lampka ABS nie ma z tą usterką nic wspólnego, problem tkwi tylko i wyłącznie w obrębie modułu Jetronic Skoro wiesz lepiej - to po co pytasz? Jeżeli początkowo zapalenie lampki ABS wiązało się z zakłóceniami w pracy silnika, to prawie na 100% były zaniki w zasilaniu obu sterowników (co wskazuje na "srebrny przekaźnik") Jeżeli elektronika silnika zostanie...
Mercedes 203, 2,2 CDI przestał odpalać. Sytuacja jest taka - auto do końca sprawne, nigdy nie było problemów. Od 2 miesięcy stoi nieużywane, odstawione na "głębokiej rezerwie", stało na wzniesieniu, przodem w górę i lekko przechylone na bok. Wczoraj Mercedes był potrzebny, zakręcił raz silnikiem na chwilę, odpalił na 3 obroty i zgasł, po 3 takich próbach...
Listwa wymieniona na nową - oryginalną, a ciśnienie wciąż wolno wzrasta, czy wiecie czemu? Dodano po 1 Wtryski, pompa ciśnieniowa sprawdzone, są ok. Byli na forum tacy, co się też tak zarzekali, a potem się okazywało, że te niby sprawdzone elementy są uszkodzone. Na początek zrób może próbę przelewową wtryskiwaczy. Długi czas narastania ciśnienia może...
W tych om642 jest tak że po przekręceniu zapłonu paliwo pod ciśnieniem jest wtłaczane przez przewody przelewowe do wtrysku, jak kilka razy włączysz zapłon, to ciśnienie w przelewach wzrasta, i pewnie dlatego silnik łatwiej odpala, w moim busie też tak jest że po dłuższym postoju jak za szybko zakręcę rozrusznikiem to odpala dużo gorzej, a wystarczy...
Jak dla mnie to problem z układem paliwowym, ciśnienie zmierzone? Paliwo dochodzi do listwy? Pompa paliwa tłoczy? Filtr paliwa wymieniany? Chyba raczej podstawy bo tu immo chyba objawia się brakiem startu rozrusznika - klucz scyzoryk? Troszkę więcej informacji potrzeba. Pozdrawiam
Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc. Mam MB Sprinter 313 CDI 2003 r. przebieg 187000 Mimo,że bardzo dużo postów już napisano o problemach z nie odpalaniem sprinterów to po przeczytaniu ich i wykonaniu wielu manewrów nie udało mi się uruchomić mojego Sprintera. Zaczęło się od tego, że zgasł w czasie jazdy i zapaliła się kontrolka EDC. Nie chciał...
Wypsiukałem juz prawie całego plaka, nie reaguje na niego. W filtrze paliwa jest pełno. Pompa dajaca ciśnienie na listwe wtryskowa podaje paliwo ale jakoś słabo leci jak dla mnie (nie sika tak na sały silnik tylko się jakby sączyło) po przykreceniu przewodu ---pompa cisnienia a listwa wtryskowa z przewodu nie leci paliwo. aaaa, jeszcze po zdjeciu przewodów...
Witam. Dobrze by było żeby kolega wyłączył Caps Lock i małymi literkami pisał. A co do Mercedesa to by pasowało gazownika odwiedzić a jeśli chodzi o benzynę to sprawdzić czy pompa daje ciśnienie na listwę?
U mnie też problem z zapalaniem może opisze jak to się zaczeło i ktoś coś podpowie. Kiedy jechałem silnik zaczął przerywać (gasnąć) a że zbliżałem się do CPN to też tam zjechałem. Następnie silnik zgasł po kilku prubach odpalenia wreszcie załapał więc myślałem że może błędnie pokazuje ilość paliwa więc jak odpalił podjechałem do dystrybutora i dolałem...
