Kompresji nie mierzy się placem tylko manometrem. Wy żej kolega Ci podpowiada prawidłowo.Wygląda na przedmuch między tłokiem a cylindrem.
Nie koniecznie GMP. Ja nalewam gęstego oleju na tłok, żeby wyeliminować przedmuch na pierścieniach. Twój silnik jest pochylony, więc tłok bym opuścił. Sprężone powietrze, manometr, ucho przytknąć tu i tam i diagnoza na 99%.
Tyle twoje, co się napracujesz przy tym silniku. Coś się tak uwziął na te prowadnice? One maja minimalne znaczenie, jeśli silnik pluje olejem, to przez przedmuchy tłoka. Co to wału korbowego, to zużył się nie przez to że poluzowała się śruba korbowodu, tylko było na odwrót - wibracje związane ze zwiększonym luzem pasowania czopa wału z korbowodem, spowodowane...
He he jest za mocny :D Nawet w fabryce nie pomyśleli że on może takie ssanie mieć :D Na serio.Masz albo źle założone pierścienie i wyrobiły ci się tuleje albo masz przedmuchy na tłoku
A kiedy był robiony remont? Jeśli dopiero co to może dymić, brać olej, lekko kopcić i dmuchać przez odmę. Okres docierania jest rozłożony na 100mth. Jeśli ma już taki przebieg to sprawdz ciśnienie sprężania bo to oznaka przedmuchu pomiędzy tłokiem a cylindrem. Poza tym 30-ka lubi się spocić koło korka jak dostaje mocno w tyłek.
Ok od tego trzeba było zacząć naprawę. Pewno pluła bo z gaźnika w nocy się lało. Silnik może być sprawny. Jak silnik by rzygał olejem to by nie odpalał. A on pali -jest opcja że ma przedmuchy na tłoku ale wtedy byś nie odpalił bo mocy by nie miał. Zły powód podałeś do wykrętu przed naprawą, twoja sprawa -to twoja decyzja.
A ja bym sprawdził simeringi na wale jeśli to 2t. Bardzo często po zatarciu gdzie są przedmuchy na tłoku wywala simeringi i wtedy może nie palić i nie ciągnąc paliwa z gaźnika jeśli simeringi sa ok. wtedy jeszcze do sprawdzenia membrana miedzy cylindrem i gaźnikiem
Odłączaj dozownik dalej, producent i dystrybutor części się ucieszą. Jak pluje w tył, to listki do dupy albo taki przedmuch na tłoku, że nawet dobre liski nie utrzymają...
Trochę jest normalne. Jak dużo to przedmuchy na tłokach i/lub zasyfiony separator w pokrywie.
Jakby przedmuch był między cylindrami, to na obu by ciśnienie było równe zeru. Na moje to jak dmuchałeś w trzeci cylinder to akurat krzywki wałka były ustawione tak, że przez kolektor i uchylone( podparte brakiem luzu) zawory powietrze pojawiło się w drugim cylindrze. Jeśli na trzecim cylindrze jest zero barów, to albo wypaliło zawór, albo coś się stało...
Na tłoku widac przedmuchy z góry do komory korbowej, wiec to napewno wina pierscieni i tłoka.
Silnik po takim przebiegu jest doskonale dotarty, spasowany, elementy się "ułożyły" i współpracują idealnie. Jeśli nie stwierdzasz uszkodzeń mechanicznych wymień tylko simmeringi. Jeśli masz znaczne luzy - wymień łożyska na wale korbowym. Jeśli na tłoku nie ma przedmuchów oszczędź go... Rozbierałem wiele silników po "domowym" remoncie. Jeśli nie zrobisz...
*/ c-330 wsysa olej z filtra powietrza po 10-15 godzinach pracy miska na olej jest sucha silnik ma spękane pierścienie a co za tym idzie ma przedmuchy czy to może być przyczyną? Może mi ktoś wytłumaczyć , jak przedmuchy tłok -cylinder, wpływają na pobieranie oleju z mokrego filtra powietrza. Nie z miski olejowej silnika. Pozdrawiam serdecznie.
Obejrzeć to można serial w tv. Silnik się weryfikuje pomiarami. Ale tu po tłoku widać że miał przedmuchy. Więc remont.
Pierścień nie pozostaje w miejscu w sprawnym silniku.Rozstawia się je przy montazu żeby ułatwić pierwszy rozruch,ale one w czasie eksploatacji obracaja sie przez cały czas. Mają to robić dla równomiernego zużycia i pierścienia i cylindra. Powierzchnia na zewnątrz jest bez znaczenia w tym miejscu.W środku jednak musi być idealna,bo albo zatrzymasz pierścień,albo...
