Wygląda na wykończoną pompę CR jak wstępna daje 4 bar. Da się to wstępnie sprawdzić obserwując PWM dla zaworu reg. ciśnienia. Ale chyba czeka cię wymiana pompy .
Jak dobrze pamiętam to 2.3-2.4 bara.
Łańcuch strzelił to zawory pogięte, nie ma co się oszukiwać. Ciśnienie 14-16 bar, on na duży stopień sprężania.
Wychodzi, że problemem będą wtryski. Spróbuj metody przelewowej, tak aby nie pchać się w koszty. Z w.w objawów masz co najmniej 2 usterki.
W silniku Z12XEP ciśnienie paliwa powinno wynosić 3,8 bara. Mierzy się go na złączu kontrolnym na listwie wtryskowej przy pracującym silniku. Opel podaje to jako ciśnienie w układzie paliwowym, a nie jako ciśnienie tłoczenia pompy paliwa. Nie powinno się więc mierzyć ciśnienia paliwa na przewodzie zasilającym zamkniętym manometrem. Regulator ciśnienia...
prawie idealnie.jakie jest cisnienie i czy sa jakies dolegliwosci?
Zmierz faktyczne ciśnienie oleju manometrem. Z obudowy filtra wycieknie pewna ilość oleju i to jest normalne. Z poziomu diagnoskopu nie zobaczysz wartości ciśnienia
Filtr oleju wymieniony? Smok w misce oleju drozny? Moga byc popychacze zaworowe zuzyte.
Dopompuj tylne prawe koło ...
Ciśnienie na listwie 3,8 bar Ciśnienie na tłokach 14-16 bar
Wybłyskaj kody, sprawdź ciśnienie paliwa.
Trzeba więc rozebrać ponownie i dobrze oblukać. Proponuję jeszcze sprawdzić czy oba tłoczki chodzą swobodnie. W przypadku zatrzymania jednego ,bęben jest rozpierany w jednym kierunku co powoduje odchyłkę od osi i ocieranie. Wbrew pozorom nie jest to bardzo sztywny element i tłok bez trudu go zepchnie z toru.Tam ciśnienie osiąga spokojnie wysoko ponad...
Sytuacja jest jasna. Nie ma paliwa na powrocie = nie otwiera się regulator ciśnienia = za małe ciśnienie = pompa lub połączenie gumowe w zbiorniku do wymiany. Osobiście to też stawiam na pompę. Na przyszłość: jak chodzi dobrze na gazie,to na pewno winne nie są świece.
Cosik puko w tym silniku. To nagranie jest niewiele warte ,jak już to trzeba było nagrywać rozruch zimnego silnika a nie pracującego. Do mechanika ,niech posłucha silnika zmierzy ciśnienie oleju itd. A sprzedającemu nie wierzyć na słowo. Masz jakieś papiery na ten rozrząd że wymieniany?
Nic nie odsysaj, w korku masz zawór utrzymujący odpowiednie ciśnienie w czasie pracy.
Sprawdz czy, któreś z kół nie hamuje (zaciągtnięty ręczny, problem ze szczękami, itp) oraz sprawdz ciśnienie w oponach.
Więc masz system Bosch L-jetronic ; ciśnienie paliwa 2.5 bar
Oczywiście, silniczek krokowy sprawia, że auto nie odpala :cry: Sprawdź ciśnienie paliwa na początek
Podobno napinacze łańcucha też bywają problematyczne, jeśli chodzi o ciśnienie oleju.
Napinacz jest tak zbudowany,że ma zabezpieczenie,gdy ciśnienie oleju go wysunie to po spadku ciśnienia zapadka nie pozwala mu się cofnąć,nie dotyczy to tylko tego silnika ale wszystkich z rozrządem łańcuchowym
Jakie jest ciśnienie oleju? Obstawiam albo niskie ciśnienie oleju, lub grzechoczący łańcuch, to standardowa przypadłość 1.0 12v i 1.2 16v w tym Oplu.
To te same motory co 1.3 JTD , pierwszy tyczy tego że pewnie świeca jedna lub więcej do wymiany najczęściej, druga trzeba sprawdzić to czego sie tyczy czyli ciśnienie na railu to chyba wiadome
Być może uszkodzona pompa, za słabe ciśnienie daje. A diode led dobrze biegunami podłączyłeś do wtyczki wtrysku?