Witam serdecznie współ-forumowiczów. Szukałem miejsca żeby się przywitać ale tak owego nie znalazłem. Więc robię to w poście z moim problemem:D Szukałem podobnego tematu na forum, lecz nikt nie miał dokładnie takiego przypadku jak ja. Oczywiście sugerowałem się pewnymi rozwiązaniami lecz nie przyniosły one oczekiwanego ..ba żadnego efektu. Opiszę swój...
Tak , zatarty /wisi/ tłoczek rozdzielacza napędzany klapą spiętrzającą. Może też być niewłaściwa pompa paliwa - małe ciśnienie.
witam mój problem polega na tym ze auto chodzi perfekt na gazie ale od ponad roku nie chodziło na paliwie, wtryskiwacz pomocniczy działa ten podpięty do kolektora dolotowego ale na rozdzielaczu nie ma ciśnienia nie wiem czego, pompa paliwa nówka filtr także paliwo dochodzi do rozdzielacza ale ciśnienie na wylotach przewodów do wtrysków jest zerowe proszę...
Witam, tym razem potrzebuje pomocy bardziej doświadczonych. Mianowicie po wymianie wtrysku już nie dalo się go odpalić, więc wymieniłem filtr bo był stary a zauważyłem na przewodach że ciągnie z niego powietrze, ale nic to nie pomogło po za tym że już powietrze nie szło z niego, sprawdziłem przewody idąc od zbiornika ale nic nie zauważyłem, więc założyłem...
A jakie ciśnienie paliwa masz? Jak poniżej 3,4 bara to nic z tego. Zobacz czy leci paliwo na wtryskiwać rozruchowy, jeżeli nie, to znaczy że jest zawalony filterek w rozdzielaczu, jak tak to pompa za mało daje, no chyba że rzeczywiście jak piszą-ramię klapy zablokowane i nie podniesie iglicy.
witam mój problem polega na tym ze auto chodzi perfekt na gazie ale od ponad roku nie chodziło na paliwie, wtryskiwacz pomocniczy działa ten podpięty do kolektora dolotowego ale na rozdzielaczu nie ma ciśnienia nie wiem czego, pompa paliwa nówka filtr także paliwo dochodzi do rozdzielacza ale ciśnienie na wylotach przewodów do wtrysków jest zerowe proszę...
Nadają, i to jak! Powiem więcej-pompa która nie robiła ciśnienia na benzynie ( na wskutek luzów wewnętrznych) zrobi je na ropie, bo ropa jest gęstsza. zgoda, ale w tych kilku, które sprawdziliśmy ropa wylatuje przez złączenia, ponieważ pompa benzynowa robi również ciśnienie zasilania - ciśnienie tłoczenia ok 6 barów, 8 barów zawór bezpieczeństwa, natomiast...
Koledzy problem rozwiązany. Postaram się opisać dokładnie jak do tego doszedłem: po pierwsze auto nie łapało żadnego błędu i kilka razy odpaliło na jakieś 10sec Na listwie wtryskowej jest czujnik od ciśnienia. Ma trzy przewody. Działa on na zasadzie oporności więc w momencie kiedy ciśnienie się zwiększa maleje napięcie. Można to sprawdzić miernikiem...
Witam! Łada 2107. Czyli odpowiednik technologiczny PF 125p. Nieprawda. To całkiem inny samochód. Żadnych podobieństw, oprócz nadwozia sedan, sposobu przeniesienia napędu i ilości drzwi. Mercedes beczka też ma 4 drzwi, napęd na tył a jednak to nie to samo? Na benzynie nie jeździ bo pompa paliwowa zanim zapoda paliwo z baku do gaźnika to trzeba by 30...
Witam, posiadam auto jak w temacie. Silnik ten sam co w W124 i W126 tzn 2.6 benzyna 6 cylindrów. Instalacja gazowa BRC, zwykła (1 gen). Kupiłem auto uszkodzone, nie pamiętam czasów gdy pracowało poprawnie, a mówiąc ściślej gdy wogóle pracowało. Udało mi się doprowadzić do tego że po ciężkich kilkuminutowych mękach rozrusznika auto odpala na gazie. Zdarza...
