standardowo dla silnika 4 suwowego minimum 9, ale chodzić będzie i poniżej, tylko coraz mniej mocy i coraz więcej dymu :)
Witam. Dopadł mnie problem z autem po odpaleniu silnika słychac jak by cisnienie z tłoków w kolektorze ssacym. Ma ktos jakieś przypuszczenia???
prawdopodobnie pada ci zawór chłodzenia tłoków , jak masz jakąś diagnostyke to sprawdź jakie jest ciśnienie oleju chłodzenia tłoków , przy obciążeniu min 1 bar. Ewentualnie czujnik, aczkolwiek jesli tylko pod górke i przy przyspieszaniu to obstawiam zawór.
Wpisz w google "Torque Meter Tester" - cena zaczyna się od niecałych 300zł. Przykład: https://www.aliexpress.com/item/10050028... Możesz też sprawdzić hasło "impact wrench tester" lub "impact driver tester". Nie bardzo się sprawdzi do testu udarowych kluczy - bezpośrednio. Tam nie ma stałej siły a uderzenia...
Prawdopodobnie dokręcałeś bez użycia klucza dynamometrycznego? Poszło nie równo i ciśnienie na tłoku uszkodziło uszczelkę. Stąd to cykanie.
Sprawdzałem ciśnienie na tłoku, ma 11 atmosfer, czy nadal te uszczelniacze na wale mają wpływ, że nie zaciąga paliwa?
Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID8 Ciśnienie oleju chłodzenia tłoków FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika C023 Czujnik ciśnienia oleju silnikowego V126 Elektrozawór układu chłodzenia tłoków W drugim kodzie musi być jakiś błąd bo nie mogę odczytać.
Mógłbyś powiedzieć coś więcej na ten temat.? ;) Wytwarzasz tłokiem lekkie ciśnienie czy zostawiasz i patrzysz. Czemu nafta - jest płynniejsza od benzyny.?
Witam. Potrzebuję pomocy, silnik Lombardini 15LD440 jakie powinien mieć ciśnienie na tłoku, chodzi mi o kompresję ile barów
Są dwa rodzaje zaworów. Sterują różnicowe i bezpośrednie . Różnicowy utrzymuję ciśnienie z obu stron tłoka , bezpośredni najczęściej na tłok ze sprężyną. bo zwykły dławik, to jak go przykręcę to mam mniejsze ciśnienie i mniejszą siłę tu jest trochę inaczej , dławik nie zmniejsza ciśnienia lecz przepływ powietrza. Siła na tłoku pozostaję bez zmian ,...
Ciśnienie 5 Bar to za mało. Tak jak pisałem zrobić trzeba jeszcze pomiar z próbą olejową , jak po nalaniu oleju na tłok ciśnienie podskoczy to znaczy ze problem jest po stronie tłoka , pierścieni , gładzi na cylindrze. Jeżeli nie ulegnie zmianie , tudzież zmieni się minimalnie na wyższe , to problem jest z którymś z zaworów.
Trochę chaotycznie odbywa się ta naprawa. Jakoś nie potrafię wyczytać związku działań z efektami. Chyba nie jestem pewien, czy silnik daje się uruchomić (rzęzi na jednym tłoku). Ciśnienie sprężania nie jest porywające, tylko nie wiemy dlaczego. Konieczne testy szczelności. Czyli przynajmniej próba olejowa. Lecz jeśli pracuje na jednym tłoku to pozostaje...
Błędy dotyczą wypadania zapłonów wiec coś jest nie tak, jak sprawdzałeś cewki? Zamieniałeś je miejscami? Sprawdzałeś ciśnienie na tym tłoku?
Witam. W silnikach diesla większy jest stopień sprężania czyli stosunek objętości skokowej (zakreślanej przez tłok od dpz do gpz) do objętości komory spalania - nad tłokiem będącym w gpz. Stąd ciśnienie sprężania jest kikakrotnie większe, niż w silniku benzynowem. Pozdrawiam.
