Fuel Trim czyli regulacja mieszanki osiągnęła limit. Czyli system musiał dodać ( choć czasem HIGH znaczy zubożenie) paliwa bo wg odczytów z lambdy tak mu wyszło. Przyczyna przeważnie nieszczelność czy lewe powietrze którego nie zmierzył przepływomierz. Gdzie to już trzeba szukać. Czasem problemem jest pompa paliwa która podaje za małe ciśnienie (filtr...
Czas (nie długość) wtrysku zostaw na później, sprawdź ciśnienie sprężania bo te silniki lubiły je gubić.
Witam. Mam problem jak w temacie. Przy wciskaniu gazu auto strasznie się dusi i nie chce wejść na obroty błędów brak. Po dłuższej jeździe wyskakuje sondy lambda ale skoro ma złą mieszankę to normalne jednak sonda dobrze pracuje. Przepływomierz ładnie zmienia wartości (zresztą był podmieniany z innego), cewka podmieniana, egr czyszczony (mimo, iż był...
Jak nikomu nie wierzysz to po co temat, znam przypadek gdzie na jednym padniętym wtrysku gubił 200 atm. i nie dał się odpalić.
wydaje mi się że za małe ciśnienie paliwa, powinno być okolo 2,5 atm
Ktoś patrzał w takie parametry jak napięcie sondy lambda, temperatura silnika, czas wtrysku itp.? Ile auto spala benzyny? Czy są jakieś błędy w ECU? Jakie ciśnienie na reduktorze? Jak wygląda mapa benzyny a jak LPG? Dlaczego po wzbogaceniu mieszanki silnik pali tyle samo? - bo ECU zmniejszyło czas wtrysku?
Czas posypać głowę popiołem. Rzeczywiście wtryski są dwu otworowe, nie klasyczne czopikowe. Sam byłem zaskoczony, bo to konstrukcja z lat osiemdziesiątych. Japończycy wyprzedzili jak prawie zawsze technologicznie resztę świata. Konstrukcja wtryskiwacza umożliwia jego dowolne ustawienie. Na głowicy jest strzałka, na wtrysku kropka. Jeden otworek sika...
czyli co sugerujesz? ciśnienie na cylindrach po 12 atmosfer. Dodano po 2 załączam zdjęcia parametrów oraz obraz pracy silnika,może komuś coś wpadnie na myśl ?:) http://www.youtube.com/watch?v=J-lxaq8gY...
Witam! Corsa c odpala tylko na plak, jak zapali to juz chodzi super pełna moc nie przebiera, po podłączeniu opcoma, był błąd immo, wymieniłem zegary, w samochodzie nie ma żadnych błędów. można kręcić do rana i tak nie zapali, troszkę plaka i od razu chwyta. Ciśnienie na listwie pokazuje 0,6 MPa - nie za duże przy odpalaniu? Obroty widzi ok 250 rpm....
Nie wiem skąd można taką specyfikację zdobyć, ale jakbyś miał to byłbym wdzięczny za takie informacje jak właśnie czasy wtrysku dla różnych warunków pracy (zimny, ciepły, obroty) oraz wartość z przepływki, ilość powietrza, napięcie dla różnych prędkości obrotowej silnika. Czy regulator ciśnienia paliwa może mieć wpływ na czas wtrysku? I co myślisz...
O kurde..... to mnie troszkę zmartwiłeś z tymi wtryskiwaczami:/ Projekt musi być na tyle uniwersalny by można było go zaimplementować w każdym samochodzie osobowym. Obecnie w rozważaniach biorę pod uwagę samochody właśnie z układami wtryskowymi. W takim razie znając czas otwarcia i zamknięcia wtrysku i ciśnienie możemy określić spaloną ilość paliwa??...
To jest CR więc idea jest takie, że ciśnienie na listwie jest takie samo jak na każdym z wtryskiwaczy. Turbo jest ciężkie do jednoznacznego zdiagnozowania na testerze. Fachowiec coś tam z logów dynamicznych wyczyta ale 100% pewności nie będzie miał. Ten test z przezroczystymi miarkami to próba przelewowa, natomiast na testerze można odczytać korekty...
hmmm no tak zapomniałem o biegunowości :) ale zaraz to sprawdzę . Filtr zakupiłem (16 Euro) i za momencik ide zamontować i sprawdzę przy okazji wtrysk . Co do pompki to myślę że jest ok , wymieniałem ją jakieś parę miesięcy temu i jak włączę zapłon lub kręcę to paliwko niby leci dość solidnie z pompki no ale wszystko możliwe :) A wiec :) sprawa wygląda...
