Gdyby paliwo nie dochodzilło to by zgasł.
Zwykły pierścień Segera. Popuść przewód zasilający paliwem, zanim ruszysz (zredukowanie ciśnienia).
Ciśnienie na szynie? Wtryski na przelewach? Albo odrazu wymień zawór na listwie CR :)
Sprawdziłeś ciśnienie paliwa? Masz podane co należy sprawdzić , po kolei. Tak może być uszkodzony - zapieczony tłoczek rozdzielacza , elektro - hydrauliczny regulator ciśnienia i jak wcześniej podpowiadano "gumiak" pod rozdzielaczem pęknięty. Ciśnienie paliwa jest bardzo ważne , ponieważ wtryski otwieraja się pod wpływem odpowiedniego ciśnienia , natomiast...
Czy ktoś może potwierdzić kiedy się pompuje pompką ręczna to coraz ciężej idzie i w końcu staje pompka przy filtrze tak jak w innych ciężarowych.U mnie paliwo przy pompowaniu przelewa się na przelew w zbiorniku.
U mnie tez były wyciągane wtryski ja ten problem mam w w221 Dodano po 4 Oringi to gdyby były winowajca to bardziej chyba wg mnie by wypychało paliwo z listwy tam spore ciśnienie a nie ciągną powietrze
Tak , zatarty /wisi/ tłoczek rozdzielacza napędzany klapą spiętrzającą. Może też być niewłaściwa pompa paliwa - małe ciśnienie.
Skoro mamy zgadywać typ silnika, to zacznij od wymiany zaworu ciśnienia paliwa.
Pacjent Mercedes Vito 2010 rok 286 tyś km 2.2 cdi 150 km. Auto po przyjechaniu do domu i zgaszeniu silnika rano następnego dnia nie chciało zapalić . W zbiorniku było minimum paliwa. Pompka przy zbiorniku podaje paliwo do filtra z filtra do pompy wtryskowej ale już z pompy na listwę i wtryski już nie. Po podłaczeniu komputera nic nie pokazuje błędów....
To jest rzeczywiście regulator ciśnienia i jeżeli podczas pracy nie wypływa z niego paliwo to jest sprawny. Rurka jak widać połączona jet z filtrem powietrza czyli ciśnieniem atmosferycznym. Brak tej tej rurki nic nie zmieni, ciśnienie w filtrze powietrza i na zewnątrz będzie takie same (nie w kolektorze ssącym). Jak wiadomo ciśnienie atmosferyczne...
Napisz jaki masz w tym aucie przebieg.Według mnie problem tkwi w układzie zasilania paliwem.
nieprawda, Doktorr raczej bedzie cos z pompką, tutaj masz cisnienie rzędu 3.5 - 4.3 na samej pompie a za regulatorem 3.2 - 3.6
I czy w baku jest paliwo.
Taki silnik się odpala bez obciążenia układu korbowo-tłokowego, czyli świeceout żeby go odprężyć, paliwo "zakręcone", w takim stanie ma nabić ciśnienie oleju.
Pomijając te '' elektrozawory'' na których nie ma prądu powinien zapalić bez ich udziału , należy sprawdzić czy rozdzielacz poda paliwo na wtryskiwacze , może być zatarty , niska wartość ciśnienia paliwa .
A czy ciśnienie paliwa może mieć wpływ na spalanie przy wtrysku? Oczywiście że może. Po co w takim razie montowane są w układach wtryskowych regulatory ciśnienia paliwa? Parę lat temu nazad padła pompa paliwa w Matizie córki. Czasami biorę się za "rzeźbiarstwo" i postanowiłem spróbować. Wymieniłem na pompę z Mercedesa i okazało się, że auto zaczęło...
Witam. Ciśnienie na listwie ma być około 4 Bar i tyle ma dawać pompa paliwa w Mercedesie Klasy A168.
Sprawdź parametry, jakie ciśnienie na listwie ?,na przelewach jest paliwo?, kompresja jest?
