Kolego sprawdź katalizator czy nie jest przytkany . Miałem kiedyś taki przypadek ze wtryski już niedomagały i sporadycznie pod górę zapalał sie blad doładowania powietrzem.
To jest ciśnienie w kolektorze ssącym.
Dzień dobry. Mam Scenica 1 9dCI 130 koni, niedawno kupionego. Tuż po zakupie sterownik silnika wskazal błąd P012B przy wyprzedzaniu na 5 biegu. Wymieniony został filtr powietrza, bo był zawalony na czarno, oprócz tego był wymieniony rozrząd i filtr paliwa. Dziś w trasie sytuacja się powtórzyła, wystąpił ten sam błąd przy wyprzedzaniu na 5 biegu. Odczytywałem...
Z logu wychodzi że odcina turbo bo przeładowuje. Zdejmij gruszkę z turbo i sprawdź czy ośka klapki się nie przycina. I czy sama gruszka jest szczelna. https://obrazki.elektroda.pl/9722470900_... https://obrazki.elektroda.pl/9722470900_...
Moze gdzies przeciek powietrza jest
Skoro zawór n75 jest ok i kierownica turbo też to ciśnienie doładowania powinno być w porządku. Możliwe że czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym działa nie poprawnie. Załóż manometr w kolektor ssący i przejedz się. Jak ciśnienie będzie ok to czujnik do wymiany a jak nie będzie ok to na pewno nie możesz mieć dobrej kierownicy albo jej sterowania.
uszkodzony uklad doładowania przeciez vag wszystko powiedział
W kolektorze ssącym masz ciśnienie, a nie podciśnienie. Ciśnienie dodaje paliwa w pompie wtryskowej.
Integrator zrobił 128 kroków, czyli teoretycznie skończył się zakres regulacji dla pracy sondy.Możliwe przyczyny to dziura w kolektorze ssącym,niskie ciśnienie paliwa, uszkodzony przepływomierz.
"Podczas jazdy przy podłączonym VAGu turbina pracowała dobrze przy około ~2500 rpm po dodaniu gazu do podłogi niestety zaczeła już podawać jakieś złe wartości" I sam sobie odpowiedziałeś. Nie działa układ ograniczający ciśnienie doładowania. Jeżeli wężyki podciśnieniowe są całe jak piszesz to albo są przytkane albo nie działa zaworek N75. Sprawdzić...
Cewki z pierwszego na czwarty nie zamieniłeś? Pierwszy jest od skrzyni biegów. Białe świece na 1 i 2 czyli uboga mieszanka. Lewego powietrza nie ssie? Ciśnienie w kolektorze ssącym na wolnych jest trochę za wysokie. Powinno być około 30kPa. Może serwo hamulców dziurawe?
Ciśnienie w kolektorze ssącym powinno się zawierać dla silnika rozgrzanego, pracującego na obrotach biegu jałowego od 330- 410 mBar Jak w kolektorze ssącym by było ciśnienie to byś się zabił przy pierwszym hamowaniu. Mowa oczywiście o silniku bęzynowym
O matko a może tylko słyszysz jak zasysa powietrze? Jeśli głowice są po regeneracji a z jakiegoś powodu spaliny wracają się do kolektora ssącego to albo nie ma luzów na zaworach albo skopany jest remont. Żeby się upewnić czy zawory są szczelne trzeba by sprawdzić ciśnienie sprężania. Możesz odkręcić kolektor ssący i zakręcić ręcznie silnikiem. Będzie...
Jakich pompowtrysków?
Ciśnienie w kolektorze ssącym 986 hPa. Nie zmienia się.
Program LPG podaje że masz nieprawidłowe ciśnienie w kolektorze ssącym- sprawdź przewód do czujnika podciśnienia i sam czujnik . Jeśli sterownik gazu widzi nieprawidłowe podciśnienie to źle dawkuje wtrysk gazu
17957 P1549 ZAWÓR KONTROLNY CIŚNIENIA DOŁADOWANIA - ZWARCIE DO B- 17958 P1550 NIE PRAWIDŁOWE CIŚNIENIE W KOLEKTORZE SSĄCYM LUB CIŚNIENIE DOŁADOWANIA TAKIE INFORMACJE ZOSTAŁY WYŚWIETLONE NA KOMPUTERZE?? PROSZĘ O ODPOWIEDZ
Dzień dobry udało się może rozwiązać problem bo mam takie same objawy jak wysteruje testerem silnik o zniósł zaworów to auto chodzi poprawnie i ciśnienie w kolektorze ssącym jest między 500 a 600 mini barów Jeśli tego nie zrobię to ciśnienie ma 50 mini barów
Wydmuchuje ciśnienie przez kolektor ssący
Witaj, jakie masz ciśnienie w kolektorze ssącym na biegu jałowym i na wyłączonym silniku?
