Jeśli znajdziesz iskre to sprawdż wydatek, ciśnienie pompy. Ostatnio miłem przypadek że pękła gumowa rurka od pomki w baku .
no to czujnik wygląda na dobry, a reduktor ciśnienia jest przy wtryskiwaczu, żeby go wyeliminować musisz koniecznie zmierzyć ciśnienie paliwa, (0,9 bar) isonde miernikiem, poprawny pomiar to od 0,1v do 0,9v a u ciebie teraz na stan obecny musi, zaznaczam musi być 0,9v, oczywiście pomiar na benzynie Dodano po 5 podpowiem jeszcze że robiłem już taki przypadek...
a jaki związek ma gaz czy bęzyna z ciśnieniem spreżania??????? najpierw proponuje zainwestować w profesjonanly pomiar ciśnienia sprężania
Może być to spowodowane wysoką temperaturą w silniku. Sprawdź uszczelkę pod głowicą.
Podłącz manometr z trójnikiem do przewodu doprowadzającego paliwo, zobacz czy ciśnienie paliwa utrzymuje się na poziomie 0,9 -1,1 bar
Czas zmierzyć ciśnienie sprężania.
Jak już wymienisz "układ WN" i objawy nie ustąpią, to zmierz ciśnienie sprężania.
Czy to wtrysk multec ? Może pompa paliwa siadła i ma za małą wydajność. Warto sprawdzić ciśnienie paliwa.
Ciśnienie paliwa sprawdzałeś ?
Niekoniecznie czasem wystarczą same dzwigienki zaworowe.Proponuję wymienic połamane założyć nowy pasek i zmierzyć ciśnienie sprężania.
To teraz sprawdź ciśnienie i wydatek pompy paliwowej
pytanie: czy pompa pracuje gdy nie chce zapalić? jeżeli podczas jazdy jest normalnie to i ciśnienie paliwa będzie dobre
Sprawdż ciśnienie w cylindrach.
Ja bym rozpoczoł od przeczyszczenia przepusnicy i później sprawdził jej położenie. Jakby nie pomogło to sprawdził ciśnienie paliwa w przewodach i MAP.
Sprawdź ciśnienie paliwa i przeczyść wtrysk paliwa.
Wyglada mi to na chwilowy brak ciśnienia spręzania.Miałem kiedyś przypadek zacierania sie zaworów ssących.Spowodowane to było złej jakości paliwem(jakieś kleiwo było w benzynie).Niestety trzeba było naprawiać głowicę Dodano po 2 Myślę że musisz sprawdzić ciśnienie paliwa i ćiśnienie sprężania
a mam jeszcze pytanie ile powinno wynosić ciśnienie sprężania na cylindrach w tym silniku 1,6
no pewnie że na benzynie dlatego zrób jak pisałem z akumulatorem a juz bedziesz wiedział czy to wina komputera samochodu czy samego zasilania benzyną- np zapchany filtr, małe ciśnienie pompy, zapchany wtryskiwacz
Witam! W moim oplu zniknęła iskra. Odpalił rano bez zarzutu, podjechałem do kiosku nie gasząc go, po chwili ruszyłem, zdążyłem przejechać ok 1 km i zgasł na prostym i równym odcinku drogi. Od momentu gdy zgasł nie ma śladu iskry. 3 tyg przed tym incydentem był wymieniony rozrząd, wałek się kreci, silnik stawia opór. Wszystko wskazywało na cewke, kupiłem...
Pompy mogą się wizualnie nieco różnić ale to nie istotny szczegół sprawdź ciśnienie paliwa powinno wynosić 0.8atm
Dzień Dobry.:) Mam problem z ciśnieniem sprężania. Mianowicie na pierwszym, drugim i trzecim tłoku ciśnienie pokazuje 0,9Mpa, a na czwartym 0,4Mpa. Jaka może być przyczyna braku prawidłowego ciśnienia na czwartym tłoku? Proszę o niezwłoczną odpowiedź. Z góry dziękuję. :)
Filtr paliwa - dobry pomysł ale szerzej to ciśnienie paliwa....(w warunkach domowych bez sprzętu raczej będzie trudno)...
