Ciśnienie kolektora ssącego na biegu jałowym Wyreguluj zawory. , to też może być przyczyną, ale nie pojawia się w jednym momencie tylko stopniowo. pozdrawiam
Pytanie z ciekawości. Skoro sensor MAP mierzy ciśnienie kolektora ssącego, a podczas rozruchu to ciśnienie nie wzrasta, to co może jeszcze zawodzić?
Nowa uszczelka nic nie da. Możesz składać na silikon i też będzie ciekło. Problemem nie jest uszczelka, tylko zbyt duża ilość oleju w kanale dolotowym. Albo odma jest uszkodzona, i nie daje rady separować oleju - ale odma siedzi w pokrywie zaworowej i kosztuje koło 600 zł, ponoć są dostępne regenerowane - albo masz zbyt duże ciśnienie w komorze korbowej....
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
Po pierwsze czy widziś ciśnienie kolektora ssącego? powinno być ok. 340, po drugie czas wtrysku powinien wynosić ok 3,4 a nie 7. po trzecie ciśnienie za małe , stawiam na podparte zawory co jest nagminne w tych silnikach szczególnie przy gazie. ( a tak nawiasem uwielbiasz renault espace). Pozdrawiam
Wiesz co przeczytałem cały post jeszcze raz i zapytam czy ty sprawdziłeś ciśnienie kolektora ssącego na compie i czy sprawdziłeś przewód od map sensor do kolertora ssącego ( taki wężyk od kolektora do czujnika który jest na przegrodzie, kontrolka będzie migać) i wszystkie inne podciśnienie, objawy są podobne
Niech nie czytają błędów tylko parametry, jakie zakresy działania sondy, jakie ciśnienie kolektora ssącego, porzucanie zapłonu?, brak mocy? A co do żony to moja też mocno nie deptała i jeździła spokojnie, ale teraz jeździ z kim innym.
Kodów migowych tam nie znajdziesz - tam jest komunikacja PWM - najprościej to jakimś fejsem na ELM'ie się połączysz. Tylko że ten silnik nie jest za bardzo diagnozowalny. Jeżeli pompa jest OK, ciśnienie sprężania również - sprawdź czy zawór nadciśnieniowy turbiny nie jest cały czas otwarty - jest on sterowany ciśnieniem z kolektora ssącego, często się...
Diagnosta zaślepił wężyk idący do zaworu egr ale błąd nadal wyskakiwał. Żałosny ten diagnosta. Nawet biedak nie ma pojęcia, że układ EGR jest sterowny podciśnieniem i nie ma nic wspólnego z układem sterowania ciśnieniem doładowania. Jeśli zostały sprawdzone trzy wężyki wychodzące z elektrozaworu N75 na ich drożność (ten wychodzący do rury dolotu powietrza...
Właśnie widac, że masz nie podpięte podciśnienie z kolektora do reduktora (do tego mosiężnego króćca z otworem fi 4). Połączyć z wężykiem (poprzez trójnik), który łączy prawy króciec MAP na czujniku i idzie do kolektora, oznaczony poglądowo na niebiesko, lub bezpośrednio do kolektora ssącego. Dlatego ciśnienie 1,8 ale i tak w jakimś zakresie powinno...
Kolego sprawdź katalizator czy nie jest przytkany . Miałem kiedyś taki przypadek ze wtryski już niedomagały i sporadycznie pod górę zapalał sie blad doładowania powietrzem.
O matko a może tylko słyszysz jak zasysa powietrze? Jeśli głowice są po regeneracji a z jakiegoś powodu spaliny wracają się do kolektora ssącego to albo nie ma luzów na zaworach albo skopany jest remont. Żeby się upewnić czy zawory są szczelne trzeba by sprawdzić ciśnienie sprężania. Możesz odkręcić kolektor ssący i zakręcić ręcznie silnikiem. Będzie...
To jest ciśnienie w kolektorze ssącym.
Po zamknięciu zaworu wydechowego w komorze spalania pozostaje jeszcze jakieś ciśnienie. W momencie otwarcia ssącego zaworu spaliny są wdmuchiwane do kolektora ssącego i zakłócają przepływ, równomierne napełnianie wszystkich cylindrów i przede wszystkim homogeniczność i proporcje mieszanki. A więc ten bajerek niweluje to zjawisko, co pomaga w ekologii....
