Pompa paliwa sie pewnie kończy. Zmierz lepiej ciśnienie paliwa.
Przetarta wiązka.
Ty masz to sprawdzić czy podniesienie daje efekt. A jak tak będzie, a będzie. To szukaj. Poduszki i kompresja do tego, świece, kable, cewki, wtryskiwacz, ciśnienie paliwa.
Nie zmierzysz tych zaworów!! Wymień to o co prosi ECU! ''Zawór sterujący dawką paliwa'' To ten grubszy na pompie!
Jakie jest ciśnienie paliwa ?
ropa jest podawana przez A jakie ciśnienie paliwa? Może paliwo jest, a ciśnienia paliwa brak. Jakie numery błędów były??? To nie CR i skąd się dowie, jakie ciśnienie paliwa.
I ciśnienie doładowania.
Żeby silnik wystartował potrzeba około 230 bar a nie 30. na wolnych obrotach powinno być około 230-250 bar. Nie widzę skali na menzurkach, ale od razu widać że ostatni wtryskiwacz leje jak wściekły, z resztą pozostałe też zdrowo leją. Standardowy problem w tych silnikach. Przy okazji do sprawdzenia pompa WC pod kątem opiłków w paliwie.
Uszkodzony zawór na powrocie paliwa lub zatkany powrót.
Co do jakości to się nie wypowiem ,ale możliwe jest że te pompki z koszami są tylko zdjęcia poglądowe bo już sie kiedyś dawno spotkałem a w rzeczywistości i tak dostajesz samą pompę paliwa.Pompa nie ma znaczenia czy jest od forda,czy opla np.ważne aby miała odpowiednie parametry takie jak ciśnienie ,regulator cisnienia znajduje sie w aucie i on ustala...
Diagnostyka parametrów szczególnie temperatur,połozenia przepustnicy. Ciśnienie paliwa do sprawdzenia.
Witam. Mam pytanie jakie powinno być wysokie ciśnienie paliwa przy kręceniu rozrusznikiem? Ja mam ok 380 bar. Auto nie odpala.
Odp. Do Ociz . Przy odkręconym przewodzie od pompy bardzo małe ciśnienie .
Jakie ciśnienie doładowania?
Regulator ciśnienia paliwa masz przy pompie czy na listwie wtryskowej? Idzie paliwo przelewem czy nie? Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej.
Ciśnienie paliwa, i alternator. A raczej nieprawidłowy regulator.
Co to znaczy za wysokie ? Przecież podpinając tester wszystko jest jak na dłoni. Odczytaj z testera jaka jest różnica między zadanym a rzeczywistym ciśnieniem.
Filtr paliwa sprawdzony? Jest paliwo przed pompą wysokiego ciśnienia? niema paliwa przed pompą wysokiego ciśnienia...
sprawdz cisnienie pompy paliwa
Ciśnienie w pompie zasilającej 650...750 1/min 3,6 bar - 4 bar Utrzymać ciśnienie min. 2 bar Po 8 min
Pomiar ciśnienia ma bezpośredni wpływ na sterowanie turbiną, a dawkę sterownik ustala na podstawie wartości z przepływomierza. W IDS-ie można wybrać kilka parametrów. Ja zestawiłbym przepływomierz, dawkę paliwa, ciśnienie paliwa, ciśnienie doładowania, temp paliwa i powietrza.
Na plaku odpala bez problemu
Mylisz się. Największym problemem w tej chwili jest brak jakiejkolwiek diagnostyki. Trzeba przejrzeć sterownik silnika testerem, podejrzeć temperatury, ciśnienie paliwa, odczytać błędy.
Wymień filtr, sprawdź czy w przewodach paliwowych nie ma pęcherzyków powietrza, jeśli tam bedzie ok a auto pod obciążeniem bedzie gasło, wypadało by zainteresować się pompą CR oraz wtryskami które mogą upuszczać ciśnienie, i sterownik wykrywa wyciek paliwa i gasi silnik. Czasami zdarza się ze padnie regulator ciśnienia paliwa.
