Odp. Do Ociz . Przy odkręconym przewodzie od pompy bardzo małe ciśnienie .
Witam jak w temacie bmw f50 520d rok 2011 135kw. Rozszczelnił się przewód między zbiornikiem a Silnikiem i całe paliwo wypluł na jezdnię i auto zgasło oczywiście po uszczelnieniu i zalaniu zbiornika auto nie zapala. Wywala od razu błąd Na wartościach zmierzonych na listwie common rail ciśnienie tylko 2 bary! czyżby trafiło pompą wtryskowa czy jest jakieś...
Witam mam problemy z manem TGX 18.480 2008r common rail, otóż auto nawet po chwilowym postoju ciężko zapala. Wcześniej pojawiały się błędy edc 94 3778,3779,3780 oraz paliła cały czas kontrolka silnika i auto przechodziło w tryb awaryjny. Po wymianie filtra paliwa oraz czyszczeniu odstojnika i smoka problem zniknął lecz kontrolka nadal się czasami zapala...
Zostaje układ Common Rail, wtryski, pompa, listwa.
W czasie jazdy przy średnim obciążeniu wyskakuje błąd zbyt dużej róznicy ciśnienia rzeczywistego od zadanego. Ciśnienie wymagane ok 1400/1500 Bar, a rzeczywiste ok 900 Bar. Po tym ciśnienia schodzą do ok 800 Bar i nie ma czym jechać. Wygląda mi to na pompę lub zawór MPROP
Chciałem Was prosić o podpowiedź co mogę sprawdzić zanim będę musiał ją zawieść do warsztatu. Dosłownie przed chwilą identyczny lub podobny problem był rozpatrywany tutaj . Nie zrażać się, że to inny silnik i nie te samy objawy. Silnik jest z rodziny Common Rail , więc każdy z nich jest podobny w parametrach ciśnienia i innych, poza tym też gaśnie...
Odpowietrz jeszcze raz na niskim ciśnieniu (delphim). Pozakręcaj wszystko na wysokim ciśnieniu (przy wtryskach ,listwie pompie). Luzuj wysokie ciśnienie (przy wtryskach pojedynczo podczas kręcenia silnikiem. Przestajesz kręcić - zakręcasz) Cewki przy wtryskach wypięte.
Pompy common rail osiągają ciśnienia 1350 barów Współczesne pompy common rail drogi kolego pracują z ciśnieniami w okolicach 2 tys. barów. I to chyba nie jest jeszcze górna granica. Pompa która nie spręża już rzadkiego oleju napędowego, przy niskich obrotach, nadal będzie sobie znakomicie radziła ze sporo gęstrzym olejem hydraulicznym przy obrotach...
MTZ920.4 common rail., rok 2012. Błąd 523470 fmi 4 (zwarcie czujnika w listwie wtryskowej / zbyt wysokie ciśnienie w listwie wtryskowej). Jest to oznaka niskiego ciśnienia w listwie paliwowej z pompy wysokiego ciśnienia. CPU zlicza błędy przekroczenia limitu ciśnienia. Błąd ten nie wpływa na ograniczenie mocy ciągnika, ale po naprawie należy go wykasować...
Witam Na początku sprawdź wtryski pod kątem szczelności na przelewach i układ wysokiego ciśnienia czy gdzieś nie ma wycieków paliwa. Sprawdź zasilanie czujnika wysokiego ciśnienia powinno być 5V,następnie sygnał wyjściowy z czujnika przy biegu jałowym silnika około 2V najlepiej oscyloskopem sygnał ma być prosty nie poszarpany,ten czujnik jest zasilany...
Ten samochód jest jakiś toporny w diagnozie. Tyle co taki przerabiałem z tym właśnie samym błędem... Walczyłem z nim 2 tygodnie... Zamiast wywalić błąd za niskie ciśnienie na listwie, lub brak ciśnienia na listwie to wyrzucał właśnie P1517. też mam Lexia, (CDIF2 mini również pokazywał to samo). Czepiłem się Immo robiłem OFF i lipa nie zapalał... miałem...
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Witam czy może ktoś mi powiedzieć jakie ciśnienie powinno zostać wytworzone w szynie common rail aby czujnik ciśnienia dał sygnał na sterownik do sterowania wtryskami? Pompa CP4.2. Ponieważ już podmienialiśmy regulator na szynie, podmienione wtryski, pompa podmieniona na podobno sprawaną w innym warsztacie a na pomiarze diagnostycznym ciśnienie uzyskane...
