Omiń filtr paliwa i zasilanie podaj z bańki. Ewentualnie przed filtrem zamontuj pompę paliwa elektryczną. Czy ECU widzi to za wysokie ciśnienie i zapała kontrolkę silnika? Czy jak masz za wysokie ciśnienie to ECU wysterowuje zawór regulacji scv?
Auto pojechało na serwis i stwierdzili, że te zawory były wadliwe, teraz je zaślepiają i wgrywają nową mapę do sterownika. Po wyjechaniu z serwisu… dwa dni spokoju i powtórka z rozrywki. Ps: to trochę dziwny system w tym Volvo, bo są 3 pompowtryski i 3 wtryski w systemie common rail… według mnie to pompowtryski robią tu za pompę wysokiego ciśnienia...
ile by kosztowała taka naprawa wtryskiwaczy http://lmgtfy.com/?q=regeneracja+wtryski... :please: Rządzisz Co do tematu: Stawiam na nieszczelność układu zasilania, najprawdopodobniej przy wtryskiwaczach, skoro o nich nie wspomniałeś, to pewnie nie były robione. Jak zapchane to czyszczenie termochemiczne, gorzej jak wyrobione gniazda, jak ktoś...
Musisz sprawdzić ciśnienie paliwa na szynie common rail, jeśli przy uruchamianiu będzie poniżej 200bar to nie odpali. Ciśnienie może uciekać przez wtryskiwacze na przelew lub pompa wysokiego ciśnienia nie daje odpowiedniego ciśnienia lub zawór regulujący ciśnienie na szynie umiera.
Temat na tyle mnie zaciekawił że aż co nieco poszukałem I oto czujnik ciśnienia odpowiedni do zastosowania jest używany jako: -Czujnik w zasobniku paliwa silników ZI z bezpośrednim wtryskiem benzyny (ciśnienie do 20MPa) -Czujnik w zasobniku paliwa silników ZS z układem Common Rail (ciśnienie do 200MPa) -Czujnik ciśnienia płynu hamulcowego w modulatorze...
Pompa daje tylko ciśnienie paliwa na listwę common rail i jej ustawienie na rozrządzie nie ma żadnego wpływu na pracę silnika.
Ciśnienie w szynie common rail, wyciek paliwa lub czujnik ciśnienia lub okablowanie czujnika.
Podłącz komputer zobacz jakie ciśnienie paliwa po stronie niskiego ciśnienia i wysokiego cisnienia
Mniemam, że chodzi o regulator ciśnienia paliwa na szynie common rail? Auto odpala?
https://motofocus.pl/technika/11789/prob... 10 bar to około 1MPa
Kolego co wymieniłeś pompę wysokiego ciśnienia to powiem Ci że ja przez Mastera prawie się wykończyłem nerwowo ale mam już pewne doświadczenie dlatego Ci podpowiem co nie co 1. podstawowa sprawa to wtryski a nie pompa jak gaśnie podczas jazdy lub ciężko odpala na ciepłym i zimnym. 2. czujnik ciś. na listwie commonrail niby mówią że często pada gówno...
Witam mam problemy z manem TGX 18.480 2008r common rail, otóż auto nawet po chwilowym postoju ciężko zapala. Wcześniej pojawiały się błędy edc 94 3778,3779,3780 oraz paliła cały czas kontrolka silnika i auto przechodziło w tryb awaryjny. Po wymianie filtra paliwa oraz czyszczeniu odstojnika i smoka problem zniknął lecz kontrolka nadal się czasami zapala...
Moze tez być zawór bezpieczeństwa, przewód doprowadzający (przetyczka), zatkany filtr paliwa niskie ciśnienie po niskiej stronie zasilania paliwa (pompka wstępna) lub przeciek wewnątrz wtryskiwacza. Sprawdzisz zaslepiajac kolejno wyjścia listwy i obserwując wartość MPROP, o sprawdzając ciśnienie przed filtrem paliwa.
Pompowane paliwo po uzyskaniu odpowiedniego ciśnienia ustalonego w zaworze nadmiarowym cofa się do zbiornika, to normalne. Zawór ten powinien utrzymać pewne ciśnienie nawet jeśli nie pompujesz pompką a jeśli ciśnienie spada w okolicę zera to zawór nadmiarowy jest otwarty na stałe czyli uszkodzony. Ogólnie ciśnienie na powrotach paliwa w układzie common...
