Wybłyskaj kody, sprawdź ciśnienie paliwa.
Podobno napinacze łańcucha też bywają problematyczne, jeśli chodzi o ciśnienie oleju.
Po diagnostyce, mechanik stwierdził, że za małe ciśnienie.
Łańcuch strzelił to zawory pogięte, nie ma co się oszukiwać. Ciśnienie 14-16 bar, on na duży stopień sprężania.
Wczoraj chciałem sprawdzić na szybkości i wymienić filtr będąc u kolegi, auto wyrzuciło pół szklanki oleju, nie bardzo miałem co podłożyć żeby nie zalać wszystkiego. Ogólnie to jest jego drugi olej w ciągu półtorej miesiąca. Pierwszy co wymieniałem w październiku zlali przy rozrządzie, zalali nowy. Teraz ładny kolor jasny brąz, w każdym razie nie czarny....
Wygląda na wykończoną pompę CR jak wstępna daje 4 bar. Da się to wstępnie sprawdzić obserwując PWM dla zaworu reg. ciśnienia. Ale chyba czeka cię wymiana pompy .
Parownik skończony, spada ciśnienie
Sprawdz czy, któreś z kół nie hamuje (zaciągtnięty ręczny, problem ze szczękami, itp) oraz sprawdz ciśnienie w oponach.
Dzięki dam znać co wyszło Dodano po 5 A tak na marginesie to powierzchnia bloku silnika jest żeliwna to chyba jej się nic nie stało a uszczelkę i tak muszę założyć nową
Nic nie odsysaj, w korku masz zawór utrzymujący odpowiednie ciśnienie w czasie pracy.
Jak dobrze pamiętam to 2.3-2.4 bara.
Więc masz system Bosch L-jetronic ; ciśnienie paliwa 2.5 bar
Ciśnienie na listwie 3,8 bar Ciśnienie na tłokach 14-16 bar
Oczywiście, silniczek krokowy sprawia, że auto nie odpala :cry: Sprawdź ciśnienie paliwa na początek
prawie idealnie.jakie jest cisnienie i czy sa jakies dolegliwosci?
Diagnostyka i sprawdzić czy widzi obroty silnika, czy robi ciśnienie paliwa
Uchwyt, pompę ,pokrywę zaworów, i dobrze by było miskę.
W silniku Z12XEP ciśnienie paliwa powinno wynosić 3,8 bara. Mierzy się go na złączu kontrolnym na listwie wtryskowej przy pracującym silniku. Opel podaje to jako ciśnienie w układzie paliwowym, a nie jako ciśnienie tłoczenia pompy paliwa. Nie powinno się więc mierzyć ciśnienia paliwa na przewodzie zasilającym zamkniętym manometrem. Regulator ciśnienia...
Zaraz zaraz,auto jeździ wszystko ok a ciśnienie za wysokie ?
Zmierz ciśnienie oleju- wszystkiego się dowiesz.
wymień napinacz. nie trzyma ciśnienia.
Sprawdź ciśnienie w cylindrach.
To silnik z mechanicznie sterowanym wtryskiem. Na niskich obrotach pewnie turbinka słabo ładuje. Jeśli masz czym sprawdzić ciśnienie...
Przy rozjechanych mapach lepiej będzie się sprawował na paliwie, na którym więcej się jeździ. Jeśli benzynę używasz tylko do odpalania a jeździ na niej dobrze to raczej nie to. Podejrzanym jest reduktor (za wysokie ciśnienie) oraz zużyte/zabrudzone wtryski.
A sprawdzałeś ciśnienie paliwa?
Filtr oleju wymieniony? Smok w misce oleju drozny? Moga byc popychacze zaworowe zuzyte.
Plus ciśnienie paliwa.
Tzn ile to ciśnienie wynosi?
A jakie było ciśnienie?
Wtryskiwacz, albo zmierz ciśnienie
Bo corsa pewnie nie obsługuje eobd. Stary rocznik. Potrzebna diagnoza parametrów ciśnienie paliwa itd.
1 sprawa jakie jest ciśnienie oleju?Jaki to silnik itd?
