Witam! Auto już po którymś warsztacie. Objaw jest taki że trzymając gaz do podłogi na 3im biegu auto normalnie się wkręca, doładowanie, ciśnienie paliwa itp wszystko ok, a gdzieś około 3 tys ogranicza moc. Jedziemy nadal z pedałem w podłogę minimalnie przyspieszając i moc po chwili wraca i za 1-2sek znów jej brak. I znów wraca itp. W momencie jak obcina...
ale czy w audicy98r 1.9 tdi 110km z silnikiem ahf da się zmienić mape kabelkiem np galletto czy trzeba wylutowywać kości z ecu i zmieniać soft na programatorze u mnie po rozebraniu ecu nie widać śladu żeby tam ktoś coś lutował-luty fabryczne jakby ktoś wyjmował kości raczej by wlutował podstawki pod nie, audi chodzi marnie, troche skruciłem sztange...
Nie, Dokładnie tak jak napisałem. DF436 Przebieg procesu spalania nieprawidłowy Zapamiętany 1.DEF Opóźniony zapłon KONTEKST POJAWIENIA SIĘ BŁĘDU Indeks Oznaczenie Wartość PR312_FF CIŚNIENIE W KOLEKTORZE 606.200000 mbar PR041_FF CIŚNIENIE DOŁADOWANIA 103.000000 mbar PR064_FF TEMPERATURA PŁYNU 76.875000 °C PR058_FF TEMPERATURA POWIETRZA 19.375000 °C PR074_FF...
- Sprawdzić drożność i szczelność przewodów podciśnieniowych oraz króćców. Później można sprawdzić wakuometrem wartość podciśnienia wacum i przy "odbiornikach". Można też komputerem sprawdzić jaka jest wartość rzeczywista ciśnienia doładowania a jaka żądana. - Sprawdzić czy nie jest zacięty w pozycji uchylonej EGR - Przepływomierz (tylko oryginał)
Turbo ze zewnętrznym WG No to jak, robisz bypass ciśnienia doładowania, sztangę ustawiasz na żądaną wartość i masz.
AHU czyli 90tka ten model nie mazatem turbiny z kierownicą lecz jest to turbo z zaworem obejściowym. jesli jestes pewien że przewody o których wcześniej pisałem ( wężyki) sa i obserwował wartości rzeczywiste cisnienia doładowania ok i jestes w stanie wysterować sztucznie zawór w turbo by słyszec jak "puka" to zaryzykował bym podmianke elektrycznego...
Nie rozumiesz, brakuje ci trochę podstawowej wiedzy. https://obrazki.elektroda.pl/1423243000_... Na twoim zdjęciu widać dwa parametry odnośnie ciśnienia w układzie dolotowym. Specified MAP - To wartość jaką CHCE uzyskać komputer, zależy od obrotów, temperatury i położenia pedału gazu (tak w skrócie) Actual MAP - To wartość odczytana...
DTC P0236 Działanie czujnika wspomagania turbosprężarki Warunki ustawień DTC •Moduł ECM wykrywa że sygnał czujnika ciśnienia doładowania nie mieści się w przedziale modelu uzyskanego prędkości obrotowej czujnika, czujnika BARO, czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym (MAP), czujnika pozycji przepustnicy oraz czujnika ciśnienia...
Na ośce nie pojawia się luz. Wszystko ewidentnie wygląda, jakby coś wpadło, ale jestem na 100% pewien, że nic nie wleciało, tym bardziej za drugim razem. Turbina regenerowana ma minimalny luz, ale nie trze o obudowę. Wg mnie ten luz kasuje się, gdy łożyska dostaną olej. A co powiecie o tym punkcie na łopatce? ,,Fabryczny'' luz się nie powiększa po zmieleniu...
No to wartość przepływu jak jest problem (zadana i realna). Ciśnienie na listwie CR (też żądane i realne). Podobnie ciśnienie w dolocie za turbo. DPF jest na pokładzie?
