Jest mniej więcej tak jak napisałeś. Trzeba nalać oleju troszeczkę (15-20ml) tak aby rozpłynął się po ściankach cylindra i spłynął na pierścienie tłokowe a nie wpadł do komory w tłoku. Czekasz jakieś 5 minut i kręcisz rozrusznikiem (odłącz zasilanie żeby silnik nie odpalił), i spisujesz pomiary. Jeżeli poprawa po dolaniu oleju będzie słaba w porównaniu...
Czy:robił prubę olejową mierząc ciśnienie? silnik był rozgrzany czy zimny? przepustnice były otwarte na maksa?
Na twoim miejscu zmierzyłbym ciśnienia w cylindrach bo być może uszkodzeniu uległy zawory
Zrób pomiar ciśnienia na każdym cylindrze na sucho i z próbą olejowa jeżeli będzie na którymś słabe ciśnienie to bez do zbierania silnika może Ci z całego serca polecić ceramizer do silnika sprawdzony produkt
Silnik kolizyjny. Zacznij od pomiaru ciśnienia w cylindrach.
Książka mówi o ciśnieniach 1.0MPa-1.2MPa.
Zanim rozbierzesz silnik jeszcze raz sprawdzić rozrząd i pomiar ciśnienia w cylindrach po wyłączeniu pompy paliwa. Zanosi się na zgon silnika.
Moze być uszkodzony komputer ,któryś z czujników ,TPS,wtrysk sprężarka, pompa paliwa , świeca itd. Bez pomiarów i diagnostyki o naprawie nie ma co mówić. W pierwszej kolejności trzeba zmierzyć ciśnienia w; cylindrze , na pompie paliwa i sprężarce.
Jak ciśnienie dobrze zmierzone to pierwszy cylinder nie trzyma ciśnienia, i stąd nierówna praca i jak zeimp napisał w swej mądrości :D to może być sterowanie i nieszczelność samych zaworów ,a na marginesie ta naprawa i diagnoza to popelina, ta wiedze to podał Ci rzeżnik?
Witaj,jak zdejmiesz głowicę to będzie wiadomo-może to być wina zaworów,pierścieni na tłoku,a nawet czasami potrafi wypalić dziurę w tłoku. Równie dobrze może to być uszkodzona uszczelka głowicy.
Witam.Zamiast robić od razu turbinę trzeba sprawdzić na kompie jak dmucha.Olej w dolocie jeszcze o niczym nie świadczy bardziej skupiłbym się w Twoim przypadku na sprawdzeniu ciśnienia na cylindrach bo takie dymienie z bagnetu świadczy o zużyciu pierścieni tłokowych.
10-13 bar, min 7, maksymalna różnica ciśnienia 3 bary.
Jeśli chodzi o korekcje to właśnie te rozbieżności mogą być przyczyną odczuwalnego drgania. Podjedz do warsztatu niech ci zmierzą ciśnienia na poszczególnych cylindrach. Ciśnienie nie powinno być niższe niż 25 bar a najlepiej jak by było w okolicach 30bar. Różnice ciśnienia na kolejnych cylindrach nie powinny być za duże.
Sprawdzaliśmy uszczelkę pod głowica tez bez zarzutu Jak to "sprawdziliśmy"? Jak się sprawdza uszczelkę? Uszczelkę pod głowicą można jedynie wymienić, jest jednorazowa. Każde zdemontowanie głowicy, to nowa uszczelka. Odnośnie awarii, to na początek zrób pomiar ciśnienia w cylindrach.
Witam,jeżeli mogę coś zasugerować miałem kiedyś przypadek,że prąd na świeczkach był prawidłowy a przyczyną była uszczelka dmuchnięta pod głowicą między cylindrami Dodano po 1 pomiar ciśnienia na cylindrach jak najbardziej wskazany
Co koledze przeszkadza pomierzyć ciśnienia na cylindrach.
Witam!!jak dobrze pamietam to trzeba wycisnac olej ze szkalek hydraulicznych przed vponownym montarzem,a ten mechanik to dziwny tym,co to znaczy lekko sie pocą,ma być szczelność i koniec.
Za niskie te ciśnienia, pewnie tylko na 3 cylindrze w miarę.
Nie musisz niczym się martwić jest naprawdę OK. Kwestia jeszcze czy pomiar wykonywany był na zimnym czy ciepłym silniku, chociaż to nie dużo zmienia, +/- 1bar
Zegar się zepsuł.