Nie ma absolutnie żadnego sensu taka przeróbka, większy przepływ = większa średnica tłoka, obroty silnika są stałe. W 10/25 jest 20mm, a w 13/18 22mm, Myjka którą posiadasz to naprawdę dobry i mocny sprzęt, głowica w 13/18 jest taka sama, ale posiada większe otwory na większe uszczelnienia, podkładki mosiężne, tłoki- prowadnica tłoków. Jeśli ciśnienie...
Dzień dobry, Panowie mam problem z takim lewarkiem, ile powinno być kulek metalowych w nim i gdzie? Jedna od śruby spuszczania, druga kulka jest na zaworze ze sprężynka, czyli na górze tłoka co pompujemy ciśnienie a trzecia pod tym tłokiem? Znalazłem na forum że są trzy kulki, czy potwierdzacie Panowie to? Z góry dziękuję, uszczelniłem lewar ale w trakcie...
Aczkolwiek glowne pytanie sprowadza sie do cylindra wyzszego. Mianowcie jaki ciezar nalezalo by umiescic w cylindrze wyzszym by wypchnac wode z cylindra nizszego i umiescic ja w naczyniu zbiorczym na wysokosci 70 cm oraz 100cm powyzej powierzchni. No jak dla mnie to trzeba umieścić taki ciężar, który spowoduje, że siła nacisku tłoka "dociążonego" tym...
Dzień Dobry.:) Mam problem z ciśnieniem sprężania. Mianowicie na pierwszym, drugim i trzecim tłoku ciśnienie pokazuje 0,9Mpa, a na czwartym 0,4Mpa. Jaka może być przyczyna braku prawidłowego ciśnienia na czwartym tłoku? Proszę o niezwłoczną odpowiedź. Z góry dziękuję. :)
Napisz jakie masz ciśnienie na tłoku od kosza wałka.
Witam wszystkich, potrzebuję zakupić miernik aby zmierzyć ciśnienie na tłokach w dieslu, macie jakiś sprawdzony? Ważny jest podobno zaworek schredera bo inaczej wyniki są przekłamane, może ktoś to potwierdzić?
Silnik AAF 9-12bar, limit 7bar Silnik ACU, AET, APL, AVT 10-13bar, limit 7,5bar Temp. silnika powyzej 30C
No i teoretycznie o to chodzi. Zwiększamy temperaturę przez co i ciśnienie więc tłok ma się cofać wykonując pracę. Ale ja i tak zamienilbym tłok i prądnice miejscami. A najlepiej bym wyeliminował ten mechanizm ślizgowy. I tak wszytsko kieruje się do rozwiązania freepiston.
sprawdzałem na tłoku ciśnienie i ma 3,5 bara jakie moga być tego przyczny czy to może być gwint świecy ?
O ja pierdziu. Stary, a nie wpadłeś na to, że powietrze się łatwo spręża? Jeżeli pod tłokiem siłownika bliższego zaworowi, będzie ciśnienie dwa razy większe (bo na to powietrze naciskają w rzeczywistości obydwa siłowniki) od ciśnienia pod następnym tłokiem, to opadnie on niżej, bo musi. Praw fizyki nie oszukasz. Synchronicznego działania dwóch siłowników,...
Ciśnienie na tłoku ma 9 Bar. Szału nie ma. Poza tym, to tylko 125, czegoś się spodziewał?
Jeśli informacja prawdziwa to dziurawy tłok. Ale przecież ciśnienie w cylindrze da się sprawdzić.
Przecież 1.5L oleju to nie mało a ogromna ilość a jak do tego pomyśleć jeszcze że na reszta nie bierze tylko ten jeden. Te Twoje nic to ponad 20L od wymiany do wymiany czyli prawie 5x to co jest w silniku. Jak po próbie olejowej wyjdzie że ciśnienie na tym tłoku się nie zmienia tzn. że ten cylinder pływa w oleju. Do sprawdzenia prowadnice w głowicy...