Jakie podciśnienia? O jakim ty czujniku piszesz? Pierwszy błąd jaki miałeś tyczył się przerwanego obwodu czujnika ciśnienia doładowania. PCM nie widział sygnału z czujnika gdyż: może być uszkodzony czujnik, brak zasilania czujnika, przerwany przewód pomiędzy czujnikiem a PCM. Drugi błąd jaki podałeś to przekroczona wartość ciśnienia doładowania czyli...
mam pytanie czy czujnik map to to samo co czujnik doładowania? Zadałeś kolego świetne pytanie Bo MAP Sensor to czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym. Jego zadaniem jest dostarczanie informacji na temat pracy jednostki napędowej. A konkretniej: pewnego wąskiego zakresu informacji dla ECU A Czujnik ciśnienia doładowania mierzy ciśnienie...
Witam mam takie pytanie czy od czujnika ciśnienia doładowania może turbina źle pracować. Turbo po regeneracji, wężyki dobre, zawory sprawne słychać świst turbiny ale auto nie ma tego kopnięcia. Po równym terenie jest okej autko się zbiera ale tylko mała górka czy trzeba coś wyprzedzić i już nie ma czym jechać. Po podłączeniu do komputera ciśnienie żądane...
No to jak robiłeś to VAG-COM -em to pewnie w wersji angielskiej. Wyświetla on kody błędów w języku angielskim, a Ty pewnie przetłumaczyłeś to na polski. Jeżeli pokaże Tobie się jeszcze raz ten błąd to zwróć uwagę czy jest tam napisane czy ciśnienie jest za niskie czy za wysokie. Lub prościej zrób diagnostykę w blokach wartości (08) kanał 11: 2 okienko...
Witam A jaki był powód, że się tym zainteresowałeś? Jak zachowuje się auto? Dźwignia po odpaleniu ma być wciągnięta. Podświetlony parametr to wartość żądana. Niżej jest osiągnięta. Czym to diagnozujesz?
Blok pomiarowy już masz i teraz jest ok przynajmniej na wolnych. Teraz należało by sprawdzic czy osiąga wartość żądaną przy gazie w podłodze na 3-4 biegu między 2000 a 3500-4000 rpm. Kilka bloków wyżej masz wartości ciśnienia doładowania zadane i rzeczywiste i w zakresie 2000-4000 powinno byc jak najbliżej zadanego. Tu za dużo,w jest nie dobrze bo turbo...
Witam potrzebuję oceny logów: http://vaglog.pl/log_279001.html http://vaglog.pl/log_279002.html http://vaglog.pl/log_279003.html Turbo widać osiąga przy około 3000 rpm żądaną wartość. Przepływka też dziwnie pokazuje, jednak jej wartości są też powiązane z ciśnieniem doładowania, od czego zacząć ?
Zaczynam myśleć ze coś źle złożyłem po czyszczeniu turbo ale jak pracuję dźwignia kierowniczek to chodzi idealnie I jak dam do góry(jak bym zdjął wężyk) to pokazuję 996 mbar a jak na dół to 1020-1035 mbar. Co do tolerancji to 20-30 też bym machnął ręką ale 200 mbar to już dużo i cięcie doładowania zanim dojdzie do wartości żądanej przez komputer. Jutro...
(...) a nowy Hella i problem znikł :) Ale pojawił się nowy problem ! Błąd DTC P0299 https://obrazki.elektroda.pl/5295904800_... pojawia się przy mocnym przyspieszania na wysokich obrotach ok 5tys obrotów i wtedy wyświetla się usterka silnika i odcina moc wyłącza turbo. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik wymienił...
Kierownica nadal sie porusza, a nie ma reakcji na cisnieniu. Moc ma dalej jak mial wszystko jest OKi poza tym testem. Pozdrawiam. jest to test na wolnych obrotach więc ciśnienie doładowania będzie się zmieniać tylko w malutkim zakresie gdyż brak jest dynamiki gazów spalinowych aby napędzić wirnik turbiny by osiągnąć wyższe ciśnienie, ten test ma mieć...
Na początek sprawdź, czy do przekładnika dochodzi na jednym z kabelków "mocne" 12v. Czyli nie sprawdzaj multimetrem, ale np. żarówką 12v. Tam powinien być prąd z bezpiecznika. Na drugim kabelku jest sterowanie masą. Odnośnie podciśnienia, to nawet lekkie przytkanie przewodu podciśnienia może powodować błąd. Bo sterownik żąda doładowania, zawór się otwiera,...
