wtryski mozesz sprawdzić tak że po włączeniu zapłonu nie moze sie wydobywać z nich paliwo (zapłon włączony, silnik wyłączony, to z końcówki wtryskiwacza moze sie wydobyc max 1 - 2 kropelki w ciągu minuty, zakładając oczywiście że ciśnienie jest w normie ...)
Np. wycieki paliwa. Nie tylko. Może nowy silniczek zapodaje wyższe ciśnienie paliwa.
Tak jak pisałem ciśnienie paliwa jest prawie 4 bary i nie spada przy dodaniu gazu. Sprawdzane manometrem wpiętym równolegle i z kawałkiem szeregowego przezroczystego przewodu więc to na pewno ciśnienie paliwa a nie powietrza. Paliwo jest czyste i nowe.
przy zdjętej kopułce na chwilę zapalił podczas sprawdzania ciśnienia Paliwo zapala się od rozgrzanego nagaru w komorze spalania, to normalne Oglądnij wałek rozrządu
Autko jak w temacie z 99 roku. Nie pali na 3 cylinder. Iskra jest, ciśnienie też, paliwo chyba też dochodzi bo świeca jest troche mokra, podciśnienia posprawdzane, rozrząd sprawdzony tak samo jak zawory. Po zczytaniu błędów wychodzą dwa: klima(której oczywiście nie ma) i 0110 -MAT(nie mam pojęcia co to jest ). Czy to czujnik optyczny? Jeśli ktoś ma...
Witam wszystkich :) mam problem z matizem - nie chce odpalić. Dojeżdżając do przejścia dla pieszych miałem wbitą 3-tkę, zwolniłem i znów wcisnąłem gaz (prędkość była bardzo mała już powinienem wbić 1 no 2 ale się zagapiłem) - Matiz zgasł. Ja za kluczyk, wyłączyłem zapłon i znów go włączyłem by odpalić ale nie odpalił. Silnik kręci, iskra na świecach...
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową.
Witam. Wszystko określam w prostych chłopskich słowach. Proszę nie krzyczeć odnośnie fachowych terminów a uświadomić dlaczego źle napisałem. Problem polega następująco. Potrzebuję wykonać urządzenie które będzie przetwarzało natęrzenie prądu ze źródła, na odbiornik w stosunku 1:1 a w przypadku wzrostu ciśnienia na czujniku zewnętrznym miało by to natężenie...
Witam, ostatnio popsuła mi się pompa paliwa. Wymieniłem silniczek z pompy i jest super. Mam taki problem że wcześniej przed uszkodzeniem silniczka pompy jak zatankowałem za 80 zł to miałem ponad pierwszą kreskę w wskazniku paliwa a teraz za 100 zł jet minimalnie nad rezerwą czy mogłem źle założyć pływak czy też jakoś źle go wsadzić wraz z pompą? Kontrolka...
Jakie ciśnienie ma panować na tym obwodzie co w temacie , na biegu jałowym i czy ma wzrastać wprost proporcjonalnie do obrotów silnika? chodzi o silnik d20 common rail aktualne ciśnienie na biegu jałowym wynosi ok. 5,5 bar gdy dam pedał gazu do spodu wzrasta o jakieś 0,5 bar czujnik niskiego ciśnienia zakres działań ma od -2 do 18 bar to według mnie...
Cześć, Pacjent to mazda 2 1.4 HDI (problem z szalejącym ciśnieniem paliwa (raz przy 1200-1500 obr potrafi pokazać 2tys bar i zgasić go... to ewidentnie wskazywałoby na regulator ciśnienia paliwa... Problem z tym że auto przyjeżdża a tutaj objawy dokładnie odwrotne tzn nie chce dochodzić do 1000 bar.... Dodam że wg. tego co pokazuje ECU ciśnienie paliwa...
Mianowicie mam wężyk doprowadzający paliwo do wtrysków i strasznie puchnie od ciśnienia 3,5Bar. Jest na to rada. Raz pękł = pożar silnika.
