a czy mógłbyś mi napisać co to jest ten czujnik masy i gdzie on się znajduje. inaczej przepływomierz masy powietrza umieszczony na układzie dolotowym za filtrem powietrza (najczęściej). jedź na diagnostykę bo sam tego i tak nie sprawdzisz, a wymiana w ciemno nie jest tania.
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
Witam , jestem tu nowy mam eleganta i strasznie dużo mi pali (dosłownie 20 litrów). mogli byście mi podpowiedzieć co może być przyczyną ?
Sprawdź elektryke czy nie ma dodatkowego poboru pradu, ktory rozladowuje akumulator np alarm, radio. Byc moze cos przez noc wyciagnie prad i stad rano problem z zapalaniem, a w ciagu dnia jezdzisz-akumualtor sie laduje i wtedy jest ok
witam mam silnik zaburtowy Yamaha 8 km 2t ma bardzo ciężki rozruch na zimno potem pali na pół obrotu szarpanki jaki może być tego powód
Jak rozrusznik kręci i silnik nie odpala trzeba sprawdzić w jakim stanie jest układ zapłonowy, szczególnie część wysokonapięciowa. Jak jest obniżony poziom izolacji, wilgotne powietrze i ciężki rozruch (zimno - gęsty olej) to mogą być problemy z odpaleniem silnika. Ja w FSO-1500 i Polonezie przed zagazowaniem na zimę zmniejszałem szczelinę na świecach...
szczelność układu to podstawa - może się zapowietrza??
Masz na myśli zamkniecie (zaślepienie ) powrotu i próbę odpalenia? Założyłem dwa zaworki zwrotne - 1szy na przewód zasilający pompę z filtra (zaraz za filtrem) 2gi na powrocie ,oraz owy wąż powrotu przedłużyłem i wygiąłem w kolanko by pompa była niżej od przewodu powrotu co teoretycznie powinno zapobiegać uciekaniu paliwa z pompy... Efekt jest a mianowicie...
Nie będę ci pisał oczywistości jak stan filtrów paliwa i powietrza oraz ich jakość bo to są sprawy oczywiste i zapewne od nich zacząłeś diagnozę problemów... ? Być może to problem z zapowietrzającym się układem paliwowym po dłuższym postoju ale może to już być problem z układem wtryskowym (pompa, wtryski, itp). Co do samego silnika niestety bardzo upierdliwa...
No to sprawdź ciśnienie na szynie podczas kręcenia rozrusznikiem. Jeżeli odchyłka przekracza 50 barów, PCM zablokuje rozruch. Może ciśnienie skacze na granicy. Wtedy podejrzenie pada na zawór regulacyjny pompy.
No to ma ciężki rozruch . Powinna wystartować na jałowym biegu bez kompresji . :| Może olej za gęsty , jeszcze jest zimno i bez podgrzewacza nie pójdzie , bynajmniej w warunkach domowych ( garażowych ) . :| Dodano po 22 Do Partyzancik Najlepiej by Ci pod pasował kompresor od Ikarusa ale nowszy typ . One mogły się kręcić do 3000 obr/min . Jest dwu cylindrowy...
Więc spróbuj jeszcze myku ze zmniejszeniem przerw na świecach, jeżeli to by poskutkowało, to trzeba się przyjrzeć instalacji elektrycznej czy przy ciężkim rozruchu (zimny silnik) nie ma za dużych spadków napięcia powodujących za niskie napięcie na układzie zapłonowym. Eksperymenty prowadź na dalej zakręconym gazie.
No właśnie, niektórzy już myślą że jak diesel ciężko pali to zaraz świece
Witam, mam pytanie do posiadaczy Passata, bo ja już rozkładam ręce. Mam problem z moim 1.6 AHL 1999 r. Auto ciężko odpala, nie ważne czy zimno, czy ciepło, czy gaz, czy benzyna. A drugi objaw to odcina zapłon przy 5000. Próbowałem wymienić świece, kable, cewkę, czujniki wału jak i korbowego i rozrządu, wtryski z regulatorem i listwą ciśnienia oraz pompę...
akumulator wymieniony na wiosne centra futura jak dobrze pamiętam 750 A na rozruch, kręci wydaje mi się dosyć ciężko
Witam. Kupiłem Audi A4 1,9Tdi i nie świeci kontrolka świec żarowych i i przy zimnym silniku ciężko odpala. Od czego zacząć sprawdzanie?
ten elektrozawór co opisałeś to jest do zapalania i gaszenia silnika i imobilaizera ale jest jeszcze jeden do rozruch na zimno na dole pompy wtryskowej i to właśnie w tym niema zasilania i jak jest zimny to ciężko zapala zasada działania tego elektrozaworu podomna do twojego opisu wysówa sie bolec zatyka otwór w pompie wtryskowej pewnie zwiększa ciśnienie...