Żadna wymiana czujników na inne nic nie da. To że się bąbli oznacza że się gotuję a nie że są przedmuchy. Jakby były przedmuchy to by był problem z odpaleniem po postoju bo by płyn stał na tłoku. W 120 miałem to samo. Syf w silniku między tulejami a blokiem. Do wyjęcia tuleje i płukanie bloku z syfu w środku. Trzeba podjąć decyzję czy się opłaca to...
W tym silniku jest kanał olejowy do głowicy w miejscu którym zaznaczyłeś na zdjęciu. Uszczelka może się uszkodzić w ten sposób że będzie tylko leciał olej a przedmuchów z tłoków nie będzie. Opamp - przepłacasz za te głowice albo strasznie mało ich robisz. 16V, wymiana wszystkich zaworów wydechowych i prowadnic od nich, planowanie, frezowanie gniazd...
Nie masz żadnych przedmuchów, może głowica nie siadła, posprawdzaj czy wszystko dobrze poskładałeś, może tłok założyłeś odwrotnie, strzałka zamiast do wydechu to do gaźnika. Przyczyn może być wiele, silnik rozpoławiałeś czy nie?
Witam , stworzyłem kolejny silnik. Z nowych rzeczy to : cylinder szlifowany (kupiłem materiał na siłowniki) oraz tłok zrobiony z wałka liniowego fi 25, pracuje bez uszczelnienia , bez przedmuchów. Znakomita szczelność. Tłok pracuje w smarze. a o to silnik. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Kolego Art. B czytaj uwaznie bez świecy mówiłem że kreci ładnie i musisz uwierzyć w za dużą kompresje. Dziś przyszedł drugi goły silnik nowy za 67 zł po wmontowaniu na starym szarpaku zapłonie itp wszystko działa jak należy ładnie pali z szarpaka kompresja jest mniejsza obroty jałowe tak jak być pwinny. Po rozebraniu starego silnika widac spore przedmuchy...
W tym miejscu na tłoku jest coś?? Może to tylko jakiś przedmuch.
Znaczy to że nieprawidłowo pracuje separator olejowy w odpowietrzniku skrzyni korbowej. Dodatkowo jest duże ryzyko przedmuchów przez pierścienie na tłoku (pęknięty,zapieczony,wytarty ) Pozdrawiam D
MF ma przedmuchy do silnika. Remont silnika był zrobiony około 3 lat temu. Uszkodzona głowica, pierścienie, pęknięty tłok. Na początek sprawdź ciśnienie sprężania, następnie ściągnij głowice i sprawdź tłoki. Jeżeli będzie jeden pęknięty to warto sprawdzić wtryski czy nie leją.
układ odpowietrzałem kilka razy powinno być oki bo robiłem to już kilka razy jak miałem wcześniej tez xantie, a wcześniej jak właśnie miałem przedmuch na 3 tłoku to przy odpalaniu przy otwartym zbiorniczku wyruwnawczym woda chlapneła do gury . zrobiłem planowanie głowicy i nowa uszczelka grubsza na druge wykarbienie
Nie próbowałeś odpalić, sprawdzić czy zagada, psikając gazem w gaźniki, np. plakiem, dezodorantem? Jeśli silnik długo stał, to na pewno gaźniki się przytkały na dyszach i kanałach. Problem powstaje po użyciu niektórych olejów do mieszanki wraz z dodatkami stosowanymi w paliwach, przy odparowaniu paliwa pozostają osady które bardzo trudno usunąć. Dolot...
Jeśli olej znajduje się w filtrze świadczy to o już powoli zbliżającym się remoncie, pierścienie, tłoki, przedmuchy już ma,olej z odmy zacznie osadzać się na filtrze.
horse667, po zdjęciu węza odmy jest w niej podciśnienie, wiec nic nie poleci, nie ma szans. Natomiast pod pokrywą zaworów nadciśnienie pochodzi z przedmuchów do komory korbowej, po prostu miski olejowej :) z nieszczelnego złożenia tłok-cylinder. Najczęściej winne są pierścienie, zużute, przegrzane, zapieczone. Uruchom silnik i zdejmij korek wlewu oleju....
