Witam Na rosyjskim forum znalazłem że dla silnika d-240, d-245 ciśnienie 24-32 ATM
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
Witam. Szukam informacji o osób które miały kontakt z silnikiem Jaguara o Land Rovera po 2015r. Dokładnie interesuje mnie silnik 204DTD. Szukam informacji na temat ciśnienia sprężania cylindra,znalazłem informacje na stronach UK na temat stopnia sprężania,wg kart technicznych Jaguara stopień sprężania to jest 15,5:1.Z moich wyliczeń ciśnienie sprężania...
1 wyciągasz wszystkie wtryski 2 wkładasz zegar do każdego cyl oddzielnie i kręcisz rozrusznikiem tak do 10 sek aż cisnienie na zegarze przestanie rosnać i tak dla wszystkich cyl. 3 Jesli ciśnienie jest niskie lub jest różnica pomiedzy cyl to powtarzasz pomiary ale wcześniej na cyl wstrzykujesz olej tak jak pisał kolega alfred. Jeśli po dodaniu oleju...
Ciśnienie sprężania na danym cylindrze, wtryskiwacz, lewe powietrze.
Zmierzyć ciśnienie sprężania na wszystkich cylindrach
Sprawdź ciśnienie sprężania na tym cylindrze. Możesz też spryskać kable W N spryskiwaczem z wodą jak będzie przebicie to wymiana kabli.
Za niskie te ciśnienia, pewnie tylko na 3 cylindrze w miarę.
Sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach
Ciśnienie sprężania w cylindrach mierzone?
W serwisie motor-land powiedzieli chłopaki że przy tak małej pojemności próba olejowa nie ma sensu bo zmniejsza objętość komory spalania i sprężanie zawsze mocniej wzrośnie. Co według mnie nie do końca się zgadza bo 5ml (tyle wziąłem do próby) względem 125ml(cm3) to tylko 4% a i tak przecież powłazi między pierścienie. Przy takiej próbie podskoczyło...
Zmierz ciśnienie sprężania na tych dwóch niepracujących cylindrach.
Na początek sprawdź ciśnienie sprężania cylindrów.
Witam 10 bar (kg/cm2) na garach to trochę za mało...dla tego silnika Czy możesz opisać jakim przyrządem i w jaki sposób mierzyłeś ciśnienie sprężania w cylindrach.... To może dużo wyjaśnić...
Ale zmiana tematu a może nie ma paliwa w baku, albo pompa paliwa nie domaga sprawdzone ciśnienie ? A jeszcze tak myślę jak byś sprawdził ciśnienie sprężania w cylindrach.
Profilaktycznie to bym sprawdził jedynie ciśnienie oleju na dobrze rozgrzanym silniku. wyciągnąć tłok i z powrotem go wsadzić bez problemu dla nie go, ale wiadomo że po takiej operacji pierścień nie wróci na swoje miejsce Można przy wyciąganiu tłoka zaznaczyć położenie pierścieni i włożyć mniej więcej tak samo. Opel nie przewiduje planowania głowicy....
drugi raz robiłem próbę ciśnienia sprężania i wyszło wszystko ok na wszystkich cylindrach. Może miernik coś zaszwankował. Ale mniejsza o to uruchomiłem autko po kolei odłączałem wtryskiwacze i tu niespodzianka przy odłączeniu drugiego wtrysku zero reakcji auto chodziło bez zmian czyli drugi cylinder nie pali. sygnał do wtryskiwacza dochodzi rezystancja...
Ciśnienie powinno być zbliżone. Czy jakies inne objawy? Możliwa uszczelka pod głowicą. Trzeba sprawdzić luz zaworów ewentualnie wyregulować i sprawdzić ciśnienie jeszcze raz. Możliwe pierścienie. Już teraz możesz w świece wlać trochę oleju silnikowego i zmierzyć ciśnienie. Jeśli się poprawi znaczy że pierścienie pęknięte. Może z przegrzania. Jeśli nie...
Dla "świętego spokoju" zmierzyć ciśnienie paliwa i sprężanie w cylindrach. Jeżeli w instalacji lpg jest opcja awaryjnego uruchomienia na lpg to z niej skorzystać i coś się wyjaśni. Podaj kod silnika. Z tego co podałeś to nie jest mechaniczny wtrysk.
