Zdarzają się. Płukanke zrób i nowy olej
Zrób pełną diagnostykę, może coś "pokaże", zmierz ciśnienie na poszczególnych cylindrach.
Opel Astra G 1998r silniki X17DT i X17DTL mają ciśnienie sprężania 22-30 bar
Sprawdź ciśnienie w cylindrach.
Łańcuch strzelił to zawory pogięte, nie ma co się oszukiwać. Ciśnienie 14-16 bar, on na duży stopień sprężania.
Sprawdź ciśnienie na cylindrach
Podmień przepływomierz powietrza. Do sprawdzenia rozrząd i ciśnienie w cylindrach.
Zmierzyłeś ciśnienie na cylindrach :?: :idea: :idea: ,wtryski sprawdzone :idea: :?:
sprawdź jeszcze ciśnienie na cylindrach zanim dasz tą pompę do regeneracji.
Spawdz ciśnienie w cylindrach
A pomierzył ciśnienie sprężania, połączone z próbą olejową, na poszczególnych cylindrach?
Czy:robił prubę olejową mierząc ciśnienie? silnik był rozgrzany czy zimny? przepustnice były otwarte na maksa?
A głowica nie była planowana ostatnio? Jakie ma ciśnienie na cylindrach?
Akumulator za słaby to tego motorku , ładowanie też za słabe powinno być na odpalonym silniku 14,2 - 14,4 . Sprawdź ciśnienie w cylindrach ,
Nie ma cudów, raczej uszkodzony masz cewkomoduł jeśli iskry nie ma....albo coś źle sprawdzasz Sprawdź ciśnienie na cylindrze
Witam. Sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach.
Zrobiłem próbę olejową i ciśnienie na drugim i trzecim cylindrze wzrosło do 1 MPa. Co to oznacza? Oznacza że niższe ciśnienie było spowodowane pierścieniami/gładzią cylindra.
Na początek zmierz ciśnienie sprężania w cylindrach.
A pokazuję ci awarie silnika świeci się Check? sprawdź jeszcze to ciśnienie na tym cylindrze
Może pasek rozrządu przeskoczył?Ciśnienie na cylindrach sprawdzone?
Jak już świece to wszystkie i sprawdź czy możesz dokupić same gumowe fajki do tej listwy i je wymień jeśli są dostępne. Dobrze by było jeszcze zmierzyć ciśnienie sprężania na cylindrach.
muszę splanować jest nie równa i mam za male ciśnienie na trzech cylindrach przegrzany silnik
Ciśnienie jest OK.Już niedokładnie pamietam,ale chyba ok.3 atm ,w każdym razie "doktor" mówił,że jest OK. Nie rozśmieszaj mnie... :D:D:D Najlepiej podjedż gdzieś i zmierz ciśnienie w cylindrach.
Sprawdź ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach.
Nie wiem jak ty to robiłeś i po co ale po prostu ten cylinder jest już kiepski.A ciśnienie sprawdzałeś?Olej pije?
po złożeniu głowicy i całego rozrządu pierwsza próba była dopiero po paru godzinach także sobie odpoczęły. lego9- cała hydraulika była wyczyszczona wiec ten wątek odpada. a powiedzcie jak wy sprawdzaliście czy zaworki są idealnie proste?? pożycze od kogoś manometr i sprawdze jakie jest siśnienie na cylindrach. e tak się zapytam jakie powinno być dokładne...
a jednak, po podmianie wtryskiwaczy dalej nie pracuje na tym samym cylindrze;(-głowica do ściągnięcia, A ciśnienie jakie jest na owym cylindrze ?
Zmierz ciśnienie na cylindrach , możliwe uszkodzenie uszczelki .
Proszę o pomoc co to może być winne. Nie co, a kto? Ale to chyba wiesz. Ale skoro "mleko już się wylało", to należy zrobić diagnostykę silnika. Ciśnienie sprężania w cylindrach, ciśnienie oleju. To podstawowe.
