nie mają mocy, szaleją zegary i tacho wyświetla brak zasilania. Zegary potrafią gasnąć nawet w czasie jazdy. Jak jest dłuższy czas bez opadów, odpala ładnie i nic z zegarami się nie dzieje. Dodam, że ostatnio regenerowany był rozrusznik....
Drodzy koledzy, mam problem z moją Vectrą 2.0 DTI 98r. Problem dotyczy porannego rozruchu. Samochód ciężko zapala, mocno dymi białym dymem, a kiedy już silnik odpali to nie wchodzi na obroty i muli. Maksymalnie 2 tyś. obrotów i nic więcej, jednocześnie zapala się kontrolka komputera. Auto dochodzi do siebie po 10 minutach i osiąga swoje parametry. Usterka...
Jest taka możliwość, że po wyłączeniu silnika gaz ciągle dostaje się do kolektora - jego nadmiar może powodować późniejsze problemy z rozruchem. Dla próby pojeździj trochę tylko na PB i zobacz, czy też będziesz miał takie objawy. Zatankuj 10 litrów benzyny, niski stan w baku też może utrudnić rozruch.
Hej, sprawdzenie pomp i wtrysków może być dobrym pomysłem. Powodzenia.
Kolego nie wiem jaką masz instalację w tym poldku. Ja miałem I generację i przy 30* mrozie odpalałem go na gazie bez żadnych grzałek i polewania wrzątkiem. Przy mrozach na benzynie miał ciężki rozruch. Odpalał od pierwszego razu i przy takich mrozach miał 400 obrotów (chodził równo). W miarę nagrzewania na luzie obroty rosły. Rozpoczynałem jazdę jak...
Może po prostu zawór zwrotny nie "trzyma" za każdym razem i ma trochę ciężki rozruch
Witam Tak jak wcześniej : dużo oleju spala + ciężki rozruch silnika (przy pierwszym rozruchu po rozgrzaniu-ok) + chmura dymu ( siwy) przy rozruchu (przy pierwszym rozruchu). Co może być przyczyną?
może to sie wydac naprawde zajebis.......... smieszne ale jestem mechanikiem i nie bardzo czaje nowe diesle a mechanikuje od 4 lat i nie bardzo mam na czy sprawdzic (podłaczyc kompa) wiec dlatego zapytałem bo krecic katem na chybił trafił mija sie z celem a egr mam zaslepiony Dodano po 2 odczyt robiłem programem fast.net w niedziele spróbuje wrzucic...
Witam Silnik gwiazda/trójkąt ma oznaczenie na tabliczce znamionowej silnika gwiazda 660V trójkąt 380V Przy podłączeniu w gwiazdę silnik pobiera mniejszy prąd ,dlatego jest uruchamiany początkowo w gwiazdę a następnie w tójkąt.Silniki takie mają moc 5.5 KW w zwyż .Taki 5.5Kw w warunkach domowych nie uruchomisz w trójkąt od razu ,gdyż na ogół bezpieczniki...
Witam Ciężko kręci czy dobrze kręci a nie zapala? Jak słabo kręci to może być winny rozrusznik lub aku - choć bywają inne przyczyny,, Jak dobrze kręci a nie odpala to albo któryś cylinder nie pali, albo np czujnik położenia wału
Dokładnie ściągasz wężyk sterujący pod ciśnieniem i do szklanki z wodą jak widzisz bąbelki masz nieszczelny parownik tylko że ten nieszczelny parownik będzie powodował trudności z rozruchem i ciężki rozruch a nie całkowitą niemożność czy brak rozruchu. Dlatego jak pisałem diagnostyka a nie wymiana, najpierw trzeba zobaczyć czego mu brakuje po prostu...
Witam. Mógł byś kolego dopisać co było w końcu przyczyną tego kopcenia? I druga kwestia to ustawienie rozrządu,jak możesz to opisz jak to zrobić bo szukam trochę w necie i ciężka sprawa żeby(może osobny temat?). Napisałem bo jest to bardzo ciekawy temat i myślę,że nie jednemu by pomógł. Z góry dziękuje w imieniu wszystkich forumowiczów.
Stawiam na akumulator, ten Bosch przeleżał za długo na magazynie. Zrób tak kup plecionkę miedzianą https://www.google.com/search?q=plecionk... dołóż masę od rozrusznika do nadwozia(po orginalnym przewodzie). Jeśli nie pomoże test klem, odpal włącz wszystko...
Czy ta instalacja jest skopana czy nie to niech się elektryk wypowie. Choć wygląda nie ciekawie. Ja poruszę kwestię mocy silnika i masy samego bębna. Ta cykliniarka ma bardzo ciężki rozruch. Silnik pewnie 1,5-2 kW i kilka kilogramów bębna to prąd rozruchowy minimum X5. Przy tych zabezpieczeniach i przekrojach przewodów to powodzenia życzę że ona w ogóle...
witam jak na 1,9kW zabezpieczenie 25A to troszke dużo i do tego typu D. przy prądzie 25A wyciągniesz 4,5 kW. czy te sprężarki mają bardzo ciężki rozruch? zabezpieczenie typu D wybija (t~0.1s) przy 10-20 krotności prądu znamianowego. próbnie zastosowałbym C16A względnie C20 no i sprawa głównego zabezpieczenia. rozumie że na fazie będą wisiały 3 sprężarki....
