Tak. To po lewej z czerwonymi przewodami.
A skrzyni biegów ktoś nie wyjmował wcześniej lub rozrusznika ?
Przede wszystkim sprawdź czy pojawia się jakikolwiek sygnał na cewkę, w kilku markach zdarzały się problemy tego typu, że sygnał był jednak zbyt słaby. To sugeruje uszkodzenie ECU. Uszkodzone koło foniczne na pewno skutkowało by nie paleniem albo przynajmniej błędem.
Cewka zapłonowa! Tylko przed zamówieniem nowej upewnij siẹ że to napewno jest wina cewki zapłonowej a nie świec zapłonowych przewodu wysokiego napięcia,fajki albo ze strony instalacji elektrycznej. Możesz na przykład zamienić je miejscami i zobaczyć czy problem przejdzie na drugi cylinder. Poniżej dodaję schemat. https://www.google.com/url?sa=t&source=w...
Tak, to jest eeprom z danymi immo. Reszta w moim poprzednim poście.
złamałem 1 ząbek na rolce ktora odpowiada za czujnik połozenia wału. Pomóc w czym, przecież przyczynę masz jak na dłoni to w czym problem?????
A dwa układy dlatego, że ten układ z zapalniczki dość szybko przytyka się jeżeli chodzi o częstotliwość. Zastosowanie jednego powoduje, że powinien od pracować co najmniej z dwukrotnie większą częstotliwością (przy kącie między cylindrami 360 stopni OWK) Ponieważ przetwornica ma za małą wydajność prądową. Może warto by porozglądać się za innym układem...
Sam wiesz jak to jest z rozrządami. :) Padały tam często czujniki położenia wału, ale nie tłumaczy to braku iskry na 2 garach.
Hejka Jeśli brakuje iskry na cylindrach, to istnieje kilka możliwych przyczyn: Uszkodzona cewka zapłonowa - sprawdź czy cewka zapłonowa działa poprawnie. Możesz to zrobić przy użyciu multimetru, który pokaże Ci, czy cewka ma odpowiedni opór. Jeśli opór jest poza zakresem, to może to oznaczać uszkodzenie cewki. Uszkodzony moduł zapłonowy - moduł zapłonowy...
Ciśnienie po regeneracji równe na wszystkich cylindrach ? . Sprawdzone czy jest iskra na wszystkich cylindrach .Miałem przypadek że sterownik nie sterował iskrą na wszystkie cylindry . Poza tym wałek sprawdzony rozrząd ustawiony poprawnie ?
Do sprawdzenia ciśnienie w cylindrze i punkt zapłonu.
Witam. W tych Chinolach są bardzo słabej jakości kable w instalacji elektrycznej. Żółtki dają tak mało drucików w kabelkach, że często bez powodu taki kabelek w środku się przerywa, a izolacja jest w idealnym stanie. Wiem bo temat przerabiałem osobiście. Radzę więc sprawdzić przewodność wszystkich kabelków mających cokolwiek wspólnego z instalacją zapłonową,...
Sterownik Simens Simos. ECU - cewka 71 - 1 78 - 3 Zamień ze sobą przewody przy sterowniku silnika, mała wtyczka, piny 71 z 78. Odłączenie/podłączenie wtyczki tylko na odpiętym akumulatorze. Te przewody odpowiadają za wysterowanie cewki zapłonowej. Pewnie sterownik od LPG jest wpięty w sterowanie cewki, przydało by sie odłączyć go bo on może coś mieszać.
Co ty chłopie bredzisz? Po co te nerwy. Świece dają iskrę ale na powietrzu, wewnątrz cylindra może być za słaba lub nie być wcale. Masz podwójną cewkę zapłonową i iskra przeskakuje jednocześnie w cylindrze 2 i 3. Skoro cylinder 3 działa to znaczy że obwód się zamyka i iskra z cylindra 2 przepływa gdzieś indziej niż na świecy. Spróbuj zamienić wtyczki...