Moim zdaniem problem w regulatorze ciśnienia paliwa, podrzuciłeś inny ale nie nowy? Widać jak ciśnienie skacze i to bardzo. A oczywiście za ciśnienie odpowiedzialny jest regler. A jeśli nie regler zostaje pompa.
czy ktoś może napisac jakie powinien mieć ciśnienie na tłokach ten śilnik ww
Wtrysk nowy czy używka? Jeśli używka - pewnie długo leżał... Załóż stary wtryskiwacz, zloguj sobie ciśnienie paliwa podczas rozruchu i będziesz widział. 2 sekundy kręcenia i powinno być około 250-300 bar i powinien odpalać. Korekta to odchyłka (może być w dawkowaniu na skutek mechanicznego uszkodzenia wtryskiwacza, ale może oznaczać też inne przypadki,...
JTD tzn common rail. Pierwsze komputer i błędy i zbadać ciśnienie paliwa na railu.
Ogólnie obserwując parametry zauważyłem dziwne a może prawidłowe wartości. Na włączonym zapłonie temperatura powietrza wlotowego 172 C. - czy to prawidłowo? Common Rail ciśnienie paliwa - 0,43 - czy to nie za mało? Przy kręceniu rośnie, aż przekroczy 24 i auto odpala. Może tu jest za mała wartość na początku.
teoretycznie pompa paliwa wstępna powinna odpowietrzyć . Samo start nie skutkuje
Witam. Silnik gaśnie w czasie jazdy - 90% przypadków to równa jazda z przy obrotach 3000/min. Komputer wyświetla błąd - zbyt wysokie ciśnienie na common rail i odcina dopływ paliwa. Filtr paliwa został wymieniony. Wymieniłem też czujnik ciśnienia common rail i regulator ciśnienia. Niestety nic to nie pomogło. Co ciekawe, żeby ponownie uruchomić silnik,...
Słuchaj "raski". Pompy paliwa padają już teraz w każdych rocznikach. Ostatnio kilka takich tematów przerabiałem. Najlepiej będzie wstawić manometr pomiędzy zbiornik paliwa, a filtr bądź akumulator paliwa i zobaczysz wstępne ciśnienie tłoczenia. Zrób najpierw to zanim wymienisz zawór regulacyjny wysokiego ciśnienia albo czujnik ciśnienia na szynie Common-Rail.
Witam potrzebuję szybkiej pomocy mam ten sam problem podmieniłem sterowniki pompę paliwa steruje ale ..nie steruje zaworem od turbo ??
Witam szanownych forumowiczów.Mój problem polega na tym,że trzeba dosyć długo kręcić rozrusznikiem zanim zapali.Po uruchomieniu silnika żadnych innych objawów,obroty regularne,moc również wydaje się w porządku,żadnych błedów komputer nie wykazuje.Poniżej dane z bloków pomiarowych: Napięcie akumulatora,14.2 V Status zapłonu,Zał 12V Przekaźnik Rozrusznika,Nieaktywny...
W common rail nic nie zmieni. Pompa cr ma wytworzyć tylko wysokie ciśnienie paliwa i tyle. Czy kółko będzie tak czy inaczej nie ma znaczenia. "Zapłonem" steruje komputer.
Według epera jest jakiś dziwny numer: 46811230... Każda pompa od 8-zaworowego 1.9 JTD będzie pasować do mojego? Witam, pytanie jest nieprzemyślane. Gdyby każda część pasowała nie było by potrzeby dobierania jej po VIN-ie. Pompa zapewne musi spełniać szereg kryteriów: poza samym spasowaniem mechanicznym do konkretnego modelu samochodu powinna też dostarczać...
Opiszę od początku. Samochód jak w temacie - problem polega na tym że w momencie gdy temperatura wynosi poniżej +5 stopni celcjusza - samochód ma ogromne problemy z odpaleniem (zapala po 6-7 próbie). Ponadto jeśli zapali ma 800 obrotów na minutę a przed usterką miał zawsze ponad tysiąc przy rozruchu silnika zimnego. Przy czym jeśli podgrzeję silnik...
Witam. Przedmiotem spędzającym sen z powiek jest w.w egzemplarz wypuszczony ze stajni Fiata, mianowicie Ducato 120 multijet 2.3 jtd 88kw z 2011 roku. Problemem jest niskie ciśnienie paliwa na common rail (ok 26-28 bar) pompka z baku podaje pomiędzy 4 a 6 bar. Pompa wysokiego ciśnienia została wysłana do Stalowej Woli gdzie w serwisie bosch wymieniono...