Jak to sprawdziłeś? Oryginalny czujnik nic nie wskazuje czy mierzyłeś ciśnienie?
A jakie paratmety w czasie jazdy? Trzeba sprawdzić jakie jest ciśnienie doładowania i ciśnienie paliwa podczas jazdy.
Sprzęgło kompresora kręci się lekko bez oporów, ale się nie załącza. Tu nie ma elektrycznego sprzęgła, jest zawór sterujący ciśnieniem kompresora. Czynnik w klimie jest, jakie ciśnienie HP?
Filtr paliwa , ciśnienie paliwa , wtryski.
Nie wiele pomogę przy usterce (nie wiadomo co jest uszkodzone). Przy sprawnym systemie odpinałem wszystkie sensory z kół, wkładałem je do koła zapasowego i dla komputera miały zawsze jednakowe ciśnienie. Podsyłam coś do poczytania.
Oczywiście że może. Przecież na listwie po zgaszeniu silnika jest ciśnienie jeszcze. Jeśli wtrysk leje to puści do cylindra z listwy. A test jest prosty - po nocnym postoju trzeba odkrecić zasilanie dowolnego wtryskiwacza - jak tryśnie ropa pod ciśnieniem to ok, jśli nie to gdzieś ciśnienie uciekło.
Wychodzi, że problemem będą wtryski. Spróbuj metody przelewowej, tak aby nie pchać się w koszty. Z w.w objawów masz co najmniej 2 usterki.
Dopompuj tylne prawe koło ...
problem z wentylatorem ,nadmierne ciśnienie powoduje zrywanie sprzęgieł
Ok. Jakie powinno być minimalne ciśnienie? A może regulator jest popsuty?
Zmierz ciśnienie sprężania .
Sprawdź ciśnienie sprężania .
Kompresja? Ciśnienie paliwa?
Trzeba więc rozebrać ponownie i dobrze oblukać. Proponuję jeszcze sprawdzić czy oba tłoczki chodzą swobodnie. W przypadku zatrzymania jednego ,bęben jest rozpierany w jednym kierunku co powoduje odchyłkę od osi i ocieranie. Wbrew pozorom nie jest to bardzo sztywny element i tłok bez trudu go zepchnie z toru.Tam ciśnienie osiąga spokojnie wysoko ponad...
To te same motory co 1.3 JTD , pierwszy tyczy tego że pewnie świeca jedna lub więcej do wymiany najczęściej, druga trzeba sprawdzić to czego sie tyczy czyli ciśnienie na railu to chyba wiadome
Ewidentnie wysokie ciśnienie oleju.
Być może uszkodzona pompa, za słabe ciśnienie daje. A diode led dobrze biegunami podłączyłeś do wtyczki wtrysku?
Wyczyściłeś Map sensor ,gruszka turbiny sprawdzona ?, jak porusza się sztanga gruszki?, doloty sprawdzone-szczelne?, w jakim stanie wydech ,ciśnienie paliwa zmierzone oraz ciśnienie pompy paliwa,
sprawdził bym jeszcze ciśnienie w cylindrach
A kiedy był wymieniany filtr paliwa,może już pora na niego.Przy tym warto zmierzyć ciśnienie paliwa.
Ciśnienie dobre
Sprawdź ciśnienie sprężania.
Zmierzyć ciśnienie oleju, założyć czujnik przyzwoitej jakości. pozdr
Niskie ciśnienie 60 bar. Powinno być jakieś 300. Co może być przyczyną?
Jakie jest ciśnienie oleju? Obstawiam albo niskie ciśnienie oleju, lub grzechoczący łańcuch, to standardowa przypadłość 1.0 12v i 1.2 16v w tym Oplu.
Jaki przebieg ma silnik i jaki olej zalałeś? Przydało by się sprawdzić ciśnienie oleju.
Złej jakości paliwo i możliwe że przymarzło. Wypadało by sprawdzić ciśnienie paliwa.
Sprawdzałeś ciśnienie na tłokach?
