Łańcuch strzelił to zawory pogięte, nie ma co się oszukiwać. Ciśnienie 14-16 bar, on na duży stopień sprężania.
Jak dobrze pamiętam to 2.3-2.4 bara.
Wygląda na wykończoną pompę CR jak wstępna daje 4 bar. Da się to wstępnie sprawdzić obserwując PWM dla zaworu reg. ciśnienia. Ale chyba czeka cię wymiana pompy .
Wybłyskaj kody, sprawdź ciśnienie paliwa.
Podobno napinacze łańcucha też bywają problematyczne, jeśli chodzi o ciśnienie oleju.
Uchwyt, pompę ,pokrywę zaworów, i dobrze by było miskę.
W silniku Z12XEP ciśnienie paliwa powinno wynosić 3,8 bara. Mierzy się go na złączu kontrolnym na listwie wtryskowej przy pracującym silniku. Opel podaje to jako ciśnienie w układzie paliwowym, a nie jako ciśnienie tłoczenia pompy paliwa. Nie powinno się więc mierzyć ciśnienia paliwa na przewodzie zasilającym zamkniętym manometrem. Regulator ciśnienia...
Filtr oleju wymieniony? Smok w misce oleju drozny? Moga byc popychacze zaworowe zuzyte.
Zmierz faktyczne ciśnienie oleju manometrem. Z obudowy filtra wycieknie pewna ilość oleju i to jest normalne. Z poziomu diagnoskopu nie zobaczysz wartości ciśnienia
Ciśnienie na listwie 3,8 bar Ciśnienie na tłokach 14-16 bar
Nic nie odsysaj, w korku masz zawór utrzymujący odpowiednie ciśnienie w czasie pracy.
Po diagnostyce, mechanik stwierdził, że za małe ciśnienie.
Sprawdz czy, któreś z kół nie hamuje (zaciągtnięty ręczny, problem ze szczękami, itp) oraz sprawdz ciśnienie w oponach.
Więc masz system Bosch L-jetronic ; ciśnienie paliwa 2.5 bar
prawie idealnie.jakie jest cisnienie i czy sa jakies dolegliwosci?
Oczywiście, silniczek krokowy sprawia, że auto nie odpala :cry: Sprawdź ciśnienie paliwa na początek
Dzięki dam znać co wyszło Dodano po 5 A tak na marginesie to powierzchnia bloku silnika jest żeliwna to chyba jej się nic nie stało a uszczelkę i tak muszę założyć nową
Parownik skończony, spada ciśnienie
Dopompuj tylne prawe koło ...
Wychodzi, że problemem będą wtryski. Spróbuj metody przelewowej, tak aby nie pchać się w koszty. Z w.w objawów masz co najmniej 2 usterki.
Zmierz ciśnienie oleju- wszystkiego się dowiesz.
Przy rozjechanych mapach lepiej będzie się sprawował na paliwie, na którym więcej się jeździ. Jeśli benzynę używasz tylko do odpalania a jeździ na niej dobrze to raczej nie to. Podejrzanym jest reduktor (za wysokie ciśnienie) oraz zużyte/zabrudzone wtryski.
Zaraz zaraz,auto jeździ wszystko ok a ciśnienie za wysokie ?
Sprawdź ciśnienie w cylindrach.
Diagnostyka i sprawdzić czy widzi obroty silnika, czy robi ciśnienie paliwa
Nie wiele pomogę przy usterce (nie wiadomo co jest uszkodzone). Przy sprawnym systemie odpinałem wszystkie sensory z kół, wkładałem je do koła zapasowego i dla komputera miały zawsze jednakowe ciśnienie. Podsyłam coś do poczytania.
Bo corsa pewnie nie obsługuje eobd. Stary rocznik. Potrzebna diagnoza parametrów ciśnienie paliwa itd.
Niskie ciśnienie 60 bar. Powinno być jakieś 300. Co może być przyczyną?
1 sprawa jakie jest ciśnienie oleju?Jaki to silnik itd?