Oj czy na pewno słaba iskra?Czy przy dodawaniu gazu pracuje na trzech?Jeżeli przy dodawaniu gazu jest OK to radzę sprawdzić uszczelkę pod kolektorem ssącym.Bardzo częsty przypadek.Słaba iskra szczególnie wyczówalna jest przy dodawaniu gazu (wzbogacona mieszanka utrudnia przeskok iskry)wypada wtedy zdecydowanie jakiś cylinder.
Sprawdź moduł zapłonowy i piny w kostkach dochodzących do niego.
Trzeba przełożyć cały komplet - kluczyki, puszkę immo i sterownik silnika.
Tak jak napisałem w pierwszej odpowiedzi do tematu - wymień kopułkę i palec - to wygląda na mocno wyeksploatowane. Kopułka ma wystep który pasuje do aparatu tylko w jednym położeniu. Żeby nie narażać się na koszty kable na razie zostaw. Po założeniu wszystkiego sprawdź efekt swojej pracy. Jak zapłony będą dalej wypadać, w ciemnym miejscu zobacz czy...
czy mozliwe ze uszkodzony moze byc komputer(sterownik)? . To sprawdź czy masz impulsy na 1 i 20 pinie sterownika.P
Podmień przewód, może to jego wina. Jeżeli jest dobry a iskry nie ma tylko na jednym wyjściu to na 100% cewka. Iskra musi być na 2 wyjściach jednocześnie, to jest cewka z jedną iskrą jałową. We wtyczce masz +, - i sterowanie iskrą na cylindry 1-4 oraz 2-3.
a napiecie ładowania teraz ok?Może jest po drodze jeszcze modoł zapłonowy czasami sie zdarza ale nie wiem jak w tej hondzie bo pisałeś że sterowanie cewek jest bezposrednio ze sterownika silnika ,tak bywa ,jesli sie opierasz o schemat i masz pewnosc to ok ale bywaja tez modoły zapłonowe na zewnątrz sterownika przy systemie cewek każda na cylinder Dodano...
No to się wysiliłeś na temat silnika do tego auta. Pewnie K7J. Więc cewka zespolona podwójna z iskrą traconą.
To niech jeszcze tan mechanik sprawdzi czy jest iskra na 4 cylindrze i czy jest sterownie wtryskiwacza na tym cylindrze. Jeśli iskra jest a sterowania wtrysku brak to... ECU, choć akurat ten model nie powinien tak "paść".
Skrzyżuj przewody zapłonowe drugiego i trzeciego cylindra: (zamień je miejscami na świecach)jeśli niesprawność się przeniesie- to uszkodzony jest przewód lub wyprowadzenie WN cewki( pierwotnie trzeciego cylindra), następnie zamień przewody na cewce- na świecach nie ruszaj- jeśli usterka wróci na trzeci cylinder to cewka zapłonowa. Jeśli usterka się...
Kolego rlepski666 , to że iskra jest na zewnątrz cylindra, to nie znaczy, że ona będzie wewnątrz cylindra, w warunkach jakie tam panują w momencie kiedy ta iskra ma zaistnieć. Przyczyną braku iskry w cylindrze może być obniżona oporność izolacji na drodze prądu do tego cylindra (nasadka na świecę, przewod WN, kopułka - wymieniłem te elementy, ale nie...
posłuchaj kolegi KmiecikSe i sprawdź kopułkę...
Moze cewka. Sprawdz w nocy czy nie ma przebicia na przewodach WN. A w dzien popatrz po silniku czy gdzies nie oderwal sie kabel. P.S. Iskra jest slaba czy cylinder nie pracuje? Bo to dwie inne zeczy i nie moga razem wystepowac.