Daj chłopie do zrobienia głowice, albo sam wymień zawory i uszczelniacze. Pamiętaj o gniazdach i dotarciu.
jeśli nie pali na plaku ,to jest to wina silnika a nie elektryki ani układu paliwowego . Sprawdź ciśnienie na cylindrach i rozrząd
Te wypadanie zapłonu jest raz na 1 cylindrze, raz na 3. Dodano po 1 Nie mam zdjęć ze wszystkich komputerów, mam tylko pierwsze podłączenie pod komputer, czyli te niskie ciśnienie oleju. Przy drugim podłączeniu doszedł błąd wypadania zapłonu, przy trzecim podłączeniu tylko wypadanie zapłonu, a przy czwartym podłączeniu wyskoczyły oba błędy. Im bardziej...
Twierdzi, że iskra jest tylko wtryskiwacz nie pracuje jak powinien - niby cały czas otwarty. Mówię tylko co on mówi, a boje się, że to coś ze sterownikiem, modułem zapłonowym może być dlatego się pytam co o tym myślicie Panowie. ciśnienie sprężania w cylindrach 14bar
Również ciśnienie sprężania. Te silniki lubią ryć cylindry
Wymień profilaktycznie kopułkę. W kwestionowanym cylindrze wyjmij świecę i podłącz ją do przewodu zapłonowego tego cylindra i zewrzyj jej gwint do masy i zobacz czy na świecy jest wyraźny przeskok iskry. Jeśli nie ma to albo świeca albo albo przewód zapłonowy. Zamień świecę z innego niekwestionowanego cylindra i zobaczysz czy jest różnica. Ewentualnie...
Ja bym sprawdził ciśnienie w cylindrach , cewkę i świece
Profilaktycznie to bym sprawdził jedynie ciśnienie oleju na dobrze rozgrzanym silniku. wyciągnąć tłok i z powrotem go wsadzić bez problemu dla nie go, ale wiadomo że po takiej operacji pierścień nie wróci na swoje miejsce Można przy wyciąganiu tłoka zaznaczyć położenie pierścieni i włożyć mniej więcej tak samo. Opel nie przewiduje planowania głowicy....
Zmierz to ciśnienie, pewnie przedmuchana uszczelka pomiędzy cylindrami.
. Fachowcy rozkładają ręce Pomierz ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach, połączone z próbą olejową. Otrzymasz odpowiedź!
Jeżeli uszczelka poszła pomiędzy tulejami to żaden tester tego nie pokaże. Zawory maja być zamkniete na 3 cylindrze , tlok w gmp auto nie bieg i nacisnąć hamulec druga osoba dmucha ciśnienie do cylindra i sprawdza gdzie ucieka ( będzie słychać )
Nie pali na 2 i 3 cylindrem. A było wymieniane : - gumki na zaworach - pierścienie - kable zapłonowe - czyszczona kopułka zapłonowa -planowana głowica - uszczelka pod głowicą a ciśnienie na cylindrach jest 11.4
zapytałem o ubytki cieczy bo właśnie ona mogla by wyrządzić jakieś szkody ciśnienie powinno być jednakowe na każdym cylindrze i oscylować w przedziale 10 -12 bar Ale jak pisałem wcześniej świece nie kosztują majątku
Nie przejmuj się, niejaki Henryk Zając w reklamie chwalił się, że od 15 lat nie może naprawić pralki. A może, że od 15 lat naprawia pralki? Nieważne. Sądzę, że to silnik C14NZ. Sprawdzić bazowy kąt zapłonu (pierwszy tłok w górze, palec wskazuje styk 1 cylindra, sprawdzić ciśnienie paliwa (czy nie za ubogo) no i drożność wydechu.
Sprawdź czy świeca jest zalana jeśli tak sprawdź ciśnienie na cylindrach, jeśli jest sucha - sprawdź wtryskiwacz
Zobacz jakie jest ciśnienie.
