Np. wycieki paliwa. Nie tylko. Może nowy silniczek zapodaje wyższe ciśnienie paliwa.
Czujnik zwiera styki bez ciśnienia oleju, podając masę z silnika na kontrolkę i ta świeci, ciśnienie rozwiera styki i przerywa obwód, i gaśnie. Zwarty z masą przewód powinien zaświecić kontrolkę. Sprawdź jeszcze pola stykowe dla oprawki żarówki, czy ta dziurka na oprawkę w liczniku nie jest nadpalona > nie kontaktuje sama oprawka żarówki do licznika....
Ciśnienie wody musi wystarczyć
Matiz tak ma ponad 3,5 bar. Ale to nie jest powodem. Musiał byś sie wpiąć w dojscie paliwa i obserwować czy zanika ciśnienie tuż przed zgaśnięciem.
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową.
To że pompa pracuje to nie znaczy, że wytwarza należyte ciśnienie. W takich sytuacjach przeprowadza się kompleksowe badanie silnika. Poprawność ustawienia rozrządu. Badanie ciśnienia sprężania. Występowanie impulsów zapłonu. Ciśnienie paliwa poprawność impulsów sterujących wtryskiwaczami. Osobiście stawiam na moduł zapłonowy w aparacie lubi taki totolotek.
Witam ponownie zwracam uwagę że pare porad jest ok ale wczoraj pytałem o pompe paliwa napisałeś że wymieniłeś na nową mimo wszystko radzę sprawdzić ciśnienie bo jeśli będzie zby małe silnik będzie pracował ale tylko na wolnych obrotach. Życzę Powodzenia.
Filtr paliwa znajduje się przy zbiorniku paliwa. Przy wymianie trzeba zlikwidować ciśnienie w instalacji paliwowej. Podnieść poduszkę tylnego siedzenia, rozłączyć złącze instalacji elektrycznej pompy, i uruchomić silnik. Po zgaśnięciu silnika uruchomić na kilka sekund rozrusznik i rozłączyć przewody paliwowe pompy. Patrząc od tyłu samochodu filtr znajduje...
Witajcie. Do tej pory tylko korzystałem z porad i plików serwisu elektroda, w końcu przyszedł czas na rewanż :) Przyczyny mogą być trzy: najgorsza - uszczelka pod głowicą, druga - nieszczelne miejsca zacisków przewodów płynu chłodzącego, trzecia to nieszczelna nagrzewnica. Co do pierwszego, można sprawdzić dwie rzeczy. Po pierwsze czy podczas pracy...
Witam forumowiczów. Znowu temat rzeka. Powiem wprost. Po to zrobiono głośniki wielo-cewkowe (nawet 4 cewki), aby uzyskać dużą moc i ciśnienie akustyczne. Dobrze wykonany głosnik posiada cewki o identycznych opornościach . Głośniki no name są diametralnie różne. Ich budowa zakrawa o kpinę z konsumenta a cała reszta tzn resory i zawieszenia są jednorazowe....
Zmieniałeś sam zbiorniczek czy razem z korkiem ?
przy zdjętej kopułce na chwilę zapalił podczas sprawdzania ciśnienia Paliwo zapala się od rozgrzanego nagaru w komorze spalania, to normalne Oglądnij wałek rozrządu
zasilanie jest ciśnienie 12 i to pompa, bo z inną działa
Pewnie niskie ciśnienie paliwa albo zapchany wydech. Do drugiego stacyjka choć nie jest to wcale takie oczywiste.
Witam Samochód Matiz Daewoo z 2003 roku. Cykanie dobiegające z wnętrza pojazdu przy uruchomionym silniku. Kiedyś nie było tego słychać, w momencie wymiany cewki wysokiego napięcia to cykanie się pojawiło, zmiana miejsca cewki w inne miejsce cykanie znikło. Samochód był na warsztacie i cewkę przełożyli w miejsce docelowe i ponownie zaczęło cykać. Ponownie...
Kopułka wiem gdzie jest. jak sprawdzić ciśnienie paliwa?
Ciśnienie paliwa ? wałek się kręci ?
Ciśnienie paliwa sprawdź.