Jeżeli faktycznie iskra wewnątrz cylindra na świecy pod ciśnieniem jest taka, jak ma być (potrafi poza cylindrem być a po wkręceniu świecy nie być) to przyczyną niepalenia na samostarcie lub po wlaniu paliwa do cylindra będzie brak kompresji. Wspólną przyczyną braku kompresji i nie wybierania paliwa z gaźnika może być nieotwierający się zawór ssący...
(at)Novile stanę w obronie Kuba12l. Z czasu eksploatacji takiego silnika w przeciwieństwie do młodego człowieka jakim jest autor tematu znam symbole i cechy jakimi były sygnowane oryginalne elementy silnika. Jesteśmy tu by pomagać... Cylinder - 3 grupy selekcyjne A,B,C wybite na kanale wydechowym. Tłok - nominał A,B,C I szlif 1A,1B,1C II szlif 2A,2B,2C...
Tylko podmiana samego ECU ci nic nie da, bo masz immo zapisane w skrzynce SRI. tocka skad taka pewnosc ze to auto ma cos jak immo? i co to jest to SRI bo jedyne z czym mi sie to kojarzy w Chrysler to Service Reminder Indicator?! Immo ma bo robiłem już 4 takie auta i miały. ( bo albo ma zamontowany alarm albo transponder w kluczyku) - ale to na jedno...
Cewka moze przewody.Sprawdz przewody,zamien z innym.
Cewka i świeca do wymiany . Iskra poza cylindrem nie zawsze oznacza że jest w cylindrze. Książkowy błąd . Sprężanie można zmierzyc po wykreceniu swiecy palcem ma go ostro wypychac krecac ręką kopajke . Swieca F 100 nie od samochodu bardzo ważne . Gaźnik ma nie lać ustawić pływak zgodnie z instrukcją. 20 lat temu trzeba było umieć odpalić żeby jechać,...
Sprawdź iskrę na samym kablu, czyli 8mm od masy (cylinder, głowica ...) ma skakać niebieska mocna iskra, musi być słyszalna.
Napewno to jest cewka zaplonowa to jest standart w lanosach .
Może immobiliser? Od 2000r miały juz na pewno immo. Nie jestem pewien czy rocznik 99. też je miał. W każdym razie jezeli jest immo to po włozeniu kluczyka powinien świecic się piktogram samochodu z kluczykiem. Jeżeli jest immo to odbiornik z aktywną anteną jest przy stacyjce. Nalezy sprawdzić styki.
czy nie lepiej sprawdzić czy pojawia się iskra na 2 cylindrze w takim przypadku będzie lepszy dostęp do świec niż do cewki aby przełożyć kable? Czy szybciej będzie sprawdzić czy jest iskra na tej świecy kręcąc rozrusznikiem? Czy dobrze myślę? Nie za bardzo. Co innego iskra na powietrzu a co innego wewnątrz cylindra. Co masz za problem przełożyć kable...
zespol tranzystorow znajdziesz pod nazwa modul zaplonowy.
Czy możliwe jest ,żeby komputer nie podawał impulsów na cewkę obsługująca 2i3 cylinder (a podawał na 1i4) na skutek jakiegoś błędu/uszkodzenia któregoś z czujników wałka rozrządu lub wału? Kiedyś gdy auto zaczęło pracować na dwa cylindry poruszałem przewodami od tych czujników i zaczął pracować normalnie ale nie zawsze to pomagało więc może to przypadek....
Jak na gazie jest ok to zapłon można wykluczyć (gdyby to był zapłon byłoby gorzej). Błędy to ewidentnie brak przyspieszenia wału które wskazywało by na brak zapłonu (czujnik położenia wału nie wykrywa przyspieszenia wału po podaniu iskry na cylinder) na 4 cylindrze i losowych cylindrach. Pozostaje więc skład mieszanki. Do sprawdzenie ciśnienie na listwie...
Prawdopodobnie cewka. Iskra powinna być biała i skakać przynajmniej na centymetr.
Pracując w serwisie Fiata wkładałem do tych silników różne świece, ale naprawdę ten silnik (900) najlepiej pracuje na zwykłych świecach Iskry.
