Skoro na benzynie tylko nie ma mocy to nie problem z kompresją , choć pewnie nie chodzi zbyt równo wolnych. Pierwsze do sprawdzenie ciśnienie paliwa przed odpaleniem i w trakcie pracy na benzynie (4 bary). Dwa korekty lambda krótka i długa. Benzyna vs LPG. Moje podejrzenia to rozregulowane LPG (krzywi mapę benzyny) lub ciśnienia paliwa za niskie czy...
Przede wszystkim diagnostyka jakie występują błędy. Nie podano czy LPG to symulacja czy wtrysk. Przy LPG ważną istotną rzeczą są kable WN. Po postoju powinien odpalać na paliwie więc czy dostateczne jest ciśnienie paliwa ,kontrola ciśnienia ,pompy i filtra paliwa i czy paliwo się nie cofa. Największy błąd użytkowników LPG to niski poziom paliwa w baku...
Jeśli pompa sprawna, to należało by jeszcze sprawdzić zawór na listwie, nie mylić z czujnikiem ciśnienia, bo na listwie są dwa elementy, jeden pomiarowy a drugi regulacyjny, masz tam układ boscha z pompą CP4.1 gdzie jest regulacja po stronie niskiego ciśnienia, a na szynie masz zawór który powinien podczas gaszenia auta, lub przekroczenia maksymalnego...
W BSE czyli 1.6 Mpi bardzo duży wpływ ma długość wężyków od wtrysku do kolektora oraz miejsce wkręcenia dysz do kolektora. Dwa paliwo gazowe potrzebuje większej energii do zapłonu (liczba octanowa) a za tym wyższego napięcia na cewce zapłonowej. Kłaniają się świece i kable zapłonowe oraz sam moduł cewki (Szczególnie jak problem jest na obrotach 1500-2000...
Nie ma takiej możliwości - inaczej , za ciśnienie wewnętrzne tej pompy odpowiada zaworek , które reguluje się za pomocą wbijania trzpienia .Siłą rzeczy zaworek nie pozwoli na wzrost ciśnienia , bo po prostu przepuszcza paliwo .
Filtron. Paliwo ściągałem. Niby jest okej, jak ściągnę przewód za filtrem pompa podaje po przekręceniu kluczyka. Przekaźnik sprawny. Ciśnienie za filtrem w momencie zgaśnięcia silnika tez jest. Wymieniłem teraz zaworek na filtrze, zobaczymy co dalej.
Witam serdecznie. Nie jestem specjalistą, postaram się opisać problem najdokładniej jak potrafie. - Auto odpala dosłownie na sekundę po czym gasnie. - Przy próbie ponownego odpalenia silnik kręci ale nie odpala (nie wydaje nawet dźwięku "chechlania") - Przy odpalaniu na pych auto z pierwszego biegu łapie momentalnie i dalej jedzie bez problemu, nie...
Dlaczego w dieslach tak często się psują wtryskiwacze? Bo ludzie leją wątpliwej jakości paliwo zza wschodniej granicy albo opał, a do tego nie wymieniają filtrów paliwa lub stosują najtańsze zamienniki. Dodatkowo Diesle mają wtrysk bezpośredni a co za tym idzie dużo większe ciśnienie paliwa (nawet 1000x). Poza tym "tak często" oznacza jakieś 250-300...
Może na benzynie chodzą też wtryski gazu. Zakręcałeś gaz? Robiłeś reset ecu bo może mapę rozjechało Ciśnienie paliwa mierzyłeś?
A gniazda pod pompki nie wyrobione? Ciśnienie paliwa ok ?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... poczytaj mój post. sprawdź świece , ciśnienie pompy paliwa i lewe powietrze na dolocie , Czy z wydechy śmierdzi benzyną nie spaloną??
