Sprawdziłeś ciśnienie paliwa? Masz podane co należy sprawdzić , po kolei. Tak może być uszkodzony - zapieczony tłoczek rozdzielacza , elektro - hydrauliczny regulator ciśnienia i jak wcześniej podpowiadano "gumiak" pod rozdzielaczem pęknięty. Ciśnienie paliwa jest bardzo ważne , ponieważ wtryski otwieraja się pod wpływem odpowiedniego ciśnienia , natomiast...
Ciśnienie na szynie? Wtryski na przelewach? Albo odrazu wymień zawór na listwie CR :)
To jest rzeczywiście regulator ciśnienia i jeżeli podczas pracy nie wypływa z niego paliwo to jest sprawny. Rurka jak widać połączona jet z filtrem powietrza czyli ciśnieniem atmosferycznym. Brak tej tej rurki nic nie zmieni, ciśnienie w filtrze powietrza i na zewnątrz będzie takie same (nie w kolektorze ssącym). Jak wiadomo ciśnienie atmosferyczne...
lampka ABS nie ma z tą usterką nic wspólnego, problem tkwi tylko i wyłącznie w obrębie modułu Jetronic Skoro wiesz lepiej - to po co pytasz? Jeżeli początkowo zapalenie lampki ABS wiązało się z zakłóceniami w pracy silnika, to prawie na 100% były zaniki w zasilaniu obu sterowników (co wskazuje na "srebrny przekaźnik") Jeżeli elektronika silnika zostanie...
Witam. Niestety dalej męczę się z Vito. Wyjąłem zbiornik i pompkę. Zbiornik czysty minimalnie było na dnie trochę brudu ale pompka czysta. Wszystko wyczyściłem zbiornik i pompkę. Wtryski sprawdzone przelewy też są ok. Gdzie jeszcze szukać przyczyny? Co sądzicie? Po wymuszeniu przez komputer aby pompka podawała paliwo auto odpala. Ale jak zrobię około...
Gdyby paliwo nie dochodzilło to by zgasł.
U mnie tez były wyciągane wtryski ja ten problem mam w w221 Dodano po 4 Oringi to gdyby były winowajca to bardziej chyba wg mnie by wypychało paliwo z listwy tam spore ciśnienie a nie ciągną powietrze
Czy ktoś może potwierdzić kiedy się pompuje pompką ręczna to coraz ciężej idzie i w końcu staje pompka przy filtrze tak jak w innych ciężarowych.U mnie paliwo przy pompowaniu przelewa się na przelew w zbiorniku.
Mercedes 203, 2,2 CDI przestał odpalać. Sytuacja jest taka - auto do końca sprawne, nigdy nie było problemów. Od 2 miesięcy stoi nieużywane, odstawione na "głębokiej rezerwie", stało na wzniesieniu, przodem w górę i lekko przechylone na bok. Wczoraj Mercedes był potrzebny, zakręcił raz silnikiem na chwilę, odpalił na 3 obroty i zgasł, po 3 takich próbach...
Dosuwa się na styk i już. Po co mam dywagować "co by było gdyby babcia miała wąsy"? Skoro czujnik się odsunął, to trzeba sprawdzić, czy tarcza licząca nie ma bicia (nie jest zwichrowana) - np. luz na łożyskowaniu. Jeżeli chodzi o czujnik zużycia paliwa - to czegoś takiego nie ma. Zużycie jest wyliczone wirtualnie i nie ma nic wspólnego z rzeczywistością....
Listwa wymieniona na nową - oryginalną, a ciśnienie wciąż wolno wzrasta, czy wiecie czemu? Dodano po 1 Wtryski, pompa ciśnieniowa sprawdzone, są ok. Byli na forum tacy, co się też tak zarzekali, a potem się okazywało, że te niby sprawdzone elementy są uszkodzone. Na początek zrób może próbę przelewową wtryskiwaczy. Długi czas narastania ciśnienia może...
