Uszkodzona membrana do wymiany regulator.
Nowy kolektor, plus obowiązkowo uszczelka. Co się tyczy sprężyny regulatora to poszukaj na forum, było już kilkanaście razy opisywane, razem ze zdjęciami. Sprężynki, oczywiście też nowe.
Logicznie, jest tylko jedna mozliwa przyczyna "przepalenia" kolektora (przynajmniej, nie widze innej) - nieszczelnosc wtryskiwacza. Dziwne, ze serwis nie znalazl przyczyny.
I co mechanik zrobił? Bo mam podobne objawy dusi i szarpie na wolnych obrotach jak depresja na pedały gazu
Spray do czyszczenia kominków dobrze rozpuszcza nagar. Przy okazji warto jeszcze kolektor dolotowy wypalić.
Podcieka regulator ciśnienia węzykiem w kolektor dolotowy lub wtryskiwacz kapie,pozostaja te kwestie raczej.
Sprawdź czy kolektor dolotowy nie jest zabity nagarem.
Sklejone na silikon i jest ok.
Klapka gasząca, która zamyka kolektor dolotowy przy gaszeniu silnika. Naprawić obwód, sprawdzić też klapkę. Odczytaj jeszcze błędy z sterownika ABS, bo ta klapka raczej nie ma wpływu na ABS.
Gdzie jest kolektor dolotowy w tej maszynie? Nie widziałem tego samochodu z tym silnikiem, ale ogólnie jak z każdym samochodzie patrz na filtr powietrza dalej lecisz wzrokiem po rurze dolotowej powietrza dalej jest przepustnica i do niej przykręcony kolektor dolotowy a ten do silnika.
Wiatrak od auta elektryczny na 12 v temat mój był w koparce tam przez osłony i pokrywy powietrza wiatrak ciągnął trochę pomaga wtryski napewno i kąt rozpylania dyszy spr może jedna inna i zwróć uwagę na wysokość podkładki pod wtryskiem spr jeszcze kolektor dolotowy pamiętam że jak brakowało powietrza w komorach tłoka też się grzał no zawory to podstawa...
"zacisk wystaje z kolektora dolotowego" Gdzie to konkretnie jest, bo ta nazwa wiele mi nie mówi, Jak spojrzysz na kolektor dolotowy to powinna wystawać jedna lub dwie śrubki ok M5 i to bedzie to. Działają w momencie kiedyprzekręcisz stacyjkę do połowy. [/code]
- siedzi w kolektorze dolotowym - przepływa przez niego czyściutkie powietrze o temp. nie przekraczającej 50 st C Widziałeś kiedyś kolektor dolotowy od środka w aucie z egr? - płynie przez niego czysta etylina, która sama w sobie ma właściwości czyszczące i chłodzące jednocześnie. Jest tak samo czysta jak woda w klozecie ;) Wewnątrz występują elementy...
EGR ma za zadanie wprowadzić część spalin do układu dolotowego, w celu dopalenia węglowodorów. Przez wprowadzeniu do cylindra mieszanki uboższej w tlen, zmniejsza się emisję tlenków azotu. W kolektorze dolotowym, (gdzie kiedyś było tylko powietrze lub mieszanka paliwowo-powietrzna), mamy też spaliny. To w połączeniu z odmą i przenoszącą się tą drogą...
Zniszczysz rurę! Guma pracuje, jak naruszysz jej strukturę, szybko pęknie. Wstawiaj w kolektor. Z resztą tam chyba nawet jest wyjście podciśnienia, więc wystarczy trójnik. Jeśli brak, to wstawiaj w kolektor dolotowy ten króciec od gazu.
Warto przy tej okazji zciągnąć kolektor dolotowy i zawór egr , oczyścić ze złogów , udrożnić go , na koniec sprawdzić kondycję Dpf,a ewentualnie przepalić i w razie potrzeby wymienić olej z filtrem
1.7 turbo diesel isuzu nie był stosowany w corsie B, przed miesiącem zmieniałem silnik 1.7 diesel isuzu - kod silnika 4EE1,X17d - na 1.5 diesel isuzu kod 4EC1. Problemy były następujące: 1. mocowanie silnika prawa strona inne mocowanie poduszki 2. kolektor dolotowy silnika 1.5 koliduje ze zbiornikiem wyrównawczym płynu chłodzącego, przełożyłem kolektor...