MF ma przedmuchy do silnika. Remont silnika był zrobiony około 3 lat temu. Uszkodzona głowica, pierścienie, pęknięty tłok. Na początek sprawdź ciśnienie sprężania, następnie ściągnij głowice i sprawdź tłoki. Jeżeli będzie jeden pęknięty to warto sprawdzić wtryski czy nie leją.
Wsprężarce dwutlokowej od ikarusa przy nowym cylindrze ,pierścieniach i tłokach niesamowicie pluje olejem .Zwlaszcza z odmy ale też na wydechu taką mgłą olejową. Zmieniłem cylinder na inny (też nowy ) i to samo .Czy poziom oleju byłby za wysoki? Wlałem tak ok 0,8-1,2l .Jak wlałem 0,4l to z odmy nie pluło w innym kompresorze też ikarusie ale na wydechu...
Niestety chyba tłok, ciśnienie na 2 garze mniejsze o połowę i olej na tłoku...
Witam, czy udało się komuś z forum usunąć problem niskiego ciśnienia oleju (po rozgrzaniu) w AUDI 2.0 TDI po wymianie dysz spryskujących denek tłoków (z zaworkami) ?
Ciśnienie trzeba sprawdzić, bo może tłok "przytarty". Poprzez otwór po gaźniku lub tłumiku sprawdź stan tłoka i cylindra. Czy uszczelniacze wału są ok., bo mogą być powodem, iż komora silnika jest nieszczelna i nie "zaciąga" paliwa.
Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
Niezależnie jakie jest ciśnienie 1 at czy 4 Startuje normalnie, tylko jak postoi trochę 20 - 30 min to nie może ruszyć. Kiedy silnik buczy popuszczam śrubę i startuje zakręcam i jest ok. pomaga nawet popuszczenie śruby i dokręcenie przed włączeniem. Wynika z tego że to ciśnienie trzyma tłok, gdy go nie ma w rurce jest ok. Czyli zawór zwrotny jest nieszczelny....
Witaj. Każda lodówka typu on off po wyłączeniu z zasilania i włączeniu przed upływem 3 minut nie ruszy. Wybije wtedy zabezpieczenie tzw KLIXON Powodem jest ciśnienie w układzie które utrudnia ruch tłoków. Po kilku minutach ciśnienia się wyrównują i sprężarka po restarcie zabezpieczenia nadpradowego znów rusza. Co do dźwięków to niewiele można poradzić...
Witam. Moj problem wyglada nastepujaco : Zakupiony Transit 1989rok 2.0 LPG 57KW po przejechaniu trasy do domu Przestał tak jakby palic na jeden Tłok. Sprawdziłem swiece,reaguje na zdjecie kazdego przewodu ,ale slabo reaguje. Sprawdzilem ciśnienie na tłokach Na kazdym tłoku ma okolo 4,5 BAR. Jesli musze rozebrac silnik to orientuje sie ktos czy pasują...
Problem jest z tzw. odprężnikiem. Jego zadaniem jest po zadziałaniu presostatu, spuszczenie ciśnienia pomiędzy wyjściem kompresora a zaworem zwrotnym butli. Przy spadku ciśnienia w butli, presostat załącza ponownie zasilanie, ale skoro odprężnik nie zadziałał, to ciśnienie napiera na tłok kompresora skutecznie blokując rozruch silnika. Bardzo częsta...
Witam jest to sprężarka a gdy chodzi to zwiększa się ciśnienie na tłoku i żeby powtórnie ruszyła musi spaść ciśnienie ,nie piszesz do czego to używasz przekażniki takie występują bez problemu w sklepach z częściami do lodówek
Sprawdź jakie ciśnienie podaje na zawór, ewentualnie zmień zawór. A uszczelnienia zmieniałeś na tłoku przy zmianie tarcz? Kosz oglądałeś? Nie był pęknięty?
witam wszystkich zainteresowanych mam problem z autem a mianowicie nie odpale na mrozie.Fore escort 1.8 td 96r.co zrobiłem;ustawiłem zawory, wymieniłem świece żarowe,wymieniłem filtry,przemierzyłem ciśnienie tłoków i ciśnienie wtryskiwaczy wszystko jest ok założyłem zaworek zwrotny i auto nadal nie pali na mrozie .Teraz mam pytanie czy sprawdzenie ciśnienia...