Ciśnienie sprężania w tych motorach nominalne to 17 bar, a różnica między cylindrami nie powinna wynosić więcej niż 1 bar.
Wypadanie zapłonu może być też spowodowane wadliwym działaniem wtryskiwaczy a że usterka pojawia się na wszystkich cylindrach to może warto by sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie?
A sprawdzałeś ciśnienie sprężania , wypadanie zapłonów na poszczególnych cylindrach?
A ja bym zmierzył ciśnienie sprężania i wszystko wiedział. Na którym cylindrze nie pali?
Sprawdź ciśnienie sprężania.
W ciśnieniu w cylindrach nie ma ciekawostek?
Witam. Zmierzyć ciśnienie na cylindrach i podać stopień sprężania ze wszystkich cylindrów.
Sprawdź manometrem ciśnienie sprężania....
Ciśnienie sprężania dla xep to 14-16 bar.
Co do pierścieni Łudz ul Liściasta - polecam. Jeśli chodzi o brak ciśnienia w cylindrze - jeśli oczywiście tłoki i zawory ok- cudów nie ma , ciśnienie oleju , lub popychacze, no chyba jak kolega wyżej napisał że zawory za długie
a mam jeszcze pytanie ile powinno wynosić ciśnienie sprężania na cylindrach w tym silniku 1,6
Autko nie pali w ogóle, czy coś tam chyta ;) ale gaśnie? Konstrukcja zapłonu jest niezwykle prosta. Ciśnienie, paliwo, powietrze i iskra Tylko wszystko w odpowiedniej dawce i w odpowiednim momencie ;D. Wymieniłeś w poście świece, kable. W jaki sposób je sprawdzałeś? Tzn. czy sprawdziłeś czy jest iskra w momencie próby zapłonu? Wymieniłeś ASO i mechaników....
Pęknięty blok może... Chwyciło pierscienie na wszystkich 4 tłokach naraz? Pooglądaliście dokładnie tuleje? Jest utrata kompresji na jakimś cylindrze? Jak podacie ciśnienie z komprersora pokolei na cylindry to pieni się w zbiorniczku?
Na początek najłatwiej ciśnienie na cylindrach sprawdzić, a potem szukac innych usterek.
witam opel nie pali na dwa środkowe cylindry nawet po wymianie głowicy, kabli, świec, kopółki ,palca, aparatu zapłonowego. ciśnienie sprężania na wszystkich czterech cylindrach wach się na poziomie 14 atmosfer. pomoże ktoś?
Rozrząd do sprawdzenia.
Ewidentnie wysokie ciśnienie oleju.
Ja stawiam na nieszczelność któregoś z zaworów ssących, mam omegę 2.0 1988r. w gazie przebieg ponad 300tyś km i jeszcze nigdy nie miałem wystrzału do kolektora dolotowego. Proponuję zmierzyć ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach. Pozdrawiam.
Czy na biegu jałowym dmucha przez otwartą pokrywę głowicy ? Jak kompresja zmierzona na cylindrach? wtedy wiadomo czy warto iść w pół środki, nominalne ciśnienie to 12.8 bar a minimalne to 9.6 bar
Witam. Najpierw zacząłbym od sprawdzenia ustawienia rozrządu, gdyż mówiąc że jest nowy wcale nie znaczy że jest dobrze ustawiony gdyż nie wszyscy mechanicy podchodzą sumiennie do wykonywanej pracy i robią sobie znaki farbą na podstawie starego paska rozrządu a następnire zakładają nowy gdyż nie chce im się zdjąć pokrywy klawiatury lub też nie znają...
Jak metaliczny głos był to sprawdź ciśnienie na cylindrach mógł się urwać zawór lub nawet korbowód.
Pisał że ciśnienie w normie.
Sprawdź ciśnienie sprężania na cylindrach, pomiar na zimnym i ciepłym silniku z próbą olejowa.
bardzo dziwna , ale przyciąć można za zrobienie wtrysków. po co dawałes 4 jak nie chodzi tylko na jeden ? Ciśnienie-kompresje nabija na tym 4 cylindrze tak samo czy dłużej ?