Sprawdź czujnik Halla on naprawdę lubi padać, metoda sprawdzania Halla była opisywana na forum. Znajomemu padł w takim samym silniku (tylko w Passacie i ma inny kolektor dolotowy ale reszta ta sama).
Service zapala się przeważnie z różnymi lampkami jak ABS, SRS, Olej, Ładowania itd. - tymi istotnymi. Musisz kupić kpl.uszczelek do kolektora dolotowego i oringi pod wtryskiwacze, zdemontować kolektor dolotowy (nie pamiętam czy w tym modelu jest taka płaska listwa na głowicy w której siedzą wtryskiwacze) wymienić je. Po zdjęciu wszystkiego weź kartke...
Na pierwszym filmie masz wszystko podłączone tak jak ma być i dalej coś syczy. Nie jestem debilem wiem że jak coś jest rozpięte to bedzie ciągło lewe powietrze. Zmieniłem wszystkie oringi na przewodzie odmy i par paliwa ale syczenie się nie zmniejszyło. Sprawdziłem też sam zawór EVAP czy się nie zaciął w pozycji otwartej ale jest wszystko ok poprawnie...
Witam, to i tak wszystko przyslowiowy 'pikus' - bo stuningowane 'na max-a bzyczki 50cc' firmy NSU z lat 50-tych, 'krecily' nawet 17.500 obr./min., osiagaly przy tym moce od 13 - do 17/18 KM, no i predkosci 195 km/h - tylko wymagaly pozycji lezacej i pelnego oprofilowania [ pelna owiewka ] na calym motorku... Silnik poza tym - to byl 'bezzaworowy 4-suw'...
Ale takim sposobem jakim chcesz to zrobić nie zrobisz tego profesjonalnie. Klej może po jakimś czasie odpaść, po drugie sama estetyka, lubisz jak zaglądasz pod maskę i są jakieś dziwaczne ulepy z kleju zrobione? Kolega dobrze Ci radzi. Koszty wraz z uszczelką nie będą wysokie a będziesz miał pewność że jest zrobione poprawnie.
witam sprawdziłeś jakie masz podciśnienie na tych przewodach??? Może któryś siłownik nie trzyma? Są 3 od egr od klap i od turbiny tak jak i 3 zaworki zaworki podmieniałeś to są ok a siłowniki sprawdzałeś. Jak będzie podciśnienie ok tzn ok -0.9 do chyba -0.7bar to powinno być ok to zostaje tylko przepływka do sprawdzenia. Dziwne że teraz problem z kątem...
Układy ke-jetronic są bardzo wrażliwe na fałszywe powietrze,niestety przy zasilaniu gazem i strzałach w kolektor dolotowy są z tym problemy,ewenementem przy tym silniku jest odpowietrzanie komory korbowej jakakolwiek nieszczelność w silniku powoduje zakłócenia wolnych obrotów,czyli wszelkie pocenia i wycieki oleju.Zacznij od tego.
Proszę bardzo Wymienić śruby (Nie oliwić) Głowica cylindrów (śruby) (Tylko uszczelka niemetalowa) Etap 1 30 (Nm) Etap 2 100 ± 4 (°) Etap 3 (Odczekać 3 minuty) Etap 4 (Poluzować śruby 1 i 2) Etap 5 25 (Nm) Etap 6 213 ± 7 (°) Powtórzyć etapy 4, 5 i 6 dla śrub: 3-4, 5-6, 7-8, 9-10 Głowica cylindrów (śruby) (Tylko metalowa uszczelka głowicy cylindrów)...
Cześć wszystkim! Proszę o pomoc, pacjent Opel Astra K 1.6 CDTI, VIN W0VBD8EF1K8002861. Układ dolotowy w moim aucie jest, delikatnie mówiąc, w nienajlepszej kondycji. Przy przyspieszaniu słychać trzepotanie klapek, a przy odpuszczaniu gazu świsty. Od czasu do czasu, przy normalnym przyspieszaniu, auto szarpnie (delikatnie). Chciałem zakupić nowy kolektor,...
silnik CR był produkowany od roku 1980 do 1983,fabrycznie silnik CR był montowany w golfie I,chodż także w golfie II.Silnik CR został wycofany.Oto różnicę pomiędzy tymi silnikami CR - 100Nm/3000rpm JP - 100Nm/2300rpm CR miał inny kolektor dolotowy Silnik CR był krótko produkowany zastąpiła go jednostka JP
A czy ktoś czyścił w silniku X17DTL? Bo jak patrzę to chyba turbo trzeba by zdjąć bo nie wyjdzie?