Podaj kod silnika. Z tego co podałeś to nie jest mechaniczny wtrysk. Ano nie jest. Żaden 202 nie miał mechanicznego wtrysku. Były dwie wersje: PMS (sterowany ciśnieniem) i HFM (sterowanie przepływem powietrza). Specjalny manometr do podpięcia się do listwy a nie do węży paliwowych. Na magistrali jest zaworek specjalnie przeznaczony do pomiaru ciśnienia...
Witam serdecznie i proszę o pomoc. Mercedes Vito, silnik 646 o pojemności 2148 cm, nie odpala. Sprawdzone zostało ciśnienie na tłokach, wtryski, świece, paliwo oraz wiele innych rzeczy, które mogą mieć wpływ na palenie. Podczas holowania do mechanika udało mi się go odpalić na zaciąg bez większego problemu. Wiem, że tego się nie robi. Czy może to być...
Na plaku odzywa się, ale gaśnie po wypaleniu go, pompka zasilająca podaje paliwo, ale idzie to palcem zatkać, nie wiem czy nie powinno być większe ciśnienie... Na pompie wtryskowej nie powinno być jakiś zaworków odpowiadających za utrzymanie ciśnienia wstępnego? Może ma ktoś schemat pompy wtryskowej?
Ale jak sprawdzić ciśnienie na pompie wtryski sa czyste i doprowadzają paliwo
A przepływomierz który pokazuje za mała ilość powietrza co robi?
A co z ciśnieniem paliwa?
kluczem popuszczaj nakretki od wtrysków po koleji na pracujacym siniku ,gdy odrkecisz i bedziesz widział i słyszał inna prace to znaczy że wtrysk i cisnienie w cylindrze masz dobre,jezeli odkrecisz i nie bedzie zadnej róznicy to wtedy wtrysk jest uszkodzony lub brak spreżania w cylindrze:idea::!: ,to mozesz tez sam zrobić :idea:
Witam, to, że odpalił na mrozie nie oznacza , że teraz świece są sprawne , podstawa to świece, paliwo czy się nie cofa, jak jest pompka w zbiorniku to czy podaje paliwo, pęcherzyki powietrza w przewodach itp. Jeżeli to nie pomoże mała diagnoza komputerowa ,nie tyle co odczyt błędów ale, podgląd parametrów (ciśnienie paliwa).
Witam. Dobrze by było żeby kolega wyłączył Caps Lock i małymi literkami pisał. A co do Mercedesa to by pasowało gazownika odwiedzić a jeśli chodzi o benzynę to sprawdzić czy pompa daje ciśnienie na listwę?
Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc. Mam MB Sprinter 313 CDI 2003 r. przebieg 187000 Mimo,że bardzo dużo postów już napisano o problemach z nie odpalaniem sprinterów to po przeczytaniu ich i wykonaniu wielu manewrów nie udało mi się uruchomić mojego Sprintera. Zaczęło się od tego, że zgasł w czasie jazdy i zapaliła się kontrolka EDC. Nie chciał...
Zbiornik paliwa jest dwukomorowy jesteś pewny że zawsze masz paliwo w pompce?
witam mój problem polega na tym ze auto chodzi perfekt na gazie ale od ponad roku nie chodziło na paliwie, wtryskiwacz pomocniczy działa ten podpięty do kolektora dolotowego ale na rozdzielaczu nie ma ciśnienia nie wiem czego, pompa paliwa nówka filtr także paliwo dochodzi do rozdzielacza ale ciśnienie na wylotach przewodów do wtrysków jest zerowe proszę...
pompę sprawdzałem i jest sprawna. Ja sprawdzałeś? Ciśnienie jakie masz na wejściu zasilania paliwem? Może być przygnieciony pod autem przewód paliwowy.
Cześć. Rozwiązałeś problem?
Jest to rozwiązanie bardzo rzadko stosowane polegające na domknieciu el.nastawnika ciśnienia(sygnałem z i.g).Jako że rzadko stosowane to nie sądzę abyś na takie coś trafił,proponuję zdjąć wtyk z el nast.ciśnienia ,pompę puścić na stałe ,nacisnąć tarczę spiętrzającą i podać sterowanie na el.nas.ciśnienia bezpośrednio z akumulatora(można w elach diagnozy...
