a czy mógłbyś mi napisać co to jest ten czujnik masy i gdzie on się znajduje. inaczej przepływomierz masy powietrza umieszczony na układzie dolotowym za filtrem powietrza (najczęściej). jedź na diagnostykę bo sam tego i tak nie sprawdzisz, a wymiana w ciemno nie jest tania.
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
sterownik pompy dom regeneracji dawka do bani ale sprawdz jeszcze kont wtrysku musi być idealnie z taką dawką turbo napewno nie będzie chodzilo
Ja to zawsze zaczynam od aktualizacji oprogramowania w sterowniku. Często są właśnie opisane jako "utrudniony rozruch na zimno"
witam przekrecenie pompy na blok pomogla ursus dobrze pali chwile kreci i zapala za pierwszym dziekuje wszystkim za pomoc pozdrawiam....
tu jest co i jak :D
Mam astre z tym silnikiem od pięciu lat .Najdłużej przy -20st.grzała ok 5 sekund.Zobacz czy niemasz wpiętego jakiegoś ustrojstwa które włanczało świece a teraz pada.
Sprawdź świece żarowe.
witam mam silnik zaburtowy Yamaha 8 km 2t ma bardzo ciężki rozruch na zimno potem pali na pół obrotu szarpanki jaki może być tego powód
Panowie mam taki problem, gdy wsiadam rano do samochodu (akumulator jest naładowany) próbuje uruchomić malucha dopiero za 5 razem odpali po pulsacyjnym dodaniu gazu.Gdy odpalę i pracuje na ssaniu muszę na początku trzymać lekko wciśnięty pedał przyspieszenia bo zgaśnie.dopiero jak się nagrzeje chodzi elegancko, jednak gdy zatrzymam się nim pod sklepem...
Sprawdź elektryke czy nie ma dodatkowego poboru pradu, ktory rozladowuje akumulator np alarm, radio. Byc moze cos przez noc wyciagnie prad i stad rano problem z zapalaniem, a w ciagu dnia jezdzisz-akumualtor sie laduje i wtedy jest ok
witam wszystkich jestem tutaj pierwszy raz od trzech miesięcy jestem posiadaczem cirrusa i mam takie same objawy datatomek mam pytanie do ciebie czy poradziłeś sobie z tym problemem bo wątek ma już kilka miesięcy jeśli tak to proszę o jakieś rady pozdrwiam
ja tych valtekow nie zakładałem były fabrycznie założone i na początku robiłem 480-500 km na baku 43 litry a teraz po czyszczeniu 370. i dlatego tutaj pisze żeby ktoś coś doradził jak mądrzejszy a nie pisał take złote myśli jak ty
Niebieski dym może być efektem spalania oleju siln.(przyczyn kilka) , a jak po zaciśnięciu powrotu zapala to masz odpowiedż ,przelewy w tym aucie są na ciśnieniu minimalna nieszczelność i zasysa powietrze..podpowiedzi koledzy dali ci sporo ale nikt przez internet auta ci nie naprawi ..pojedż do kumatego mechanika godzina roboty i wszystko będzie wiadomo.Skasowanie...
p.p.s chciałem dodać plik z logiem , ale forum nie przyjmuje plików z rozszerzeniem csv To spakuj -> .rar, .zip!
No to wszystko jasne. Po zdjęciu złącza z ECU okazało się że : Do gniazda OBDII podłączone są pin 3 OBD do pin 18 ecu , pin 11 OBD do pin 19 ecu ale pin 7 OBD nie dochodzi do ecu i tu jest zagadka. Czyli zgodnie z opisem od EECIV pin 18 to FDS200 system i pin 19 Diagnosis , więc te modele można prawdopodobnie zdiagnozować jedynie systemem forda FDS2000....
Witam mam problem z seatem toledo V5 oznaczeie silnika AQN, po podlaczeniu komputera pokazuje beldy P0340 i p0343. Wymienilem czujnika walka rozrzadu lecz problem powrocil, teraz gdy troche spadla temperatura samochod ma problem z rozruchem na zimnym silniku. Czy moze to byc spowodowane rozrzadem a mianowicie jego rozciagnieciem?
Tak oczywiście chodzi o rozruch na zimno.
Rozrusznik do regeneracji lub wiązka z Aku do rozrusznika.