Póki co musiałem zmienić przepływomierz na stary bo tamten złapał błąd obwodu temperatury powietrza ... i auto ma większą jeszcze boost dziurę co pewnie widać na logach .... Dodałem kilka pól z zakładki w/w dot. rail pressure być może to jeszcze nie te wszystkie , które proponujesz : 1 kolumna - czas sekundy 3. temp powietrza 4. procent wciśniecia pedału...
Z tego co zrozumiałem to brak sterowania na wężu (pełny otwór) to spowoduje brak ciśnienia doładowania a zamknięcie otworu spowoduje maksymalne ciśnienie doładowania. Brak sterowania na wężu maksymalne ciśnienie doładowania, zamknięcie otworu nic nie zmieni nadal maksymalne ciśnienie.Żeby obniżyć ciśnienie musisz podać ciśnienie na ten wężyk. Można...
Witam wszystkich mam problem z Dacią Sandero 1 z 2009 r. A mianowicie mam dwa błędy: 1 . Kod DF 263 osiągi turbosprężarki Na poziomie maksymalnym ... Szybka odpowiedź 1. DF115 („MAP – ciśnienie w kolektorze na poziomie minimum”) oznacza, że sterownik okresowo widzi _zbyt niskie_ ciśnienie w dolocie. 2. DF263 („Osiągi turbosprężarki na poziomie maksymalnym”)...
W momencie otwarcia egr cisnienie w kolektorze dolotowym spada, wychwycenie tego momentu w przypadku gdy nie ma czujnika na samym zaworze,to zadanie przepływomierza który wysyła odpowiedni impuls do sterownika. Aby egr sie otworzył potrzeba spełnienia kilku warunków, u róznych producentów może to róznie wygladać ale mniej więcej: temperatura płynu chł....
Dzisiaj musiałem podmienić przepływomierz bo przy czyszczeniu chyba stary się zepsuł - wyskakiwał na ddt2000 - błąd braku temperatury powietrza. Musiałem więc założyć inny przepływomierz . Jakoś źle i tym bardziej powoli zaczął "zbierać się" i powoli budować boost - wyczuwalne uderzenie w pewnym momencie - ale kiedyś tak też tak miałem po podmianie...
Mam ten sam problem P1470 czujnik ciśnienia doładowania. TO NIE JEST CZUJNIK! Gdzie wyczytałeś, że to czujnik??? Czujnik to element pomiarowy - a nie regulacyjny! Nawet "zawór" nie jest określeniem do końca prawidłowym (chociaż od biedy do przyjęcia)- bo "zawór" ma za zadanie otworzyć lub zamknąć przepływ - a tutaj mamy urządzenie które płynnie zmienia...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witaj Z prawej strony w ramie na wysokości turbiny jest elektrozawór z przewodami podciśnieniowymi .Sprawdź dobrze podciśnienia dochodzące i wychodzące.Przewód z zaworu dolatuje do bajpasu turbiny i jest on otwarty. Istnieje możliwość że ten zawór jest przytkany Jesteś pewien, że wiesz o czym piszesz? Silniki Euro5 zostały wprowadzone w Mitsubishi...
Witam ponownie! Zrobiłem chyba wszystko, na co pozwala moja wiedza oraz posiadany w dyspozycji sprzęt, a więc : - ciśnienie paliwa - sprawdzone, nie odbiega od żądanego (w pełnym zakresie obr/min) - podciśnienie z VAC "zamyka" mi manometr, - podciśnienie przed zaworem i za zaworem w normie. Wartości mierzone CLIP'em przez zaprzyjaźniony serwis RENAULT:...
Witam, Potrzebuje kogoś kto będzie mi w stanie zaprogramować mikrokontroler, który będzie miał za zadanie zbierać dane z następujących czujników i wyświetlacz je w postaci graficznym na ok 5-7" wyświetlaczu. Instalacja będzie 12v. Chciałbym mieć następujące dane: -4x EGT z termopar Czaki typ K (wyświetlane wszystkie, bądź ten z najwyższą wartością)...