Przyjrzyj się dokładnie popychaczom hydraulicznym na tym cylindrze, czy nie są wygniecione. Miałem taką samą sytuację w Golfie AEE. Kompresja była przy badaniu, a zaraz po odpaleniu, czyli otrzymaniu większego ciśnienia oleju - ginęła. Wina leżała po stronie popychacza(był delikatnie wygnieciony - uszkodzony).
I co ma niby paliwo do błędu związanego wahaniami ciśnienia paliwa? Mazutu na Or...ie dodają?
Zmierz ciśnienie paliwa na listwie wtryskiwaczy.
No ale to nie jest przypadek autora bo sprawdził że ma dwa przewody z filtra. PS Z tymi filtrami to nieraz jest jazda bo założenie złego powoduje check engine lub jak pompa słaba to nawet nie (przy założeniu 4 barowego nieraz nie jest wstanie dobić do 4 bar ). Ale korekty lambda wtedy z racji innego ciśnienia paliwa mają znaczną odchyłkę.
Podciśnienie z kolektora pokaż i ciśnienie paliwa na listwie do sprawdzenia.
U041600 - Elektroniczny program stabilizacji (Sygnał niezrozumiały)P167E00 - System start/stop (Przekroczenie czasu rozruchu)P229500 - Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2 (Zwarcie do masy)U042800 - Czujnik kąta skrętu koła kierownicy (Sygnał niezrozumiały) Sądzę kolego że błędy pierwszy / drugi i czwarty wystąpiły przy okazji bo silnik zgasł właśnie...
Przyczyn może być wiele: - sonda lambda - świece - filtr paliwa - filtr powietrza - aktualizacja oprogramowania sterownika silnika - czyszczenie i adaptacja przepustnicy - za niskie ciśnienie w układzie zasilania paliwem Co do tej pory wymieniłeś?
16686- wypadanie zapłonów, cylinder 2 Układ zapłonowy,wtryskiwacz paliwa,ciśnienie paliwa,kompresja, sprawdź te rzeczy.
Zaciskanie przelewu (na chwilę) świadczy tylko np o sprawności tandem( min 8 bar ) i o np przeciekach na gumkach pompowtrysków (jak zaciśnięcie pomaga w odpaleniu). Jak cisnienie urosło do 7 to tandem średni ale powinno zbudować ciśnienie do odpału. Także teoretycznie to nie problem z paliwem. Może jest jakieś zwarcie na PD ale nie widzi błedu albo...
Czy w parametrach mieści się w normie? Ciśnienie paliwa w normie? Proszę zrobić nastawy fabryczne.
W jaki sposób sprawdzasz ciśnienie rozruchowe?
Na benzynie i na LPG zachowuje się tak samo? Bo jeśli tylko na benzynie to sprawdź jakie jest ciśnienie paliwa. Adaptacja przepustnicy była robiona? Jeszcze może być cewka zapłonowa.
Witam ponownie zaobserwowałem jeszcze takie zjawisko jak np:auto stało 3 dni no i niestety nie odpaliło pomimo tego że było przełączone na paliwo , czyli rozumiem że to na 100% cofające się paliwo tylko nie rozumiem jednej rzeczy pompka pracuje ćiśnienie jest ok było sprawdzane po przekręceniu stacyjki podaje a mimo tego nie jest w stanie napąpować...
Nie jeździć bo uszkodzisz katalizator. Tutaj wypadanie jest tylko na 4 cylindrze. Ten drugi błąd mówi o tym że sterownik odciął podawanie paliwa na zespół pierwszy czyli raczej na 1 i 4 cylinder. Wypadnie zapłonu to nie tylko brak iskry - powodem może być też zbyt niskie ciśnienie sprężania bądź zła mieszanka paliwa. Skoro sterownik odciął podawanie...
Rozrząd się mógł przestawić, ewentualnie regulator ciśnienia paliwa dziurawy i puszcza podciśnieniem paliwo do kolektora.