Ja osobiście nie wierzę w test dymem - za niskie ciśnienie podawania. Kiedyś opisywałem swój „patent” na test sprężonym powietrzem. Tak do około 1,5 bara max. A potem osłuchiwanie okolic kolektora ssącego.
Kolego podepnij z powrotem do VAGA sprawdź ciśnienie doładowania w wartościach rzeczywistych może być uszkodzony lub zaolejony czujnik ciśnienia doładowania wtedy sterownik błędnie odczytuje ciśnienie doładowania i sterownik ogranicza moc turbiny. Może być zaworek n75,może być nieszczelny układ od turbiny do kolektora ssącego. Powodów jest multum.
Jaki silniczek?
sprawdź czy cewki działają ,jeżeli tak to jest inny problem(wyciągaj cewki osobno i słuchaj czy dają iskrę), co do cewek wsadziłeś najlepsze jakie są i nie robi to różnicy dla kompa, sprawdź ciśnienie kolektora ssącego i rezystor pedału gazu . Jeżeli chodzi o sterownik to czasem padały końcówki mocy na cewki ale przy dodaniu gazu nie gasł tylko gubił...
Najprawdopodobniej będzie uszkodzony lub nie taki czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym, miałem podobny przypadek w twingo
Jeśli myślę logicznie to zanieczyszczony DPF spowoduje wzrost ciśnienia spalin co za tym idzie wtłaczanie ich do kolektora przez EGR ,zamulenie silnika i ograniczenie doładowania .Zawór EGR reguluje na podstawie różnic przepływomierza przez uchylanie zaworów bo są tam 2 połączone sprężyną a impulsy PWM wypychają rdzeń cewki programowo,gazy pod większym...
Jakie ciśnienie na rampie podczas kręcenia?
Ten z jednym pinem jest na zegar, Ciebie interesuje ten drugi, na 2 przewody. MAP to właśnie czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Powodzenia.
Pojedź do tego mechanika i niech sprawdzi czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (czujnik podciśnienia) napisz czy samochód ma instalację LPG bo to ważne pozdrawiam.
Dzień dobry. Mam Scenica 1 9dCI 130 koni, niedawno kupionego. Tuż po zakupie sterownik silnika wskazal błąd P012B przy wyprzedzaniu na 5 biegu. Wymieniony został filtr powietrza, bo był zawalony na czarno, oprócz tego był wymieniony rozrząd i filtr paliwa. Dziś w trasie sytuacja się powtórzyła, wystąpił ten sam błąd przy wyprzedzaniu na 5 biegu. Odczytywałem...
Dotyczy to ciśnienia w kolektorze ssącym. Mierzy je map sensor ale błąd nie musi oznaczać że on jest uszkodzony. Posprawdzaj wężyki podcisnien, węże od powietrza generalnie wszystko gdzie może być ubytek (lewe powietrze).
witam, dokładnie ten sam problem, jednakże poradziłem sobie po cięzkich bojach. sprawdz czujnik temperatury cieczy nowy 35zl, silniczek krokowy czy sie nie zanieczyścił,czujnik ciśnienia kolektora ssącego, i na koniec zapłon ustawić na lampe najleppiej, ewentualnie fałszywe powietrze moze łapac pod przepustnica , krokowym,no i w całej reszcie powiązanej...
Zmierz podciśnienie w kolektorze ssącym. Zmierz ciśnienie oleju jeżeli są regulowane hydraulicznie zawory lub luzy zaworowe. Sprawdź drożność kolektora ssącego.
Podłączyłem swojego seata cordobę 1999r.model [93-99] 1.9 TDI 90KM AHU do kompa i wyszło, że ma aktywny błąd czujnika ciśnienia kolektora ssącego. Zaraz po wykasowaniu byka auto lepiej się zbierało, ale długo to nie trwało - dalej jest mułowate. Dowiedziałem się, że owy czujnik u mnie znajduje się w sterowniku silnika.Czytałem że może być uszkodzony...
Możliwe, że wyciek jest tylko wtedy, gdy płyn się nagrzeje i wzrośnie ciśnienie w obiegu. Wtedy nie zauważysz, bo od razu odparuje. Najlepiej nabić zbiornik powietrzem około 8 psi i patrzeć/słuchać, skąd ucieka płyn lub powietrze, jeśli jest niski poziom płynu.