Ciśnienie po dolaniu oleju do cylindrów wzrasta niewiele, czyli problem z zaworami a nie tłokami i pierścieniami. Ja bym zaczął od zdjęcia dekla i oglądnięcia wałka rozrządu, czy go czasem nie zjadło Drugi problem, który spotkałem w tych silnikach, to chiński wałek rozrządu, który nie pozwala opróżnić się hydropopychaczom, co prowadzi do podpierania...
Przede wszystkim zmierz ciśnienie na cylindrach, czy jest równe. Potem ewentualnie sprawdzić układ zasilania (pompa, wtryski) i zawory.
Po prostu ciśnienie na dwóch cylindrach wynosiło około 6bar, przeprowadziłem próbę olejową która pomogła stwierdzić czy wina leży po stronie zaworów czy pierścieni i okazało się, że to wina pierścieni i dlatego zostały one wymienione.
Sprawdż ciśnienie przed wtryskiwaczem i na pracującym silniku powinno być ok. 1atm.Inne wskazania wymień pompkę paliwową.
najpierw zapytam jaki jest uklad podawania paliw w tym kadecie jezeli jest mono wtrysk trzeba zacząć od sprawdzenia ciśnienia paliwa ma byc ok 1 bar .Zacząć trzeba od podstawowych żeczy i koniecznie sprawdzić ciśnienie przed katalizatorem . Prosze napisac jaka pojemność i pierwsze literki silnika.
Dzięki za podpowiedzi.Już wiem co jest. Wyjąłem pompke, podłączyłem napięcie i nie ruszyła.Jednak kiedy w nią stuknąłem zadziałała.Wygląda na wytarte szczotki w silniku czy coś takiego. Założyłem ją spowrotem i działała przez chwilę, lecz znowu się zawiesiła. Jeszcze jedno pytanie!!!Czy ciśnienie jakie powinna dawać pompa jest zależne od rodzju wtryskiwacza.Zastanawiam...
Nie dziw się jeśli zaczną się kłopoty z pracą silnika. Nie można tak bezkarnie i łatwo przełłączać. Musi być tzw pokrycie zasilania i określone ciśnienie na instalacji paliwowej.
Oj Iggi napisz ludziom że twoje dzienne przebiegi to około 3 km. i auto stoi i stygnie, potem znów 3 km i z tego robi się zużycie a jak koniecznie chcesz to ciśnienie mierzyć to jutro podam ci wartości dla tego silnika.
Zawór przed pompką to zły pomysł. Jeśli pompka jest przeponowa to odcięcie jej od dopływu paliwa szybko wykończy membrany. Pompki do gaźników wytwarzają niskie ciśnienia - 0,3 do 0,5 bara. Takie ciśnienie nie powinno niczego uszkodzić. Może coś jest uszkodzone w samej pompce?
witam opel nie pali na dwa środkowe cylindry nawet po wymianie głowicy, kabli, świec, kopółki ,palca, aparatu zapłonowego. ciśnienie sprężania na wszystkich czterech cylindrach wach się na poziomie 14 atmosfer. pomoże ktoś?
Ja bym jeszcze raz poruszył temat zaworów - faktycznie w 90 % w oplu siada uszczelnienie i zaczynają klekotać - ale jest możliwa też opcja że zapiekł się tóryś regulator i nie pracuje - a po dobrym rozgrzaniu zawór się nie domyka i traci ciśnienie przez co nie pracuje - masz naprawdę ciekaewy przypadek !
Witam. Próbuję ożywić silnik, niestety okazało się iż tylko jeden wtryskiwacz podaje paliwo. Wtryski są sprawne, mimo to najpierw podawane jest paliwo wszystkimi wtryskami na raz (jeden impuls) a potem tylko wtrysk czwartego cylindra otwiera się co pół obrotu czyli tak jakby przejmował impulsy wszystkich wtrysków. Gdzie jeszcze szukać usterki? Okablowanie...