Panowie maże ktoś będzie mógł pomóc mi w tej kwestiia dotyczy corsy B 1.012V. Sytuacja wygląda tak :silnik po odpaleniu na zimnym dostaje drgawek-szarie całym silnikiem ,nie można przygazować, gdyż dusi się wręcz nawet gaśnie. Byłem w srwisie ,żadnych błędów wszyscy oscylują na przepływomierz zaznaczam iż nie pali mi się lampka żółta wtrysku . Ciśnienie...
Miał do czynienia ,ale bez porządnej diagnostyki zbyt dużo trzeba wydać na próby. przeływomierz ,EGR,czujnik temp.(na pompie wody),pompa paliwa.....itd Dodano po 14 Tutaj masz kompletną listę danych: T001 Wyświetlacz testera Napięcie akumulatora Zapłon ZAŁ Silnik WYŁ Wszystkie odbiorniki wyłączone 11,0 ... 13,5 V Rozruch silnika powyżej 8,0 V Silnik...
Witam,mam pytanie.Znajomy ma opla corsę z silnikiem 1.4 c14se na wielopunktowym wtrysku 82 KM.Pod jego nieobecność żona zaprowadziła samochód do mechanika w celu zmniejszenia mocy w aucie,ponieważ jak stwierdziła to auto z tym silnikiem jest dla niej za mocne(za zrywne).Kolega wraca z pracy siada chce przyśpieszyć a tu kiepsko,brak dawnej dynamiki.Rzeczywiście...
Moze to coś pomoże Bloki pomiarowe na samym zapłonie Napięcie akumulatora12.3 V Status zapłonuZał 12V Glówny przekaznikAktywny Przekaźnik pompy paliwaNieaktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu)0.96 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu)0.47 V Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu0,00% Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowegoAktywny Pożądana...
Witam Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc, mianowicie: mam Opla corsę B rok produkcji 98 ale model na 99 z silnikiem 1.4 16V 90 koni. problem polega na tym ża samochód dostaje za dużo paliwa, tak że na niskich obrotach go muli, nie równo pracuje, i nie chętnie przyśpiesza. Słychać dopalającą się mieszankę w wydechu, przy mocniejszym przegazowaniu...
Jeśli chodzi o próbę rozwiązania problemu to wzciąż się nie poddałem. Zmierzone zostały ponownie ciśnienia w cylindrach już dobrym manometrem. Wyniki są następujące: Na zimnym silniku: 1 cyl-13,5bar 2 cyl-13,5 3 cyl-13,45 Na zimnym silniku próba z olejem: 15,5bar 15,5bar 15bar Na gorącym: 14,5 bar 14,5 bar 14,4 bar Ciśnienie na wtryskiwaczach równe...
Wykręć zawór SCV z pompy wysokiego ciśnienia i oglądnij pod kątem opiłków
Przy rozjechanych mapach lepiej będzie się sprawował na paliwie, na którym więcej się jeździ. Jeśli benzynę używasz tylko do odpalania a jeździ na niej dobrze to raczej nie to. Podejrzanym jest reduktor (za wysokie ciśnienie) oraz zużyte/zabrudzone wtryski.
Cisnienie wtrysku 3 bar. Czyli 3x wyższe niż u ciebie.
Filtr paliwa , ciśnienie paliwa , wtryski.
Wypadanie zapłonów może mieć kilka różnych przyczyn - uchylony EGR, słabe ciśnienie sprężania - co w sumie jest najbardziej prawdopodobne, ssanie powietrza "bokiem" przez silnik. Podobnie zużyte świece, czy zgniła izolacja na wyprowadzeniach cewki. Oprócz "błędów" trzeba przepatrzeć - czas wtrysku, przepływ powietrza, temperaturę silnika itd. Ma to...
Wychodzi, że problemem będą wtryski. Spróbuj metody przelewowej, tak aby nie pchać się w koszty. Z w.w objawów masz co najmniej 2 usterki.
Kontrola rozrządu i ciśnienia sprężania - to na początek.
do sprawdzenia wtrysk, ciśnienie na wtrysku, cewki. miałem kiedyś taki przypadek w oplu astra g uszkodzona była fajkocewka pozdrawiam
Ciśnienie w normie. Akumulator sprawny. Świece grzeją (tak mówi mechanik).