Zresztą ile musi być na minusie aby parafina się wytrąca? Przez kilka dni -15? No .... dużo zależy od jakości paliwa, ale w zwykłym ON już przy -7 zaczyna wytracać się parafina, a bodajże przy -20 to już masło w układzie paliwowym :) Problem z parafiną jest taki że wytrąca się od niskiej temperatury i niskiego przepływu paliwa. Współczesne systemy...
Bez komputera ciężko będzie to naprawić. Bo w komputerze jest masa informacji jak i ECU podpowiada nieraz co mu się nie podoba (błędy). 1. Jak ciśnienie na listwie CR nie przekroczy 250 Bar komputer nie aktywuje wtryskiwaczy. Problem może być z tym dwojaki. Albo pompa przy niskich obrotach nie jest wstanie takiego ciśnienia wytworzyć bo jest zużyta...
ty masz pompe vp 30 tak? Kolego, Ford tdci to jest common-rail, pompa Delphi (prawdopodobnie, bo nie jest podany rocznik). Silnik nie utrzymuje niskiego ciśnienia, paliwo wraca do zbiornika, co może być przyczyna? Nic nie kumam - możesz to opisać w zrozumiały sposób?
Kolego co wymieniłeś pompę wysokiego ciśnienia to powiem Ci że ja przez Mastera prawie się wykończyłem nerwowo ale mam już pewne doświadczenie dlatego Ci podpowiem co nie co 1. podstawowa sprawa to wtryski a nie pompa jak gaśnie podczas jazdy lub ciężko odpala na ciepłym i zimnym. 2. czujnik ciś. na listwie commonrail niby mówią że często pada gówno...
Witam,borykam się z problemem jak w temacie,ciśnienie w rampie 0089 i 0093.Różnica pomiędzy ciśnieniem zadanym a rzeczywistym dochodziła na początku do ok 500 bar.(testy na delphi).Po wymianie pompy wysokiego ciśnienia,podmianie regulatora w i zaworu ciśnienie w szynie,różnica wynosi ok 200 barów.Czym objawia sie usterka,wcześniej po przegazowaniu powyżej...
Zabierz ze sobą pompę niskiego ciśnienia, pompę wysokiego ciśnienia, jeśli masz możliwość dorobić zaślepki na listwę common rail to wtedy jak bedziesz miał trafiony jakiś wtrysk powinno udać się jakoś zjechać... Pozdrawiam WIMM
Samochód był podłączany pod komputer przez dwóch niezależnych speców i obaj orzekli, że jest za niskie ciśnienie paliwa przy obrotach powyżej 2 tyś. i że trzeba wymienić przepływkę sory, ale ci "spece" zrobili cie w bambuko, przeplywomierz nie nic do cisnienia paliwa, po raz kolejny uklad CR (common rail) wiec wtryski, pompa HP, regulator cisnienia....
Czyli jak dobrze rozumiem, udalo Ci sie wywolac usterke ? Piszesz, ze wyje z obrotami (rozumiem, ze wzrosły) ale to cisnienie paliwa i tak jest za niskie w stosunku do tego co pisales na poczatku. Czy sterownik faktycznie widzi temp 0 lub cos w okolicach tak jak ostawiłeś ? Tak. Wywołałem usterkę. Ciśnienie paliwa zmalało bo fizyczne silnik był ciepły...
Jakie ciśnienie ma panować na tym obwodzie co w temacie , na biegu jałowym i czy ma wzrastać wprost proporcjonalnie do obrotów silnika? chodzi o silnik d20 common rail aktualne ciśnienie na biegu jałowym wynosi ok. 5,5 bar gdy dam pedał gazu do spodu wzrasta o jakieś 0,5 bar czujnik niskiego ciśnienia zakres działań ma od -2 do 18 bar to według mnie...
Jeżeli sprawdziłeś wszystko łącznie z układem niskiego ciśnienia paliwa to pozostaje wymiana pompy.
W pierwszej kolejności sprawdź na komputerze diagnostycznym ale takim z prawdziwego zdarzenia bo te skanery niewiele ci pomogą . Sprawdź ciśnienie pompy wysokiego ciśnienia po stronie zasilania wtryskiwaczy przy rozruchu ma być minimum 150 bar jeżeli się wacha lub jest niższe mogą być wtryskiwacze -( przepuszczają na przelew) może tez być uszkodzony...
Sprawa z czujnikiem wyglada w ten sposób że został wymieniony na nowy , natomiast regulator ciśnienia podmieniany był na nowy orginalny. W pompie Siemensa wystepuje jeszcze regulator wydatku zawór niskiego ciśnienia ale niestety nie jest dostępny. tak sie zastanawiam czy miałby on wpływ na taka pracę silnika.