Zmierz ciśnienie oleju
Sprawdź ciśnienie oleju w swoim i ciśnienie sprężania i wtedy się okaże czy jest co ratować czy wymiana Jeżeli chcesz w miarę bezboleśnie swap-ować to pomyśl nad 1,4 16V na łańcuchu
Witam W zbiorniku paliwa masz elektryczną pompkę i prawdopodobnie ona wydaje ten dźwięk. Ja bym jeszcze komputerem w parametrach podczas kręcenia rozrusznikiem jakie jest ciśnienie paliwa na listwie.. odnośnie przelewu to z tego co się orientuje powinno lecieć paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem.. dołączam schemat przewodów paliwowych, może się przyda....
Agila lub inny 1.3 cdti opel.... Prosiłbym pilnie o wartości przepływki na wolnych obrotach.... U mnie mam 23/24 kg/h jak włączy się EGR to spada do 12kg/h ciśnienie na rampie 25MPa Śledzę wątek z czystej ciekawości ; u mnie corsa 75 koni i odpowiednio: 29/30 kg/h z egr 17/18 kg/h ciśnienie HP 29 MPa.
1. Żółta sygnalizuje tylko poziom oleju, nie jego ciśnienie lub brak smarowania? Od ciśnienia i smarowania jest czerwona? Jeżeli poziom oleju jest prawidłowy (na bagnecie) to najprawdopodobniej jest uszkodzony czujnik poziomu oleju. Miałem coś podobnego, ale w moim przypadku pomogło oczyszczenie styków na czujniku.
Rozrząd wedlug znaków. Ciśnienie jest prawie tyle co pokazuje norma. Ciężka sprawa. Odnośnie odpiecie wydechu jeszcze nie próbowałem ale sprawdzę jutro.
Wypadanie zapłonów może mieć kilka różnych przyczyn - uchylony EGR, słabe ciśnienie sprężania - co w sumie jest najbardziej prawdopodobne, ssanie powietrza "bokiem" przez silnik. Podobnie zużyte świece, czy zgniła izolacja na wyprowadzeniach cewki. Oprócz "błędów" trzeba przepatrzeć - czas wtrysku, przepływ powietrza, temperaturę silnika itd. Ma to...
Ja się dorzucę. Dwa lata temu zmontowałem w swoim getzie klimę. Dużym ułatwieniem było to że getz posiadał kompletną instalację elektryczną. Pomimo kupna używanych elementów (tylko wiatrak z obudową na chłodnicę nowy) koszt przedsięwzięcia wyniósł około 2000 zł. Klima trzyma ciśnienie idealnie. Dodam jeszcze jedno - zauważcie że auta z klimą mają zamontowany...
Niskie ciśnienie 60 bar. Powinno być jakieś 300. Co może być przyczyną?
Wydaje mi się że jest to corsa 1.3 cdti. Wszystko zależy jakiego masz mechanika, czy ma pojęcie czy po prostu działa metodą może to a może to. Zacząć od diagnostyki komputerowej. Jeżeli jest brak jakichkolwiek usterek zapisanych w sterowniku to doprowadzić pojazd do tego momentu aż nie będzie odpalać. Podłączyć sprzęt diagnostyczny tech 2 , auto com...
Witam. Można spróbować zwiększyć ciśnienie w reduktorze, lub jeżeli posiadasz reduktor z dwoma regulacjami , to ta druga jest do regulacji dodatkowego wzbogacenia mieszanki na biegu jałowym bez udziału membran reduktora. trzeba troszkę odkręcić śrubę i powinno pomóc. Pozdrawiam :)
Można by jeszcze sprawdzić ciśnienie smarowania podpinając manometr. Upewnisz sie czy czujnik działa prawidłowo. Jeżeli ciśnienie jest prawidłowe (min.0,8 bara na wolnych obrotach- silnik oczywiście rozgrzany) to przyczyna będzie zatkany kanał smarowania. Zawory tak naprawde nie są smarowane ( po to jest uszczelniacz zaworu nad prowadnicą, ważne jest...