A więc będzie ciężko.Na oko to nie sprawdzisz, bo to regulator robi robotę tak czy tak.Załatw manometr i tyle.Choć ciśnienie paliwa nie musi być przyczyną.
Sprawdź ciśnienie robocze paliwa, może pompa kiepskiej jakości
Ciśnienie na listwie jakie?
zdaje się że jak odepniesz wtyczkę z regulatora ciśnienia to ciśnienie powinno być maksymalne. obacz czy wtedy coś dygnie
popma zostala wymieniona i nadal pokazuje za niskie cisnienie paliwa, mam nadzieje ze dowiem sie od jakiej kolwiek osoby dokladnych rzeczy co to jest za problem z ta marka samochodu
jaki kolor ma ten dym? Ciśnienie sprężania mierzyłeś?
Błąd dotyczy czujnika odcięcia chłodziwa jest on prawdopodobnie w termostacie, podaj parametry takie jak ciśnienie paliwa na rampie i parametry przepływki.
Witam podmien czujnik cisnienia paliwa na rampie ,za male cisnienie przy duzym poborze paliwa
Na pompie uszkodzona sekcja wstępna dawała zbyt niskie ciśnienie, wtryskiwacze przy okazji, filtr paliwa wymieniony.
A czy sprawdzałeś ciśnienie paliwa? Wiem po swoim focusie, jak już kiedyś pompa paliwa nie domagała, że podczas przyśpieszania w pewnym przedziale obrotów tracił moc.
Masz problem z ciśnieniem paliwa podłącz kompa i zobacz podczas rozruchu jakie masz
Ciśnienie paliwa. Obroty. Podgląd parametrów. Auto samo nie gaśnie?
Witam, samochód ford focus 1.8 tddi 2000r po regeneracji sterownika pompy wtryskowej vp44 nie odpala co widać na filmie. Po odpięciu przewodów POMPA-WTRYSKIWACZE paliwo leje się ale powoli a tam przecież powinno być duże ciśnienie. Jakaś porada. Proszę o pomoc
Witam wszystkich i proszę o pomoc pacjent Ford Focus C-Max 1.6 16v TDCi problem polega na wysokim ciśnieniu w listwie cr . Auto odpala lecz po 2 sekundach gaśnie i wywala błąd wysokiego ciśnienia paliwa zaworek regulacji działa czujnik ciśnienia sprawny wiązka elektryczna ok , sterownik silnika podmieniany i cały czas to samo .
A sprawdzali Ci ciśnienie paliwa? Poszukaj przyczyny w pompce paliwowej i wymień na początek filtr paliwa. Jeżeli pompka daje słabe ciśnienie lub zasyfiony filtr to zapomnij o przyspieszeniu.
luzy zaworowe były ok
nie masz odpowiedniego ciśnienia paliwa do odpalenia silnika bo jeden wtrysk skutecznie upuszcza paliwko do powrotu, dopóki pompa nie nie nadrobi Dodano po 5 jeszcze jedno, sprawdź czy filtr paliwa jest szczelny,( połączenia przewodów), oraz czy świece żarowe grzeją, aczkolwiek nie mają dużego wpływu, sprawdź parametry silnika przy starcie, (ciśnienie...
Trzeba podłączyć manometr i sprawdzić co się dzieje z ciśnieniem paliwa. W pompie jest zawór zwrotny, jak się zatnie, to po wyłączeniu silnika paliwo cofa się do zbiornika i pompa dopiero po chwili jest w stanie wytworzyć ciśnienie robocze (3,5 bar)
Paliwo, ciśnienie paliwa, iskra świece, czujnik temperatury, obroty rozrusznika i spadek napięcia podczas kręcenia.
Na filtrze to chyba masz tylko podgrzewacz lub czujnik wody a słyszysz pompkę po przekręceniu kluczyka? Jak masz takie kombinacje to zacznij od bezpieczników ew spróbuj na plaka odpalić to przynajmniej będzie mechaniczne sprawny i komp sprawdź ciśnienie paliwa bo tak gdybać to do wiosny będziemy
sprawdz przekaznik główny i pompy paliwa, zobacz czy masz zasilanie i mase po zapłonie? co sie dziele z samym cisnieniem paliwa? mierzyłes je?