Z logu wychodzi że odcina turbo bo przeładowuje. Zdejmij gruszkę z turbo i sprawdź czy ośka klapki się nie przycina. I czy sama gruszka jest szczelna. https://obrazki.elektroda.pl/9722470900_... https://obrazki.elektroda.pl/9722470900_...
Witam To już mój drugi temat na forum, ale przejdźmy do rzeczy :) Zakupiłem niedawno od kolegi Miernik Ciśnienia Turbo. I tutaj pojawia się pytanie do was: Gdzie podłączyć wężyk, który będzie mierzył ciśnienie? Pod rurę od kolektora ssącego? Silnik to 1.6td bez coolera :)
Teraz kręci 3 i nawet 3,2 bar czyli ok. Nie ok bo powinien trzymać równe 3 bary w stosunku do ciśnienia w kolektorze ssącym, ale powiedzmy że to błąd pomiaru. Sprawdziłeś jak z utrzymywaniem ciśnienia po zgaszeniu?
Skoro zawór n75 jest ok i kierownica turbo też to ciśnienie doładowania powinno być w porządku. Możliwe że czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym działa nie poprawnie. Załóż manometr w kolektor ssący i przejedz się. Jak ciśnienie będzie ok to czujnik do wymiany a jak nie będzie ok to na pewno nie możesz mieć dobrej kierownicy albo jej sterowania.
kolektor ssący teraz ma zdjęty egr też a pompa paliwa w zbiorniku daje aż wężyki przy filtrze prostuje.Teraz moje pytanie jeżeli mam rozebrany dolot to czy on mi odpali bez egr kolektora i intercooler rozpięty.Po wymianie kolektora na nowy poskładałem wsio odpalił na 15 sekund i zgasł.Auto do mnie przyjechało ponieważ pod kolektorem ssącym dmuchało...
Pierwszy to od zmiennej długości kolektora ssącego, a dokładniej elektrozaworu nim sterującego (lub okablowania) W sumie mało istotny. Drugi to błąd składu mieszanki, tu przyczyn może być wiele, przepływomierz, ciśnienie paliwa, wtryski, EVAP itd.
P2023 dotyczy sondy lambda (jej grzałki) - do sprawdzenia połączenia i sonda. P0108 dotyczy ciśnienia w kolektorze ssącym. Nie wiem, czy masz przepływomierz, czy tylko map sensor, ale jedno z tych dwóch może być przyczyną, jak również nieszczelność kolektora ssącego, albo jak gdzieś mi mignęło na jakimś forum zagranicznym nieszczelność lub niedrożność...
co wstawić żeby wraz ze wzrostem podawanego paliwa przepływomierz podawał więcej powietrza to włąśnie przepływomierz podaje sygnał o przepływie a komputer silnika tzw. ecu zwiększa dawkę. W pompie mechanicznej od tego jest nastawnik pneumatuczny z węzykiem z kolektora ssącego(większe ciśnienie w kolektorze=wiecej paliwa). A tak O.T. to maski nawet...
Sprawdź czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym numer seryjny chyba 39200-2F000 koszt 130 zł - u mnie pomogło
Podstawowe pytanie: Jaka wartość napięcia dochodzi do czujnika? Jak wygląda charakterystyka jego pracy? Należy pamiętać, że sam czujnik jest zapewne dobry, lecz, np. zapchany filtr powietrza, czy nieszczelności w układzie dolotowym, mogą zakłócać jego pracę!
Sprawdź filtr powietrza , i ciśnienie sprężania.
Ale tylko to jest stałe: 17812 - Układ recyrkulacji spalin P1404 - 35-00 - niewykonane nastawy podstawowe 17847 - Potencjometr zaworu recyrkulacji spalin (G212) P1439 - 35-00 - błąd nastaw podstawowych 17564 - Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (G71) P1156 - 35-00 - przerwa / zwarcie z masą 16497 - Czujnik 1 temperatury zasysanego powietrza (G42)...
Map sensor mierzy ciśnienie różnicowe : jedno to różnica ciśnienia gazu i ciśnienia w kolektorze ssącym, drugie to podciśnienie w kolektorze względem atmosferycznego, Jeśli masz brak wskazań ciśnienia to instalacja nie będzie prawidłowo działać z powodu braku korekt od ciśnienia - i nic tu nie da ustawianie na manometr . Napraw lub wymień map. Najlepiej...