A co niby to wciśnięcie gazu miało dać ? Ciśnienie paliwa jakie ? Wtrysk K czy KE-Jetronic ? Wtryskiwacz rozruchowy pracuje i podaje paliwo ?
No i co wtedy zalewa cylindry paliwem? Jak w gaźniku?Ciśnienie szczątkowe w układzie jest. Wątpię .
dzieki gerii za wyczerpujaca wypowiedz. teraz moge diabla za rogi chwycic :D to jest akurat 132 KM wiec KAT Dodano po 6 czy przy zdjetej wtyczce regulsator ustawiony jest na duzą dawkę czy malą? przy zdjetej wtyczce nadal leje paliwo.
lampka ABS nie ma z tą usterką nic wspólnego, problem tkwi tylko i wyłącznie w obrębie modułu Jetronic Skoro wiesz lepiej - to po co pytasz? Jeżeli początkowo zapalenie lampki ABS wiązało się z zakłóceniami w pracy silnika, to prawie na 100% były zaniki w zasilaniu obu sterowników (co wskazuje na "srebrny przekaźnik") Jeżeli elektronika silnika zostanie...
Zacznij od diagnostyki i przeglądu parametrów, ciśnienie paliwa itp.
mam problem z odpaleniem auta. Na początku nie chcialo palić przy cieplym silniku (rozrusznik krecil, ale auto nie odpalało), po wymianie czujnika wału korbowego przestał palić także na zimnym. komputer wskazał błąd modułu sterującego. po wymianie tego modulu, auto dalej nie odpala. mechanik stwierdził, że paliwo podawane na wtryski nie ma odpowiedniego...
Dokładnie to lało się z przelewów. Klient tankował auto pod korek i na powrocie było za duże ciśnienie. Został uświadomiony dlaczego tak nie wolno i po kłopocie. Dodano po 1 Może przelewy sprawiały
To "drugie "koło pompy , to akumulator ciśnienia. Zmierz ciśnienie , sprawdz jesczce raz rozdzielacz , czy leje paliwem .. przy pomocy klapy spiętrzającej .
Sprawdź ciśnienie paliwa.
Kolego zmierz ciśnienie paliwa .
Jak dla mnie to problem z układem paliwowym, ciśnienie zmierzone? Paliwo dochodzi do listwy? Pompa paliwa tłoczy? Filtr paliwa wymieniany? Chyba raczej podstawy bo tu immo chyba objawia się brakiem startu rozrusznika - klucz scyzoryk? Troszkę więcej informacji potrzeba. Pozdrawiam
BODEK 434 postąpiłem jak napisałeś czyli dokładne oczyszczenie układu od zbiornika po pompy z przedmuchaniem wszystkich przewodów i kanałów w głowicy.Po złożeniu i jeżdzie próbnej auto pracuje równo błędy pomp nie występują.Przy okazji zauważyłem co mogło być przyczyną obecności piasku , mianowicie kierowca miał uszkodzony korek wlewu paliwa i tankując...
Nie może być podciśnienia. Przy podciśnieniu paliwo nie wylewałoby się przez korek. Na 100% w lewym baku zbiera się ciśnienie i jako tymczasowy środek zaradczy wystarczyło wyjąć uszczelkę tylko z lewego korka. Bo jak wytłumaczysz, że odpowietrznik jest niby sprawny, a pomogło dopiero rozszczelnienie korka? Dalej podejrzany jest odpowietrznik. Pytanie...
Pompy z tamtego okresu mają wbudowany zawór bezpieczeństwa, otwierający się przy 10 barach, u Ciebie wystąpił problem wydajnością pompy (nieszczelność) a nie z ciśnieniem (zimny start). Swoją pompę, możesz zastąpić pompą od W-126 5.0.