Nastawnik jest nowy, Nie wierze. Nie wystepuje jako czesc zamienna. Nie mam już pomysłów Bo nie pomyslow tu trzeba, tylko systematycznej diagnostyki. Jaka temperature widzi ECU (chocby rezystancja czujnika mierzona na wejsciu do ECU)? Czy dziala stycznik (na wejsciu do ECU)? Pozycja przepustnicy (na wejsciu do ECU)? itd itp.
Jak rozrusznik kręci i silnik nie odpala trzeba sprawdzić w jakim stanie jest układ zapłonowy, szczególnie część wysokonapięciowa. Jak jest obniżony poziom izolacji, wilgotne powietrze i ciężki rozruch (zimno - gęsty olej) to mogą być problemy z odpaleniem silnika. Ja w FSO-1500 i Polonezie przed zagazowaniem na zimę zmniejszałem szczelinę na świecach...
no niestety przyjacielu auto nadal nie pali... Dodano po 5 czy czujnik położenia przepustnicy ma znaczący wpływ na rozruch zimnego silnika?
Witam. Utrudniony rozruch na zimno może wskazywać na uszkodzone świece żarowe, albo coś z nimi związanego. Nie jestem mistrzem mechaniki, ale w przypadku klekota (sam mam diesla) i problemów z odpalaniem na zimno to w pierwszej kolejności bym sprawdzał, czy ma grzanie do rozruchu.
Ciśnienie paliwa, czasy otwarcie wtryskiwaczy, wydatek wtryskiwaczy, jak wygląda spożycie oleju, analiza spalin, no i co się dzieje poza błędami? Jak wygląda rozruch na zimno, na ciepło, co tam z mocą...
zacznij od niego, bo to on jest odpowiedzialny za rozruch zimnego silnika i poprawną prace na gorącym silniku
Moje audi z tym silnikiem (2.0 TDI BKD automat DSG) też czasami ciężko odpalał, aż w końcu nie odpalił i z tego co mechanik powiedział to padł rozrusznik :( Auto przejechane około 170 tys.
ten elektrozawór co opisałeś to jest do zapalania i gaszenia silnika i imobilaizera ale jest jeszcze jeden do rozruch na zimno na dole pompy wtryskowej i to właśnie w tym niema zasilania i jak jest zimny to ciężko zapala zasada działania tego elektrozaworu podomna do twojego opisu wysówa sie bolec zatyka otwór w pompie wtryskowej pewnie zwiększa ciśnienie...
szczelność układu to podstawa - może się zapowietrza??
DOKŁADNE zapoznanie się z instrukcją KAŻDEGO urządzenia jest warunkiem koniecznym do prawidłowej jego eksploatacji i użytkowania oraz 100% zadowolenia z użytkowania Tu masz schemat jak powinno wyglądać i nie zapomnij o podłączeniu PE SSR ma wiele zalet ale i wad dlatego na schemacie jest stycznik ze względu na większą odporność na przeciążenia zwłaszcza,że...
Czemu twierdzisz, że rozruch na ciepło jest cięższy niż na zimno? Jest dokładnie odwrotnie. Na ciepło masz już nasmarowany silnik więc tarcie jest mniejsze, olej też nie stawia już takiego oporu.
Witam. Jakie powinno być minimalne ciśnienie tego silnika? Silnik ma ciepło na wszystkich garach ma po około 7 bar. Auto ma LPG i przejechane 210tyś, według licznika. Strasznie słabiutki na na benzynie i LPG, silnik chodzi prawidłowo, nie dusi się, nie szarpie, trochę przebiera na wolnych obrotach, trudny rozruch na zimno.
A po co komu mierzyć prąd rozruchu? Owszem warto znać jego przybliżoną wartość ale on silnie zależy od temperatury oleju więc rozruch na zimno nijak się ma do rozruchu na ciepym silniku. Tu chodzi o pomiar prądu ładowania w zakresie 1-30A i pomiar prądu uśpienia auta czyli poniżej 100 mA. Pomiar prądu ładowania jakoś jeszcze mnie przekonuje, ale pomiar...