Jak jest ciepło to Diesle palą nawet z niską kompresją a jak zimno to lipa straszna. Kolega "rezystors" pisał o przestawieniu punktu wtrysku, powiem szczerze że to się ustawia przy pomocy przyrządów i wcale nie jest takie proste. Ja w tym silniku nie ustawiałem ale koleś to robił i słyszałem jak mięsem rzucał :) . Ale i tak łatwiej zmierzyć ciśnienie...
Jak był pęknięty pasek rozrządu to i pewnie oberwało się i głowicy , a konkretnie zaworom .....sprawdż ciśnienie sprężania na cylindrach -najpierw na zimnym , póżniej na rozgrzanym silniku. Kolektor ssący przypadkiem nie łapie lewego powietrza ?, - sprawdż uszczelkę pomiędzy nim a głowicą.
Jeśli po wypięciu potencjometru cpu zareagował to znaczy że "widzi" całość sys. usterka będzie poza elektroniką silnikową, fałszywe powietrze,zamałe ciśnienie paliwa niewydajny układ wn.Osobiście stawiam na fałszywe pow. ew. jak jest to zawór egr.
Nie wiem co masz na myśli pompa sprawdzona - musisz zmierzyć ciśnienie paliwa jakie daje pompa i sprawdzić czy zbiornik jest odpowietrzany( odkręć korek do wlewu paliwa i przejedź się autem) Pozdrawiam.
potwierdzam jak wymieniono przewody kopułke,świece to należy szukać w ciśnieniu sprężania,prawdopodobnie wypalony zwór wydechowy,jak wiadomo jazda na gazie to obowiązek regulacji zaworów co 10 kkm,i powiększone luzy ,jak nie było takowej regulacji to powinieneś pomierzyć ciśnienie na poszczególnych cylindrach,nie powinna byc większa rozbieżność jak...
Masz silnik na wtrysku i nie masz sondy ? Co najmniej dziwne. Komputer silnika odczytuje dane z przepływomierza i TPS-a, niezależnie czy pracuje na gazie czy na benzynie, w końcu jakoś wyprzedzeniem zapłonu i poziomem obrotów biegu jałowego musi sterować. Przyczyna może być wszystko - od uwalonego modułu zapłonowego poprzez niskie ciśnienie sprężania...
Witaj Mam pytanie jaki jest przebieg i czy kiedykolwiek sprawdzałeś końcówki wtrysków ponieważ być może albo leją albo bardziej prawdopodobne ciśnienie otwarcia wtrysków jest niewłaściwe. Jakbyś się zdecydował na wymianę to wymień tylko końcówki wtrysków koszt ok 300 zł. i nie daj się wkręcić że trzeba wymieniać całe wtryskiwacze. Jeszcze jedno każda...
Witam, jak o Kadecie 1.6D to może i ja dodam swoje trzy grosze. Mam, a raczej miałem (pękł korbowód i wywaliło blok i tak sobie biedak stoi... :cry: ) takiego kadeta prawie 8 lat. Zapalają one ciężko w niskich temp. A z tym ciężkim zapalaniem to mogło być jeszcze to, że te silniki posiadają hydrauliczne zawory i jak któryś nie trzyma to d..pa blada....
Witam Auto to opel kadett e 1,8 jednopunkt Nie działa mi przekaźnik pompy paliwa (pompa sprawna) mimo iż jest sprawny. Zmierzyłem napięcie na sterowaniu przekaźnikiem pompy paliwa i napięcie jest po przekręceniu kluczyka ale 5V. I czy nie jest ono za niskie czy nie powinno być 12V ?? (Na przekaźniku pisze 12V, 30A). Co moze być uszkodzone jeżeli ECU...