Byłem na komputerze, wyskoczył błąd związany z ciśnieniem paliwa.
Immobilizer pozwala:iskra jest, benzynę czuć, rozrusznik kręci(a to właśnie odcina). Sprawdzona została także pompa paliwa,filtr, przewody,świece cewka,rozrząd, oraz ciśnienie. Wszystko jest ok. A focus jak odpali to dalej na kilka sekund.
Jutro zrobię jeszcze przelewy. Jak okaże się że wtryski nie trzymają to nie mam co grzebać w elektronice... Dziwi mnie jednak to, że nie mogę zakodować tych wtrysków... :| Spiralka mruga dopiero jak długo kręcę albo jak odpali na plaku. Wtedy wali błędami nieprawidłowej regulacji ciśnienia paliwa...
Niech chociaż powie jakie ciśnienie jest na railu pow. 3tyś.
Skacze ciśnienie czy dawka paliwa? Coś mi się wydaje ze ten co go podpinał pod kompa sam dokładnie nie wiedział co jest albo Ty nie wiesz jaki masz silnik. W TDDI nie na czujnika ciśnienia paliwa takie coś występuje w TDCI.
Na listwie wtryskowej masz zaworek,sprawdź czy jest paliwo pod ciśnieniem
Jak jest z odpalaniem, szybko silnik startuje ? Zobacz w parametrach jak rośnie ciśnienie paliwa po dodaniu gazu. Jakie masz wlane paliwom biodisel ? Zacząłbym od zawór dawki, filtr paliwa.
P1631 - przekaźnik główny w komorze silnika R8 w skrzynce przekaźników, trzeba sprawdzić czy działa poprawnie, opór, napięcie zasilania cewki i przełącznika, połączenie z masą P2291 - ciśnienie sterowania wtryskiwacza. po kolei trzeba sprawdzić (czujnik ciśnienia paliwa, zawór dozowania paliwa, być może sprawdzenie ECU)
Winna była uszczelka na wężyku który wchodzi do pompy, przez co nie było odpowiedniego ciśnienia paliwa
I...? Odczytane doładowanie rośnie dopiero powyżej 3,5tys, tak samo masa powietrza, ciśnienie paliwa itp. itd... Nic to nie wnosi bo wartości są prawidłowe, sugerujące usterkę mechaniczną, której nie ma...
Sprawdzę to co piszecie. Tez pierwotnie zakładam pompke paliwa, ale zauważyłem ze problem z rozruchem jest bardziej dokuczliwy w mokre jesienne dni - duża wilgotność. Dzisiaj w mroźny dzień, suche powietrze brak problemow. Czyżby kwestia zapłonu?? Mała korekta - dzisiaj standardowo, pierwszy zapłon od pierwszego strzału zapalił, trasa 2-3 km (w tym...
Jakie jest ciśnienie paliwa? Czy na plaku pali czy cisza? Nie chodzi mi o to czy odpala tylko o to czy silnik pracuje na plaku?
Przeplywomierz powinien miec od 0.5v do 4.5v no chyba ze jest to sygnal pwm to wtedy oscyloskop.A podmienic przeplywki nie mozesz? zdaje się że w tym modelu ani taki, ani taki ;P poza tym do uruchomienia potrzeba: zezwolenie z PATS, skorelowane prawidłowo sygnały obrotów, ciśnienie paliwa, działające wtryski. cała reszta do startu zbędna.
Jakie ciśnienie paliwa podczas rozruchu? Ostatnio miałem gościa co miał 2 wtryski do zrobienia po regeneracji. W ogóle, że zapytam świece sprawne?
Witam mam focusa mk3 1.6 16v sida walczyłem z wypadaniem zapłonu. Jak większość wymieniłem świece, przewody zapłonowe, cewkę, przepływomierz sprawdzone ciśnienie na cylindrach luzy zaworowe szczelność układu dolotowego wszystko ok. Korekty wtrysku różniły się 1i4 były inne niż 2i3. Czytałem o tym że sterowniki padają. Więc zrobiłem reset sterownika...
