Problem mechaniczny, widać że ECU zbija napięcia aby zbić ciśnienie paliwa. Zmieniłeś sporo a samo paliwo?
Najlepiej zwykły przyrząd do sprawdzania wtryskiwaczy( taki każdy warsztat posiadał , na przykład do ciągników rolniczych), tak żeby zobaczyć czy trzyma ciśnienie.
Sprawdź ciśnienie zasilania paliwem
Na jakiej podstawie to zakładasz? Sprawdzałeś? Pewnie nie. Więc na początek paliwo i jego ciśnienie, kluczowanie wtrysków, same wtryski, czy nie pozapiekane.
Sprawdź jakie widzi obroty i jakie jest ciśnienie przy kręceniu. Poniżej 250 bar nie odpali.
Witam. PID 94 FMI 7 Ciśnienie zasilania paliwem. Wartość zbyt niska. Możliwa przyczyna: -filtr zanieczyszczony,niedrożność układu paliwowego -powietrze w układzie -niesprawny czujnik ciśnienia -itp.
Mierzył ktoś to ciśnienie? Czy faktycznie jest za duże.
Leci paliwo na wtryski? Jakie ciśnienie na rampie wtryskowej?
Paliwo , sprawdź ciśnienie i filtr paliwa.
Jakie błędy skoro się zaswieca
Czujnik na listwie mam już nowy.Jego wymiana nic nie dała. A co miała dać, skoro czujnik pokazuje dobrze? Przekroczona wartość krytyczna na magistrali = natychmiast wyłącz silnik. Uszkodzony regulator.
A lampka czerwona od immo gaśnie? Paliwo swobodnie dopływa z baku do pompki? Ciśnienie na szynie rośnie?
renówka naprawiona winna była pompa paliwa .traciła ciśnienie przy dużym zapotrzebowaniu na paliwo.
Sprawdź ciśnienie paliwa. To że widzisz paliwo nic nie znaczy jak ciśnienie będzie za małe wtryski będą lały i też może nie odpalać.
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
Nie mam porady sam szukam bo mam z renio problem z niskim ciśnieniem paliwa (at)ElektrodaBot
Ten błąd df130 mówi o za wysokim ciśnieniu na szynie. Sprawdź jakie widzi tester ciśnienie na zapłonie i podczas kręcenia. Potem jak coś nie halo to sprawdzanie zasilań czujnika ,masy i wyjścia "sygnału" Może sam czujnik może wiązka. Wszystko to zastąpi pomiar na samym czujniku. Zakładamy tutaj oczywiście że paliwo dochodzi do pompy itp. Dasz se radę...
To nie przepływomierz a regulator ciśnienia paliwa :)
Zapnij jakiś próbnik diodowy na wtrysku i zobacz czy miga dioda podczas kęcenia rozrusznikiem. Być może nie właściwe paliwo i wtryski padły (zapiekły się)
To "se" zrób sam. Jak iskra jest i wtryski paliwo podają, to od czujnika wału bym się odczepił. Są jakieś błędy, jakie ciśnienie paliwa ?
Na przelewach wtryskiwaczy nie pojawia się paliwo podczas startowania na kompie pokazuje za małe ciśnienie 110 bar. A to jest za małe zeby odpalił błędów żadnych nie ma Dodano po 1 Gruszka twarda od paliwa
QA może łatwiej - paliwo dochodzi i ma odpowiednie ciśnienie?
Może pompa wadliwa to że paliwo leci to jedno a drugie to ciśnienie musi zrobić fiaty ducato po 2006r miały wadliwe obudowy filtra paliwa które pękały bo ciśnienie Pompkaw Baku robi chyba ok 1 bar
Masz problem z paliwem. Nie chciałem nic za bardzo mówić, ale popatrz jak ucieka ciśnienie z listwy jak skończysz kręcić. Jak chcesz mogę nagrać film jak ciśnienie utrzymuje sie u mnie.
Jakie powinno być ciśnienie paliwa w układzie paliwowym laguna II grandtour 2.0 16V 99kw z silnikiem F4R poliftowa?