W oryginalnej Star Diagnozie jest test na to uszkodzenie. https://obrazki.elektroda.pl/2092037100_... https://obrazki.elektroda.pl/8356753000_... Nawet nie tak dawno to robiłem. W czasie testu motor mocno kombinuje, zmienia sobie ciśnienie, trzeba robić różne rzeczy na rozkaz komputera i trochę to trwa.Tak więć wątpię,...
może odpowietrzenie zbiornika paliwa miałem tak w volvie brak mocy i wyświetlał się komunikat o paliwie , nie wiem czy mercedes MP3 ma czujnik ciśnienia paliwa zasilającego MP1 nie miał
Ciśnienie paliwa?
a regulator ciśnienia paliwa??
Witam wszystkich,czy ktoś ma pojęcie jakie powinno być prawidłowe ciśnienie palwia w Mercedesie W220 3.2V6???
Zamieniłem wtryskiwacze, wypadanie nadal na drugim. Odłączyłem sterownik gazowy, problem nadal występuje. Sprężanie prawie równo 9 na każdym cylindrze, na ciepło i zimno. Ciśnienie paliwa 3,5-3,8 bar. Wykluczyłem już świece, cewki, wtryskiwacze, zasilanie w paliwo. Najprawdopodobniej sprawna jest też instalacja elektryczna i mechaniczna część silnika....
To tym bardziej sugeruję sprawdzić kanały w głowicy, a tym samym jeszcze raz podkładki. :) Na 90% ciśnienie na powrót może wytworzyć niewłaściwie zamontowany lub uszkodzony wtryskiwacz, pęknięcie głowicy do kanału paliwowego, w ostateczności zablokowany na 0 przepływu zawór przelewowy z bloku.
Zostawiłem zapłon włączony może z minutę i samochód kręcił i kręcił, jakby ciśnienie zeszło w niskim układzie.
Sprawdz , czy pracuje wtryskiwacz rozruchowy , po włączeniu zapłonu. Co z ciśnieniem paliwa?
Witam, mam problem z Mercedesem wywrotką 3244 - nie pokazuje paliwa i ciśnienia powietrza na desce
Najpierw czy dochodzi paliwo, potem sprawdź ciśnienie bezpośrednio na pompie. Następnie ciśnienie na listwie z zaślepionymi wtryskami /sprawdzasz zaworek przelewowy/. Potem to już chyba wtryski do sprawdzenia.
Coś popsułeś albo np filtr paliwa zapchany.
Czujnik jest przeważnie w listwie/ zasobniku ciśnienia CR tu masz w Renault http://obrazki.elektroda.pl/8704842600_1... A tu w Toyocie http://obrazki.elektroda.pl/3480468600_1...
W sumie to nie podciśnienie, tylko atmo, idzie do tego metalowego "bączka", regulatora ciśnienia paliwa obok klapy spiętrzającej KE-jetronic
Ciśnienie paliwa?
Lepiej kupić za 100zł używke niż nonama.
Teraz codziennie rano po zapaleniu zaczyna "terakować"brakuje paliwa dopiero po jakimś czasie się odpowietrza,albo naciąga paliwa i kreci prawidłowo,codziennie rano jak podnoszę klapę w odstojniku jest pusto paliwo znika,zawór na pompce wymieniłem,na nowy ,ale nie wiem czy dobry,najchętniej bym zmierzył cisnienie zasilające ,doradzcie jak to zrobić...
Pierwsze by trzeba sprawdzić jakie ciśnienie daje pompa. Jeżeli kiedykolwiek dostało sie do niej paliwo, to sie można z nią pożegnać. Druga sprawa - w pompie jest pneumatyczny zawór obejściowy. Po wyłączeniu zapłonu zawór wymusza wycofanie AdBlue do zbiornika. Ten zawór ma dosyć nieszczęśliwą konstrukcję i z czasem ulega zniszczeniu, co powoduje, że...
Zaczynasz zawsze od ciśnienia paliwa.
Co sie dzieje z przepływka, cisnienie w kol ssacym, co z egr, czy nie przepuszcza, jakie cisnienie paliwa na postoju?
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
Zwykle -wtryskiwacze , zawór ciśnienia paliwa
Dosuwa się na styk i już. Po co mam dywagować "co by było gdyby babcia miała wąsy"? Skoro czujnik się odsunął, to trzeba sprawdzić, czy tarcza licząca nie ma bicia (nie jest zwichrowana) - np. luz na łożyskowaniu. Jeżeli chodzi o czujnik zużycia paliwa - to czegoś takiego nie ma. Zużycie jest wyliczone wirtualnie i nie ma nic wspólnego z rzeczywistością....