Na początek demontaż i kontrola wtryskiwaczy. Pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach.
Pomiar ciśnienia sprężania odbywa się przez zmierzenie ciśnienia sprężania w cylindrach, a nie kolektorze ssącym. Świece jako że to część eksploatacyjna, to najłatwiej powiedzieć że wszystko wina świec, niestety w tym przypadku nie mają nic wspólnego z twoim problemem.
Ale mam problem z ciśnieniem na cylindrach, od przodu jest 23 a na ostatnim 30 przy sprawdzeniu manometrem. Jeśli wtryski sprawne to tu masz problem nierównej pracy silnika.
Tłumacząc jak przysłowiowej krowie na rowie heheh Zacznij pod diagnostyki i testu poszczególnych komponentów co do sprzętu diagnostycznego najlepszy moim zdaniem byl by clip ale innymi wynalazkami tez coś zdziałasz! kolejnym krokiem powinno być sprawdzenie ciśnienia w cylindrach jak masz na którymś niskie tak sie będzie działo Majac dane z komputera...
Przeczytaj to kompem bo do każdego z tych kodów błyskowych odnosi się kilka kodów błędów. Kod 73 to błędy D200 do D205 czujnika ciśnienia paliwa cylindrów 4-5-6 a kod 74 to błędy D300 do D304 zaworu dawki paliwa cylindrów 1-2-3. Te dwa czujniki, o których piszesz, mierzą tylko ciśnienie paliwa.
O "dobrej" kompresji silnika może świadczyć wynik pomiaru ciśnienia w cylindrze, a nie na "oko". Pewnie nie regulowałeś też luzów zaworowych. W tym silniku należy często sprawdzać luzy zaworowe, bo to przecież "chińczyk". Gaźnik zamontuj poprawnie i z nową uszczelką. Pomimo, iż zamontowałeś nowy gaźnik, to najczęściej wymaga on też regulacji (na ciepłym...
https://obrazki.elektroda.pl/9192079100_...
Może są jakieś przyrządy? Ja nie spotkałem, poza miernikiem ciśnienia, stosowanym do sprawdzania ciśnienia sprężania w cylindrach np. samochodów.
Jeśli silnik przestał pracować z dnia na dzień to myślę że to własnie uszczelka pod głowicą. A brak ciśnienia na cylindrach obok siebie to argument za. Jeśli głowica będzie na wierzchu to dobrze by było splanować i podfrezować zawory i gniazda co do kupna innego używanego silnika hmnn. Można by było szukać z jakiegoś Renaulta ale czy trafi się z taki...
Wypadanie zapłonu to nie tylko iskra. Wypadanie zapłonów to brak poprawnego spalenia mieszanki a przyczyn może być dużo: brak poprawnej iskry, zła mieszanka paliwa, brak odpowiedniego ciśnienia na cylindrze. Skoro świece podmienione i problem cały czas na tym samym cylindrze to przydało by się sprawdzić ciśnienie sprężania. To chwila roboty a pomoże...
Analiza spalin nie jest tak dobrym sposobem jak pomiar ciśnienia w cylindrach , bo wynik może zależeć od wielu innych czynników . Jakość paliwa , zwłaszcza jego zanieczyszczenie ropą może dawać podobne objawy lecz byłoby to odczuwalne i widoczne na wszystkich cylindrach . Należy zatem jednak zacząć od pomiaru ciśnienia i dopiero po tym szukać ewentualnie...
Jak już zmierzysz ciśnienia na cylindrach to sprawdź czy szczelinomierz wejdzie 0.10 na zamkniętych zaworach wydechowych środkowego cylindra .
dlatego silnik nie zapala Szukaj innej przyczyny. Jaka jest wartość ciśnienia sprężania w cylindrze, mierzyłeś?
Witam.posiadam Dodge journey 2.7v6 z 2009 roku z gazem.jakis czas temu zostal zrobiony remont silnika(głowice,pierścienie....).zrobiłe... może 5 tys.km i nagle przy postoju w korku zaczęło wachlować obrotami,na biegu(dodam że automat).mechanik stwierdził że nie chodzi na jeden cylinder.po diagnozie stwierdził że na dwóch cylindrach jest ciśnienie 2bary...
