Zasilania czujników sprawdzone wszystko ok , sprinter zachowuje się jak mu się podoba. Oddam do elektryka niech zajrzy w kompa i zobaczymy, przecież oprócz turbin to wszystko jest podmienione a mocy nie ma. Dzięki za odpowiedź U elektryka terminy, więc jeszcze sam patrze co go boli i jak odłączę czujnik w obudowie filtra powietrza to błąd ciśnienie...
Rozwiązanie: małe pęknięcie kolektora dolotowego- na pierwszy rzut oka w ogóle niewidoczne. Wymieniony kolektor i wszystko gra.
A ciśnienie doładowania w którym miejscu mierzyć bo ja mam korek w kolektorze dolotowym na klucz 19 czy tam mogę manometr wkręcić i pokaże ciśnienie doładowania?
Dziś spróbowałem plaka do kolektora dolotowego. zapalił bez problemu. ciśnienie paliwa przy rozruchu to 110 bar.
A nie przypadkiem podawać ciśnienie ? bo w kolektorze dolotowym na obrotach w czasie jazdy zmierzyłem manometrem 1,7 atm ?
Ta "gruszka" to regulator ciśnienia paliwa. Wskazany przewód podciśnieniowy reguluje ciśnienie paliwa w zależności od podciśnienia w kolektorze dolotowym.
Robiłem (przez HHT) To masz HHT czy Star Diagnozę? W SD jest bardzo pomocny test działania przekładnika podciśnienia. Sprawdza jak zmienia się ciśnienie doładowania w zależności od impulsu sterującego. Czyli sprawdza całość: podciśnienie, jego wielkość, sprawność zaworka, szczelność układu doładowania, drożność układu wydechowego, sprawność turbiny,...
Podcieka regulator ciśnienia węzykiem w kolektor dolotowy lub wtryskiwacz kapie,pozostaja te kwestie raczej.
Co oznacza w tym zdaniu kiedykolwiek bo słabo zrozumiałem ? Masz ma myśli że na postoju do 3000 się kręcą ? Ale to nie problem tego wszystkiego tylko to co dzieje się w czasie jazdy. Zacznę od czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym.
Ukaniu rzeczywiście wie co w trawie piszczy ale wątpię szczerze, by pisał o występującym w "kaloszu"(najczęstsza nazwa potoczna) ciśnieniu. Szczerze powiedziawszy to występuje tam coś podobnego acz przewrotnie....odwrotnego, bo zamiast ciśnienia -podciśnienie i bankowo Ukaniu o tym wie. Jest ono skutkiem pragnienia silnika i jego apetytu na mieszankę...
Klapa to to , na środku rozdzielacza paliwa , podobne do przepustnicy lecz nie należy mylić z przepustnicą . gdyż ona znajduje sie pod tym rozdzielaczem , w kolektorze dolotowym - zobacz na linkę gazu. Robokop ma rację , albo ciśnienie paliwa albo zatarta głowiczka rozdzielacza paliwa.
Cześć, 630A00 - współczynnik recyrkulacji spalin jest zbyt wysoki. Jeżeli nie występują żadne inne kody usterek odnośnie nastawnika AGR, to odpalamy Xentry i robimy tak: Krótki test -> MCM -> Testy -> Test układu powietrza doładowanego. Warunkiem testu jest dodatnia temperatura na czujniku temperatury zewnętrznej - oszukasz go, ogrzewając...
Dodałem numer VIN. To od początku. Pusto auto jakoś jedzie,ale załadowane nie ma siły,sprawia wrażenie jakby się zapowietrzał. Doładowanie na kolektorze nie przekracza 1bar. Układ dolotowy powietrza szczelny, sprężarka bez luzów, czysta wydaje się sprawna, i co istotne jest bez tej klapki( wastegate czy jakoś tak). Skupiłem się zatem na układzie paliwowym,...
Może ale LPG wprowadza takie anomalie że czasem trudno to racjonalne zrozumieć. A nie ma tam jakiegoś zaworu na magistrali benzynowej co reguluje ciśnienie i upuszcza nadmiar do baku. Często sterowane one są podciśnieniem z kolektora dolotowego i czy tam nie ma jakieś małej nieszczelności. A na wyższych obrotach podciśnienie większe i trzyma. To tylko...
