1 wyciągasz wszystkie wtryski 2 wkładasz zegar do każdego cyl oddzielnie i kręcisz rozrusznikiem tak do 10 sek aż cisnienie na zegarze przestanie rosnać i tak dla wszystkich cyl. 3 Jesli ciśnienie jest niskie lub jest różnica pomiedzy cyl to powtarzasz pomiary ale wcześniej na cyl wstrzykujesz olej tak jak pisał kolega alfred. Jeśli po dodaniu oleju...
Witam Na rosyjskim forum znalazłem że dla silnika d-240, d-245 ciśnienie 24-32 ATM
2. Zdjęcia sprężyn bez demontażu głowicy? Teoretycznie da się to zrobić, ustawiając tłok tak aby zawór się na nim oparł. Ale ryzykujesz tym, że może Ci on wpaść do komory spalania. Po za tym nie widzę sensu ( po za wymianą uszczelniacza trzonu) tej operacji. PS. Pytanie dodatkowe, jak są smarowane prowadnice zaworów skoro od góry są uszczelnione? Ten...
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
Ciśnienie powinno być zbliżone. Czy jakies inne objawy? Możliwa uszczelka pod głowicą. Trzeba sprawdzić luz zaworów ewentualnie wyregulować i sprawdzić ciśnienie jeszcze raz. Możliwe pierścienie. Już teraz możesz w świece wlać trochę oleju silnikowego i zmierzyć ciśnienie. Jeśli się poprawi znaczy że pierścienie pęknięte. Może z przegrzania. Jeśli nie...
Pomiar ciśnienia sprężania odbywa się przez zmierzenie ciśnienia sprężania w cylindrach, a nie kolektorze ssącym. Świece jako że to część eksploatacyjna, to najłatwiej powiedzieć że wszystko wina świec, niestety w tym przypadku nie mają nic wspólnego z twoim problemem.
Na początek demontaż i kontrola wtryskiwaczy. Pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach.
Ciśnienie sprężania na danym cylindrze, wtryskiwacz, lewe powietrze.
dlatego silnik nie zapala Szukaj innej przyczyny. Jaka jest wartość ciśnienia sprężania w cylindrze, mierzyłeś?
Już wiem co jest grane temat się kręci, jest w tle. Dla kolegów jak spotkacie ten silnik to dajcie sobie spokój. Jeszcze nie spotkałem się z większym śmieciem jak Jaguar w dizlu z motorem 204 DTD. Dziś przeprosiłem wszystkie porażki w BMW, MB, i grupę VAG (TSI i inne dziadostwa) Dziś zrozumiałem właściciela marki Jaguar. (TATA MOTORS INDIA)
500W*3600s *5= 9MWs = 9MJ - energia około 350g węgla wydzielona przy spalaniu w powietrzu - lub1/4 litra oleju opałowego. Ponieważ z ciepła energię elektryczną tradycyjnie uzyskujemy z nieco mniej niż 40% sprawnością, to 800g węgla lub około 600 g oleju pozwoliło by wyprodukować tyle energii elektrycznej. Energię taką można zmagazynować w około 50 litrach...
Za niskie te ciśnienia, pewnie tylko na 3 cylindrze w miarę.
Może są jakieś przyrządy? Ja nie spotkałem, poza miernikiem ciśnienia, stosowanym do sprawdzania ciśnienia sprężania w cylindrach np. samochodów.
Zmierzyć ciśnienie sprężania na wszystkich cylindrach
Witam mam problem ze swoją sprężarką, mianowicie pompuje do 2 barów i bardzo leci tym czymś co jest doczepione do włącznika sprężarki, tą cienką rurką. co to jest? Jest to w ogóle potrzebne? Załączam fotkę https://obrazki.elektroda.pl/6863405500_...
sprężarka jednocylindrowa od c330 wymieniłem pierścienie cylinder a spężarka dalej ma za małe ciśnienie i pcha ciśnienie w olej
Sprawdź ciśnienie sprężania na tym cylindrze. Możesz też spryskać kable W N spryskiwaczem z wodą jak będzie przebicie to wymiana kabli.
Tak jak wyżej , pomiar ciśnienia sprężania na cylindrach, możliwe duże zużycie silnika.Filtr paliwa / gazu - czysty ? Konkretna odpowiedż byłaby gdybym znał typ silnika / numer/ wtrysk mono czy wielopunktowy, jaki sterownik / ECU/?