Świeca fabryczna to CPR8E (P to wysunięte elektrody), trochę niskie ciśnienie na tłoku powinno być większe od 7 u ciebie 6,5 .Jeżeli cylinder po szlifie z nowym tłokiem to powinno być przynajmniej 9 przed docieraniem .Jaka szczelina na pierścieniach, może za duża ?
Ja pisze o zaworze regulującym natrysk na denka tłoków, pompa oleju nowa pierburg, po rozgrzaniu do 70 stopni falowanie ustępuje. Zaworu regulującego ciśnienie, tego na dole kolo pompy brak - jest zaślepka. Jak SD wyłączę zawór ciśnienia na tłoki to przestaje falować. Ciśnienie na rozgrzanym silniku, na wolnych obrotach ok 1 bar.
Witam Chciał bym się dowiedzieć jaka powinna być wartość sprężania dla silnika w JD (chodzi mi o ciśnienie na tłoku) dla 6 - cyl. silniku turbo. Czy normalnie jak w każdym czy są jakieś inne wartości. Silnik ma przedmuchy z odmy i chciałem zrobić "probe olejową" Pozdrawiam
Pewnie ścieło uszczelnienie na tłoku. Ciśnienie jest na pompie?
Ciśnienie może być powodem dziurki w tłoku ...
Hey, Myjka ciśnieniowa Karcher hd 10/25. Myjka po 3 latach tyrania ( z 250 bar roboczego poszło na 200) - stwierdziłem że jest zima - zrobi się jej remoncik - wymiana uszczelniaczy itp. Rozebrałem dziada , za pierwszym razem stwierdziłem że tłoki nie wymagają zmiany ponieważ patrzyłem na bok tłoka a nie na jego czoło. Wymieniłem wszystkie uszczelniacze...
Tylko twarde lutowanie palnikiem jest dostatecznie mocne. Istnieje coś takiego jak przeciwwaga i koło zamachowe, które pokonują opór przy nawrocie tłoka oczywiście jak będzie bardzo szczelny układ cylinder tłok i wysokie ciśnienie to mogą być problemy ze zmianą kierunku suwu tłoka. W bardziej precyzyjnych konstrukcjach wymagany jest na przykład suwak...
Ciśnienie na listwie 3,8 bar Ciśnienie na tłokach 14-16 bar
Tak, klin jest w tym samym miejscu, Generalnie wałek miał to samo oznaczenie co oryginalny. Czyli szukać przyczyny w gaźniku? Nieszczelność karteru odpada? Bo się zastanawiałem też czy może gdzieś tego silikonu za mało było i coś nieszczelne jest. A nie mam jak sprawdzić czy trzyma ciśnienie pod tłokiem żeby wykluczyć i mieć pewność, że szczelne.
W najlepszym przypadku bedzie jakis problem z odmą a w najgorszym trzeba by sprawdzić ciśnienie na cylindrach. Możę pękł pierścień coś sie stało z tłokiem albo tuleją i dmucha olejem w odme.
Pomiar ciśnienia na tłokach był ? jak poprzednie wtryski lały ,to tam już tłoki wypalone albo pierścionki lichawe ,zacznij od pomiaru ciśnienia
Ciśnienie oleju chłodzenia tłoków. Było szukajkę polecam:[url=https://www.elektroda.pl/rt...
Ciśnienie masz wzorcowe . Sprawdziłbym też dawki wtryskiwaczy.