Witam, mam problem z silnikiem 1.3 CDTI Opel Corsa C. Dokładnie chodzi o ciśnienie paliwa na listwie. Na komputerze wyskakują błędy: P1191(B) Ciśnienie w szynie paliwowej poza zakresem - Obecny P1093-(8) Układ paliwowy - Wadliwe działanie - Obecny Wymieniony czujnik ciśnienia. Wtryski sprawdzone na przelew, ok. Filtry wymienione. Pompa szczelna. https://filmy.elektroda.pl/86_1741457477...
Diagnostyka i sprawdzić czy widzi obroty silnika, czy robi ciśnienie paliwa
A sprawdzałeś ciśnienie paliwa?
Wtryski leją albo świece żarowe nie grzeją. W oplu 1,7 po odpaleniu silnika świece grzeją jeszcze przez jakiś czas. Sprawdź na przyrządzie jak rozpylają wtryski, od tego bym zaczął. Przy okazji jak będziesz miał wyjęte wtryski sprawdź ciśnienie na cylindrach.
a jakie jest cisnienie paliwa?
Skoro elektronika pokładowa jest w porządku (zresztą nie ufam programom typu opeltech bo nieraz cuda pokazują) to może byś sprawdził jaki jest wydatek pompy paliwa i ciśnienie paliwa na wtrysku?ECU tego nie bada.
jaki przedieg ma to auto? trzeba by sprawdzić wtryski
Nie jest. Regulator zepsuty diagnozujesz przez zaciśnięcie przewodu powrotnego.Auto będzie kopcić ,ale jedzie poprawnie ,bo pompa nie da o tyle więcej zeby się udusiło.Wiesz wtedy że niedostatek ciśnienia powoduje błąd regulatora bo "przepuszcza". Jeśli nie leci powrotem,a auto szarpie to masz do czynienia z brakiem paliwa i regulator go nie przywróci....
czy jest jakaś procedura przy wymianie oleju w przypadku silnika z łańcuchem rozrządu. Głównie chodzi mi o napięcie siłownika Dużo samochodów ma łańcuch rozrządu, i niema tam żadnych procedur przy wymianie oleju dotyczących napinacza łańcucha. Sam jestem w posiadaniu takiego modelu (dotyczy łańcucha rozrządu) Bo olej zawsze wymieniam sam. Jedyne co...
Zmierz to ciśnienie. Sprawdź czy instalacja gazowa nie odcina wtrysku. Kręcąc rozrusznikiem przekluczuj wtrysk "na krótko" zobaczysz czy choć kichnie
Szarpanie nie jest wynikiem niskiego ciśnienia oleju, może pompa paliwa się nie wyrabia, może głupio zapytam, czy to jest silinik z wtryskiem czy jeszcze gaźnikowy?
Możliwe przyczyny P0170 - uszkodzone wtryski - nie szczelny układ dolotowy - nieprawidłowe ciśnienie paliwa - instalacja lpg. - uszkodzona sonda - uszkodzone ECU.
Jak byś go przytrzymał dłużej na rozruszniku to w końcu zapali (to pierwsze uruchomienie też "na rys" trudno nazwać)? Czy poza czytaniem błędów była wykonywana jakaś diagnostyka komputerowa, np. przy próbie rozruchu, kiedy nie chce zapalić co się dzieje z ciśnieniem w listwie CR, jaki jest oczekiwany czas wtrysku?
Jakie cisnienie paliwa ? Przy gazie czesto przytykaja sie wtryski i moga dawac podobne objawy.
Fiat Doblo z takim silnikiem problemy z rozruchem,raczej brak rozruchu,obroty ok ,ciśnienie paliwa na listwie ok,generalnie brak błędów.Samochód najechane 90 tyś. i okazało się się że wtrysk robi problem,brak błędów itd.Corsa D zapala gaśnie brak błędów,i co brak ciśnienia na pierwszym cylindrze,reszta ok.Durne JTD Fiata tak mają,wtrysk robi problem...
Oczywiście że może. Przecież na listwie po zgaszeniu silnika jest ciśnienie jeszcze. Jeśli wtrysk leje to puści do cylindra z listwy. A test jest prosty - po nocnym postoju trzeba odkrecić zasilanie dowolnego wtryskiwacza - jak tryśnie ropa pod ciśnieniem to ok, jśli nie to gdzieś ciśnienie uciekło.