W tych silnikach występuje też problem że zacierają się zawory w głowicy. Dlatego ciężko jest to zdiagnozować bo czasem chodzi a czasem lipa, jak się zawór wypali to nie chodzi cały czas a jak zaciera (przyciera) to sprawdzisz tylko w momencie kiedy gubi ciśnienie. stwierdził ze to wina wtrysku. Wyskakuje błąd zapłonu 'Błąd zapłonu' to szerokie pojęcie...
25-31 bar
Witam. Zrobiłem sprawdzenie ciśnienia na cylindrach przyrządem. Potem na jednym z cylindrów próbę olejową. Założyłem cewkę i odpaliłem auto. Buchnęło konkretnymi spalinami. Całe podwórze zadymione. Kiedy przestało dymić okazało się, że pojawił się błąd sondy lambda. Chyba wtedy. Po wykasowaniu błąd pojawił się znowu. Kiedy wykręciłem sondy lambda okazało...
Sterownik silnika nie pokazuje żadnych błędów, pomiar ciśnienia na cylindrach wykazał na trzech cylindrach 24 atmosfery, a na jednym 19.
Tu parę odpowiedzi na pytania znajdziesz Alto Service Manuals http://www.rhinoman.org/manuals/alto/alt... https://www.suzukituning.com/Download/Do...
Witam .To jest ten 2.0 8v 115KM? Ciśnienie pompy paliwa sprawdzone?
Dlatego przy takich remontach winno się łożyska wymieniać również na nowe. Bo nowy uszczelniacz zostanie wybity poprzez luzy starych łożysk. Sprawdzałeś czy gaźnik trzyma szczelność? Listki membrany pompującej nie powyginane? Membrana nad zaworkiem iglicowym powinna pracować i mieć skok. Do sprawdzenia łącznik/króciec gaźnika. Jak nie będzie dobrego...
Sprężarka o takiej mocy powinna startować bez ciśnienia powietrza na cylindrach , (sprawdż układ spuszczania ciśnienia po zatrzymaniu) Jeżeli do tej pory było dobrze ,to jeszcze należy sprawdzić sam silnik bez obciążenia. Sprężarki zwykle startują z trójkąta ,bo z gwiazdy silnik ma 1/3 moc i może nie wystartować Pozdrawiam.
problem rozwiązany problemem było za duże ciśnienie oleju spowodowane awarią pompy oleju
3 świeca ma dodatkowo wbudowany czujnik ciśnienia w cylindrze, jest inna niż pozostałe
Bez problemu kupisz na giełdzie samochodowej, ewentualnie w sklepie z narzędziami samochodowymi. Można też spotkać w sklepach z auto-częściami.
Witam ! Z tego co wyczytałem masz problem z silnikiem wysokoprężnym. Więc jest tak - nie chcę cię straszyć ale może być coś z pierścionkami ale żeby się upewnić trzeba zrobić pomiar ciśnienia w cylindrach, a pomiar taki robi się po długim postoju, najlepiej po nocy - silnik musi być całkowicie zimny i powiedzmy uspokojony. Nawet stojąc w miejscu mocno...
Chcesz zwiększyć v-max? Zmień zębatkę łańcuchową z przodu na większą :) . Powinien osiągnąć nieco większą prędkość kosztem przyśpieszenia, druga sprawa że u ciebie to przyśpieszenie już jest słabe. Jednak moja YBR 125 osiąga tą setkę w miarę bezproblemowo. Więc wychodzi na to, że twoje moto po prostu ma zajechany silnik. Spróbuj ogarnąć pomiar ciśnienia...
Panowie wytłumaczy ktoś jak taką próbę olejową zrobić?? wlej olej do cylindra tak zeby osadzil sie na scianie tulei a nie w komorze zawirowania rusz silnikiem 1 obrut zeby rozprowadzic poczym zmierz sprezanie
Witam. Mam nissana almerę n16 1.5 benzyna. Samochód z 2003 roku. Silnik ma przejechane ok 200 tyś km. Od dłuższego czasu bierze olej, ok 2l na 10 tyś. W misce olejowej jest 2.7l oleju. Ostatnio robiłem próbę ciśnienia w cylindrach, na gorącym silniku wyszło po ok 8 bar na cylinder. Co teraz można zrobić. Czy płukać pierścienie, czy ściągać głowicę,...
Opel Astra G 1998r silniki X17DT i X17DTL mają ciśnienie sprężania 22-30 bar
Spróbuj przyuczyć regulator ciśnienia paliwa.