Problem dotyczy Corsy B z silnikiem 1.0 12V. Od pewnego czasu pojawił się głośny szum z okolic pompy wody. Po odkręceniu korka zbiorniczka wyrównawczego na ciepłym silniku, ciśnienie uciekającego powietrza jest znacznie słabsze niż jakiś czas temu kiedy problem z szumem nie występował. Płyn znika w ilości około 250ml na 500 km. Ogrzewanie działa poprawnie,...
Zmierzyć ciśnienie oleju, założyć czujnik przyzwoitej jakości. pozdr
Trzeba więc rozebrać ponownie i dobrze oblukać. Proponuję jeszcze sprawdzić czy oba tłoczki chodzą swobodnie. W przypadku zatrzymania jednego ,bęben jest rozpierany w jednym kierunku co powoduje odchyłkę od osi i ocieranie. Wbrew pozorom nie jest to bardzo sztywny element i tłok bez trudu go zepchnie z toru.Tam ciśnienie osiąga spokojnie wysoko ponad...
Być może uszkodzona pompa, za słabe ciśnienie daje. A diode led dobrze biegunami podłączyłeś do wtyczki wtrysku?
To te same motory co 1.3 JTD , pierwszy tyczy tego że pewnie świeca jedna lub więcej do wymiany najczęściej, druga trzeba sprawdzić to czego sie tyczy czyli ciśnienie na railu to chyba wiadome
A jakie paratmety w czasie jazdy? Trzeba sprawdzić jakie jest ciśnienie doładowania i ciśnienie paliwa podczas jazdy.
A sprawdzałeś ciśnienie paliwa?
Plus ciśnienie paliwa.
Filtr paliwa , ciśnienie paliwa , wtryski.
Jakie jest ciśnienie oleju? Obstawiam albo niskie ciśnienie oleju, lub grzechoczący łańcuch, to standardowa przypadłość 1.0 12v i 1.2 16v w tym Oplu.
Tzn ile to ciśnienie wynosi?
Ok. Jakie powinno być minimalne ciśnienie? A może regulator jest popsuty?
Jak to sprawdziłeś? Oryginalny czujnik nic nie wskazuje czy mierzyłeś ciśnienie?
Sprzęgło kompresora kręci się lekko bez oporów, ale się nie załącza. Tu nie ma elektrycznego sprzęgła, jest zawór sterujący ciśnieniem kompresora. Czynnik w klimie jest, jakie ciśnienie HP?
problem z wentylatorem ,nadmierne ciśnienie powoduje zrywanie sprzęgieł
A jakie było ciśnienie?
Wtryskiwacz, albo zmierz ciśnienie
Czyli ten pomiar to pomiar względny. Powiedz jeszcze co widzi sterownik w parametrach rzeczywistych. Pomiar fizyczny bardzo dobry, ale trzeba go odnieść do tego co widzi sterownik. Podrzuć logi ze swobodnego przyspieszania. Można to zrobić OP-comem albo innym interfacem, który się skomunikuje.
Oczywiście że może. Przecież na listwie po zgaszeniu silnika jest ciśnienie jeszcze. Jeśli wtrysk leje to puści do cylindra z listwy. A test jest prosty - po nocnym postoju trzeba odkrecić zasilanie dowolnego wtryskiwacza - jak tryśnie ropa pod ciśnieniem to ok, jśli nie to gdzieś ciśnienie uciekło.
Z tym olejem to masz podobnie jak u mnie {corsa 96 1.2 8V} , u mnie stopień sprężania w tym silniku to wg danych zawartych w WKŁ "Sam naprawiam opel tigra corsa" to 10,1 czyli ciśnienie sprężania powinno zawierać się w granicach 1,15-1,20Mpa , obecnie mam 1Mpa czyli spadek o jakieś 10% auto ma przejechane 164 000 km , również mam założony gaz . Mam...