Możesz jeszcze ciśnienie na tłokach zmierzyc .
witam. Sprawdzone zostało u mnie ostatnio ciśnienie w cylindrach w moim oplu astra bertone 1.8 i okazuje się że w trzech cylindrach jest po 16 a w czwartym jest 12.5 . po wykonaniu próby olejowej cisnienie wzrosło do 14. czy wszystko wskazuje na zużyte pierscienie które puszczają olej i spala sie on w tym cylindrze? kolejne pytanie czy jest koniecznosc...
Wykluczyć usterkę układu zapłonowego, a następnie sprawdzić ciśnienie sprężania w cylindrze. Skąd Kolega wie, że iskra jest?
Ja to zrobie !!
Witam! Problem wygląda następująco, brak zapłonu na drugim cylindrze. Rozrząd ok., kable, palec i kopułka nowe, świece nowe, ciśnienie w cylindrze jest, iskra jest. Nie pali na 2 cylinder. Ma ktoś może jakieś pomysły?
Ciśnienie sprężania do uczciwego zmierzenia, powinno wszystko wyjaśnić.
Sprawdż ciśnienie w cylindrach. A i iskrę (domniemam) sprawdzałeś na wszystkich 4 cylindrach...
Jak dymi cały czas na czarno to nie dopala paliwa więc do sprawdzenia ciśnienie na cylindrach a co za tym idzie zawory wałki i cały rozrząd no i wyprzedzenie wtrysku
Zanim zaczniesz rzeźbić układ paliwowy, sprawdź jak jest budowane ciśnienie na listwie cr w trakcie rozruchu, najlepiej komputerem diagnostycznym. Nie wiem którą wersje silnika masz, ale miałem podobny przypadek w 1.9 cdti 16v 150ps dłużej trzeba było kręcić na zimnym, a po odpaleniu jasny dymek z rury wydechowej, w tym przypadku silnik stracił kompresje,...
a jakie jest ciśnienie na zimny a jakie na ciepłym?
Witam serdecznie. Jak dotąd nie spotkałem się z kłopotami spowodowanymi przez rozrusznik przy pomiarze ciśnienia. Przecież za każdym razem 3 cylindry nie mają sprężania. Ma tylko ten, w którym mierzysz ciśnienie.
zmierz ciśnienie na cylindrach. Można jeszcze drugi akumulator na kable i zobaczyć różnicę.
Witam.Zacznij od sprawdzenia ciśnienia na cylindrach.
Na razie testuje i czekam na wypalanie DPF czy podczas wypalanie nie wyjdą jakieś kwiatki. Ciekawe czy w ogóle zacznie wypalać DPFa z błedami czujników ciśnienia w cylindrach ..
Podepnij komputer i zobacz korekty wtryskiwaczy po odpaleniu. Któryś wtryskiwacz niedomaga, i sterownik silnika dolewa paliwa żeby silnik pracował. To na początek, bo pasowałoby zmierzyć też ciśnienie na cylindrach bo tutaj też może być problem.
Dzięki, uszczelka poszła, bo ciśnienie na sąsiadujących cylindrach jest praktycznie strasznie małe. Dzięki za porady.
Witam! mam Opla Vectre B DTL 2000r. i chcę sobie zmierzyć cisnienie na cylindrach a nie da się inaczej jak przez świece zarowe. Tylko nie wiem jak to zrobic bo zeby zbadac przez swiece zarowe to trzeba odciac paliwo zeby nie zapalal. W starych modelach juz robilem takie cos ale tu jest komputer i elektroniczna pompa i dlatego nie wiem jak sie do tego...
