A tej dziury w tłoku to czasami nie "wyłupali" na serwisie blokadą tłoka? Może rozbierali sprzęgło lub zdejmowali koło magnetyczne i odkręcając zrobili "kuku" tłokowi. Widać że ranty tej dziury są białe, czyste, czyli stopniowo nie mogło ubywać materiału bo ranty by były też zanieczyszczone nagarem jak reszta denka tłoka...
Lejące wtryski, nie żadne "nie załączanie się turbiny". Badane po rozebraniu silnika? Jeszcze jest możliwość że źle osadzone, ale to pośredniak, czyli wkręcane, z podkładkami ogniowymi.
Wtryski do sprawdzenia na początek. Bo zaraz dziura w tłoku będzie.
Może dziura w tłoku Jak dziura w tłoku, jak chodzi na wszystkie gary?🤣 Ogólnie Przecież on już nie odpala.
Niestety ślepa uliczka. Po odpięciu czujnika temperatury wzrost spalania i dawki w skrajnych przypadkach może zrobić się dziura w tłoku.
Że tak powiem, wypalona dziura w tłoku?
Skoro tyle oleju pije to uszczelniacze zaworowe albo pierścienie. Dziura w tłoku też niewykluczona.
Nie będą zamiennie. Nawet jeśli odpali będzie problem z dawką paliwa a to już prosta droga do zapchania DPF lub dziury w tłoku.
Witaj,jak zdejmiesz głowicę to będzie wiadomo-może to być wina zaworów,pierścieni na tłoku,a nawet czasami potrafi wypalić dziurę w tłoku. Równie dobrze może to być uszkodzona uszczelka głowicy.
Regeneracja. Jak używki to jak ktoś wyciągnie je z auta ktore pracowało przy tobie ale i tu nie masz pewności czy już nie zajechane. Lejący wtryskiwacz potrafi zrobić dziurę w tłoku.
A ja stawiam na uszkodzone świece woskowe. Bez żartów Panowie, to komunikat dla użytkownika, że czas na serwis. A przyczyn może być tyle, ile urządzeń mechaniczno-elektronicznych przy silniku. Może przejedziesz na tym 10000 km, a może za 10 skończysz z dziurą w tłoku,.
Obmierz stary i nowy silnik i sprawdź co gdzie jest inne. Dodam że od sprintera silnik nie pasuje do w 211. A i aby uniknąć kolejnej dziury w tłoku, zregeneruj wtryski.
Albo uszkodzony wtryskiwacz leje do cylindra, co moze spowodowac nawet wypalenie dziury w tłoku. Metaliczny stuk = dawka bogata i czarno z tyłu.
Jaki to element? Rezystor 1-10k. Malutka żaróweczka dla pomiarów ładowania. Może być nawet ogon kozy byle zmniejszał gigantyczną (10Mom)rezystancję wewnętrzną miernika. Pisałem o tym wielokrotnie... ale urban legends trzymają się mocno. W kwestii przegrzewania się silnika. Sprawdź czy nie podbiera lewego powietrza (simmeringi, połączenia , wszystko...
Ile ten silnik faktycznie ma przebiegu ? Na benzynie to podstawa żeby odpalał , bo tak ma być . Nie wolno odpalać zimnego silnika na gazie , tym bardziej przy dużym mrozie . Kiedyś miałem do czynienia z czymś takim i z dziurą w tłoku . :|
Lejący wtryskiwacz w najgorszym wypadku wypali dziurę w tłoku. Lejący wtryskiwacz można zobaczyć tylko na stole probierczym. Lejący wtryskiwacz z przelewu świadczy tylko o nieszczelnościach. Oba te parametry można zmierzyć razem tylko na stole.
Jeśli jesteś pewny układu zapłonowego to , może być brak sprężania w jednym cylindrze. Przyczyna np. dziura w tłoku, wszystkie pierścienie poszły się..., konik na zaworze zacięty, pękła sprężyna zaworu, no może jeszcze coś wymyślę, ale jak masz możliwość to bez rozkręcania możesz zmierzyć ciśnienie sprężania.