Jak dla mnie to problem z układem paliwowym, ciśnienie zmierzone? Paliwo dochodzi do listwy? Pompa paliwa tłoczy? Filtr paliwa wymieniany? Chyba raczej podstawy bo tu immo chyba objawia się brakiem startu rozrusznika - klucz scyzoryk? Troszkę więcej informacji potrzeba. Pozdrawiam
Witam serdecznie i proszę o pomoc. Mercedes Vito, silnik 646 o pojemności 2148 cm, nie odpala. Sprawdzone zostało ciśnienie na tłokach, wtryski, świece, paliwo oraz wiele innych rzeczy, które mogą mieć wpływ na palenie. Podczas holowania do mechanika udało mi się go odpalić na zaciąg bez większego problemu. Wiem, że tego się nie robi. Czy może to być...
Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc. Mam MB Sprinter 313 CDI 2003 r. przebieg 187000 Mimo,że bardzo dużo postów już napisano o problemach z nie odpalaniem sprinterów to po przeczytaniu ich i wykonaniu wielu manewrów nie udało mi się uruchomić mojego Sprintera. Zaczęło się od tego, że zgasł w czasie jazdy i zapaliła się kontrolka EDC. Nie chciał...
Taki silnik się odpala bez obciążenia układu korbowo-tłokowego, czyli świeceout żeby go odprężyć, paliwo "zakręcone", w takim stanie ma nabić ciśnienie oleju.
Jest to rozwiązanie bardzo rzadko stosowane polegające na domknieciu el.nastawnika ciśnienia(sygnałem z i.g).Jako że rzadko stosowane to nie sądzę abyś na takie coś trafił,proponuję zdjąć wtyk z el nast.ciśnienia ,pompę puścić na stałe ,nacisnąć tarczę spiętrzającą i podać sterowanie na el.nas.ciśnienia bezpośrednio z akumulatora(można w elach diagnozy...
Teraz codziennie rano po zapaleniu zaczyna "terakować"brakuje paliwa dopiero po jakimś czasie się odpowietrza,albo naciąga paliwa i kreci prawidłowo,codziennie rano jak podnoszę klapę w odstojniku jest pusto paliwo znika,zawór na pompce wymieniłem,na nowy ,ale nie wiem czy dobry,najchętniej bym zmierzył cisnienie zasilające ,doradzcie jak to zrobić...
Nie może być podciśnienia. Przy podciśnieniu paliwo nie wylewałoby się przez korek. Na 100% w lewym baku zbiera się ciśnienie i jako tymczasowy środek zaradczy wystarczyło wyjąć uszczelkę tylko z lewego korka. Bo jak wytłumaczysz, że odpowietrznik jest niby sprawny, a pomogło dopiero rozszczelnienie korka? Dalej podejrzany jest odpowietrznik. Pytanie...
Pomijając te '' elektrozawory'' na których nie ma prądu powinien zapalić bez ich udziału , należy sprawdzić czy rozdzielacz poda paliwo na wtryskiwacze , może być zatarty , niska wartość ciśnienia paliwa .
A co niby to wciśnięcie gazu miało dać ? Ciśnienie paliwa jakie ? Wtrysk K czy KE-Jetronic ? Wtryskiwacz rozruchowy pracuje i podaje paliwo ?
Witam. Dobrze by było żeby kolega wyłączył Caps Lock i małymi literkami pisał. A co do Mercedesa to by pasowało gazownika odwiedzić a jeśli chodzi o benzynę to sprawdzić czy pompa daje ciśnienie na listwę?
Podaj kod silnika. Z tego co podałeś to nie jest mechaniczny wtrysk. Ano nie jest. Żaden 202 nie miał mechanicznego wtrysku. Były dwie wersje: PMS (sterowany ciśnieniem) i HFM (sterowanie przepływem powietrza). Specjalny manometr do podpięcia się do listwy a nie do węży paliwowych. Na magistrali jest zaworek specjalnie przeznaczony do pomiaru ciśnienia...
mam problem z odpaleniem auta. Na początku nie chcialo palić przy cieplym silniku (rozrusznik krecil, ale auto nie odpalało), po wymianie czujnika wału korbowego przestał palić także na zimnym. komputer wskazał błąd modułu sterującego. po wymianie tego modulu, auto dalej nie odpala. mechanik stwierdził, że paliwo podawane na wtryski nie ma odpowiedniego...