Jak tak będziesz podgrzewał świece to możesz je przepalić.One po zgaśnięciu lampki jeszcze kilka sekund grzeją pełną mocą i po chwili przechodzą na ok.50%.Gdy dostarczasz im następny cykl pracy pełną mocą może dojść do ich przepalenia.Taki przebieg nie powinien jeszcze dawać takich objawów,mój ma 360tyś i śmiga jak prawie nówka.Ja przejrzał bym EGR...
Skoro sprawdziłeś wiele kluczowych komponentów i nie znalazłeś żadnych kodów błędów, ale nadal masz problemy z nierówną pracą silnika, oto kilka dodatkowych rzeczy, które warto sprawdzić: 1. Syczenie z przewodu paliwowego może sugerować problemy z ciśnieniem paliwa. Upewnij się, że ciśnienie paliwa jest zgodne z zaleceniami producenta. Sprawdź, czy...
Przecież piszemy na temat, nie montuj, nie dokładaj żadnych wynalazków. Masz układ wtryskowy Delphi, bardzo czuły na jakość paliwa wytrzymujący z reguły 200-300 tyś km i trzeba robić wtryski i pompę, szczególnie jeśli nie dbasz o filtry paliwa, przez które pompa ma ciężko przeciągać paliwo, jeszcze dokładasz mu dodatkowy opór w postaci zaworka zwrotnego,...
Witam. Sprawdziłbym rozrusznik oraz stan akumulatora. Te silniki muszą mieć dużą prędkość rozruchową(sprawny rozrusznik) żeby odpaliły. Jeśli ciśnienie paliwa w rampie podczas rozruchu nie przekracza wartości zadanej przez sterownik to silnik nie odpali. Jeśli dobrze pamiętam to musi byc minimum 220bar.
Na początek sprawdź wg #19 (na przegięciach i w miejscach gdzie mogą przetrzeć się przewody paliwowe) a później (jeśli nie zapowietrza się) - wykonaj #3 Diesel do prawidłowego rozruchu ma mieć zapewnione odpowiednie ciśnienie paliwa na listwie oraz duży prąd rozruchu z akumulatora - dalej to już elektronika.
Nie mówię o skrajności, czyli przewadze powietrza w przewodach paliwowych. Mam na myśli małe bąbelki, które nie mają wpływu na ciśnienie w układzie, ale zakłócają rozpylanie. Ten samochód nie ma pompki w zbiorniku, ale ma za to koszmarną obudowę filtra paliwa.
podciśnienie się robi w baku, a korek wlewu ma odpowietrznik,miałem taki przypadek w vito on jest odpowiedzialny aby ciśnienie było takie same jak na zewnątrz, a jak to nie pomoże to przedmuchaj cały układ rozumie ze filtr paliwa czysty
Witam Auto finalnie wylądowało u mechanika. Kilka dni mu zajęło aby ustalić, że winna była jakaś uszczelka przy pompie paliwa w zbiorniku. Jak mierzyłem wydatek pompy to było to przy zerowym ciśnieniu (pompowałem paliwo do butelki). Natomiast jak pompa miała wytworzyć ciśnienie na wtryskiwacze to paliwo wylatywało przez uszkodzoną uszczelkę z powrotem...
Witam. Mam problem z focusem mk1 1.8tdci 115 km 2004 r układ delphi. Problem jest taki że gdy auto jest zimne pracuje równo na biegu jałowym lecz gdy się rozgrzeje zaczynają obroty falować wydawając na 4 wtrysku dziwny dźwięk (bzykanie). Dając mu obciążenie np podgrzewania przedniej szyby samochód zaczyna równo pracować i bzykania nie słychać. Ciśnienie...