Witam. Mam problem z Mazdą323f BJ 1.5 88KM z 1999 roku + gaz. Problem sie zaczal przy pracy na benzynie. Na zimnym silniku brakowalo jej mocy i pracowala nierowno. Na gazie bylo w porzadku. Problem zaczal narastac do tego stopnia, że teraz na benzynie nie da sie jechac dopoki silnik sie nie nagrzeje.nie ma mocy, szarpie, strzela pod maska przy wcisnieciu...
Dzień dobry mam problem z silnikiem mitsubishi 1.5 12V z 1994r , na gazie chodzi jak marzenie natomiast na paliwie bardzo ciężko wchodzi w obroty. Po dodaniu gazu, (nawet powolnym), dławi się, po chwili pompowania pedałem osiąga maksymalne obroty. Podczas jazdy szarpie przy zmianie biegów, natomiast jak już wejdzie w obroty to już jakoś jedzie, ale...
Witam przerabiam temat z mazda 323F. sondal model zl01. mianowicie, niby sonda pokazuje ok, ale: przy gwaltownym dodaniu gazu wskazuje 0,1V (uboga) a przy puszczeniu około 0,9V (bogata) czy nie powinno byc na odwrot???? reszta wskazań jest ok. idac dalej za tropem wskazania przepływki od 0,2 do 0,7V. wg wszelkich wskazań na niebie powinno być od 0,1...
Najprawdopodobniej siada pompa paliwa, i dlatego długo wyrównuje ciśnienie paliwa.
Zmierz ciśnienie paliwa jakie dostarcza pompa do listwy wtryskowej, może już się kończyć pompa, albo zawór ciśnienia paliwa upuszcza zbyt wcześnie paliwo.
To że pompa pracuje to nie znaczy, że wytwarza należyte ciśnienie. W takich sytuacjach przeprowadza się kompleksowe badanie silnika. Poprawność ustawienia rozrządu. Badanie ciśnienia sprężania. Występowanie impulsów zapłonu. Ciśnienie paliwa poprawność impulsów sterujących wtryskiwaczami. Osobiście stawiam na moduł zapłonowy w aparacie lubi taki totolotek.
Filtr paliwa znajduje się przy zbiorniku paliwa. Przy wymianie trzeba zlikwidować ciśnienie w instalacji paliwowej. Podnieść poduszkę tylnego siedzenia, rozłączyć złącze instalacji elektrycznej pompy, i uruchomić silnik. Po zgaśnięciu silnika uruchomić na kilka sekund rozrusznik i rozłączyć przewody paliwowe pompy. Patrząc od tyłu samochodu filtr znajduje...
Kopułka wiem gdzie jest. jak sprawdzić ciśnienie paliwa?
Ciśnienie paliwa sprawdź.
Ciśnienie paliwa ? wałek się kręci ?
A jest ciśnienie paliwa?
Witam ponownie zwracam uwagę że pare porad jest ok ale wczoraj pytałem o pompe paliwa napisałeś że wymieniłeś na nową mimo wszystko radzę sprawdzić ciśnienie bo jeśli będzie zby małe silnik będzie pracował ale tylko na wolnych obrotach. Życzę Powodzenia.
zasilanie jest ciśnienie 12 i to pompa, bo z inną działa
Czy przewody wysokiego napięcia sprawdzone ? matiz dziala normalnie na gazie problem znika Tu bedzie usterka w układzie paliwowym benzynowym . Pompa paliwa, filtr paliwa , kontrola ciśnienia paliwa.
Pewnie niskie ciśnienie paliwa albo zapchany wydech. Do drugiego stacyjka choć nie jest to wcale takie oczywiste.
Pompe bez paliwa mozna zatrzec, dklatego przy gazie trzeba miec w baku troche paliwa. Ja bym jeszcze lambde sprawdzil, cisnienie paliwa oraz regulator cisnienia.
Witam mam problem z matizem nie odpala a co najgorsze jest iskra i pompa podaje paliwo. Mimo tego wymieniłem cewkę, czujnik hala, sprawdziłem ciśnienie na cylindrach, rozrząd, podałem napięcie na pompę paliwa, sprawdziłem wtryskiwacze działają, więc co mi pozostaje jeszcze sprawdzić?? jakieś podpowiedzi ??
pompa podaje paliwo Pod jakim ciśnieniem?