Dłuższy skok to więcej czasu na odebranie energii z gazów w cylindrze, bo powoduje zmniejszenie maksymalnych obrotów. Druga sprawa wydłuża się wykorbienia czyli zwiększa się moment obrotowy przy tym samym średnim ciśnieniu w cylindrze lub ten sam moment przy mniejszym ciśnieniu w cylindrze. Czyli zamiast sprężać mieszankę paliwowo powietrzną o objętości...
Kolego, mam tylko 44 letni staż w tym zawodzie, a wiatraki można odłączyć jak się nie słyszy pukajacego zaworu, albo nie widzi różnicy ciśnienia na cylindrze z "pływającą" prowadnicą zaworową przez którą zawór sie nie domyka i włącza się wiatrak, hehe.
Ciśnienie paliwa ok. 3.5 bara, powietrze ok, wydech niezatkany, nie sprawdzałem ciśnienia na cylindrach, ale powinno być ok, pali bez problemu od strzała.
Jeżeli myślimy o tej samej tulei, to jest w niej otwór średnica ok. 5-6mm. Powinien się on pokryć bardzo dokładnie z otworem rozdzielacza który jest już wyjściem do przewodu wysokiego ciśnienia na cylinder podnośnika.
14 mm i tu nie wiem czy przejdzie przez otwór po świecy czy nie ? poza tym właśnie ciekawe czy by się nie dało zobaczyć np upalonego zaworu itd ... rozdzielczość ma wysoką....jak na takie urządzenia Na jednym z forów Kolega używa go i sobie chwali .... Może ktoś się znajdzie kto ma kupił i może coś powiedzieć[/quote Oczywiście cena nie wysoka , ale...
7.5-10 bara. Powyżej 10 rewelacja. Poniżej 7.5 remont nadciąga wielkimi krokami, sam pierścień potrafi zdziałać cuda czasami, nawet bez zmiany tłoka.
Pewnie ryżowy....
Mam ten sam problem. Czy kolega znalazł rozwiazanie?
Wlałem troszkę oleju i ciśnienie wzrosło, jednak jedni twierdzą że uszczelniły sie zawory a inni ze uszczelnił sie tłok, ja uważam że pierścienie sa dobre bo wlalem olej do cylindra i przez noc nie spłynął.
Ciśnienie powinno być w granicach 10bar, jeśli jest poniżej 8bar, to już mogą być kłopoty z uruchomieniem silnika.
Kolego silnik po wymianie cylindra i tłoka musi się dotrzeć (np. ok. 500 km) i wówczas wróci mu moc. Może podczas montażu niewłaściwie założono tłok, lub pękł pierścionek i silnik nie ma właściwego ciśnienia w cylindrze. Jeśli usunąłeś dozownik, to zaślep zbędne wężyki i króciec w gaźniku od oleju.
CZESC KIEROWCO! Na poczatek proponuje sprawdzenie ciśnienia na poszczególnych cylindrach. Jest to typowy objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Koszt ok. 60zł i 10 godzin "zabawy". Miłego majsterkowania !
Ja tu czegoś nie rozumiem. To jest prosty silnik benzynowy. Ma być paliwo, powietrze i iskra. To jest niby wszystko. A motor nie pali. Albo masz zwyczajnie dyszę zabitą w gaźniku.Albo nie masz odpowiedniego stopnia sprężania. Zatem gaźnik na stół, wykręcamy dysze i przedmuchujemy. Każda dysza ma być czysta. Czasem wpadnie wiór albo kawałek paprocha...
Tu raczej usterka braku ciśnienia na cylindrze. Każdy DOBRY mechanik opanuje .
Tak jak wyżej , pomiar ciśnienia sprężania na cylindrach, możliwe duże zużycie silnika.Filtr paliwa / gazu - czysty ? Konkretna odpowiedż byłaby gdybym znał typ silnika / numer/ wtrysk mono czy wielopunktowy, jaki sterownik / ECU/?
Zmierzyć ciśnienie w cylindrach. Możliwość nadpalenia grzybka zaworu na którymś cylindrze. Poza tym świece wyglądają zbyt czysto. Powinny być troszkę w barwie kawy z mlekiem. Jeżeli pomiar ciśnienia w cylindrach wyjdzie poprawnie, to może lewe powietrze gdzieś zaciąga.