Witam Mam taki problem. Wczoraj stojąc na światłach auto zgasło i nie chce już odpalić. Okazuje się że nie ma iskry na żadnym cylindrze. POMOCY
jak z wydechu to mają lecieć..
Iskra jest??? Paliwo dochodzi do cylindra (mokra świeca)?? Jak jest iskra a świeca sucha przez świece nalej trochę benzyny(korek od wody mineralnej) i zobacz czy warknie. To na początek.
Czyli zostaje nam iskra której brak w cylindrze... Albo jest iskra, ale zbyt wiele paliwa dostaje się do cylindra zalewając świecę.
Witam To takie pytanie niezupełnie od mnie bo nie jestem posiadaczem tego wynalazku dlatego proszę o wyrozumiałość. Grzebanie w silnikach skończyłem na F126p ale czego się nie robi dla Przyjaciół. W w/w cudzie techniki brak iskry na jednym cylindrze. Kable i cewki zapłonowe, bo są dwie oddzielne na każdy cylinder, zamienione i bez zmian, moduł CDI też...
sprawdź przewód gumowy który idzie do przepustnicy od takiego sterownika obok on steruje powietrzem robienia do mieszanki, jeśli będziesz miał tam jakąś dziurke to sprężania dobrego nie bedzie tylko na wysokich obrotach będzie ok, ja miałem coś podobnego i byłem na komp. to wykazał czujnik temp i obwód przepustnicy, a podobne objawy miałem, chyba że...
W tych silnikach ustawia się zapłon? W moim nie ma takiej możliwości - trzeba by przestawiać ustawienie cewki zasilająco-wyzwalającej, albo przestawiać magneśnicę na wale korbowym silnika, a to uniemożliwia klin. Iskra optycznie wygląda też podobnie To może być mylące. Bardzo dawno temu spotkałem się z czymś takim w dwucylindrowym silniku do łodzi...
Sprawdż po kolei czy jest iskra na wszystkich cylindrach , kable wysokiego napiecia z poszczegolnych cylindrow podepnij do rezerwowej swiecy i zbliz ja do bloku / masy/ , nich druga osoba przekreci Ci kluczyk . Moze nie daje iskry na wszystkie swiece?
Akumulator, układ ładowania - wszystko jest ok? MOże nie jest zbyt wydolny i po dodaniu gazu gdy zachodzi potrzeba większego prądu to napięcie spada za bardzo powodując nieregularną pracę komputera? Kable WN, cewka WN, kopułka lub palec - zależy co jest w V40, bo nie pamiętam już. Zapchane filtry gazu lub benzyny? Luzy zaworowe - nie pamiętam czy masz...
Sprawdzane na innej świecy. To że iskra jest po wykręceniu z głowicy nie znaczy że jest po tym jak się ja wkręci.
Również mam podejrzenie, że świeca jest zalewana ale paliwem, a nie olejem. Też tak miałem, okazało się, że brakowało zapinki na jednym z przewodów zapłonowych i się zsuwał z rozdzielacza w czasie jazdy, w wyniku czego traciła się iskra na jednym cylindrze.
Wymień świecę, czasami jest tak uszkodzona, że iskra zanika po wkręceniu do cylindra.
Na każdej cewce jest iskra czy na każdej świecy ? A żeby palił cylinder to poza iskrą musi mieć odpowiednia ilość paliwa... SławeK
Objawy przy pomiarze oporności, które kolega opisał, wskazują na uszkodzenie cewki. Zwiększony opór cewki pierwotnej (NN), powoduje, że przez nią płynie mniejszy prąd i wytwarza mniejsze pole magnetyczne i to powoduje, że na cewce wtórnej (WN), wytwarzane jest za niskie napięcie, konieczne do przeskoku iskry w warunkach panujących w cylindrze (ciśnienie)....