Nie zapomnij o smoku i pompie paliwowej warto byłoby zmierzyć ciśnienie w listwie paliwowej.
po sprawdzeniu luzu zaworu i kompa zobacz ciśnienie na garach. Morze być wina immo, sprubuj na samostart
Wymieniłem wahacze na oryginalne. Po przejechaniu 1000km opony ścięło na zewnętrznej stronie. Co mogło być przyczyną tego zniszczenia opon?
Witam dziękuje za sugestie ....ale jest to naprawione fragment odcięty zrobiona zaślepka to wada fabryczna . Dla informacji potrafię mechanicznie naprawić maszynę do cięcia wodą ciśnienie 4000 bar . Myślę że poradzę sobie z oringiem . Pozdrawiam miłego dnia .
Pod pokrywą zaworów jest wszystko ok. I ciśnienie na cylindrach też jest w porządku
A jest ciśnienie paliwa?
Mam pytanie jaki najlepiej dać średnicę dysz w tym autku? Ciśnienie 1bar.
Najprawdopodobniej siada pompa paliwa, i dlatego długo wyrównuje ciśnienie paliwa.
wtryski mozesz sprawdzić tak że po włączeniu zapłonu nie moze sie wydobywać z nich paliwo (zapłon włączony, silnik wyłączony, to z końcówki wtryskiwacza moze sie wydobyc max 1 - 2 kropelki w ciągu minuty, zakładając oczywiście że ciśnienie jest w normie ...)
To skoro temat cieknącego gazu mamy wyeliminowany, to może podstawy? Ciśnienie paliwa (na zimnym / przy pierwszym rozruchu) adaptacja/korekta jeśli w tym aucie da się podejrzeć diagnostyką, działanie sondy lambda (diagnostyka lub woltomierz na ciepłej sondzie) to jest pokrewny temat z korektami, temperatura czytana przez sterownik, jak pisał (at)sp7sec...
Zmierz ciśnienie paliwa jakie dostarcza pompa do listwy wtryskowej, może już się kończyć pompa, albo zawór ciśnienia paliwa upuszcza zbyt wcześnie paliwo.
z tego co widze to pali na jeden gar, bo po odłączeniu pierwszych dwóch fajek z świec nie widać różnicy. Nadal nie wiemy czego brakuje. Sprawdź iskrę na cylindrach dodatkową świecą , zmierz ciśnienie w cylindrach i ciśnienie paliwa
Ciśnienie sprawdź na cylindrach.
Kupiłem dziś przewody, palec i kopułkę zobaczymy czy coś pomoże. A ciśnienie ma 12 Barów
To trzeba podpiąć urządzenie diagnostyczne i patrzeć co się dzieje podczas jazdy gdy występuje usterka. Jakie jest ciśnienie paliwa podczas występowania usterki.
A czy przy braku kompresji jeździłby normalnie? Tak będzie jeździł normalnie. Bo w miarę wzrostu temperatury silnika, wzrasta uszczelnienie tłok- cylinder a tym samym zwiększa się ciśnienie sprężania. Do sprawdzenie jeszcze pozostają zawory.
Skąd pewność, że to iskra zanika? Zająłbym się w pierwszej kolejności paliwem, ciśnienie paliwa i kluczowanie wtryskiwaczy sprawdź.
Rozklepane główki tłoków po kolizji z zaworami, skutek - popękane, bądź zakleszczone pierścienie. Zanim zdejmiesz głowice zmierz ciśnienie na tłokach. wywala olej do góry poprzez korek lub bagnet ?
Do sprawdzenia ciśnienie sprężania, rozrząd i ciśnienie paliwa. Nie zaszkodzi najpierw wymienić filtra paliwa.
Sprawdź jakie ciśnienie daje pompa paliwa i czy w ogóle działa
Witam mam problem z matizem błąd 0105 - map sensor.Wymieniłem na nowy map sensor silnik chodzi nieco lepiej niż przed wymianą ale dalej nierówno na biegu jałowym delikatnie kichając do wydechu czarnym dymem( wygląda na bogatą mieszankę). Nadmienię że przed wymianą map sensora wymieniłem w ukł. zapłonowym palec rozdzielacza,kopułkę, świece,kable zapłonowe...