NitroMCZ, czyli myślisz, że ta uszkodzona swieca nie powinna być winna? Rozważałem też taką opcję, że olej przedostawał sie juz wcześniej do cylindra np. przez uszczelke głowicy lub gumki na zaworach, i to jego obecność spowodowała pęknięcie świecy. Czy to mozliwe? Postaram sie zmierzyć ciśnienie na cylindrach, to moze przyblizy mi problem... Jak już...
Ja mam opla kadetta 1,6. Też z nim miałem problemy. A jednym z najgorszych do wykrycia była zużyta pompa paliwa ( wytarte szczotki). Jak się zagrzała to auto szarpało , gasło tip. Też jeździłem po serwisach i nie udało się wykryć. Aż w końcu podłączyłam do obwodu paliwowego manometr i z tym jechałem. Po 2 km ciśnienie paliwa to co idzie na wtrysk zamiast...
Informuje wszystkich zainteresowanych, że auto jest zrobione. Za szarpanie autem odpowiadało zbyt duże ciśnienie z wydechu które przy otwieraniu membrany recylkulacji wzbogacało zbyt mocno mieszankę, a wzbogacało ją bo auto jej nie mogło spalić na skutek uszkodzenia katalizatora, a później spaliny nie miały gdzie uciekać i rozwaliły grzybek uszczelniający...
Odkręć przewód od nadmiaru którym paliwo wraca do zbiornika i zatkaj go palcem. Niech ktoś odpali samochód. Sprawdzisz czy jest różnica gdy zatykasz go palcem i gdy go nie zatykasz. Być może padł zaworek zwrotny i dlatego jest małe ciśnienie na listwie. Miałem już takie przypadki po wymianie zawrorka uspokoiło się. A to że paliwo wraca w przewodzie...
Witam Do rzeczy: silnik 1,6 na wtrysku (jednopunkt), gdy przy 2tyś dodajemy gazu auto wręcz nie przyspiesza a hamuje,totalnie nie ma mocy. , jest za uboga mieszanka. I: ciśnienie paliwa na wtrysku -ok. Podstawiony komp,czuj...Temperatury, cały zespół wtrysku., Przy okazji i cały system zapłonowy(przewody świece,aparat zap,, itp..)sprawdzone połączenie...
mam taki problem ,na wyświetlaczu LCD mam odczyt aktualnego ciśnienia oleju, niestety zauważyłem że cały czas pokazuje maksymalne ciśnienie ,prawdopodobnie czujnik ciśnienia padł ale może ktoś wie jak go sprawdzić bo nowy zaminnik kosztuje 200 pln nie chciałbym tej kasy wyrzucić w błoto,a może to być coś innego? dzięki z góry za pomoc
Zacytuje to z nieistniejącej już stronki: " Ile zyskamy montując w benzynowym silniku turbodoładowanie? Ten tuning jest najbardziej spektakularnym sposobem "rasowania" silnika. Zyskujemy nawet do 75% dotychczasowej mocy maksymalnej. Oznacza to wzmocnienie jednostki napędowej PLe$niaka z nominalnych 100 KM do 175 KM! Jednocześnie znacznie podnosi się...
Słuchajcie, wbrew powszechnej opini chip tuning w silniku benzynowym wolnossącym jest dać w stanie więcej niż tyle co wy twierdzicie. Nam udało się podnieść moc o 73KM w silniku 2.0 ale nie było to łatwe. Samochodem który ten zabieg przeszedł jest Opel Kadett GSI 2.0 8V, fabryczna jego moc to 115KM (jednak zmierzone zostało 109) a po przeróbkach jego...
ciśnienie paliwa kadett ciśnienie paliwo kadett digital kadett
kontrolka braku świateł iveco ciśnienie szyna moduł bluetooth arduino
zmywarka whirpool adg6240 versamax zasilacz
Philips Android TV - Ekran wyłącza się, dźwięk działa Ustawienie widoku "Szczegóły" i pokazywanie ukrytych plików w Windows