Na opadanie podnośnika nie wpływa ani pompa olejowa, ani ilość oleju. Może to być: rozdzielacz, pierścienie na tłoku, cylinder, oring pod cylindrem. Tak, jak napisałem poprzednio, żeby wykluczyć winę rozdzielacza musiałbyś wiedzieć, czy opada także narzędzie podłączone PRZEWODEM hydraulicznym . Jeżeli nie możesz tego stwierdzić to pozostaje tylko zdjęcie...
dla 4.236 tłok/blok 0,39-0,59mm
11 barów to trup i sporo energii spalin leci w skrzynię korbową co już poznałeś po wydmuchach korkiem . Opcjonalnie dziura w tłoku .
a ciśnienie na tłokach jest?świece mokre ,iskra jest.
Może jest zawieszony zaworek zwrotny i w komorze tłokowej jest cały czas ciśnienie. Przy wyłącznikach ciśnieniowych są zaworki, które po zadziałaniu wyłącznika likwidują ciśnienie pomiędzy tłokiem a zaworem zwrotnym, ułatwia to rozruch.
Pozostał tylko rozdzielacz do wymiany , lub masz gdzieś coś pęknięte , przez co jest małe ciśnienie oleju na tłoku sprzęgła .
YV02/YV04 to zawór trój-położeniowy, w pozycji beznapięciowej w położeniu środkowym (wszystkie drogi odcięte); Z racji tego, że są to zawory pośredniego działania - przy wysterowaniu YV02 są łączone tory P-B (ciśnienie z pompy pod tłok) oraz A-T (ciśnienie z nad tłoka do zbiornika); Nie do końca gdyż ciśnienie z nad tłoka jest w tym położeniu zatrzymywane...
Stopień kompresji to stosunek objętości komory spalania do sumy objętości komory spalania i objętości cylindra ponad tłokiem w jego dolnym położeniu. Ciśnienie sprężanie to ciśnienie jakie wytwarza tłok w komorze spalania w końcowej fazie suwu sprężania. Tu jest to dość dokładnie wyjaśnione. http://zssplus.pl/publikacje/publikacje3... Nie ma uniwersalnego...
Ciśnienie nad tłokiem wyciska spod krzywej lub słabo dokręconej głowicy uszczelkę. Droczysz się he he. Tradycyjne uszczelki pod głowicę są w zupełności wystarczające. Zakłada się je na sucho, bez smarowania jakimiś wynalazkami. Po kilku kilkunastu godzinach pracy dociągamy jeszcze raz. Dociągniesz jeszcze około połowę a czasem i więcej obrotu nakrętki....
Witaj, element ze zdjęcia to zwór regulujący przepływem oleju w stronę dysz spryskujących denka tłoków. Pytanie czy w twoim MB masz zamontowane to A6511800315?
Witam Państwa.. Mam do was pytanie.. chce nabyć Hondę NSR 125 JC20 i zanim ją wezmę, chciałbym jej zmierzyć ciśnienie na tłoku, tylko nigdzie nie jest podane ile dokładnie ono powinno mieć.. Ktoś mógłby mi pomóc? I powiedzcie co jeszcze sprawdzić mam na początek zanim ją kupię?
Cześć.Jeśli Cię dobrze rozumiem to chcesz zlikwidować ciśnienie nad tłokiem sprężarki żeby miała lżej startować.Pd łączyć zawór odwrotnie można.Ale w fabrycznych sprężarkach jest zawór podpięty nad tłoki żeby sprężarka miała lżejszy rozruch.Czy to nie leprze rozwiązanie.
Olej się rozgrzewa i jest rzadszy. Wszystkie przecieki w układzie stają się większe i pompa nie wyrabia. Możliwe, że uszczelniacze na tłoku są do wymiany, cylinder do regeneracji. Sprawdź manometrem ciśnienie na ciepłym i zimnym oleju na złączu kipra. Możliwe, że pompa hydrauliki do wymiany.
