A widzisz:) Sam doszedłeś do właściwych wniosków, wystarczyło nakierować.
Podczas jazdy nie ma żadnych zmian , auto jedzi normalnie , nie traci mocy , nie kopci . Akumulator był kupowany nowy w styczniu i rozrusznik rowniez był kupiony jakos na początku roku . No, widzisz i od razu zrobiło się prościej i lżej na sercu, prawda? Podejrzewam, że jak zwykle problem leży w jakimś banalnym kabelku, także stykach, pinach, szwankującej...
Jeśli paliwo jest podawane na niedziałający cylinder to świeca powinna być mokra. Kilka możliwości: Świeca sucha oznaczała by uszkodzony wtrysk lub jego zasilanie. Zamień przewód WN z innego cylindra. Sprawdź ciśnienie na cylindrach. Być może tylko zawory są za ciasne.
Pacjentka - Renault Megane 2 1.5 dci 2003 r. na osprzęcie Delphi. Sytuacja ma się następująco, dokładnie miesiąc temu oddałam auto do mechanika w celu wymiany pompy CR i całego osprzętu w związku z opiłkującą pompą CR. Kupiłam cały zestaw: pompa (bez tych 2 czujników na pompie, listwa z czujnikiem, wtryski, bak, przewody, filtr paliwa). Po całej wymianie...
Skoro chodzi również na lpg koniecznie musisz sprawdzić luzy zaworowe.To na początek.Może też sprężanie,zawór wydechowy może być wypalony.Jeżeli wszytko będzie OK odłącz akumulator lub jeszcze łatwiej komp. wtrysku (te silniki jednak lubią się programować zwłaszcza jeżeli jest źle wyregulowana inst. lpg.Możesz też sprawdzić cewkę ,pomimo tego , że jest...
Witam.Renault megane 1, 1.4 55ps , 98r.Auto nierówno pracuje, szczgólnie na biegu jałowym ,napisze co wymieniłem: -czujnik halla bosch ,ponieważ od niego sie zaczęło auto nie chciało odpalić -świece,przewody,kopułka,palec -map sensor -rozrząd ,ponieważ juz był 7 letni-przed wymianą było to samo Dodam że sprawdziłem ciśnienie sprężania 12,5-12,5-12-10....
Witam Mam pewien dziwny problem z pracą silnika na wolnych obrotach. Delikatnie szarpie na jałowym - nie pali też na jeden cylinder na jałowym, zarówno na benzynie jak i na gazie. Pomysłów było kilka więc sprawdzono - cewki zapłonowe -OK, przewody i świece - nowe, ciśnienie na cylindrach - jest niemalże książkowe, zawieszone / zapieczone zawory - sprawdzono...
dysze są za duże i spalanie nie spadnie. Piszesz ,że masz wtryskiwacze hana2000 - nie mają wkręcanych dysz więc nie ma co zalutować. Trzeba je wymienić na stosowne do wielkości mocy na gar. Jaki jest kolor Twoich wtryskiwaczy lub jakie mają oznaczenie ? Do Twojego silniczka powinny być najmniejsze , czarne ( lub inaczej typ C) o wydajności 20KM na cylinder...
Stawiam na uszczelkę.Sprawdź ciśnienie na cylindrach.
Powietrza nie zassie z zewnątrz ale może wpompować z cylindra spalania przez nieszczelną uszczelkę pod głowicą
Jeżeli są to cylindry koło siebie to być może uszczelka pod głowicą między cylindrami się wypaliła. Sprawdź ciśnienie na cylindrach.
Witam mam problem i nie jestem pewny na 100% , samochod kopci na bialo , pracuje na 3 cylindry , plyn wywala zbiorniczkiem ,czy to objaw padnietej uszczelki pod glowica ? jeszcze na 3 cylindrze jest niskie cisnienie 7bar
diagnoza komp spr ciśnienia na reilu i ciśnienie na cylindrach
Sprawdz jeszcze cisnienie w cylindrach
Ciśnienie sprężania w porządku na tym cylindrze?
Jadę właśnie do warsztatu zrobić tę próbę, zobaczymy. Ale właśnie na pierścionki albo uszczelniacze to wygląda bo z tłumika trochę olejem pluje. Jak wyciągnąłem sondę po badaniu to trochę mi zajęło jej doczyszczenie. A co do przekroczenia to 7x bo tu w irsku norma 0,3 :) pozdro i dzięki. Będę informował. A więc ... Wyregulowałem zawory bo były za ciasne....
Wymieniłem świece,przewody,cewkę,filtr paliwa,wtryski zostały sprawdzone i maja sie dobrze,ciśnienie na wszystkich cylindrach w normie.Nie mam bladego pojecia co dalej robić.Moze ktos miał podobny problem. Nic nie sprawdziłeś, powymieniałeś zbędnie części tylko. Po pierwsze - prosze poprawić temat - slangu tutaj nie używamy. Po drugie diagnostyka -...