Czasem odpali czasem nie najgorzej jest na zimno po całej nocy, jak już zapali wszystko jest idealnie obroty moc silnika wszystko w normie, iskra jest na wszystkich 4 świecach, mam gaźnik + lpg nie ma różnicy na czym jest odpalany.
Moje audi z tym silnikiem (2.0 TDI BKD automat DSG) też czasami ciężko odpalał, aż w końcu nie odpalił i z tego co mechanik powiedział to padł rozrusznik :( Auto przejechane około 170 tys.
Kolego ancus, cieknąca pompa podciśnienia nie ma wpływu na rozruch. W temacie nieszczelności to cały czas mówimy o znikomym zapowietrzaniu się, które latem nie miało znaczenia a teraz, kiedy jest zimno, akumulator ma mniej energii, rozrusznik słabiej kręci przez co jest mniejsze sprężanie, trochę powietrza w pompie i problem gotowy. Gdybyś miał dużą...
Ale do ok 10 września wszystko było ok i nawet w lato się kontrolka świeciła krótko bo krótko ale się świeciła . No dobrze to chodź by się miał nie podgrzewać teraz świec ale dlaczego tak ciężko pali przecież to raczej nie normalne . Dodam że auto mam od Maja 2008 R i nie było do tej pory nawet zimą problemów
Bzdury piszecie z tą pompą chłopaki :) Zlogujcie sobie na ciepło i na zimno odpalanie ( dawkę paliwa i obroty) takiego silnika a dowiecie się co się zmienia wraz z temperaturą silnika. Zmiana proporcji paliwa i progu podania paliwa zmienia się, bo tak skonstruowane są mapy paliwowe. Dla zimnego silnika potrzeba około 120-150 obr silnika natomiast powyżej...
Czemu twierdzisz, że rozruch na ciepło jest cięższy niż na zimno? Jest dokładnie odwrotnie. Na ciepło masz już nasmarowany silnik więc tarcie jest mniejsze, olej też nie stawia już takiego oporu.
Witam, w w/w aucie problem polega na tym, że żądane ciśnienie doładowania na wolnych obrotach wynosi aż 1.85bar i praktycznie w całym zakresie obrotów podczas próby dynamicznej się nie zmienia, sprężarka ładuje do ok. 1.95 auto trafiło na warsztat ponieważ jest niemrawe w dolnym zakresie obrotów i ciężko się uruchamia na zimnym silniku. Dawka paliwa...
Witam Moje autko ciężko odpala przy niskich temperaturach i nie pracuje zbyt równomiernie w początkowych minutach po starcie - co może byc powodem??:cry: Dodam,że mam zamontowany LPG, ale regularnie jeżdze na benzynie, odpalam i gaszę samochód rownież na beznynie. Ciepły silnik odpala bez problemów. Wszystkie czujniki temperatury wydają sie być sprawne;...
Proszę podać w kolejności: -wartość ciśnienia sprężania, -wynik testu przelewowego wtryskiwaczy, -wartość prądu pobieranego przez świece żarowe przy rozruchu na zimno.
Witam Niedawno kupiłem fiata punto 1.2 8v i przy porannym odpalaniu ciężko odpala.za pierwszym razem bezskutecznie, bo gdy kluczy przekręcę na rozruch to pokręci trochę i cisza jakby akumulator nie brał udziału. za drugim razem jak pokręci trochę, to zapali. Później jak jest ciepły już ładnie kręci. Dodam, że akumulator jest dobry( doładowany i sprawdzany...