Witam! To, co koledzy proponują, to generalnie jest o dupę roztrzaść :x Pokrótce się uściślę: Z uwagi na zawodowe powiązania z marką niejeden klient sobie życzył na przestrzeni lat, i takie są wnioski: -Nie ma chyba drugiego cholerstwa tak beznadziejnie opornego na zabezpieczenia. >Diesel jest silnikiem o zapłonie samoczynnym i nie potrzebuje iskry...
Witam. Ciśnienie na listwie ma być około 4 Bar i tyle ma dawać pompa paliwa w Mercedesie Klasy A168.
Pompy z tamtego okresu mają wbudowany zawór bezpieczeństwa, otwierający się przy 10 barach, u Ciebie wystąpił problem wydajnością pompy (nieszczelność) a nie z ciśnieniem (zimny start). Swoją pompę, możesz zastąpić pompą od W-126 5.0.
A czy ciśnienie paliwa może mieć wpływ na spalanie przy wtrysku? Oczywiście że może. Po co w takim razie montowane są w układach wtryskowych regulatory ciśnienia paliwa? Parę lat temu nazad padła pompa paliwa w Matizie córki. Czasami biorę się za "rzeźbiarstwo" i postanowiłem spróbować. Wymieniłem na pompę z Mercedesa i okazało się, że auto zaczęło...
To jest pompa do wersji z turbodoładowaniem. Wskazany element to siłownik ciśnieniowy korygujący dawkę paliwa zależnie od wartości ciśnienia w dolocie silnika.
Wystarczy, że klin ścięło na pompie.
W pierwszej kolejności sprawdzić trzeba filtr paliwa, zanim zacznie się wymieniać pompy. Zdarza się, że przy wymianie zostaje uszczelka rdzenia filtra, albo urywa się dolny korek zaślepki. Będziesz miał takie objawy. Lejący wtryskiwać też nie pozwoli odpalić, ale tu musisz mieć testy diagnozą. Sterownik silnika nie uruchomi wtryskiwaczy póki na rozruszniku...
Mierzyć to sie dosłownie nie da, najwyżej KTSem albo czyms jako wartość zmierzoną. Poniżej 200Barów ECU chyba nie zezwala na rozruch. nie jestem do końca pewien. W CDI częsko padają pompy wysokiego ciśnienia
nieprawda, Doktorr raczej bedzie cos z pompką, tutaj masz cisnienie rzędu 3.5 - 4.3 na samej pompie a za regulatorem 3.2 - 3.6
Wczoraj właśnie wyjechałem z kanału swoim W 168 miałem to samo co ty kolego wymieniałem listki w przepływce i nic to nie dało .Szukałem przyczyny tydzień aż w końcu kupiłem najtańszy manometr do pomiaru ciśnienia paliwa, to był strzał w dziesiątkę pompa paliwa dawała 1.5 Bara wymiana pompy i smaga.
Wychodzi że pompa ciśnienia paliwa nie wyrabia. Ta co przykręcona jest do wałka rozrządu z przodu silnika.
Może być czujnik ciśnienia,regulator ciśnienia na listwie,brudne paliwo,pompa wysokiego ciśnienia siadła.Podkładka nie ma nic do palenia powinien zapalić tylko kompresja by uciekała i słychać by było takie cykanie.
Pompa paliwowa ciągnie paliwa z samego dna baku, więc o jaki syf chodzi? Skoro pompa sukcesywnie go wybiera. Pompę trzeba sprawdzić manometrem specjalnym do paliwa czy jest ciśnienie 3.5bara. Ogólnie mercki nie lubią gazu i po pewnym czasie zaczyna się właśnie to dziać, problem z kątem zapłonu oraz czasem wtrysku.