Cr ogólnie to jest skrót od common rail. Masz problem z osiąganiem ciśnienia podczas rozruchu. Kiedy problem będzie narastał, samochód przestanie uruchamiać silnika. Wspomaganie dodatkowym środkiem(plak, samostart) w dolocie pomoże uruchomić motor, jednak nie polecam tej metody. Problem z narastającym ciśnieniem przyczynia diagnostę do sprawdzenia dokładnego...
Witam Mam problem jak w temacie. Ciężko pali zimny i ciepły bardzo często gaśnie. Czym miał ktoś do czynienia z tym silnikiem. Jak sprawdzić zawór common rail. Podobno ten silnik ma na szynie jeden mechaniczny i czujnik ciśnienia na niej. Na pompie elektromagnetyczny zawór regulacji ciśnienia paliwa. Jak można sprawdzić te elementy. Błąd dotyczy: "wykryto...
Witam. Mam problem z Fordem Mondeo 2.0 TDCI 2003r. common rail, bez pompy niskiego cisnienia. samochód zgasł w czasie jazdy i juz nie odpalił, sprawdziłem czujniki w silniku, są ok, ominołem filtr paliwa, podpiołem bańke z ropą i ręcznę pompką, po dłuższym kręceniu zapalił, ale chodził bardzo nie równo, nie wkręca sie w obroty, zgasł i nie zapala, sprawdziłem...
Witam. Przedmiotem spędzającym sen z powiek jest w.w egzemplarz wypuszczony ze stajni Fiata, mianowicie Ducato 120 multijet 2.3 jtd 88kw z 2011 roku. Problemem jest niskie ciśnienie paliwa na common rail (ok 26-28 bar) pompka z baku podaje pomiędzy 4 a 6 bar. Pompa wysokiego ciśnienia została wysłana do Stalowej Woli gdzie w serwisie bosch wymieniono...
Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL. W samochodzie po podpowiedzi mechanika zrobiłem; Pełną regenerację wtrysków ,oraz pompy wysokiego ciśnienia. Wymieniłem filtr paliwa. Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia na pompie. Wyczyszczony został bak paliwa. (-) Jak było na samym początku tak jest i teraz. To czemu...
Dziękuję za zainteresowanie tematem i podpowiedzi. Samochód dziś uruchomiłem ale opiszę wszystko zostawiając dla potomnych. Po pierwsze ostatnio źle zapisałem ciśnienie miałem 328kPa na wstępnym i 3800kPa. Dziś wszystko zrobiłem jak należy. Sprawdziłem na początek przelewy na wtryskiwaczach i wyszło że wszystkie są ok. No to przyszła kolej na pompę...
Wydaje mi się, że odpowiedziałeś sobie na problem swojego peugeota - "zapowietrza się". Jeśli masz również układ siemens, czyli podciśnienia (pompa wc zasysa paliwo, paliwo nie jest podawane z zbiornik, silniczkiem, tylko zasysane) to na 95% masz nieszczelny układ. Mimo, że mechanik wymieniał, to sprawdź raz jeszcze, i przyjrzyj się bardziej samej obudowie...
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
Cześć mam pytanie, zamierzam kupić stół probierczy uniwersalny do testowania pomp wtryskowych i wtryskiwaczy, zależy mi na tym by stół robił wtryski i pompy Common rail, na co zwrócić uwagę przy kupnie stołu? Tester będę kupował oddzielnie, ale chodzi mi głównie o stół, żeby potrafił wytworzyć duże ciśnienie, żeby miał bardzo dobrą wydajność. Poradźcie...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam. Samochód VW Passat B8 2.0 TDI CRLB (common rail) 2015r. z przebiegiem 100 000km zgasł podczas jazdy i nie udało się ponownie uruchomić silnika. Podłączyłem komputer diagnostyczny i jest błąd w sterowniku silnika: 000135 - Fuel Rail/System Pressure P0087 - 001 - Too Low Zrobiłem kilka testów/pomiarów i napiszę co wyszło: - pompa wstępna podaje...
Jest to pompa wysokiego ciśnienia Common Rail. Składa się z części i ma zawór, czujnik ciśnienia, złącze wysokiego ciśnienia, złącze niskiego ciśnienia i jeszcze parę zapewne elementów, które mogą cieknąć. Nie obrażaj się za komentarze o jakość zdjęcia, bo są dość istotne. Miałam na myśli, że jest szansa na usunięcie wycieku bez wyciągania pompy (króćce,...