Panowie a wytłumaczcie jedną rzecz, ogólnie na czwartek jestem umówiony z elektromechanikiem, ma sprawdzić rozrusznik itd. Ale ja nie rozumiem jednego, niby przewody, niby rozrusznik ale dziś zabrałem z domu ten akumulator podładowany i po włożeniu do auta, samochód pali jak nowy z salonu, jak latem (nie nagrywałem już bo chyba nie ma sensu) To jak...
nie czytałęm wszyskiego dokładnie wię może cos powtórzę.chodzi głównie o prędkość obrotową za którą idzie dawka rozruchowa.przekoduj sterownik na automat a się przekonasz ,skoro upierasz się żeby zdiagnozować komputerem. na zimno wiadomo, dawka większa i pali.soft zrobili tak aby dawka rozruchowa narastała powoli i aby rozruch był łagodny a to dla ochrony...
Do bb84 i do pribamus, bimetal zabezpiecza agregat przed spaleniem, zimny agregat, ciężki rozruch i bimetal wyłącza. Natomiast do rozruchu w starych były właśnie przekaźniki mechaniczne, czyli cewka i styki, a w nowszych termistor, który po wyłączeniu potrzebuje czasu na wystygnięcie.
Zawór bezpieczeństwa pomiędzy 1 a 2 stopniem sprawdziłem i działa, ale ten na zdjęciu jak próbuję pociągnąć za tą hmmm "rączkę" u góry to nie mogę dać rady, mocniej nie próbowałem by czegoś nie urwać, czy on ma tak ciężko chodzić? Jeszcze mam pytanie odnośnie koloru oleju w sprężarce, przy zakupie sprawdziłem i kolor jest ładny, lekko żółty, taki jak...
Sprawdź czy ropa gdzieś przed pompą się nie cofa i nie tworzy się pęcherz powietrza. Jeśli jest ok to można próbować jeszcze regulować pompę. Niestety konstrukcja tych silników nie lubi rozruchów gdy jest zimno. Tu masz temat jak koledzy kombinują żeby to usprawnić https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Hej wichruPL musisz przeanalizować kilka spraw jak; -olej w siniku jaki jest (jak za gesty ciężki start ,naj. jak zaleca producent symbole na bance ) -pompa paliwa czy się nie zapowietrza,spróbuj kilka razy przekręcić kluczyk z poziomu 0 do poziomu przed włączenia rozruchu pompki się załączą tak 2 -3 razy bez zapalania to nabije paliwo na wtryski ,możesz...
Witam ma Vectre B 2.0 DTI proglem jest taki że bardzo ciężko rano odpala trzeba kręcić i kręcić po chwili odpali i dym z tłumnika leci na niebiesko i przebiera po chwili się uspokoi chodzi równo ...Jak go się wygasi i ponownie ma ciężko odpalić gdy jest ciepły jeździ się po mieście pali na dotyk ...Był u elektryka elektryk powiedział że jest ok z prądami...
Witam. Mam problem z Ursusem a mianowicie jak jest zimny to ciężko pali. Akumulatory ok, pompa po regeneracji, wtryski ustawione, rozrusznik kręci. Dwa lata po remoncie silnika, tłoki, tuleje panewki, głowica, kręci, leci biały dym a nie łapie. Zaczyna odzywać się gdzieś za 4 razem a zapala za 6 i jak zapali, to nie wkręca się na obroty, tylko chodzi...
Witam Samochód gdy zimny długo kręci za nim odpali . Im zimniejszy tym gorzej. Nie wiem jakie jest potrzebne dla tych CR ciśnienie (to CF2 105 koni) ale ciśnienie rzędu 200 bar osiąga praktycznie od razu i cały czas rośnie , żeby odpalić dopiero przy 500 barach . Świece grzeją , co prawda nie wyciągałem ich jeszcze (ciężki dostęp) ale jak dla mnie to...
Witam. Mam problem z gazem, za dużo mi pali miałem czyszczony reduktor SILVER GOLD i wtryskiwacze bo mi tak jakby przy paleniu rano zalewało i ciężko miał z paleniem. Co mógłbym zmienić w ustawieniach żeby to poprawić? Auto to audi a3 97r 1,8t. stag 4 http://obrazki.elektroda.pl/9523220500_1... http://obrazki.elektroda.pl/5502637400_1...