Rozrząd sprawdź,ciśnienie ,wydech drożny?
z tego co widze to pali na jeden gar, bo po odłączeniu pierwszych dwóch fajek z świec nie widać różnicy. Nadal nie wiemy czego brakuje. Sprawdź iskrę na cylindrach dodatkową świecą , zmierz ciśnienie w cylindrach i ciśnienie paliwa
To trzeba podpiąć urządzenie diagnostyczne i patrzeć co się dzieje podczas jazdy gdy występuje usterka. Jakie jest ciśnienie paliwa podczas występowania usterki.
Skąd pewność, że to iskra zanika? Zająłbym się w pierwszej kolejności paliwem, ciśnienie paliwa i kluczowanie wtryskiwaczy sprawdź.
Do sprawdzenia ciśnienie sprężania, rozrząd i ciśnienie paliwa. Nie zaszkodzi najpierw wymienić filtra paliwa.
Jeżeli na gzie wszystko jest ok to szukaj przyczyny w układzie paliwowym. Pompa , ciśnienie, zawór ciśnienia na listwie, zapchane wtryski, filtr paliwa. szczelność układu, zapowietrzenie itp...
Skoro jest iskra to układ zapłonowy jest dobry.Wymienić fiktr paliwa,sprawdzić ciśnienie paliwa i drożność ukł. wydechowego.
nic nie piszesz o ciśnieniu na pompie paliwa, sprawdzałeś ile wynosi?
Rozumiem że pompa robi ciśnienie? Skoro tak to sprawdzasz dalej, czy jest sterowanie i czy wtryski podoją paliwo do cylindrów.
Czujnik temp.silnika (do zegarów),tuż obok masz czujnik temp.do ECU. Czy już zdążyłeś sprawdzić czy zanika iskra?Dolot szczelny?Ukl.przepustnicy czysty i sprawny?Ciśnienie paliwa i w cylindrach w normie?
Twoje objawy wskazują na ubogą mieszankę. Możliwe powody: - niskie ciśnienie paliwa, - zanieczyszczone "zapieczone" wtryskiwacze. - uszkodzona sonda lambda. Procedury diagnostyczne: sprawdzić ciśnienie paliwa. Przeprowadzić analizę spalin z jednoczesną kontrolą sondy lambda.
Nie zapomnij o smoku i pompie paliwowej warto byłoby zmierzyć ciśnienie w listwie paliwowej. O smoku? Mówisz o smoku miski olejowej? Zapchany? To raczej odpada bo przerywa jak by mu brakowało pb i prychał z tłumika jak by świece tak że raczej smok to nie. Czytałem może być wiele, czujnik położenia wału, krokowiec, przepustnica, zapłon tz palec itd...
sprawdz cisnienie paliwa w czasie dodawania gazu. Moze pompka się kończy?
To błąd P1500 to stały błąd w matizie.Sprawdź ciśnienie paliwa i czy wtryski nie są cały czas otwarte ,rozrząd i kompresje .
A jak z ciśnieniem paliwa? Jak będzie za małe to silnik aby utrzymać obroty będzie zwiększał czas wtrysku i KWZ. Jak wyprzedzi KWZ to siłą rzeczy wzrośnie podciśnienie w kolektorze. Paliwo dobre?
pompa paliwa podaje paliwo ale o nie odpowiednim ciśnieniu . dlatego nie odpala miłej jazdy i szerokiej drogi:D:D:D:D:D wymień pompe
Mam przypadek matiza. mianowicie. Silnik jak jest zimny chodzi ok a jak sie nagrzeje nie ma mocy i nie chce wchodzić na obroty. cała elektryka sprawdzona, pompka paliwa, cisnienie na cylindrach, katalizatora juz nie ma. Ogółem auto przewrócone do góry nogami i nie można wyłapać usterki. dzieki z góry za pomoc
Bo w miarę wzrostu temperatury silnika, wzrasta uszczelnienie tłok- cylinder a tym samym zwiększa się ciśnienie sprężania. Bzdura, jest dokładnie na odwrót. Pompka paliwa pewnie się kończy.