Tłoki mogły tak przywalić w zawory, że zmiażdżyło rowki i zakleszczyło w nich pierścienie, bez wyjęcia tłoków to tylko gdybanie
Nie możliwe.Tuleja najpierw spuchła a potem pękła.Sam piszesz że nie ma progów więc wszystko było okey o prócz obiegu . :| Dodano po 4 A kolega wyżej dobrze pisze , może było coś dolewane na gorącym.Kiedyś w taki sposób na zakładzie załatwili ostrówka.Też pękła tuleja. :|
Sprawdź pierścienie blokujące (tzw. segera) od góry i od spodu. Ciśnienie powinno przesuwać tłok w dół razem z siłownikiem, objaw z filmu wskazuje jakby pierścień górny nie trzymał, przesuwa się wtedy tylko tłok siłownika (ten plastikowy) a siłownik stoi w miejscu.
Sprawa jest prosta. Zaraz po kolejnym włączeniu lodówki, w przestrzeni nad tłokiem panuje stosunkowo duże ciśnienie utrudniające rozruch. Należy poczekać w zależności od lodówki od kilkudziesięciu sekund do kilku minut, aby nad tłokiem obniżyło się ciśnienie. W przypadku kiedy nad tłokiem jest nadal duże ciśnienie, silnik sprężarki potrafi pobrać prąd...
Jak dasz ciśnienie po obu stronach tłoka to tłok przestaje mieć znaczenie to tak jak byś uszczelki z tłoka zdjął lub całkiem tłok zdemontował -pozostaje tylko tłoczysko. Tak zasilany siłownik trzeba traktować jak nurnikowy jednostronnego działania. Czyli przyjmując orientacyjnie powierzchnię tłoka 100cm2 i powierzchnię nad tłokiem 100cm2 - (minus)...
po założeniu manszety bedzie ją ścinac właśnie w otworze upustowym i po kilku cyklach bedzie przeciekać. Trzeba było by zaślepić otwór i wypolerować. Takie rozwiązanie da super efek ale ma jedną wadę. brak zabezpieczenia maksymalnego górnego położenia. Jak podniesiesz do góry ramiona i nie rozłączysz rozdzielacza to pompa bedzie utrzymywać maksymalne...
No ciśnienie jest jak chcem opuścić tłok to zasysa go spowrotem do góry ale jak tłok daje do góry to syczy powietrze pod tłokiem ale oleju z cylindra dołem nie wypluwa. A no i piszesz że twój tłok trzymał ciśnienie i nie opadał tylko ja mam taki problem że jak wykręce świece to nadal nie opada bo ten oring trzyma go do ścian a jak dam luźniejszy to...
Najprościej - mierząc ciśnienie w przypadku pras ciśnieniowych. Ciśnienie napierające na tłok, jest wprost przekładane na siłę, po uwzględnieniu wielkości komory i konstrukcji prasy. Jest to do obliczenia i określenia. F = p * S. Gdzie: p - ciśnienie napierające S - powierzchnia komory tłoka (przeważnie jest równoznaczne z powierzchnią samego tłoka....
ale coś wydekujemy z tego spr. sobie ciśnienie na tłoku czyli kompresje bo gdy zimny był to ci odpalał a jak ciepły musiałeś pchać 1 objaw że już masz mała kompresje Kolego od kiedy to słaba kompresja jest powodem słabego odpalania na ciepłym silniku?
Dziękuję. A jak zwiększyć ciśnienie przy tym samym tłoku? Czy wieksze obroty na pompie (mniejsza niż obecnie średnica koła pasowego) dadzą większe ciśnienie?
podane przeze mnie wymiar i ciśnienie podałem przykładowo, płyta uciskowa ma kształt koła ma średnicę 50 cm, stosuję tu hydraulikę. chodzi mi głowie o obliczenia czy z dobrego wzoru korzystam i czy dobrze tam podstawiam te wielkości. Jeżeli podany przeze mnie wzór jest prawidłowy to ja to widzę tak: siłownik tłok 15cm, ciśnienie 20MPa, i mamy wyporność...