Zostaje układ Common Rail, wtryski, pompa, listwa.
czy był brak paliwa ,czujnik ciśnienia rzadko pada stawiam na wtryski i test przelewowy tam jak leją ciężko będzie żeby zapalił bo nie zrobi ciśnienia na listwie
Zresztą ile musi być na minusie aby parafina się wytrąca? Przez kilka dni -15? No .... dużo zależy od jakości paliwa, ale w zwykłym ON już przy -7 zaczyna wytracać się parafina, a bodajże przy -20 to już masło w układzie paliwowym :) Problem z parafiną jest taki że wytrąca się od niskiej temperatury i niskiego przepływu paliwa. Współczesne systemy...
albo pompka paliwa w baku To łatwo zdiagnozować, wpinając manometr, ciśnienie jest tu małe. regulator ciśnienia paliwa w szynie common rail To masz cr czy pd? czujnik położenia wałka to może też tak wariować Miałem identycznie w c4 1.6 hdi, wiosna, jesień, zima bez żadnych problemów cały czas jeździł. Latem go strzelało jak było gorąco i się nagrzał...
Witam , mam forda i problem , nigdzie nie mogę znaleźć jaka powinna być wysokość napięcia na złączce(2piny), która wpada do regulatora ciśnienia paliwa przy pompie common rail w mondeo mk4 1.8 tdci (kluczyk na zapłonie) i czy czujnik ciśnienia paliwa który jest wkręcony w listwę cr reguluje to napięcie na tym wspomnianym wcześniej regulatorze? Pytałem...
Ten samochód jest jakiś toporny w diagnozie. Tyle co taki przerabiałem z tym właśnie samym błędem... Walczyłem z nim 2 tygodnie... Zamiast wywalić błąd za niskie ciśnienie na listwie, lub brak ciśnienia na listwie to wyrzucał właśnie P1517. też mam Lexia, (CDIF2 mini również pokazywał to samo). Czepiłem się Immo robiłem OFF i lipa nie zapalał... miałem...
Jednak stawiam na pompę paliwa i ewentualnie listwe wtryskową. Sprawdź ciśnienie paliwa, znajomy miał podobny problem z mazdą 2.0 też na wtryskach common rail , i padlo na pompę od za długiego jeżdżenia na rezerwie , tylko fakt faktem jeszcze dlużej trzeba bylo krecic tak z 5-7 sec rano żeby odpalić
Witaj. Potrzebne rzeczy: 3x obudowy filtra wody 10'' 1x wkład filtracyjny 10 mikronów 1x wkład 1 mikronów 1x wkład 0,5 mikronów Pompa paliwa taka: https://allegro.pl/oferta/pomp...IqYELbJ... Do Ursusika filtr końcowy 1 mikron starczy Ja mam 0,5um co Common Rail 1 generacji. Pompa paliwa przed filtrami, ma bić ciśnienie w obudowy...
Pierwsze co trzeba zrobić to podłączyć pod komputer i zobaczyć jakie jest ciśnienie paliwa podczas rozruchu, musi być minimum 250-300bar bo to kluczowy parametr podczas rozruchu silnika na common rail. Po drugie odczyt kodów usterek i sprawdzić czy działaja świece żarowe.
Moze to coś pomoże Bloki pomiarowe na samym zapłonie Napięcie akumulatora12.3 V Status zapłonuZał 12V Glówny przekaznikAktywny Przekaźnik pompy paliwaNieaktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu)0.96 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu)0.47 V Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu0,00% Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowegoAktywny Pożądana...
master9 wydaje mi się, że źle myślisz bo wstawiając rezystor oszukasz komputer ale podwyższysz ciśnienie. Zmniejszysz odczyt to układ będzie dążył do równowagi podwyższając ciśnienie w zasobniku. Może spróbuj lepiej, zmienić soft w sterowniku na ten do tych wtrysków? pozdrawiam świątecznie
Chciałem Was prosić o podpowiedź co mogę sprawdzić zanim będę musiał ją zawieść do warsztatu. Dosłownie przed chwilą identyczny lub podobny problem był rozpatrywany tutaj . Nie zrażać się, że to inny silnik i nie te samy objawy. Silnik jest z rodziny Common Rail , więc każdy z nich jest podobny w parametrach ciśnienia i innych, poza tym też gaśnie...
paliwo nie cofa się do zbiornika bo po przekręceniu kluczyka elektryczna pompka niskiego ciśnienia która jest w baku zasysa paliwo i wytwarza ciśnienie w przewodzie paliwowym .Ale panowie czemu po odkręceniu filtra paliwa wylania z niego paliwa zalania świeżego paliwa dokręceniu go samochód odpala przez parę dni normalnie po paru dniach trzeba powtarzać...
Wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa na listwie common rail. Zero efektu.
Witam, przeszukałem za pomocą wyszukiwarki Google i niestety nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie a brzmi ono tak: Czy ciśnienie na listwie comon rail powinno się utrzymywać gdy auto jest na postoju. Po podłączeniu kompa kiedy auto jest w spoczynku pokazuje 2-4 Bar kiedy kręcę rozrusznikiem skacze w przedziale 280 do 480 Bar i niewiem czy dane te...