Witam, mam skodę octavie II 2011r 1.6tdi 105km cayc przebieg 280 tys km i następujący problem, mianowicie zaczęło się od tego że w tą zimę przy większych mrozach czyli -10 nie mogłem jej odpalić, silnik łapał i gasł, wymieniłem filtr paliwa, nie pomogło, następnie poradzono mi wymianę pompki w zbiorniku paliwa, tutaj nastąpiła poprawa auto odpalało...
Witaj temperatura paliwa w normie. A temperatura silnika? Gdzie szukać problemu ? Sprawdził bym ciśnienie sprężania.Układ paliwowy sprawny?.
Ustawienie rozrzadu , ciśnienie sprężania , ewentualnie sprawdzenie jakości paliwa. To jest podstawa gdy kończą się pomysły i juz nie ma co podmienić.
Skoro dusi się, to może z braku ciśnienia paliwa? Sprawdzić filtr paliwa oraz stan pompy paliwa. Dusi się po wciskaniu pedału gazu?
najczestrza przyczyna trudnego uruchamiania cieplego silnika "d" jest zurzyta glowiczka p-py wtrysku radze nie grzebac w rozrzadzie /o ile nie byl ostatnio zmieniany/ a sprawdzic w zakladzie naprawy pomp cisnienie wtrysku paliwa ,99% ze to jest przyczyna
Na zliczanie tych wypadających zapłonów zbiega się zbyt wiele czynników by jednoznacznie określić ich źródło. Należałoby by sprawdzić prawie wszytko w silniku począwszy od: Ciśnienie w cylindrach, cewki i świece zapłonowe, ECU, układ wtryskowy paliwa, czujniki, filtry itd.
Sprawdź ciśnienie paliwa to ważne przy odpalaniu na benzynie, następnie szczelność dolotu i umyj i zaadaptuj przepustnicę. To tak na początek.
Co do tematu, obstawiam na 99% że to jednak przeciek gazu przez wtryskiwacz/e. Całkiem możliwe,jednak może też dostawać się przez wężyk podciśnienia jak reduktor zawiódł. Jeśli stan reduktora ma jakikolwiek wpływ na pracę silnika to znaczy tylko tyle że spier...e jest strojenie. On ma tylko trzymać zadane ciśnienie, jak sobie z tym nie radzi to ma...
Witam koledzy mam podobne problemy ze swoją skodą co kolega"meniu86" tylko że u mnie wyskoczyły błędy 17957 P1549 ZAWÓR KONTROLNY CIŚNIENIA DOŁADOWANIA zwarcie do masy, oraz błąd związany z czujnikiem temperatury paliwa w pompie wtryskowej . czy mógłby ktoś pomóc???
Po co zakładać drugi temat ?? temat wałkowany na kilku forach ale brak sensownego rozwiązania. To może najwyższy czas odstawić do warsztatu?? Ewidentny problem z zasilaniem paliwa . Uszczelnienia na wtryskach spr? Gniazda w głowicy pompowtryskiwaczy? Ciśnienie paliwa na pompach? Filtr paliwa? Co było robione przed usterką ??? Cokolwiek sprawdziłeś oprócz...
Witam wszystkich. Zakładam nowy temat, gdyż takiego nigdzie nie znalazłem. Otóż w aucie brakuje jakieś 50% mocy. Diagnoza przeprowadzona VAS-em i brak błędów. Po nocy odpala idealnie, nie dymi, nie szarpie. W przewodach paliwowych brak powietrza. Z odczytanych parametrów wychodzą tylko odchyłki z układu paliwowego. Nadmieniam, że przepływka była podstawiana...