Nie odpala w ogóle czy chwyta i gaśnie zaraz? Skoro iskra jest a paliwo zalewa świece więc tego paliwa jest za dużo... Regulator ciśnienia paliwa uszkodzony,wtryski leją (uszkodzenie centralki sterującej). Inną przyczyną i od tego zacznij - uszkodzony palec rozdzielacza lub kopułka która była wymieniona.Pracował na niej dwa dni i naraz przestał.To że...
dokładnie tak . Sciskasz mocowania dwoma palcami i wysuwasz . czasami sie te mocowania rurek dobrze trzymaja . filtr jest zamocowany plastykowa obejma i uziemiony plecionka do budy . Jest koło prawego tylnego koła . Kształt walca czarny . uwaga na oczy bo zazwyczaj jest resztka ciśnienia , Pozdro
chyba zle slyszales. Sprawdz czujniki temp, cisnienie paliwa i odczyt powietrza. egr jak sie wiesza - zregenerowac albo za 400 kupic sobie nowy.
od czasu jak zaczęło auto szarpać to odpaliłem auto ze dwa razy ,gazowałem trochę ,jechałem kawałek na wolnych obrotach bo jeszcze jechał matiz i szarpał to zaparkowałem przed blokiem ,później zapalił się sheck i odkręciłem obudowę rozrządu i zaworów i pokręciłem paskiem aha no sprawdzałem czy jest iskra na świecach (iskra jest)oraz czy wtryskiwacze...
Witam mam ten oto problem. Odpaliłem rano swojego matizka wszystko było ok. przejechałem pare kilometrów, zatrzymałem sie na światłach... chciałem ruszyc "jedynki" a tu auto zgasło.. przez chwilę nawet pracowało bardzo nie równo i od tamtego momentu nie mogę odpalić auta. Sprawdziłem czy jest iskra na świecach i cisnienie paliwa, wszystko w porządku....
Witam, jadę spokojnie w korku,ja mu w gaz(delikatnie,oczywiście),a on mi zgasł i za nic nie chciał odpalić.Do domu wróciłem na "sznurku". Pompa paliwa działa prawidłowo-paliwo dochodzi do wtryskiwaczy z dobrym ciśnieniem. Wszystkie trzy świece suche. Brak iskry z cewki WN-dochodzi 12V ale drugi przewód,sterujący,nie podaje masy-jakby był ucięty-sprawdzałem,dochodzi...
Sprawdź sobie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Obstawiam, że regulator na listwie może już klękać. To ciekawe bo regulator jest w baku. SKoro się kontrolka pali to odczytaj błędy.
Nie wiem czy pomogę ale ,taki sam problem miałem z matizem ,wszystko działa ale niedziala.Podkładałem też z drugiego mtiza i d...a .świece na wszyskich iskra ,paliwo słychać pompa podaje cisnienie prawidłowe .złożone nie działa ; przyczyna prsta wrecz banalna ,impuls za słaby na swiece które są w silniku zamontowane .WYMIANA przewodów wysokiego napiecia...
To skoro temat cieknącego gazu mamy wyeliminowany, to może podstawy? Ciśnienie paliwa (na zimnym / przy pierwszym rozruchu) adaptacja/korekta jeśli w tym aucie da się podejrzeć diagnostyką, działanie sondy lambda (diagnostyka lub woltomierz na ciepłej sondzie) to jest pokrewny temat z korektami, temperatura czytana przez sterownik, jak pisał (at)sp7sec...
MartBan dzięki za zainteresowanie. Jak wyżej napisałem nie zdejmowałem tego zabieraka kupiłem głowice z pękniętym zabierakiem który sobie luźno latał postanowiłem założyć ten ze starej głowicy i tak zrobiłem założyłem go tak jak na zdjęciu podpisanym "druga możliwość". Rozrząd jest ustawiony poprawnie pierwszy cylinder w GMP palec na pierwszym w kopułce...
matiz ciśnienie ciśnienie matiz matiz paliwo
bluetooth telewizor kontrolka cordoba 405nm laser
interfejs multidiag pralka samsung zawiesza
Fiat Ducato 3.0 JTD błąd P2563 - diagnostyka i rozwiązania Kod PIN do pilota Citroen C5 X7 - jak uzyskać?