Po zdemontowaniu czujnika wałka będzie on "brał" sygnały z czujnika wału. Sprawdź ciśnienie bo ono może być powodem nierównej pracy silnika. Jeżeli masz możliwość to podmień cewkę zapłonową. Czy silnik pracuje normalnie oprócz tych nierównych obrotów na biegu jałowym? Napięcie na sondzie jest dziwne. Wygląda jakbyś miał ubogą mieszankę lub sonda oszukuje...
zmierz cisnienie paliwa i sprawdz podcisnienie tzn wszystkie wezyki dochodzoce do wtrysku i okolic
Czujnik, regulator, pompa, wtryski, ecu, instalacja elektryczna, dalej wymieniać? Jak cokolwieg ustalisz, zrobisz jakiekolwieg pomiary to wróc z konkretnymi pytaniami inaczej to wróżenie z fusów.
czas wtrysku , cisnienie w kolektorze Te parametry mnie ciekawią. Ile było?
Kąt wtrysku. Wtryski nie trzymaja ciśnień. Pompa niewydolna.np Teoretycznie to świece 180sekund po odpaleniu potrafia grzać w autach. Pal go na świecach.
To silnik z mechanicznie sterowanym wtryskiem. Na niskich obrotach pewnie turbinka słabo ładuje. Jeśli masz czym sprawdzić ciśnienie...
Nie ma czegos takiego jak zły czs wtrysku. Czas jest to reakcja czynniki wpływajace na prace silnika. Masz uboga mieszanke dlatego masz te błedy. Sprawdz cisnienie paliwa, przepływke, lewe powietrze, wydajnosc wtryskiwaczy, cisnienie sprezania. Czyli wszystko ca ma wpływ na mieszanke.
Witam po przerwie. Zawór DRV na szynie został zmieniony na nowy Boscha i Corsa dalej nie odpala. Instalacja sprawdzona od czujnika ciśnienia na listwie i zaworu DRV objaw ten sam, podczas kręcenia ciśnienie na szynie rośnie do maks. 20 bar czujnik nowy. Jeszcze raz została wyciągnięta pompa i wtryski zostały zregenerowany w Boschu. Dalej nie odpala...
Witam. Moim zadaniem problem tkwi w wytartych wałkach rozrządu na pokrywie zaworów. Wymień górna obudowę z wałkami na inną. Wtryski włożone zgodnie z numerami?
Ta moc i moment z wolnossącego C20NE to chyba jakiś żart...nie??? Masz na to papier z hamowni? C20NE ma 115KM i coś koło 180Nm. Poza tym w tamtym Motronicu nie ma żadnego czujnika ciśnienia w kolektorze, tylko przepływka klapowa. Taki patent z czujnikiem ciśnienia był stosowany w analogicznym 2.0 w Daewoo (wtrysk sterowany ciśnieniem w kolektorze, coś...
te wtryski i pompa to nowe czy używka Za niskie ciśnienie na wtryskach to słabo podaje pompa,lub wtryski przeciekają(za dużo idzie na przelew)proponuję zrobić próbę przelewową wtrysków to wyeliminujesz jedno.
To jest wersja 69KM? Sprawdź szczelność IC i poprawność działania potencjometru(-ów) w pedale przyspieszenia. Generalnie przydałby się log z jazdy co w momencie przydławienia dzieje się z ciśnieniem doładowania, czasem wtrysku, ciśnieniem paliwa... Po wymianie wtrysków zakodowałeś nowe? Rozrząd jest na łańcuchu i raczej nic z nim się nie dzieje, przy...
Jak ciśnienie gazu nie pozwoli na działanie na gazie bo reduktor zepsuł się to przełacza na benzynę.
Powodów wypadania zaplonow jest wiele. Od elektroniki po mechanikę. Jeśli wykluczyć wszystkie elementy mechaniczne, cewkę świece, wtryski, ciśnienie paliwa, ciśnienie sprężania, luzy zaworowe itp to pozostaje elektronika. Wypadało by sprawdzić czy jest sterowanie wtryskiwaczy i cewki. W tych autach często padały ecu
Filtr paliwa jest wymieniony i szczelny, przepływki natomiast nie ma z tego co mi wiadomo a przynajmniej ja nie znalazłem jej w miejscu, w którym być powinna. Jak będę miał czas w weekend to zajrzę do wtrysków i przewodów. Sprawdzę też jeszcze na wszelki wypadek ciśnienie na pompie.
Witam, O aucie. Auto Opel Corsa 1.3 cdti dth 66 kw, pewnego poranku nie odpalił. Przebieg 186 000, prawdziwy rok 2007.Rozrusznik kręci auto odpala na chwilę i za moment gaśnie, jak to widać na filmach. Błędy. Raz na jakiś czas pokazuje się błąd woda w paliwie, oraz błąd ciśnienia regulatora ciśnienia paliwa. Filtr paliwa był opróżniany dwukrotnie raz...