Proszę o jakąś radę bo pomysłów brak, w warsztacie też ręce rozkładają ;/ Zmienić warsztat ?? paliwo jest Może i jest a jakie jego ciśnienie ? Na plaku pali i reaguje Jak odpuszczą plaka to gasnie ? Ciśnienie sprężania ?
Przemyślałem sprawę i myślę że to trochę kompresi bomblowalo( podkładka pod wtryskiwaczem lub lużny wtryskiwacz), jak by była nieszczelności w układzie paliwowym to wypłynęło by paliwo. Dokładnie, toż tam jest wysokie ciśnienie to ciekło by przy pracy. Sprawa wygląda tak, że na zegarze stoi ciśnienie, wszystkie króćce i obudowy filtrów przejrzane po...
Ciśnienie paliwa sprawdź.
Problem rozwiązany, dzisiaj było brak zasilania po zapłonie na ABS-e. Skorodowało złącze pod kierownicą chyba 30 pinowe, ktoś schował je ze puszkę z bezpiecznikami. Nie wiem skąd tam się wzięła woda bo reszta złącz była czysta, a to złączę było kompletnie zniszczone. Po połączeniu przewodów wszystkie usterki dało się wykasować. Doceniamy, że podałeś...
i ciśnienie paliwa.
Sprawdź ciśnienie paliwa.
A może po prostu dymi, po paliwo które mu podlewa, nie spala się przy tak małej ilości powietrza, nie koniecznie spowodowane to jest już na etapie wtrysków...
Jakie jest ciśnienie paliwa ?
najprawdopodobniej wina regulatora ciśnienia paliwa
Witam dzięki za pomoc regulator ciśnienia paliwa
Sprawdz cisnienie paliwa na poczatek.
Regulator ciśnienia paliwa jest z lewej strony rozdzielacza Dodano po 3 Rozdzielacz ma z boku regulator ciśnienia paliwa? Może być uszkodzony i powodować zbyt wysokie ciśnienie paliwa ? Dodano po 5 Po uruchomieniu silnika nie pali (1,2,6,8) a kolejność zapłonu w tym silniku to 15486372. Zbieg okoliczności czy jest jakaś zależność (na przemiennie dwa...
Listwa wymieniona na nową - oryginalną, a ciśnienie wciąż wolno wzrasta, czy wiecie czemu? Dodano po 1 Wtryski, pompa ciśnieniowa sprawdzone, są ok. Byli na forum tacy, co się też tak zarzekali, a potem się okazywało, że te niby sprawdzone elementy są uszkodzone. Na początek zrób może próbę przelewową wtryskiwaczy. Długi czas narastania ciśnienia może...
Mierzyć to sie dosłownie nie da, najwyżej KTSem albo czyms jako wartość zmierzoną. Poniżej 200Barów ECU chyba nie zezwala na rozruch. nie jestem do końca pewien. W CDI częsko padają pompy wysokiego ciśnienia
Witam . Od jakiegoś czasu mam problem z uruchomieniem silnika , jest to 1.4 benzyna. Pierwsze jego niedomagania zaczęły się jakieś pół roku temu i stopniowo narastały, otóż po dłuższym postoju auta około 5-8 godz odpala może za 10 razem ale jak już odpali to obroty są równomierne, nie gaśnie, nic złego nie dzieje się z obrotami i silnikiem, po zgaszeniu...
Kolega wyżej ci napisał,sprawdż ciśnienie paliwa
działa, ale tam nie ma ciśnienia paliwa
Witam Posiadam problem z Mercedesem w211 3.2 r6 om648 204km. Auto gasnie podczas ruszania (automat) najczęściej po myjni po czym odpala normalnie. Wyskakuje check engine a błąd mówi "Za niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej" Wymienione/podmienione zostało już prawie wszystko od wtrysków po podłączenie pompy paliwa na krótko do akumulatora....