witam mój problem polega na tym ze auto chodzi perfekt na gazie ale od ponad roku nie chodziło na paliwie, wtryskiwacz pomocniczy działa ten podpięty do kolektora dolotowego ale na rozdzielaczu nie ma ciśnienia nie wiem czego, pompa paliwa nówka filtr także paliwo dochodzi do rozdzielacza ale ciśnienie na wylotach przewodów do wtrysków jest zerowe proszę...
potwierdzam to co kolega napisał . W moim c250 zauważyłem Przy unieruchomionym silniku- wystarczy odłączyć przewód nadmiaru paliwa na wtryskiwaczu-którykolwiek z nich - a już można zaobserwować w przewodach przy filtrze (przezroczystych) jak ropka zaczyna cofać się i powstają pęcherzyki powietrza . Po czym jeśli tak się stanie - a wystarczy że tak na...
Rozumiem że do mechanika drogo jak nie wiem co? Bo to może być ciśnienie na listwie, albo któryś wtrysk. Zdejmij przelewy i sprawdź z którego będzie się lało paliwo podczas rozruchu, najlepiej założyć kawałki przeźroczystych wężyków na przelewy i podczas kręcenia będą się napełniać ropą ten który się napełni najwięcej jest zły. np: jak wężyk będzie...
A może po prostu dymi, po paliwo które mu podlewa, nie spala się przy tak małej ilości powietrza, nie koniecznie spowodowane to jest już na etapie wtrysków...
Ale jak sprawdzić ciśnienie na pompie wtryski sa czyste i doprowadzają paliwo
Wypsiukałem juz prawie całego plaka, nie reaguje na niego. W filtrze paliwa jest pełno. Pompa dajaca ciśnienie na listwe wtryskowa podaje paliwo ale jakoś słabo leci jak dla mnie (nie sika tak na sały silnik tylko się jakby sączyło) po przykreceniu przewodu ---pompa cisnienia a listwa wtryskowa z przewodu nie leci paliwo. aaaa, jeszcze po zdjeciu przewodów...
U mnie też problem z zapalaniem może opisze jak to się zaczeło i ktoś coś podpowie. Kiedy jechałem silnik zaczął przerywać (gasnąć) a że zbliżałem się do CPN to też tam zjechałem. Następnie silnik zgasł po kilku prubach odpalenia wreszcie załapał więc myślałem że może błędnie pokazuje ilość paliwa więc jak odpalił podjechałem do dystrybutora i dolałem...
Mam ten sam problem w w168 mechanik na razie bada ale prawdopodobnie do wymiany filtr paliwa pompka czasami nie może przepchać paliwa w odpowiedniej dawce i wchodzi w tryb awaryjny małe ciśnienie bar jak parę razy włącze kluczyk i wyłącze pompka pod pompuje paliwo to odpala i jest ok jeżdżę i nic a czasami mu odbije i go trzęsie jak by nie palił na...
Witam Filtry i oringi oryginalne, w filtrze wstępnym przy kulce było trochę syfu ale po wyczyszczeniu nic nie pomogło. Pozdrawiam Archiwum elektrody już pęka od podobnych tematów. :) Jedna z najstarszych przyczyn zimowego nieposłuszeństwa to zatkane odpowietrzenie zbiornika. Jak miałeś paprochy pod kulką to i sprawdź króciec dolotu paliwa do filtra....
Tak zajeżdziłem dwie 190 E starą i nową/ z szeroką listwą/. Po zdjęciu filtra powietrza, od strony grodzi jest doprowadzenie paliwa , popuść krucieć dopływowy , zobaczyśz czy masz ciśnienie - uwaga tam powinno być okolo 3,5 bara/. Jeżeli nie bedzie - jak piszesz czyściłes bak - samochód na kanał , osłona pompy i filtra w dól , ostrożnie spuścic paliwo...