Jakie ciśnienie masz w kolektorze ssącym na wolnuch obrotach? Sprawdź szczelność kolektora ssącego i egr, czasem uszczelka pod egr przepuszcza, i jeszcze jedna sprawa, ten zaworek na filtrze powietrza czy działa poprawnie?
Odłącz wężyk od regulatora ciśnienia paliwa do kolektora ssącego i zaślep jeżeli w tym silniku występuje i jest podłączony na przeciw czwartego cylindra.
Niebieski pytajnik - czujnik temperatury powietrza w dolocie. Czerwone to MAP sensor - a nie czujnik położenia przepustnicy. MAPsensor czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Czujnik położenia przepustnicy (TPS) po prawej stronie - ten pierwszy od dołu. Wtyczka po prawej wyżej to do silnika krokowego. Żółta wtyczka - na podstawie zdjęcia nie powiem.
Sprawdź czujnik ciśnienia kolektora ssącego (map sensor).
Cewki z pierwszego na czwarty nie zamieniłeś? Pierwszy jest od skrzyni biegów. Białe świece na 1 i 2 czyli uboga mieszanka. Lewego powietrza nie ssie? Ciśnienie w kolektorze ssącym na wolnych jest trochę za wysokie. Powinno być około 30kPa. Może serwo hamulców dziurawe?
Moze gdzies przeciek powietrza jest
Kolejna kwestia to jak bardzo ta Scania kopci bo ogólnie to Scania lubi se zakopcić np przy zmianie biegów. Turbosprężarka zregenerowana?? Pierwsze pytanie: dlaczego była regenerowana a drugie pytanie to czy jest zregenerowana poprawnie?? Pasowałby po pierwsze sprawdzić szczelność dolotu i intercoolera (baaaaaaaaardzo częsta usterka w Scanii) i podmienić...
Z16XEP nie ma przepływomierza.Te dwa przewody to czujnik temperatury zasysanego powietrza.Do obliczenia dawki korzysta z czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym i jeszcze paru parametrów.Pozdrawiam.
Jeżeli masz dokładnie taki sam reduktor to to co zaznaczone w kółku powinno iść do kolektora ssącego - ma być tam podciśnienie podłączone. Ten króciec nad nim to zawór bezpieczeństwa - nakładasz wężyk i puszczasz gdzieś pod auto - jak będzie zbyt duże ciśnienie na reduktorze to wyleci przez ten króciec. Ten grubszy na środku parownika to wyjście fazy...
Jeśli to jest ten model silnika co myślę a z opisu usterki wynika , że tak to w pokrywie zaworów jest zawór który upuszcza ciśnienie ze skrzyni korbowej do kolektora ssącego . U ciebie ten zawór jest uszkodzony , niestety żadnej reperaturki tego zaworu nie spotkałem , więc jedyne wyjście to wymiana całej pokrywy (może być używka byle sprawna) .
Czujnik ciśnienia doładowania, ten w kolektorze ssącym. Przekroczenie zakresu pomiaru lub zwarcie, przerwa...
To sprawdź czy się obraca, i jeszcze powinien być przewód z kolektora ssącego do pompy wtryskowej który steruje dawką paliwa poprzez ciśnienie powietrza w kolektorze dolotowym.
uszkodzony uklad doładowania przeciez vag wszystko powiedział
Może inne modele z TME http://www.tme.eu/pl/katalog/artykuly.ph...
Sprawdź szczelność kolektora ssącego czy nie zaciąga lewego powietrza ciśnienie paliwa.
Cześć jeśli silnik rzeczywiście pracuje tylko na 3 4 cylindrach proponuję podać mu trochę samostartu do kolektora ssącego jeśli praca silnika się poprawi to prawdopodobnie jest jakiś problem z impulsami do wtrskiwaczy. Jeśli nie będzie znacznej poprawy proponuję sprawdzić ciśnienie sprężania. Zakładam oczywiście ze układ zapłonowy jest ok i silnik pali...