Dzień dobry Mam problem z Meredesem C123 280CE z 1978 roku. Samochód ciężko odpala na ciepłym silniku, trzeba 5 razy kręcić. Gdy silnik jest zimny, nie ma problemu. Przewody zapłonowe, świece, kaptur, przewody paliwowe, pompa paliwa są nowe, a zawory ustawione. Czekam jeszcze na wymianę akumulatora i sprawdzę ciśnienie paliwa. Co może być przyczyną?
Std w CDI Brak ciśnienia paliwa.
Ciśnienia paliwa trza sprawdzić, z canem też porządek zrób to ci się autko odwdzięczy,
Wypsiukałem juz prawie całego plaka, nie reaguje na niego. W filtrze paliwa jest pełno. Pompa dajaca ciśnienie na listwe wtryskowa podaje paliwo ale jakoś słabo leci jak dla mnie (nie sika tak na sały silnik tylko się jakby sączyło) po przykreceniu przewodu ---pompa cisnienia a listwa wtryskowa z przewodu nie leci paliwo. aaaa, jeszcze po zdjeciu przewodów...
"Paliwo dochodzi, żadnych błędów..." A teraz; "żadnych usterek aktualnych zapisana jedna: ograniczenie stabilizacji pracy na biegu jałowym cyl.1..." Kolego. to nie jest tak jak myślisz, że Ci będzie błąd aktualny wyświetlał w momencie braku paliwa. Silnik stoi to i błędów nie ma. :) A ten zapamiętany wskazuje jednoznacznie; Nie miałeś ciśnienia paliwa...
Pompa paliwowa ciągnie paliwa z samego dna baku, więc o jaki syf chodzi? Skoro pompa sukcesywnie go wybiera. Pompę trzeba sprawdzić manometrem specjalnym do paliwa czy jest ciśnienie 3.5bara. Ogólnie mercki nie lubią gazu i po pewnym czasie zaczyna się właśnie to dziać, problem z kątem zapłonu oraz czasem wtrysku.
Trza by podejrzeć jakie masz ciśnienie paliwa na listwie podczas jak auto zaczyna nadziwiać. Wygląda na małą ilość paliwa niskie ciśnienie paliwa.
Witam! Mam problem z Mercedesem GL 420 CDI. Star Diagnoza pokazuje błąd P2541 i P2542 oba dotyczą czujnika niskiego ciśnienia paliwa. Czy ktoś już miał podobny problem i nakieruje mnie jakoś w poszukiwaniu owego ustrojstwa?
Teraz vito juz nieodpala wcale i cały czas wyświetla takie błędy wtryskiwacz cylindra 4lub3lub2lub1 nr wtrysków wyświetla za każdym razem inny i opis pod błędem spadek obciążenia czy ktoś podpowie jak zinterpretować ten błąd wszystkie inne wartości są o.k. ciśnienie magistrali podczas kręcenia 25Mbar, na próbe podkręciliśmy na zewnątrz inne wtryski...
Mercedes C220 CDI 2007, zapalił się check, samochód został zgaszony, już nie odpalił błąd 221B , czujnik ciśnienia paliwa, wcześniej silnik nie pracował równo, ciśnienie paliwa podczas kręcenia 270 bar, po odpaleniu na spray pochodzi chwilę i gaśnie przy czym mocno kopci na biało. Czy to ciśnienie nie jest za niskie?
No raczej powinno równo chodzić, jak nie chodzi to coś jest zepsute, może być jeszcze ciśnienie paliwa.
A może zabrudzony dolot? Czy takie zapowietrzenie paliwa powinno być widać na pomiarze ciśnienia przez sterownik?
ciśnienie paliwo mercedes czujnik ciśnienie paliwo mercedes mercedes wysoki ciśnienie paliwo
pralka whirlpool bęben ociera biquad wymiary magneśnic wirnik
briggs stratton nierówna praca philips 55pus6262
Krajalnica Blaupunkt FMS 501 - Budowa i Działanie Wymiana wirnika w krajalnicy Blaupunkt FMS 501 - krok po kroku