Znalazłem nieszczelność w zaworach sterujących EGR. Oprócz tego ustawiłem wolne obroty i linkę do skrzyni ustawiłem z lekkim luzem. Ustawiłem też jakieś ciśnienie oleju w skrzyni biegów na 2,9 bara, zgodnie z manualem. Pominąłem też uszkodzony zawór, przez który ciśnienie z kolektora dolotowego idzie na ALDA. Ciśnienie doładowania wynosiło 10 psi. Efekt...
Witam serdecznie Silnik Mercedes M111 1800 cm^3, czterocylindrowy, szesnasto zaworowy, 90 kW, max moment 170 Nm przy predkości obrotowej 4200. Instalacja gazowa ElPigaz IV generacji. Reduktor z siłownikiem ustalającym ciśnienie w kolektorze dolotowym na podstawie ciśnienie w reduktorze. I teraz pojawia sie pytanie: czy jest ktoś w stanie określic jakie...
witam mój problem polega na tym ze auto chodzi perfekt na gazie ale od ponad roku nie chodziło na paliwie, wtryskiwacz pomocniczy działa ten podpięty do kolektora dolotowego ale na rozdzielaczu nie ma ciśnienia nie wiem czego, pompa paliwa nówka filtr także paliwo dochodzi do rozdzielacza ale ciśnienie na wylotach przewodów do wtrysków jest zerowe proszę...
witam mój problem polega na tym ze auto chodzi perfekt na gazie ale od ponad roku nie chodziło na paliwie, wtryskiwacz pomocniczy działa ten podpięty do kolektora dolotowego ale na rozdzielaczu nie ma ciśnienia nie wiem czego, pompa paliwa nówka filtr także paliwo dochodzi do rozdzielacza ale ciśnienie na wylotach przewodów do wtrysków jest zerowe proszę...
Brak doładowania to zapewne główna przyczyna braku mocy. Wpływ temperatury na dworze jeśli ma jakiś wpływ to raczej niewielki i przede wszystkim skupił bym się na zlokalizowaniu przyczyny braku doładowania. W trakcie jazdy pod obciążeniem ciśnienie powinno sięgać od 1,8 do 2,5. Jesli nie ma nieszczelności w układzie doładowania to należało by sprawdzić...
Witam wszystkich, witajcie. Prowadząc ożywioną dyskusję ze "zdunvw" i za jego namową, chciałem dorzucić coś od siebie do tego tematu, bo sądzę, że może to pomóc, tym którzy już opadają z sił😉. Ja ze swoim problemem walczyłem od wakacji, aż do teraz. To jakieś 7 miesięcy i bynajmniej po tym okresie stwierdzam, że dobrych fachowców od MB, to szukać...
Ciśnienie sprężania jest właściwe... Auto przyspiesza w niecałe 8sec do setki, awaria powstała nagle, więc nie jest możliwe by wszystkie pierścienie w jednym czasie się rozsypały, jak również nie jest możliwe by 2 uszczelki głowicy zostały wydmuchane w tym samym czasie. Ponadto są 3 zawory na cylinder i ten silnik pali nawet bez 2 garów. Kolektor dolotowy...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam Mam samochód mercedes sprinter 2.7 CDI mój problem polega na tym że gdy jadę dodaje gazu odcina na chwilę mu moc jak by go przytykalo błąd jaki zgłasza p0105 czujnik ciśnienia map w kolektorze dolotowym czujnik został zamieniony instalacja sprawdzona wszystko jest dobrze podciśnienie ma turbina po regeneracji czujnik tzn binderek został podmieniony
Witam. Dym (czarny) bierze się z braku powietrza lub nadmiaru paliwa. Tak jak wcześniej koledzy nadmienili należy sprawdzić czy nie jest zatkany kolektor dolotowy co w CDI nie jest rzadkością, czujnik ciśnienia doładowania (zbyt duża wartość w granicach tolerancji np. 2bary) i oczywiście wtryskiwacze (dawka czas otwarcia itp)
Przepraszam, że tak mało opisałem tak chodzi o EGR pomyliłem się tak w środku był mały kieliszek oleju nie mam pojęcia czy tam powinien być, jeśli nie to skąd się tam wziął.? Ok podaję kod błędu P1403. Dostałem jeszcze jeden błąd, który okazał mi się tylko jeden raz. Po ponownym sprawdzeniu regulacja ciśnienia w kolektorze dolotowym P1470. Jeszcze raz...