Jak mi wywali bezpieczniki to przeważnie gdzieś tak po 3 próbach włączenia wzmacniacza i bezpieczników zaczyna wszystko działać prawidłowo. Włączę wzmacniacz, wywali bezpieczniki, wyłączę wzmacniacz, włączę bezpieczniki i tak 2-3 razy aż w końcu 'zaskakuje' to wszystko i działa jak należy To może wskazywać albo na kłopoty z soft-startem (pisałem wyżej)albo...
No to sprawdź ciśnienie na szynie podczas kręcenia rozrusznikiem. Jeżeli odchyłka przekracza 50 barów, PCM zablokuje rozruch. Może ciśnienie skacze na granicy. Wtedy podejrzenie pada na zawór regulacyjny pompy.
Samego luzu w pionie i poziomie na wale brak, łożyska leżą ściśle w otworach obudowy. Jedynie sam wał ma luz wzdłużny około 5mm, ale nie wiem jak go skasować. Tam nie ma żadnego miejsca/nacięcia na wale na jakiś pierścień segera ograniczający ten ruch, poza tym przy przesunięciu wału o te 5mm w lewo lub w prawo silnik tez nie rusza. Poniżej filmiki....
Samochód jest z 2004r akumulator wymieniłem i jest nowy i dalej nie chce zapalić kręci ale nie chce zaskoczyć a jak po jakimś już czasie zapali to po naciśnięciu gazu od razu gaśnie i jak ponownie się go zapali i naciśnie gaz to chodzi już normalnie:( a przyczyną może być coś związane z wtryskiem?? bo to samochód van i wcześniej jeździł nim kto inny...
wydaje mi się że świeca powinna załączyć sie automatycznie w skrzynce z baterią jest moduł, świeca jak na silnik comon rail jest też porażką bo jest spirala jaka była w silnikach john deera ze zwykłym wtryskiem, nie ma na pulpicie tez kontrolki grzania, chyba że wiesz jak ją włączyć manualnie
trzeba najpierw ustalić dlaczego nie pali rano. Czy nie ma iskry, czy paliwa.
Masz na myśli zamkniecie (zaślepienie ) powrotu i próbę odpalenia? Założyłem dwa zaworki zwrotne - 1szy na przewód zasilający pompę z filtra (zaraz za filtrem) 2gi na powrocie ,oraz owy wąż powrotu przedłużyłem i wygiąłem w kolanko by pompa była niżej od przewodu powrotu co teoretycznie powinno zapobiegać uciekaniu paliwa z pompy... Efekt jest a mianowicie...
Stawiam na źle ustawiony rozrząd, mianowicie pompa jest nie prawidłowo ustawiona (opóźniona) co powoduje problem z rozruchem na zimno. Podłącz pod vaga, wybierz bloki mierzone, grupe 000 basic settings i podaj wartość z drugiego pola. Dodano po 42 A dlatego, że dawka rozruchowa jest podawana od pewnych obrotów silnika. Opisujesz problem z odpalaniem...
Witam. Dzisiaj poskładałem quada. I udało się go odpalić ale ogólnie dalej mam problem z paleniem.. Odpalił po 2-3 sek kręcenia. Ładnie chodził. Ale po zgaszeniu już nie udało mi się go odpalić. Teraz aku jest padnięty. Jutro go naładuje i wezmę dodatkowo akumulator z samochodu... Wymieniłem: -czujnik położenia wału -czujnik położenia przepustnicy -czujnik...
Po zastosowaniu oleju z dwusiarczkiem molibdenu spadaja opory silnika na zimno (przed zbudowaniem cisnienia oleju). Rozruch na zimno na zwyklym oleju 10W40 to bylo zuzycie wg komputera pokladowego ok 1.2 - 1.8l/h po zastosowaniu oleju 10W40 z dodatkiem MoS spada do wartosci 0.8 - 1.6l/h. Filtr oleju tego samego producenta. Jak widac roznica jest spora....
Sprawdź ciśnienie na tłokach i luzy zaworów. Jeśli wtryski są dobre, paliwo nie opada i kompresje ma dobrą to musi palić. Może zapłon mu trochę przyspiesz.
pasek rozrzadu wymieniany byl jakies 1-1,5 tys km temu.
Sprawdź przy okazji napięcie baterii oraz jej obciążenie rozruchowe przy odłączonych klemach (tester) i przy podłączonych. Zanieczyszczone połączenia przewodów powodują utrudniony rozruch motoru.