Mnie to wygląda na padniętą pompę paliwa, do zmierzenie ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
Spróbuje ci powróżyć. Za niskie ciśnienie na CR przy większym obciążeniu. Przez to silnik łapie błąd i gaśnie. Wymień filtr paliwa, sprawdź układ zasilania paliwem. Albo jakiś inny błąd np. czujnik wału. Pasują ci takie wróżby?
Pojemność tego kondensatora, oczywiście wyjętego ze sterownika uszkodzonego nieodwracalnie , wynosi dokładnie 3,5 nF. Jeżeli ktoś sobie "próbuje " naprawić sterownik i nie udało mu się przylutować do małego pola lutowniczego, to tym bardziej będzie miał problem z przylutowaniem do tego kondensatora. Radzę w takim przypadku oddać sterownik doświadczonemu...
objawy są takie .Po włączeniu zapłonu słychać pompę około 4 s. Pompa się wyłączy przekręcam na rozruch i cisza. Napięcie nie dochodzi na automat rozrusznika .Ale jak pompa się wyłączy i za chwilę włączy się sama jeszcze raz na około 2 s.to wtedy pali od strzała. Wygląda to tak jakby pompa dobiła ciśnienie Stąd moje dziwne pytanie. A propos focusa to...
Niestety nie jest OK. Nawet na wolnych MUSI być przelew. w skrócie wygląda to tak: Ciśnienie na zaworku otwierającym wtrysk po obu stronach jest takie samo. Podanie napięcia na cewkę otwiera PRZELEW, a to powoduje, że ciśnienie z jednej strony jest wyższe i podnosi iglicę od wtrysku. PS. To tylko obrazowe uproszczenie - nie krzyczeć :P W "normalnym"...
Tak jak kolega pisze już więcej tam nic nie rób tylko do warsztatu zajechać w tym silniku nie ma pompo wtrysków . Ciśnienie jest od 30-90 albo i lepiej MPa i raczej zaglądanie bez manometru nie ma sensu . Oczywiście jak masz sprzęt i pojecie to do przelewek załóż zbiorniczki sprawdź ile paliwa się przelewa i wadliwe wtryski (elektrozawory wysokiego...
Sprawdź czy jest numeracja styków w gnieździe. Byłoby prościej, gdyby była wtyczka, łatwiej dojść po kolorach. 1 2 masa 3 podświetlenie 4 tempomat 5 GEM 6 ABS 7 ABS 8 czujnik poziomu paliwa 9 10 plus po zapłonie 11 12 komputer pokładowy 13 sterownik silnika 14 plus stały 15 czujnik poziomu paliwa drugi przewód 16 17 kierunkowskaz 18 ABS 19 ciśnienie...
szczerze to nie zwróciłem uwagi na dymek, mogę tylko powiedziec ze na bank miał za małe ciśnienie paliwa na wtryskach bo coś tam siknęło ale to nie była ciśnienie które otworzy wtryski Dodano po 1 kurna szkoda :( bo tak to pompa 500zł, zgranie immo 150zł i coś tam jeszcze ze 100zł to wyjdzie 750 albo zaraz 800zł Jak nie zagada to siądę i będę płakał
Nie lepiej obrobić sterownik jak należy? Modyfikując oprogramowanie można zwiększyć dawkę paliwa ale też i ciśnienie doładowania a co za tym idzie ilość powietrza dostarczanego do silnika. To cudeńko oszukuje wskazania czujnika ciśnienia paliwa i znacznie je podnosi . Nie jest to zdrowe dla układu wtryskowego. Znajdź tunera to Ci to zrobi jak trzeba...
Witam, wiem że podobnych postów było juz kilka, lecz nic sensownego nie znalazłem. Mam problem z fordem focusem 1.8 tdci 2002 rok, jest tak ze czasami pare dni odpala bez problemu a czasami nic, można krecic i kręcic i wgl nie odpala, aż dopiero wyciagne z bagażnika banke z ropą i wężyk z ręczną pompka do paliwa, i podłącze pod wejscie do filtra podpompuje...
