ciśnienie mierzy się na obrotach większych niż 2000obr/min wymiana oleju i filtra jest wskazana i regulacja pompy olejowej
Nastawy wstępne służą do rozruchu palnika, potem trzeba je skorygować na podstawie analizy spalin. Oczywiście jeśli chodzi o wartość ciśnienia pompy przy danej mocy, to jej nie ruszaj, ale nastawy powietrza jak najbardziej.
Musiałbyś odkręcić palnik od kotła. Wewnątrz znajduje się osłona dyfuzora palnika którą trzeba zdjąć. Musiałbyś dostać się do samej turbinki dmuchawy i sprawdzić czy nie jest zablokowana, ale już nie pamiętam czy dojście jest od strony wewnętrznej palnika, czy od zewnątrz. Osiem lat temu rozbierałem taki palnik do wymiany łożysk w silniku dmuchawy i...
Raczej obstawiam że i tak to maksymalne dla tego presostatu zapewne. Ja też próbowałem zmienić nastawę i też dało się to zrobić, zależy jaki model tego presostatu - mogą delikatnie się różnić elementami. Ewentualnie wymiana na taki co ma regulację włączenia i wyłączenia w większym zakresie ?
Szanowni forumowicze. W uzupełnieniu, odnosząc się do spływającego oleju, to jest to zupełnie normalne. Co prawda w obudowie filtra jest zaworek zwrotny utrzymujący stan oleju w kanałach pomiędzy pompą, a napinaczem lecz to nie oznacza, że powinien być olej we wszystkich kanałach. Wszystkiego dobrego życzę. PS. W innych wersjach OM651 bez zewnętrznego...
Masz rację,ciśnienie powinno być w granicach 1.5-4 bara przy normalnej pracy, 0.8bara to minimalne ciśnienie jakie musi być ,w praktyce (1.5-4bary). Myślę,że ciśnienie smarujące sprężarkę powinno być ok 3-4bary,ale to moje zdanie.Pomyśl czym będziesz regulował ciśnienie,bo musi byś regulacja,w T25 jest to taka śruba z kulką i sprężyną
Witam mam problem z ciśnieniem oleju w silniku ,przy niskich temperaturach kontrolka ciśnienia oleju gaśnie po dłuższej chwili. Natomiast przy rozgrzanym silniku kontrolka zaświeca sie przy niskich obrotach. I tu jest moje pytanie czy istnieje możliwość regulacji ciśnienia na pompie olejowej?? Pozdrawiam i prosze o pomoc
Proszę o pomoc, jestem od maja 2024 właścicielem C4 Grand Picasso 2009 r. 1.6 VTi. Już zrobiłem kompletny remont silnika, a nadal mam problemy takie jak: Wypadanie zapłonu, Brak ładowania akumulatora, a ładowanie jest, Słabe ciśnienie oleju. Wymienione zostały szczotki alternatora, czujniki faz rozrządu, uszczelki pod wtryskami, sprawdzona pompa olejowa...
A więc dla podobnych problemów. Parskanie Dymienie Błąd E1 Problemy z uruchomieniem. Lepszy start przy przydławieniu dolotu powietrza do wentylatora. (Zapewne przy założeniu że filtry powietrzne i dysza są czyste !!!) Przekręcenie regulacją pompy powietrznej przy moim palniku 30kW o 1/3 obrotu (w prawo) spowodowało, że nagrzewnica startuje bezproblemowo....
Może to efekt żle wyregulowanego palnika Przeprowadzić regulacje za pomocą analizatora spalin.Sprawdzić ciśnienie na pompie olejowej i działanie elektrozaworu podającego olej do dyszy.
Jeżeli po odpaleniu zimnego silnika ciśnienie oleju nie osiągnie 6 bar lub na rozgrzanym spadnie poniżej 1 bar pompa do wywalenia, oczywiście gdy wszystkie inne rzeczy odpowiedzialne za utrzymanie ciśnienia są w porządku jak panewki, czopy wału, wałka, itd. Warto jeszcze sprawdzić te zaworki od natrysków do chłodzenia tłoków. Często w tym silniku ciśnienie...
Do klawiatury dociera olej (sprawdzone na wszystkich cylindrach). Do ostatniej panewki też. Reasumując jeżeli ciśnienie jest poniżej 6 bar jest ok. Wyższe może rozerwać filtr (jedyne potwierdzone zagrożenie). Moje obawy były związane z tym iż kanał olejowy na półpanewki jest od góry i zwiększone ciśnienie będzie mocniej dociskać wał na dolną półpanewkę.
Do prawidłowej pracy nagrzewnicy olejowej muszą być spełnione następujące warunki: - ciśnienie na pompie paliwa - BV 77E wynosi 12 bar, - sprawny sterownik, - odpowiednia sprawna dysza 0,40 gal/h 80 S, - sprawny fotorezystor, - sprawny układ WN - przeskok iskry na elektrodach, Moim zdaniem należy sprawdzić ciśnienie na pompie -z boku pompy jest wejście,...