Zmierz ciśnienie w cylindrach ,zamień wtryski miejscami.
Jeśli po stronie zapłonowej wszystko w porządku, zasugeruj mechanikowi pomiar ciśnienia sprężania.
oczywiście podstawowe rzeczy takie jak filtry, rozrząd, węże żeby pompa nie łapała powietrza oraz ciśnienie w cylindrach sprawdzone ?
W poniedzialek sprawdze cisnienie w cylindrach.
Ciśnienie jest ok na wszystkich cylindrach.
ciśnienie. Wypalony zawór.
Skoro ubywa płyn chłodzący, to wygląda na wypchana uszczelkę pod głowicą, zawsze możesz sprawdzić ciśnienie sprężania na cylindrach
Tłumacząc jak przysłowiowej krowie na rowie heheh Zacznij pod diagnostyki i testu poszczególnych komponentów co do sprzętu diagnostycznego najlepszy moim zdaniem byl by clip ale innymi wynalazkami tez coś zdziałasz! kolejnym krokiem powinno być sprawdzenie ciśnienia w cylindrach jak masz na którymś niskie tak sie będzie działo Majac dane z komputera...
Jak powstaje celowa nieszczelność to ta wartość spada z tego względu, że silnik zwiększa obroty biegu jałowego (bo dostał powietrza), ale przepustnica jest zamknięta. Dlatego też nie ma szansy na to, że przy nieszczelności na drodze od przepustnicy do grzybków zaworów ssących silnik utrzymał prawidłowe niskie obroty biegu jałowego; no chyba, że ta powstanie...
Zawory są wyregulowane i sprawdzone ciśnienie w cylindrach - po 13 bar na każdym cylindrze.
a jak tam ciśnienie na tym cylindrze po wymianie paska co miał być gicio?
Ciśnienie w cylindrach jest, głowica jest Ok, Rozrząd jest dobrze ustawiony nie przeskoczył
Po 3 latach to Ci już chyba nie odpowie ;) Skoro nie ma ciśnienia na jednym cylindrze, to trzeba zdjąć głowicę i oglądnąć co się stało
Zdrowy motor odpali bez świec nawet przy -10 , osobiście widziałem takie audi a4 , spalone były wszystkie świece , zakładam że sprawdziłeś filtr paliwa , zrób kontrolnie pomiar ciśnienia na cylindrach , to rozjaśni nieco sytuację .
Sprawdz sobie cisnienie na cylindrach jakie jest :idea: :idea: , wygląda to na uszczelkę :idea: :cry:
Witam mam problem z megane 98 rok silnik 1,4 . Błąd z clipa to błąd cewki zapłonowej 2.3 CC raz był CO . Cewka podmieniona i dalej to samo.Był też błąd czujnika ciśnienia ale wymieniony od vectry. Megane nie pali na 2 i 3 cylinder.
Mierz ciśnienie tak jak ci kolega wyżej napisał. Płynu w zbiorniczku nie ubywa?
Witam Jest możliwe że przyczyną takiego zachowania silnika jest uszkodzona uszczelka pod głowicą ale możliwe też jest że możesz mieć problem z zaworami (nadpalone, podparte itd) i to może powodować niepoprawną pracę jak i zalewanie świec. Jeśli możesz spróbuj zmierzyć ciśnienie jakie masz na poszczególnych cylindrach. Pozdrawiam
Witam ponownie, silnik jak każdy inny także poradzicie sobie. Z opisu tego co nastąpiło wydaje mi się, że na pewno coś strzeliło bo skąd olej pojawił się w zbiorniczku wyrównawczym, metaliczne stukanie zsynchronizowane z obrotami, w końcu wyciek płynu i dymienie? można by sprawdzić chłodnice oleju tylko (nie jestem pewny czy ten silnik to ma)to by tłumaczyło...
Wyłączyć całkowicie instalację gazową. Zrobić porządną diagnostykę: sprawdzenie błędów, ciśnienie paliwa , sprężanie na cylindrach , synchronizacja rozrządu. Stan świec zapłonowych kabli, sprawdzić czy nie zaciąga fałszywego powietrza. Pół godzinki roboty i wszystko wiadome.
Miałem podobny problem z meganką dusiła się i muliła ale z rury wydechowej zaczeła lecieć para.Jak się okazało poszła uszczelka pod głowicą .Po z planowaniu głowicy i wymianie uszczelki auto jeżdzi ale pali jak smok.Mechanik z serwisu Renault powiedział że nie powinno się planować głowicy w tych autach.Sprawdz ciśnienie w cylindrach to pewne żeczy wykluczysz.
mam problem mianowicie moja meganka rano długo kreci zanim odpali później już jest wszystko OK odpala od tyknięcia sprawiłem świece wtryski ciśnienie na cylindrach mam założony zaworek zwrotny paliwa i nadal ciężko pali zaznaczam ze jest na pompie LUKAS
Mam taki problem z megane 2004 2.0 16v benzyna. Jak jest silnik zimny wszystko jest ok ale jak sie nagrzeje do 90 stopni i włączy wentylatory to zaczyna mrugać check i wypada zapłon na drugim cylindrze. Swiece i cewki nowe, ciśnienie w cylindrach zmierzone i brak pomysłów. Przeglądając internet jest kilka podobnych tematów problem rozwiązali ale nikt...