Szanowni! Porzućcie ten sztuczny problem! Softstart (ale "hardstart" jeżeli liczyć grzanie silnika) potrzebny jest, jak sieć nie wytrzymuje rozruchu! Sprężarki Emersona mają taki śmieszny lekko-ciężki rozruch (bo bardzo krótko różnica ciśnień z obu stron spirali jest "0", ale bardzo szybko rośnie). Jeżeli już ktoś naprawdę chce tu coś poprawić (a nie...
Jeździłem dość długo z tym uszkodzonym łącznikiem po wymianie łącznika auto trochę przegoniłem na 3-cim biegu na wyższych obrotach i autko stało na dworze i po dłuższym czasie odpaliło normalnie ale SERWIS dalej świeci. Audi przyspiesza się dobrze silnik pracuje normalnie . Czy konieczne będzie podłączenie auta do komputera i skasowanie błędu...
Nie będę ci pisał oczywistości jak stan filtrów paliwa i powietrza oraz ich jakość bo to są sprawy oczywiste i zapewne od nich zacząłeś diagnozę problemów... ? Być może to problem z zapowietrzającym się układem paliwowym po dłuższym postoju ale może to już być problem z układem wtryskowym (pompa, wtryski, itp). Co do samego silnika niestety bardzo upierdliwa...
Jak ustawić multimetr aby sprawdzić tę wartość obciążenia ? Przykłady: Prąd rozruchowy lodówki: https://www.youtube.com/watch?v=EZaAiQkx... To jest ta lodówka: http://jackiewiczowie.blogspot.com/2016/... Jest to model z kompresorem, który zużywa więcej energii, niż w Twojej lodówce, ale daje to jakiś pogląd...
Jeśli chodzi o układ paliwowy ropa nie zchodzi a filtr jest nowy nowy. Jedynie ompa wtryskowa jest nie sprawdzona
Kondensatory dokładane widać. Ciężki rozruch ma ta maszyna. Zdejmij paski przynajmniej jeden i wtedy odpal.
Nom, o pralce zapomnij, chyba że chcesz tylko wodę awaryjnie wypompować. Ten agregat to już masz? Bo jak pisałem możesz zasilić te upsy z pracującego samochodu. Starczy do pieca i kompa czy tam telewizora. Z lodówką potwierdzam to co pisał wyżej (at)pllub (z resztą też się zgadzam) , takie bez falownika mają ciężki rozruch. Często widać jak światło...
Wiązka sterownika gazu rozcina 4 sygnały wtryskiwaczy PB (znajdziesz gdzie się podłączył gazmen) bierze info o RPM najczęściej z cewki (tez znajdziesz) oraz plus po stacyjce też znajdziesz. Wystarczy zmostkować wtryski PB i odpali bez sterownika LPG. Chyba szara wtyczka to wiązka wtryskiwaczy gazowo-benzynowych. Dodano po 5 AEB KING w google, są jakieś...
Znajdz wiekszy o takich samych parametrach .Ciężki rozruch oryginalnego wentylatora powoduje w nim pojawienie sie błedu .
Przykładowy wciągnik jednofazowy z wózkiem, gdzie silnik ma dwa kondensatory Tak to jak my to nazywamy ciężki rozruch, zerknę na ten schemat , przecież przy mocy 2,2 Kw to jest szczeniak a co powiesz z dwoma zerami z tyłu .Oczywiście bez przecinka .
Za mały, szukaj coś powyżej 2 kW, kompresor ma ciężki rozruch, więc na start potrzebuje trochę więcej. A ten co chcesz 800 W to trochę przegięcie...
Jeśli teraz tak pali znaczy że są do wymiany panewki pewnie pełno rdzy i syfu w środku nienasmarowane to wszystko stare rozbierz zobaczysz. Miałem SC i nie było problemów, te z przekładnią to do diesli gdzie mają ciężki rozruch SC pali od strzała.
No to ma ciężki rozruch . Powinna wystartować na jałowym biegu bez kompresji . :| Może olej za gęsty , jeszcze jest zimno i bez podgrzewacza nie pójdzie , bynajmniej w warunkach domowych ( garażowych ) . :| Dodano po 22 Do Partyzancik Najlepiej by Ci pod pasował kompresor od Ikarusa ale nowszy typ . One mogły się kręcić do 3000 obr/min . Jest dwu cylindrowy...
To trzeba by biegać 30 razy na dobę i włączać agregat albo wersja z rozrusznikiem ale to już droższa opcja. Pompa to nie jest dokładnie ciężki rozruch. Ciężki rozruch to jest jak mamy ruszyć wielkie koło zamachowe i rozkręca się ono przez kilka sekund. Pompa startuje momentalnie bo nie ma tam żadnych wielkich bezwładności. Może to być pod pewnym obciążeniem....
Jak duży to sinik i co napędza:?: Czy ma lekki czy ciężki rozruch.:?: Przy ciężkim rozruchu może być duży spadek napięcia i stycznik może puszczać
Sprawdż świece żarowe nadchodzi zima może któraś jest przepalona i dlatego jest ciężki rozruch. Najlepiej sprawdzać wymontowane by ocenić czy naprawdę jest sprawna.
ciężka rozruch silnik silnik ciężka rozruch ciężka rozruch zimno
tablica autobus szron tyłu lodówki przedwzmacniacza magnetofonu
chińskie przewody elektryczne klonowanie danych windows
Opel 1.2 16V - Zawieszanie zaworu ssącego na zimnym silniku Oznaczenia diod na klawiaturze Fujitsu-Siemens Amilo LI2727