Kolego, czym się inspirowałeś budując ten kompresor w tak dziwaczny sposób ? Przecież można było zrobić o wiele bardziej zwartą konstrukcję, wizualnie zbliżoną do fabrycznej. Te sprężyny to w jakim celu ? Mają zapewnić 'komfort' zbiornikowi :D Sprężarkę niby wyremontowałeś, a filtra powietrza brak. Typowo po polsku... Dodatkowa 'odma' potrzebna ? Czyżby...
Bzdura,jeśli wymieniałeś sam tłok i pierścienie i nie honowałeś cylindra to zrobiłeś sobie więcej szkody niż pożytku,należy pamiętać że nowy tłok jest idealnie okrągły a cylinder już jest wypracowany w owal więc mimo woli nie będzie sprężania,a może będzie ale na bardzo niskim poziomie ponieważ silnik ma przedmuchy pod tłok a to zaburza całą pracę i...
Zmiana obrotów nic nie pomoże w tej sprężarce. Najwyraźniej masz za duże przedmuchy w złożenieu tłok-pierścienie cylinder. Zjawisko to nie powinno mieć miejsca. Może brakuje pierścienia na tłoku. Ja też miałem kiedyś nową sprężarkę rosyjską, i nie było pierścieni Segera zabezpieczających sworznie w tłokach. Resztę można sobie wyobraźić
witam, są dwie mozliwości, pierwsza optymistyczna , niedrożna odma lub elementy wytracania oleju z przewietrzania skrzyni korbowej, druga najbardziej prawdopodobna, duże przedmuchy na cylindrach, luz cylinder -tłok przekroczony(zuzyty), ratuje jedynie naprawa wymiana tłoków i szlif tulej cylindrowych na wymiar naprawczy, lub wymiana silnika w dobrym...
Na początek zrobił bym próbę wodną bo zbiornik ma swoje lata, 140 litrów to już trochę kurzu narobi jak puknie :D Sprawdzić silnik, presostat i całą resztę osprzętu. UP Zajeżdżam dziś z rana na złom a tam wan 136 nowy typ lezy, rach ciach i jest w bagażniku :D Wan rozdłubany, ciężko było ale poszło. Do wymiany łożyska na wale oraz trzeba zrobić płaszczyznę...
Posiadam wiekową już pilarkę Husqvarna 340. Od dłuższego czasu pilarka ewidentnie słabnie. Na "sucho" wchodzi w obroty, ale po napotkaniu na opór (próba cięcia drewna) traci moc i jakakolwiek praca dla niej to męczarnia. Słaba kompresja silnika? Po rozebraniu na tłoku widoczne ślady "przedmuchów". Na cylindrze i tłoku brak wyczuwalnych uszkodzeń, zarysowań,...
No to masz przedmuchy do skrzyni korbowej. Najczęściej pęknięcie tłoka lub zużycie tłoków/pierścieni. Sprawdzenie kompresji lub test szczelności cylindra sprężonym powietrzem.
za dużo oleju lub za duże przedmuchy, odłącz odmę od gaźnika, załóż dłuższy wężyk, poprowadź do góry i na tył, jak na końcu będzie dalej chlapać olej to wsadź do buteleczki i kontroluj i jak będzie dużo to wlewaj z powrotem do silnika króciec wlotowy przy gaźniku zaślep, żeby nie ssało lewego powietrza z brudem a nie to remont - przynajmniej pierścienie
Ciśnienie spalania wywołuje nacisk na tłok oraz pierścienie, kierując ich ruch w dół. Docisk pierścienia do rowka tłoka zapewnia szczelność pomiędzy tłokiem a pierścieniem. Gdy tego nie ma, powstaje przedmuch co jest skutkiem powstawania zjawiska zwanego Ring Flutter (dzwonienia pierścieni) na wysokich obrotach (przyczyną jest jednak zbyt duża masa...
W taki razie masz przedmuchy do skrzyni korbowej. Pierścienie w jakim stanie, jaki był luz na "zamkach" Cylinder pewnie jest wytarty owalnie, po zmianie położenia pierścieni na tłoku powstała nieszczelność, stąd te przedmuchy. Chyba że nastąpiło uszkodzenie cylindra.
Kolego sprawdź ciśnienie na cylindrach bo obstawiam dziurę wypaloną w tłoku
Olej w przepustnicy? Silnik w dobrym stanie? To dość dziwne. Z mojego doświadczenia wynika z przedmuchów poprzez tłoki do skrzyni korbowej. można wyczuć po odkręceniu korka wlewu oleju przy pracującym silniku.Pozdrawiam.