Znalazłem przyczyne usterki przerwany przewód czy orientujecie się koledzy który pin w sterowniku silnika odpowiada za sterowanie cewką (cylindry 1-4)? Chciałbym bezpośrednio doprowadzić bo dostęp do wiązki bardzo cieżki
Witam. Potrzebuje pomocy, bo mechanicy z okolicy nie potrafią ustalić przyczyny...Co mechanik to inna diagnoza. Kilka dni po zakupie samochodu coś strzeliło pod maska i stracił moc zapaliła się kontrolka silnika i od tej pory zaczęły się schody! Wymieniłem świece kable i cewkę zapłonową okazało się że nie ma iskry na 2 i 3 cylindrze, jedni obstawiają...
Sterownik już daje sygnał na każdą cewke osobno moduł jest tylko wzmacniaczem w tym układzie Patrzac na schemat od góry: cewki, moduł, sterownik http://obrazki.elektroda.net/1_120558721...
Iskra jest? Paliwo dochodzi do cylindra?
Co prawda nie wiem jaki tam jest układ zapłonu, ale myślę że może coś być nie tak z iskrą na tym cylindrze - trzeba by sprawdzić przebieg impulsu WN i porównać z pozostałymi - z reguły wtryskiwacz jest odcinany w celu zapobieżenia zatruciu katalizatora po stwierdzeniu wypadania zapłonów.
Witam Mam podobny problem brak iskry na jednej świecy pozmieniałem cewkę ta sama sytuacja Obstawiam że to może być sterownik lub jakiś kabel ze sterownika do cewki miał ktoś podobnie?
To jest układ zapłonowy z tzw. iskrą traconą, jedna cewka obsługuje cylindry 1-4, druga 2-3, w momencie gdy przykładowo w 1 cylindrze następuje zapłon mieszanki, iskra skacze również w 4, gdzie kończy się suw wydechu
Jak najbardziej do odzyskania. Musisz tylko kupić (w najgorszym przypadku) jak najtaniej drugi taki sam komputer. W tych autach jest układ z tzw traconą iskrą. Cewka (1 i 4) oraz cewka (2 i 3) kluczowane są naprzemiennie przez elementy elektroniczne (tranzystory, tyrystory lub dość proste układy scalone). Idąc od wyjścia komputera musisz znaleźć ten...
Witam, mam problem z yamahą xj650. Nie ma iskry na żadnym z cylindrów, moduł się grzeje
2,3,18 masa 17 lambda 30,4 wtryski 13 czujnik wspomagania 20,46 cz.temp. powietrza 19,45,46 potencjometr gazu 16,44,45 przeplywomierz 8,31,44 cz.spalania stukowego 15,44 cz. temp plynu 9,35,36, 40 silnik krokowy 33,34 czujnik polozenia walu 12 predkosciomierz 5, 51 klima 11,38 zl. diagnostyczne 50 obrotomierz 7,41 skrzynia automat 43 kontrolka engine...
problem rozwiazany dzieki za pomoc
Zobacz czy iskra jest na swiecy tej w cylindrze.
Sterownik od czego? od gazu? od benzyny. ten który steruje podawaniem sygnału na cewki.
Odepnij czujnik wałka i podmień przewody 2 i 3 cewki. Teoretycznie powinny wtedy pracować jednocześnie z iskrą stratną.
sprawdź przewody wysokiego napięcia świece zapłonowe bo raczej nie spotkałem się z tym żeby iskry nie było raz na dwóch cylindrach potem przeskakiwało na kolejne dwa może tez być uwalony czujnik halla który steruje iskra
pojechalem na szrot i problem rozwiazalem w ten sposob , ze wymontowalem modul zaplonu czyli ta kostka na glowicy i trafilem ,ze zadzialal i biega do tej pory z powazaniem i dzieki za pomoc wszystkim uczestnikom forum.
Nic to nie dało. Nie pomogło też wlanie paliwa do cylindra. Iskra jest ładna, świeca nowa. Czasami burknie i to tyle. Odpalana na ssaniu, bez ssania, z wciśniętym gazem itd.