Map sensor mierzy ciśnienie różnicowe : jedno to różnica ciśnienia gazu i ciśnienia w kolektorze ssącym, drugie to podciśnienie w kolektorze względem atmosferycznego, Jeśli masz brak wskazań ciśnienia to instalacja nie będzie prawidłowo działać z powodu braku korekt od ciśnienia - i nic tu nie da ustawianie na manometr . Napraw lub wymień map. Najlepiej...
Sprawdź ciśnienie w kolektorze ssącym.
Od czegoś trzeba zacząć,a to są rzeczy podstawowe. Nie znam tego silnika,ele poszukaj też czegoś takiego jak zawór PCV. Jest odpowiedzialny za wietrzenie skrzyni korbowej i jest wyprowadzany z dolnej odmy. Jego zatkanie też powoduje że na wolnych może nie działać jak trzeba. Prawdopodobnie skończy się na wymianie MAP sensora,o ile rzeczywiście wszystkie...
Jak w każdym aucie zasilanym benzyną, olejem napędowym, gazem . No nie do końca, w niektórych nowszych samochodach benzynowy na marne szukać filtra paliwa bo go po prostu nie ma, jedyna filtracja to ta zapewniana przez sitko na pompie paliwa. Tu akurat jest pełnoprawny filtr paliwa i warto też go sprawdzić. Instalacja LPG raczej nie będzie tu miała...
Proste. Na zimnym silniku sprawdzasz co widzi ten czujnik. Tj temperatura powietrza oraz ciśnienie w kolektorze ssącym
To jest rzeczywiście regulator ciśnienia i jeżeli podczas pracy nie wypływa z niego paliwo to jest sprawny. Rurka jak widać połączona jet z filtrem powietrza czyli ciśnieniem atmosferycznym. Brak tej tej rurki nic nie zmieni, ciśnienie w filtrze powietrza i na zewnątrz będzie takie same (nie w kolektorze ssącym). Jak wiadomo ciśnienie atmosferyczne...
Rozumiem. Mam jeszcze pytaanie... Czy może mieć na to wpływ delikatnie przestawiony rozrząd? Czy ciśnienie w kolektorze ssącym przy 1200obr 0.32bara jest prawidłowe?
Ok dzięki a ciśnienie w kolektorze ssącym nie jest za duże? Tu jeszcze z poprzednich dni daje Ogólnie czasami na zimnym się dławił i przerywa podczas jazdy na którymś wykresie pokazuje jakby za dużą dawkę paliwa 1239408 1239413 1239407 1239409 1239410 1239411 1239412
Trochę wysokiego ciśnienie paliwa ale raczej nie ono jest tutaj problemem. Czy auto ma LPG? Zazwyczaj to wina nieszczelności układu dolotowego. Można sprawdzić ciśnienie w kolektorze ssącym ale przez falowanie obrotów może być ono zawyżone. W blokach pomiarowych można je odczytać.
a jakie powinno być to ciśnienie w kolektorze ssącym??
Jest to Map Sensor. Czujnik zliczający ciśnienie w kolektorze ssącym. Może być uszkodzony, lub nieszczelny jest.
Dziś auto odpaliło od tak, po podłączeniu do komputera wyskoczyły błędy czujnika temperatury, ciśnienie na kolektorze ssącym i sygnał autoryzacji kierowcy.
Sprawdzałeś odczyty z pedału gazu? Jakie ciśnienie w kolektorze ssącym widzi sterownik silnika na zgaszonym silniku a jakie na pracującym na biegu jałowym?