Tak na głównej pompie paliwa jest jeszcze pompa wstępna i ona nie podawała paliwa i dlatego brakowało ciśnienia i wchodziło w tryb awaryjny
Witam Czy po przekręceniu kluczyka powinno być słychać pompę paliwa w mercedesie Vito 112 CDI z 98r ? Gdzie jest pompa niskiego ciśnienia? pozdrawiam
Najwygodniej zmierzyć ciśnienie na wyjściu z rozdzielacza na wtryskiwacz rozruchowy, można też na wężu doprowadzającym paliwo, ale trzeba mieć specjalny trójnik. Silnik nie musi pracować, wystarczy, że pompa działa
Problem z odpalaniem był spowodowany uszkodzonym zaworem sterującym wydatkiem paliwa, znajdującym się na pompie wysokiego ciśnienia. Kalibracji przepływomierza nie było trzeba robić. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Ciśnienie jakby trochę mało przy nowej pompie, może warto spróbować z bezpośrednio z bańki i wtedy zobaczyć ciśnienie. Na ciepłym (86 stopni temperatura )pewnie jeszcze spadnie, nie wiem jakie powinno być ciśnienie na wolnych obrotach.
Witam Mam pytanie bo przeszukałem auto datę oraz forum w necie i nigdzie nie uzyskałem odpowiedzi. Może ktoś z was ma dostęp do danych jakie ciśnienie powinna wytwarzać wstępna pompa paliwa która jest w zbiorniku? Pacjent MERCEDES VITO 2006r 2,2 CDI 4x4 z 2006r.
To niby ustrojstwo załącza trzecią sekcję pompy jak przydusisz mocniej na gaz ,powoduje wzrost ciśnienia paliwa , później tego już nie montowali .
Żaden z tych błędow nie wskazuje jednoznacznie na przyczynę : 1354-brak synchronizacji sygnału obr.wału korbowego z wałkiem rozrządu często rejestrowany jest po długo trwałej probie rozruchu 1622-może oznaczać zablokowany zawor stop albo zatarty zawor bezpieczeństwa na zasilaniu pompy wysokiego ciśnienia Reasumując zanim zaczniesz wymieniać czujniki,sprawdzać...
Coś popsułeś albo np filtr paliwa zapchany.
Witam Posiadam problem z Mercedesem w211 3.2 r6 om648 204km. Auto gaśnie podczas ruszania (automat) najczęściej po myjni, po czym odpala normalnie. Wyskakuje check engine, a błąd mówi "Za niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej". Wymienione/podmienione zostało już prawie wszystko, od wtrysków po podłączenie pompy paliwa na krótko do akumulatora. Pozdrawiam....
Żeby rozwiązać wątpliwości należało by wykonać test wydajności wtryskiwacza do menzurki. Sprawdzić zawartość mocznika w płynie Adblue (refraktometrem), sprawdzić czy nie ma śladów oleju, paliwa. Jeżeli w texie robisz zasterowanie pompy a ciśnienie oscyluje w okolicach 1,5 bara to prawdopodobnie robisz test samej pompy a nie obwodu tłoczenia, ciśnienie...
Błażej a nie wiesz jakie powinno być ciśnienie na listwie wtryskowej?
sory za pytanie ale jestem początkującym użytkownikiem tego typu samochodu a gdzie jest pompa paliwa po autem gdzieś czy w zbiorniku? Jak się sprawdza ciśnienie na pompie paliwowej?
Problem rozwiązany pompa paliwa do wymiany podawała za słabe ciśnienie więc tak jak pisałeś o sprawdzeniu. Dzięki
To już lepiej będzie jak wywalisz z króćca wszelkie zawory-wynalazki i połączysz na swobodny przepływ. Albo oryginały albo wcale. Dobór musi być w komplecie, bo dawniej były inne króćce a obecnie są innej budowy. Nie możesz nowej końcówki łączyć ze starym króćcem i odwrotnie. Ograniczenie powrotu paliwa przez te podróby sprawi, że nie będzie się prawidłowo...
pompa CP to inaczej pompa cisnieniowa tak??