Ok, nie znam się na chip-boxach, pisałem co myślę. Pisałeś tak, jakbyś co najmniej po trzy różne w jednym samochodzie miał a potem porównał to prawdziwego chip-tuningu. Ale chyba nie zaprzeczycie, że te w okolicach 200zł są warte z 10x mniej :). Zaprzeczymy. Da się w takim razie jakoś zmienić proporcje mieszanki na najbardziej wydajne, optymalne dla...
to oznacza,że czujnik podciśnienia w kolektorze,podał ciśnienie poza granicą regulacji, w tym przypadku za niskie. Należy spr czujnik, zasilanie 5v , masa i sygnał (po zaponie ok4,5V a na wolnych ok 1V). Jezeli kontrolka silnika pali się ciągle, to znaczy,ze jest to błąd stały a jezeli normalnie gasnie, to blad sporadyczny, mozliwe tez ze zapisany przy...
Kolego omegolotC30NE, 50MPa to prawie 500 bar przy rozruchu. To jakie wg Ciebie jest prawidłowe? Do czego zmierzasz? Minimalne ciśnienie pozwalające na rozruch silnika to ponad 200 bar a tu kolega podaje 50MPa czyli 500 bar. Takie ciśnienie to pewno nie za niskie chyba raczej za wysokie.
Sterownik ma wyuczone jakieś tam wartości nastaw dla biegu jałowego, zeskrobałeś brud i nastawy już nie pasują, dlatego kolebie nim na wolnych obrotach. Ten silniczek krokowy otwiera tzw. bypass w przepustnicy i reguluje obroty biegu jałowego. Tej śrubki od przepustnicy nie ruszaj, jest do ustawienia wstępnego. Sam sterownik silnika nie może regulować...
Problem dotyczy Corsy B z silnikiem 1.0 12V. Od pewnego czasu pojawił się głośny szum z okolic pompy wody. Po odkręceniu korka zbiorniczka wyrównawczego na ciepłym silniku, ciśnienie uciekającego powietrza jest znacznie słabsze niż jakiś czas temu kiedy problem z szumem nie występował. Płyn znika w ilości około 250ml na 500 km. Ogrzewanie działa poprawnie,...
Daj 2,2 bar z przodu i 2,0 bar z tyłu i będzie ok
Wtryskiwacze do sprawdzenia.
Zmierz ciśnienie oleju- wszystkiego się dowiesz.
Zaraz zaraz,auto jeździ wszystko ok a ciśnienie za wysokie ?
wymieniłem zawór EGR .oraz przepływke i dalej to samo ... A chociaż nowe kupiłeś do tego silnika czy jakieś podroby. Z resztą błędy i parametry przepływu mówią co nie tak.
Trzeba najpierw podpiąć do stacji i sprawdzić czy jest gaz. Jak nie ma to stacja wytworzy próżnię i sprawdzi szczelność. Jak jest nieszczelna nabija się azotem i sprawdza gdzie ucieka no chyba że przy użyciu UV będzie widać. Jak jest szczelna i nabita odpalamy klimatyzację i patrzymy czy ruszy kompresor i jakie ciśnienie nabija. I czy wentylator chłodnicy...
błąd to brak sygnału z immo,a ciśnienie to swoją drogą myślę,że tłoki zakliszczyły pierścienie ,to się często zdarza, w razie czego to mam klamoty do takiego silnika.
Jakie masz obroty rozrusznika? Jak za niskie, do sprawdzenia klemy i przewody, zobacz czy się nie grzeją. Następnie do sprawdzenia sam rozrusznik. Natomiast gaśnięcie, to jak Kolega wyżej pisał.
1 sprawa jakie jest ciśnienie oleju?Jaki to silnik itd?
Wjechała nowa pompa, ale zamiennik GM NTY i jeszcze gorzej, ciśnienie tylko 1,5 bara na zimnym. Walka trwa dalej.
Na zimnym (dziś był upalny dzień) 4 bar, od razu po odpaleniu. Nie wiem, czy ma znaczenie punkt pomiaru, ale miernik był podłączony z przodu silnika od strony rozrządu (koło termostatu). Po chwili zrobiłem przygazówkę do 3 tys. obrotów i ciśnienie nie spadło. Po nagrzaniu ciśnienie na biegu jałowym to mniej więcej 1,7 bar, a na obrotach 4 bar. Przy...