Witam potrzebuje sprawdzić czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym i jakie ma mieć wartości mam bmw 530d e-39 2002r 193km w automacie
(Czujnik ciśn./temp. w kolektorze ssącym) (montowane opcjonalnie). Podzespół <Czujnik ciśn./temp. w kolektorze ssącym> znajduje się przy kadłubie silnika, od strony zasysania. Według bosch esitronic.
Już jakiś czas zastanawiam się jak podłączyć manometr do układu ssącego albo jak zmierzyć rzeczywiste ciśnienie w kolektorze ssącym? A co do ciśnienia 2 bary przy 1800 obr to w kolektorze a nie ciśnienie doładowania. Pewnie mój błąd. Chodzi mi o to że w trakcie wzrostu obrotów mam skoki ciśnienia w kolektorze. Komputer to wyłapuje i koryguje ale z opóźnieniem...
Witam koledzy. Temat zamykam, pacjent uzdrowiony. Skończyło się na wymianie sterownika, wentylator przestał działać , choć parametry ciśnienia w kolektorze ssącym pozostały takie jak w poprzednim sterowniku.
Sprawdź czy nie jest pęknięty wężyk od czujnika ciśnienia kolektora ssącego(czujnik przymocowany jest na ścianie grodziowej)
Może masz zatkany filtr paliwa(jest pod spodem auta,koło zbiornika),sprawdz jeszcze rurkę gumową,która idzie od reduktora ciśnienia paliwa do kolektora ssącego(ma za zadanie zwiększą ciśnienie paliwa w momencie kiedy wzrastają obroty silnika)-lubi ta rureczka spadać,no i jak to nie pomoże to dobrze byłoby zmierzyć ciśnienie z jakim pompa podaje paliwo.Pozdrawiam.
Wymieniłem 1. sony lambda 2. przepustnicę 3. przepływomierz 4. czujnik ciśnienia 5. czujniki na kolektorze ssącym ( par paliwa i ciśnienia kolektora) 6. sprawdziłem działanie zaworu zwrotnego turbina przewód ssący łącznie z wymianą zaworka sterującego 7. świece 8. cewki 8. katalizatory 9. zawór regulacji zmiennych faz rozrządu Kolektor ssący nie zawalony...
Ciśnienie w kolektorze ssącym powinno się zawierać dla silnika rozgrzanego, pracującego na obrotach biegu jałowego od 330- 410 mBar Jak w kolektorze ssącym by było ciśnienie to byś się zabił przy pierwszym hamowaniu. Mowa oczywiście o silniku bęzynowym
Sprawdź czy nie jest pęknięty wężyk od czujnika ciśnienia kolektora ssącego.
Bardzo dziękuje za pomoc , miałeś racje . Jestem kilka dni po wymianie uszczelki pokrywy zaworów , uszczelek wtrysków oraz uszczelek kolektora ssącego i sucho . Uszkodzona była jedna warga uszczelki pokrywy zaworów w okolicy drugiej świecy , dokładnie było widać dopiero po zdjęciu kolektora ssącego . W samym kolektorze był delikatny film olejowy ewidentnie...
Witam! Ja chyba zatopię ten samochód w jakimś stawie:) Tragedia, znowu strzela mi w kolektor ssący i rozwala filtr powietrza. Miałem te problemy jakieś pół roku temu, ale problem powrócił, sprawdziłem wszystkie połaczenia elekryczne, wymieniłem świece na nówki do gazu(zaznaczam że poprzednim razem to własnie dzięki wymianie świec propblem ze strzelaniem...
Pokaż mi odmę co leci przed turbiną bo ja wszystkie widziałem podłączone do kolektora :D Choćby 2.0tdi,1.5dci...zresztą pomysl,jak silnik turbodoładwany może mieć puszczone odpowietrzenie skrzyni korbowej do kolektora ssącego gdzie panuje ciśnienie.
Czujnik map jest uszczelniony za pomocą o-ringa, otwór o średnicy bodajże 8mm, jaka tam musiała by być dziura, żeby było czuć opary paliwa ? Ja bym szukał przyczyny gdzie indziej: węże odmy, miejsca jej łączenia z kolektorem http://obrazki.elektroda.pl/8869093700_1...