wedlug mnie gdyby turbina byla walnieta to by wogóle nie ciągła jak powinna. myśle, że to ciśnienie ucieka z turbiny. jak już napisałem, w podobnych tematach, miałem a6 2.5 tdi i byl walnięty przewód dolotowy ciśnienia do turbiny
Kąt poprawiony na 55, https://zapodaj.net/b0eca5e5c1993.png.ht... dawka zmieniona na 2,6- 2,8. http://vaglogi.pl/log-001_T5LE3sS.html Zastanawia mnie to ciśnienie które pokazuje map sensor czy nie jest za niskie ?? Zauważyłem teżpowietrze w przewodzie od filtra paliwa do pompy. filtr nowy, oringi zaworka zwrotnego nowe. Bąbelki są nadal.
przy wymianie sprzegla warto by sie przyjrzec wysprzeglikowi czy przypadkiem sie nie blokuje i przez to powoli "odbija" a co do tego zaworku to zrob zdjecie i wklej na elektrode to elektronicy powiedza ci jak to ma dzialac a co do tego odpalania to wyglada na to jak by nie bylo paliwa w ukladzie lub bylo za male cisnienie napisz czy masz gaz w niej
Brak paliwa, tym bardziej jeśli faluje obrotami. To prosty silnik - za moc w sumie dopowiadają tam dwie rzeczy - zawór sterujący turbiną i czujnik ciśnienia w rurze nad pompą wtryskową. No i zamknięty szczelnie EGR.
Witam mam też taką przypadłość - oczekiwany przez ECU poziom powietrza cały czas stoi na 250 mg na obrót. Przepławka reaguje i podaje zmienna ilość powietrza przy zmianie obrotów. Objawy takie że czasami na wolnych buda wpada w dylerkę a przy obrotach od tak 1800 do 2100 stukanie tak jakby zawory (a to raczej w benzynie by było). Wymieniłem regulator...
Octavia 1 z 2000r z jedną sondą. Akurat wczoraj skończył mi się gaz i jechałem trochę na benzynie i na tym paliwie ma lepsze przyspieszenie i nie szarpie. Będę pewnie musiał udać się z tym do fachowca... Rozmawiałem z gazownikiem i powiedział że muszą być świece jednoelektrodowe i że mam za duże dysze, dla tego silnika powinny być max 1.8 mm a ja mam...
Dzięki za informacje, mam jeszcze jedno pytanie, już nie tak bezpośrednio dot. głowic ale związane z tematem (tak mi się wydaje) chodzi o kody OBD2. A mianowicie chodzi mi po głowie zrobienie prostego komputera pokładowego który przez OBD2 komunikował by się i wyświetlam różne informacje.Poprzez niektóre kody udało mi się już odbierać informacje, ale...
Też mam LPG TECHa, ale u mnie nic nie mryga, dopiero po przekręceniu kluczyka niebieska dioda mruga, jako stan gotowości instalacji do pracy. Być może u Ciebie też tak jest, bo sprzężone jest to w jakikolwiek sposób z pompą paliwa, np. przez komputer silnika. Gdyby rano odpalił bez problemu, to prawdopodobnie wtryski gazowe są zabrudzone i nie trzymają...
Witam. Posiadam skodę Octavie 2011 1.6tdi . Przestała palić z plaka łapie. Wyświetla błąd brak ciśnienia paliwa. Stała u fachowca jakiś czas i nie ogarnoł tematu. Sprawdziłem- bezpieczniki ok., w kostce od pompki paliwa przy zbiorniku nie ma prądu zarówno podczas włączonej stacyjki jak również podczas kręcenia. Nie ma schematów i nie potrafię dotrzeć...
Witam Silnik posiada pompę wstępnego ciśnienia paliwa i prawdopodobnie będzie sobie ssała nawet jeśli pompa w baku nie działa, jak w starszych konstrukcjach PD pompa w baku służy głównie do chłodzenia paliwa i ewentualnego "dobicia" paliwa przed rozruchem. 100% pewności nie mam ale doczytaj sobie żebyś nie męczył się na darmo lub odepnij wtyczkę od...