Według zdjęcia które wstawiłeś wygląda to tak, że na 3 cylindrze spalane są za duże ilości resztek oleju. Więc oczywiście na początku pomiar ciśnienia na wszystkich cylindrach przy wykręconych wszystkich świecach. Jeżeli pomiar wyjdzie dobry na wszystkich cylindrach no to trzeba będzie sprawdzić uszczelniacze na zaworach a następnie ( o ile nie będzie...
Co się długo zastanawiać- podparty zawór. Czy kolega frezował gniazdo i docierał uszkodzony zawór?.
Skoro tak sugerują mechanicy to dlaczego jeszcze nie wykonali pomiaru ciśnienia na cylindrach :idea: :?: Jak pali na zimno :?:
Jeżeli w zbiorniku jest sprężone powietrze, to problem musi być na drodze między nim a zaworem końcowym. Przede wszystkim: należy sprawdzić do którego miejsca dociera powietrze pod ciśnieniem. Sprawdza się, rozkręcając poszczególne złącza instalacji pneumatycznej, poczynając od zbiornika. Wypływ powietrza pod wysokim ciśnieniem wskazuje, że usterki...
Zimny dobrze chodzi, ciepły przy mocniejszym depnięciu gazu mruga check i dusi się, brak mocy, przy równej jeździe jest w miare dobrze. Na wolnych obrotach czuć nierówną prace. Jeden wtrysk lał-wymienione, cewki nowe, przewody nowe, świece nowe. Błedy P0302, P0305. Ciśnienia na cylindrach OK.
Brak ciśnienia w cylindrach auto nie odpali ...
Witaj! Skoro masz problem z linką gazu to bym się zastanowił o remoncie silnika. Przy tym pomiarze mogą być pierścienie - gładź w cylindrach - zawory. Przy wykręconych świecach kamerką można zobaczyć w środku cylindrów. Najprościej wyjąć głowicę i będziesz widział jak wyglądają cylindry no i zawory. Pozdrawiam Miro.Nasz
Mimo dobrego ciśnienia sprawdź hydropopychacze na tym cylindrze.
Pomiar ciśnienia w cylindrach, sprawdzenie czujnika położenia wałka rozrządu i wału, sprawdzenie ustawienia rozrządu,to na początek. podlaczalem go do komputera i nie pokazuje zadnych bledow.. Co to za komputer ?
Najprawdopodobniej silnik do remontu. Wyrobione tuleje, pęknięty pierścień lub jedno i drugie. Zawory raczej odpadają ponieważ bierze dużo oleju. Brak szczelności (kompresji) powoduje, że silnik nie może uzyskać temperatury samozapłonu.. Radziłbym zacząć, od pomiaru ciśnienia sprężania w cylindrach. Przedmuch do komory sprężania, będzie widać na pracującym...
Póki co nie mam kiedy sprawdzić ciśnienia na cylindrach, natomiast co do ciśnienia na dolocie to nie ma żadnych przedmuchów.
We wcześniejszych postach nie znalazłem pomiaru ciśnienia w cylindrach. ." Prawie 11 na każdym cylindrze".cytata. Na takiej podstawie nie można określić stanu technicznego silnika. Przydałby się pomiar podciśnienia w kolektorze ssącym, proszę. Oczywiście na biegu jałowym.
Miałem też przypadek, kiedy wszystko było oprócz ciśnienia w cylindrze. Ale na to wpadłem późno. Wcześniej naczyściłem się kilka razy gaźnik, dmuchanie sprężonym powietrzem we wszystkie otwory silnika, wymiana kilku świec. O bezsensownym szarpaniu startera nie wspomnę. Nie mierzyłem niczym ciśnienia, tylko otwór po świecy przycisnąłem palcem i pociągałem...
Pomierz ciśnienia na cylindrach.
Brak ciśnienia na cylindrze, jak się silnik rozgrzał to było ok.
Do sprawdzenia ciśnienie w cylindrze i punkt zapłonu.
Witam, czy znalazłeś przyczynę braku ciśnienia na pierwszym cylindrze?
Bez skutków ubocznych nie możesz go zaślepić gdyż jego działanie jest związane między innymi za redukcję poziomu spalin. Wzrost mocy silnika po zaślepieniu EGR-a może podnieść jego temperaturę bardziej jak przewiduje to układ chłodzenia. Dlatego i z tej strony należy zachować pewną ostrożność. Masz dobre ciśnienia na cylindrach to tym bardziej nie ma...