Palnik serii M 100 ale który model?. Przyczyn może być wiele: -regulacja -czy wszystkie parametry ustawione w/g dtr? wymiar ,,x'' i ,,y" oraz położenie tarczy spiętrzającej. -nadciśnienie w komorze spalania. -analiza spalin. -ciśnienie na pompie, czy sprzęgło jest dobre. -stan tarczy spiętrzające, czy nie jest zdeformowana -czy jest dysza o właściwej...
wezwać serwis, dokonać regulacji ciśnienia pompy olejowej, wyregulować parametry spalania, zapłacić serwisantowi Proszę poprawić błędy pisowni. mod - mirrzo
zasady czyli jak ma być ustawiony palnik w stosunku do mocy kotła. czyli na ile ciśnienie na ile tarcza. Są tam wykresy na których jest to rozrysowane. pozdra adam
Jeśli wszystkie informacje są miarodajne to nie jest optymistycznie. Związek z benzyną chyba tylko taki, że silnik pracuje przy uruchamianiu, czyli zimny. Wymieniłeś pompę ale pytanie , czy na dobrą? I warto wiedzieć, czy poziom oleju odpowiedni. Lecz generalnie oznacza to niedosmarowanie silnika spowodowane brakiem wydajności pompy lub nadmiernymi...
Jak masz jeszcze zdjętą miskę olejową to sprawdź zawór przelewowy w pompie oleju, czy się nie blokuje. Nie kojarzę, czy ten silnik ma już elektrozawór regulacji ciśnienia oleju, ale sprawdził bym jego ciśnienie, czy nie jest za wysokie i nie podwiesza hydropopychaczy
Ja w górnej pokrywie wyciąłem otwory 5 x 8 po obu stronach za wentylatorem, dostaje teraz więcej powietrza i działa bez problemu. Czasami wyskoczy błąd E1, zgaśnie ale już nie dymi tylko i nie ma smrodu - podejrzewam jakieś zabrudzenia lub jakość oleju.. Ciśnienie na manometrze mam 2.3 .
Sprawdź ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową . Może wypalony zawór . W tym silniku jest regulacja płytkami. Wymieniałeś pasek rozrządu.
na wolnych obrotach 8 bar, wymieniłem pompe olejową, wyczyściłem podstawe filtra oleju, przedmuchałem kanały olejowe nic nie pomogło może ktoś miał podobny problem, słyszałem o zaworze regulacji ciśnienia oleju ale nie wiem gdzie on się znajduje pozdrawiam
O ile dobrze kojarzę to jest tam zawór regulacji ciśnienia oleju ale jeszcze muszę sprawdzić.
Witam! musiałem wybrać jakieś forum i wybrałem to gdyż w żadnym innym nie było wzmianki o narzędziach warsztatowych... Zakupiłem niedawno jeden z bogatej wszechobecnej gamy chińskich kompresorów olejowych koszt jakieś 350 z butlą 50L więc szału jakości niema :P ale potrzebuje tak ustawić wyłącznik ciśnieniowy aby załączał silnik już od jakichś 6 bar...
Na dyszy 0,6 palnik może mieć zbyt wysoką moc, lub zbyt niskie ciśnienie na dyszy przez co nie będzie dobrego rozpylania i zmieszania z powietrzem. Bez manometru i analizatora nie polecałbym jakichkolwiek regulacji. Do palnika 24kW najlepszym rozwiązaniem byłaby dysza 0,50 i ciśnienie na dyszy w granicach 11 - 13 bar ważnym jest również czy palnik posiada...
Witam. Ostatnio mechanik wymienił zawór regulacji ciśnienia oleju (on chyba jest w bloku silnika) w moim CYAC 1,6 TDI 105 KM Niestety to nic nie dało. Teraz powiedział, że założy kolejną nową pompę oleju, podobno zdarza się że nowy zamiennik pompy olejowej może być już z góry trefny. Nie wiem, coś mi mówi że to też nic nie da. Przy pomiarze manometrem...
https://www.agrofoto.pl/forum/topic/8924... ciśnienie powinno być co najmniej 180 na początek warto się przyjrzeć filtrom i olejowi, a następnie regulatorowi ciśnienia. Oprócz tego trzeba pamiętać że udźwig maksymalny jest blisko siłownika, im dłuższy osprzęt założysz tym moment udźwigu jest mniejszy.
W rozdzielaczu masz zawór sterujący/odciążający który przy braku pracy rozdzielacza (ustawienie dźwigni na podnoszenie lub opuszczanie) puszcza ciśnienie z pompy (P) do przelewu (T). Sterowany jest kanałem olejowym przechodzącym przez dwa dodatkowe sekcje sterujące na suwakach. Tłoczek który został wspomniany w poprzednich postach. Jeżeli go źle złożyłeś...
Raczej regulacji ciśnienia stąd to dymienie . Teraz tylko czujnik ciśnienia wkręcamy w miejsce śruby serwisowej i regulujemy ciśnienie wg normy ale to nie takie proste dochodzi jeszcze teraz regulacja przesłony zasysanego powietrza bez sprzętu "analizatora spalin" ciężko będzie go ustawić tak na oko, chodź nie mówię że to nie wykonalne. Przed regulacją...
A pod obciążeniem dymi ? Możliwe że do wymiany pierścienie tłokowe i regulacja gaźnika. Powinno to przywrócić sprawność silnika. Warto też sprawdzić przerwę między elektrodami. Ciemny, suchy nalot na świecy (izolator, elektrody) jest najczęściej spowodowany źle dobraną, zbyt „zimną” świecą zapłonową, nagar olejowy, tłusty osad świadczy o...