W każdej ciężarówce układ chłodzenia jest ciśnieniowy, żeby np. nie powstawał proces kawitacji i temperatura wżenia trochę się zwiększa . Korek pod ciśnieniem W szkole uczą nas, że w miarę spadku temperatury wszystko się kurczy, a wmiarę wzrostu się rozszerza. I to jest prawda także wobec wody ipowietrza, czyli głównych elementów wypełniających układ...
(..)W kompie jest tylko błąd sterownika świec żarowych. Proszę o jakąś podpowiedź. To norma, że jak jest zimno to diesel gorzej odpala. Od tego są świece żarowe, żeby podgrzać wnętrze cylindra i ułatwić rozruch jak jest zimno. Skoro masz błąd świec żarowych - to najpierw to napraw - zapewne świece żarowe do wymiany, u mnie w 1,9 TDI wytrzymują góra...
Nie mam jeszcze zmrażacza, ale mam piecyk. Ciepłe powietrze kierowane na okolice procka ożywia go szybciutko... Wymienię jeszcze rezonator i zobaczymy.
Nie będę ci pisał oczywistości jak stan filtrów paliwa i powietrza oraz ich jakość bo to są sprawy oczywiste i zapewne od nich zacząłeś diagnozę problemów... ? Być może to problem z zapowietrzającym się układem paliwowym po dłuższym postoju ale może to już być problem z układem wtryskowym (pompa, wtryski, itp). Co do samego silnika niestety bardzo upierdliwa...
Podbijanie obrotów biegu jałowego jest realizowane przy rozruchu na zimno( no i nie tylko np przy włączonej klimie też) po to aby nie rzucało na zimnym za bardzo ale oprócz tego ważniejszą rzeczą jest aby przyspieszony został wtrysk. Nie jestem pewien jak jest w Boschu ale np w Lucasie jest specjalny elektromagnetyczny zawór przyspieszający zapłon na...
"Poniżej już się zauważalnie męczy." Jak się to objawia ? W dokumentacji do ilu stopni jest napisane że może działać ? Rozruch jest wykonywany z dogrzewaniem czynnika czy na zimno ?
Ciepły 55.
Tak jak wyżej napisane sprawdź jakie napięcie idzie na zimno na styk 50 przy rozrusznik.
Do sprawdzenia świece żarowe. Jak - pogogluj bo było milion razy :)
Dzieki za podpowiedz. Siwce nie dawno wymienilem na nowe. Czy moze byc jakis powod z ktorego siwece sie pala?? Dodano po 6 Na przekreconym kluczyku rozrusznik nie powinien caly czas krecic?? nawet jak gdaknie?? moze to byc wina ze bendiks jest luzno i sie wysuwa sam?? Pozdrawiam.
1.sprawdź immobilaiser.zakładam że masz centralny lub jakiś alarm.jesli nie chce Ci zapalić po dwóch nieudanych próbach wyciagnij kluczyk(masz usłyszec wtedy charakterystyczny klik) i spróbuj pilotem zamknąć i otworzyć.po tym zabiegu próbuj go znów odpalić. 2.stacyjka.wkładając kluczyk do stacyjki nie odczuwasz żadnych luzów w stacyjce? może sie trochę...
Witam Mam problem z laptopem lenovo g500 Podczas uruchamia wyskakuje komunikat : brak bootmgr wcisnij ctrl+alt+Del aby zresetować Nie wiem jak ustawić rozruch na płyte CD/DVD https://obrazki.elektroda.pl/8072590400_...
Oj piertolisz głupoty chłopie. Pojęcia nie masz o tym co piszesz. Dodano po 2 Problem rozwiązany. Przewody doprowadzajace prąd do świec były przetarte i nie łączyły. Pali na pół obrotu
Nic, zrobiło się zimno i teraz jakoś odpala.
grzebacz wtrysk mechaniczny ma jak najbardziej elektryczny wtryskiwacz rozruchowy.Pozostale uruchamiane sa cisnieniem ale rozruch jest realizowany za pomoca wylacznika termiczno czasowego i wtryskiwacza rozruchowego za przepustnica.Jak nie ma prądu na tym wtryskiwaczu to mozliwe ze masz uszkodzony wlasnie tem wylacznik termiczno czasowy(taki najwiekszy...