Olej za bardzo nie ma nic wspólnego. Najprawdopodobniej wycieka z pod osi dźwigni gazu. Tam powinien byc jakiś uszczelniacz nie wiem dokładnie jaki. Jak nie łapie na 1 tłok to po pierwsze sprawdź ciśnienie wtrysku. Podczas odpalania wydobywa sie biały dym? Pewnie pompie kłania się regeneracja. :D
zaar napisał: To w takim razie jak działa to cudo Link? Wygląda mi na to samo. To nie jest to samo. Źle narysowałeś układ w pierwszym poście. W multiplikatorze tłoki duży i mały są połączone mechanicznie a nie hydraulicznie, wtedy małe ciśnienie na dużym tłoku powoduje, że mały tłok wypycha ciecz pod dużym ciśnieniem.
Albo podczas wymiany cylindra i tłoka odwrotnie założono tłok lub pękły pierścienie. Jeśli paliwo dochodzi (świeca mokra) i jest iskra, to pozostaje zmierzyć ciśnienie w cylindrze, które może być zbyt niskie. Czy tłok z cylindrem zakupiłeś jako komplet, czy oddzielnie.
A co to jest ciśnienie na tłok ok?
A ja w Leonie 1,4 miałem dziurę w tłoku. Zmierz ciśnienie sprężania.
Witam W posiadanym ekspresie zablokowało tłok,spuściłem ciśnienie z siłownika,tłok się wysunął. Były wycieki- kiepskie uszczelki,wymieniłem wszystkie ,ale niestety nie działa .Ustawiam datę,godzinę OK i się wyłącza.
Wydaje mi się że te zawory są do kitu? Te blaszki są sztywne. Pod jednym z zaworem coś się telepocze natomiast pod ta druga blaszka jest zapieczona. Zawór z prawego zdjęcia jest zniszczony - coś wpadło i go sklepało. Czy jest możliwość aby to dokupić Jakbyś tak łaskawie napisał dokładnie co to za sprężarka...
Miałem specjalny krążek do wciskania i wyciskania tuleji a jak mogło pierścienie zakleszczyc jest to nie możliwe od kupienia tego silnika takie było ciśnienie słabo odpalał i był 2 razy zatarty ktoś go naprawiał i od tamtej pory są takie problemy Sprawdź koniecznie ciśnienie smarowania oraz stan natrysku na denka tłoków.
Witam. Jeżeli wydmuchuje spod korka oznacza to zużycie pierścieni oraz tłoków. Może nawet znacznemu zużyciu uległy cylindry. Podejrzewam, że ciśnienie spreżania jest za małe i dlatego ciężko odpala. Tak jak napisał (at)1 Marcin, pomiar ciśnienia sprężania wyjaśni sprawę.
:arrow: Jarkon2 #512: Czy siły ciśnienia w gazie nie działają we wszystkich kierunkach jednakowo? Działają. I żeby się równoważyły, we wszystkie strony musi być taka sama powierzchnia - bo ciśnienie to siła na jednostkę powierzchni. Jak masz zbiornik bez tłoków i dziur, to robiąc rzut w dowolnym kierunku masz taką samą powierzchnię, na której wnętrze...
Lepszy olej nic nie da.Nie chodzi o ciśnienie na tłokach ,bo to inna bajka,ale ciśnienie w układzie smarowania.Wykręcasz czujnik ciśnienia oleju i wkręcasz manometr.Patrzysz czy po nagrzaniu silnika ciśnienie mocno spada. Jeśli nie to czujnik a jeśli spada to silnik do remontu.
Trzeba więc rozebrać ponownie i dobrze oblukać. Proponuję jeszcze sprawdzić czy oba tłoczki chodzą swobodnie. W przypadku zatrzymania jednego ,bęben jest rozpierany w jednym kierunku co powoduje odchyłkę od osi i ocieranie. Wbrew pozorom nie jest to bardzo sztywny element i tłok bez trudu go zepchnie z toru.Tam ciśnienie osiąga spokojnie wysoko ponad...