OK. Ale jak to pogodzić z tym, że problem występuje tylko na benzynie, a nie występuje w czasie jazdy na LPG? Przecież auto i tu i tu generuje spaliny. A tak, jak zaobserwowałem, no to wiąże się z benzyną. Auto na rozruch pali z benzyny, zanim przełączy się na LPG. W czasie jazdy na benzynie odcina paliwo. Na LPG tego problemu nie ma. Co do świec, to...
Problem mam taki w moim dieslu. Na zimno ciężko pali trzeba go trzymać na rozruszniku dobre 40 sek żeby załapał. Jak już odpali brak mocy zdecydowanie wyczuwalny jakby mu ktoś ze 40 kucy zajumał. Co ciekawe kiedy silnik się rozgrzeje objawy ustępują. A teraz mały eksperyment na zimnym silniku: Kiedy już go odpalę gaszę i próbuję drugi raz a więc przekręcam...
Wykluczyłeś rozrząd i świece żarowe, sprawdź ciśnienie w cylindrach i dawkę paliwa na rozruch.
Grzejesz świece? Ogólnie te silniki ciężko palą
Zmierz napięcie podczas rozruchu .
Pozostaje tylko pytanie dlaczego poldek był taki czuły na niedoładowanie akumulatora. Też miałem poldka, ale gaźnikowego i też nie lubił bardzo niskich, wtedy odpalałem go na gazie z butli turystycznej - palił za pierwszym razem. W tym wypadku są wg mnie dwie możliwości. Pierwsza, że przy ciężkim rozruchu (gęsty olej) jest na tyle duży spadek napięcia,...
Nie wiem dokladnie co masz na myli zrywna... Jezeli wkreca Ci sie na obroty lecz wolno to nie sadze by to pompa wtryskowa gdyz jezeli poszlaby Ci pompa to auto by wkrecalo sie np. tylko do 2.3 tys. obr./min. niezaleznie od biegu. To z auta kumpla doswiadczenia bo ma idento... Natomiast sam posiadam astre 1 w dieslu... sam mialem niedawno problem ze...
To wszystko zależy... - jaki materiał przewodu ? - ile żył ? - jakie obciążenie ? Grzałka ? Silnik o ciężkim rozruchu ? - jak długo ma przewód pracować pod obciążeniem ? 10 min ? Cały dzień ? - gdzie leży ? w zimnej piwnicy czy na słonecznej ścianie ? itd itp.... Więc nie ma prostej odpowiedzi :)
W poniedziałek po pracy zostawiam auto u mechanika, mówił, że musi zmierzyć ciśnienie paliwa bo obstawia pompę, jeśli diagnoza się potwierdzi to 150zł nowa pompa + robocizna, to jeszcze nie jest tragedia. Biorę auto zastępcze, więc będzie spokojnie mógł diagnozować, testować i wymienić to co jest do wymiany a nie " 10 części zużytych w 5%" . Obstawiam,...
Witam, liczę na to że znajdę tutaj odpowiedź. Przeczytałem sporo tematów na różnych forach ale nie znalazłem ostatecznej odpowiedzi. Zwykle odpowiedzi są strzałami a taniej wymienić silnik niż się nimi sugerować. Posiadam mastera zwykły goły diesel na mechanicznym wtrysku boscha. Gdy silnik jest odpalany na zimno intensywnie dymi na biało, rozruch jest...
Warto podłączyć laptopa o porobić różne logi. W sumie jak koledzy piszą, mały dymek tylko przy zapalaniu to nie żadna usterka. Jesli potem nic nie kopci to jest super. ... Te silniki są stare... :) Ale i tak świetnie sobie radzą. Tak samo na przykład mały jedno razowy bączek koloru czarnego przy gwałtownym dodaniu gazu lub ruszeniu z miejsca z piskiem...
Oaweł Wawa i robocop mieliście Panowie rację. Jak wiadomo cały czas zimno w dzień -4, a -7 w nocy. Samochód przez ostanie 2 dni pojeździł ok. 60 minut Czyli tyle czasu alternator ładował akumulator, ale rozruch (czyli duży pobór mocy) był w tym czasie min 4 razy. Wczoraj wieczorem samochód postawiony. Postał noc (-7) i dzień(-4) do 17.00 Po 17 próbuję...