Uszkodzony wtryskiwacz potrafi nadtopić tłok, który potem uszkadza gładź cylindra. Inna opcja to palenie samostartem po zapowietrzeniu silnika, efekty takiego palenia mogą wyjść dużo później. Dym też może powodować turbo. Sprawdź przedmuchy z silnika.
Zanim się zabierzesz za ustawianie wtrysku i wyciąganie tłoków zmierz kompresję. Jeśli przedmuch z cylindra na uszczelce głowicy jest do kanału odpływowego oleju masz takie właśnie objawy. Możesz na ciepłym silniku zdjąć pokrywę zaworów i odpalić na chwilę silnik, zwróć uwagę czy przy którejś lasce popychacza zaworów nie idzie większa "mgiełka" do góry.
nie założyłem do niej teraz głowicy, tylko luźno tłok w cylindrze i ciągle to samo. Czyli bez głowicy kompresja idzie do skrzyni korbowej? To już jest nie możliwe. Normalną rzeczą będzie jedynie dmuchanie przez odpowietrzenie wkońcu tłok pracuje i ze skrzyni korbowej jakoś musi wydostać się trochę powietrza jak tłok idzie w dół oraz nabrać jak tłok...
Możliwe, że ta uszczelka była źle zamontowana. Wystawała i podczas pracy nie od razu, ale po pewnym czasie przypaliła się zwęgliła, a nagar co się na niej zebrał spowodował takie zniszczenia. Dość wąskie uszkodzenia tłoka i akurat pasujące do uszkodzenia uszczelki. Możliwy jest też scenariusz, że uszkodzenia uszczelki są następstwem porysowanego tłoka...
Z opisu wynika że uszkodzony jest tłok. Sprawdź jakie są przedmuchy ze skrzyni korbowej.
Prawdopodobnie tak . Mogło również uszkodzić tłok i stąd przedmuch do karteru
Może dziura w tłoku/tłokach lub topi któryś co by tłumaczyło mocny przedmuch. Tam masz wtryski piezo - Siemens? jeżeli tak to czasem lubią zmasakrować tłoki, a ten metaliczny stukot może być tego dowodem.
Witam. Posiadam Aprilia sr 50 na wtrysku rocznik 2004 silnik piaggio. Od niedawna kompresja wynosi 5-6 bar. Coraz trudniej go odpalić i zaczyna lekko przerywać podczas jazdy i po przekręceniu manetki na zimnym silniku. Cylinder w bdb stanie a tłok w dobrym (są lekkie przedmuchy ale przerwa między tłokiem a cylindrem wynosi 0.06 mm czyli bardzo mała)....
Kolega uszczelniacze zaworowe powinny być jeszcze w miarę- to nie pada w jednym momencie tylko jest stopniowo coraz gorzej. Ponieważ jest masło w oleju (i to jest ta ważna informacja) to raczej trzeba szukać w uszczelce pod głowicą na 4 cylindrze. Na pęknięcia głowicy ten silnik jest dość odporny ale też trzeba sprawdzić. Planować głowicę jak wygryzło...
Masz silniki o przebiegu xxxxx tys. km. Zużyte uszczelniacze nie powodują przedmuchów do komory korbowej. Pierścienie, tłoki, cylindry, do kontroli. Sprawdź spadek napięcia na akumulatorze, pobór prądu przez rozrusznik, stan połączeń.
żadna część ruchoma nie ma kontaktu z atmosferą. Sprężarki samochodowe do takich się nie zaliczają - ucieczka czynnika poprzez uszczelnienie tłok/cylinder do mechanizmu napędu, to dalsza ucieczka do atmosfery, poprzez uszczelnienie wału napędowego. Gdzieś dzwonią, ale nie wiesz gdzie... Faktycznie sprężarki chłodnicze stosowane samochodach mają jeden...
Są jakieś ślady wycieku oleju z silnika od strony noża? Piszesz, że kompresja jest dobra, spowodowane to jest przepuszczaniem oleju przez pierścienie, który dodatkowo uczelnia tłok, jednak przedmuchy do komory korbowej, podczas pracy, są spore. Będzie już tylko coraz gorzej.
Silnik ma przedmuch jak ciepły,jak wyjmę miarkę oleju lub odkręcę korek wlewu oleju to dymi jak z komina Takie rzeczy tylko od cylinder, tłok, pierścienie.
Tak takie przedmuchy świadczą o zużytych pierścieniach lub nawet tłoku,nie piszesz jaki przebieg ma kompresor. Dodano po 30 Powietrze z zaworu bezpieczeństwa uchodzić może jedynie gdy jest przekroczone ciśnienie jakie podane jest na nim ,lub podobnie jak przy zwrotnym gdy zabrudzony.Zaworu bezpieczeństwa się nie naprawia tylko wymienia ,ale o tym wiesz...