Witam Jakiś czas temu czytałem, że silniki te miały problemy z utrzymaniem prawidłowego ciśnienia oleju. Przy pracy na wolnych obrotach może powodować to klekotanie zaworów. Proponował bym zmierzyć ciśnienie oleju. Pozdro
W Corsie z tego co kojarzę to pompa paliwa zaczyna działać gdy kręcimy rozrusznikiem. Jakie ciśnienie daje pompa paliwa.
Na desce rozdzielczej masz wskazanie które koło i ewentualnie ciśnienie. Na początek sprawdź, czy prawidłowe, ewentualnie podnieś ciśnienie w każdym z kół o 0,2-0,3 bar. No wlasnie nie ma, tylko ogolna kontrolka ze jest niskie cisnienie.
Błędu ECU. Ciśnienie kompresji mierzone?
Napinacz jest tak zbudowany,że ma zabezpieczenie,gdy ciśnienie oleju go wysunie to po spadku ciśnienia zapadka nie pozwala mu się cofnąć,nie dotyczy to tylko tego silnika ale wszystkich z rozrządem łańcuchowym
Sprawdź ciśnienie na listwie.
Ciśnienie na cylindrach sprawdziłeś?
Agila lub inny 1.3 cdti opel.... Prosiłbym pilnie o wartości przepływki na wolnych obrotach.... U mnie mam 23/24 kg/h jak włączy się EGR to spada do 12kg/h ciśnienie na rampie 25MPa Śledzę wątek z czystej ciekawości ; u mnie corsa 75 koni i odpowiednio: 29/30 kg/h z egr 17/18 kg/h ciśnienie HP 29 MPa.
Nie wiem czy były nowe ale chodzi mi o uczciwość postępowania mechanika Opiłki z pomy CR szybko zabija wtryskiwacze. Nawet jak były regenerowane wcale nie oznacza ze nadal są sprawne. A co masz na myśli? Co było problemem? To że muliło to mogło być EGR ale też nie koniecznie. To że nie odpala ostatnio i szarpało i gasło to problemy z ciśnieniem na...
Problem dotyczy Corsy B z silnikiem 1.0 12V. Od pewnego czasu pojawił się głośny szum z okolic pompy wody. Po odkręceniu korka zbiorniczka wyrównawczego na ciepłym silniku, ciśnienie uciekającego powietrza jest znacznie słabsze niż jakiś czas temu kiedy problem z szumem nie występował. Płyn znika w ilości około 250ml na 500 km. Ogrzewanie działa poprawnie,...
Sprawdź jeszcze czujnik oleju, może jest zalepiony mazią i chwile mu schodzi zanim odczyta ciśnienie oleju. Może również pompa oleju być na wykończeniu i potrzebuje chwile czasu zanim wytworzy odpowiednie ciśnienie. Stawiał bym na przytkany smok ale skoro czyściłeś to odpada. Dodano po 5 Wkręć zamiast czujnika ciśnienia oleju manometr i sprawdź jakie...
Astrze H, powodem braku kompresji był krzywy wałek rozrządu. Ja w to nie uwierzę! Czy miał ktoś podobne problemy? A jakie jest ciśnienie oleju w silniku?
Jamszoł - na LPG też za dużo dotaje gazu? Tak jak pisze Kolega Matimon , a jeszcze ciśnienie paliwa!
Wjechała nowa pompa, ale zamiennik GM NTY i jeszcze gorzej, ciśnienie tylko 1,5 bara na zimnym. Walka trwa dalej.
Cosik puko w tym silniku. To nagranie jest niewiele warte ,jak już to trzeba było nagrywać rozruch zimnego silnika a nie pracującego. Do mechanika ,niech posłucha silnika zmierzy ciśnienie oleju itd. A sprzedającemu nie wierzyć na słowo. Masz jakieś papiery na ten rozrząd że wymieniany?
Cześć. Mógłbyś coś więcej napisać o modyfikacjach które zrobiłeś? Masz założoną chłodnice powietrza, turbina fabryczna, ile wynosi ciśnienie doładowania?
Witam. Sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach.