Ile masz tam pinów
Witam! Prowadzę zakład montażu instalacji gazowych w samochodach i miałem przypadki jakie opisujecie z BMW E-36 . Nie montowałem tzw. zaworu "stop", natomiast pomagała dokładna regulacja systemu zasilania gazem. Ważne jest miejsce zamontowania reduktora tzn. jego odległość od miksera . Chciałbym jednak przestrzec przed zbytnim lekceważeniem "strzałów...
Kolego ona chyba nie ma przepustnicy. Ma czujnik ciśnienia kolektora ssącego i czujnik temperatury powietrza dolotowego. Nie mam pojęcia jakie powinny być prawidłowe wartości
Kolego nie ma się co żołądkować, ja tylko staram się wyciągnąć sens z tego co piszesz, może to opacznie czasem wg Ciebie robię - trudno. A to ze masz prinsa pierwszej genaracji tyle lat to nie znaczy zeVSI 2 musi działać tak samo Tu masz rację i ja to też zaznaczyłem. i wszystko musi opierać się o reduktor . Ale niestety tak jest, że jak reduktor nie...
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
Ten wężyk jest po to aby wyeliminować w tej komorze z której wychodzi ciśnienie powstające na wskutek ruchu metalowej membrany Tak, a jak ktoś ma tam, w tym króćcu podciśnienie z kolektora ssącego, to oznacza, że membrana pękła i egr jest zepsuty
Ciśnienie w kolektorze ssącym 986 hPa. Nie zmienia się.
Weź kolego pod uwagę że każdy cylinder zasysa swoją dawkę powietrza która jest potrzebna i jedyne co jest minusem to brak ciśnienia w kolektorze ssącym w momencie kiedy turbina pracuje. sporo powietrza ucieka w momencie gdy turbina zaczyna pracować na WYŻSZYCH obrotach.
Integrator zrobił 128 kroków, czyli teoretycznie skończył się zakres regulacji dla pracy sondy.Możliwe przyczyny to dziura w kolektorze ssącym,niskie ciśnienie paliwa, uszkodzony przepływomierz.
To że pompa paliwa coś podaje to nie znaczy, że działa prawidłowo. Ciśnienie na listwie paliwowej winno wynosić w stosunku do ciśnienia w kolektorze ssącym około 3 bary. Podłącz manometr i sprawdź działanie zaworu regulacji ciśnienia paliwa (korektor sterowany podciśnieniem z kolektora). Jeżeli na pracującym silniku wtryśniesz odrobinę paliwa do kolektora...
Odma, to element który jest nad pokrywą zaworów, połączony z przewodem dostarczającym powietrze do kolektora ssącego?
W kolektorze ssącym masz ciśnienie, a nie podciśnienie. Ciśnienie dodaje paliwa w pompie wtryskowej.
Program LPG podaje że masz nieprawidłowe ciśnienie w kolektorze ssącym- sprawdź przewód do czujnika podciśnienia i sam czujnik . Jeśli sterownik gazu widzi nieprawidłowe podciśnienie to źle dawkuje wtrysk gazu
Sprawdź szczelność kolektora ssącego.
W silnikach z wtryskiem elektronicznym nie ma stalego cisnienia paliwa a zmienia sie ono wraz z obciazeniem tj zalezy od podcisnienia. Przyklad: Bieg jalowy - 2.5 bara natomiast wcisniecie pedalu do oporu powoduje wzrost cisnienia chwilowy nawet do 5 bar (malutka chwila zapobiega zubozeniu sie mieszanki przy intensywnym doplywie powietrza a musi byc...
Witam Mówisz i masz... Czujnik powietrza doładowującego (ciśnienia i temperatury). Czujnik temperatury to czujnik typu NTC (jego opór zależy od temperatury). Jeśli temperatura wzrasta, rezystancja czujnika maleje. -20 stopni Celsjusza: 11,8-14,9 kiloomów +/-0 stopni Celsjusza: 4,5-6,3 kiloomów +20 stopni Celsjusza: 2,2-2,6 kiloomów +40 stopni Celsjusza:...
Nie miałem dojścia do wasa parametry sprawdziłem texą 1.Obroty silnika-903 2.Ilość wtrysku-3,57-4,12 3.Czas trwania(ustalony) Dodano po 2 Skupiłem się na sprawdzeniu szczelności układu paliwowego (w każdych postach pisał o tym domex32) i znalazłem,ktoś zmieniał filtr paliwa i zamiast orginalnej nakrętki spustowej założył zakrętkę od napoi i tam delikatnie...