Jeśli to było kilka ms to nie powinno być problemu.. jeśli w czasie przełaczania agregat stanie to nie ruszy dopóki na nie spadnie ciśnienie na tłoczeniu.( silnik--tłok nie może "przebić" ciśnienia ) Niektóre lodówki ruszają bez problemu np mińsk.. ale to juz zabytek..
Po zalaniu tłoków olejem ciśnienie zawsze wzrośnie - czasem mniej, czasem więcej, to normalne zjawisko.
Jak chcesz zmierzyć napięcie na wtyczkach wtryskiwaczy to oscyloskop do tego. Czym będziesz miał mniejszy czas wtrysku tym mniejsze napięcie tam będzie. Tam Ci sie robi PWM czyli amplituda jest 12V a współczynnik wypełnienia poniżej 100% wiec 12V tam nie będzie. Mierniki będą to różnie pokazywały. Jaki masz czas wtrysku przy kręceniu rozrusznikiem?...
Pierścienie były razem z tłokiem.
Jedno co do mnie przemawia to to ,że na dole jest ciśnienie wody większe o "ro*g*h". Obróćmy na chwilę ten cylinder na dole o 180° i w ten sposób tłok mamy na górze cylindra. W cylindrze nie ma powietrza , jest on na głębokości 10m tłokiem do góry. By podnieść tłok musimy wtłoczyć powietrze do cylindra pod takim ciśnieniem by pokonać panujące tam ciśnienie...
Witam, problem dotyczy ekspresu Krups EA8000, otóż od jakiegoś czasu mam wrażenie, że kawa nie jest tak intensywna jak kiedyś. To znaczy jakby była bardziej wodnista niż kiedyś. Łączę to z jakimś słabym prasowaniem/wyciskaniem kawy (tak mi się wydaje). Czy problemu doszukiwać się w pompie wytwarzającej ciśnienie w tłoku który prasuje kawę czy wcześniej...
Ok. Wał bez śladów zużycia, panewki główne i korbowe jak nowe. Podejrzewam dysze natryskowe tłoków, ponieważ nie trzymają. Miał ktoś kiedyś taki przypadek? Update. Po zmianie dysz natryskowych tłoków ciśnienie ok. 1,3bar na wolnych przy temp. oleju 90-95st.
albo masz błąd w instalacji,albo w momencie startu na tłoku jest ciśnienie powietrza i nie może ruszyć,powinien być jakiś zawór zwrotny
Ok, to muszę się zabrać za od kamienianie. Martwi mnie też ten tłok, kiedy docisnie kawę to powinien chyba stać w miejscu aż do wylania naparu a on po kilku sekundach unosi się lekko do góry. Co jest odpowiedzialne za trzymanie tłoka na dole Według mnie to normalne, jak miałem sprawnego krupsa, to tłok podnosił się delikatnie kiedy była parzona kawa...
Ponieważ nie udało Ci się uruchomić silnika, nawet z podlaniem paliwa wprost na tłok, więc sprawdź ciśnienie w cylindrze. Jeśli będzie ono poniżej minimum tj. do ok.4 bar, to niestety coś namieszałeś, albo dałeś części tzw. "używki". Może podczas montażu popękały pierścienie. W jakim stanie jest uszczelka pod głowicą, czy prawidłowo zamontowałeś głowicę...
Że wyrzuca olej to tutaj normalne, sprężarka z samochodu. Głowica chłodzona płynem, nie zauważyłem zaworu zwrotnego to ciśnienie jest stale na zaworach (tłoku) które nie są pierwszej młodości. Rodzaj oleju- od diesla bo od tego pochodzi sprężarka.
dziura tłoku przedmuchy tłoku pierścienie tłoku
moduł zasilający bosch magneśnic wirnik akumulator izolować
domofon laskomex domofon laskomex
Skoda Octavia I: Podłączenie zasilania USB po stacyjce Czy zmywarka Bosch SPS66TI01E ma zeolit?