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Witam, Panowie, potrzebuje Waszej pomocy. Pacjent to MAN TGA z silnikiem D20 oczywiście Common Rail i do tego aktywny błąd 3779-10, auto nie ma mocy i takie tam... Posiedziałem dzisiaj przy tym MANie i sprawa wygląda tak: -ciśnienie paliwa 5,3 bar -ciśnienie Rail na wolnych 500 -zawór MProp 19% Wszystko odczytane MANCAT'S Filtry paliwa wymienione, odstojnik...
Dodam, że dzisiaj odpalałem auto na plaku i dopóki go wtryskiwałem silnik pracował. W programie widnieje "stan synchronizacji sygnału czujnika wału korbowego/wałka rozrządu- Nie zsynchronizowany" . Czujnik wałka rozrządu ma 10k ohm opornosci, sprawdziłem według katalogu to tyle powinien mieć. Musiałbym jeszcze sprawdzić czujnik wału korbowego na to...
Zobacz jeszcze do wtyczki grzałki termostatu, o ile masz takowy w samochodzie https://obrazki.elektroda.pl/4916175500_... Skąd się to bierze, ano płynie sobie pomiędzy miedzianymi drucikami w żyle kabelka pomiędzy uszkodzonym, nieszczelnym czujnikiem, a wtyczką sterownika. Miałem taki przypadek w Mercedesie (jakiś bus, nie pamiętam...
Przypatrz się regulatorowi ciśnienia paliwa i czujnikowi ciśnienia paliwa po stronie szyny i pompy common rail.
Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL. W samochodzie po podpowiedzi mechanika zrobiłem; Pełną regenerację wtrysków ,oraz pompy wysokiego ciśnienia. Wymieniłem filtr paliwa. Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia na pompie. Wyczyszczony został bak paliwa. (-) Jak było na samym początku tak jest i teraz. To czemu...
Jeżeli skacze ciśnienie na listwie i żeby sprawdzić co jest tego przyczyną, należy odpiąć EGR i zaślepić dopływ spalin z niego do dolotu, odpiąć wtyczkę MAF oraz odłączyć wężyk podciśnienia na turbinę. W takiej sytuacji ECU przyjmuje że nie działa EGR (bo jest wyłączony i faktycznie nie ma dopływu spalin na dolot jeśli grzybek EGR byłby zawieszony,...
Szybko zmień mechanika. Jeżeli nie potrafi stwierdzić gdzie jest ubytek ciśnienia paliwai nie przeszkadzają mu zapocone wtryski to nie powinien się podejmować naprawy tego samochodu. Common Rail rządzi się swoimi prawami i on powinien je znać przystępując do naprawy tego samochodu.
Jeżeli sprawdziłeś wszystko łącznie z układem niskiego ciśnienia paliwa to pozostaje wymiana pompy.
Witam, Problem mam taki że jakieś 3 tygodnie temu samochód na biegu jałowym miał lekko odczuwalne drgawki, błędów brak. Od około tygodnia czasu wszystko się uspokoiło i jest oki. Natomiast często podczas jazdy mam takie pojedyncze uderzenie zwykle jak mocniej wcisne pedał gazu. Dziś dopiero podłączyłem vcds'a żeby posprawdzać parametry które zamieszczam...
Proszę o radę w sprawie silnika. Kupiłem auto tydzień temu. Wszystko było OK. Trzy dni po wymianie rozrządu, oleju i filtrów (paliwa został stary), zaświeciła mi kontrolka silnika z komunikatem "engine failure". Na odczycie pokazało błąd P1193, co ponoć oznacza nieoczekiwana wartość ciśnienia rail. Gdy kontrolka świeci auto dostaje muła i nie wchodzi...
Samochód był podłączany pod komputer przez dwóch niezależnych speców i obaj orzekli, że jest za niskie ciśnienie paliwa przy obrotach powyżej 2 tyś. i że trzeba wymienić przepływkę sory, ale ci "spece" zrobili cie w bambuko, przeplywomierz nie nic do cisnienia paliwa, po raz kolejny uklad CR (common rail) wiec wtryski, pompa HP, regulator cisnienia....
https://obrazki.elektroda.pl/6671459600_... Aby sprostać wyzwaniom stawianym konstruktorom przez kolejne przyjęte normy emisji, poziom zaawansowania technicznego jednostek napędowych stał się bardzo wysoki. Obecnie jedynym stosowanym układem zasilania w samochodach osobowych z silnikiem Diesla jest system COMMON RAIL. Zadebiutował...