Teraz dałem wtryski do sprawdzenia wtryski są dobre wymieniłem zawór regulacji ciśnienia bosh sprawdziłem wszystkie czujniki ciśnienia położenia wału w momencie kiedy nie odpala wszystko jest dobrze,to jest jakaś pierdola teraz rozbiórkę rozrusznik może on robi gdzieś przebicie alternator wymieniłem i dalej złom nie pali szok,pomocy
Ręki sobie nie dam uciąć ale po podpięciu do komputera okazało się że każdy wtrysk ma inny kod i że nie zawsze nabija ciśnienie na listwie wtryskowej. Czasami nabija ponad 200 bar i samochód odpala a czasami nie jest w stanie nabić 100 bar. Może ktoś wie w czym jest problem.
Labda? Jasne że tak. Jest kilka innych rzeczy które należałoby też sprawdzić. Pierwsza sprawa to lewe powietrze w okolicy kolektora ssącego, druga sprawa to ciśnienie pompy paliwa, nie jestem gazownikiem ;) i nie znam instalacji elpigaz ale warto sprawdzić czy pompa paliwa jest odcięta w czasie pracy na gazie. Tak czy tak ciśnienie pompy warto zmierzyć....
Witam mam corse 1.3 cdti z 2006 r. i ciężko odpala na ciepłym silniku. Autko jest po wymianie rozrządu, świec, wtrysków, turbiny itp. było u mechanika , elektryka i rozłożyli ręce. niech Ktoś coś poradzi. Komputer nic nie pokazuje. Ciśnienia na cylindrach sprawdzone. co może jeszcze być????
Jest to Corsa C 1.2 2002r 16v. Ja już przepatrzyłem całe 2 główne wiązki jedną od wtrysków, przepustnicy, czujnika ciśnienia oleju, przepływki, lambdy, położenia wału korbowego Drugą od rozrusznika,alternatora I trzecia od ECU do skrzynki bezpieczników. W każdej sprawdziłem też czy nie wyrwane z kostki i czy mają przejście wszystko jest jak najbardziej...
Witam,borykam się z problemem jak w temacie,ciśnienie w rampie 0089 i 0093.Różnica pomiędzy ciśnieniem zadanym a rzeczywistym dochodziła na początku do ok 500 bar.(testy na delphi).Po wymianie pompy wysokiego ciśnienia,podmianie regulatora w i zaworu ciśnienie w szynie,różnica wynosi ok 200 barów.Czym objawia sie usterka,wcześniej po przegazowaniu powyżej...
Co do ciśnienia paliwa to parę dni temu czyściłem pompkę paliwa która jest w zbiorniku. Drożność całego układu paliwowego też sprawdzona. Chyba że coś z samym wtryskiem, ale dlaczego jak odepnę lambdę albo przestawię zapłon to silnik działa płynnie.
Zostaw ten silnik w spokoju, bo go rozwalisz. Jak chcesz coś przy nim porobić, to wymień olej, filtr oleju, paliwa, powietrza, rozrząd. Sprawdź kąt wtrysku, świece żarowe i ich zasilanie. Sprawdź zbiornik paliwa czy syfu nie ma lej czyste paliwo i jeździj. Po co do cholery Ty chcesz głowicę ściągać? Możesz ewentualnie luzy zaworowe sprawdzić, ale do...
Jestem posiadaczem Corsy C 1.3 CDTI 2006r. Mój problem polega na tym że samochód po dłuższym postoju ciężko pali (trzeba kilka razy próbować tzn. kręcić rozrusznikiem i przestawać tak kilka razy), ba ciepłym silniku dobrze. Czytałem różne posty na forum ale żaden z niech nie rozwiązuje mojego problemu. Z Corsą już walczę kilka miesięcy. Podmieniłem...
Witam! Moi rodzice mają Opla Corsę D. Pewnego brzydkiego dnia pod maskę zagościła kuna, efektem czego miałem trochę pracy przy kabelkach. Łajza jedna przegryzła między innymi przewody sterujące wtryskiem. To mam ogarnięte (jak należy, żadnego druciarstwa: odpowiedni splot, lutownica, koszulki termokurczliwej 2 warstwy). Innych uszkodzeń nie znalazłem....
Brak nam danych: Jakie jest ciśnienie na listwie, czy wtryski benzynowe mają wysterowanie, czy wtryski ładnie rozpylają paliwo, jaka jest instalacja gazowa i czy gaz nie wydostaje się do kolektora dolotowego, czy sprawdzono szczelność dolotu, odczyty z przepływomierza - żądane i obecne... to na początek.