Witam, Oddałem do regeneracji wtryskiwacze od W211 2.2 cdi we wtryskiwaczach były wymienione końcówki i przelewy. Wtryskiwacze zregenerowane i zamontowane do samochodu - samochód nie odpala. Po kilku próbach nie odpala - paliwo do wtryskiwacza dochodzi. Ponownie wtryskiwacze zdemontowane zawiezione do sprawdzenia - wszystko sprawne (otwierają się na...
Dym był tak biały i gęsty jak rozlane mleko, gorzej niż mgła. Wcześniej tak zaczynał dymić dopiero po ok 30sek pracy. Dodano po 2 Klapa będzie chodziła ciężko - opór stawia ciśnienie paliwa. Jak sprawdzić czy paliwo nie idzie przez tłokorozdzielacz ? bo nie możliwe jest to że od razu po kręceniu rozrusznikiem kopci jak huta Katowice !!!
Witam Mam problem z sprinterem 413 CDI z 2002 r. Auto co jakiś czas nie odpala. Odczytane błędy : P0180-002 Czujnik temperatury paliwo - Napięcie sygnału jest za wysokie. P0201-008 Wtryskiwacz cylindra 1 - przewód ma -//- P0202-008 Wtryskiwacz cylindra 2 - przewód ma -//- P0204-008 Wtryskiwacz cylindra 4 - przewód ma -//- P0203-008 Wtryskiwacz cylindra...
Witam serdecznie współ-forumowiczów. Szukałem miejsca żeby się przywitać ale tak owego nie znalazłem. Więc robię to w poście z moim problemem:D Szukałem podobnego tematu na forum, lecz nikt nie miał dokładnie takiego przypadku jak ja. Oczywiście sugerowałem się pewnymi rozwiązaniami lecz nie przyniosły one oczekiwanego ..ba żadnego efektu. Opiszę swój...
To tym bardziej sugeruję sprawdzić kanały w głowicy, a tym samym jeszcze raz podkładki. :) Na 90% ciśnienie na powrót może wytworzyć niewłaściwie zamontowany lub uszkodzony wtryskiwacz, pęknięcie głowicy do kanału paliwowego, w ostateczności zablokowany na 0 przepływu zawór przelewowy z bloku.
Skoro nastąpiła usterka czysto mechaniczna, a z twojego opisu tak wynika, SD może nie pokazać żadnych mankamentów, tu musisz wykazać się własną inicjatywą a nawet nie sprawdziłeś czy jest paliwo w filtrze, czy rozrząd w porządku.
Witam. ja i gelenda męczymy się od półtora roku (k-jet bez elektroniki). Zakupiłem auto z gazem i od razu go wywaliłem. Od zawsze miał problemy z rozruchem ciepłego silnika (zgaszony na co najmniej minutę) trzeba go było szarpnąć rozrusznikiem, potem 3 razy kluczykiem na zapłon żeby pompka dobiła ciśnienie i wtedy zapalał -wiem że to dziwne ale działało....
Przy takim nachyleniu paliwo nawet przy bardzo szczelnym układzie odpłynie zanim zdążą ostygnąć wtryskiwacze, może jeden tylko minimalnie puszczać i masz problem. Po zgaszeniu silnika wtryski jeszcze przez chwilę nabierają temperatury gdy nie są chłodzone przepływającym paliwem, i zwiększa się w nich ciśnienie które ułatwia odpływ. Silnik nie odpali...
Mam jeszcze jeden problem - nie mam oryginalnej pompki do paliwa - została pod autkiem i narazie nie mam do niej dostępu (auto w trasie). Jak podawać paliwo - w jakiej ilości/jednostkę czasu - pod jakim ciśnieniem ?? z moim niemieckim nie jest za rewelacyjnie - czy ta tabelka (cm3/czas) to jest to ?? no i jeszcze to ciśnienie ?
Witam, tym razem potrzebuje pomocy bardziej doświadczonych. Mianowicie po wymianie wtrysku już nie dalo się go odpalić, więc wymieniłem filtr bo był stary a zauważyłem na przewodach że ciągnie z niego powietrze, ale nic to nie pomogło po za tym że już powietrze nie szło z niego, sprawdziłem przewody idąc od zbiornika ale nic nie zauważyłem, więc założyłem...