Witajcie drogie koleżanki i koledzy, Chciałem was prosić o pomoc w analizie wykresu kilku parametrów pracy silnika 2.0 HDI 135KM w czasie jazdy. Wykres został zapisany dzisiaj przy pomocy programu ScanXL. Samochód ma silnik w systemie common rail, układ wtryskowy firmy Delphi, nie ma FAPu, samochód jest w rodzinie od nowości i został kupiony w salonie...
Dzień dobry, mam problem z MANem TGA, rocznik 2007, kręci długo rozrusznikiem (około 8sekund), za każdym razem tak samo, niezależnie czy zimny czy rozgrzany silnik. Nawet od razu po zgaszeniu, przy próbie, kręci tak samo długo. Po odpaleniu chodzi dobrze, kierowca nie uskarżał się na utratę mocy. Zewnętrzny mechanik zdiagnozował i stwierdził, że prawdopodobnie...
Witam Auto po zimie, nie da się odpalić, na wyświetlaczu komunikat ARRANGE SERVICE, żadnych komunikatów o IMMO. Zasilania na komp na pinie 1, jest masy na pinach 33.49,51,53 też są Widać rezystancje czujnika położenia wału między pinami 14, 41, jakieś 500Ω. Przewody do czujnika wałka rozrządu na pinach 12,18,40 sprawdzone. Przewody do czujnika...
Jeśli chodzi o wtryski to na powrocie szło powietrze tylko wtryski były sprawdzane i nie leją, a powietrze puściłem na powrót do baku czyli obszedłem filtr paliwa. Jeżeli silnik gaśnie nieoczekiwanie, to jest albo gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w zasobniku (7 - rys. poniżej) (system Common Rail ), albo gwałtowny wzrost . Komputer sterujący "wyczuwa"...
(-) Odkrecilem doplyw do wtrysku z listwy i okazuje sie ze pompa nie podaje ropy na listwe common rail. Sprawdzony regulator cisnienia. Wiazki do kotek oraz prady ok. Dodam ze pompa continentala numer PSA 9672605380. Zorientuj się dokładnie, jaki system wtryskowy rezyduje w Twoim silniku, to po pierwsze. Jest to bardzo ważne z uwagi na to, że podczas...
Witam! mam problem z freelanderem 2002r 2.0 td4(Common rail). a mianowicie pompa niskiego ciśnienia pompuje paliwo ale nie podaje na listwę przez pompę wysokiego Ciśnienia... próbowałem już wszystkiego... wiec pozostało mi tylko wyjąć pompę wysokiego ciśnienia... tylko nie wiem co i jak tam jest montowane prosił bym posiadaczy jakichkolwiek schematów...
ford focus 1.8 tdci 2001 rok, który po wymianie pompy, wtrysków przeczyszczeniu całego układu paliwowego łącznie z wyczyszczeniem zbiornika nie odpala już teraz zapala się kontrolka świec i samochód gaśnie. Odpala jedynie na plaku ale i to nie przynosi efektu bo tak kopci że pół wioski nie widać. Silnik 1,8 tdci ford mk1 posiada system dieslowski wtrysku...
Wtryski sa na pewno Siemensa (Conti) i z mojej wiedzy piezoelektryczne. No to masz poważnego "bolaka", ponieważ bez oscyloskopu, cęgów prądowych lub specjalnego przyrządu nie jesteś w stanie dokonać pomiarów elektrycznych na pracującym silniku, a tym samym potwierdzić pełną sprawność elektryczną wtryskiwaczy. Uwaga! Nie wolno wyłączać wtyczek elektrycznych...
wlałem pól tego preparatu STP na pół baku ropy Zamontowałem nowy filtr ropy 3 razy go rozpędziłem do 140 hm/h i za każdym razem zdechł . 20 km szybciej jechałem na ekspresowce S1 tylko a czy w zbiorniku paliwa może być przy-pchany smok ? czy jakieś sitko ? - bo tam pompy niema niskiego ciśnienia tak jak we francuzach .... Ja tylko umiem francuskie auta...
Cześć, Posiadam Skodę Fabię 2 1,6 TDI i chciałem przepłukać układ paliwowy za pomocą Tec2000, jednak mam problem z podłączeniem zestawu. Otóż, jeżeli dobrze rozumiem, muszę jeden wężyk podłączyć do zasilania, a drugi do powrotu. Powrót w układzie common rail jest bezpośrednio do zbiornika paliwa, więc musiałbym znaleźć ten wężyk i podpiąć powrót do...