Dziś rano (-1-0°C) zapalil po 5 sekundach kręcenia) To jeśli paliwo nie opada, to bardzo źle. Zmierz ciśnienie sprężania na każdym cylindrze z osobna. Jeśli przedmuch się powiększa wraz z rozgrzewaniem, to masz za luźne pasowanie tłok/cylinder/pierścienie. Trudno spekulować konkretnie co, mając złożony silnik, ale od złego dobrania komponentów, do...
Jeżeli uszczelka miski olejowej, uszczelniacze wału korbowego,uszczelka pokrywy zaworów są dobre (nie ma przecieków oleju) a w łożyskach przednim ,tylnym wału korbowego nie ma nadmiernych luzów to nic nie pocieknie. No bo jak?W misce olejowej nie ma znaczącego nadciśnienia (odpowietrzanie) a olej nie rozpuści uszczelek.Chyba że się mylę.Pisząc o rozszczelnieniu...
Pierwsze zawory czy nie podparte dobrze wyregulowane (Uwaga na odprężnik ,lepiej dać większy luz i potem jak popracuje trochę skorygować). Dwa ustawienie rozrządu czyli GMP wyznaczone np śrubokrętem przez otwór świecy że tłok jest w GMP i sprawdzenie czy zawory są uchylone równo w GMP (na tzw mijance ,występuje co dwa obroty na końcu suwu wydechu i...
Witam. Na pewno na tym cylindrze gdzie jest 22 nie będzie chodził, trzeba sprawdzić co jest przyczyną . Czy po wymianie głowicy jest różnica w ciśnieniu? ?Jak przedmuchy? Jakie tłoki i tuleje kupowałeś?
wie ktoś może jak jest zbudowany ten separator, z tego co widze jest to jakas kopułka tylko co jest w środku? A jak mam przedmuchy to nie będzie tak samo?
Załóż nowe pierścienie na tłok i po problemie . Starczy na ładnych kilka lat . :|
... z spod maski wylatuje dym bez zadnej woni , tak jakby para , po otwarciu maski i odkreceniu korka wlewania oleju jak wyjeciu bagnetu sprawdzania poziomu oleju wydobywa sie dym , czy to normalne czy znow cos poszlo ? . Znam taki przypadek (tyle że traktor) i skończył się właśnie pęknięciem bloku. Jeśli ubywa wody w układzie chłodzenia to obstawiam...
ten tłok jest cały czarny z boku, czyżby były przedmuchy na pierścieniach?
witam, napisałeś kolego że silnik po remoncie?, ale jaki był zakres tego remontu? skoro olej dostaje sie do odmy(odpowietrzenie skrzyni korbowej silnika) to znaczy że cisnienie w niej panuje wysokie , czyli są przedmuchy (nadmierne luzy tłok-cylinder), odłącz odme od przewodów powietrza i obserwuj np na dłoni jaki jest zakres tego wydmuchu , a najlepiej...
Dołączę się do tematu. Przyśpieszenie zapłonu może wynikać z luzu łożyska na czopie wału, nie mówię o łożysku korbowodowym ani sworznia! Wynika to z tego że w momencie sprężania wał usiądzie trochę w dół i już masz przestawiony zapłon. Druga sprawa, ze zdjęć w poprzednich postach widać jak wół że pierścienie są zatarte, cylinder również, wystarczy popatrzeć...
Iskra szeroka na 1,5cm i długa na około 1cm. Normalnie kurtyna ognia. Mało widziałeś. Układ zapłonowy typu TCI potrafi dać iskrę na długość kilku centymetrów. Przeciętny CDI daje iskrę na długość 2 cm. Problemy z przebiciami przewodów WN najczęściej zaczynają od nieprawidłowego przebiegu spalania — uboga mieszanka, wysokie ciśnienie w cylindrze,...
Tylko powrót to rurka o przekroju 1mm wewnątrz, jak piszesz wraca do pompki, pienienia się oleju też nie stwierdzam. Przedmuch ciężko określić przy tym silniku ale wszystko było sprawdzane szczelność głowicy, tuleja, tłok, pierścienie w idealnym stanie. Przy ciśnieniu 40bar raczej by odpadał przedmuch.