G002 - Blok elektroniczny silnika PID94Ciśnienie zasilania paliwem FMI-7Nieprawidłowa odpowiedź systemu mechanicznego. A z drugim coś jest nie tak
Regulator ciśnienia paliwa.
komputer podpowiada zwiekszenie wielkosci recyrkulacji spalin czyzby egr zalepiony ? samochod stal pol roku Błąd tłumaczenia - odkad wszedł do produkcj :cry: - za niskie ciśnienie paliwa .
Witam. Dalej kombinujcie. Iskra jest, paliwo jest a nie pali. Autor wspomniał że silnik lekko kreci - nie ma kompresji. Zawory na hydro popychaczach otwarte. Pomierz ciśnienie i się wyjaśni. Pozdrawiam.
Co ma pompa do tego? Skoro ciśnienie idzie na rampę, i tam jest "dzielone" paliwo? Jak były sprawdzone te wtryskiwacze? Test wysokiego ciśnienia wykonany? Przelewy sprawdzone?
Zostaw sprężanie w spokoju, paliwo ma, wtryski robią?
Zapłon wymieniłeś, podciśnienie w kolektorze raczej prawidłowe, więc silnika póki co bym się nie czepiał. Zostaje paliwo, albo coś z wtryskiwaczami, albo może pompa paliwa słaba, ale tu musisz zbadać ciśnienie paliwa pod obciążeniem, czyli umieścić manometr tak, abyś go widział podczas jazdy.
Wtryski od razu wyciąg i daj do sprawdzenia. Wtryski pod kątem niskiego ciśnienia paliwa.
Może być i z pewnością jest uszkodzony, od tego należało zacząć ale musisz założyć oryginalny z odpowiednim ciśnieniem bo padnie pompa wysokiego ciśnienia
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia,wtryskiwacze też ,lub samo paliwo marnej jakości.
Po prostu ten motor nie zapala. Czyli jak wyżej: bak ciśnienia szyny, imobilajzer, albo wtryskiwacze padły, lub może masz wodę a nie paliwo. Można sparawdzić - czy są impulsy na wtryskiwaczach, ale to trzeba mieć kontrolkę z diod LED wytrzymującą napięcie przynajmniej 30V. Możesz sobie zrobić (dioda LED i opornik 10k). Tylko trzeba patrzeć w obu kierunkach,...
A od czego zaczął się problem? Kojarzę że regulator ciśnienia paliwa musi być od fiata, ponieważ od renault jest identyczny ale nie działa w fiacie
Tylko wciśnięte. Może paliwo jest już na tłoku i dlatego zalewa silnik. W tym przypadku, który robiłem była jeszcze źle zamontowana kopułka - palec był za nisko, przy kręceniu iskra ok ale już w cylindrze była za słaba. Ciśnienie sprężania sprawdzone?
Błąd oznacza za niskie ciśnienie na railu, zacznij od sprawdzenia wtyczki czujnika, wiązki do edc
Witam. Dzięki wszystkim z odpowiedz, byłem już na diagnozie błąd- niskie ciśnienie paliwa w szynie ,naszczęście to nic grożnego prawdopodobnie gdzies przymarzlo mi paliwo w ukladzie kimputer to zarejestrowal ,wykasowli mi to i jest ok.
Gdzie znajduje się czujnik ciśnienia paliwa CR - renault trafic III 2019 r , 145 km
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
Ciśnienie systemowe to 0.95 do 1.05 i takie powinno być przez cały zakres obrotó silnika. Sama pompka powinna dać dużo więcej ciśnienia, aby ciśnienie było stałe nawet przy maksymalnie otwartej przepustnicy, czyli przy otwartym wtryskiwaczu.
zapowietrzył sie rozebrać wtrysk złozyć i krecic z odpietą wtyczką aż na przelewie pojawi się paliwo
Witam. Ssie od smoka do pompki paliwowej, dalej jest ciśnienie. Zawór zwrotny jest tylko w pompce paliwowej, czyli jeśli na tym odcinku nie ma nieszczelności paliwo nie będzie się cofać. Ciśnienie powietrza najlepiej w rozsądnych granicach 2-4 bar.