0,72 przy 4400 obr/min.
Sprzęgło kompresora kręci się lekko bez oporów, ale się nie załącza. Tu nie ma elektrycznego sprzęgła, jest zawór sterujący ciśnieniem kompresora. Czynnik w klimie jest, jakie ciśnienie HP?
Sterownik tym zarządza, nic się nie da zrobić. Tyle tylko, że ciśnienie na szynie powinno utrzymywać się przez kilka minut po wyłączeniu pompki.
Oczywiście że może. Przecież na listwie po zgaszeniu silnika jest ciśnienie jeszcze. Jeśli wtrysk leje to puści do cylindra z listwy. A test jest prosty - po nocnym postoju trzeba odkrecić zasilanie dowolnego wtryskiwacza - jak tryśnie ropa pod ciśnieniem to ok, jśli nie to gdzieś ciśnienie uciekło.
Sprawdź ciśnienie w cylindrach.
Wyczyściłeś Map sensor ,gruszka turbiny sprawdzona ?, jak porusza się sztanga gruszki?, doloty sprawdzone-szczelne?, w jakim stanie wydech ,ciśnienie paliwa zmierzone oraz ciśnienie pompy paliwa,
Na desce rozdzielczej masz wskazanie które koło i ewentualnie ciśnienie. Na początek sprawdź, czy prawidłowe, ewentualnie podnieś ciśnienie w każdym z kół o 0,2-0,3 bar. No wlasnie nie ma, tylko ogolna kontrolka ze jest niskie cisnienie.
Witam. Zagadka z gatunku dziwnych usterek. Przyjeżdża Corsa D, kobitka mówi że świeci jej kontrolka TPMS i ma napis na wyświetlaczu insp2. Była przed chwilą u "kapciarza" i stwierdził że wszystkie czujniki w kołach są sprawne. Biorę na komputer i w TPMS mam błąd nr C0550 (błąd wewnętrzny ECU), brak możliwości skasowania. Ciśnienie w kołach wszędzie...
https://obrazki.elektroda.pl/5333857100_... Początkiem tego roku kupiłem sobie nowy ostatni normalny samochód pozbawiony większości nowoczesnych wynalazków – Opel Corsa E. Niestety Unia Jewropejska zadbała o moje bezpieczeństwo i wyposażyła to auto w potrzebne w aucie miejskim jak bielizna profesjonalistce czujniki ciśnienia...
Diagnostyka i sprawdzić czy widzi obroty silnika, czy robi ciśnienie paliwa
Fuel Trim czyli regulacja mieszanki osiągnęła limit. Czyli system musiał dodać ( choć czasem HIGH znaczy zubożenie) paliwa bo wg odczytów z lambdy tak mu wyszło. Przyczyna przeważnie nieszczelność czy lewe powietrze którego nie zmierzył przepływomierz. Gdzie to już trzeba szukać. Czasem problemem jest pompa paliwa która podaje za małe ciśnienie (filtr...
A jakie paratmety w czasie jazdy? Trzeba sprawdzić jakie jest ciśnienie doładowania i ciśnienie paliwa podczas jazdy.
Parownik skończony, spada ciśnienie
Mam tak samo w corsie ale mam silnik A14XER . A jaki masz przebieg? Płacimy w ten sposób za czystość spalin w normie Euro5. Przed poprzednim autem miałem jeszcze Corsę C - też 1,2. Przejeździł kilka razy w góry itd - tam tego problemu niby nie było (wskazówka tam była na około 90) tyle że nalotu miał trochę więcej a i sam silnik chodził o wiele głośniej....
Filtr paliwa , ciśnienie paliwa , wtryski.
problem z wentylatorem ,nadmierne ciśnienie powoduje zrywanie sprzęgieł
Jeśli nie odpala to musisz podejrzeć parametry podczas kręcenia rozrusznikiem , obroty , ciśnienie szyny CR , temperatura silnika , synchro wału do wałka itp ... inaczej będzie ciężko coś wywnioskować .. Pozdrawiam ...