Wiadomo że potrzebujesz wąż wysoko ciśnieniowy , pistolet z wymiennymi dyszami i regulacją ciśnienia albo w pistolecie lub na pompie. Do tego pompa musi mieć manometr, olejowy najlepiej oraz zawór przepustowy co będzie zamykał ciśnienie wewnątrz pompy przy zamkniętej dyszy wylotowej pistoletu.No i przekładnia musi być żeby obroty współgrały . Jeszcze...
Odpuściłem sobie zabawę z montażem wodnego zaworu zwrotnego w miejsce nieszczelnych oryginalnych. Poprzedni właściciel cos grzebał w sterowaniu kompresora, teraz zrobiłem to "po bożemu"(czyli tak jak przewiduje producent) i przed każdym uruchomieniem(zwłaszcza w trybie AUTOMATYKA), jeszcze przed załączeniem stycznika Y, przez kilka sekund odpręża się...
Jak w prosty sposób sprawdzić czy jest iskra? Iskra to nie wszystko. Jak widzisz autor tego wątku miał problem taki, że była iskra, wentylator pracował a mimo to było coś nie tak. Pompa jest połączona z wentylatorem więc o ile wentylator pracuje to pompa również wytwarza ciśnienie paliwa. Dopiero elektrozawór otwiera przepływ paliwa na dyszę. Wezwij...
Hm.. Pompa z myjki to jest jakiś pomysł, ale urządzenie ma być profi. Budżet jakiś na to jest. Ewentualny koszt falownika się zmieści. Profesjonalnie i jednofazowo ? Jedno wyklucza drugie, ale da się wykonać. Możesz kupić profesjonalną pompę z profesjonalnej myjki, ale jednak budżetu Ci zbraknie. Wystarczy prosta pompa z myjki za kilkaset PLN. I prosty...
Tych logów już nie będę robić, bo nie ma potrzeby. W silniku zacinała się regulacja ciśnienia przy pompie olejowej. Mechanik wziął 40 pln i auto jest ok. Po mimo starości silnika w te potężne mrozy(-35) i kilkudniowy postój bez przepalania, silniczek palił od pierwszego strzału. Chciałem podziękować Szanownym Kolegom za zainteresowanie i chęć pomocy.
Jak w temacie z tym, że na własną rękę. Zmierzyłem ciśnienie na złączu P pompy i było 6 barów. Po kręceniu w lewo śrubką do regulacji nic się nie działo. Dopiero kręcenie zgodnie ze wskazówkami zegara podniosło ciśnienie, aż do 10-11 bar czyli tyle ile ustawienia fabryczne zalecają. Ustawienia fabryczne przepływu powietrza natomiast różnią się w zależności...
Regulacja polega na ustawieniu dawki paliwa i powietrza. Regulacja powietrza na pełne obroty śruby to błąd. Często jest tak że wystarczy przekręcenie o 1/4 obrotu żeby palnik pracował stabilnie. To samo dotyczy regulacji paliwa. Bez analizatora spalin jak i manometru ciśnienia paliwa bardzo ciężko ustawić palnik. Może być tak że pompa jest już zużyta...
Opis okresowych czynności obsługowych. Co 2 lub trzy godziny kilkaktotnie obrócić pokrętkę filtra grzebieniowego celem jego oczyszczenia.Co 8 godzin sprawdzić stan oleju i utrzymywać stan w skrzyni korbowej do znaku na miarce w pozycji max.Co 150 godzin pracy silnika nalaży wymienić olej na rozgrzanym silniku.gdyż wtedy razem z olejem spłyną zanieczyszczenia...
Dopadla mnie wlasnie awaria takiej nagrzewnicy olejowej Kraft delle. Polecam manual: INSTRUKCJA OBSŁUGI NAGRZEWNICA OLEJOWA Modele: HN0-20X, HNO-30X, HNO-50X Ściągnąłem sobie pdf'a i nie mam linka. Chyba bliźniacza konstrukcja. A w nim: "Regulacja ciśnienia pompy Z uwagi na różne parametry paliwa oraz normalne zużycie elementów, ciśnienie pompy powinno...
Te palniki są trudne po pierwsze jest tam inna dysza (kąt) i zastosowanie "zwykłej" na 99% doprowadzi do błędu. Nawet idealnie ustawione palniki potrafiły się wyłączyć w nie kontrolowany sposób. Co do zmiany położenia płytek w komorze, to ma sens zmniejszy ciśnienie dynamiczne podczas odpalenia palnika,(a jak wiemy zbyt duże ciśnienie cofa płomień jest...
(at)Modelgaz ja stosuję niskociśnieniowe o małym zużyciu powietrza dysze Delawana. Można je zamawiać w szerokim zakresie mocy. Zastosowanie coś w rodzaju wymiennika płytowego rozbuduje konstrukcję palnika bez możliwości regulacji temperatury oleju :?:Konstrukcja mojego ostatniego palnika nadciśnieniowego przekonuje mnie do podgrzewacza przepływowego....