Zmierz mu ciśnienie paliwa
No to mogę napisać : 0 , 0 , 0 i 0 ml. Nic nie wypływa z przelewów, dochodzi paliwo do wtrysków, ale za małe ciśnienie. Na przelewach jest sucho.
Na moje szukaj w układzie zasilania paliwem, jak kręcisz jest jakieś ciśnienie na wtryskach?
Tak filtr wymieniony i pompa.Gdzieś kiedyś słyszałem o wtryskach na przelewach ale nie za bardzo wiem o co chodzi,co one paliwo puszczają przelewem i nie ma ciśnienia?
Więc pokazałeś test sprawności cylindrów, zrób testy ciśnienia paliwa i test rozruchu. Często za suche paliwo blokuje elektrozawory i nie są w stanie doregulować ciśnienia.
ciśnienie na rampie wtrysku w chwili rozruchu powinno miec okolo 350bar(czujniki raczej nie siadają), sprawdz jeszcze czy na rampie z przelewu nie idzie paliwo(nie powinno),możesz jeszcze spróbować jeżeli poszedł regulator przepływu na pompie paliwa zdiąc zasilanie z niego i podłączyć żaróweczke 21W to oszuka ecu i auto powinno zapalić tylko bedzie...
Tak dla potomności pompka zasilana poprzez Sterownik LM317 + 2x 2N3055 przy napięciu 6V dobrze dysza pyli paliwo.
Sprawdź ciśnienie paliwa.
Podepnij pod Clipa .Albo schodzi ci ciśnienie albo masz układ zapowietrzony-zanieczyszczony. Czujnik który tobie podmienili ? czujnik ciśnienia w pompie czy na listwie ?
To nie jest dziwny układ tylko najzwyklejszy common rail. Szukanie nieszczelności było opisane wiele razy. A jak układ szczelny to sprawdzenie czujnika ciśnienia, podmiana zaworu regulacji ciśnienia i dopiero potem pompa wysokiego ciśnienia. Oczywiscie na samym początku trzeba sprawdzić ciśnienie zasilania .
Sprawdź ile opiłków jest na regulatorze ciśnienia paliwa - zakładam że nie robiłeś czyszczenia układu paliwowego włączę z myciem zbiornika paliwa?
W tych delfajowskich padlinach trzeba w umiejętny sposób odpowietrzyć wtryski przed właściwym odpalaniem, inaczej zaworki się zacinają i nici z palenia. Pierwsza sprawa to odpowietrzamy jak starego klekota na odłączonych elektrycznie wtryskach (kręcimy aż na przewodach zasilających wtryski mocno siknie paliwo po poluzowaniu nakrętki, każdy wtrysk z...
Sprawdzić czy jest pompa wstępna i czy dostarcza paliwo do pompy CR. Sprawdzić ciśnienie na szynie podczas rozruchu. Nie masz kompa sprawdzić jakie jest napięcie na czujniku ciśnienia podczas rozruchu.
Zachowanie sondy jest całkowicie normalne, nie w niej szukaj problemu. Faktycznie warto byłoby sprawdzić ciśnienie paliwa.
Zobacz żądane rzeczywiste
Chodzi o regulator ciśnienia paliwa?
Witam, posiadam renault laguna I rocznik 96 2.0 kat, pytanie moje brzmi jak sprawdzić ciśnienie pompy paliwa i jakie powinno być to ciśnienie?
Witam! jeśli samochód działał poprawnie do wymiany rozrządu to masz przyczynę chyba że dziwny zbieg okoliczności i coś się stało. W renault jest bardzo prosto ustawić rozrząd, fabryczne znaki na kołach i korpusie są bardzo dobrze widoczne a poza tym na pasku są jeszcze kreseczki. Jeśli to nie pomoże to sprawdzaj ciśnienie w cylindrach a potem zasilanie...
Tak nabija pompa paliwowa,ale bardzo wolno Podać paliwo z bańki i obserwować jak pompa CR buduje ciśnienie. Przecież to podstawa podstaw.