Witam Panowie, takie pytanie - byłem ostatnio na przeglądzie serwisowym i wszystko ok, poza jedną kwestią - co prawda mechanik twierdził żebym to olał ale prawdę mówiąc troche kiepsko dobijac silnik. Pojawił się po podpięciu komputera błąd mieszanki, wtedy nie wiedziałem jaki, teraz po jakimś czasie podłączyłem swój laptop z VAG-iem i wykakuje taki...
W trakcie jak plaka dostaje to chodzi beż nie czyli jak by nie dostał paliwa. Właśnie podstawiłem sterownik od passat b6 numery vw różniły się literami reszta zgadzała się. Niestety jest tak samo nawet nie myśli o odpalaniu na tym sterowniku błędy od elektrycznego hamulca i komunikacji abs ale to normalne. Kontrolka swiec i wentylator to samo co na...
Na pewno mała odległość może być przyczyną większego spalania. Ale sprawdziłbym również: - ciśnienie w oponach (właściwe wartości znajdziesz pod klapką wlewu od paliwa) - termostat (jeśli silnik nie osiąga wartości 90`C to też będzie więcej palił) Ponadto jeśli masz jakiś bagażnik na dachu to też zwiększa Twoje zużycie. Silnik 90 KM AGR lub ALH to super...
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
Witam Mam problem z autem Skoda Octavia I, 1.9 TDI, silnik AGR. Silnik nierówno i wolno wkręca się na obroty, w czasie przyspieszania słaby, świeci się kontrolka ASR. Kody usterek jakie odczytuje komputer: 17946 - Elektrozawór odcięcia dopływu paliwa; przerwa obwodu/zwarcie na masę - nieciagly 17957 - Zawór...
Witam, dawno nie odwiedzałem forum jednak kolejny problem z moim autem zmusza mnie do zasiegniecia opinji ekspertów, autko to octavia 1.9 tdi AGR 66KW problem powstał po zmianie liczników,stare padły i po naprawie według porady uzytkownika forum OCP ,,shico" cyt: Dotyczy naprawy wyłączającej się tablicy wskaźników(prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik...
Nie proponowałem "odcięcia stacyjki", tylko napięcia po stacyjce podawanego np. na ECU. Przy takim "odcięciu" , ECU "pomyśli", że wyłączyłeś zapłon i bezpiecznie unieruchomi silnik. Tak takie odcięcie zapłonu niczego nie spowoduje i nie koniecznie przy stacyjce można odcinać skoro masz obawy że łatwo się tego tam doszukać, natomiast samo ECU jest prawdopodobnie...
Zaczęło się od tego że zaczął słabo odpalać, a jak już odpalił to strasznie rzucało silnikiem i było czuć benzynę że go po prostu zalewa. I wywaliło błędy dwóch wtrysków p0269 i p0263 błąd dopływu i wyrównywania. Więc wyjęłam je i pojechały do regeneracji. Wróciły i zamontowalem je ale było to samo odesłałem i wysłali mi drugi komplet który nic nie...
Witam Wydaje mi się ,że czynnika w układzie gdyby było za dużo , to było by go za dużo cały czas.przyszedł kolo z miernikami ciśnienia i jest tak: 1.gdy normalnie pracuje to ciśnienie po włączeniu klimy osiąga 7.5 bara i spada do 5. wentylatory pracują obydwa. 2.gdy jest nieprawidłowo po chwili od włączenia AC rośnie ciśnienie do 30 bar i się wyłącza....
Witam, Mam problem z moją skodą octavią z 1999r. - silnik 1.6 8v AEE - 75KM. Wszystko zaczęło się od nierównej pracy silnika, a objaw był jakby na jeden cylinder nie działał. Wymieniłem przewody zapłonowe, świece, aparat zapłonowy, palec i samochód zaczął pracować trochę równiej. Sprawdziłem błędy na komputerze diagnostycznym i wyszło, że jest za małe...