Witam koledzy mam podobny problem z tym że u mnie wskazuje że i pompa jest ok tzn: standardowo pokazywała sie sprężynka pojechałem do specjalisty zrobili wszystkie wtryski gdyż były uszkodzone, dodatkowo test filtra paliwa plus wymiana, czyszczenie egr. po naprawie dalej wskakuje sprężynka, i tutaj pojawiają się schody: pompa na wolnych obrotach na...
Samochodzik żony rano nie odpalił ,po przestudiowaniu usterek w necie dobrałem się do słynnego sterownika pompy wtryskowej, jednak tranzystor, który steruje zaworem wysokiego ciśnienia okazał się dobry. Poskładałem więc wszystko dolałem paliwa do filtra i samochodzik zagadał jednak wypala tylko te paliwo i stop tzn nie zasysa paliwa ze zbiornika ,przewód...
Oba błędy są powiązane i tak. Błąd P0171 – uboga mieszanka, przyczyny : Przecieki powietrza wlotowego Wadliwa pierwsza podgrzewana sonda lambda Nieprawidłowe spalanie Wadliwe wtryskiwacze paliwa Wycieki gazów wydechowych Nieprawidłowe ciśnienie paliwa Brak paliwa Wadliwy czujnik masowego przepływu powietrza (MAF) Nieprawidłowe podłączenie węża...
witam, Temt juz kiedys wczesniej poruszałem lecz nie dostałem odpowiedzi więc wrzucam jeszcze raz ale bardziej szczegółowy. Focus II 1,8 TDCi temat rzeka i dosyć popularny lecz nie rozwiązany NIE ODPALA Ani zimny ani rozgrzany Wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa bo po podłaczeniu do kompa wskazywał "Zbyt niskie ciśnienie paliwa" nie pomogło Sprawdzałem...
Przyjrzałbym się pracy i wydajności pompy wysokiego ciśnienia. Trochę mi to nie pasuje. Ciśnienie paliwa na rozruszniku ponad 300 Bar, czyli dobrze. Sterownik widzi obroty silnika. Jest też taki parametr: ciśnienie paliwa zezwalające na start - tak/nie, trzy, cztery obroty wału i wskakuje "tak". Wygląda jak by nie sterował wtryskami, tylko z jakiego...
witam.mam forda focusa II z 2005r 1.6 16V. problem jest taki że jak podczas jazdy auto powyżej 4000 obrotów zaczyna się mulić i nie ma takiego przyspieszenia jak powinien mieć.sprawdzane było ciśnienie paliwa które na wolnych obrotach wynosiło 3,8 bara a natomiast przy dodaniu gazu spadało do 3,5÷3,6 bara.w aucie został wymieniony rozrząd na oryginalnych...
Olej może pogiąć korby. Najprawdopodobniej to jedna tylko świece zalane paliwem lub olejem.
Witam. Samochód powrócił, w między czasie był malowany itp. Wymieniłem koło zmiennych faz rozrządu na wałku ssącym. Teraz przy przyspieszaniu wartość regulacji fazy dochodzi do około -30, -35 stopni. Ale silnik dalej jest słaby. - ciśnienie paliwa około 4,5bar - wartość odczytana przepływu powietrza dochodzi do około 80-90g/s - rozrząd ok - wywaliłem...
padła pompa wtryskowa nie ciagnie paliwa plus wtryski
Jak tester pokazuje zbyt bogatą mieszankę, to wcale nie oznacza, że sonda jest uszkodzona. Przyczyna może tkwić w przepływomierzu, może przepuszczać regulator ciśnienia paliwa, mogą wypadać zapłony
Ford Focus 1.8 TDCI MK1 2002r. Błędy w komputerze: P0251 i P1664 Losowo gaśnie - zacznie mrugać pomarańczowa kontrolka od świec, silnik zgaśnie. Po ponownym uruchomieniu silnik działa normalnie przez ok. 20 - 30 km (czasami nawet po 2 km) i znowu zacznie mrugać i się wyłączy do ponownego rozruchu. Błędy w komputerze: P0251 ciśnienie paliwa losowo zgubi...