Jeśli chodzi o ciśnienie sprężania w cylindrach, napisałem już wcześniej... Prawie 11 na każdym cylindrze...
Opel Astra G 1998r silniki X17DT i X17DTL mają ciśnienie sprężania 22-30 bar
Łańcuch strzelił to zawory pogięte, nie ma co się oszukiwać. Ciśnienie 14-16 bar, on na duży stopień sprężania.
Wypada pomirerzyć ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach, połączone z próbą olejową.
Podsumujmy. - Masz 2 100% sprawne aparaty zapłonowe. - Paliwo dochodzi. - Rozrząd ustawiony. - Luzy zaworów ustawione. Brakuje informacji... 1 - jakie jest ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach? 2 - czy zapala się chceck engin? 3 - czy kontrolka immo mruga po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka? 4 - czy sprawdziłeś układ podciśnienia na...
A może masz nieszczelność na kolektorze wydechowym? jakby zasysał powietrze w okolicach sondy to też by tak świrował. A druga sprawa korekty na poszczególnych cylindrach, może masz któryś wtryskiwacz niesprawny lub ciśnienie sprężania/szczelność cylindra za mała.
Jakie ciśnienie sprężania na cylindrach ?? Może być kompresja.
A jakie ma ciśnienie sprężania?
Sprawdź np. czujnikiem zegarowym ciśnienie sprężania w cylindrach (kompresję). np.: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Jeśli się rozbiegł pierwsze co to zmierzyłbym ciśnienie sprężania na cylindrach.
. Fachowcy rozkładają ręce Pomierz ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach, połączone z próbą olejową. Otrzymasz odpowiedź!
sprawdź ukł. paliwowy: ciśnienie otwarcia wtryskiwacza, pompę,filtry, ciśnienie sprężania w cylindrze, ustawienie rozrządu, wyreguluj zawory.
Te silniczki znane są z pewnych wad, a klekotanie jest częste w tych jednostkach, co nie znaczy że tak ma być. :arrow: A jak z spalaniem oleju, jak odma, były problemy w zimie.
Sprawdź świece, następnie iskrę czy występuje cyklicznie na wszystkich cylindrach. Sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach. Podmień cewkę.
Na początek sugerował bym kompleksową diagnostykę na poziomie podstawowym. Ciśnienie sprężania na cylindrach, ciśnienie paliwa . synchronizacja rozrządu. Następnie jeżeli to nic nie da proponowałbym dążyć do odczytania zarejestrowanych kodów usterek. Proponuje nie poprzestawać na kodach bieżących ale zajrzeć do archiwalnych. W czasie PRACY rozrusznika...
Sprawdź ciśnienie sprężania w tym cylindrze.
Witam. Sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach.
Ta jakoby "tuningowa" wkładka interferencyjna może jeszcze pogorszyć sytuację, redukując bardziej ciśnienie wsteczne w wydechu. Jak już napisali przedmówcy potrzebny Ci jest wydech rezonansowy dostrojony do tego konkretnego cylindra. Najlepiej podeślij jakiś link do tego cylindra lub zdjęcia, żeby było wiadomo z czym mamy do czynienia. Jeśli jest to...
Stopień sprężania to nie to co ciśnienie sprężania. Stopień sprężania jest to wielkość ile razy pojemność cylindra zostaje zmniejszona do wielkości komory spalania. Obrazowo przesuwając tłok z dolnego martwego położenia do górnego martwego położenia pozostaje mała pojemność- komora spalania.
Ostatnio ustawiłem rozrząd ale to też nie pomogło myślałem że może kat jest zapchany ale po zdjęciu wydechu okazało się że nasi już tu byli i założyli strumienice. To co najbardziej mnie zastanawia do ciśnienie sprężania na cylindrach. https://obrazki.elektroda.pl/1374051100_...
Sprawdź ciśnienie sprężania na cylindrach, pomiar na zimnym i ciepłym silniku z próbą olejowa.
ECU widzi wypadanie zapłonu na cylindrze 1. Skoro ciśnienie sprężania ok. To zamienił bym wtryskiwacze miejscami. Czyli z pierwszego cylindra z np 2. Czy wypadanie przeskoczy za wtryskiwaczem.
Sprawdź podciśnienie w kolektorze i ciśnienie sprężania w cylindrach...
Ciśnienie sprężania w cylindrze, i jak z to Megan ? Wymieniłes same panewki ?