Witam, Podobnie jak kolega kilka postów niżej mam problem z odpaleniem swojego samochodu z tym że u mnie wygląda to następująco. Samochód rano zachowuje się tak jakby już odpalił ale zaraz gaśnie. Następnie muszę kilkukrotnie długo go kręcić i w końcu zapala. Nagrałem filmik i ostatnie odpalanie wygląda następująco . Problem jest losowy ale zauważyłem...
Witam. Przeszukałem wszystko co mogłem na necie ale nic nie znalazłem tzn nie znalazłem rozwiązania. Mój problem polega na tym że skoda octavia 1.9 tdi z 2000r 110 km kopci na biało i nierówno pracuje jak by jeden cylinder nie działał. Podczas jazdy silnik sam dostał obrotów i zapaliła się kontrolka od ładowania a potem zgasł silnik. Po odpaleniu zaczął...
Robiłem dzisiaj w swojej skodzie 1.9 tdi 90hp test vagiem, podczas jazdy (czyli podłączony komp sczytywał mi dane z silnika podczas jazdy) Pojechałem na obwodnice się przejechać, zawracam na rondzie, czuje ze samochód słabnie i zgasł. Za nic nie chciał odpalić, kontrolki wszystkie, podczas przekręcenia kluczyka, pala się jak powinny, po wielu kręceniach...
Niskie obroty biegu jałowego to ma Toyoty Yaris z japońskim vinem i silnikiem o pojemności jednego litra, gdzie obroty wynoszą 540. Problemem tych instalacji są długie węże o zbyt dużych średnicach i zerowe ciśnienie gazu w momencie przełączania. A dlaczego tak napisałem? Wystarczy spojrzeć na układ paliwowy benzynowy.
Panowie pacjent Skoda Octavia I 2.0 8v 115KM Ciężko odpala na zimnym silniku, na ciepłym w miarę dobrze, zdazy się czasem że coś przebiera. Rano po postoju przez noc, łapie ale tak jakby na jeden-dwa baniaki. I dopiero po paru probach łapie normalnie. Świece i kable zmienione. Z błędów to wypadający zapłon na 3 cylindrze. Pompa paliwowa słychać że działa,...
Też tak myślę. Kupić auto z najprostszym benzynowym silnikiem o pojemności 1.4, 8v i szybko przy twoich przebiegach się zwróci instalacja gazowa. Tylko trzeba porozmawiać z gazownikami na temat silnika, bo nie wszystkie konstrukcje się do tego nadają. Najlepiej żeby silnik miał hydrauliczną regulację zaworów i miał odporne zawory na podwyższoną temp....
Domyślam się zatem że koszty mogą sięgnąć nawet 2000zł wiec rzeczywiście jest to nieopłacalne, pozostaje jeszcze tylko jedno ale - dlaczego komputer pokazuje mi to spalanie chwilowe i średnie bardzo zaniżone / falszywe tzn. jak jadę np. na piątym biegu po prostej drodze i mam 2000 obr/min to spalanie chwilowe pokazuje 2litry/100km - jest to wartość...
Witam! Szukałem rozwiązania na forum lecz nie znalazłem rozwiązania więc zaczynam. Skoda po odpaleniu rano na "tyk" po przejechaniu kilkunastu metrów zaczyna szarpać przez około 3sek potem przestaje na 5sek i znowu zaczyna. Tak przez pierwszy km potem wszystko wraca do normy. Dawki paliwa nie przekracza (+ - 080) Mam drugi samochod z tym samym silnikiem...
Witajcie, Mam ogromną prośbę o pomoc bo już szczerze mówiąc nie mam pomysłów na mój samochód i zaczyna mi działać na nerwy. Szukając na forach , można odnieść wrażenie, że to dość typowa usterka ale wszelkie możliwe rozwiązania nie zadziałały. Zaczęło się od drgania na postoju. Na początku delikatnie, później już regularne telepanie od momentu, kiedy...