Miałem taki podobny problem z tym że mój bolid nie ma takiej elektroniki(Polonez 89) gaźnikowiec wracałem z Wrocławia kiedy silnik na wysokich 5000 obr 140 na blacie nagle zaczął się dławić staje patrze i widze że filtr powietrza lata na wszystkie strony.wziełem kabel (zestaw naprawczy:P) obwinęłem już tak nie latał jade dalej ale już wolniej kontrolka...
Megane 1,4 16v rok produkcji 2000 lift.Po naprawie rozrządu (silnik po kolizji rozrządu) po odpaleniu silnik zaczął pracować nierówno i po zmierzeniu ciśnienia w cylindrach okazało się że na 3 cylindrze nie ma kompresji.Po demontarzu głowicy okazało się że zawory wydechowe 3 cylindra są zgięte.Dodam że rozrząd składany był na blokady wałków rozrządu...
Tak ciśnienie paliwa na listwie bylo sprawdzane i jest ok... Wydajność pompy itd nie... Filtr paliwa tez został zmieniony na nowy wraz z filtrem powietrza (na dolot ze stożkiem), kablami, świecami itd... Ciśnienie na cylindrach sprawdzone i jest ok...No co sie dalo to zmienione i sprawdzone z mechanicznych rzeczy. A tą wydajność pompy paliwa jak sprawdzić??
Zakupiłem Renault Megane Coupe 2.0 16v z Silnikiem F7R-710 z zerwanym paskiem rozrządu.Chciałbym się dowiedzieć co konkretnie mogło zostać uszkodzone w głowicy z tego co się orientuje to na dwóch cylindrach jest ciśnienie a na 2 nie ma. Conajmniej skrzywione trzonki zaworów, a i tłoki dostały po łbach tylko nie wiadomo z jakim skutkami.
W tym samochodzie nie ma pompy paliwa w zbiorniku. Sytuacja z powietrzem w paliwie opanowana. Wyciągnąłem 3 wtryski, które za dużo paliwa puściły na przelew. Po rozebraniu całych wtrysków i umyciu w myjce, dwa się udało naprawić, trzeci praktycznie jest taki sam jak był. Po tym zabiegu ładnie zapala i ładnie pracuje, ale nic to nie zmieniło jeśli chodzi...
Zastanawiające jest ciśnienie w cylindrach wg.mnie za wysokie powinno byc około10atm.może to być kwestia regulacji zaworów (0,10-0,15 ssący i0,25-0,30wydechowy)lub była robiona głowica i coś popsuto
Nie ma LPG i nie było. Ciśnienie przed listwą wynosi 3,5 bara, za listwą nie da się sprawdzić, bo nie ma powrotu. Ciśnienie na cylindrach po 12 na każdym. Podmieniłem dodatkowo : przepustnicę, czujnik ciśnienia w kolektorze, czujnik temperatury w kolektorze i bez zmian. Ciśnienie w kolektorze dolotowym wynosi ok 550-600 na odpalonym silniku
Ciśnienie na rozgrzanym silniku w układzie chłodzenia zawsze jest, a po odkręceniu korka naturalnym jest, że spadnie. Ale tak jeżeli już odkręcisz korek to można zaobserwować czy występuje bulgotanie czyli wydostają się spaliny, które właśnie mogą świadczyć o uszkodzonej uszczelce pod głowicą, pękniętej głowicy lub pękniętej tulei cylindra.
Chodzi o to, czy rozgrzewa się dość szybko i w jakim zakresie pracuje. Możliwe, że grzałka w sondzie padła i sonda nagrzewa się od ciepła spalin, a to dłużej trwa. Trochę teorii. Sterownik silnika do rozruchu potrzebuje trochę "wiadomości" z czujników. Pierwsze to czujniki położenia wału korbowego i wałka rozrządu żeby wiedział na który cylinder podać...
Stopień sprężania a ciśnienie sprężania to dwie różne sprawy kolegi odysik2 a jak juz pisałem cisnienie sprawdzone i jest.Kts widzi obroty więc czujnik położenia jest ok (był nawet podmieniany) zastanawiam się nad szyna paliwowa z reduktorem . Może reduktor jest zepsuty i daje mega dawke do cylindra. ?
megane cylinder ciśnienie sprężać cylinder aster ciśnienie cylinder
kamera podgląd internet tl494 protect hydrostat zmywarka indesit
invacare perfecto2 włącznik dotykowy schemat
Zasilacz DPS-162KP B - Powolne Miganie Diody LED Wybór kabla do instalacji 14kW: YKY 5x10 mm² czy YAKXS 5x16 mm²?