Na początek zmierz ciśnienie sprężania w cylindrach.
Nawet nie umiesz opisać usterki. Każdy silnik wibruje mniej czy więcej, po to właśnie wymyślono wirujące układy wyważające. Jeśli chodzi o nierównomierną pracę, to mogą wypadać zapłony - od świec począwszy, poprzez nierówne ciśnienie sprężania, czy zwyczajnie zbyt niskie, patologiczne obroty biegu jałowego. Jeśli nie pracuje na jeden cylinder, trzeba...
Proponuję jeszcze zmierzyć ciśnienie sprężania w cylindrach. Po za tym turbo jest Ok ?
Pomiar ciśnienia sprężania odbywa się przez zmierzenie ciśnienia sprężania w cylindrach, a nie kolektorze ssącym. Świece jako że to część eksploatacyjna, to najłatwiej powiedzieć że wszystko wina świec, niestety w tym przypadku nie mają nic wspólnego z twoim problemem.
-Elektrozawór. -Ciśnienie sprężania w cylindrach, na zimnym odstanym silniku i na ciepłym. Miałem przypadek ze się zapowietrzał chwilę przed końcem pompy wtryskowej, później z uszczelniacza od strony koła rozrządu lało się paliwo - wtedy odstany ciężko palił, a ciepły ok.
Wyjaśnię dla zamknięcia tematu. Ustawienie wału korbowego „na kołek” w kole zamachowym to rzeczywiste 20°/4.5 mm przed GMP. To dlatego, iż dla ułatwienia obsługi i wyeliminowania pomyłek przewidziano ustawianie początku wtrysku przy ustawieniu dźwigni gazu na dawkę rozruchową (pełen „gaz”). Tłoczek sekcji pompy wtryskowej posiada...
Ten silnik ma cewki na świecy.Sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach.
W okolicach 28-30 atm, u Ciebie jest źle - takie rozbieżności pomiędzy cylindrami są niedopuszczalne.
Sprawdź może ciśnienie sprężania na cylindrach, ponieważ możesz nie mieć kompresji na 2 cylindrze cylindrze a czepiłeś się iskry.
Sprawdź jakie jest ciśnienie sprężania w poszczególnych cylindrach ? Zakręć zawór na butli z gazem i wyjmij bezpiecznik od LPG.
Witam. Warto sprawdzić ciśnienie sprężania poszczególnych cylindrów. Pozdrawiam.
Witam mam problemy z silnikiem zaburtowym Honda BF8M. Podczas rozruchu b.mocno dymi. Jak się rozgrzeje to o wiele mniej dymi. Sprawdzałem ciśnienie sprężania na cylindrach i oba mają po 10 at. Nie zauważyłem ubytku oleju silnikowego. Co mu dolega i jak to naprawić.
Witam. Sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach- podejrzana głowica lub pierścienie tłokowe.
Ciśnienie sprężania na cylindrach jakie? Jakieś błędy w sterowniku? Przyczyn może być mnóstwo. Z drugiej strony to może byś doprecyzował o jakie auto chodzi.
Ciśnienie sprężania w cylindrach do sprawdzenia. Te silniki są wrażliwe na pracę na gazie jeżeli ciśnienie sprężania za małe. Na benzynie pracuje prawidłowo?
Powiedzmy że rozrząd jest przestawiony o 10 stopni. Patrząc na wykres czasów rozrządu, to przekręcony zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Problem jest tylko z kątem zamknięcia zaworu ssącego, bo 10° później np. 55° zamiast 45° po DMP oznacza trochę mniejsze ciśnienie sprężania w cylindrze (statyczne). Jeśli silnik jest po remoncie i jest szczelny to...
Jak już świece to wszystkie i sprawdź czy możesz dokupić same gumowe fajki do tej listwy i je wymień jeśli są dostępne. Dobrze by było jeszcze zmierzyć ciśnienie sprężania na cylindrach.
Sprawdz ciśnienie sprężania w cylindrach kolego! Pozdrawiam!
Jak zamienisz miejscami 3 z 2 i dalej nie będzie 3 pracować to sprawdź luz na zaworach jeżeli tam jest 1.3 OHV, a jak będzie ok to ciśnienie sprężania. Zdejmij jeszcze przewód z 3 cylindra włóż świecę i zobacz czy jest iskra, tylko gwint świecy zmasuj z silnikiem.