Cylinder zostaw w spokoju. Dziura w tłoku od nieudolnego blokowania wału (nie wiem czy to Twoja robota czy dałeś komuś aby zepsuł ach szkoda gadać). Koło zamachowe w zasadzie powinno być wymienione choć piła będzie chodziła (brak wyważenia może przyśpieszać zużycie łożysk itp.). Nie wiem po co rozebrałeś gaźnik. Uszczelniacze i tłok tylko oryginał jeżeli...
Ten silnik jest chłodzony cieczą, Ok. To dość oczywiste przy tych mocach. Jednak widziałem Hondę SR50 (o ile dobrze pamietam) "tyci ścigacz" woda i ...dziura w tłoku. Przyczyna: Simmering na wale. Przecież tak sobie ...gdybamy. Jak zwykle z resztą. :D
Najlepiej zdejmij cylinder i wtedy zobaczysz , czy tłok spuchł czy nie , ocenisz stan gładzi cylindra i pierścieni. Dobrze byłoby również zmierzyć sprężanie manometrem np. u mechanika. Przyszła mi do głowy jeszcze pewna sprawa , puchnąć może przez słabą mieszankę tzn. jest zbyt sucha , za mało paliwa za dużo powietrza. W skrajnych przypadkach robi się...
Podjedz do polecanego zakładu który dobrze ogarnia diesla. Powinni zdiagnozować przyczynę. Jak dymi na czarno to dawka za bogata a to skutkuje w najgorszym razie wypaleniem dziury w tłoku. Warto sprawdzić szczelność węży i samego intercoolera. Ubytek powietrza doładowanego powoduje przelanie silnika.MAF wtedy za dużo mierzy i ecu dolewa niepotrzebnie...
Ciśnienie 12 atm nie oznacza dziury w tłoku, gorsze złomy jeżdżą i olejem nie zarzucają. Nie szukaj przyczyny w oleju i nie kombinuj z niskim stanem. Jeśli gubi iskrę to zalewa paliwem, powinno być czuć benzynę z wydechu. Wąchanie rury wyjaśni sprawę czy to olej, czy to benzyna :) W nocy można spryskać wodą wiązkę/silnik i obserwować czy nie ma przebić.
Tak czy inaczej nie jezdzij tym bo możesz skończyć z dziurą w tłoku.
11 barów to trup i sporo energii spalin leci w skrzynię korbową co już poznałeś po wydmuchach korkiem . Opcjonalnie dziura w tłoku .
Sęk w tym ze nie mam manometru, sugerujesz dziurę w tłoku? poldek ma moc i ciągnie, tylko strasznie głośno pracuje.
Ciężko coś wywróżyć. Od wytartego wałka rozrządu po pęknięty tłok lub dziurę w tłoku. Parametry sprawdź przy odpalaniu: obroty, korektę wtrysków, temperaturę silnika, ciśnienie paliwa. A zacznij od podania kodu silnika, bo jedne mają, a inne nie, pompę w zbiorniku paliwa. I jakiś teoretyczny przebieg z licznika.
Pewnie dziura w tłoku na drugim cylindrze.
Witam. Czy prawdą jest ze w silniku D2066 LF57 w MAN 18.440 wadą było wypalanie się dziury w tłoku?
Jeżeli to silnik 2.2 to wymieniaj odrazu wtryski na nowe. Regenerowane nie dają rady. Ten silnik jest bardzo wrażliwy na wtryski. Jak wtrysk zacznie lać to nawet się nie zorientujesz a już będzie wypalona dziura w tłoku i silnik do kapitaliki. Ostanie miałem takiego co przy przebiegu 55 tyś wypaliło dziurę w tłoku. Przebieg bardzo mały ale auto robiło...
hmm, no może i rozrząd ale tylko na jednym cylindrze stuka? trochę to dziwne, ale warto sprawdzić, warto też sprawdzić przelewy na wtryskach, to by tłumaczyło jeden cylinder i dymienie, i nie jest to zbyt pracochłonne, pozdrawiam Dodano po 12 póki co kompresję może Pan sobie darować, 1 wtrysk potrafi narobić hałasu, lejący wtrysk w ekstremalnych przypadkach...
Usterka usunięta, dziura w tłoku i to było powodem takiej pracy silnika i błędu wtrysku.