Ciśnienie doładowania, ciśnienie paliwa, ciśnienie atmosferyczne- jak to wygląda
Witam. Koledzy prosze o podpowiedź gdzie założyć zaworek kierunkowy do tego auta. Pompka paliwa pompuje około 2 miniut i wyłancza się. Gdzie szukać miejsca zapowietrzania? (pod kanapą jest sucho, przewody zasialające i filtr też jest suchy - tzn brak wycieków paliwa). Jak założę zaworek na powrocie do pompy to jakie dawać ciśnienie otwarcia?
Normalne. Ciśnienie w układzie wzrasta to wentylator schładza skraplacz. Ciśnienie spada to się wyłącza.
Jaki masz stan oleju, jakie ciśnienie oleju zmierz manometrem.
Nie wiem jak ty to robiłeś i po co ale po prostu ten cylinder jest już kiepski.A ciśnienie sprawdzałeś?Olej pije?
Trzeba odczytać błędy i sprawdzić stan oleju. Jeśli jest ok to trzeba zmierzyć jego ciśnienie, w ciemno nic nie wymyślisz.
Skrawki silikonu mogły przytkać smok pompy oleju, albo wadliwy filtr. Zmierz ciśnienie oleju powinno być 1,4 bar przy 850 rpm.
Te logi są mało pomoce ale nic.No i jak według ciebie to ciśnienie doładowania?Czy napięcia już pomierzone na wtyczce czy nie?
Tylko nie wymieniaj od razu pompy. Może to być nie musi. Dlatego dobrze by było gdzieś to ciśnienie sprawdzić.
Ciśnienie paliwa, ciśnienie sprężania, stan wtryskiwaczy.
Co sprawdziłeś?bezpieczniki ok?kontrolka klimy zapala się?wentylatory startują? wentylator nie startuje z automatu po załączeniu klimy. podłącz techa i sprawdź co widzi ECM (ciśnienie klimy)
Sprawdź ciśnienie oleju w swoim i ciśnienie sprężania i wtedy się okaże czy jest co ratować czy wymiana Jeżeli chcesz w miarę bezboleśnie swap-ować to pomyśl nad 1,4 16V na łańcuchu
Nie wystarczy skasować.Iskra jest na tym cylindrze? Dodano po 48 Ciśnienie sprężania?
Jest to 1.3 czy 1.7 pisz dokładnie. Usterką tą może być zawor ciśnienia paliwa lub czujnik ciśnienia . Musisz sprawdzic jakie masz ciśnienie na przewodach.
Zmierz ciśnienie paliwa. Wepnij manometr w układ i obserwuj.
Czyli ten pomiar to pomiar względny. Powiedz jeszcze co widzi sterownik w parametrach rzeczywistych. Pomiar fizyczny bardzo dobry, ale trzeba go odnieść do tego co widzi sterownik. Podrzuć logi ze swobodnego przyspieszania. Można to zrobić OP-comem albo innym interfacem, który się skomunikuje.
Zmierz ciśnienie paliwa na szynie wtryskowej, najlepiej pod obciążeniem.
W Corsie po 11 latach pewnie zgnił przwód gumowy łączący pompę w zbiorniku z dekielkiem pompy na zbiorniku paliwa trzeba siędobrać do tego a wcześniej oczywiście zmierzyć ciśnienie paliwa.
Kontrola rozrządu i ciśnienia sprężania - to na początek.
Sprawdź ciśnienie na tłokach. Może być wypalony zawór, uszkodzony wtryskiwacz itp.
Świece żarowe są działają poprawnie, brak błędów po podłączeniu pod tester czujniki też podmieniane ciśnienie na listwie poprawne
0,72 przy 4400 obr/min.
Czyli jednak odpala... Nie pytałem czy świeci kontrolka tylko czy grzeją świece. Akumulator sprawny? Jak będzie miał za niskie obroty przy kręceniu to nie zapali. Jakie ciśnienie paliwa w szynie podaje sterownik?
corsa ciśnienie corsa ciśnienie paliwa corsa czujnik ciśnienie
skoda przewody zapłonowe zimnego nawiewu technics kondensator
mcculloch trimmac mcculloch trimmac
Połączenie czujnika wału z ECU: pin sygnałowy Czujnik ciśnienia oleju 1.5 dCi - diagnostyka i wymiana