Proszę o pomoc co to może być winne. Nie co, a kto? Ale to chyba wiesz. Ale skoro "mleko już się wylało", to należy zrobić diagnostykę silnika. Ciśnienie sprężania w cylindrach, ciśnienie oleju. To podstawowe.
Wymień profilaktycznie kopułkę. W kwestionowanym cylindrze wyjmij świecę i podłącz ją do przewodu zapłonowego tego cylindra i zewrzyj jej gwint do masy i zobacz czy na świecy jest wyraźny przeskok iskry. Jeśli nie ma to albo świeca albo albo przewód zapłonowy. Zamień świecę z innego niekwestionowanego cylindra i zobaczysz czy jest różnica. Ewentualnie...
Zawór egr jest zaślepiony. Sprawdzę jeszcze jutro ciśnienie sprężania w cylindrach
Ciśnienie robocze? Maksymalne ciśnienie w cylindrze to jakieś 70 bar, średnie ciśnienie użyteczne pewnie koło 15. Natomiast zapewne chodzi ci o ciśnienie sprężania, i aiutodata podaje dla Voyagera minimum 6,9 bara.
Witam. Trzeba sprawdzić ciśnienie sprężania wszystkich cylindrów, oraz pracę układu zapłonowego. Pozdrawiam.
Witaj,uważam że powinieneś sprawdzić ciśnienie sprężania na cylindrach na ciepłym silniku,najprawdopodobniej auto ma już spory przebieg na gazie i "siadły"zawory,to znaczy że jest za mały luz zaworowy i sie nie domykają .Zawory sie nagrzewają i ginie luz .Jeżeli sprężanie spadnie na ciepłym to napewno to jest to.
Witam! Poszukuje opisu kodów błędów do renault master 2.2dci 2001 rok, podłączony komputer wyświetlił błędy 6176, 6152, 6145, 6150, slink odzywa sie ale odrazu gaśnie brak komunikacji z czujnikami temperatury(pokazuje -40 stopni cencjusza) silnika, czujnika GMP(jak się odezwie to obrotomierz lekko drgnie) i przepływomierza(temp. powietrza -40 stopni...
Sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach. W tym silniku nie ma gaźnika ! Tam jest wtrysk jednopunktowy.
sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach na zimnyn silniku a następnie na ciepłym i porównaj odczyty.
Zmierz ciśnienie sprężania na wszystkich cylindrach.
a mam jeszcze pytanie ile powinno wynosić ciśnienie sprężania na cylindrach w tym silniku 1,6
Tylko wciśnięte. Może paliwo jest już na tłoku i dlatego zalewa silnik. W tym przypadku, który robiłem była jeszcze źle zamontowana kopułka - palec był za nisko, przy kręceniu iskra ok ale już w cylindrze była za słaba. Ciśnienie sprężania sprawdzone?
Na początek demontaż i kontrola wtryskiwaczy. Pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach.
Nominał to 9,5 więc jest ok.
Ciśnienie sprężania sprawdzone na wszystkich cylindrach, nie ma problemu z odpalaniem?
Do sprawdzenia ciśnienie sprężania. Wypadanie zapłonów może mieć albo przyczynę mechaniczną - niskie ciśnienie spowodowane zużyciem tłoka/cylindra, bądź nieszczelnością zaworów, albo elektryczną - niesprawność układu zapłonowego. A to że cieknie woda z tłumika to normalne - samochód eksploatowany na krótkich odcinkach.
Mam takie pytanko co może być przyczyną wysokiej korekcji na jednym cylindrze, dodam że ten pompowtrysk podmieniałem i jest bez zmian,za to odpowiedzialne jest tylko mniejsze ciśnienie sprężania danego cylindra czy może coś jeszcze???
Może być duży przebieg silnika, niskie ciśnienie sprężania w cylindrach albo problem z urządzeniem rozruchowym zimnego silnika.
Jak sprawa wygląda z zaworami , Czy były regulowane ? Jeżeli tak to sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach . To wiele wyjaśni . Można też pokusić się i wyregulować wyprzedzenie zapłonu . :| [/code]
Zdejmij pierwszy pierścień, następnie osadź w cylindrze jakieś 10 mm od górnej krawędzi i zmierz szczelinę na zamku. Dobrze by było zmierzyć ciśnienie sprężania. [url=http://www.wartburgkielce.piwko.pl/...