Przedmuch nie powstaje wtedy, gdy tłok idzie do góry, tylko gdy zapłon paliwa pcha go w dół. Część gazów przedostaje się do komory korbowej, przez nieszczelne pierścienie i wydostaje się przez zaworek odmy, razem z olejem. Zaworek odmy jest sprawny? Jego zadaniem jest utrzymywanie podciśnienia w komorze korbowej.
szlifie cylindra (nowy tłok i pierścienie) Jaki to był szlif ? Wstawiona tuleja, czy zrobiony szlif? Tłoki o ile się orientuje nie występują nadwymiarowe, jeśli zrobiłeś szlif i wstawiłeś nowy tłok to ten silnik ma przedmuchy i dlatego wyrzuca olej. Jeśli jest wstawiona tuleja to może być źle spasowana. Od za wysokich obrotów też będzie sadzić olej.
Ja bym poradził koledze sprawdzić ciśnienie ale sprężania a to po to by wykluczyć usterkę tłok-cylinder-zawory, chodzi mi o przedmuchy. Następna rzecz może być bardzo błaha, przedmuchy w wydechu na trasie kolektor-głowica.
A jaką tam masz sprężarkę ? Normalnie zdaje się jest smarowana z magistrali silnika i olej wraca do miski silnika. Przedmuchy to z reguły wina nieszczelności. Wytarty tłok, pierścienie, cylinder...
Silnik pracuje równo, nie ma problemów z odpalaniem? Nie zawsze pojawia się olej w zbiorniczku jak jest uszkodzona uszczelka. Czasami są tylko przedmuchy do układu chłodzenia ale wtedy po dłuższym postoju są problemy z odpaleniem bo na tłoku siedzi płyn chłodniczy.
Spaliny wydostające się przez odmę to skutek przedmuchów do komory korbowej (pierścienie lub prowadnice zaworów) Jeżeli wyciągałeś tłok to pierścienie ustawione są teraz w innym położeniu, stąd te przedmuchy. Cylinder, w tych silnikach, wyciera się zawsze owalnie. Powinny się ułożyć gdy silnik trochę popracuje. Uszczelka głowicy w Tecumsehach powinna...
Witam Chciał bym się dowiedzieć jaka powinna być wartość sprężania dla silnika w JD (chodzi mi o ciśnienie na tłoku) dla 6 - cyl. silniku turbo. Czy normalnie jak w każdym czy są jakieś inne wartości. Silnik ma przedmuchy z odmy i chciałem zrobić "probe olejową" Pozdrawiam
Może nie tyle skrzywić korbowód to zjechać pierścienie. Przedmuch był bezpośrednio na 2 cylindrze? Jeśli tak to tłok był dużo chłodniejszy co mogło zniszczyć pierścienie.
Mam pytanie czy to jest wina gniazda zaworowego, zaworu, pierścieni czy wszystkiego na raz? Duże przedmuchy stąd dym z pod korka. Wytarte pierścienie, cylindry, tłoki...
W silniku spalinowym ustawiasz zawory na suwie pracy czyli obrazowo tłok w GMP zawory się mijają to jeszcze jeden obrót do kolejnego GMP. To jest początek suwu pracy gdzie oba zawory są zamknięte (ciśnienie ma oddziaływać na tłok a nie spieprzać w wydech) i dla tego zawory nie powinny być podpierane przez mechanizm rozrządu (mogą się pojawić przedmuchy...
Witam serdecznie. Na początku powiem że problem pojawił się podczas jazdy nagle usłyszałem delikatne stuki w silniku które po kilku kilometrach zamieniały się mocne metaliczne stukanie po pierwsze pomyślałem "panewki" zatrzymałem laweta i do domu żeby nie dobić. Ściągam michę sprawdziłem panewki i stan jest bardzo dobry brak rys ani przebarwień olej...
Masz po prostu przedmuchy do miski olejowej. Nieważne skąd - spod pierścieni na tłokach, spod uszczelki głowicy. Innego źródła przedmuchów nie ma. Silnik do rozbiórki.
Może przechylałeś kosiarkę na stronę zaworów. Olej wydostający się z odmy to prawdopodobne przedmuchy do komory korbowej, czyli zużyte pierścienie, ewentualnie zawieszony zaworek.
Rzeczywiście trzeba powiedzieć, że remont został przeprowadzony niestarannie. Jedną usterkę usunęli czyli przedmuchy silnika. Czy wymienili tłoki, pierścienie i sprawdzili głowicę jak twierdzą to trudno powiedzieć ale jak na razie przedmuchów nie ma. Może była wlana nafta na tłoki przez świece żarowe, które się lekko odkręciły aby zapieczone pierścienie...