CIŚNIENIE pompy paliwa jakie,wtryski sprawdzałeś
Na plaku odzywa się, ale gaśnie po wypaleniu go, pompka zasilająca podaje paliwo, ale idzie to palcem zatkać, nie wiem czy nie powinno być większe ciśnienie... Na pompie wtryskowej nie powinno być jakiś zaworków odpowiadających za utrzymanie ciśnienia wstępnego? Może ma ktoś schemat pompy wtryskowej?
Dzień dobry Mam problem z Meredesem C123 280CE z 1978 roku. Samochód ciężko odpala na ciepłym silniku, trzeba 5 razy kręcić. Gdy silnik jest zimny, nie ma problemu. Przewody zapłonowe, świece, kaptur, przewody paliwowe, pompa paliwa są nowe, a zawory ustawione. Czekam jeszcze na wymianę akumulatora i sprawdzę ciśnienie paliwa. Co może być przyczyną?
Minimalne ciśnienie w pompie na wolnych obrotach musisz mieć powyżej 0,5 bara. Sam zawór przelewowy nie pomoże jeśli go wymieniałeś, on utrzymuje to minimalne ciśnienie. Masz zaworki zwrotne w pompie zasilającej. Odpływ paliwa to albo właśnie te zaworki albo nieszczelny układ. Kolega zwrócił mi uwagę, że dałem D z tym ciśnieniem. Oczywiście, że tak....
1. 651 nie ma kontrolki ciśnienia oleju. 2. Brak ciśnienia oleju nie odłączy ciśnienia paliwa ani pompy paliwa, bzdura totalna. 3. Jak się skończyła sprawa?
Regenerowana pompa uszkodzona, 2 pompy po regeneracji i cały czas problemy, nowa pompa i regeberacja wtryskowaczy i wszystko działa
Wyciągnij przekaźnik (sterownik) pompy paliwa, i w podstawkę wsadź zworę pomiędzy 30 i 87 - pompa będzie pracować "na krótko". Wtedy uruchom silnik. Jeżeli zagada, to winny jest przekaźnik pompy lub czujnik obrotów. Przy włączonym rozruszniku pompa zasilana jest bezpośrednio, bez pomocy czujnika obrotów. Jak puścisz kluczyk, ten dodatkowy obwód ulega...
Witam mam problem z pompą poliwa w escorcie 1,6 b 8v mechaniczny wtrysk paliwa,czy ktoś wie jakie powinno być prawidłowe ciśnienie jakie podaje pompa paliwa w tym modelu z mechanicznym wtryskiem.mercedes 124 ma taką samą pompe ale niewiem czy mogę taką od mesia założyć i od jakiej pojemności.Może ktoś spróbuje mi pomóc w tym temacie
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
Pompa wysokiego ciśnienia sprawdzona? Nowa, używka, po regeneracji? Napisałeś, że raz jest 40, a raz 300. Ciśnienie jest jakąś analogią do tego, w którym momencie zaraz po starcie im dłużej kręcisz?
Na pierwszy rzut wygląda to tak jakby mu paliwa brakowało - podstawa należałoby wymienić filtr paliwa i do sprawdzenia pompa paliwa, czy w ogóle chodzi (bezpieczniki). Jeżeli to będzie ok, to do sprawdzenia zawór regulacji ciśnienia paliwa a w najgorszym przypadku wtryskiwacze i pompa wysokiego ciśnienia. Przydała by się jakaś diagnoza komputerowa bo...
Pacjent Mercedes Vito 2010 rok 286 tyś km 2.2 cdi 150 km. Auto po przyjechaniu do domu i zgaszeniu silnika rano następnego dnia nie chciało zapalić . W zbiorniku było minimum paliwa. Pompka przy zbiorniku podaje paliwo do filtra z filtra do pompy wtryskowej ale już z pompy na listwę i wtryski już nie. Po podłaczeniu komputera nic nie pokazuje błędów....
Jeżeli znasz zasady tego wtrysku , to dlaczego nie odpowiadasz na zasadnicze pytania? Tylko dziwisz się dlaczego w czasie pracy pompy paliwa klapa spiętrzająca jest "twardsza" niż przy braku ciśnienia paliwa!!!