Dziura w tłoku...Naprawiasz kolego na oślep, masz nawet komputer. Co z tego, jak nic nie rozumiesz. Lejący wtrysk to nie na alledrogo się naprawia. Nie masz pojęcia, za co się bierzesz. Na dodatek, Twoje wynaturzenia uważam za szkodliwe. Dla innych, potencjalnych czytelników. Dlatego też proszę o zamknięcie tego wątku.
ok czekamy na więcej informacji, te układy paliwowe są nieudane jak zakalec a zwłaszcza denso, miałem taki przypadek w warsztacie że klient przyjechał na diagnostykę a okazało się że ma dziurę w tłoku i to przez lejący wtryskiwacz. Dla niedowiarków foto: [url=http://auto-krak.pl/wp-content/uplo...
Sprawdź różnice ciśnień na dpf'ie. Będziesz wiedział czy zapchany. aby "dokonać" jazdy próbnej jak wygląda reszta silnika. Prościej zmierzyć sprężanie na cylindrach. Ale do tego trzeba świece wykręcić. Jak nie ma dziury w tłoku, to leje pompa wysokiego ciśnienia.
Przed wszystkim kontrola wzrokowa simmeringu pro prądnicą. Jak widać wycieki to wymiana. Jednak z reguły simmeringi "puszczają" powietrze do skrzyni korbowej i nie ma śladów na zewnątrz. Czasami można wysłuchać ten efekt obracając powoli wałem przy zamkniętej przepustnicy, ale lepiej zrobić próbę podciśnienia dużą strzykawką. Wymaga to pewnych przygotowań....
Podanie większej dawki samego tlenu spowoduje natychmiastowe wypalnie dziury w tłoku (efekt cięcia palnikiem) sam tlen jest silnym utleniaczem a występujący w komorze rozkład podtleneku azotu nie podnosi samego tlenu tylko mieszanki tlen-azot. Wzrost temperatury spalania występuje też z nitrem szczególnie gdy nie dostarczymy wiekszej ilości paliwa w...
Po co te dyskusje. "Podjechałam silnik chodził" może chodził na 3 cyl., dziura w tłoku, korbowód zgięty, brak ciśnienia oleju itp. Dla kobiety "silnik chodził" dla mechanika złom. Teraz pretensja.
Nom tak. Bardzo się boje że może być za trochę dziura w tłoku albo zapchany dpf przez korekcje wtryskiwaczy.
No na to wychodzi bo chyba dziury w tłoku nie ma? :D
I tak będziesz musiał to zrobić bo prędzej czy później, podczas żwawej jazdy na autostradzie wypali zawór albo zrobi dziurę w tłoku. Wtedy może być trochę drożej.
Wygląda to na dziurę w tłoku lub zatarty tłok i uszkodzone pierścienie to i cylinder będzie zjechany . rzeczywiście naprawa będzie droga ale można najpierw zdjąć głowicę i ocenić sytuację.
Wstępnie należy sądzić, że nastąpiło rozszczelnienie układu olejowego. W którym miejscu? Mój stary narząd wzroku, tak daleko nie widzi! Aktualnie jestem kilkaset kilometrów od miejsca zdarzenia. Może bez ironii, przecież napisane, że zalany cały przód. Maska zalana? Wywaliło wlewem oleju zapewne, i zapewne masz dziurę w tłoku wypaloną lejącym wtryskiem. Nie...
Od biedy dziury w tłoku byś może załatał, ale troche ryzykowne że wyleci ta zatyczka.
Dziura w tłoku ?
W najgorszym scenariuszu to dziura w tłoku. Ale co w Twoim silniku sie dzieje, to Ci nikt przez neta nie powie.
Co rozumiesz pod pojęciem przypalony tłok? Dziura w denku, przytarty z boku? Nie raz już widziałem dziurę w tłoku w silniku który LPG nie widział więc nie zrzucać wszystkiego na LPG.
tzn były już sugestie że moze wtrysk leje , ale zostało to wyeliminowane bo ani nie ma tam wiekszego osadu na tym tłoku jak na pozostałych a po za tym to jakby wtrysk lał to już po takim okresie by była dziura w tłoku , Patrzac tak na logike to jest kilka możliwości wykrzywiony blok , wykrzywiona głowica , opuszczona tuleja itp , uszczelka za każdym...