Ciśnienie kolektora ssącego na biegu jałowym Wyreguluj zawory. , to też może być przyczyną, ale nie pojawia się w jednym momencie tylko stopniowo. pozdrawiam
Ogólnie po obserwacji obrotów zauważyłem, że podczas tego spadku mocy i powrotu obroty spadły z 1420 na 1410 i po ułamku sekundy wróciły na 1420 obr/min - to jest tyle co luz na kole dwumasowym, o tyle samo spadają obroty, jak puszczę i wcisnę gaz podczas płynnej jazdy, więc ten czujnik raczej odpada. Ale udało się zaobserwować, że w momencie spadku...
Jak w temacie proszę o ocenę logów Grupa 000 (Log statyczny): http://vaglog.pl/log-000_OU88OY.html Grupa 003 (Log dynamiczny): http://vaglog.pl/log-003_q3O2Q.html Grupa 011 (Log dynamiczny) http://vaglog.pl/log-011_gj2Dz4.html Ostatnio pojawił się błąd 00575 Ciśnienie w kolektorze ssącym - różnica w regulacji.
Może uszkodzony jest czujnik mierzący ciśnienie w kolektorze ssącym , ja jednak stawiam na dziurę w dolocie , sprawdź dokładnie IC może być pęknięty, dokładne oględziny dolotu są wskazane.
Ja bym tam jeszcze pomierzył ciśnienie w kolektorze ssącym i wskazania MAP-a.
To by miał byka "ciśnienie w kolektorze ssącym-powyżej ( poniżej) granicy adaptacji ( regulacji)"
Nie ma żadnego zaworu, ani usterki w nim, "tłoczek" działa tak jak powinien. Cofa go niskie ciśnienie w kolektorze ssącym a wysuwa sprężyna.
Gdzie ten drugi czujnik? Obok pierwszego - niebieski. A jak ciśnienie w kolektorze ssącym? Mapsensor sprawdzałeś?
Witam, ja bym zaczął od sprawdzenia zasilań sterownika być może masa jest słaba na sterowniku a błędu wcale nie musi pokazać, ja bym sprawdził ciśnienie w kolektorze ssącym również, to jest podstawa.
Jakie oznaczenie silnika?Silnik 1.6 ma cewki bezpośrednio na świecach to jak mogłeś wymienić kable ?Jest gaz?Zrób porządek z wypadaniem zapłonów na 1 i 3 cyl.Zobacz ciśnienie w kolektorze ssącym na zapłonie.
A co słychać w parametrach? EDIT: Silnik mechanicznie sprawny? Jakie ciśnienie sprężania ? Podaj czas wtrysku na gorącym silniku i ciśnienie w kolektorze ssącym
Zapieczone prowadnice turba lub zawory n75 lub g91. Błedy opisują wlaśnie te zawory i nieprawidłowe ciśnienie w kolektorze ssącym
A jak u ciebie z serwem od hamulca ? Może trzeba szukać przyczyny w tym miejscu. Może membrana serwa jest dziurawa lub zaworek zwrotny nie zamyka dokładnie i spada ci ciśnienie w kolektorze ssącym.
Faktycznie ciśnienie ma się zmieniać w zależności od ciśnienia w kolektorze ssącym. Ale w programie masz pokazane ciśnienie różnicowe. Im bardziej stałe tym lepiej.
Najprawdopodobniej będzie uszkodzony lub nie taki czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym, miałem podobny przypadek w twingo
Witam, czy ktoś może podać mi jakie ciśnienie pokazuje MAP w trakcie pracy silnika, na wolnych obrotach i przy wciśnięciu gazu? Silnik jest wolnossący.
Gdybyś miał wakuometr, to mógłbyś porównać ciśnienie w kolektorze ssącym po wykręceniu pierwszej sondy. Zasadniczo niby taka możliwość by była, chociaż pękające po schłodzeniu katalizatory to była przypadłość Daewoo chyba.
Nie trzeba robić adaptacji przepustnicy. Jak masz zaślepiony EGR to może być błąd - nieprawidłowy sygnał ciśnienia w kolektorze ssącym. P017-ciśnienie w kolektorze-zwarcie - to cały opis tego błędu? Zwarcie do czego, do plusa? Czy EGR jest dalej zaślepiony i czy P0106 występuje razem z P017?