Agila lub inny 1.3 cdti opel.... Prosiłbym pilnie o wartości przepływki na wolnych obrotach.... U mnie mam 23/24 kg/h jak włączy się EGR to spada do 12kg/h ciśnienie na rampie 25MPa Śledzę wątek z czystej ciekawości ; u mnie corsa 75 koni i odpowiednio: 29/30 kg/h z egr 17/18 kg/h ciśnienie HP 29 MPa.
Napinacz jest tak zbudowany,że ma zabezpieczenie,gdy ciśnienie oleju go wysunie to po spadku ciśnienia zapadka nie pozwala mu się cofnąć,nie dotyczy to tylko tego silnika ale wszystkich z rozrządem łańcuchowym
Wyczyściłeś Map sensor ,gruszka turbiny sprawdzona ?, jak porusza się sztanga gruszki?, doloty sprawdzone-szczelne?, w jakim stanie wydech ,ciśnienie paliwa zmierzone oraz ciśnienie pompy paliwa,
Zmierz ciśnienie sprężania .
Sprawdź ciśnienie sprężania .
Cosik puko w tym silniku. To nagranie jest niewiele warte ,jak już to trzeba było nagrywać rozruch zimnego silnika a nie pracującego. Do mechanika ,niech posłucha silnika zmierzy ciśnienie oleju itd. A sprzedającemu nie wierzyć na słowo. Masz jakieś papiery na ten rozrząd że wymieniany?
podłączyć testowo przy wtyczce i ECu jakiś przewód
wymień napinacz. nie trzyma ciśnienia.
To silnik z mechanicznie sterowanym wtryskiem. Na niskich obrotach pewnie turbinka słabo ładuje. Jeśli masz czym sprawdzić ciśnienie...
Kompresja? Ciśnienie paliwa?
Ewidentnie wysokie ciśnienie oleju.
sprawdził bym jeszcze ciśnienie w cylindrach
Na desce rozdzielczej masz wskazanie które koło i ewentualnie ciśnienie. Na początek sprawdź, czy prawidłowe, ewentualnie podnieś ciśnienie w każdym z kół o 0,2-0,3 bar. No wlasnie nie ma, tylko ogolna kontrolka ze jest niskie cisnienie. Na pewno masz TPMS z czujnikami, czy tylko oparty o prędkość obrotową kół? Ustaw identyczne ciśnienie w każdym z...
Ciśnienie dobre
A kiedy był wymieniany filtr paliwa,może już pora na niego.Przy tym warto zmierzyć ciśnienie paliwa.
Sprawdź ciśnienie sprężania.
Wjechała nowa pompa, ale zamiennik GM NTY i jeszcze gorzej, ciśnienie tylko 1,5 bara na zimnym. Walka trwa dalej.
Sprawdź ciśnienie oleju w swoim i ciśnienie sprężania i wtedy się okaże czy jest co ratować czy wymiana Jeżeli chcesz w miarę bezboleśnie swap-ować to pomyśl nad 1,4 16V na łańcuchu
Rozrząd wedlug znaków. Ciśnienie jest prawie tyle co pokazuje norma. Ciężka sprawa. Odnośnie odpiecie wydechu jeszcze nie próbowałem ale sprawdzę jutro.
wymieniłem zawór EGR .oraz przepływke i dalej to samo ... A chociaż nowe kupiłeś do tego silnika czy jakieś podroby. Z resztą błędy i parametry przepływu mówią co nie tak.
Astrze H, powodem braku kompresji był krzywy wałek rozrządu. Ja w to nie uwierzę! Czy miał ktoś podobne problemy? A jakie jest ciśnienie oleju w silniku?
W Corsie z tego co kojarzę to pompa paliwa zaczyna działać gdy kręcimy rozrusznikiem. Jakie ciśnienie daje pompa paliwa.
Jaki przebieg ma silnik i jaki olej zalałeś? Przydało by się sprawdzić ciśnienie oleju.
Sprawdzałeś ciśnienie na tłokach?