Zmieniasz dawkę paliwa zachowując bez zmian statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku paliwa. Przy tej samej prędkości obrotowej wtryśnięcie mniejszej dawki paliwa zajmuje mniej czasu (w tym wypadku pisząc czas mam na myśli stopnie OWK), tak więc bez zmiany kątu początku wtrysku (SOI), zaskutkuje to wcześniejszym (EOI) końcem wtrysku. Rozproszone paliwo wcześniej...
blue_17,common rail to sposób przygotowania i wtrysku paliwa w silnikach diesl'a,a nie sterowania zaworami. w common rail'u chodzi o to , że pompa tłoczy paliwo pod około 10 razy większym ciśnieniem niż w tradycyjnym diesl'u, cały czas utrzymując ciśnienie na jednym pułapie, układ posiada akumulator ciśnienia a paliwo dostarczane jest za pomocą elektrozaworów...
kolego czy możesz mi coś powiedzieć na temat tych korekcji czy nie? jak nie to po co tyle piszesz i w ten sposób mi nie pomagasz?? O to artykuł o którym pisałem: Jak można zdiagnozować wtryski Common Rail, że one leją, ponieważ nie daje się ich wykręcić? Co to znaczy? Może diagnosta odmówił dalszej współpracy, gdyż nie mógł wykręcić wtrysków? Zmień...
MTZ920.4 common rail., rok 2012. Błąd 523470 fmi 4 (zwarcie czujnika w listwie wtryskowej / zbyt wysokie ciśnienie w listwie wtryskowej). Jest to oznaka niskiego ciśnienia w listwie paliwowej z pompy wysokiego ciśnienia. CPU zlicza błędy przekroczenia limitu ciśnienia. Błąd ten nie wpływa na ograniczenie mocy ciągnika, ale po naprawie należy go wykasować...
Co do wyznaczenia spalania - ilość spalonego paliwa jest wprost proporcjonalna do ilości obrotów silnika, liczby cylindrów i czasu wtrysku Rozumiem, że ciśnienie w rail'u nie ma znaczenia oraz fakt, że w systemie zasilania common rail dawka wtryskowa składa się z wielu części? Mam wrażenie, że niektórym ciągle podczas pisania postów w tym wątku na...
A ja tak i jest to scania HPI- kopci jak cholera na szaro. Pompa comon daje ciśnienie, więc co tu ustawiać. W silnikach wykorzystujących system Common Rail zamiast sekwencyjnej pompy paliwa wykorzystywana jest pompa wysokociśnieniowa, która tłoczy paliwo do akumulatora zasilającego (zwanego również listwą lub szyną) wspólnego dla wszystkich cylindrów....
Czujnik można sprawdzić manometrem. Wątpię aby nagle strzeli wtryskiwacz bez dawania jakichkolwiek oznak wcześniej. Na uszkodzonym wtryskiwaczu też powinien odpalić. Jeżeli pokazuje ciśnienie 0 przy kręceniu rozrusznikiem to pompa w baku nie podaje paliwa, uszkodzony jest czujnik ciśnienia bądź walnięta jest pompa wysokiego ciśnienia. Zobacz czy na...
3F40 - Czuknik przesuniecia szyny - test przesuniecia - nieciagly Skąd Ty to wziąłeś? Do sprawdzenia czujnik ciśnienia paliwa na szynie common rail i okablowanie do niego. Resztę na razie odpuść ;).
ty masz pompe vp 30 tak? Kolego, Ford tdci to jest common-rail, pompa Delphi (prawdopodobnie, bo nie jest podany rocznik). Silnik nie utrzymuje niskiego ciśnienia, paliwo wraca do zbiornika, co może być przyczyna? Nic nie kumam - możesz to opisać w zrozumiały sposób?
Za mało danych by postawić jakąkolwiek diagnozę. Gaśnięcie silnika sugeruje problem z ciśnieniem paliwa. 1.9JTD to Common Rail, więc nie ma tam pompy wtryskowej... jest pompa wysokiego ciśnienia. Świece w JTD nie mają nic do gaśnięcia... kiedy już zapali to nie są potrzebne.
Dzień dobry, mam problem z MANem TGA, rocznik 2007, kręci długo rozrusznikiem (około 8sekund), za każdym razem tak samo, niezależnie czy zimny czy rozgrzany silnik. Nawet od razu po zgaszeniu, przy próbie, kręci tak samo długo. Po odpaleniu chodzi dobrze, kierowca nie uskarżał się na utratę mocy. Zewnętrzny mechanik zdiagnozował i stwierdził, że prawdopodobnie...