Zmierz może ciśnienie sprężania na zimnym silniku. Wiadomo szczelność zawory, tłok, pierścienie - zapewniają pasowność, siła otwierania pierścieni, owalność cylindra, owalność tłoka, smarowanie powierzchni cylindra/pierścieni, ciśnienie nad tłokiem (rozpiera pierścienie i dociska je do rowków i dociska zawory do przylgni), temperatura itd... Wygląda...
to nie jest zawór do regulacji ciśnienia oleju więc usunięcie go nie ma wpływu na ciśnienie. Mnie intryguje tylko pytanie, czy ciśnienie oleju jest takie samo ws każdym miejscu układu? Na elektrodzie kilkoro ludzi pytało o montaż dodatkowego czujnika oleju i zwykle rady były takie aby wpiąć się w kanał olejowy w bloku poprzez usunięcie zaślepki, czy...
Czyli polecasz lotosa a może być słabe ciśnienie od złej regulacji sprężyny ciśnienia oleju. Owszem może być również błędna regulacja choć jeśli na zimnym oleju jest ok to wstępnie można by było to wykluczyć. Ale raczej chodzi tutaj bardziej o gęstość oleju bo jak zapewne wiemy im wyższa temperatura oleju tym rzadszy ten olej. A im rzadszy olej tym...
Z wyłącznikiem czy bez tego wyłącznika -to tylko taka różnica że karcher włącza się po naciśnięciu spustu lub pracuje non stop. Na wyjściu wyleciała blaszka za którą jest zaworek z sprężynką: Jaki zaworek, poproszę o zdjęcie tego "zaworka". W moje sytuacji karcher pracuje non stop a włącza się po naciśnięciu spustu. słabe ciśnienie w pompie powoduje...
W Ursusie C 330, odśrodkowe filtry oleju (zwane potocznie "bąk"), montowane były w silniku S 312 C do numeru seryjnego silnika 237016. Późniejsze silniki miały już zastosowany w układzie smarowania, pełnoprzepływowy filtr oleju PP 8.4. łącznie z nową podstawą, Przy zamianie filtra odśrodkowego na pełnoprzepływowy, trzeba zwrócić uwagę na ciśnienie oleju...
W tym samochodzie nie ma pompy paliwa w zbiorniku. Sytuacja z powietrzem w paliwie opanowana. Wyciągnąłem 3 wtryski, które za dużo paliwa puściły na przelew. Po rozebraniu całych wtrysków i umyciu w myjce, dwa się udało naprawić, trzeci praktycznie jest taki sam jak był. Po tym zabiegu ładnie zapala i ładnie pracuje, ale nic to nie zmieniło jeśli chodzi...
Ja kupiłem Snanley Fatmax 100l z dwucylindrową pompą. A wybór padł dlatego, że on nabija ciśnienie do 10 atm i ponowne załączenie następuje przy 8 atm. Świetna regulacja ciśnienia wbudowana. Ma drugie też wyjście na szybkozłączce bezpośrednio ze zbiornika gdzie wpinam regulator ciśnienia, odwadniacz i naolejacz, gdyż użytkuję też pneumatyczny klucz....
Głowica miała być robiona gdyby cos było potrzeba. Mówiłem o regulacji zaworów - mówili ze są Ok.uszczelniacze tez Ok. Docieranie zaworów mówili nie konieczne - jest Ok. Sprawdzę jeszcze raz sam tą odmę. Jesli to nie będzie to - pojadę do nich niech zrobią tak jak mówisz pomiar ciśnienia sprężania i próbę olejową.
Tylko (at)manta ma po części racje, winny jest na 1000% zawór redukcyjny przy pompie olejowej, przy wzroście ciśnienia otwiera się, i później ma problemy z zamknięciem bo sprężyna jest wybita, tyle cała diagnoza. Więc tak jak chcesz to kup nową sprężyne , ale będziesz musiał 2 razy miske zdjąć raz żeby zmienić sprężyne a drugi żeby skorygować ciśnienie....
Olejowi daj święty spokój , to co ubyło to jest bardzo niewiele wiec nie uzupełniaj ale bez pompy próżniowej i wymiany osuszacza daj sobie spokój bo normalnie w układzie podczas pracy panuje ciśnienie poniżej atmosferycznego coś około 0,5 bara więc musisz opróżnić uklad maksymalnie a to zrobi tylko pompa próżniowa dwustopniowa. Bardzo niskie ciśnienie...
Witam, Mam problem z mazdą, założyłem w niej nową instalację LPG i w czasie próby regulacji gazu okazało się, że ciśnienie na garach: 11/7/11/11. Więc udałem się do warsztatu zajmującego się regeneracją głowic żeby coś z tym fantem zrobili. Wymieniono uszczelkę pod pokrywą zaworów, uszczelniacze, uszczelkę pod głowicą, rozrząd + planowanie i usuwanie...
Postanowiłem się zabrać za regulację gazu i chyba nastąpiła poprawa, kręciłem tymi śrubkami co są przy reduktorze. Tylko tak, ta na węzyku jest wykręcona o 1,5 obrotu od maxymalnego dokręcenia, przy reduktorze ta na normalny kluczyk o 2 obroty, a ta zaraz obok aż o 10 obrotów te dwie są od skłądu mieszanki, tylko nie wiem co się dzieje jak je wkręcam...