Ja bym zrobił tak. Wymiana wszystkich świec żarowych (to że przewodzi prąd nie oznacza że grzeje) Diagnostyka komputerem ze zwroceniem szczególnej uwagi na cisnienie na listwie, czasy wtrysku, kąt wtrysku i temperature silnika, a nie tylko czy są błedy czy nie bo tak się robi czasami ... . Ja ostawiam na bardzo awaryjne czujniki ciśnienia na listwie...
Tak sprawdzone, auto trafiło(o własnych siłach) do serwisu Bosch z wyraźną prośbą o sprawdzenie wtrysków, panowie bez wyciągania stwierdzili że to nie wtryski, tzn mogą je wyjąć i sprawdzić ale to i tak nic nie da bo to nie wtryski a tylko zapłace dużo. Sprawdzili jedynie ciśnienie sprężania i stwierdzili że na jednym garze jest ono obniżone i to napewno...
Wiem,niestety nie posiadam na tą chwile miernika, nie wiem dokładnie jaka ma mieć rezystancje, liczyłem że dziś uda sie to sprawdzić u mechanika...Dodam że sonda na kolektorze była nadgryziona przez jakieś zwierze i lutowana czego sie nie powinno robić ale tego wcześniej nie wiedziałem... Napisałem ten post z myślą że ktoś spotkał sie z tymi błędami...
Witam wszystkich serdecznie, to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Mam ogromny problem z OPLEM Corsą 1.4 '97r na mono-wtrysku , a mianowicie nie pracuje na wszystkich cylindrach zarówno na gazie jak i na benzynie, dopiero jak się zaczyna ruszać z miejsca i silnik jest obciążony to słychać jak się załączają wszystkie cylindry. Podczas jazdy...
W Corsie B immo blokowało wtrysk paliwa iskra była. I tu pewnie jest tak samo. LPG nie jest do opalania. O ile w lecie przy ponad 20 C ten numer przechodzi. To w zimie już jest kiepsko. Niestety LPG to mieszanina Propanu i Butanu. Propan odparowuje do -40 C butan już poniżej 0 C jest ciekły pod ciśnieniem atmosferycznym. A do tego trzeba doliczyć jeszcze...
Tylko że takie sprawdzenie mało co da. Ciśnienie może być, ale nawet jak 0.5bar brakuje i może już nie odpalić samochód. Spróbuję jakoś ciśnieniomierzem pomierzyć ciśnienie na listwie - jest tam taki zawór pod plastikowym korkiem. W zasadzie tu to nie ma problemu z takimi pomiarami - tylko chodzi o to, czy takie usterki np. pompy paliwa mogą sypać błędy...
witam, wcześniej już zadawałam pytanie odnośnie tej instalacji: instalacja gazowa zakładana w Anglii przez Polaków 2 tygodnie temu specyfikacja z faktury (ja się na tym nie znam) electronic system: AC STAG-4 reducing valve: ZAVOLI gas valve: VALTEK multivalve: TOMASETTO multivalve housing: U IRENE refueling valve: UK TYPE tank: 41l TOROIDAL OPEL CORSA...
Jezeli sie nie myle to w tym aucie jest uklad zasilania paliwa "bezpowrotny" i wszystko odbywa sie w zbiorniku lub we filtrze paliwa ( nie jestem pewien Który ty masz). Filtr ma 3 króćce. Dojscie, wyjscie do wtrysków i powrót do zbiornika. Problemy z moca sa z powodu niskiego cisnienia paliwa. Sprawdż przewody, filtr, ciśnienie paliwa. Moze trzeba wyjać...
Witam. Jakieś duże skoki ciśnienia przy startowaniu masz ? czy trzyma mniej więcej te 322bara? Jak by były duże skoki ciśnienia to skłaniał bym się że układ jest zapowietrzony tym bardziej jak był rozpinany. Regulator raczej bym skreślił jak trzyma ciśnienie, już bardziej bym się skłaniał ku wtryskom paliwa, jak masz jakąś zaprzyjaźnią firmę to dobrze...
Było -12⁰C, auto znacznie osłabło, pompa w zbiorniku zaczęła głośno pracować, potem piszczeć a potem silnik całkowicie rzucił palenie. Wstępna diagnoza - paliwo skrzepło, parafina zatkała co miała zatkać, czekać do ocieplenia bo garażu brak. Dzisiaj pojechałem do teścia (bo to jego) i tak: pompka paliwo podaje (ciśnienia nie znam bo nie było czym...