A jakie ciśnienie paliwa masz? Jak poniżej 3,4 bara to nic z tego. Zobacz czy leci paliwo na wtryskiwać rozruchowy, jeżeli nie, to znaczy że jest zawalony filterek w rozdzielaczu, jak tak to pompa za mało daje, no chyba że rzeczywiście jak piszą-ramię klapy zablokowane i nie podniesie iglicy.
Chciałem to zrobić ale teraz jest lipa bo coś zaczęło cieknąć w okolicach pompy paliwa przy zbiorniku cieknie po pompie nie wiem dokładnie co tam się dzieje ale cieknie z pod zbiornika po pompie paliwo . Masakra chciałem sprawdzić ciśnienie jakie dochodzi do tego rozdzielacza ale teraz już nie sprawdzę bo ta ''pompa'' cieknie .Nie mam już siły na to...
Witam, mam problem z Mercedesem w202 2.2D 75KM. Spadło nagle ciśnienie na cylindrze 4 do 10atm. na pozostałych jest po 33atm. 4 cylinder w ogóle nie chodzi czasem na wyższych obrotach wystąpi zapłon stukowy (zbiera się paliwo uszczelnia i czasem odpali) zdjąłem głowice zalałem pierwszy sprawny i czwarty wadliwy ropą paliwo ubywa z cylindrów po równo...
Teraz vito juz nieodpala wcale i cały czas wyświetla takie błędy wtryskiwacz cylindra 4lub3lub2lub1 nr wtrysków wyświetla za każdym razem inny i opis pod błędem spadek obciążenia czy ktoś podpowie jak zinterpretować ten błąd wszystkie inne wartości są o.k. ciśnienie magistrali podczas kręcenia 25Mbar, na próbe podkręciliśmy na zewnątrz inne wtryski...
Witam, mam problem z CLK 3.2 V6 B+G '99 Auto nie odpala, rozrusznik kręci, paliwo jest, iskra jest, przepustnica działa, czujnik wału OK, czujnik wałka OK, czujnik temperatury OK, ciśnienie paliwa OK, przepływomierz OK, świece nowe, cewki OK, kable OK. Auto łapie na 1 sekundę i gaśnie. Na plaku pali i reaguje, na gazie brak biegu jałowego i po zejściu...
A co z ciśnieniem paliwa?
Mam to samo tylko w reno dci i okazało się że padły wszystkie wtryski(przy dodawaniu gazu paliwo szło na przelew a nie na końcówkę na listwie ciśnienie spadało i gasł)Teraz wtryski są w Wawie na regeneracji nowe końcówki i uszczelnienia.Zrób próbe przelewową na wtryskach i samo wyjdzie.A jaki masz przebieg tego auta.
Koledzy problem rozwiązany. Postaram się opisać dokładnie jak do tego doszedłem: po pierwsze auto nie łapało żadnego błędu i kilka razy odpaliło na jakieś 10sec Na listwie wtryskowej jest czujnik od ciśnienia. Ma trzy przewody. Działa on na zasadzie oporności więc w momencie kiedy ciśnienie się zwiększa maleje napięcie. Można to sprawdzić miernikiem...
Witam! Łada 2107. Czyli odpowiednik technologiczny PF 125p. Nieprawda. To całkiem inny samochód. Żadnych podobieństw, oprócz nadwozia sedan, sposobu przeniesienia napędu i ilości drzwi. Mercedes beczka też ma 4 drzwi, napęd na tył a jednak to nie to samo? Na benzynie nie jeździ bo pompa paliwowa zanim zapoda paliwo z baku do gaźnika to trzeba by 30...
Zwykły pierścień Segera. Popuść przewód zasilający paliwem, zanim ruszysz (zredukowanie ciśnienia).