Witam. Mam problem z peugeotem 207 1,6 benzyna 109KM 2006. Auto słabo wkręca się na obroty i na wolnych obrotach nierówno pracuje. Wszystko co możliwe przełożone z innego auta i dalej to samo. Z odczytu parametrów wynika, że ciśnienie w kolektorze ssącym jest nieprawidłowe ok 500-600kPa i czasy wtrysków ponad 6ms, a na bardzo rozgrzanym silniku 5,12....
hmmmm....Jakie ciśnienie? Przed pompą CR, za pompą ( na szynie), w kolektorze ssącym, wydechowym?
Powietrza jakby trochę za dużo wciąga. Masz jak sprawdzić ciśnienie w kolektorze ssącym? Napisz jeszcze jakie masz elementy instalacji gazowej. Nie było problemu z szarpaniem na zimnym na gazie? Jeśli tak to jak został rozwiązany?
Nie ma EGR, intercoolera, najprostszy układ - turbo - kolektor ssący
Ze strony elektrycznej mam jedynie komunikat: zbyt wysokie ciśnienie w kolektorze ssącym. Komunikat jest mniej wiecej taki: masa powietrza zbyt duża. Zdecyduj się który masz komunikat, o to są dwie różne sprawy.
to dlaczego wcześniej działały poprawnie pięknie ciągła itp nie było nawet słychać jak z bp na gaz się przełączyła,gorsza sprawa z tym jak chce wgrać mapę to pod koniec zgaśnie i zbyt niskie ciśnienie w kolektorze ssącym i co to może być nie mam źielonego pojęcia
czy na przewodzie OUT z N75 który idzie do gruchy powinienem czuć jakiś powiew powietrza Tak jeśli MAP sensor da sygnał do ECU że jest za wysokie ciśnienie w kolektorze ssącym , to ECU wtedy wysteruje N75 i powinno być czuć powiew. Na wolnych obrotach nic tam Ci nie dmuchnie .
Sprawdź oprogramowaniem diagnostycznym ciśnienie w kolektorze ssącym, może to być tylko uszkodzenie zegara. U znajomego był podobny efekt, uszkodzony był filterek na przewodzie do czujnika ciśnienia zegara doładowania. Jeśli auto nie straciło mocy, nie syczy itd itp to nie ma co szukać usterki - ale należy zacząć od diagnostyki.
Ten z jednym pinem jest na zegar, Ciebie interesuje ten drugi, na 2 przewody. MAP to właśnie czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Powodzenia.
To nie jest żadna usterka.Tak jest w każdym silniku,dźwięk jest jedynie inny z uwagi na konstrukcję pokrywy klawiatury ,tego co ma pod spodem i umiejscowienia samego wlewu. To że spaliny się wydobywają to też jest normalne,bo niby którędy miały by się wydobywać. Diesel doładowany jest silnikiem w którym ciśnienie w kolektorze ssącym zawsze jest wyższe...
Nie podłączaj go wcale i już. Bo niby po co? Podejrzewam że warunki do zapisania błędu 24 nawet nie wystąpią przy takim zastosowaniu silnika. Nie wiem jak w tym, ale w Oplowskim multec-u trzeba było aż około 20s hamować silnikiem (niskie ciśnienie w kolektorze ssącym) żeby błąd wyskoczył.
Pojedź do tego mechanika i niech sprawdzi czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (czujnik podciśnienia) napisz czy samochód ma instalację LPG bo to ważne pozdrawiam.
Najlepiej podłączyć oscyloskop pod przewód sygnałowy czujnika ciśnienia i sprawdzić przebieg sygnału. I ewentualnie sprawdzić ciśnienie w kolektorze ssącym mechanicznym zegarem. Ale szczerze wątpię żeby takie tam było gdyż nigdy mi się nie zdarzyło więcej niż 1,7 bara na maksymalnych obrotach bez obciążenia.
Pewną wskazówkę odnalazłem na forum tunerów. Ujemny kąt wyprzedzenia zapłonu jest skutkiem niepoprawnie działającej regulacji biegu jałowego, wynikającego głównie z zasysania lewego powietrza, źle pracującej przepustnicy (elektrycznej), lub sygnałów z czujników. No tak, z informacji producentów ECU wynika, że w celu uzyskania płynnego biegu jałowego...