Zmierzyć ciśnienie oleju, założyć czujnik przyzwoitej jakości. pozdr
Ciśnienie w normie. Akumulator sprawny. Świece grzeją (tak mówi mechanik).
napisane jest "informacja o zdarzeniu" Dodano po 1 Dodano po 3 [postid]21336926[/postid Tak, felgi mam oryginalne, ale ciśnienie mierzy z ABS, nie mam ekstra czujników wbudowanych. Ale jeśli by Ale jeśli by wykrywał przeszkodę, to nie włączyłby się cały czas czujniki?
Primo może być coś na wspólnym bezpieczniku z wiatrakiem i ten się spalił (bezpiecznik). Secundo, jeśli wentylator nie działa, klima włączy się na chwilę, ciśnienie w układzie wzrośnie do granicznej wartości 25 -28 czy ile jest dla tego auta i dla bezpieczeństwa sprężarka zostanie wyłączona do czasu spadku ciśnienia. Potem będzie pracować cyklicznie...
Sprawdź ciśnienie na tłokach. Może być wypalony zawór, uszkodzony wtryskiwacz itp.
Mam uraz do tanich nowych opon, bo z poprzednimi miałem problemy i zaczynam brać pod uwagę bieżniki. Problem z konkretnymi oponami konkretnego producenta a nie dlatego, że były nowe. Ani ty ani nakładający bieżnik nie wie jak były dotychczas użytkowane i kiedy kord zacznie pękać. Dołączam się do opinii przedmówców. Jaki problem miałeś z nowymi :?:...
Cześć! Mam problem z wykryciem źródła piszczenia w silniku Opel Corsa A12XER (ecotec 1.2 benzyna, 2012). Może ktoś się już z czymś podobnym spotkał? Po kolei: Dźwięk o jakim mowa uchwyciłem na filmach: https://youtube.com/shorts/3YwXnvHpl_4?s... https://youtube.com/shorts/zBobu3ZccWQ?s... Dźwięk pojawią się najczęściej...
Dokładnie tak. Nie wiem jak w corsie, ale np. w astrze rozpiska bezpieczników jest na wewnętrznej str. pokrywy skrzynki bezpieczników. Przekaźnik pompy paliwa w astrze pod plastikiem w słupku przy nogach pasażera. Możliwe że w corsie jest podobnie. Dodam jeszcze że w astrze opel stosował 2 rodzaje zasilania pompy. 1 - pompa dobijała ciśnienie po włączeniu...
Skrawki silikonu mogły przytkać smok pompy oleju, albo wadliwy filtr. Zmierz ciśnienie oleju powinno być 1,4 bar przy 850 rpm.
Mieszczą się w granicach norm które podaje opel w TIS, średnio jest to 95kPa To jest ciśnienie na zapłonie a jakie masz na wolnych obrotach?
Witam, mam problem z Corsą 1.4 z14xep 2007r, mianowicie przy wysokich obrotach silnika, na zimnym silniku było słychać stuki/klekotanie? z silnika. Teraz przy zimnym silniku świeci się kontrolka oleju, po czym gaśnie. Zmierzyłem ciśnienie oleju na zimnym silniku i wynosi 0,8 Bar. Trochę mało. Stukania silnika nie słyszałem, bo wszystko zdarzyło się...
Tylko nie wymieniaj od razu pompy. Może to być nie musi. Dlatego dobrze by było gdzieś to ciśnienie sprawdzić.
Bo corsa pewnie nie obsługuje eobd. Stary rocznik. Potrzebna diagnoza parametrów ciśnienie paliwa itd.
Te logi są mało pomoce ale nic.No i jak według ciebie to ciśnienie doładowania?Czy napięcia już pomierzone na wtyczce czy nie?
Błąd P2226 - Barometric pressure (BARO) sensor - circuit malfunction Ciśnienie barometryczne (BARO) sensor - awaria obwodu Nie mogę znaleźć podobnego tematu związku z tym błędem, jest ktoś w stanie pomóc w którym kierunku szukać przyczyny?
Tak jest, tylko że dzisiaj sprawdzałem ciśnienie oleju manometrem, więc czujnik miałem wymontowany, czyli kontrolka powinna się zapalić, a tu nic. Więc uważam że jest coś nie tak i nie jestem przekonany czy ma gasnąć przed uruchomieniem. Chciałbym żeby się wypowiedział ktoś, kto ma Corsę po 2009 roku.