Kolego DAF_85 proponuję założyć nowy topic na forum, aniżeli podłączać się do forum na inny temat.W ten sposób każdy kto ma problem z DAFem będzie zamieszczał nowy topic do tematu "DAF LF 55.220 Cummins - nie odpala" Ponadto masz większe szanse na otrzymanie sugestii ze strony urzytkowników całego forum! Dodano po 1 Witam sprawdziłem zaworek wymieniłem...
Witam Kolegów! Znajomy ma dość ciekawy problem z 1.9TDI ALH. Silnik przechodzi notorycznie w tryb awaryjny. Podczas gwałtownego przyspieszania na 3, 4 lub piątym biegu przy około 3-3,5krpm łapie "notlaufa". Po zważeniu jest zawsze ten sam błąd spowodowany problemem w stabilizacji ciśnienia doładowania. Sytuacja występuje 100/100. Zapewne na biegach...
proszę przetłumaczyć na polski Dzięki Wstępna ocena dostępnych informacji Masz Forda Fiestę z 2015 roku z silnikiem Diesla 1.6, w którym pojawiają się dwa specyficzne kody błędów: P2562 (błąd w obwodzie czujnika położenia turbosprężarki) i P132B (niewłaściwe działanie sterowania doładowaniem turbosprężarki). Z opisu wynika, że czujnik położenia turbosprężarki...
Borykam sie z Octawia II brak mocy głownie na 1 biegu Po pierwszym odpaleniu dodając gaz samochód nie ma mocy do 2.5 obr po czym nagle dostaje kopa przy czym puszcza dużą chmurę czarnego dymu kolejne biegi jest ok czesto następne starty z 1 biegu sa mniej zmulone lub normalne po czym gasimy samochód i każde odpalenie jest na 100% lag do 2,5 obr. Z błędów...
Miałem identyczny problem tyle że u mnie komputer pokazywał za niską wartość doładowania jak już zapalała się kontrolka silnika. Po kilku próbach diagnozy u miejscowych mechaników i ich zdaniem winy turbiny, straciłem cierpliwość i umówiłem się na samą diagnozę w ASO. Panowie obejrzeli ogólnie autko, skasowali błąd i myśleli że mnie spławią kasując...
Witam wszystkich maniaków czterech kółek. Od jakiegoś czasu stałem się posiadaczem A6 C4 Avant 2.5 TDI (AAT 115KM). Mam z tym autem mały kłopot i po krotce postaram się przedstawić cała historie. O aucie wiem tyle ze poprzedni właściciel zmieniał pompe paliwa przed sprzedażą, bo stara pociekła czy cos?. Po jakimś czasie zauważyłem ze samochód zaczął...
Witam wszystkich Tak jak napisałem w tytule problem polega na braku mocy w chwili przyspieszania. w momencie wciśnięcia pedału gazu silnik "muli" i bardzo powoli wkręca się na obroty dość mocno kopcąc na czarno w tym momencie. Dopiero po osiągnięciu 3000-3500 obr/min ożywa, pokazując swoje 185KM. Co zostało zrobione: 1. Brak jakichkolwiek logujących...
Diagnostyka Common Rail, silniki Diesla Grupy zmierzonych bloków wartości. Oto dane grup w silniku CBAB: Grupa 1: 1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min; 2) Ilość wtryskiwanego paliwa, 3-9 mg \ stroke; 3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 barów; 4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С Grupa 2: 1) Prędkość obrotowa silnika,...
Zlecę zrobienie-zaprogramowanie mikro kontrolera do który będzie miał za zadanie -pokazywać i w razie przekroczenia wartości zadanych alarmować na przykład mruganiem wyświetlacza. wyświetlacz nie dużych rozmiarów np 2x16 wskaźnik ma pokazywać: czas (bez daty) temperaturę spalin sonda typu K do ok 1200st. C ciśnienie oleju Mile widziane funkcje (do dogadania)...
wartość doładowania wartość doładowania turbiny wartość ciśnienia doładowania
wykrywanie przepływu akumulatory elektrowni wiatrowej fotele przednie
electrolux mruga start interfejs diagbox
Spadek napięcia na wyjściu LM317LZ przy obciążeniu poniżej 100 mA Brak komunikacji z kalkulatorem silnika Peugeot