Teoretycznie można by było przerobić common raila na OR (kolega Lelek powinien coś bliżej wiedzieć na ten temat, bo u niemców zdaje się już jeżdzą na OR) bo w tym układzie zdaje mi się ze jest zamontowana chłodnica paliwa powracającego do baku - takie jest wysokie ciśnienie, więc problem podgrzewania byłby z głowy. Jeszcze jednym plusem przemawiającym...
Witam Mam problem z Fordem Mondeo 2.0 TDCi 85kW 2003r. Problem jest z gasnącym silnikiem w czasie jazdy i nierównej pracy silnika na biegu jałowym na postoju. Silnik gaśnie mi gdy np jade 90 km\h i przystepuję do wyprzedzania (oczywiscie pedał w podłogę) i co?.... nagle zapala się lampka od świec żarowych i trace moc(pedał gazu nie reaguje wogole) i...
Raczej kierował bym się w kierunku szczelności układu paliwowego oraz sprawdzenia ciśnienia paliwa. Czynności te wymagają raczej wizyty warsztacie wyspecjalizowanym w naprawach silników common rail. Bez rzetelnej diagnostyki nie brał bym się za naprawę. Za dużo niewiadomych.
Odświeżam temat. Zauważyłem na komputerze że ciśnienie na listwie wtryskowej skacze 26000-30000kPa na biegu jałowym. Tak ma być? Dodano po 39 : Zauważyłem na komputerze że ciśnienie na listwie wtryskowej skacze 26000-30000kPa na biegu jałowym. Tak ma być? Wstępna ocena dostępnych informacji Z Twojego opisu wynika, że na biegu jałowym ciśnienie na listwie...
Witam, następujący problem mam z swoją bemka Ktoś doradzi co zrobić ? Może zna lepiej zasade działania? Tak to jest wg mojej wiedzy: #1 A u mnie wyglada to mniej wiecej tak : #2 Po podłączeniu na butelkach (przelewy z wtryskow rozlaczone i tylko wtryski do butelki (wylało minimalnie do niej); Wąż ktory oryginalnie się łaczy z przelewami do osobnej butelki...
Z całym szacunkiem do przedmówcy, ale najpierw piszesz żebym nie wydziwiał, a później zmieniasz odpowiedź, żebym oddał auto do naprawy. Owszem gdybym miał możliwość oddałbym je do naprawy, ale przeprowadziłem się w bieszczady gdzie nie mam zaufanych mechaników (jeden ukręcił mi zawory w volvo s80, a miał tylko rozrząd zrobić...) Mój zaprzyjaźniony i...
Poza tym wtryskiwacz jest sterowny elektrycznie, to common-rail. Nie ma też błędów w sterowniku dot. ciśnienia paliwa ani żadnych innych. Zrób próby przelewowe "na zimno",co w odczytach?
Jakie ciśnienie ma panować na tym obwodzie co w temacie , na biegu jałowym i czy ma wzrastać wprost proporcjonalnie do obrotów silnika? chodzi o silnik d20 common rail aktualne ciśnienie na biegu jałowym wynosi ok. 5,5 bar gdy dam pedał gazu do spodu wzrasta o jakieś 0,5 bar czujnik niskiego ciśnienia zakres działań ma od -2 do 18 bar to według mnie...
Witam Z tego co pamiętam to błąd czujnika położenia wału Który to rok jaki silnik ? Jeśli to common rail to spróbuj palić z wypiętą wtyczką z czujnika ciśnienia paliwa w pompie
W tym aucie jest wtrysk systemu common rail. Masz gdzieś nieszczelność, która powoduje, żę aby utrzymać ciśnienie na szynie w czasie pracy, zawór sterujący jest nadmiernie domykany. Nieszczelność może być na którymś z wtryskiwaczy, sumaryczna na wszystkich, na zaworze bezpieczeństwa, zaworze regulacji ciśnienia. Trzeba przeprowadzić standardową diagnostykę...
Witam borykam sie z następującym problemem .Mój peugeot gdy jest zimny lub ma przerwę +30min potrafi odpalić i po 3 sekundach zgasnąć. Zauważyłem że pompa wysokiego ciśnienia nie puszcza paliwa na szynę Common line i przez te 3 sek wtryski wysyłają załadowane paliwo . Przy próbie ponownego odpalenia widzę ciśnienie na pompie lecz brak na szynie ( brak...
Jedyne kody usterek, które teraz pokazuje mi oraz mam możliwość odczytania zostały zrobione przez interfejs ELM. Więc ich wiarygodność jest wątpliwa. Czemu twierdzisz, iż wiarygodność jest wątpliwa? Sprawdziłeś to? Nie możesz nic powiedzieć o wiarygodności, jeśli nie potwierdziłeś ani przyczyny, ani skutku. Uważam, że odczytane błędy są wiarygodne...