Ciśnienie paliwa Spadło bo zdjąłem nogę z gazu :) 20mbar na listwie wtryskowej to chyba nie jest duża różnica? Co do podgrzewania paliwa to jakby się to miało uszkodzić? W sensie że podgrzewa niepotrzebnie I rozrzedza paliwo?
Na gazie jest trochę lepiej, rzadziej gaśnie,ale po puszczeniu gazu obroty też mocno spadają. Chociaż nie zawsze. Po odpaleniu na benzynie czuć paliwo. Dodano po 31 A jak sprawdzić to ciśnienie paliwa? Mogę zrobić to sam?
Czujnik jest przeważnie w listwie/ zasobniku ciśnienia CR tu masz w Renault http://obrazki.elektroda.pl/8704842600_1... A tu w Toyocie http://obrazki.elektroda.pl/3480468600_1...
;) w zasadzie tak, wysokie urwisko byłoby przydatne. Jak masz kompa, podłącz się i zobacz ciśnienie paliwa.
To znaczy wtryski popuszczam to paliwa idzie z nich tylko mocno się pieni i wydaje się że do filtra wraca paliwo z powietrzem ,bo co zakręcę to gruszka od pompki robi się miękka sprawdzę ciśnienie na wytryskach zegarem
Witam wszystkich serdecznie . Dopadł mnie nastepujący problem - otóż jakiś czas temu zderzyły się w reni tłoki z zaworami . Zawory wymienione , rozrząd wyminieniony kpl. - zgodnie z procedurą ustawiony . Auto przejechało około 500 km i problem . Nie chciało odpalić . Poszedłem odpaliło normalnie , przyjechałem do siebie , pracowało normalnie . za dwie...
Na końcu listwy, po przeciwnej stronie czujnika ciśnienia paliwa.
Renault Espace z 2000roku 2.0 16v problem polega na tym że czuć na zewnątrz auta paliwo z tyłu, nie ma żadnych wycieków bak był do pełna zatankowany w tej chwili jest pół, po odkręceniu korka wlewu jest duże ciśnienie, czy to może być wina zatkanego jakiegoś odpowietrznika ?
Benzyna czy diesel? Jeżeli benzyna to czy próbowałeś przekręcić kluczyk parę razy na zapłon przed uruchomieniem samochodu aby dopompować paliwo? Wypadałoby sprawdzić ciśnienie na listwie paliwowej. Jak diesel to zerknij czy nie ma gdzieś pod maską gruszki paliwowej, którą możesz dopompować ropę. Ewentualnie zalać filtr paliwa ropą.
Clip podaje konkretny numer błędu z fabrycznym opisem. Stwierdzenie że coś z paliwem jest raczej zabawa a nie szukaniem rozwiązania. Jak wygląda reszta błędów i parametrów? Klimatyzacja działa prawidłowo?
Sprawdź ciśnienie paliwa, może pompa się kończy?
Sprawdź smok w zbiorniku paliwa na początek.
(...) mam ten problem ,auto po tamtej zimie przestało odpalać dopiero przy pomocy płakać wchodzi na obroty chodzi do 3 tyś obrotów max i zaraz pojawiają się kontrolki czerwony silniczek miga i gasnie po czym jak zimny odpali sam czasami ale i tak po jakimś czasie gasnie ręce mi opadają proszę expertow o pomoc Witam serdecznie na forum elektroda.pl,...
Hej, możesz mieć problem z niskim ciśnieniem paliwa.
Wydajniejsze wtryskiwacze moi panowie, jak już się tak w kosmos zapędzacie. Do tego regulator ciśnienia paliwa, z regulacją ciśnienia.
Dokładnie to co pisałem wcześniej ciśnienie paliwa względem pracy zaworu regulacyjnego poza specyfikacją (odchyłka na plus lub na minus). Dodając do tego fakt że nie chce odpalać i problem z mocą na obrotach to raczej nie osiąga zadanego ciśnienia. Kroki naprawcze to: 1. Wartości rzeczywiste i potwierdzenie przypuszczeń o za niskim ciśnieniu . 2. Test...