Zmierz ciśnienie paliwa. Wepnij manometr w układ i obserwuj.
Ciśnienie sprężania podstawa. Potem do sprawdzenia listwa zapłonowa. Pewnie tam problem.
W Corsie z tego co kojarzę to pompa paliwa zaczyna działać gdy kręcimy rozrusznikiem. Jakie ciśnienie daje pompa paliwa.
wymień napinacz. nie trzyma ciśnienia.
Koledzy jak widzę te wydumki to mnie 3 boli . Te silniki jak posmakują oleju innego jak 0w30 to już po nich i będą piły. Za wiele robię tych silników żeby móc czytać to. Kto w ogóle wlewa tam takie dziadostwo jak 10w40 ? Po drugie przebieg można po rozrządzie z goła przewidzieć. Wczoraj robiłem z16... który miał ok 1mm luzu tłok- cylinder. Tylko nie...
Witam. Sprawdź jakie masz ciśnienie doładowania i w jakim stanie jest egr w momencie kiedy dymi.
A sprawdzałeś ciśnienie paliwa?
Witam podłącz komputer i sprawdź ciśnienie paliwa i pedał gazu w danych rzeczywistych.
Zmierz ciśnienie paliwa na szynie wtryskowej, najlepiej pod obciążeniem.
Dzień dobry, mam nieszczęście, że dziewczyna zakupiła dośc mocno zajechany egzemplarz. Gdy robiłem rozrząd zobaczyłem zawalony smok, płyn chłodniczy w oleju (z uszczelki) przez co na walkach rozrządu są lekkie wżery. Niestety robiąc rozrząd nie pokusiłem sie o wymianę uszczelniaczy zaworowych + auto stało z pół roku więc czuje, że także przez pierscienie...
Zrób diagnostykę ale nie sam odczyt błędów, podejrzyj czy bije ciśnienie na listwę, czy ECU widzi obroty. Daj znać jak to sprawdzisz.
Witam, właśnie w moim Oplu Corsie E pojawił się komunikat 200 LOW , nie mogę nigdzie w internecie znaleźć kodów błędów. Na elektrodzie ktoś miał podobny przypadek z LOW 184, ale chciałbym się upewnić, że w moim przypadku także chodzi o ciśnienie opon https://obrazki.elektroda.pl/4276036800_...
A kiedy był wymieniany filtr paliwa,może już pora na niego.Przy tym warto zmierzyć ciśnienie paliwa.
Siedlce, Korek między 7 a 8 oraz między 15 a 16 max rzędu 3 do 5 minut Byłeś i widziałeś czy zapytałeś Google? W godzinach których jeżdżę - 3km to do 20 minut zabiera. To nie znaczy ze wspomnianą Corsą poruszam sie tylko po Siedlcach. Znam korki w Łodzi i jeżdże nie tylko Corsą, nie będziemy się licytować. Podałem jakie "osiagi" ma ten pojazd i jest...
Trochę późna odpowiedź, a chodzi o combo który po dodaniu gazu traci moc(przechodzi w tryb awaryjny) Przyczyną na 99% jest zapieczone cięgno turbiny, jest nie sterowana. Przepustnica w turbinie nie otwiera się i przy ok. 3tyś obr ciśnienie w kolektorze przekracza wartość krytyczną i silnik przechodzi w tryb awaryjny. Po zgaszeniu i odpaleniu auta wszystko...
Astrze H, powodem braku kompresji był krzywy wałek rozrządu. Ja w to nie uwierzę! Czy miał ktoś podobne problemy? A jakie jest ciśnienie oleju w silniku?
corsa ciśnienie ciśnienie cylindrach corsa ciśnienie wtrysku corsa
falownik silnika pralki electrolux wyświetlacz pęknięty zalany kupić sklep internetowy
szarpie silnikiem passat szarpie silnikiem passat
TCL TV Single Board VGH Oscillating 30V–10V With Panel Disconnected – Fault Analysis and Repair Zwarcie elektrozaworu Prins VSI – objawy, diagnostyka, naprawa LPG