Z 3F wychodziły właśnie z silnikiem 0.75kW, a przy 1F potrzeba momentu do rozruchu, jak JEST ZIMNO TO CZUĆ ZE CIĘŻKO MA WYSTARTOWAĆ
kiedy odpinam czujnik temperatury płynu chłodzącego, auto odpala bez problemu na zimno Sugeruję pomierzyć i porównać z nowym.
Czujniki oba od temperatury, pierwszy dwu-stykowy steruje wtryskiwaczem rozruchu(chodzi o zimny silnik)drugi to czujnik temperatury płynu podaje sygnał do ECU Jeśli błędnie opisałem to proszę o poprawienie lub usunięcie postu.
Sprawdź czy przy rozruchu na zimno idzie zasilanie na świece...
Takich pierwszych silników Volkswagen które naprawdę po rozruchu na zimno dość długo grzało jeszcze świece to było chyba SDI. Tam to długie minuty. A jeszcze dłużej to było Isuzu MIDI silnik musiał osiągnąć 40 °C. Czujnik był w bloku. Co często i gęsto wykańczało alternatory Denso. Które miały na napylanie diody.
Napisz coś o kontrolce od grzania. Czy świeci i jak długo? Są mroźne poranki więc rozruch jest trudniejszy i wymaga grzania świec.
Sprawdź ten klin na wale dokładnie, to znaczy zdejmij kółko, obejrzyj je i wał. W takiej sytuacji musisz mieć 120% pewności. Dopiero potem szukaj w pompie, czy gdzie tam jeszcze... Dodatkowo jeśli zapłon jest zbyt wczesny, to auto na zimno źle pali, ale jak już odpali to ma kopa. Wczoraj miałem to w afn i w bs pokazywał kąt 255. Po wymianie pompy kolega...
Kiedy wymieniałeś świece i przewody? Jakie świece zamontowałeś? Ja swoim "poldkiem" jeździłem na NGK Nr2 i nigdy nie miałem problemu z rozruchem. Raz pokusiłem się na zmianę z NGK na BOSCH i po przejechaniu 1000km zaczęły sie problemy z rozruchem na "zimno". BOSCH-e wylądowały w śmieciach a wstawiłem z powrotem NGK i "poldek" znów palił bez problemu...
Elektronik u którego byłem z moim problemem też zasugerował zmianę dawki rozruchowej, jednak stwierdził że to właśnie poprawi tylko rozruch na ciepło i zanim do niego przyjadę to robić muszę uporać się z problemem rozruchu na zimno. Dodatkowo zaproponował zwiększenie mocy silnika bo podobno można to zrobić za jednym zamachem. Jak pisałem wcześniej świece...
Witam. To urządzenie pod nadkolem to filtr węglowy oparów paliwa. Wężyk od niego powinien być połączony z króćcem na korpusie przepustnicy. Za trudności z odpalaniem na zimno (rozumiem że rozrusznik kręci) może odpowiadać regulator ciśnienia paliwa-zawór zwrotny, albo czujnik temperatury cieczy. Spróbuj rano przed rozruchem kilka razy włączyć pompę...
Nie jestem pewny, ale wydaje mi się że nie trzeba w BMW programować. Potrzeba komputera do ustawienia- tak podają źródła internetowe. Jak jest w rzeczywistości? Przed demontażem ustawiasz wszystko na blokady, wałek pompy można zablokować wkręcając śrubę w korpus pompy, i tak zablokowaną pompę przenosisz do silnika gdzie chcesz ją zamontować, skręcasz,...
Witam , pacjent A6 C5 2.5 TDI V6 180 Q z 01r. Problem z zimnym rozruchem długo kręci zanim odpali,świece sprawdzone dobre ,napięcie dochodzi ,jak czujnik temperatury odłączyłem to świece grzało chwilę dłużej ale auto odpaliło na strzała,auto nie za powietrza się nie widać pęcherzy powietrza w przewodzie. Wymieniałem uszczelki pod klawiaturami wałki...
Z mojego doświadczenia też miałem problem z odpalaniem w tym modelu opla. Problem rozwiązałem przez wymianę rozrusznika na nowy. Być może była to kwestia rozszeżalności metalu i na zimno palił bez problemu , a na ciepło już nie. Tak było w moim aucie lecz w tym temacie niekoniecznie.