Dotyczy to ciśnienia w kolektorze ssącym. Mierzy je map sensor ale błąd nie musi oznaczać że on jest uszkodzony. Posprawdzaj wężyki podcisnien, węże od powietrza generalnie wszystko gdzie może być ubytek (lewe powietrze).
Zostały wymienione 4 cewki i 4 świece. Na komputerze już nie pokazuje żadnych błędów, natomiast auto mi lekko szarpie i bardzo rzadko popuka w tłumik. Okazało się, że na świecach nie było dobrej odległości, zwiększyłem do 0.9. Pokazało mi duże ciśnienie atmosferyczne na komputerze - 102tys. Mechanik powiedział, że duże jest ciśnienie w kolektorze ssącym....
Zmierz podciśnienie w kolektorze ssącym. Zmierz ciśnienie oleju jeżeli są regulowane hydraulicznie zawory lub luzy zaworowe. Sprawdź drożność kolektora ssącego.
Jakie ciśnienie masz w kolektorze ssącym na wolnuch obrotach? Sprawdź szczelność kolektora ssącego i egr, czasem uszczelka pod egr przepuszcza, i jeszcze jedna sprawa, ten zaworek na filtrze powietrza czy działa poprawnie?
wszyscy wiemy że na rozgrzanym kompresja jest o kilka bar wysza dlatego powinno mierzyć się na zimnym wtedy pomiar jest najbardziej wiarygodny a diesle przeważnie maja problmy z odpalaniem na zimnym silniku szczególnie zimą a jak go już odpalimy pochodzi kilka min.kompresja w silniku się zwiększy i wtedy odpala normalnie takie moje zdanie robię diesle...
W czasie kilkudziesięciu sekund po wyłączeniu zapłonu sterownik silnika wczytuje ustawienia do pamięci tak by wiedział jak pracował ostatnio. Nie masz możliwości podpięcia pod komputer i przed odpaleniem sprawdzić co widzi sterownik tzn jakie parametry? Chodzi o temperaturę silnika, powietrza ciśnienie w kolektorze ssącym itp
Już jakiś czas zastanawiam się jak podłączyć manometr do układu ssącego albo jak zmierzyć rzeczywiste ciśnienie w kolektorze ssącym? A co do ciśnienia 2 bary przy 1800 obr to w kolektorze a nie ciśnienie doładowania. Pewnie mój błąd. Chodzi mi o to że w trakcie wzrostu obrotów mam skoki ciśnienia w kolektorze. Komputer to wyłapuje i koryguje ale z opóźnieniem...
Coś podnosi ciśnienie w kolektorze ssącym gdy zgaśnie silnik przy ruszaniu i w ułamku sekundy zapisze błąd ciśnienia Kolego zapoznaj się z działaniem silnika spalinowego. Jak silnik gaśnie to podciśnienie zanika . Bardziej bym był za tym że jak zdusisz silnik to przyciera gdzieś wiązkę od szarpania, lub okolice samego czujnika.
Jakie jest ciśnienie w kolektorze ssącym przy rozgrzanym silniku , na obrotach biegu jałowego, jakie są składy mieszanki #30, #31,#35, ( nie wiem czym sprawdzasz) przy tych samych warunkach. Jak jest temperatura wody i powietrza przy zimnym silniku ( temp. otoczenia ) Jakie jest napięcie sondy lambda pierwszej i drugiej ( jeśli jest) na wyłączonym silniku...
Z tego co napisałeś to spalanie jest powyżej 16l/100km. Przy takim spalaniu wątpię aby nie pojawił sie błąd dotyczący sondy lambda. Sprawdzić jak zachowuje się sonda, jakie są korekcje sondy, jakie jest ciśnienie w kolektorze ssącym na wolnych obrotach i przy wciśniętym do końca pedele gazu. Sonda może oszukiwać lub silnik ciągnie lewe powietrze a sonda...
Czy parownik ma elektrozawór od ssania ? Zapodaj zdjęcie mieszalnika na kolektorze ssącym.
tak w sequencie są wyszczególnione ciśnienia i nie jest tam jedno. jest ciśnienie parownika i ciśnienie (które jest różnica ciśnienia parownika i ciśnienia panującego w kolektorze ssącym) delta P . Więc doszedłem że wartośc 1200 ma być ustawiona w delta P.
close fuel tank cap - To znaczy zamknij korek wlewu paliwa nie klapkę bo klapka po angielsku to Flap prawdopodobnie jest nie szczelny korek i w zbiorniku nie ma podciśnienia a przez zawór przewietrzania zbiornika paliwa silnik zasysa fałszywe powietrze i z tąd to rozpoznaje , po otwarciu tego zawory zmienia się ciśnienie w kolektorze ssącym a sterownik...