Wymiana filtrów fazy ciekłej i gazowej - ja wymieniam u siebie co ok. 20 tys km lub raz w roku wraz z przeglądem olejowym. Parownik regenerowałem po ponad 100 tys km kiedy nie był wydolny pod obciążeniem i za bardzo ciśnienie spadało. Wtryskiwacze - zależy co tam masz ale czyszczenie - nie słyszałem - co innego regeneracja - są zestawy naprawcze ale...
Bloki wartości mierzonych dobrze czyta, gorzej z opisem błędów, kolega kiedyś uwalił eprom w a4 kasując inspekcje olejową. Ciśnienie na filtrze paliwa około 0,4-0,8 bar, na tandem pompie 1,5na wolnych do 4-5 przy 4 tyś. Pomiaru dokonaj manometrem wyskalowanym do 10 barów najlepiej, na tandem pompie masz zaślepkę na imbus taką z kołnierzem ,wykręcasz...
Witam. Należy wyregulować wyłącznik ciśnieniowy. Zazwyczaj służą do tego dwie śruby. Jedna do regulacji ciśnienia włączania a jedna wyłączania. Poszukaj o regulacji włącznika ciśnieniowego, było na forum. Pozdrawiam.
nie, bo będziesz co chwila biegał do rozdzielnicy podnieść 'be16tki' Jedna faza jest wykorzystywana do załączenia wentylatora i jednego obwodu grzałki Jedna grzałka 3kW więc dwie nie będą grzać. Dokładnie tak, masz tam stycznik który jest załączany ostatnim krokiem włącznika głównego, i podaje on zasilanie z tej pierwszej fazy na cewkę tego stycznika...
Zrob probe olejowa: mierzysz cisnienie sprezania w danym cylindrze potem wlewasz lyzke oleju do tego cylindra i mierzysz ponownie.Jesli cisnienie wzroslo to znak ze piercionki zuzyte.Uszczelniacze jesli puszczaja to po krotkim postoju gdy silnik jest goracy gdy odpalisz to pusci dymek z rury wydechowej. Przy takiej próbie ciśnienie zawsze wzrośnie....
jeżeli masz olej ponad stan i płyn w oleju, to w pierwszej kolejności stawiałbym na pompę wody, która jest napędzana od rozrządu i zdarzyło mi się kiedyś w innym aucie, iż przepuszczała płyn do oleju. Ściągnij miskę olejową i i podstaw na noc kuwetę, mniej więcej pod rozrządem. Jeżeli pompa wody przepuszcza płyn do silnika, to płyn poleci właśnie po...
Witam, nie zakładam nowego tematu, ponieważ mam problem z podobnym kompresorem olejowym - Einhell BT-AC 230/24. http://obrazki.elektroda.pl/3970130400_1... Otóż zdarza się dość często, że silnik nie uruchamia się po spadku ciśnienia w zbiorniku. Silnik wtedy buczy, ale nie zaczyna kręcić. W większości przypadków (choć nie zawsze) wystarcza...
Wszystko się zgadza ale, ten zawór z boku silnika służy do regulacji ciśnienia oleju w głównej magistrali (jego wzrostem). Natomiast filtr jest tak wykonany że wytrzyma o wiele większe ciśnienie niż te 6KG/cm2. Nie znam przypadku zniszczenia takiego filtra poprzez nadmierny wzrost ciśnienia oleju w układzie, natomiast jest wiele przypadków zatarcia...
Zapomniałem napisać ze analizę spalin wykonuje sie w kotłach kondensacyjnych, kotłach olejowych i większych kotłach stojących z palnikami nadmuchowymi lub atmosferycznymi. W małych kotłach gazowych z otwartą bądź zamknięta komora nie wykonuje się analizy spalin (nie jest to wymagane) jedynie w zamkniętych komorach można sprawdzić szczelność rury spalinowej...
Witam, jeśli nie jest to MULTEC to nie ma możliwości regulacji zapłonu. Stukające zawory na gorącym silniku świadczą o uszkodzonej pompie olejowej lub panewkach. Nie napisałeś jaki olej lejesz. Miałem to same objawy co ty. Ja musiałem wymienić wał i panewki. Sprawdź ciśnienie oleju na zimnym i gorącym silniku lub jeśli to nie jest dla ciebie problem,...
mała aktualizacja: Wybór padnie na coś z tego NOWE 24l: --- POWERMAT 24l 3,4Km 206l/min - 310zł - napięcie zasilania 230V/50Hz - moc 2500 watt / 3,4km - pojemność zbiornika 24 litry - ciśnienie wyjściowe 8 bar - obroty 2850 obr/min - wydajność 206l/min - 2 x szybkozłączka europejska - waga ok 24kg --- ExPo FL24 24L 8BAR 220L/MIN - 315zł Zbiornik - 24...
Z uwagi na to, że miałem przyjemność składać taki silnik po kapitalnym remoncie to napisze kilka uwag. Czy został wymieniony zawór baypas'u magistrali olejowej na nowy? Jeżeli w starym silniku wypaliło tłok to opiłki metalu mogły go zablokować. Pompa oleju musi być bezwzględnie przed montażem zanurzona w całości w oleju i napełniona poprzez kręcenie...