Jeśli nie byłeś jeszcze u fachowca z autem to przyczyną złej pracy może być: niesprawna pompa wtryskowa (mało prawdopodobne bo pozostałe cylindry pracują) poluzuj przewód pierwszego wtryskiwacza- powinno wypływać paliwo, a silnik powinien przestać dymić na niebiesko bo do wydechu nie idzie niespalone paliwo- jeśli tak to niewykluczone że pompa jest...
A czy jest możliwość, że uszkodził to mechanik, który wymieniał olej i filtry? Ile może kosztować naprawa? Witaj Nie ma możliwości aby to uszkodzenie miało coś wspólnego z wymianą filtrów i oleju . Często przy tej usterce , jeżeli jest duży przedmuch , przy uruchamianiu po długich postojach , jest ciężko odpalić auto , wygląda to tak jakby jeden z...
A mnie ciekawi jak to sobie radzi z silnikiem 1.1kW, jakie obroty na wale, jakie maksymalne ciśnienie, wydajność. Ten silnik u mnie to Wiefamel, który występował w dwóch wersjach 1,1 kW oraz 1,5 kW różnił się tylko kondensatorem pracy, który był dodany w wersji 1,5 kW. Muszę powiedzieć, że bez tego kondensatora jako silnik 1,1 kW śmiało sobie radzi...
Często pękają od przeciążenia/temperatury. Taki silnik zrobi Ci pierwszy lepszy zakład, ale polecam najpierw zapoznać się z dostępnością części do tego silnika a dopiero oddawać silnik do zakładu. Jeśli nic nie znajdziesz to daj znać, poszukam coś w swoich katalogach. Z tulejami nie będzie żadnego problemu bo dostępność ich jest na tyle duża że bez...
Przyczyn może być kilka, od uszczelki pod głowicą, luzów na prowadnicach zaworów, do pozacieranych lub połamanych pierścieni ( o ile choć raz zdażyło ci się przegżać silnik). Najbardziej prawdopodobne jest to że masz przedmuchy do kartera silnika (uszczelnienie tłok cylinder), czyli silnik już umiera. Jeśli jest jeszcze katalizator to dymił nie będzie...
Pierdoły opowiadasz i tyle. Między tłokiem serwa a pompą nie ma żadnej uszczelki. Serwo jest tylko uszczelnione z obudową pompy. Serwo sprawne w 80% procentach, ma przedmuchy? Jeszcze nie widziałem, żeby serwo miało "przedmuchy". Tam przeważnie jest podciśnienie.
Wymyłem dziś cylinder w benzynie. Po dokładnym wytarciu środka papierem niestety widać rysy, są poniżej okienka od strony gaźnika, wyczuwalne paznokciem. Są raczej poważne, ponieważ patrząc pod odpowiednim kątem wyraźnie widać ubytek materiału. Są też dwa niewyczuwalne jakby odbarwienia, jedno nad wydechem, drugie od strony gaźnika. Kombinuję właśnie...
Jeżeli masz paliwo w oleju to oznacza 2 rzeczy: - nie "pali" Ci przynajmniej jeden cylinder - masz poważne przedmuchy na uszczelce pod głowicą albo nie masz już pierścieni na którymś tłoku Jeśli to tylko UPG to silnik do remontu i jakieś 800PLN nie Twoje, jeśli pierścienie to ja bym poszukał "nowego" silnika na szrocie - wyjdzie taniej. W kwestii sprawdzania...
To mogło być tak że woda poszła na tłok i ugięło korbowód albo skrzywiło wał i teraz kompresja na 6 jest mniejsza, czyli słabszy cylinder i komputer go wyrównuje większą dawką i stąd stuk. Tylko że wcześniej wyrzucałby płyn z powodu przedmuchu. Trudno coś wyrokować bez rozbierania silnika pomiarów. Jeśli nie chcesz inwestować to jeździj aż wyzionie...
(...)Pomiar ciśnienia sprężania w tym przypadku swiadczy jedynie o szczelności zaworów.Cylindry dmuchają sobie ciśnienie nawzajem.Ciśnienie w cylindrze jest ale nie wtedy kiedy ma nastąpić zapłon bo w sasiednim cylindrze akurat zawory są otwarte i ciśnienie ucieka.(...) Chyba, że pomiar wykona się prawidłowo, tj. wykręcając na czas pomiaru świece nie...