Witam, posiadam auto jak w temacie. Silnik ten sam co w W124 i W126 tzn 2.6 benzyna 6 cylindrów. Instalacja gazowa BRC, zwykła (1 gen). Kupiłem auto uszkodzone, nie pamiętam czasów gdy pracowało poprawnie, a mówiąc ściślej gdy wogóle pracowało. Udało mi się doprowadzić do tego że po ciężkich kilkuminutowych mękach rozrusznika auto odpala na gazie. Zdarza...
Masz samochód z silnikiem Diesla? Jak masz, to go szanuj,napraw to z czym się ociągałeś,poklep go ,kopnij z czuciem w oponę, bo nowego już nie kupisz.A jak kupisz to popełnisz błąd. ale po kolei ... Słowo Diesel do dzisiaj kojarzy mi się z Panem Mieciem(świeć Panie nad jego duszą) taksówkarzem,co jak nad ranem zjeżdżał z nocnych kursów to klekot jego...
Tak , zatarty /wisi/ tłoczek rozdzielacza napędzany klapą spiętrzającą. Może też być niewłaściwa pompa paliwa - małe ciśnienie.
Witam! To, co koledzy proponują, to generalnie jest o dupę roztrzaść :x Pokrótce się uściślę: Z uwagi na zawodowe powiązania z marką niejeden klient sobie życzył na przestrzeni lat, i takie są wnioski: -Nie ma chyba drugiego cholerstwa tak beznadziejnie opornego na zabezpieczenia. >Diesel jest silnikiem o zapłonie samoczynnym i nie potrzebuje iskry...
Skoro mamy zgadywać typ silnika, to zacznij od wymiany zaworu ciśnienia paliwa.
Zacznij od diagnostyki i przeglądu parametrów, ciśnienie paliwa itp.
Witam. Ciśnienie na listwie ma być około 4 Bar i tyle ma dawać pompa paliwa w Mercedesie Klasy A168.
Kolego zmierz ciśnienie paliwa .
Sprawdź ciśnienie paliwa.
Sprawdz , czy pracuje wtryskiwacz rozruchowy , po włączeniu zapłonu. Co z ciśnieniem paliwa?
A czy ciśnienie paliwa może mieć wpływ na spalanie przy wtrysku? Oczywiście że może. Po co w takim razie montowane są w układach wtryskowych regulatory ciśnienia paliwa? Parę lat temu nazad padła pompa paliwa w Matizie córki. Czasami biorę się za "rzeźbiarstwo" i postanowiłem spróbować. Wymieniłem na pompę z Mercedesa i okazało się, że auto zaczęło...
Ciśnienie paliwa?
W sumie to nie podciśnienie, tylko atmo, idzie do tego metalowego "bączka", regulatora ciśnienia paliwa obok klapy spiętrzającej KE-jetronic
A przepływomierz który pokazuje za mała ilość powietrza co robi?
nieprawda, Doktorr raczej bedzie cos z pompką, tutaj masz cisnienie rzędu 3.5 - 4.3 na samej pompie a za regulatorem 3.2 - 3.6
Ciśnienia paliwa trza sprawdzić, z canem też porządek zrób to ci się autko odwdzięczy,
Czujnik jest przeważnie w listwie/ zasobniku ciśnienia CR tu masz w Renault http://obrazki.elektroda.pl/8704842600_1... A tu w Toyocie http://obrazki.elektroda.pl/3480468600_1...
kluczem popuszczaj nakretki od wtrysków po koleji na pracujacym siniku ,gdy odrkecisz i bedziesz widział i słyszał inna prace to znaczy że wtrysk i cisnienie w cylindrze masz dobre,jezeli odkrecisz i nie bedzie zadnej róznicy to wtedy wtrysk jest uszkodzony lub brak spreżania w cylindrze:idea::!: ,to mozesz tez sam zrobić :idea:
dzięki ale raczej mi nie pasuje 10 bar...
Zbiornik paliwa jest dwukomorowy jesteś pewny że zawsze masz paliwo w pompce?
Ciśnienie paliwa?