Skoro jest iskra to układ zapłonowy jest dobry.Wymienić fiktr paliwa,sprawdzić ciśnienie paliwa i drożność ukł. wydechowego.
A czy nie warto by było sprawdzić przed wymiana uszczelki ciśnienie w cylindrach?
Wtryskiwacze sprawdzane oraz ciśnienie paliwa . Problem występuje już długi czas i w tym czasie z 10 razy do pełna tankowałem na różnych stacjach . Przeważnie Lotos lub BP . ASO Parowcowa w Warszawie powiedziało mi tylko , że od czasu autoryzacji w Daewoo nigdy nie mieli takiego przypadku . Czyli dobre 12 lat ! KWZ lata jak wściekły po stopniach przy...
MartBan dzięki za zainteresowanie. Jak wyżej napisałem nie zdejmowałem tego zabieraka kupiłem głowice z pękniętym zabierakiem który sobie luźno latał postanowiłem założyć ten ze starej głowicy i tak zrobiłem założyłem go tak jak na zdjęciu podpisanym "druga możliwość". Rozrząd jest ustawiony poprawnie pierwszy cylinder w GMP palec na pierwszym w kopułce...
Witam po wymianie aparatu i pompki paliwa po jakimś czasie zaczoł się problem... Mianowicie nie pali już na benzynie za to na gazie bez zmian co może być przyczyną słabe ciśnienie pompy aparat źle ustawiony nadmienię że wcześniej miałem aparat z małą kopołką może być to przyczyną?
Twoje objawy wskazują na ubogą mieszankę. Możliwe powody: - niskie ciśnienie paliwa, - zanieczyszczone "zapieczone" wtryskiwacze. - uszkodzona sonda lambda. Procedury diagnostyczne: sprawdzić ciśnienie paliwa. Przeprowadzić analizę spalin z jednoczesną kontrolą sondy lambda.
Witam Posiadam samochód Daewoo Matiz Poj. silnika: 800 cm3 rok 99. Bez gazu. Problem polega że samochód na biegu jałowym strasznie miesza obrotami wysokie i niskie. Czy samochód jest zimny czy rozgrzany pracuje tak samo Podczas jazdy nie widzę problemu samochód się ładnie zbiera, nie muli się... Wymieniłem w nim części jak: -Świece i kable. -Kopułka...
Witam.Sprawdź ciśnienie w cylindrach ,moze uszczelkę pod głowicą wydmuchało.Zobacz gdzie masz wyciek płynu chłodniczego.Podejrzewam że zamulaczem nie załatwisz wycieku.Zainteresuj się zużyciem oleju , sama wymiana oleju jak widzisz nic nie daje.Pozdrawiam Waldec
Dobry pomysł z klejem. Ciekawostak po 100 km ubyło kat ze 100ml. płynu. A po nastepnych 100 nie ubyło nic i nic ni ebyło czuc z nagrzewnicy. Za drugim razem korek zbiorniczka wyrównawczego był zakrecony znacznie lużniej. Może więc problemu mozna uniknąć utrzymując dostatecznie niskie ciśnienie w układzie chłodzenia? Może tak być ze zaworek upustowy...
Możesz jeszcze sprawdzić ciśnienie paliwa. Przy zbyt niskim ciśnieniu mieszanka jest zbyt uboga aby była palna ale po kilku suwach świeca jest zalana i też nie pali.
To błąd P1500 to stały błąd w matizie.Sprawdź ciśnienie paliwa i czy wtryski nie są cały czas otwarte ,rozrząd i kompresje .
Trzeba sprawdzić ciśnienie jakie podaje pompka, jeżeli jest za niskie to nie będzie chodził na benzynie.
matiz ciśnienie matiz ciśnienie paliwo matiz ciśnienie paliwa
przednia klapa automatyczne aktualizacje starcie wariować zegar
szybkość obrotu silnik krokowy szybkość obrotu silnik krokowy
Moment dokręcania głowicy Passat 1.8 - szczegóły Jak wydrukować licznik kopii w drukarce?