Ciśnienie bezwzględne kolektora 29.0 kPa ssącego Jaki dokładnie silnik ma ten Opel? Pytam bo coś się nie zgadza. Jak przepływomierz to skąd podciśnienie z kolektora dolotowego, czyli wskazanie MAP sensor? Dziurka, o ile jest(?), jest niewielka bo auto jeździ normalnie, czyli korekty wystarczają. Jak przy wymianie filtra pow mechanik niechcący zrzucił...
Komputer pokazał błąd ciśnienia w kolektorze ssącym. Czujnik wymieniony na nowy Ile Ci map pokazuje ? dubel ;)
Jeśli ciśnienie sprężania ok sprawdz plakiem czy nie podsysa powietrza uszczelką kolektora ssącego lub wkrętkami lpg
A jak można sprawdzic turbine? Nie jest zatarta, lekko się kręci. Natomiast na wejściu do kolektora ssącego są ślady oleju.
17957 P1549 ZAWÓR KONTROLNY CIŚNIENIA DOŁADOWANIA - ZWARCIE DO B- 17958 P1550 NIE PRAWIDŁOWE CIŚNIENIE W KOLEKTORZE SSĄCYM LUB CIŚNIENIE DOŁADOWANIA TAKIE INFORMACJE ZOSTAŁY WYŚWIETLONE NA KOMPUTERZE?? PROSZĘ O ODPOWIEDZ
Podglądnij na zgaszonym silniku jak i na odpalonym jakie ciśnienie widzi sterownik, czytając sygnał z czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym. Rozumiem że okablowanie sprawdzone żadna kostka nie wypadła, wszystkie podciśnienia na swoim miejscu? Nie słychać charakterystycznego syczenia w okolicach kolektora ssącego kiedy silnik uda się w...
Sprawdź te luzy zaworowe, bo na gazie bierze impuls tylko z sondy i potencjometra przepustnicy, przy benzynie + czyjnik ciśnienia w kolektorze ssącym( jak go ma). Jeżeli przy gazie sonda ma stałe napięcie to wygłada że gaz jest źle wyregulowany( 0.35 to mieszanka ubogai się nie zmienia), przy benzynie jeżeli jest zbyt wysokie ciśnienie kolektora to...
Czy ja wiem czy EGR potrzebuje katalizatora... oczywiście katalizator ogranicza przepływ spalin i tym samym zwiększa ciśnienie w kolektorze wydechowym, a zatem więcej spalin może pójść do kolektora ssącego. Ale to jest turbodiesel, a nie wolnossąca benzyna, więc jest tam turbina i ona powinna stawiać wystarczający opór.
Elektrozawór podłączony, wtyczka do ECU przerobiona, nie mogę tylko znaleźć podłączenia pod czujnik ciśnienia-kolektor ssący. Czy powinno to być połączone przez trójnik? Druga sprawa pod lewą lampą przednią znalazłem takie oto kostki, czy orientujecie się do czego to?
Renault Megane 1.6 16 V rok 2005 Mam problem z falowaniem obrotów, może ktoś pomoże. Została wymieniona przepustnica na nową oryginalną, jest zaadoptowana. Wymieniony kompletny rozrząd wraz z fazatorem i kołem pasowym. Wymieniony kanister oparów, zawór odpowietrzenia par paliwa, czujnik ciśnienia kolektora ssącego. Sody lambda obydwie też wymienione,...
Można jeszcze sprawdzić świece czy nie są zalane, czy nie ma paliwa na dnie kolektora ssącego, czy trzyma ciśnienie paliwa po wyłączeniu zapłonu przed dość długi czas itp itd, diagnostyka tego układu jest dość skomplikowana i wymaga specjalnych narzędzi i testerów. Możliwe że przelutowanie przekaźnika pomoże.
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia, czy nie leci paliwo z regulatora do kolektora ssącego, niebieski czujnik temperatury, tyle
czujnik ciśnienie kolektora ssącego wymiana kolektora ssącego kolektora ssącego objawy
schemat gramofonu magneto naprawa telefunken internet
fartuch ps663 dloadx konfiguracja
Wymiana pompy paliwa w Ford Puma 1.7 2000 Wymiana bezpiecznika w płycie indukcyjnej krok po kroku