Witaj Proszę momenty Głowica cylindrów (śruby) Sprawdzić śruby głowicy cylindrów Zmierzyć odległość: A Nowa śruba: 165.0 mm Jeżeli wartość ta przekroczy wartość graniczną (mm), to należy wymienić śrubę 167.5 mm Etap 1 (Śruby 1 - 10) 45 (Nm) Etap 2 (Śruby 1 - 10) 90 (°) Etap 3 (Śruby 1 - 10) 90 (°) Etap 4 (Śruby 11 i 12) 20 (Nm) Pokrywa łożyska stopy...
Witam mam pytanie odnosnie kolektora dolotowego. Mam silnik 2.0 m20b20 z 89r czyli nowy typ kolektora. Bede zakladal silnik starszego typu z 84 i chce zalozyc kolektor z mojego. Podobno roznia sie one troszke wielkoscia dziur dolotowych-nowszy typ ma troszke wieksze. Czy bedzie to mialo znaczenie czy nie bedzie to problem
To bardzo czeste uszkodzenie TDI. Przyczyna moze byc przytkany intercooler ojejem ,ktory niestety dostaje sie tam z turbiny. A druga przyczyna to kolektor dolotowy na jego sciankach od wewnatr osadza sie wegiel z olejem co zwerza jego srednice i silnik dostaje za malo powietrza , Widzalem wiele TDI z tym przebiegiem i w kazdym kolektor jest do czyszczenia....
Mam matiza i wiem że nawet bez korka nic sie nie dzieje. Pozatym uciałen już dawno kolektor dolotowy od strony alternatora i zaślepiłem wyjście wody bo tam wiecznie się leje. Pozatym podgrzewanie przepustnicy też czasami szwankuje. Musisz zalać do pełna wodą i czekać aż sie włączy wentylator na 1 prędkości . Oczywiście korek zamknięty, zobaczysz skąd...
Dla silnika n47d20 i n47d20s: Korby 20Nm plus 70 stopni. Dla śrub łożysk głównych wały zaleca się wymianę i dokręca się: 50Nm plus 120 stopni, potem wszystkie luzujesz i powtarzasz operacje. Instrukcje dotyczące głowicy cylindrów Głowica cylindra Wymień śruby Tak Inne momenty dokręcania silnika Łożyska główne Wymień śruby/nakrętki Tak Łożyska główne...
Nie widziałem programu dla JUST'a ale np. w BINGO jest tak, że uruchamiasz silnik na benzynie... przełączasz na LPG i klikasz na ikonkę NAUKA.. otrzymujesz informację aby zwiększyć obroty 2500-3000 i trzymać na stałym położeniu. W tym czasie centralka ustala położenie dla silnika krokowego. Po całej operacji odczytujesz informację na ile otwarty jest...
Możesz go zdemontować jest to bardzo prosty gaźnik w sumie to nic w nim nie ma :). Komorę pływaka odkręcisz jedną śrubką kluczem 13, ale nie płaskim... słabe podejście. Ta śruba jest także główną dyszą paliwową i w tym pewnie jest problem. Możesz mieś też uszkodzony kolektor dolotowy taka plastikowa rurka. Odpalaj ze strzykawki i sprawdź czy działa.
Ja wykonałem taką przeróbkę w c 360 bez świec. Kupiłem 4 świece żarowe (jeśli można je tak nazwać) od jakiegoś rosyjskiego ciągnika. Jest to świeca z długim trzpieniem w kształcie walca, wspawałem je w kolektor dolotowy a właściwie to wspawałem nakrętki aby te świece wkręcić, trzpienie celują bezpośrednio w kanał dolotowy w głowicy. Do tego przekaźnik...
To już musi indywidualnie ocenić fachowiec, który się tego podejmie. Możesz też zorientować się czy za koszt podzespołów LPG nie byłby ktoś skłonny tego zdemontować. Należałoby też wymienić albo bardzo starannie zaślepić kolektor dolotowy (dysze wtrysków LPG). Doraźnie możesz sprawdzić to co napisałem wcześniej i usprawnić auto a potem rozejrzeć się...
Zapłon,przebicie na wysokim,zapchany-zatopiony katalizator
Poza rodzajem doładowania ważna jest jakość podzespołów użytych do budowy silnika. Np. Supra z silnikiem 2JZ (chyba najsłynniejszy silnik Toyoty) osiąga moce w granicach 1300 - 1500 KM a masz silnik "tylko" 3000ccm. Poczytaj na stronie VTG o ich corvette 4x4, tam masz turbo wiekości turbosprężarki z ciągnika siodłowego, problem w tym że nie ma dołu...