Okazała się uszkodzona wiązka przewodów od sterownika silnika, a na dodatek kupiłem i zamontowałem drugą pompę wysokiego ciśnienia która też okazała się uszkodzona i puszczała ciśnienie.
Sprawdzić ciśnienie paliwa.
Jeśli faktycznie piszesz o przewodzie powrotnym to znaczy że brat ma zapchany pochłaniacz oparów. Skoro już podejrzewasz regulator ciśnienia to jego uszkodzenie przeważnie polega na tym że tam gdzie idzie wężyk podciśnieniowy przecieka benzyna.
Zacznij od podstawowych czynności; -układ zasilania paliwem (filtr paliwa , pompka czy trzyma ciśnienie) - przewody wysokiego napięcia, świece ich stan - obejrzeć skrzynkę bezpiecznikową pod kątem korozji - obejrzeć złącze ECU
odczytaj błedy czyms normalnym, sprawdz cisnienie paliwa?
Powod blahy.Slaba masa.Typowa usterka.
Odczyt błędów i sprawdzenie parametrów silnika, zwłaszcza ciśnienia paliwa....
Logicznie, w stanie spoczynkowym powinien być zamknięty, a dopiero po podaniu zasilania na wtyczkę powinien się otworzyć i przepuszczać paliwo. Mój przepuszcza cały czas w obie strony. Czy moje przypuszczenia są słuszne? Tak to działa? Nie znam tego samochodu (silnika), więc to co napiszę może być głupotą. Na zdjęciu pokazany jest regulator ciśnienia...
To stało ci się nagle czy po jakiejś naprawie ( nie koniecznie układu paliwowego).A pompa wysokiego ciśnienia paliwa ?
Niby ilość ok tylko czy to paliwo ma ciśnienie odpowiednie? Albo miernik ciśnienia albo sam musisz ocenić siłę choć to jest trochę ciężkie dla osoby która nie zajmuje się tym. Zobacz rano czy to paliwo pokazuje się od razu po wlozeniu karty? Tylko nie kręc silnikiem.
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa.
Najprościej jak tylko się da. Bez podpięcia pod kompa najpewniej się nie obejdzie. Sterownik złapał błędy. Jednym najpewniej będzie niskie ciśnienie na szynie.
Jak ciśnienie jest w granicach 3.5 to jest ok :)
Ja tu widze problem z paliwem, zamienione węzyki, albo małe ciśnienie paliwa. Podlanie ze strzykawki by rozjaśniło sytuacje. Albo przytkany szmatą wydech.
Szczerze mówiąc nie ale miałem drugą listwę wraz z regulatorem i stwierdziłem ze nie to jest problemem. Ciśnienie jest bo przy zdejmowaniu węża paliwo tryska jak szalone .... ale dla pewności jutro sprawdzę zegarem. Ma ktoś jeszcze jakieś inne sugestie?? :)
Sprawdź ciśnienie paliwa
Wychodzi że faktycznie 3 bar
Te kąty jak przemierzyłem szczelinomieżem na koniec to taka ciekawostka luz wychodzi +/- 0.15 ssący i 0.20 wydech, zadzwoniłem do serwisu deutza, potwierdzili że jest to możliwe, dodatkowa informacja tolerancja +/- 15°, taki luz był w starych Deutz chłodzonych powietrzem, mam za to inny problem, z racji że wymieniałem wtryski, profilaktycznie poszły...
Obwód przekaźnika ciśnienia paliwa
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Jeśli nie ma zanieczyszczeń w tym zaworze regulacji dawki paliwa, to rzadko się zdarza i nie spotkałem się jeszcze uszkodzenia samego zaworu, chyba że jest dość mocno zapchany, aby taka usterka powodowała, ale warto sprawdzić i elektryka też...
ciśnienie paliwo renault ciśnienie paliwo jakie renault renault master ciśnienie paliwo
matryca iphone wkrętarka bosch dioda rezystor cewka zapłonowa
generator ozonu generator ozonu
KUKA MFC – brak widoczności wejść DI, diagnostyka KRC2/KRC4, iosys.ini, zasilanie 24V Peugeot 508 – awarie i naprawa lampy LED, typowe usterki, diagnostyka, wymiana