Zaznaczam że nie znam silnika :D Ale skoro to zapłon klasyczny jednoprzerywaczowy to sprawdź czy przerywacz daje iskrę na ten cylinder. Może na nim się akurat na nim nie podnosi prawidłowo krzywka. Bateria i żaróweczka też prawdę powie. Może wałek ma luzy promieniowe.
Witam posiadam forda fieste 2000r, silnik pracuje nie równo - brak iskry na jednym cylindrze - wszystko zostało juz sprawdzone - zostało ECU - przekopałem elektrode i dość częstym problemem w tych ECU sa tranzystory/scalaki kluczujące 5401DM - jak sprawdzić który z nich bruźddzi ?? a moze to coś innego jeszcze? Czy ktoś posiada pinout do tego sterownika...
Wypożycz gdzieś ciepłe miejsce na jedną noc
Rada jest taka, że musisz zacząć od jakichś podstaw. Czy jest iskra, paliwo w cylindrach.
o czujnik halla lub jego znaki Nie opowiadaj bzdur lamerze. Jak cewka ok to albo okablowanie, albo końcówka mocy w sterowniku silnika.
Zdejm kable zapłonowe ze świec na których nie pali,przybliż do metalowych części karoserii lub silnika,i sprawdź czy będzie niebieściutka iskra. Pewnie nastąpiła pradoksalna sprawa-zamienione kable pomiędzy oboma cylindrami,widziałem takie kwiatki
jedna sekcja nie podaje iskry na 2 i 5 cylinder, brak iskry, jezdze po mechanikach i nic, cewka nowa, kable i swiece tez wymienilem, No to wina lezy albo w module zapłonowym albo w czujnikach położenia wału (jeśli są oddzielne dla cylindra tym modelu samochodu).
Na pewno to masz iskrę ale nie w cylindrze tylko na zewnątrz.
To ma być kluczowana masa, nie stała. Pewnie ster leży.
Przedzwoń kable pomiędzy skrajnymi stykami wtyczki cewki a stykami 58 i 59 sterownika silnika ( dostęp do wtyczki po odmontowaniu zbiornika płynu wspomagania) Jak gra na ciągłość to zobacz czy nie wali gdzieś na masę ( przytapiało wiązkę o gorącą rurkę czujnika ciśnienia sprzężenia spalin). Jak kable masz ok to wykręć cewkę i zobacz czy nie pęknięta....
Nieraz jak swieca ma przebicia to kiedy silnik jest zimny to w danym cylindrze nie dojdzie do zaplonu, bo iskra jest za slaba i w cylindrze panuje duza wilgoc. Po nagrzaniu silnika nie ma juz wilgoci w mieszance, mieszanka jest lepiej sprezona i mala iskra pochodzaca z przebicia wystarczy do zaplonu zupelnie tak jak w pomieszczeniu pełnym oparów
Świece sprawdziłeś?
Jeśli brak iskry na jednym cylindrze to albo uszkodzony przewód wysokiego lub sama cewka...sama cewka jest cewką "podwójną" i iskra występuje jednocześnie na dwóch wyjściach...1/4 i 2/3
zapłon na pierwszym sie nie pojawia napewno, bo odlączenie swiecy lub wtrysku nic nie zmienia Jak będzie ten cylinder zalewało paliwem to czy odłączysz wtryskiwacz czy przewód WN to i tak efekt będzie taki że cylinder nie będzie pracował więc to żaden dowód na to że nie ma iskry. Sprawdź czasy wtrysków na poszczególnych cylindrach. Warto sprawdzić...
Wszystko da się zrobić.
Witam, auto ford mondeo 2.0 '94r nie pali na dwa cylindry 1 i 4, pracował normalnie gdy nagle obroty spadły do 500obr. i przestał podawac iskre na w/w cylindry, cewka podmieniona dzisiaj na inną i ten sam objaw, dwa razy przy tym spalił się bezpiecznik nr 4 w komorze silnikowej, jezeli miał ktoś podobne problemy prosiłbym o jakieś sugestie oraz jakiś...