Przyczyną może być zła jakość paliwa lub zużycie elementów hydrauliki paliwowej. Dokładnie nie robiłem jaszcze tych silników ale podejrzewam że trzeba postępować podobnie jak w innych silnikach common rail. Wykonać należy testy sprawdzające system paliwowy zarówno niskiego cienienia (sprawdzenie ciśnienia na wolnych i wysokich obrotach wraz z wydajnością...
Wtryskiwacze paliwa są zazwyczaj zasilane z + po przekaźniku sterowanym przez ECU. Wtryskiwacze są sterowane od strony masy. Przy common rail wtryskiwacze są zasilane ze specjalnego układu zasilającego w ECU, który generuje wysokie napięcie potrzebne do uzyskania szybkiego narastania prądu w cewkach, lub do otwarcia stosów piezo. Tutaj przy wtrysku...
(-) Na Op-Comie widzę teraz że ciśnienie się ładnie buduje przy kręceniu (z 2 do ponad 30 MPa gdzie oczekiwana wartosc to 30) - ale powoli spada. Którędy może uciekać - nie wiem. (Czujnika na railu nie udało mi się wykręcić) Po za tym on powinien zaskakiwać nawet gdyby cisnienie uciekało - zgadza się? Przy kręceniu widzę obroty na poziomie 150-200rpm...
(-) W styczniu przy mrozach zamarzł mi filtr paliwa i spalił się podgrzewacz paliwa. No to czemu mechanicy nie zajęli się najpierw filtrem paliwa, tylko zaczęli grzebać we wtryskiwaczach? Spalony podgrzewacz w tej sytuacji nie ma wpływu na spadek mocy. Być może problem nadal tkwi w filtrze i niskim ciśnieniu, który do tej pory nie rozkminili ? Olej...
Witam, mam problem z ciągnikiem New Holland T7060 z roku 2007. Gdy postoi trochę w pierwszym filtrze(tym z czujnikiem wody w paliwie) brakuje paliwa, najlepszym wyjściem jest zalanie filtra, podpompowanie i odpalenie. Występuje również błąd dotyczący niskiego ciśnienia paliwa, ale raczej pojawia się on ze względu na długie próby odpalenia bez paliwa...
Raczej wygląda mi to na problemy z wtryskiwaczem najlepiej sprawdzić czy przerwy w pracy występują ciągle na tym samym cylindrze czy ulega to zmianie co do pęcherzyków powietrza to silnik 1.5 dci posiada układ wtryskowy common rail i powinien posiadać pompkę paliwową w zbiorniku która dostarcza paliwo do pompy wysoko ciśnieniowej może to pompka zasilająca...
W silnikach common rail jesli po dodaniu gazu zapala się kontrolka DDE z symbolem spiralki to może być: 1. pompa w zbiorniku 2. pompa podprogowa 3. filtr paliwa 4. pompa wysokiego ciśnienia 5. zawór regulacji wysokiego ciśnienia (siedzi w pompie CR) 6. czujnik wysokiego ciśnienia na końcu listwy Jako ze części tanie nie są, a chińskie to tylko pieniądze...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Jeśli mogę coś powiedzieć odnośnie układu paliwowego:) to proponuje Ci Jarlist zeby zastosować rozpylacz (danffos) o jak najwiękrzym koncie rozpylania, jak sie pewnie juz zrientowałeś to są rózne typy strugi paliwa w tych rozpylaczach są pełne i drążone. Ja u siebi zastosowałem pełny stożek ale dość mały kont rozpylania. Chodzi o to zeby paliwo było...
a w jakim celu jest odcinana ta sekcja? Poniżej wklejam rysunek obrazujący zasadę działania zaworu regulacyjnego wysokiego ciśnienia (zrwc) (1) i sekcji wyłączania 3-go tłoczka (9) w pompie wysokiego ciśnienia BOSCH CP1 . http://obrazki.elektroda.pl/2643131600_1... Trzeba zaznaczyć, że pwc z sekcją wyłączania 3-go tłoczka jest mocno...
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
Diagnostyka Common Rail, silniki Diesla Grupy zmierzonych bloków wartości. Oto dane grup w silniku CBAB: Grupa 1: 1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min; 2) Ilość wtryskiwanego paliwa, 3-9 mg \ stroke; 3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 barów; 4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С Grupa 2: 1) Prędkość obrotowa silnika,...
ciśnienie common wysokie ciśnienie common czujnik niskiego ciśnienie
fujitsu siemens wymiana procesora toshiba gaśnie ekran kuchnia gorenje
krups napełnianie krups napełnianie
Samsung EcoBubble zawiesza się, nie pierze – typowe usterki, kody błędów, naprawa LED 4202 CV9202H-A39 – wsad, pobieranie i wgrywanie przy ciemnym ekranie