Witam . Mam pytanie do forumowiczów jak w temacie . CORSA 1.3 TDCI 2005 r. przywieziona z Francji .Po nocy odpala po minucie kręcenia rozrusznikiem.Filtr paliwa nowy,przelewy na wtryskach nowe, pompa paliwa w zbiorniku -OK,smok w zbiorniku czysty, świece żarowe- OK , ciśnienie na listwie- OK. Zero błędów w ECU . Samochód ma 75000 km. Dzięki za podpowiedzi....
Witam . Mam pytanie do forumowiczów jak w temacie . CORSA 1.3 TDCI 2005 r. przywieziona z Francji .Po nocy odpala po minucie kręcenia rozrusznikiem.Filtr paliwa nowy,przelewy na wtryskach nowe, pompa paliwa w zbiorniku -OK,smok w zbiorniku czysty, świece żarowe- OK , ciśnienie na listwie- OK. Zero błędów w ECU . Samochód ma 75000 km. Dzięki za podpowiedzi....
Panowie czy moze mi ktos powiedziec jaki powinien byc rzeczywisty początek wtrysku?Czy te wartosci sa prawidlowe? OP-COM 081125 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows Data i czas>,22/06/2009. 13:04 Dane serwisu: Tu możesz wpisać swoje dane, np. nazwę serwisu. Wybrany model>,2003,Corsa-C,Silnik,Y 17 DT Sterownik Klucz #1:EF Klucz #2:8F...
Rozłożyłem go i wszystko wizualnie wygląda OK. Wypięcie BCMu nic nie daje, wtryski dalej cykają, dopiero wypięcie przekaźnika odpowiadającego za zasilanie komputera pomaga - tak samo odłączenie wtyczki regulatora ciśnienia na listwie, ale wtedy wyłącza się w/w przekaźnik więc ja jedno wychodzi. Jestem zdecydowany na wymianę całego "zestawu startowego",...
jeszcze raz podejmuje temat gdyż mimo duzej ilosci podobnych tematów zadne posty nie pomogły rozwiazac mojego problemu .Corsa b 1.0 eco 2000r 160 tys km.muli i dławi sie podczas dodania gazu i na wyższych obrotach. cewki, przepływka[bosch] nastawnik i potencjometr przepustnicy czujnik poł. wału wymienione z samochodu na chodzie...swiece nowe cisnienie...
Dzieki za reakcje. Paliwo dochodzi, nie wiem jakie jest cisnienie na listwie nie mam miernika. Iskra jest, kolor rozowo-niebieski na wszystkich swiecach, oczywwiscie swiece sa mokre, wiem ze przy za niskim cisnieniu wtryski moga lac, ale silnik by chociaz "zakaszlal" NADAL nie moge uruchomic silnika ? Sorry za pisownie, F klawiatura, brak PL znakow....
Wracając do tematu. Czy dane obiawy mogłyby być spowodowane nieprawidłowo działającymi wtryskami? Czy to się raczej wyklucza? Jeśli by to mogłobyć to to gdzie szukać winy? W ich zabrudzeniu, w zbyt małym ciśnieniu podawanego paliwa? Pytam, bo sam mam nikłe doświadczenie, a nie stać mnie na jeżdżenie po mechanikach, ponieważ jestem studentem i niestety...
Wydech rozebrałem, jest w dobrym stanie, ma dobry przepływ powietrza. Pasek również na swoim miejscu. Ciśnienia na razie nie sprawdzałem bo okoliczny mechanik jest zajęty, a nie mam przyrządu żeby zmierzyć to samemu. Sprawdziłem również luz na zaworach i wszystkie mają wartość katalogową (ssący-0,15mm, wydechowy-0,25mm). Wtryski również sprawdzone-wszystkie...
po podpięciu do komputera wyszło p0100 niskie napięcie na przepływomierzu. Odłączyłem więc wtyczkę od przepływomierza żeby zobaczyć czy auto zacznie działać lepiej ale bez skutku. Sprawdzone były wtryski czy nie leją ale wszystko jest okej Temat standard.Podłączyłem komputer i albo nie pokazuje błędów albo coś pokazuje i nic z tego nie wiem.Parametry...
podstawić przepływkę? Jeżeli masz możliwość podmiany to tak ja musisz kupić to poczekaj. Nie znam tego silnika ale są inne prawdopodobne przyczyny - słabe lub za duże ciśnienie paliwa - sprawdz to - uszkodzony wtrysk ! - przełóż wtryski jeżeli usterka przejdzie na inny bank to wiadomo co robić - przepuszcza egr - zaślep go mimo że ecu będzie wywalał...