Czujnik położenia wału pewnie stroi szopki :)
zmiana dawki przy rozruchu na zimno
(siwy dym przy rozruchu na zimno). to wtedy oznacza, że bierze?
Powiem Ci Kolego ze sprawdziłem w taki sposób ładnie żaróweczka się świeci przy przekręconym zapłonie ... Powiedzcie mi czy to może być wina od wtrysków że zalewa czy wina akumulatora który nie daje takiej mocy co powinien na rozruch ?.
Dym szaro-niebieski to niedopalone paliwo( zapowietrzony układ paliwowy, zbyt późny kąt wtrysku, lejący wtrysk, brak grzania świec żarowych po rozruchu-zimny silnik). Z mechaniki do sprawdzenia wtryski, układ świec żarowych..Popatrz też na przewody powrotu paliwa, czy nie" idą bąbelki" powietrza..Warto zmierzyć kompresję na cylindrach.
A jakby zrobic nawiew ciepłego powietrza poprowadzony z ekranu który jest na kol... wydechowym bo on po odpaleniu prawie natychmiast robi się gorący z tym że pierwszy rozruch musiał by być na zimno . można by do tego wykorzystać wentylatorek od komputera i dać nawiew od strony membrany oczywiście całośc sterowana jakimś wyłącznikiem żeby się ów wentylatorek...
Dziwne, bo żeby coś z iskra zapłonem to problem byłby cały czas, a tu tylko z rozruchem na zimno Dodano po 50 Wlałem 1:50
Skoro tak twierdzisz to rozumiem, ze sprawdzałeś to tak jak ci pisałem bo nie zawsze problemem jest sam czujnik i ważne wiedzieć jak to komputer "widzi". Wiele silników miało odrobinę wadliwe mapy i jak ECu widziało za wysoką temeperaturę albo rozrusznik kręcił za słąbo nie podawały poprawnej dawki paliwa. Tak, że serio sprawdż czy ci akumulator nie...
To na pompie przy lince to czujnik położenia dźwigni gazu potrzebny do działania EGR ale to można sobie podarować, ten niżej z kolei to do przestawienia kąta wtrysku przy rozruchu (zimno). Może spróbować zwiększyć dawkę paliwa?
W Pandach dość powszechne jest zjawisko powstawania w zbiorniku benzyny podciśnienia, które prowadzi do cofania się paliwa z listwy wtryskowej i jej zapowietrzenia (oparami paliwa). W tym samochodzie regulator ciśnienia paliwa znajduje się w zbiorniku, przy pompie i nie ma powrotu/przelewu paliwa z listwy wtryskowej do zbiornika. Także EVAP nie pochłonie...
Dla 2.5 TDI 140 KM produkcji WAG jest przewidziany akumulator z gwarantowanym prądem rozruchowym 900 A. Ale na pewno taki prąd jest oczekiwany dla rozruchu na zimno, w niesprzyjających warunkach. Może nowoczesne malutkie diesle mają 200 A, ale poważnie w to wątpię - mają wysokie stopnie sprężania, a coś to ciśnienie do startu musi wygenerować. Było...
napisał że na cieplym i zimnym tak samo.wiec świece na zimno odpadają.o ciepłym juz nie wspominam
Czy autor jest pewny poprawności częstotliwości emitowanych przez transmiter i samego pomiaru jej przez SDR? Dobrym testem bez rzeczywistego miernika częstotliwości byłoby tutaj odebrać heterodynę innym sprawnym odbiornikiem z syntezą częstotliwości. Czyli ustawiamy Tarabana do obioru stacji nadającej poniżej 97,3MHz (97,3 + 10,7 = 108MHz) i potem drugim...
Spróbój ustawić tak żeby obroty b.jał. były 850,następnie sprawdż zapłon dynamicznie 8 stop. przy rozruchu na zimno.Powodzenia.Flaszkę przyślesz potem.
Czujnik temperatury wymień :idea: Sprawdź jak zapala na zimno przy wypiętym czujniku temperatury. Pozdr krzysztof (beetle) forum.newbeetle.pl
Cięgno rozruchu na zimno działa? Steruje tym cięgnem silniczek krokowy. Można sprawdzić czy silniczek działa poprzez ręczne wysterowanie ( pociągamy linkę do oporu ,a druga osoba odpala auto ).