Witam wszystkich, mam problem z ciężkim odpalaniem Mercedesa Sprintera 907, 2.0 CDI, rocznik 2021 OM654.920 . Silnik długo kręci zanim zapali. Po uruchomieniu pracuje równo, bez błędów w sterowniku i kontrolka „check engine” się nie świeci. Korekty wtryskiwaczy na xentry są bardzo dobre. Co zostało zrobione do tej pory: Wtryskiwacze zostały wyjęte i...
Spróbuj wyczyścić regulator dawki paliwa ten co jest przy pompie wysokiego ciśnienia najprawdopodobniej jest zabrudzony.
Pod samochodem , pod plastikową osłoną. Będzie tam pompa , filtr i akumulator ciśnienia!
Spoko. Problem rozwiązany. Padła pompa paliwa. Ale kierowiec wymienił filtr paliwa. O czym nie wiedziałem. Wymieniłem pompę. Auto dalej nie odpalało. Jak się okazało po 4 dniach mojej walki filtr paliwa był założony za krótki od innego Mercedesa i paliwo wracało spowrotem do zbiornika. Teraz bangla na pół obrotu.
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Masz całkowitą rację że sam to kupiłem i teraz się męczę ale pomijając to , zakreciłem gaz na butli i na benzynie dalej to samo przejedzie kawałek i gaśnie, odczekał chwilę i zapali i dalej to samo, czy możliwe że pompa paliwa założona jakiś zamiennik i tak się dzieje? Ciśnienie daje 6 bar
Zacząłbym od sprawdzenia, czy fizycznie paliwo jest w zbiorniku i dochodzi do pompy wysokiego ciśnienia.
ciśnienie w cylindrze ok, pozostaje mi zbadać ciśnienie paliwa, na oko sprawdzałem... jakie czasy otwarcia pomp? jeśli powyżej 930µs to einspritzpumpe kaput.
Witam, Posiadam Mercedesa w220 3.2 cdi z 2003r. Mam bardzo meczący mnie problem na wyświetlaczu mojej eski pojawia się błąd "el power kontrol EPC visit workshop. Błąd pojawia się tylko przy naciśnięciu pedału gazu i traci moc, wchodzi w tryb awaryjny i kręci tylko do 3 tyś. Wymieniłem juz pompę która znajduje się z tyłu samochodu przy lewym kole i zawór...
Te pompy są nie do zajechania jak z instalacją paliwową jest wszystko OK. Teraz to musisz zacząć od nowa, cała instalacja plus sprawdzenie czy nowa pompa została właściwie zamontowana, nowa uszczelka pod pompą itd. Ciśnienie paliwa, podciśnienie, szczelność obydwóch obwodów w bloku i głowicy.
Nie chodzi o cofanie się paliwa , ale o to , że z paliwem może pociągnąć trochę powietrza. W tej pompie wszystko jest sterowane ciśnieniem paliwa , a pęcherze powietrza na pewno w tym nie pomagają.
"Paliwo dochodzi, żadnych błędów..." A teraz; "żadnych usterek aktualnych zapisana jedna: ograniczenie stabilizacji pracy na biegu jałowym cyl.1..." Kolego. to nie jest tak jak myślisz, że Ci będzie błąd aktualny wyświetlał w momencie braku paliwa. Silnik stoi to i błędów nie ma. :) A ten zapamiętany wskazuje jednoznacznie; Nie miałeś ciśnienia paliwa...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Pierwsze by trzeba sprawdzić jakie ciśnienie daje pompa. Jeżeli kiedykolwiek dostało sie do niej paliwo, to sie można z nią pożegnać. Druga sprawa - w pompie jest pneumatyczny zawór obejściowy. Po wyłączeniu zapłonu zawór wymusza wycofanie AdBlue do zbiornika. Ten zawór ma dosyć nieszczęśliwą konstrukcję i z czasem ulega zniszczeniu, co powoduje, że...
pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Witam wszystkich mam problem z mercedesem w 220 3.2 CDI po wciśnięciu pedału gazu do dechy auto gaśnie pokazuje bład p1187 monitorowanie ciśnienia wymieniłem pompę po regeneracji wtryski po regeneracji zawór ciśnienia i czujnik ciśnienia na listwie też przekładałem ominąłem też filtr paliwa prosto z banki paliwo podałem i ciągle to samo gaśnie ,przy...