Witam. Jeżeli chodzi o delphi 1,5 dci to jak były opiłki w układzie to jest je bardzo ciężko usunąć mimo ,że demontujemy zbiornik i go czyścimy. Mikro opiłki są tak małe, że wydaje się, że jest już wszystko super wyczyszczone (listwa przewody, pompa, zbiornik) a w rzeczywistości te drobinki siedzą w zakamarkach i wpadają na nowe zaworki we wtryskiwaczach...
Witam,borykam się z problemem jak w temacie,ciśnienie w rampie 0089 i 0093.Różnica pomiędzy ciśnieniem zadanym a rzeczywistym dochodziła na początku do ok 500 bar.(testy na delphi).Po wymianie pompy wysokiego ciśnienia,podmianie regulatora w i zaworu ciśnienie w szynie,różnica wynosi ok 200 barów.Czym objawia sie usterka,wcześniej po przegazowaniu powyżej...
To nie jest common rail, tu mam pompę rotacyjną. Już mamy diagnozę wstępną, okazuje się że sterownik jest sprawny. Wygląda to jakby był uszkodzony zawór regulujący ciśnienie paliwa wytwarzane przez pompę wstępną. Jeśli ściśnięty jest wężyk powrotu paliwa z pompy samochód zaczyna normalnie pracować i reaguje na pedał gazu. Jeszcze jedno najważniejsze...
Witam Mam problem jak w temacie. Ciężko pali zimny i ciepły bardzo często gaśnie. Czym miał ktoś do czynienia z tym silnikiem. Jak sprawdzić zawór common rail. Podobno ten silnik ma na szynie jeden mechaniczny i czujnik ciśnienia na niej. Na pompie elektromagnetyczny zawór regulacji ciśnienia paliwa. Jak można sprawdzić te elementy. Błąd dotyczy: "wykryto...
Znalazłem w necie kilka tzw. uniwersalnych komputerów pokładowych. Niestety oryginału do Kia Rio jakoś nie widzę, więc z konieczności interesują mnie inne. I oto co znalazłem: 1. Nestor electronic. http://www.sklep.nestor-electronic.pl/ko... Cena przystępna, ale w przypadku silników na common rail...
Cześć mam pytanie, zamierzam kupić stół probierczy uniwersalny do testowania pomp wtryskowych i wtryskiwaczy, zależy mi na tym by stół robił wtryski i pompy Common rail, na co zwrócić uwagę przy kupnie stołu? Tester będę kupował oddzielnie, ale chodzi mi głównie o stół, żeby potrafił wytworzyć duże ciśnienie, żeby miał bardzo dobrą wydajność. Poradźcie...
Common rail (w wolnym tłumaczeniu: wspólna szyna) - nowoczesna wersja systemu bezpośredniego wtrysku paliwa w silnikach Diesla. W tradycyjnym układzie wtrysku paliwa w silnikach Diesla, pompa sekcyjna wytwarza tylko w określonych, dla poszczególnych cylindrów, momentach ciśnienie, które otwiera wtryskiwacz i paliwo zostaje rozpylone w cylindrze lub...
Wyczyściłem i na razie nie pojawia się na nowo. Przypomniałem sobie, że przed zauważeniem problemu miałem ostrzejszą jazdę więc może wyciek pojawia się tylko przy żyłowaniu silnika? W końcu jeśli dobrze się orientuję na wyższych obrotach znacząco zwiększa się ciśnienie podawania paliwka przez common rail. Dzięki wszystkim za odpowiedzi. "Msepl" dzięki...
filtr paliwa parę razy ponad 300zl za wszytskie To się ciesz bo do Punta to by Ci starczyło na jeden i to w zamienniku... w Astrze masz wymienne wkłady - dobrze założyłeś uszczelkę, nie jest popękana? regeneracja popy wtryskowej ponad 2500 złotych Po co? Jakie były ku temu przesłanki? ...i jeśli chodzi o ścisłość to w tym aucie nie ma pompy wtryskowej,...
P1820 oznacza błąd uszkodzenie w obwodzie elektrycznym przekaźnika pompy paliwa. Brak masy z ECU P1822 to przerwa w obwodzie elektrycznym regulator ciśnienia paliwa. Sam regulator ciśnienia paliwa lub jego instalacja do ECU.
Witam! Od kilu dni mam podobne problemy w 307 HDI 100 KM, FAP z komunikatem antipolution fault. Pojawił się komunikat, spadła moc, czasami wchodzi tylko do 2800/min, casami wkręca się na obroty prawie dobrze, ale często po osiągnięciu ok. 3500/min gaśnie. Można go natychmiast odpalić i jechać dalej. Po diagnostyce prawie na pewno nie jest to problem...