Filtr paliwa wymienion, ale sprawdzałem jak pisałeś na początku, ale nie wylewałem paliwa z niego. Sprawdzałem czy wszystko szczelne czy się nie zapowietrza. I tak jak wyżej pisałem jak postawie auto w garażu to pali prawie wzorowo, a ja na dworze to lipa dziś mam auto w garażu, rano nagram Ci rozruch a jutro zostawię na zewnątrz itez nagram jest zimno...
W mojej astrze 1.4 16V jest podobny problem a mianowicie w czasie jazdy z niewiadomych przyczyn nagle szarpnie i jedzie dalej. I to tak od kilku miesięcy. Drugi problem z rozruchem. Zimny silnik pali bez problemów, ciepły za pierwszym razem nie załapie, załapuje za drugim, jeśli się uda za pierwszym razem po dłuższym rozruchu zapala się kontrolka serwisu.
przepraszam ale nie wiem o chodzi z przerwami na krzywkach Na pełen obrót aparatu zapłonowego wypada tyle otwarć przerywacza, ile jest cylindrów. Chodzi o sprawdzenie, czy jest taka sama przerwa podczas wszystkich rozchylam przerywacza. Tym sposobem sprawdzamy, czy wałek nie jest krzywy. Warto jeszcze sprawdzić czy wałek nie ma luzów. Moim zdaniem...
akumulator wymieniony na wiosne centra futura jak dobrze pamiętam 750 A na rozruch, kręci wydaje mi się dosyć ciężko
Ale zauwazylem ze ze spod jednego wtryskiwacza lekko ucieka mu sprezanie czy to moze tak mocno wplywac na rozruch? Czy to moze byc to?
Tylko nie zapominajcie, że przy rozruchu, zimne żarówki mają znacznie mniejszy opór i pobierają więcej prądu, co może przeciążyć przetwornice i będzie się ona wyłączała. I albo nie załapie i żarówki będą migać albo będzie to startować jak świetlówka z migotaniem na początku.
Więc spróbuj jeszcze myku ze zmniejszeniem przerw na świecach, jeżeli to by poskutkowało, to trzeba się przyjrzeć instalacji elektrycznej czy przy ciężkim rozruchu (zimny silnik) nie ma za dużych spadków napięcia powodujących za niskie napięcie na układzie zapłonowym. Eksperymenty prowadź na dalej zakręconym gazie.
Witam Walcze z Octavią 2 TDI 105KM. Nie moge poradzic sobie z utrudnionym rozruchem (zimny,ciepły) Vag wyswietla błąd 16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal. Wymieniłem czujnik wałka, sprawdziłem rozrząd (bo wcześniej ktos wymieniał głowice) niestety problem nie zniknął. Prosze o rade gdzie szukac przyczyny
Ustaw sobie d.0 na maksa to będziesz miał taką samą moc jak podczas grzania c.w.u. Na kotle, a konkretnie na zaworze gazowym mechanicznie jest ustawiana moc maksymalna i minimalna. Maks jest używany na starcie dla c.w.u i potem moduluje, aż do minimum i w razie potrzeby wyłącza palnik. Z kolei maksimum dla c.o. ustawiasz elektronicznie kodem d.0. ale...
Na twoim miejscu w celu wyeliminowaniu jednej z wad, rozebrał bym i ocenił stan szczelności pompkę zasilającą ponieważ jest mnie skomplikowana i ona pierwsza może być nieszczelna. A czy w oleju silnikowym masz olej napędowy ?? Czy silnik ma kłopoty z rozruchem na zimno??
Wychodzi na to że to pompa wtryskowa bo przy rozruch jest ciśnienie około 170 a wymagane jest ponoć żeby ten czujnik nic nie wykrył 220.
ciężka rozruch zimno ciężki rozruch zimno zimno immobiliser
ewidencja czasu pracy excel filtr 1000hz alphard opinia
wiertarko wkrętarka bosch intel problemy
Czy zakrętarki Hilti są dostępne w innych kolorach niż czerwono-czarny? Pasek napędu tacki w Panasonic DVD-S49: wymiana i konserwacja