Wziąłem jeszcze raz "pod nóż" rozrząd w celu sprawdzenia czy przypadkiem klin na dolnym kole rozrządu nie podcięty,jest OK. Zastanawiają mnie dwie rzeczy: Ciśnienie w kolektorze ssącym na biegu jałowym o 80mbar za wysokie,na wyższych obrotach odwrotnie-ok.80mbar za niskie. Czas wtrysku max.13ms. Porównywałem parametry podobnych silników Fiata w ESI,tj.do...
Turbo masz dobre.Tak się dzieje gdy ciśnienie w kolektorze ssącym jest za niskie lub za wysokie.Czyli turbo nie doładowuje lub przeładowuje.Olej w intercoolerze to rzecz normalna.Pierwsze bez robienia sobie kosztów sprawdź gruchę na turbinie czy po odpaleniu silnika zaciąga kierownicę turbiny.Sprawdź wszystkie podciśnienia szczególnie te z tyłu czy...
Sprawdź ciśnienie sprężania + podciśnienie w kolektorze ssącym być może masz wypalony zawór. Silnik 2.0?
Teraz kręci 3 i nawet 3,2 bar czyli ok. Nie ok bo powinien trzymać równe 3 bary w stosunku do ciśnienia w kolektorze ssącym, ale powiedzmy że to błąd pomiaru. Sprawdziłeś jak z utrzymywaniem ciśnienia po zgaszeniu?
Jaki czas temu mialem strzal gazu, wiec jest to prawdopodobne. Rozumiem ze po psikaniu obroty sie zwiekszą - ale zauwazalnie? czy ciezko wysluchac jak zasysa lewe "paliwo"? I jeszcze jedno - da się może jakoś vagiem zmieżyć ciśnienie w kolektorze ssącym i na tej podstawie się zorientować czy to to? I ostatnie: czy wtedy gdyby byla nieszczelnosc na dolocie...
Nie prawdopodobnie, tylko jest czujnik ciśnienia atmosferycznego ale jeśli do sterownika silnika dochodzi wężyk z dolotu to idzie on do MAP sensora czyli czujnika ciśnienia doładowania (w starszego typu sterownikach) i ten wężyk doprowadza do tego czujnika powietrze pod takim samym ciśnieniem jakie panuje w dolocie przed kolektorem ssącym by sterownik...
Jakie ciśnienie jest w kolektorze ssącym w silniku wolnossacym a jakie w doładowaym? Ruszcie trochę głowami. Kiedy w tym silniku pójdzie olej uszczelniaczami? Tylko wtedy gdy nie będzie ciśnienia w kolektorze a to ma miejsce tylko gdy silnik nie pracuje. Dymek pójdzie przy opalaniu. W czasie jazdy będzie bez dymu tylko czy wciągnie te 5L oleju od wymiany...
Może nieszczelnosc pomiędzy turbo a kolektorem ssącym, na obrotach ciśnienie rośnie i wtedy słychać.
proponuję lekturę instrukcji zanim zaczniecie cokolwiek "naprawiać" bo z gazem nie ma żartów :D:D:D Manometr wskazuje ciśnienie gazu względem atmosfery, ciśnienie red to ciśnienie względem ciśnienia w kolektorze ssącym, a map to cisnienie w kolektorze ssącym wzgledem atmosfery. Trzeba o tym pamietać posługując się manometrem i nie dziwić się że wskazania...
Plastikowy kolektor ssący? Ktoś coś kiedyś wspominał. Albo kolektor popuszczał albo jego uszczelki?
Więc przyznajesz rację i dostałeś 20. co do gazu to faktycznie powinian mieć układ zapłonowy perfekt,, ale ja dalej obstawiam luzy zarowe, bo to przypadłość ,tego silnika, wiem to z doświadczenia, gaz źle ustawianu i d...Na forym nie jesteś w stanie sprawdzić sam, więc tylko przypuszczasz. Do autora, sprawdź ciśnienie w kolektorze ssącym i podaj pomiar...