Ponieważ najczęsciej błąd pojawiał się na cylindrze 2 to też przekładaliśmy wtryskiwacze miejscami i stwierdzone zostało, że są w porządku, poza tym drugi elektryk miał kompa jakiego używa sie w aso i nieprawidłowości dotyczących wtrysków nie wykryło, bynajmniej mi nic nie powiedział o tym (niewiem czy tym komputerkiem można to wykryć), a kompresje,...
To wszytko co mogłem dzisiaj uzyskać, ale brak błędów OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows Data i czas>,14/01/2017. 10:1209 Dane serwisu: hkj Wybrany model>,1997,Corsa-B,Silnik,X 12 SZ Sterownik KW81 protocol initialized. ECU ID=16212209-JD-2209-5C Software=2209 Hardware=5C Dane z bloków pomiarowych: Identyfikator,01...
Dużo czytałem różne fora i oto lista prawdopodobnych usterek: - sonda lambda - nie ma wpływu na odpalanie zimnego silnika, więc to raczej nie to, - przepływomierz - w tym silniku brak, - emulator wtrysków i wtryskiwacze - regulator ciśnienia - czujnik wału korbowego - jeśli jest czujnik położenia wałków rozrządu to nawet z wypiętym czujnikiem wału korbowego...
cisnienie paliwa jest ok sonde ktos juz wymienial tak jak mowi elektrit 1 przewodowa. Sonda jest ok. Elektrit za bogata mieszanke pewnie wykaze mi analizator bo tez biore to pod uwage ale co by nagle spowodowalo taki bardzo duzy zwrost mieszanki zauwazylem ze faktycznie wtrysk za duzo troche podaje tego paliwa. I to jest wysoce prawdopodobne ze bogata...
A czas wtrysku gdzie? Mam już wyniki pomiarów ciśnienia pompy i jest to od 1,1 bara do max. 2 barów. Przy ciśnieniu 1,1 bara - silnik kuleje i po chwili gaśnie, przy 2 barach - silnik pracuje stabilnie na biegu jałowym. To masz całą przyczynę. Z danych w czasie rzeczywistym poszukałem parametrów dot. pracy przepływomierza, i tak: przy stabilnej pracy...
Wracam z nowymi danymi. 1. Wymieniłem świecę i przeczyściłem jeszcze raz (powierzchownie) sprężyny listwy zapłonowej. Auto pracowało na ludzie ok, rozgrzałem silnik pojeździłem nim troche na wyższych obrotach - zdawało się, że jest ok. Dzisiaj objawy następujące: 1. dławi się na postoju, obroty silnika skaczą od 830 do 860 obr/s (silnik rozgrzany ale...
Ten diesel jak slabo pali to trzeba sprawdzic Kompresja okolo 23 do 30 bar Koncowki wtryskiwaczy musza ladnie rozpylac cisnienie okolo 150- 160 bar i musza byc ustawione na znakach poniewaz one pyla pod katem 45 stopni przez to ze sa wprowadzone z boku komory spalania Kat wyprzedzenia wtrysku Rozrzad czy nie jest juz pasek leciwy i wyciagniety Swiece...
Tak, restartowałem go – ale to i tak chyba nie powinno mieć wpływu na sondę, prawda? Bo przecież ona jest ogniwem wytwarzającym napięcie w zależności od zmian składu spalin – a wytwarza na wolnych obrotach ok. 750mV – w momencie, gdy zapala się lampka na sądzie jest 820mV – czyli coś nie tak z wtryskiem? A może przez spalany...
Witam, dziękuję za zainteresowanie tematem. Próba przelewowa była robiona i różnice są ok 20%, tak więc w normie podobno. Wtryski były też testowane na testerze w zakładzie zajmującym się tym i wszystko wyszło ok, niestety nie było mnie przy tych testach, ale po co mieliby mnie okłamywać :) Przy następnej wizycie u mechanika, prawdopodobnie wtorek,...
corsa wtrysku corsa ciśnienie ciśnienie corsa
ochronnik przeciwprzepięciowy miernik pomiaru pradu dobór zamiennik
metaliczny stukot metaliczny stukot
Raspberry Pi Pico – maszyna stanów FSM w C++ Arduino, przykład LED, PIO, debouncing Namagnesowanie koła impulsatora wału korbowego: czy jest konieczne?