Kolego a sprawdziłeś ciśnienie sprężania na cylindrach, od tego wypadało by zacząć by wykluczyć częśc mechaniczną.
Wykluczyć usterkę układu zapłonowego, a następnie sprawdzić ciśnienie sprężania w cylindrze. Skąd Kolega wie, że iskra jest?
1) Nie ciśnienie na cylindrach tylko ciśnienie sprężania. 2) Pomóc ale z(w) czym? Jest 9 b i co dalej, mamy gratulować czy potrzebujesz jakiejś konkretnej pomocy? Nie wiadomo co pisać dalej.
A pomierzył ciśnienie sprężania, połączone z próbą olejową, na poszczególnych cylindrach?
Ciśnienie sprężania po 9 na każdym cylindrze, moc jest silnik pracuje równiótko. Pierwsze stwierdzenie wyklucza 2 następne. Głowica sprawdzona, uszczelka wymieniona dwa razy objaw ten sam. Głowica jest żeliwna, nigdy się z nią nic nie działo. Skoro Po ściągnięciu głowicy uszczelka uciśnięta idealnie na każdym z cylindrów, brak wizualnych objawów uszkodzenia...
dlatego silnik nie zapala Szukaj innej przyczyny. Jaka jest wartość ciśnienia sprężania w cylindrze, mierzyłeś?
Witam Jakie powinno być nominalne ciśnienie sprężania w cylindrach silnika AD3.152 UR ciągnika MF 255 . Temat poprawiłem. Proszę zapoznać się z regulaminem!
Zmierz kompresje cylindrów, sonda sprawdza skład mieszanki, jeżeli ciśnienie sprężania jest za niskie może wywalać błąd w składzie mieszanki paliwowo-powietrznej.
Warto by było zmierzyć ciśnienie sprężania w cylindrach, da to jakieś pojęcie o kondycji silnika. Z tego co pamiętam, to tam się reguluje luzy na zaworach, trzeba by je sprawdzić
Witam Koledzy mierzyłem ciśnienie sprężania w cylindrach i nie odłączyłem wtryskiwaczy ani pompy paliwa czy mogło mi to zawyżyć wynik pomiaru? wyszło około 15 atm
Skoro ubywa płyn chłodzący, to wygląda na wypchana uszczelkę pod głowicą, zawsze możesz sprawdzić ciśnienie sprężania na cylindrach
sprawdź kolor oleju na bagnecie jak jest kawa z mlekiem ( kolor) to znaczy ze płyn chłodniczy dostaje się do oleju spraw ciśnienie sprężania na cylindrach dymienie na biało morze być spowodowane przez uszczelkę
Witam. Napisz jaki przebieg ma auto, sprawdż czy dopływa prąd do świec żarowych. Jeżeli był wymieniany rozrząd to sprawdż ustawienie momentu wtrysku. Sprawdż ciśnienie sprężania w cylindrach. Wymień filtr paliwa.
Sprawdź czy masz jednakowe ciśnienie sprężania w cylindrach. Jeżeli drgania występują tylko na zimnym silniku to sprawdź dokładnie układ podgrzewania silnika.
W pierwszej kolejności sprawdziłbym ciśnienie sprężania na tym cylindrze.
Teraz z koro wiemy że masz instalację gazową to udać się do gazownika na regulację i sprawdzeniu całej instalacji LPG.I sprawdzić ciśnienie sprężania na cylindrach i podać wyniki tu na forum.
Gdybyś miał krzywy wał czy to korbowy czy wałek rozrządu do panewki danego wału nie wytrzymałyby nawet minuty (oczywiście zależy jak bardzo jest krzywy) ja obstawiam ciśnienie na cylindrach - za niskie, wg autodaty silnik X16SZR ma ciśnienie sprężania 12-15 bara, a Ty masz tylko 8-9, jeżeli nie chcesz wciskać pieniędzy w naprawę możesz próbować wlać...
To jeszcze zmierz ciśnienie sprężania. Nie zapomnij zrobić próby olejowej :!:
sprężać cylinder ciśnienie sprężać cylinder peugeot ciśnienie sprężać cylinder polonez
niskie cisnienie powietrza dioda kluczyk megane scenic ariston gazowy
Czy szyba w pralce Samsung WF1802XCE nagrzewa się podczas prania? Regulacja parametru P04 w piecu Termet Silver: jak obniżyć?