Występowanie kontrolki EDC, powoduje zamrożenie ramki z konkretnym błędem lub błędami. Więc diagnostyka komputerowa musi wykazać elementy stanowiące problem, o ile była robiona. Problem, może leżeć po stronie: pompka wstępna ,pompa paliwa ,zawór Cvt, czujnik ciśnienia paliwa, wtryskiwacze, filtr paliwa.
Przy padającej pompie paliwa też będzie palił na dotyk jeśli się nie zapowietrza. Zmierz ciśnienie paliwa za pompą przy biegu jałowym i 2000 obrotów. Wróć tu dopiero z wynikami + ewentualne błędy spisane z MR, FR :)
Skoro w kółko pojawiają się błędy 5 pompy to przełóż ją na inny cylinder. Jeśli błąd pójdzie za pompą to masz odpowiedź.
W baku na 100% jest tyle około 15-25 litrów paliwa bo przy wymianie pompy paliwa tyle zlałem. Piszecie że syf to by się ogólnie według mnie ciągle dławił i szarpał. A jak napisałem wystarczy zalać 2l-3l więcej od tego niby minimalnego progu ustalmy np. 20 litrów co zostaje w baku automatycznie auto przestaje szarpać i pompa paliwa chodzi ale tak że...
Skoro nie ma paliwa to sam znalazłeś usterkę. Teraz dowiedz się czemu nie ma. Może filtr paliwa jest z biedronki. A może pompa paliwowa. Zmierz ciśnienie w układzie i poszukaj czemu ewentualnie go nie ma.
To dobry znak, ze paliwo sie pojawia, pompa znaczy cos tam z siebie daje, problem masz w takim razie z czujnikiem i jego kabelkologia Wg mnie to masz pomylone coś przy czujniku ciśnienia, jeśli tam jest wtrysk Boscha to zobacz : https://superparts.pl/czujnik-cisnienia-... Na dole sa zdjęcia i...
Witam. Skrzynia biegów manualna? Diagnostyka podstawowa nie zrobiona! Ciśnienie paliwa, czasy otwarcia pomp, wyważenie na biegu jalowymm, kompresja.
Podłącz manometr do ciśnienia paliwa a zobaczysz duże wahania . Według mnie pompa paliwowa
Jest na pompie wysokiego ciśnienia, czasami go nie było a była montowana opornosć symulująca. Więcej info-GG
Saron22, sprawdź wałek rozrządu tzn. pomiary wychylenia krzywek zaworowych i pod pompą. Od tego zacznij, ale błąd może generować niedostateczne ciśnienie paliwa, niedostateczny stopień sprężania, wybita panewka korbowodu, czy uszkodzony wtryskiwacz albo króciec wysokiego ciśnienia do wtryskiwacza. Ciśnienie paliwa, kompresja, krzywki rozrządu, to na...
Miałem kiedyś coś takiego może wymiana auta pomoże????? Brawo, prucie katalizatora to był super pomysł idealny na mechanika bez pojęcia. Sprawdził ktoś ciśnienie paliwa? wydajność pompy? podłączył pod SD? Wartości rzeczywiste?
hi "niskie ciśnienie" paliwa te 5 b - mierzone za filtrem przed pompą wysokiego ciśnienia. W zbiorniku paliwa jej niema jest pod samochodem w okolicy tylnego siedzenia lewa strona - ładnie zabudowana plastikową osłoną. pozdrawiam kris
Może podcieka benzyna wtryskiwaczem. Zgaś , wyjmij bezpiecznik pompy paliwa lub jej wtyk odpal,wypal resztę ciśnienia z układu .Zagaś I potem wepnij wtyk i zobacz czy będzie ok.