Witam. Opel Zafira A 1.6 16V 101 km. Autko normalnie jeździło do samego końca zgaszone na parkingu. Po 20 minutach nie odpaliło. Błędy które wyskoczyły to: P0353 - Elektroniczna synchronizacja iskry (EST), cylinder cewki 3, napięcie za słabe (02) - P0354 - Elektroniczna synchronizacja iskry (EST), cylinder cewki 4, napięcie za słabe (02) - P0351 - Elektroniczna...
Uszczelka pod kolektorem ssącym.Typowe w X12SZ
Jest iskra? Wstrzyknij troszkę paliwa, bezpośrednio do cylindra i spróbuj odpalić.
Witam wszystkich. Mam problem z w/w autem. Kręci łapie i nie pali. Przy sprawdzaniu iskry jest tylko na drugim cylindrze. Podmienione wszystkie cewki i to samo. Napięcie na pinie 1 i 4 12.5V we wszystkich czterech wtyczkach cewek. Błędów na vcds brak. Prędkość obrotową wału i walka komputer widzi. Spotkał się ktoś z takim problemem ? Pozdro
Jak iskry nie ma na którymś cylindrze, a cewka zespolona, to żadne czujniki ani imają. Zapewne do brakującej iskry na danym cylindrze towarzyszy brak wtrysku paliwa. To już wina wtyczek, listwy, cewki lub przełamanych kabli z powodu niezamocowanej poprawnie do kolektora ssącego wiązki wtrysków. Właśnie to jest problemem najczęściej w tych autkach. Sama...
Witam wszystkich użytkowników. Mam natomiast taki problem ze mam iskrę ale jest tak że jak przyłoże fajkę z świeca do cylindra czy głowicy to iskry przeskakuje tylko na zetknięciu iskry do cylindra czy głowicy. Nie na świecy elektrodzie tylko właśnie obok jej co to może byc. A iskrzy też na platynkach nie wiem co to może być za przyczyną. Proszę o pomoc...
Podstaw jeszcze przewód WN (odpinając go z cewki i swiecy)z cylindra np.3 na 4 i zobacz czy pojawi iskra na 4tym.Brak iskry na 1 i 4 cylindrze w tym samym momencie może być również winą cewki. Przewody jeśli mają przebicie to i tak nadają się do wymiany.
Jeśli mógł by ktoś pomóc to mam podobny problem tylko od tak auto przestało odpalać brak iskry na wszystkie cylindry :/ Wymieniłem cewki i nic prąd do oby dwóch cewek dochodzi ale silnik nie odpala :( pomocy
Jeżli nie ma iskry w jednym cylindrze,to definitywnie cegła do wymiany.
Witam, trafił mi się taki przypadek: Ford Escort 95r, 1.6 16V, EEC IV, sterowanie cewkami zapłonowymi bezpośrednio z EEC. Samochód nie zapala, słychać ża "próbuje" zaskoczyć ale nie może, zapach paliwa z wydechu. Okazuje się że nie ma iskry na cylindrach 1 i 4. Cewki sprawdzone, są ok. Zamiana końcówek powoduje że pojawia się iskra na 1 i 4 a nie ma...
Nie cewkę ale moduł zapłonowy.
Co Ty piszesz? Sprawdziłeś iskrę? Czy to jest odczyt z jakiegoś fejsu?
iskry cylindrze spalania jednym cylindrze kompresji jednym cylindrze
instrukcje verso płynna regulacja prądu prostownika fotela astra
kopiowanie kodów pilotów młotowiertarka einhell
Wymiana przednich żarówek w Kymco X-Town 125 ABS Instrukcja obsługi ekspresu Bosch TES50351DE - gdzie znaleźć?