Najprawdopodobniej silnik do remontu. Wyrobione tuleje, pęknięty pierścień lub jedno i drugie. Zawory raczej odpadają ponieważ bierze dużo oleju. Brak szczelności (kompresji) powoduje, że silnik nie może uzyskać temperatury samozapłonu.. Radziłbym zacząć, od pomiaru ciśnienia sprężania w cylindrach. Przedmuch do komory sprężania, będzie widać na pracującym...
Zmierz ciśnienie sprężania na tych dwóch niepracujących cylindrach.
Sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach
Wykręć świecę ustaw cylinder na zamknięcie zaworów i dmuchnij (szczelnie) w otwór po świecy. Słuchaj gdzie ucieka powietrze.
Dzień dobry.Dzisiaj zrobiłem pomiar ciśnień Sprężania Cylinder 1-24,5 Cylinder 2-24,5 Cylinder 3-19,5-20 Cylinder 4-22 Cylinder 5-26 Cylinder 6-22,0-22,5 Wczoraj z powrotem zamieniłem wtryskiwacze i wydaje mi się że na tych wtryskach zaczął dymić,jeszcze gorzej niż wcześniej.Teraz to czy zimny,czy ciepły to chmura siwa.Nie wiem już sam,czy powrócić,...
Ciśnienie sprężania w cylindrach mierzone?
Opel Astra G 1998r silniki X17DT i X17DTL mają ciśnienie sprężania 22-30 bar
Próbę olejową zrób.
Łańcuch strzelił to zawory pogięte, nie ma co się oszukiwać. Ciśnienie 14-16 bar, on na duży stopień sprężania.
Witam 10 bar (kg/cm2) na garach to trochę za mało...dla tego silnika Czy możesz opisać jakim przyrządem i w jaki sposób mierzyłeś ciśnienie sprężania w cylindrach.... To może dużo wyjaśnić...
A jakie ma ciśnienie sprężania?
Dla "świętego spokoju" zmierzyć ciśnienie paliwa i sprężanie w cylindrach. Jeżeli w instalacji lpg jest opcja awaryjnego uruchomienia na lpg to z niej skorzystać i coś się wyjaśni. Podaj kod silnika. Z tego co podałeś to nie jest mechaniczny wtrysk.
drugi raz robiłem próbę ciśnienia sprężania i wyszło wszystko ok na wszystkich cylindrach. Może miernik coś zaszwankował. Ale mniejsza o to uruchomiłem autko po kolei odłączałem wtryskiwacze i tu niespodzianka przy odłączeniu drugiego wtrysku zero reakcji auto chodziło bez zmian czyli drugi cylinder nie pali. sygnał do wtryskiwacza dochodzi rezystancja...
Podsumujmy. - Masz 2 100% sprawne aparaty zapłonowe. - Paliwo dochodzi. - Rozrząd ustawiony. - Luzy zaworów ustawione. Brakuje informacji... 1 - jakie jest ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach? 2 - czy zapala się chceck engin? 3 - czy kontrolka immo mruga po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka? 4 - czy sprawdziłeś układ podciśnienia na...
Wał na kropke, palec rozdzielacza na cylinder 1 kopułki. Masz tylko 2 możliwości. -Jak ustawisz to najwyzej zamień tylko przewody o 180st. wszystkie jak bedzie kichał. -Mozna tez sprawdzić czy cisnienie sprężania jest wtedy kiedy palec pokazuje cylinder 1. Doreguluj potem zapłon przy pomocy lampy stroboskopowej na 10-12st na wolnych.
Ale zmiana tematu a może nie ma paliwa w baku, albo pompa paliwa nie domaga sprawdzone ciśnienie ? A jeszcze tak myślę jak byś sprawdził ciśnienie sprężania w cylindrach.
Na początek sprawdź ciśnienie sprężania cylindrów.
Od dawna go masz? ile razy przechodził z rąk do rąk, ja bym sprawdził ciśnienie sprężania na wszystkich cylindrach.
Jeśli chodzi o ciśnienie sprężania w cylindrach, napisałem już wcześniej... Prawie 11 na każdym cylindrze...