Opel Corsa,rok produkcji 1999 rok, silnik X14SZ, nie pali na 3-cim cylindrze, iskra jest, wymienione swiece i kable WN, ciśnienie sprężania na tłokach sprawdzone. Ktos moze ma pomysl czego to moze byc wina?
sprawdź ciśnienie w cylindrach, być może któryś z zaworów masz upalony lub coś z nim nie tak
Witam Złożyłem głowice na nowym wałku rozrządu i dźwigienki oraz pastylki, ze starymi hydraulikami. Problem polega na tym ze auto pali na 3 gary a na 1 cylindrze jest 0 ciśnienia. Czy jest to możliwe ze hydraulik nie wyrównał jeszcze luzu zaworowego:?: Przed zdjęciem ciśnienie było rozrząd 5 razy sprawdzałem jest ok
Witam mam problem z Oplem Fronterą A 2.0 benzyna, nie pali na dwa cylindry wymieniłem kable, świece zapłonowe, cewkę zapłonową, czujnik położenia wału, na 2 i 3 cylindrze jest bardzo słaba iskra, ciśnienie na cylindrach po 12 bar na wysokich obrotach łapie na wszystkie cylindry problem jest poniżej 2tys obrotów nie mam pomysłu już co może być przyczyną...
Dzisiaj zmierzyłem jeszcze raz ciśnienie.Na 2,3 i 4 cilindrze pokazuje 14 i po zaprzestaniu kręcenia ciśnienie na zegarze utrzymuje się.Natomiast na pierwszym cilindrze dochodzi do 12 i po zaprzestaniu kręcenie ciśnienie na zegarze powoli spada.O czym to może świadczyć?
wyższy tłok-większe ciśnienie sprężania-spalanie stukowe :D Dobrzę kombinuję ??
Niektóre auta z wtryskiem mają na lini paliwowej zamontowany zaworek z gwintem. Można do niego podłączyć mały wskaźnik ciśnienia. Jeżeli nie masz zawoeka to pozostanie ci założenie jakiegoś trójnika na przewód paliwowy. Zwiększanie ciśnienia paliwa tylko w niewielkim zakresie powoduje wzrost mocy. Mam nadzieję, że wiesz co oznacza więcej paliwa w cylindrze.
To 12 czy 24 zawory. Wałek oglądałeś? Drugi i trzeci cylinder, próba olejowa. Ciśnienie paliwa do kontroli, przepływomierz czy się nie zacina.
Wypadanie zapłonu może być spowodowane przez: - brak iskry lub byt słaba iskra, - słabe ciśnienie na cylindrze - zła mieszanka Podmień cewkę zapłonowa jak masz od kogo wziąć. Lepiej wykasuj błąd zanim włożysz cewkę bo niektóre sterowniki potrafią odłączyć wtryskiwacz przy dłuższym wypadaniu zapłonu ale jeżeli na wyższych obrotach chodzi tzn że sterownik...
mam jeszcze jedno py tanie co moze być jak na 3 tłokach ciśnienie jest dobre a na 1 jest ledwo nabija ciśnienie ?? Brak ciśnienia w cylindrze, tak wpisz wujkowi google i czytaj.
jak masz mozliwość to sprawdz cisnienie w cylindrach
Jest to ciśnienie sprężania czy go nie ma - przecież można to tak szybko sprawdzić ....
Każda nieszczelność w układzie ssania jest powodem zasysania powietrza, zubażania mieszanki i problemów o których piszesz, więc wymień pęknięty przewód i poszukaj innych nieszczelności . Poczytaj o skutkach zasilania silnika ubogą mieszanką i zbadać ciśnienie w cylindrach bo mogą już być tego skutki ...
Sprawdź ciśnienie sprężania ,oraz iskrę jak pisał kolega wyżej.
ciśnienie sprężać cylinder megane ciśnienie cylinder aster ciśnienie cylinder
bosch rozmrożeniu dźwiękowe biosu zapala dioda pomarańczowa
myjka michelin komputer gamingowy
Jak sprawdzić działanie triaka BTA10 z MOC3023? Różnice między bramkami CD4011BE a CD4011CN