Mieliśmy kiedyś takie Vito i pomogło mu rozebranie pompy wysokiego ciśnienia i wyczyszczenie jej. sprawdź jeszcze wtryskiwacze. Nie jestem pewien ale jescze powinna być pompa paliwa wstępna ona też może mieć wine.
Niedługo zameldują się Jaguary.To jest zbyt skomplikowany system żeby pomóc Ci na tym forum i w dodatku korespondencyjnie. Dodano po 8 Ale jak już tak bardzo chcesz;wskazałbym na regulator ciśnienia paliwa,pompę wysokiego ciśnienia,pompę wstępną,filtr paliwa. Wtryskiwacze można w bardzo prosty sposób sprawdzić ale też tylko w warsztacie,a zatem do dzieła.
Dwa zawory plus trójnik. Ja miałem tak u siebie. Paliwo z pompy było przekierowywane na powrót. Inaczej albo pompa chodzi cały czas pod ciśnieniem, albo na sucho. Jeszcze lepiej pozbyć się pompy mechanicznej a podłączyć elektryczną.
To czy ma rację to potwierdzi diagnostyka wtrysków, ale jak najbardziej wtryskiwacz który puszcza na przelew może powodować niskie ciśnienie w układzie CR. W tym silniku zwrócił bym też uwagę na pompę paliwa w zbiorniku.
Tak, dysza od pieca olejowego. Temat sprawdzony przez jednego z konstruktorów. Pompa paliwa od mercedesa, daje okolo 6-7bar i dysza też pracuje przy takim ciśnieniu. To wszystko eksperymenty, dlatego dają tyle frajdy :)
a masz korekty wtryskiwaczy i czasy otwarcia pomp? .trzeba sprawdzic cisnienie paliwa przed filrem 3bary na wolnych obrotach do 7 na wysokich i sprawdzic podcisnienie paliwa przed filrem
Jaki tam jest automat do gaszenia to ja doskonale wiem. I wiem także, że potrafi czasem płatać figle. Ciśnienie w cylindrach sprawdzałeś?
Skoro masz za niskie ciśnienie cr, to może być: - słaby akumulator, zbyt duży spadek napięcia - rozrusznik za wolno kręci(jakie obroty przy kręceniu) - regulator ciśnienia na listwie cr - pompa cr Z moich przypadków, dwa razy był uszkodzony regulator (w dwu różnych autach), raz rozrusznik zawalony olejem z wycieku z silnika i z odmy, po wyczyszczeniu...
Z filtra paliwa poleciała zupa pomidorowa... No to masz zawalony układ paliwowy i pewnie wszelkie dysze po drodze. Więc teraz kombinuj, jak to przeczyścić. Rozdzielacza, jeśli nie masz dużego doświadczenia, nawet nie próbuj samodzielnie rozbierać, bo nie złożysz poprawnie. Do wymiany pójdzie pewnie spora część układu paliwowego. Pompa w ogóle ma swoją...
Ano nie jest. Żaden 202 nie miał mechanicznego wtrysku. Osobiście nie byłem pewien czy faktycznie ma czy nie ma mechanicznego wtrysku, dla tego tak strzeliłem bezwiednie. Jak by się okazało że jest coś nie tak z ciśnieniem paliwa to było by coś wówczas po stronie pompy paliwa?. Pozdrawiam, Artur
mercedes ciśnienie paliwo ciśnienie paliwo mercedes pompa wysoki ciśnienie paliwo mercedes
kondensator mniejszy zasilacz ws502 diora pomiar pobór energia
przełącznik bistabilny mikrokontroler excel ewidencja
Ustawienia kotła Argos Pod Plus SV300 dla grzejników Moment dokręcenia śrub panewek korbowodu Audi A8 4.2