Czy ktoś jest w stanie powiedzieć czy w tych craftsmanach jest ten odprężnik czy nie . Nowy aku , drugi nowy rozrusznik i nadal ma problem z rozruchem ciężko mu przerzucić tylko cyka . I za którymś razem przerzuci i odpala
ja tez mam rozrusznik w dobrym bardzo stanie ale problem jest tylko poprostu z rozruchem a nie kreceniem rozrusznika :)
wiesz bardzo ciężko zdiagnozować niesprawność pojazdu mając jako jedyne dane diagnostyczne onomatopeje. oczywiście nie chcę tym przekazać że są one niepotrzebne ale potrzebne nam będzie coś więcej. zadam może kilka pytań: 1. czy podczas rozruchu gasną wszystkie kontrolki zegara? czy licznik przebiegu dziennego się zeruje? czy gaśnie lampka sufitowa?...
Witam. Te napięcia są zdecydowanie zbyt niskie. Wskazuje to na zbyt małą zdolność rozruchową akumulatora. Napięcie rozruchu powinno być 10-11V. Pozdrawiam.
Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych! Mam zagwozdkę związaną z silnikiem 2.5TD marki BMW (oryginalne oznaczenie: 2.5TDS M51). Silnik zamontowany w samochodzie: Opel omega B z 1997 roku. przebieg: na liczniku 315000km, a rzeczywiście pewnie z 600=650tys. (tak powiedział mechanik jak wszedł pod auto i zobaczył stan zużycia półosi, oraz tulei tylnego...
Dużo masz paliwa w zbiorniku? Jak mało to dolej denaturatu jeśli twierdzisz że masz wodę.Alkohol zwiąże wodę i spali ale jak pisze jeśli masz mało paliw w zbiorniku.Wtedy dotankuj na dobrej stacji. Układ zapłonowy masz sprawny skoro na gazie pracuje dobrze.. Benzynowy układ zasilania jest mniej wybredny od gazowego pod kątem układu zapłonowego. Tu masz...
Ja bym sprawdził czujnik tem.płynu chłodzącego.Może podaje ,że zimny i auto dostaje zabogatą mieszankę.
Proszę o poradę zdiagnozowania braku grzania świec.Po otwarciu modułu jak ręcznie wcisnę przekażnik to styki iskrza.Po przekręceniu kluczyka w stacyjce nie zapala się lampka grzania na tablicy i jest ciężki rozruch jak jest zimny silnik.Jak jest ciepły zapala ładnie bez grzania. Regulamin pkt 11 i 11,1 proszę poprawić. goldwinger
Czyli mam rozumieć że może mieć winę rozrusznik, ale z tego co słyszę kręci dobrze... Jest też opcja że regulator ciśnienia może mieć winę...? Czemu uparłeś się na ten regulator ciśnienia? Sam mówiłeś, że masz problem tylko z rozruchem, a jak silnik zapali, to jedzie idealnie. To jak to jest? Regulator, także pwc i wtryskiwacze psują się tylko podczas...
Witam, posiadam dosyć duży problem z Hyundai Tucson. Ne wiem gdzie dalej szukać usterki bo praktycznie 99% rzeczy związane z ciężkim paleniem zostało wykluczone. Proszę o pomoc. Problem zaczął się od 2 miesięcy. Klient na lawecie przywiózł swojego Hyundaia Tucsona ( 2005 rok, 2.0crdi, automat, 140km), który nie chciał zapalić. Dopiero odpalając go na...
Odgrzeję temat. Jesień trwa a zima tuż tuż i problemy z zapalaniem również powrócą. Moja <iskierka> to astra td 1.7 (silnik opla) 68 KM z roku 1996 więc już nie młódka. Zegar pokazuje 230 000 ale ile to przejechało tego nikt nie wie.Na zimnym silniku zawsze musiałem 2 do 4 razy kręcić rozrusznikiem po 10-15 sek. Po odpaleniu walnęła z rury czarnym...
Witam ponownie mam problem następujący. Mercedes A170 1,7 cdi problem z rozruchem kodów błędów brak ciśnienie paliwa 240 - 280 bar. Brak też wycieków paliwa. Auto ciężko zapala na zimno i ciepło. Moc silnika ok. Jak już odpali to jedzie bez problemów.