Witam, Panowie! Sam zabrałem się za naprawę auta i okazało się, że tak naprawdę winą tego, że auto nie odpalało, ciężko kręciło wałem i nie osiągało ciśnienia na cylindrach, była zatarta sprężarka klimatyzacji, która trzymała cały wał. Po zdjęciu auto normalnie odpala, ciśnienie na poziomie 12 atmosfer. Teraz posiadam problem z tym, że przy zaworku...
1. W którym miejscu stuka. 2. Różnica ciśnienia na cylindrach jest duża. Powinna być 1 bar, a u Ciebie jest aż 3 bar. 3. Podciśnieniowo układ sprawdzony?
Wolałem dopytać bo w tym roku Iveco III były i z turbem i bez. 85, 125, 135... kM. Kolega pomierzy ciśnienia na cylindrach bo na turbinę przy takich objawach raczej nie wygląda.
Przepalona uszczelka to jak najbardziej powód braku ciśnienia na tych dwóch cylindrach. Pytanie o jakiś olej w jakichś komorach jest nie precyzyjne.Sprecyzuj je to być może będzie można ci na nie odpowiedzieć.
Co do pierścieni Łudz ul Liściasta - polecam. Jeśli chodzi o brak ciśnienia w cylindrze - jeśli oczywiście tłoki i zawory ok- cudów nie ma , ciśnienie oleju , lub popychacze, no chyba jak kolega wyżej napisał że zawory za długie
brzeszczotem nacinasz je w poprzek na łepku aby zrobiło się miejsce na płaski śrubokręt i tyle. I możesz już regulować gaźnik śrubokrętem Kolega chce psuć czy naprawiać? Ja polecam dobrać odpowiedniej średnicy długi kołek plastikowy by na śrubę regulacyjna nachodził na ścisk i po przekręceniu kręcił śrubę regulacyjną u mnie taki patent zdaje egzamin...
Albo zawory albo poszla uszczelka pod glowicą. Czym to mierzyles? Masz specjalny przyrząd do mierzenia ciśnienia w cylindrach? 20 bar to silnik do kapitalnego remontu. Zdejm głowice i zobacz. Zobacz wczesniej luzy na zaworach.
Witam. Szukam informacji o osób które miały kontakt z silnikiem Jaguara o Land Rovera po 2015r. Dokładnie interesuje mnie silnik 204DTD. Szukam informacji na temat ciśnienia sprężania cylindra,znalazłem informacje na stronach UK na temat stopnia sprężania,wg kart technicznych Jaguara stopień sprężania to jest 15,5:1.Z moich wyliczeń ciśnienie sprężania...
Brak ciśnienia na cylindrach,sprawdź ciśnienia.
Może jakiś pomiar ciśnienia w cylindrze. Czy zapłon jest ustawiony dobrze?
Masz schemat .... Opis : ENG9U754-C13 Silnik G9U 754, EDC 15 C13 SEN_WATER Włącznik - poziom wody, filtr paliwa Elementy składowe A25 Moduł sterujący, silnik diesel, common rail K18 Przekaźnik układu sterowania silnikiem B35 Czujnik wałka rozrządu S114 Włącznik - poziom wody, filtr paliwa B90 Czujnik ciśnienia doładowania Y28.1 Wtryskiwacz, cylinder...
Głowica sprawdzona pod względem pęknięć na gorąco w zakładzie który robił jej remont. Wg mnie albo unosi się od nadmiaru ciśnienia w cylindrze albo lokalnie przegrzewa głowicę.
Sprawdź ciśnienia na cylindrach i świece i kopułkę jeśli dalej nic, choć domniemam żepewnie już wymieniłeś?
Wszystkie te błędy mogą być spowodowane brakiem ciśnienia oleju więc pierwsze co to pomiar manometrem tego ciśnienia, po drugie jak widzisz masz wypadanie zapłonu na 3 cylindrze dlatego może kuleć na jałowym.
Brak ciśnienia na cylindrze najprawdopodobniej.
ciśnienia cylindrze spalania jednym cylindrze iskry jednym cylindrze
mercedes stacyjki sprinter amplituner przygasa agregat sinusoida
pompa membranowa esperanza ev106
Piekarnik Hotpoint nie działa - możliwe przyczyny i rozwiązania Saeco SM6582 - zamiast kawy leci woda, przyczyny