Od ponad 6 tygodni walcze z moim P206, który zgasł z niewiadomych przyczyn podczas jazdy. Przy próbie rozruchu początkowo szedł z rury wydechowej biały dym i próbował załapać a obecnie nawet i tego już nie ma. Obecnie odwiedził już kilka warsztatów min ASO PEUGEOT w Legnicy gdzie stwierdzono zbyt małe ciśnienie paliwa i powiedziano, że jest uszkodzona...
Nazwa silnika jest myląca. To jest zacofany VAG-owski PD, nie Common Rail, więc żadnego czujnika ciśnienia nie ma.
EMS 4770 Zasilanie paliwem cylindrów Brak sygnału z zaworu elektromagnetycznego ilości paliwa do przedniego zespołu cylindrów 1-3. Usterka zaworu elektromagnetycznego lub przerwa w obwodzie zaworu elektromagnetycznego. Silnik pracuje bardzo nierównomiernie, jeśli zasilanie paliwem cylindrów nie działa prawidłowo. Sprawdź podzespoły obwodu, złącza i...
Dziękuję za zainteresowanie tematem i podpowiedzi. Samochód dziś uruchomiłem ale opiszę wszystko zostawiając dla potomnych. Po pierwsze ostatnio źle zapisałem ciśnienie miałem 328kPa na wstępnym i 3800kPa. Dziś wszystko zrobiłem jak należy. Sprawdziłem na początek przelewy na wtryskiwaczach i wyszło że wszystkie są ok. No to przyszła kolej na pompę...
Co jest bzdurą, dane o ciśnieniach pochodzą z książek i danych producenta w Internecie, reszta z własnych doświadczeń. http://www.bosch-prasa.pl/informacja.asp... W kolektorowych systemach Common Rail funkcje wytwarzania ciśnienia oraz wtrysku są realizowane niezależnie od siebie. Pompa wtryskowa i zespół czujników utrzymują w kolektorze...
Na drugi raz jedź do kogoś innego z kompem. Jak zawór na listwie puszcza to żeby wyrównać ciśnienie do zadanego trzeba podnieść wydatek pompy. Jak diagnosta wie co znaczą poszczególne parametry to zauważy taką zmianę i to daje impuls do szukania w hydraulice układu common-rail. Wtedy zamiast gry w bingo masz wynik zwykłej diagnostyki. Max 2h pracy....
Wydaje mi się, że odpowiedziałeś sobie na problem swojego peugeota - "zapowietrza się". Jeśli masz również układ siemens, czyli podciśnienia (pompa wc zasysa paliwo, paliwo nie jest podawane z zbiornik, silniczkiem, tylko zasysane) to na 95% masz nieszczelny układ. Mimo, że mechanik wymieniał, to sprawdź raz jeszcze, i przyjrzyj się bardziej samej obudowie...
Sprawdź regulator pedału obrotów (pedał gazu), jest elektroniczny, zdemontuj i sprawdź styki na wtyczce czy nie zaśniedziały - objaw opóźnionego wkręcania na obroty. Czujnik ciśnienia na magistraci common rail, może nie łączy, spadek ciśnienia na listwie, przy spadku będzie odcinać paliwo na wtryskach.
sprawdziłem dziś ciśnienie zaraz za filtrem paliwa... nie ma nawet 1 bara z tego co wiem to powinno wynosić od 2,5 -4 bar. Ale zauważyłem że przewód który doprowadza paliwo do pompy wysokiego ciśnienia jest połączony z powrotem do zbiornika.. i paliwo które ma być dostarczone do pompy wraca do zbiornika :idea: bezsensu. Filtry rozrząd wymieniony. Jak...
Nie wiem czy 6,60zł za litr ropki to jest tanio. Wciąż sporo powyżej progu bólu tj. 6zł/l. A rzepak/roślinny na promocjach w popularnych dyskontach można dostać nawet za 3,99zł za litr (tłoczą go z ukraińskiego zboża to i ceny są niskie). Dlatego napisałem że po zmieszaniu w odpowiednich proporcjach można uzyskać cenę bliską 5,19zł/l czyli tyle co było...
ciśnienie common wysokie ciśnienie common common questions
nierówny praca gaźnik kosiarka migający ekran laptopa samsung sprinter czujnik temperatura silnik
kondensator jamicon kondensator jamicon
Zamienniki E100D i E174D RFT DDR – odpowiedniki TTL 7400, 7474, UCY7400, К155ЛА3 MTD traktorek – regulacja równoległości i pochylenia platformy tnącej, ustawienia decku