Bez turbo diesel Dodano po 1 Najlepsze jest to ze mechanik ma 40 lat doswiadczenia szkoda slow. Dodano po 8 Uszczelki pod pokrywa oraz pod srubami pokrywy,pod miska olejowa,oringi na kolach zebatych.nowa odma z uszczelka, Dodano po 3 Zastanawiam się czy zła regulacja konta wtrysku mogła zafundować mi ta przygodę na drodze? Dodano po 10 Ogólnie prosiłem...
Witam. Jak w temacie... Na próbę zamontowałem palnik olejowy (pożyczony) do pieca zębiec KWKD 15kW i jestem bardzo miło zaskoczony z testów a zwłaszcza z wygody ;) teraz w okresie "przejściowym" jest niewygodne opalanie węglem ale wrócę do tematu... palnik pożyczony od kolegi nic nie regulowałem - na tabliczce miał napisany zakres mocy 18-35kW i założona...
Witajcie Kupiłem używaną nagrzewnice Power Tec 20kW. Odpalała i odpala bez problemu, miała strasznie brudny filtr paliwa i postanowiłem go wymienić. Przy okazji wyczyściłem dyszę, filtry paliwa, łopatki do ciśnienia i fotokomórkę. Odpaliła od razu ale pracuje tylko 10min i się wyłącza, po ponownej probie odpalenia pracuje ok. 1min Przegrzewa się? Jak...
Przy regulacji pokrywą pompy, będziesz przesuwał setne części mm, żeby ustawić na 4 mg. Ja uruchamiałem zawsze z wciśniętym sprzęgłem i na biegu, żeby w razie co zdusić. To zasada jeszcze z czasów pomp mechanicznych. W zasadzie jak ustawisz trochę za małą dawkę, będzie trochę mocniejszy, ale prawdziwego moda lepiej robić softem. Nastawniki podłącz...
Jak sprawdzałeś kompresję? Palcem? Nie utrzymałbyś sprężania na poziomie 2barów, a w silniku powinno być koło 10ciu :/ . Do tego jak mówię, po wykręceniu świeca może dawać iskrę. Po wkręceniu jej na miejsce, kiedy jest kompresja, to już świeca może iskry nie dawać. Izolator na świecy jest wtedy częściowo uszkodzony. Wystarczająco aby pod obciążeniem...
Panowie pomocy !!! Mam ciągły problem ze swoim sprinterem 2.2 cdi... OM651. Temat stary jak węgiel, ale ponieważ walczę ostatnio z takim przypadkiem, to mam swoje 3 grosze do dodania. Główną przyczyną zacierania się silników 2.2 cdi po 2011 roku to wadliwy układ smarowania silnika i dość wysoka temperatura pracy (powyżej 95'C). Na wstępnie należy wspomnieć,...
Glebogryzarka Lazappa Euro 5. z 2000 roku, (nie wypracowana) zaczęła ciężko palić musiałem wlewać benzynę do cylindra. Rozebrałem w komorze było masę nagaru, jeden zawór (ssący) podparty. Dotarłem zawory ustawiłem luzy, wyczyściłem gaźnik i po perypetiach, zgubiłem taką sprężynę która jest na gaźniku, od przyśpieszacza, ale dorobiłem drugą i odpaliłem....
Witam po długiej przerwie :) Wracając do tematu sprawdziłem śruby korbowodów oraz wału i żadna nie była ukręcona czy luźna . Wymieniłem panewki na korbach oraz uszczelnienia na metalowej rurce łączącej pompę olejową ze smokiem na której był duży luz a oringi po wyjęciu były twarde i płaskie co polepszyło zdecydowanie ciśnienie oleju w aucie . Problem...
żerdzie kupujesz gotowe czy robisz sam ? Dodano po 1 Ze względu na dużą ilość zamówień na wykonanie studni w ogródkach działkowych oraz brak ludzi do pracy muszę przyspieszyć z budową wiertnicy nawet w wersji mini. Średnia głębokość na której pokazuje się nam woda to 8 m ale bywa czasami że na 13 m dochodzimy do wody jednak ręcznymi wiertnicami dalej...
https://obrazki.elektroda.pl/8697410300_... https://obrazki.elektroda.pl/2690471000_... Schemat z francuskiego silnika 1,6, zawór jest w pompie a kabel wychodzi w okolicy pompy. Budowa pompy olejowej z elektryczną regulacją wydajności ale od AUDI w 3008 może być podobne rozwiązanie.
Dziękuję. Misa olejowa została zdjęta, czyste wszystko nie ma opiłków nic, smok jak nowy co teraz? Pompa olejowa? Jest w niej coś takiego jak zawór przelewowy odpowiadający za regulację ciśnienia oleju? Dlaczego dalej nie ma tego ciśnienia?
Kto projektował ten układ chłodniczy ?? Kto dobierał urządzenia?? Przez 10 lat pracowałem przy urządzeniach chłodniczych i z doświadczenia wiem moc sprężarki jak i parownika dobiera sie do wielkości pomieszczenia, temperatury towaru i czasu w jakim to ma sie schłodzić do ustalonej temperatury. Stałe parametry pracy układu osiąga sie za pomocą ustawienia...