Zwykle -wtryskiwacze , zawór ciśnienia paliwa
W oryginalnej Star Diagnozie jest test na to uszkodzenie. https://obrazki.elektroda.pl/2092037100_... https://obrazki.elektroda.pl/8356753000_... Nawet nie tak dawno to robiłem. W czasie testu motor mocno kombinuje, zmienia sobie ciśnienie, trzeba robić różne rzeczy na rozkaz komputera i trochę to trwa.Tak więć wątpię,...
Co sie dzieje z przepływka, cisnienie w kol ssacym, co z egr, czy nie przepuszcza, jakie cisnienie paliwa na postoju?
Zaczynasz zawsze od ciśnienia paliwa.
Obstawiam niskie ciśnienie paliwa. "Cofa" Ci się benzyna. Sprawdź filtr paliwa i zaworek zwrotny.
Witam dzięki za pomoc regulator ciśnienia paliwa
A może zabrudzony dolot? Czy takie zapowietrzenie paliwa powinno być widać na pomiarze ciśnienia przez sterownik?
najprawdopodobniej wina regulatora ciśnienia paliwa
Sprawdź ciśnienie paliwa.
Slabe cisnienie paliwa. Sprawdz czujnik cisnienia i regulator, a przedewszystkim wtryski na powrocie.
To jest pompa do wersji z turbodoładowaniem. Wskazany element to siłownik ciśnieniowy korygujący dawkę paliwa zależnie od wartości ciśnienia w dolocie silnika.
Jakie jest ciśnienie paliwa ?
i ciśnienie paliwa.
Ciśnienie paliwa sprawdź.
działa, ale tam nie ma ciśnienia paliwa
Lepiej kupić za 100zł używke niż nonama.
Kolega wyżej ci napisał,sprawdż ciśnienie paliwa
Tak, musi być dobry kont wyprzedzenia zapłonu, dobre ciśnienie paliwa, dobry wtrysk rozruchowy, i dobrze ustawiona dawka paliwa.
piszac o wydostawaniu sie paliwa z wtryskiwaczy miales na mysli zasilanie czu powrot? i czy mozesz napisac do jakiej wartosci rosnie cisnienie w listwie podczas proby uruchomienia.
Jeżeli znasz zasady tego wtrysku , to dlaczego nie odpowiadasz na zasadnicze pytania? Tylko dziwisz się dlaczego w czasie pracy pompy paliwa klapa spiętrzająca jest "twardsza" niż przy braku ciśnienia paliwa!!!
Problem rozwiązany, dzisiaj było brak zasilania po zapłonie na ABS-e. Skorodowało złącze pod kierownicą chyba 30 pinowe, ktoś schował je ze puszkę z bezpiecznikami. Nie wiem skąd tam się wzięła woda bo reszta złącz była czysta, a to złączę było kompletnie zniszczone. Po połączeniu przewodów wszystkie usterki dało się wykasować. Doceniamy, że podałeś...
Pompy z tamtego okresu mają wbudowany zawór bezpieczeństwa, otwierający się przy 10 barach, u Ciebie wystąpił problem wydajnością pompy (nieszczelność) a nie z ciśnieniem (zimny start). Swoją pompę, możesz zastąpić pompą od W-126 5.0.
Std w CDI Brak ciśnienia paliwa.
Żaden z tych błędow nie wskazuje jednoznacznie na przyczynę : 1354-brak synchronizacji sygnału obr.wału korbowego z wałkiem rozrządu często rejestrowany jest po długo trwałej probie rozruchu 1622-może oznaczać zablokowany zawor stop albo zatarty zawor bezpieczeństwa na zasilaniu pompy wysokiego ciśnienia Reasumując zanim zaczniesz wymieniać czujniki,sprawdzać...
No raczej powinno równo chodzić, jak nie chodzi to coś jest zepsute, może być jeszcze ciśnienie paliwa.
Sprawdz cisnienie paliwa na poczatek.
mercedes ciśnienie paliwo czujnik ciśnienie paliwo mercedes pompa paliwo ciśnienie mercedes
moduł ładowania laptopie ładne schematy glowica laserowa
płyta indukcyjna wyłącza smart grundig
Jak zdjąć właściwości 'root' za pomocą chmod? Konsekwencje błędnego podłączenia RX i GND w UART TTL