Sekunda szukania i jest. OCTAVIA II Umiejscowienie nr 808 / 1 Wydanie 07.10 Skrzynka bezpieczników, skrzynka elektryczna, sterownik sieci pokładowej, dodatkowa skrzynka przekaźników nad sterownikiem sieci pokładowej Skrzynka bezpieczników Informacje o bezpiecznikach do pominiętego wyposażenia dodatkowego znajdują się na odpowiednich schematach elektrycznych....
Sprawdziłem impulastor oba na przemian pokazauje 0 i napięcie zasilania więc wygląda że ok. Podawałem mase na wyjście sygnału z impulsatora zeby zasymulowac jego działanie licznik ani drgnie. Sprawdziłem ciągłośc przewodu z 2 pina impulsatora "sygnał" poprzez kostkę t10 aż do licznika na pin 28-smy. Tester na ciągłość obowdu pika + 0.2 ohm-a czyli wygląda...
To zacznijmy raz jeszcze . Zainteresowała mnie Skoda Octavia 1.9 TDI 90KM znaleziona przy przydrożnym warsztacie w miejscowości Zamość. Oględziny auta zaczęły się od ogólnego sprawdzenia wizualnego pojazdu oraz prośby o odpalenie pojazdu. Początkowo nie chciała odpalać z racji starego zużytego akumulatora. Po wymianie akumulatora na drugi odpaliła...
Znalazłem taką instrukcję w internecie odnośnie ustawiania mapy: w lewej kolumnie masz czas inj, czyli czas przez jaki wtryskiwacz podaje gaz. Na górze masz obroty silnika rpm. Kropka wędruje po liczbach. Gdyby liczba wynosiła 112 (albo 120 - nie pamiętam) to czas wtrysku benzyny byłby taki sam, jak czas wtrysku gazu (mnożnik x1). Ponieważ gaz trzeba...
Witam. Jezeli auto chodzi sobie 5min za wolnych obrotach to tego paliwa przy wtryskach na pokrywie zamorów zbiera sie 100ml ~. Dokreciłem nakrętki przewodów wysokiego cisnienia do wtrysków, nic sie nie sączy, nie bąbluje, a paliwo dalej cieknie. Dodam ze te cybanty kątowe, które są na przewodach powrotu paliwa, wchodzace we wtryski słabo są trzymane...
Uniwersalny sygnalizator do samochodu. W najnowszych modelach samochodów często stosowana jest mnemotechniczna sygnalizacja stanu samochodu w postaci wyświetlacza z sylwetką pojazdu. Jest to bardzo wygodny sposób, pozwalający na szybką i łatwą kontrolę pojazdu. Na wyświetlaczu są widoczne wszystkie niedomknięte drzwi i klapy, ponadto może być sygnalizowany...
Witam szukam pomocy walczę z octavia FL 20 tdi CFHC 2012 objawy to rano w hali (+8 C) auto zapaliło od strzała na 1 sekundę i zgasło i tak za każdym razem żebym uruchomił auto musze przytrzymać kilka sekund na rozruszniku dodać gazu na jakieś 1800 i zaczyna zapalać przytym telepie silnikiem cały proces trwa 10 sekund i cisza jest super cały dzień skoda...
Witam wszystkich, jeżeli chodzi o login, transef danych z ecu do licznika i immo to akurat najmniejszy problem. Pozostała tylko kwestia szyny can (ecu, abs, airbag). Teoretycznie według schematu wyprowadzeń ecu, wychodzą z niego dwa piny, które powinny być szyną can, ale niestety po podłączeniu wszystkiego brama can nie komunikuje się z ecu. Sprawdziłem...
skoda octavia ciśnienie skoda octavia paliwo ciśnienie paliwo skoda
czujnik temperatury renault kangoo ciśnienie kompresorze amplituner klikanie
active webcam obudowa 18tbx100
Lokalizacja kabla masy silnika w VW T4 Przewód 5x2,5 mm² do silnika 3 kW – czy wystarczy? Obciążalność, długość, zabezpieczenia