Na początku chciałbym wiedzieć jakie jest ciśnienie, a potem myślę zagonić te czujniki do pracy nad nastawami tegoż ciśnienia w zależności od np. jakości oleju. Ostatnio "dostałem" olej taki ciężki, że ledwo mogłem podnieść 30l bańkę, a mam tego 600 litrów. Może taki już słaby jestem ... Tak czy siak w nocy palnik zastopował ;-( I znowu regulacja ilości...
Druga dość poważna sprawa to podłączenie tego podgrzewacza do pieca Urlich Wertich 11kW. Chodzi o to czy mam być na stałe do sieci 220V(PTC) ? Jest wyłącznik termiczny, ale działa odwrotnie, czyli zwiera styki np. po przekroczeniu 80 stp. Cels. cześć. Jeśli chodzi o temperaturę to jest podana na obudowie termostatu podgrzewacza. Są też podgrzewacze...
Regulacja wstrzymana, żądanie wyłączenia silnika. Widzisz to czy nie? Nie zapali i koniec. Wykręcę zawór i sprawdzę na 12V bo na mierniku po oporze jest dobrze Być może jest to p160A Cyt: z innego forum - Jeden jest prawdopodobnym winowajcą - P16A0. Na pewnej stronie wyczytałem, że to komunikat występujący wtedy gdy silnik ma ryzyko pracy na swoim...
Dzien dobry Wszystkim, jestem kobietą, więc proszę o wyrozumiałość ;) Kia Magentis benzyna 2.0 + LPG, 2006r. Na przeglądzie rejestracyjnym mechanik zauważył przeciekającą miskę olejową. W miedzyczasie, gdy czekałam na sprowadzenie miski zapaliła się kontrolka check. Komputer zdiagnozował wypadający zapłon na drugim cylindrze. Elektryk sprawdził "na...
Pracujący i rozgrzany na wolnych obrotach ma 5 bar? jeżeli faktycznie tak jest, to miska w dół i przy pompie olejowej wkrecany od spodu jest zawór regulacji ciśnienia i wygląda że coś z nim nie tak, może po rozgrzaniu ściska go i się blokuje. Brak kompresji też by to powodowało, tylko zazwyczaj działo się tak na zimnym gęstym oleju.
http://obrazki.elektroda.pl/4887294500_1... Ten opis nie jest dla każdego - niektórzy uważają, że narzędzia się kupuje, nie robi. W większości przypadków to prawda - ale jeśli chodzi o kompresor, budując go samemu, mamy możliwość idealnego dopasowania go do naszych potrzeb. Ogólnie - w samoróbkach według mnie chodzi o to, żeby było...
To odma olejowa . Jak nie jesteś pewny sprawności to załóż nową.Membrana w niej przytrzymuje podmuch powietrza gdy dv upuszcza powietrze w rurę dolotu.
Witam serdecznie. Mam problem tego typu, iż po uruchomieniu ciągnika wskaźnik ciśnienia oleju znajduje się na czerwonym polu między 5 a 6 przy normalnej pracy silnika bez względu na obroty. Dodam iż czujnik oraz zegar są nowe z jednego kompletu. Również filtr oleju jest nowy. Mam zamiar zdjąć miskę olejową i sprawdzić zawór do regulacji ciśnienia. Prosiłbym...
Przy jakich obrotach silnika te 1 kG/cm2? Wymiana pompy olejowej, regulacja zaworu przelewowego, regulacja filtra odśrodkowego. Pompa podnośnika - regulacja sprzęgła. Przekładnia kierownicza wymiana tulei kolumny kierowniczej.
xyro napisał "1 poprawiasz fabrykę czyli odelżenie zamachu, wydech luźniejszy od kolektora, jakaś wkładka zamiast bawełnianego filtra ... regulacja gaźnika i nic więcej nie wycisniesz." ad1. "poprawiasz fabrykę czyli odelżenie zamachu" -bzdura, to nie jest poprawienie fabryki tylko na lzejszym zamachu silnik jest wrazliwszy (szybciej wchodzi na obroty...
Przykłady zastosowania odbiorników na 400 V w Zakładach Górniczych Lubin (ZG Lubin) KGHM. Na podstawie dodatkowych analiz (w tym przeszukania źródeł branżowych, raportów KGHM, publikacji technicznych i forów specjalistycznych), rozszerzyłem informacje o odbiornikach zasilanych napięciem 400 V (trójfazowe, niskie napięcie NN) w ZG Lubin. Skupiłem się...
Guide dotyczy ogólnie samochodów PSA czyli citroen peugeot z silnikami benzynowymi 8V z serii TU. Pacjent : citroen saxo 1,1 TU1M z 98r. Przebieg 202kkm. Poza rozrządami i regulacją luzu zaworowego nic przy silniku jeszcze nie robione. Brak wycieków oleju (przede wszystkim nie ciekło z pod uszczelki pod głowicą z kanału olejowego – nad alternatorem...
Jeśli masz skan książki Trzeciaka, to jestem zainteresowany, TPS - kiedyś próbowałem skasować świecenie check engine dodając minimalnie gazu, tak, by miał 1500 obr/min, nie udało się, kontrolka cały czas się paliła, potem obok 44 wywaliło błąd 35, czyli uszkodzony krokowiec - zawór regulacji powietrza. Oznacza to, moim domysłem, że TPS nie zmienia wartości...