Czyli wtryskiwacze puszczają gaz bo chyba nic innego nie zostało. Wg mnie nie są to nieszczelne wtryskiwacze, bo gdyby tak było, to ten spadek byłby na oryginalnym reduktorze i wtedy na starym nie dochodziłoby do takich skoków ciśnienia w górę. A przy jakim ciśnieniu odniesienia pracuje ten reduktor? Bo jak ciśnieniem odniesienia jest ciśnienie panujące...
witam, dokładnie ten sam problem, jednakże poradziłem sobie po cięzkich bojach. sprawdz czujnik temperatury cieczy nowy 35zl, silniczek krokowy czy sie nie zanieczyścił,czujnik ciśnienia kolektora ssącego, i na koniec zapłon ustawić na lampe najleppiej, ewentualnie fałszywe powietrze moze łapac pod przepustnica , krokowym,no i w całej reszcie powiązanej...
Dalej , już na silniku jest regulacja poprzez zawór EHA oraz zawór membranowy połączony z kolektorem ssącym który reguluje ciśnienie paliwa w zależności od podciśnienia w kolektorze ssącym. To by się zgadzało, podciśnienie podłączone pod przewód pokrywa zaworów(przewietrzenie)-filtr powietrza.Co do sterowania wolnymi też na schemacie widzę oddzielny...
Sprawdź czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym numer seryjny chyba 39200-2F000 koszt 130 zł - u mnie pomogło
Co ma sonda do tego? Zajmij sie przyczyną błędu P0106 to odpalisz auto. Ten drugi błąd nie ma tu nic do odpalania - kalkulator silnika nie widzi prędkości auta. Problem jest z ciśnieniem w kolektorze ssącym. Może to byc MAF, może to być instalacja czujnika a może cos z kolektorem ssącym. Najlepiej odczytać ciśnienie w kolektorze za pomocą interfejsu,...
Po wymianie silniczka krokowego i zaadoptowaniu go na komputerze samochód zaczął chodzić na wolnych obrotach, ale potrafił jeszcze niekiedy zgasnąć. Więc udałem się jeszcze raz na stację diagnostyczną w celu podłączenia pod komputer. Komputer wykrył błąd czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym (ciśnienie było zadurze wahało się w granicach od 300-700...
dzięki za info, posprawdzam napięcia jeszcze dziś i wymienię uszczelki pod przepustnicą i kolektorem ssącym Dodano po 1 też tak myślałem, żeby zrobić, dam dziś jeszcze znać
Podłączyłem swojego seata cordobę 1999r.model [93-99] 1.9 TDI 90KM AHU do kompa i wyszło, że ma aktywny błąd czujnika ciśnienia kolektora ssącego. Zaraz po wykasowaniu byka auto lepiej się zbierało, ale długo to nie trwało - dalej jest mułowate. Dowiedziałem się, że owy czujnik u mnie znajduje się w sterowniku silnika.Czytałem że może być uszkodzony...
I właśnie obok odmy masz wężyk łączący rurę dolotową z zaworem regulującym ciśnienie doładowania (na kolektorze ssącym) jeżeli będzie uchylony spadnie moc i wzrośnie zużycie paliwa
no nie robi się tam ciśnienie ale słychać jakby w kolektorze ssącym ale nie pcha tylko ciągnie czyli właśnie czyli co ?
Gdybyś wiedział z jakiego rocznika, to by sprawdził w serwisówkach. Pod ręką mam od roczników 94-97, ale jest inne wykonanie (doładowanie dynamiczne). Podejrzewam że A to ciśnienie atmosferyczne pod membranami (korekcja na stopień zapchania filtra powietrza), natomiast B to wyrównywanie podciśnienia na kolektorach ssących choć nie wiem po co dwa króćce...
czujnik ciśnienie kolektorze ssącym podciśnienie kolektorze ssącym grzałka kolektorze ssącym
naciąć blachę zwrotnica pasmowa regulator napięcia przewody honda
Traktorek MTD 92 gaśnie przy włączaniu kosiska - przyczyny i rozwiązania Ustawianie kanału TV Republika na dekoderze Strong