:arrow: https://www.youtube.com/watch?v=yDbV-09I... :arrow: https://drive.google.com/file/d/0B5F06FX... :arrow: https://web.archive.org/web/201409141802... http://obrazki.elektroda.pl/2992936000_1...
Zależy o którym czujniku mowa, ale zapewne ten od wentylatora chłodnicy jest sprawny, ale padnięty jest termostat więc nie jest otwarty duży obieg, ciecz w chłodnicy jest chłodna więc wentylator się nie włącza, proste. Czujnik dla wskaźnika jest rezystancyjny, więc jego rezystancja względem masy zmienia się wraz ze zmianą temperatury, może byś sprawny...
Witam z tego co piszesz wynika że nie masz zamontowanych klap przeciwwybuchowych bo inaczej miałbyś cały filtr sprawdz jw w poście swiece i kable ,,podstawa.,
Co do samego "zagazowania" - chciałbym tam włożyć LPG IV generacji, czy to dobry pomysł? Fabryczny wtrysk benzyny jest wielopunktowy, ale równoczesny (tzw. full-grupowy) - wszystkie wtryskiwacze są sterowane równolegle, z jednego przewodu, kolektor dolotowy jest metalowy, mimo to nie chcę instalacji II gen. Pomysł zły ekonomicznie - raz koszt tej instalacji,...
To nie kwestia zaworu . Aby twierdzić co jest przyczyną trudności w uruchomieniu auta na benzynie należy przed zgaszeniem auta przełączyć na benzynę i po pewnej chwili wyłączyć silnik lub zakręcić gaz na butli i pozwolić silnikowi zgasnąć. Jeśli wtedy usterka zniknie to znaczy ,że kolektor dolotowy jest zalewany gazem. Jak uruchamiasz na benzynie to...
Moim zdaniem błądzisz. Nie zrobisz z wtrysku jednopunktowego (nawet pod postacią 4 zrównoleglonych wtryskiwaczy) wtrysku sekwencyjnego. Oprócz normalnej pracy przy ustalonych obrotach i obciążeniu (jazda ze stałą prędkością) ECM obsługuje rozruch - wtedy wtryskiwacze pracują najczęściej asynchronicznie oraz przyśpieszanie, gdy mogą wtryskiwać dodatkowe...
Na ostatnim obrazie możemy zobaczyć silnik z kolejno zaznaczonymi: 1.Czerwona podwójna strzałka - kolektor dolotowy (plastikowy) 2 Żółta podwójna strzałka - przepustnica 3.Zielona podwójna strzałka - obudowa filtra ( ślepa kiszka) 4.Niebieska linia - miejsca diagnostyki uszkodzonych uszczelek ( patrz dalej opis)
MERCEDES-BENZE (W211) 500 (273.960) 2005 - 2009 Uwaga: Zawsze wymieniać śruby rozciągliwe i nakrętki samoblokujące Głowica cylindrów http://obrazki.elektroda.pl/9296007200_1... Powiększ Głowica cylindrów (śruby) (Gwinty lekko nasmarowane) » Patrz 'Informacje dodatkowe' Etap 1 (Śruby 1 - 10)20 (Nm) Etap 2 (Śruby 1 - 10)50 (Nm) Etap...
trzeba coś wykluczyć, to na początek benzynę w spraye i psiknąć w kolektor dolotowy podczas pierwszego kręcenia,
Zaworek nie ma nic do odpalania tego silnika.
Jak masz motor wyciągnięty to zrzuć kolektor i czyszczenie mechaniczne plus chemia . Ja używam K2 preparatu do mycia silnika , ale nie ma co się oszukiwać że też zalegający żużel tak łatwo sama chemia bez czyszczenia mechanicznego zejdzie . Ciepła woda, ciśnienie też pomaga W tym silniku nie ma, że tak powiem tradycyjnego kolektora dolotowego, jest...
nieszczelny kolektor dolotowy czyścić kolektor dolotowy kolektor dolotowy wymiana
ustawienia atheros ar5007 mapamap karcie notebook apple
ricoh wezwij serwis makita dmr115
Wejście AUX w Fiat Grande Punto 2009 - lokalizacja i alternatywy Hotpoint zmywarka wybija bezpiecznik pod koniec cyklu – grzałka, zwarcie, upływ prądu