Witam i proszę o pomoc w poniższej sprawie. Ford Focus z rocznika 2009 z silnikiem 1.6L DURATEC 16V TI-VCT(115PS) SIGMA ma przejechane obecnie około 180.000 km. Jak wynika z papierów, po przejechaniu pierwszych kilku tysięcy km zamontowano mu sekwencyjną instalację gazową, która póki co działa perfekcyjnie. 15.000 km temu wymieniono pasek rozrządu,...
Teraz ja coś dołożę od siebie do tematu. Wiec tak; schemat dobrze znany z początku tematu w wersji oszczędnościowej czyli zawór wsypu, zawór regulacji zamykający piasek, zawór powietrza na dysze i zawór doprowadzający powietrze- to już przy kompresorze, układ budowany na 1/2 i 3/4 cala. Kompresor to toruńska fabryka kotłów z 1957 ;D ze zmienioną pompą...
Witam. Mam problem ze swoją Renatką - mianowicie od jakichś 2 miesięcy nastąpił stopniowy spadek mocy. W ramach naprawy było już zrobione : regulacja zaworów, dekrystalizacja katalizatora, programowanie kasety, wymienione zaworki zwrotne niskiego ciśnienia (2szt), intelcooler sprawdzono i cały układ doładowania, turbo tez... Niestety nic nie pomaga...
1) Honda Civic 1997, 1.6 16v, aktualny przebieg 177 tys. (nie wiem czy realny), auto miało przede mną 2 właścicieli, a posiadam je od 8 lat. 2) Przez 8 lat jeździłem nim całkowicie bezawaryjnie, silnik chodził jak szwajcarski zegarek - równo i cicho - Nigdy nie było falowania obrotów, dławienia, przerywania, odpalał na przysłowiowe dotknięcie w każdych...
Po nocnym staniu jest wszystko ok, mniej więcej muszę przejechać 10-15 km , i mam takie wrażenie jak by klekotały sprężyny wtedy też pojawia się dudnienie , na mocno narzanym silniku jak otworzę dolot do kolektora i zblirzę rękę czuć "gorącą kompresję " . Jak jadę w trasie z ustaloną prędkością ok 80km/h jest moment że nagle silnik cichnie wyrażnie...
Witam! Jest troszkę czasu, także napiszę co dalej działo się z autem! Naprawa głowic w zasadzie nic nie zmieniła. Po zdjęciu głowic za drugim razem w ramach gwarancji, okazało się że zaworami leje się olej i z tond te ubytki oleju i niebieski dym. Byłem przy zdejmowaniu głowic na serwisie by zobaczyć tuleje, gdyż sposób w jaki silnik był składany budził...
Porządną diagnostykę to się robi jak się sprawdzi wszystkie banalne przyczyny np. pęknięty przewód podciśnienia, brak podciśnienia na zaworze, rury dolotowe itd. Tym bardziej, po wcześniejszym grzebaniu w samochodzie. Błąd np. regulacji ciśnienia doładowania i tak spowoduje, że to samo trzeba będzie zrobić.
Niestety nie wiem jak jest u Ciebie, u mnie jest tak jak widać na dole. Jeśli u Ciebie docelowo koło dociska rozrzutnik to znaczy że masz krótszy frez albo zęby docięte do samego koła rozrządu. No to u mnie jest na pewno trochę inaczej, ale z czego to wynika to może wyjdzie jeśli trafiłaby się okazja jeszcze raz rozbierać przód. Niemniej mam nadzieję,...
Witam Wszystkich, widzę, że kolega boryka się z podobnym problemem jak ja... Mój astrolot ma najechane troszeczkę więcej bo 196tys.km, nie mam pojęcia ile na gazie - używam go jako samochodu zastępczego wiec przez ostatnie 2 lata zrobiłem nim max 2,5 tys km. Z tego ponad tysiąc w ciągu ostatnich 2 miesięcy gdyż w moim drugim autku padło sprzęgiełko...
Zawór olejowy jest wpięty w obwód stycznika trójkąta ale u ciebie takiego zaworu nie widzę, powinno być odejście od zaworu regulacji ciśnienia na dodatkowy zawór/tłoczek co przełącza krańcówkę. https://www.youtube.com/watch?v=h19YhyPD... a tu masz lepsze zdjęcia jak to wygląda https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic8... Ogólnie ściągnij...
Witam. Po pierwsze: NIE WOLNO ODPINAĆ WTRYSKÓW NA PRACUJĄCYM SILNIKU!!! Kolejna sprawa: przelewy pokazują tylko i wyłącznie stan zaworków. Uszkodzonych końcówek wtrysków nie ujawnią. Tak jak wyżej napisano można zamienić dwa wtryski. Po zamianie może dymić przez jakieś pół godziny (korekty będą inne). Czy sitko z kanału olejowego było już wyciągane?...
ciśnienie olejowy ciśnienie nagrzewnica olejowy olejowy grzejnik ciśnienie
źródła promieniowania nadajnik odbiornik przekaźnik gniazdo ładowania laptop fujitsu
unitra elizabeth schemat sofar solar rs485
Growatt SPF 6000 Off-grid – dobór paneli, różnice falowników niskonapięciowych i wysokonapięciowych Łucznik Luca iL 465 – brak zygzaka, przyczyny i diagnostyka maszyny do szycia