Stopień sprężania to nie to co ciśnienie sprężania. Stopień sprężania jest to wielkość ile razy pojemność cylindra zostaje zmniejszona do wielkości komory spalania. Obrazowo przesuwając tłok z dolnego martwego położenia do górnego martwego położenia pozostaje mała pojemność- komora spalania.
witam, a minimalne 19 bar ale najwazniejsze by róznica pomiędzy cylindrami nie przekraczała 1 bara Witam. Przy takim ciśnieniu sprężania następny post będzie brzmiał: "ciężko pali nie ma mocy" :D Luknijcie na załącznik. Pozdrawiam.
W moim maluchu powodem takiej różnicy ciśnienia była wypalony (jakby wywiercony) otwór w grzybku zaworu wydechowego (w połowie odległości miedzy trzonkiem, a przylgnią), o średnicy ok. 1.5 mm.
Sprawdź ciśnienia sprężania w cylindrach. Możliwe, że któryś cylinder nie trzyma ich i paliwo zamiast zostać spalone przelewa się do miski olejowej.
Wypada pomirerzyć ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach, połączone z próbą olejową.
Nawet nie umiesz opisać usterki. Każdy silnik wibruje mniej czy więcej, po to właśnie wymyślono wirujące układy wyważające. Jeśli chodzi o nierównomierną pracę, to mogą wypadać zapłony - od świec począwszy, poprzez nierówne ciśnienie sprężania, czy zwyczajnie zbyt niskie, patologiczne obroty biegu jałowego. Jeśli nie pracuje na jeden cylinder, trzeba...
Ta jakoby "tuningowa" wkładka interferencyjna może jeszcze pogorszyć sytuację, redukując bardziej ciśnienie wsteczne w wydechu. Jak już napisali przedmówcy potrzebny Ci jest wydech rezonansowy dostrojony do tego konkretnego cylindra. Najlepiej podeślij jakiś link do tego cylindra lub zdjęcia, żeby było wiadomo z czym mamy do czynienia. Jeśli jest to...
Ciśnienie robocze? Maksymalne ciśnienie w cylindrze to jakieś 70 bar, średnie ciśnienie użyteczne pewnie koło 15. Natomiast zapewne chodzi ci o ciśnienie sprężania, i aiutodata podaje dla Voyagera minimum 6,9 bara.
W okolicach 28-30 atm, u Ciebie jest źle - takie rozbieżności pomiędzy cylindrami są niedopuszczalne.
A tego, że na 2 cylindrze świece mają kompletnie stopione elektrody to nikt nie zauważył ? Pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach, to tak na początek
Witam! Przerabiałem ten temat trzykrotnie. Za pierwszym razem straciłem dwa dni na różne testy. W każdym przypadku wina nieszczelnego zaworu wydechowego na kulejącym cylindrze. Co dziwne pomiar ciśnienia sprężania nie wykazał dużej różnicy.Dopiero zalanie komór spalania potwierdziło nieszczelność zaworu. Niestety głowicę trzeba zdjąć:cry:
na zimnym silniku pojawiają się lekkie wibracje silnika i kopci na niebiesko Zmierz wartość ciśnienia sprężania na poszczególnych cylindrach.
. Fachowcy rozkładają ręce Pomierz ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach, połączone z próbą olejową. Otrzymasz odpowiedź!
ECU widzi wypadanie zapłonu na cylindrze 1. Skoro ciśnienie sprężania ok. To zamienił bym wtryskiwacze miejscami. Czyli z pierwszego cylindra z np 2. Czy wypadanie przeskoczy za wtryskiwaczem.
A może masz nieszczelność na kolektorze wydechowym? jakby zasysał powietrze w okolicach sondy to też by tak świrował. A druga sprawa korekty na poszczególnych cylindrach, może masz któryś wtryskiwacz niesprawny lub ciśnienie sprężania/szczelność cylindra za mała.
sprężać cylinder ciśnienie sprężać cylinder peugeot ciśnienie sprężać cylinder polonez
przednia klapa silnik diesel jednocylindrowy diesel pompa wodna schemat
interfejs diagbox bateria milwaukee
Drut i średnica cewki heterodyny AM/FM – dobór grubości i fi, Unitra, głowice FM JBL Go 3 – schemat, zdjęcia PCB, rozbiórka, diagnostyka głośnika Bluetooth