Potrzebuje pomocy, mam sprintera 313 z 2000r. ze skrzynią sprint shift ( manualną 6 biegową sterowaną automatycznie) po wymianie oleju u mechanika wlał jakiś półsyntetyczny ATF Total skrzynia ciężko przerzuca biegi szarpie i w ogóle nie ma wstecznego biegu. Przed wymianą był wsteczny tylko zdecydowałem się na wymianę ponieważ podczas jazdy skrzynia...
Witam! Ostatnio zakupiłem sobie Mercedesa W203 C220 CDI w niemczech. Auto było lekko uszkodzone z przodu oraz wyskakiwał błąd od oleju na czerwono. Po podłączeniu komputerem auta wyskakują błędy : P0105 Czujnik ciśnienia MAP w kolektorze dolotowym P1470 Regulacja ciśnienia w kolektorze dolotowym P1192 Czujnik poziomu oleju P1481 Świeca żarowa Auto wkręca...
Mam problem z Mercedesem A klasa A 140. Problem zaczął się około 8 miesięcy temu. Pierwszy raz samochód zaczął na trasie słabnąć, aż Stanął, włączyło się ESP. Samochód jechał tylko przy stałym wciskaniu gazu....Elektronik samochodowy stwierdził, że to wina przepływomierza. Wymienił go i po tej wymianie było dobrze przez około 3 miesiące. Potem znów...
Witam. mam ten sam problem. Kod błędu to P1740. regulacja ciśnienia w kolektorze dolotowym. Objawia się tym , że dociskamy gaz " do dechy" a auto nie łapie nawet 3000 obrotów , czy też np na autostradzie do 130 km/h idealnie i nagle jakby odcięto zapłon, auto słabnie i pod górkę brakuje mocy ( powiedzmy 100 to max. i wszystkie tiry cię omijają Wink)....
Niektórzy chyba nie na ten temat piszą jaki jest w poście no ale każdy może swoje spostrzeżenia pisać , chyba zatkany katalizator mało ma do niskiego ciśnienia doładowania no ale wiem że pomaga wywalenie katalizatora bo sam miałem z nim problem ale w 2.3 benzynie a nie w dieslu,panowie co do problemu to nadal go nie zidentyfikowałem wiem jedno... pozostało...
Witam Mam taki problem brak mocy VITO 638 2,2 CDI jedynie, co zrobiłem to wymieniłem 2 miedziane podkładki pod wtryskami. Sprawdziłem go na kompie dostałem taki błąd Regulacji ciśnienia w kolektorze dolotowym. Nie wiem, co robić w tej sytuacji, może ktoś miał coś podobnego. Proszę o jakieś info
Witam Mam problem z Mercedesem w210 3.2 CDI. Otóż podczas jazdy autem zaczyna lekko telepać na niższych obrotach gdy dam w pedał trzęsienie się niweluje. W maju tego roku regenerowałem wtryski oraz wymieniałem jeden. Mam odczyty z komputera i wszystkie parametry w normie. Drugą usterkę a może powiązaną jest to, że często auto łapie błąd, którego nie...
kolektor dolotowy ciśnienie ciśnienie kolektor dolotowy kolektor dolotowy
regulator obrotów wentylatora dospel klimatyzacja zasilanie wkrętarka bosch dioda
spawarka inwertorowa przekaźnik vestel 17mb170 firmware
Jak zdjąć obudowę sokowirówki Zelmer 377 Julita? VW Golf 1.4 TSI - Kod błędu 00768: Diagnoza i Rozwiązania