Witam. Autko VW BORA 1.6 105KM AZD Mam problem z ciężkim rozruchem silnika głównie gdy jest zimny. W aucie mam instalację LPG,lecz fizycznie jest ona odłączona. Od ponad roku. Został tylko sterownik LPG marki KING z racji tego ze po jego odłączeniu auto wogole nie chce odpalić,do komputera dochodzą dwie wtyczki. Co do układu paliwowego to wymieniona...
Z odcinaniem układu zapłonowego radzę: ostrożnie! Jeżeli pojazd posiada katalizator, w czasie prób uruchomienia bez zapłonu przedostanie się do niego niespalone paliwo, które po uruchomieniu będzie się spalać, co może (chociaż nie musi) doprowadzić do uszkodzenia (popękania) katalizatora wskutek nadmiernej temperatury Pzdr. Gerri Faktycznie - zgadzam...
Firma budowlana, 2-3 busy. Zima się zbliża, i zaraz zaczną się problemy z rozruchem aut w firmie. Do tej pory robotnicy używali jakiegoś no-name prostownika transformatorowego z pokrętłem do regulacji prądu ładowania i wskaźnikiem poboru wychyłowym. Przy czym ostatnio się załamałem bo okazało się że strzałeczka wskaźnika dawno urwana, a procedura ładowania...
Do cybkryst: Sprawdź jaką masz prędkość obrotową wałka pompy odczytywaną przez sterownik w trakcie kręcenia rozrusznikiem. Powinno być oczywiście rpm wału korbowego/2. Miałem taki przypadek, błędów zarejestrowanych brak, a winny był hallotron w pompie.Na wyższych obrotach i na ciepło czytał poprawnie a na zimno przy rozruchu wychodziły bzdury...
Sprawdzić czy blokuje zapłon Jeżeli zimny nie odpala to masz nieszczelny gaz zbiera się w kolektorze ssącym i pierwszy rozruch jest ciężki
Wygląda na to że pracuje na wszystkie cylindry tylko jak jest zimny to muszę przez około pół minuty trzymać nogę na gazie aby nie zgasł po ciężkim rozruchu .
Z przekaźnikiem świec to normalna sprawa, lampka pali jakąś sekunde świece blisko 10s.Uczulam zawsze na to właścieli. Cofanie paliwa sprawdziłem zaraz na początku, jest ok zero pęcherzyków. Po odpaleniu na 2-3 sekundy jak zimny można go zgasić poczekać koło minuty i następny rozruch znowu jest ciężki. Sprawdze dzisiaj obroty rozrusznika podczas rozruchu.
Chyba tak, chociaż się nie znam na tych silnikach. Ale wyborem to było ciężko i powiem szczerze, wszystko ładnie wygląda w ogłoszeniu a jak się pojedzie na miejsce to sprawy mają się nieco inaczej. W każdym razie napis "nie wymaga wkładu własnego" w większości przypadków powinno się zmienić na "prawdopodobnie dojedziesz tym do domu". Nerwów zjadłem...
Do Mami24: Z tego co gdzieś słyszałem - czytałem - to faktycznie w niektórych wersjach w zależności od rocznika i tego na jaki kraj były robione była też wersja bez pompy elektrycznej w baku. Czym to było podyktowane ciężko powiedzieć ale ponoć tak było. PS. A jak wygląda sprawa z rozruchem na zimno - coś się wyjaśniło? Jak wyglądają logi dla podanych...
Na odległość to niestety ciężko postawić diagnozę ;) A zimny po nocy zawsze odpala Ci od razu czy też zdarza się, że musisz niekiedy kręcić kilka razy?
Podczas rozruchu jest duży spadek napięcia i przez to słabsza iskra, jak będzie źle wyregulowany gaźnik lub zawory to będą właśnie takie objawy, czarów nie ma.
Gdy samochód jest zimny i go odpalam to ma ciężko i trzęsie całym samochodem, co to może być? Ale na ciepłym już tak nie ma
Cześć chciałbym was prosić o wypisanie możliwie jak największej ilości przyczyn spalania dużej ilości PB na LPG mówię tutaj o ilości około 5l na 100km przy czym gazu pali 7l czyli razem 12,dodatkowo auto szarpie i na PB i Gazie i ma chwilowe braki reakcji na pedał gazu puszczenie i wciśnięcie od nowa pomaga,co więcej jak jest zimno auto ciężko kręci...
Właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem rozruch po nocy jest ciężki bez gazu nie da rady a turbina tego nie lubi jak już chwyci temperaturę to odpala od razu
Witam, od dłuższego czasu zmagam się z dziwną usterką w moim Oplu. Silnik x12xe 1.2 16v 1998r. Problem polega na tym że po dodaniu gazu na biegu jałowym bardzo szybko skaczą obroty przy ok 1500 rpm, jakby go zalewało oraz szarpie mi na każdym biegu gdy zmieniam poniżej 2000 rpm. W komputerze wyszły błędy sondy lambda (prawdopodobnie zła mieszanka wywołana...
witam Mam problem z astra 1.7 cdti a mianowicie przy odpalaniu ciężki rozruch tak jak by nie chciał wejść na obroty ale po chwili odpala oraz nieznaczne falowanie obrotów na luzie bez znaczenia czy ciepły czy zimny silnik. Wymieniałem jeden wtrysk który podejrzewano o złą pracę i na nic robiono diagnostykę ale nikt nie był w stanie powiedzieć co jest...
Witam, auto jak w temacie jeśli silnik jest zimny odpala normalnie jak rozgrzany dzieje się coś takiego że w momencie kiedy silnik już zaskakuje mocno nim zatrzęsie aż całe auto zadrży. Nie ma problemu z ciężkim rozruchem nie trzeba długo "piłować" rozrusznikiem. Sprawdzałem VAG-iem błędów brak a dawka rozruchowa (kanał 5 w adaptacji) ustawiona na max...
Witam, mam problem z moim 2.8 jtd. Auto jak jest zimne np po nocnym postoju rano bardzo ciężko zapala muszę długo kręcić zanim zapali, na kompie żadnych błędów, podczas rozruchu ciśnienie paliwa okolice 250 bar , myślałem że leją wtryski, więc oddałem do regeneracji, lecz to nie pomogło z rana odpala tak samo, nieraz jest że zapali odrazu, a nieraz...
Mam już świece, najprostsze boscha jedno elektrodowe muszę tylko zamontować. Kolego a jak sprawdzić czas wtrysku w vag 3.11 który to jest blok pomiarowy i kolumna? Dziś zamontowałem ponownie pompę aby jeszcze sprawdzić na nowych świecach czy problem występuje. Z komory w której siedzi pompa odessałem gruszką i rurką pół łyżeczki piasku i fafrocli. Niestety...
Witam, od pewnego czasu w polonezie podczas jazdy czuć benzyne po otwarciu okna przy jeździe. Jak stoi, to wszystko jest ok. Dodam, że dwa miesiace temu zalożylem gaz do auta. Wczesniej było na pewno ok, a po zalożeniu ínstalacji ciężko mi powiedzieć, bo było zimno i nie otwierałem okien. Tydzień temu wymieniłem filtr paliwa i sprawdziłem przewody paliwowe,...
Na zimnym silniku nie chce odpalić <kręci słabo jak by padł akumulator >ale po pchnięciu z małej góreczki na podwórku zapala po 2 metrach . Póżniej już zapala normalnie dopóki nie wystygnie ale jak się zrobi zimny trzeba czynność powtarzać . Wg mnie raczej dobra diagnoza - pada akumulator jak jest już stary, albo po prostu jest słabo naładowany...
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Postanowiłem dołączyć do grona forumowiczów ponieważ nie mogę sobie poradzić z moim pugiem - jesteście moją ostatnią nadzieją. Problem zaczął się jakiś rok temu. Objawy: 1. Zimny silnik - pogoda na plusie, bez deszczu - odpala za 1,2 razem, 2. zimny silnik - pogoda na plusie, po deszczu - odpala za 3-5 razem dość...
rozruch ciężki ciężki rozruch silnika ciężki rozruch sprężarki
honda civic sterownik schemat wzmacniacz radio delta inspekcja samochodzie
samsung le40a536t1f daewoo telewizor głośność
Możliwość generowania prądu z radia kryształkowego Pilot RM-D29M do Sony MDS-JE530 - Wybór i Alternatywy