Witam, mam następujący problem. Od niedawna mam problem z odpalaniem Focusa mk2 1.8 TDCI. Czasami na niezależnie czy silnik jest zimny czy ciepły, odpali i po paru sekundach zgaśnie. Nie działo się tak zawsze, czasami po prostu odpalił i nie było żadnego problemu, nawet gdy nie chciał zapalić to po paru próbach w koncu załapał, jednak jeszcze przez...
i wiele innych ,dodam że miałem zainstalowaną najnowsza aktualizację... Niestety dziś robiłem Focusa II 1.8 TDCI i raczej nie miałeś najnowszych aktualizacji bo bez problemu odczytałem m.in. takie informacje: Ciśnienie rail Temperatura paliwa na listwie Ciśnienie różnicowe na filtrze DPF MAF MAP Ilość dawki paliwa Temperatura przed filtrem DPF Oczywiście...
Witam przykręcenie czujnika obrotów jest stałe,bez żadnego ustawiania,a żadnych błędów w sterowniku być nie może a z tymi błędami nie zapali choć przyczyna możde być prosta brak ciśnienia paliwa w pompie
Pompę wysokiego ciśnienia
Rocznik 2002, nie mam listwy tylko rozdzielacz, No i wszystko jasne, masz pierwszej generacji układu wtryskowego tdci i skoro na przelewa we wtryskiwaczu, leje paliwo w trakcie rozruchu to nie ma sensu już mierzyć, bo ciśnienie w trakcie rozruchu na pewno będziesz miał około 12 bar, czyli 12000kPa , to tyle, co pompa wtryskowa podaje paliwo i przelewa...
Witam, Po kilku miesiącach walki z moim 1.8TD znalazłem rozwiązanie ciężkiego palenia escorta w zimie. Zrobiłem wszystko co wyczytałem na forach czyli: -nowy akumulator -nowe świece ( próbowałem 18mm i 21mm część grzejna róźnych firm łącznie z drogimi po 72zł/szt) -założyłem zawór zwrotny na przewodzie paliwowym -sprawdzili mi ciśnienie na pompie i...
Witam mam problem z Fordem Focusem Mk2 z 2005r. O silniku 2.0 Tdci 136km. Samochód bez ekologii usunięte wszystko nawet dwa razy, ale cierpi na jedną przypadłość, po rozgrzaniu się do 65 stopni , jest gwałtowny spadek ciśnienia paliwa na szynie, powiedzmy z 600 bar na 270 bar. Auto od tego momentu jest już inne, szarpie przy delikatnym przyspieszeniu,...
Sprawdź wtyczkę na regulatorze ciśnienia paliwa na pompie CommonRail- najprawdopodobniej przestała łączyć
Witam, Focus 1.8TDCI CR, po zalaniu benzyny do zbiornika samochód odmówił posłuszeństwa. Sterownik silnika wykasował kodowanie wtrysków. Po dolaniu środka czyszczącego do zbiornika i ponownym zakodowaniu wtrysków samochód odpala i pracuje bez problemu na biegu jałowym. Korekty wtrysków, filtr paliwa, ciśnienie na listwie były sprawdzone i są ok. Pojawił...
Tak wyczyszczona zerowne adaptacje kam podmieniona druga używka brak Mian identyczne objawy dodam że autko po odpaleniu trzyma obroty idealnie Ale tylko jak przygazuje to zaczynają się cyrki dziać silnik zaczyna kuleć na obrotach aż wkoncu gaśnie Dodano po 15 Silnik to 1.6 16v 100 km bez krokowego Dodano po 2 Dodam jeszcze że została wymieniona cewka...
wysokie ciśnienie paliwa focus niskie ciśnienie paliwa focus focus ciśnienie
czyścić strzykawka głowica zasilacz kondensator 10000uf kenwood grzeje
moment dokręcania korbowodów blaupunkt vwz1z7
Niebieska dioda LED w routerach ASUS, TP-Link, Netgear – co oznacza świecenie i miganie? Pompka wody Ariston, Askoll M231X, BLDC – nie pompuje, diagnostyka, typowe usterki