Tylko nie wymieniaj od razu pompy. Może to być nie musi. Dlatego dobrze by było gdzieś to ciśnienie sprawdzić.
Trzeba odczytać błędy i sprawdzić stan oleju. Jeśli jest ok to trzeba zmierzyć jego ciśnienie, w ciemno nic nie wymyślisz.
Normalne. Ciśnienie w układzie wzrasta to wentylator schładza skraplacz. Ciśnienie spada to się wyłącza.
Błędu ECU. Ciśnienie kompresji mierzone?
Sprawdź ciśnienie na listwie.
Raczej chodzi o czujnik cisnienia oleju , bo ciśnienia paliwa nie ma w tym silniku.
Ciśnienie na cylindrach sprawdziłeś?
Zmierz ciśnienie paliwa. Wepnij manometr w układ i obserwuj.
Są jakieś błędy DTC. Jak już zapali to jeździ normalnie, żadnych problemów? Jeśli ciśnienie na listwie ok, a na to wygląda to chyba czas sprawdzić kompresje i zawór EGR.
Do pompy paliwa podawane jest stałe napięcie więc teoretycznie może być wstawiona każda elektryczna. Problem jest z gabarytami, ja do swojej corsy wstawiłem pompe od clio i chodzi ok, tylko problem był z umocowaniem. Jedymy parametr który zostaje do omówienia to ciśnienie pompy, w corsach b ciśnienie w układzie: 0.76 bara, po zamontowaniu pompy od corcy...
Ciśnienie doładowania, ciśnienie paliwa, ciśnienie atmosferyczne- jak to wygląda
Witam. Sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach.
Jaki masz stan oleju, jakie ciśnienie oleju zmierz manometrem.
Sprawdź ciśnienie na tłokach. Może być wypalony zawór, uszkodzony wtryskiwacz itp.
Złej jakości paliwo i możliwe że przymarzło. Wypadało by sprawdzić ciśnienie paliwa.
Zmierz ciśnienie paliwa na szynie wtryskowej, najlepiej pod obciążeniem.
Nie wiem jak ty to robiłeś i po co ale po prostu ten cylinder jest już kiepski.A ciśnienie sprawdzałeś?Olej pije?
Ciśnienie paliwa, ciśnienie sprężania, stan wtryskiwaczy.
Witam Jakiś czas temu czytałem, że silniki te miały problemy z utrzymaniem prawidłowego ciśnienia oleju. Przy pracy na wolnych obrotach może powodować to klekotanie zaworów. Proponował bym zmierzyć ciśnienie oleju. Pozdro
Ciśnienie w normie. Akumulator sprawny. Świece grzeją (tak mówi mechanik).
Witam, dołączę się do tematu, koledzy zamontowałem u żony w corsie c 1.0 z10xe 2001r klimatyzację, wszystko poszło idealnie, za cały zestaw zapłaciłem 500 zł z przesyłką, klima nabita, aktywowana w ecm, ecm widzi ciśnienie, bcm widzi włącznik klimy, niby wsio jest oki ale sterownik ecm nie uruchamia klimy, co jeszcze trzeba zrobić??
Ja to zrobie !!
Skrawki silikonu mogły przytkać smok pompy oleju, albo wadliwy filtr. Zmierz ciśnienie oleju powinno być 1,4 bar przy 850 rpm.
Jamszoł - na LPG też za dużo dotaje gazu? Tak jak pisze Kolega Matimon , a jeszcze ciśnienie paliwa!
0,72 przy 4400 obr/min.
Wtryskiwacze do sprawdzenia.
duzo auto ma najezdzone? moze juz ciśnienie na cylindrach jest za małe?
ciśnienie corsa corsa ciśnienie paliwa corsa czujnik ciśnienie
drive fault rygiel domofonu części pralki ariston
spawarka inwertorowa spalony rezystor spawarka inwertorowa spalony rezystor
Problemy z odtwarzaniem filmów w Zorin OS Czerwona dioda na dekoderze TV - co oznacza?