Witam. Pytanie czysto teoretyczne. Jak wiadomo w Ursusach tłoki posiadają 5 pierścieni: 3 uszczelniające oraz 2 zgarniające (tzw. olejowe). W Perkinsie i Zetorze już dawno temu doszli do redukcji ilości pierścieni (3 uszczelniające/1 olejowy do 2 uszczelniających/1 olejowy w wersjach Turbo). Ponieważ drugi pierścień olejowy znajduje się poniżej sworznia...
Kosiarka ma kompresję?, bo wydaje mi się że zajechałeś tłok i cylinder. Chyba dokładnie tak się stało i są przedmuchy do komory korbowej. Jedyna nadzieja że to tylko zawieszony zaworek odmy.
Najlepiej sprawdź u źródła. http://globalbusinessportal.atlascopco.b... Żąda jakiegoś hasła i loginu. Tłokowa z każdą godziną pracy traci na wydajności. Można ją używać latami, ale trzeba się liczyć z ekonomiką, więc czy warto. Starty wydajności w sprężarce tłokowej to przedmuchy na złożeniu tłok-pierścienie-cylinder...
tak "biega napięcie" w czasie falowania nawet mruga oświetlenie wnętrza ale to raczej przez te szybko zmieniajace się obroty. Trochę to dziwne. Przecież jest jeszcze akumulator. Do jakiego napięcia są te spadki? Może jakieś masy? Zaznaczam że opcja z rurą odmy i zaślepionym kolektorem wciąż działa, wtedy jest ok. Osobiście obstawiam tak : - separator...
Witam. Mam pytanie, mianowicie posiadam silnik 600cm3 4 cylindry, głowicę mam zamiar zrobić nową i pojemność szkodliwą zmniejszyć praktycznie do zera ponieważ denka tłoków wypukłe i wystają ponad cylindry ale będą planowane, zamierzam dać 2 zawory na cylinder od 3jw60 (ponieważ więcej nie wejdzie) co sądzicie o takim pomyśle?? Mam jeszcze pytanie jak...
Jeśli głowica ok to wyjąć tłoki i pomierzyć cylindry i tłoki tylko nie suwmiarką:) za przedmuchy głowicy nie odpowiadają wbrew nazwie uszczelniacze zaworowe:) pozdr
slyszalem ze w przypadku diagnozy cisnienia nalezy sprawdzic ciesnienie w komorze ale po wlaniu do niej kilku ml oleju silnikowego, jezeli wynik sie poprawi to wina po stronie pierscieni, jezeli bedzie bez zmian to raczej głowica. Ale przede wszystkim sprawdź czy nie masz zbyt duzego przedmuchu na odmie. Ja mialem kiedys podobny przypadek, winny okazał...
Jakiś opar stamtąd będzie wydobywał się zawsze. To objaw przedmuchów w cylindrach. Niekoniecznie muszą to być pierścienie, równie dobrze i tłoki i gładzie cylindrów również mogą już być zużyte.
Tak owszem jeśli chodzi o głowicę to wiem i mam te dane producentów i Rovera ale chodzi mi o szpilki od kolektora wydechowego , ssącego etc.. Z jaką siłą je dokręcać ? Jak odkręcałem kolektor wydechowy to wydawało mi się, że nie były one zbyt mocno przykręcone. Na uszczelce na każdym tłoku na "17" jest ślad przedmuchu co by potwierdzało, że były zbyt...
Miałem cały silnik na wierzchu pierścienie z blokami są w porządku nie ma nawet objaw na uszkodzenia na słupkach ani podejrzenia na wytracenia kompresji silnik pali i chodzi bez zarzutu jest jeszcze jedna opcja na smarowanie glowicy która wcześniej była złamana rurka i ten co glowice zreanimowal mi to teraz mam całe nowe i nie wiem czy to nie będzie...
Witam. Nie piszesz jaki przebieg ma auto. Stawiam na uszczelnienie tłok-cylinder. Za duże luzy, brak kompresii, utrata mocy, przedmuchy ze skrzyni korbowej - i stąd olej w obudowie filtra. Sprawdz ciśnienie sprężania w każdym z cylindów - jego wartość odpowie Ci czy obejdzie się bez remontu silnika czy też nie. Pozdrawiam
dziura tłoku przedmuchy turbo przedmuchy uszczelki
wyświetlać błąd zafira coding ibiza regulacja obrót szlifierka
sztuka elektroniki odkurzacz xiaomi
Przegrzewanie się wtyczki zasilacza komputera stacjonarnego Renault Espace IV - problem z dźwignią zmiany biegów