Jak jest dziura w tłoku w sprężarce to będzie przyczyną że silnik się grzeje? Czy będzie inna przyczyna?
Z dziurą w tłoku po odpaleniu nie miał by takich korekt jak pierwszym foto. Pomiar kompresji też wskazany- najpierw diagnoza, później naprawa.
I ciśnienie 4x28Bar? To nie dziura w tłoku, raczej turbosprężarka, albo prowadnice zaworów. Ale takie duże ciśnienie by się robiło?
Myślę ze ta sugestia jest bardzo prawdopodobna. Tak sugerowali mi znajomi ale mechanik serwisu fiata chciał mi wyjąc silnik ponieważ (podobno) nie ma ciśnienia na jednym z cylindrów i jest to przyczyna wypaleni dziury w tłoku. Lecz wydaje mi się ze w takim przypadku silnik by się nie rozbiegał i reagował by na wyłączenie zapłonu..............Czy przy...
Witam. Trafił do mnie nie odpalający jumper z 2011r z silnikiem Forda 2.2. Klient twierdzi, że auto paliło tylko na placu, potem rzuciło palenie. Jakiś inny fachura wymienił wszystkie wtryski i pompę ale auto juz nie odpaliło, trafiło do mnie. Na słuch od razu było wiadomo, że ubytek kompresji, zmierzyłem i leżał pierwszy cylinder. Rozebrałem motor...
Sluchaj osobiście nie wykonywalem tej przeróbki ale kilka osób to robiło i jeżdżą te auta, wejdź na chrome i wpisz w wyszukiwarkę - zmiana silnika trafic 2.0 pb ....kilka lat temu byłem na etapie zakupu i szukałem informacji na ten temat i właśnie na forach widziałem kilka wpisów w temacie zmiany silnika od laguny 140konnej do vivaro trafica. - ludzie...
Właśnie do tego dążyłem bo gaz bardzo fajnie wypala. W dizlu bym zgodził lejący wtrysk zrobi dziurę w tłoku.
dziura w tłoku,jak wyrzuca olej ,bo kompresja idzie do miski.
Jak dla mnie szkoda zachodu. To chyba pomaga tylko stosującym na ich przekonanie o słuszności tego. Ostatnio miałem taki silnik który brak olej w podobnych ilościach, dostał instalacje LPG i wypaliło dziurę w tłoku po 40km autostrady. Podratować pierścieniami i głowica i będzie jeszcze na chwilę.
Mówił ze leje wtrysk i zrobił dziurę w tłoku i że musiał lać jak go kupił bo przez 5 tys km nie wypsikało by dziury. Tylko, że ja nie widziałem żadnego problemu jak nim jeździłem. A jego ten biegły stwierdził że to musiało się dziać zanim go ode mnie kupił.
Obstawiam pęknięte pierścienie albo dziura w tłoku. Raczej uszczelka,zawór, albo pęknięcie głowicy.
A ja w Leonie 1,4 miałem dziurę w tłoku. Zmierz ciśnienie sprężania.
Podmieniłem wtryskiwacz no i nic to nie dało, maź była koloru czarnego a czym objawia sie dziura w tłoku?? zakładam ze wtedy dość mocno dmuchało by mi z korka wlewu oleju a nic takiego sie nie dzieje
Na początek proponuję zanurzyć cały blok w nafcie na 24 godziny, a między silnik a prasę podłożyć odpowiednio dopasowane kształtem podkładki drewniane i wyciskać poprzez otwór świecy też przez jakiś kołek drewniany by dziury w tłoku nie zrobić.
Witam, mam problem z silnikiem 1.8 TSI, kod silnika CJSA, rocznik 2014, skrzynia automat. Przy przebiegu 150000 km zaczął odzywać się łańcuch rozrządu, pomijając ogromny koszt wymiany (posiadam jeszcze Opla Astrę 1.6 benzyna o podobnych osiągach - koszt rozrządu dwukrotnie niższy), zdecydowałem się na wymianę... Po wymianie przejechane 1000 kilometrów...
Trafiła do mnie piła Dolmar 111 z zatartym silnikiem.Wypalona dziura w tłoku,efekt użycia bkokady tłoka.Serwisant który wymieniał sprzęgło użył blokady tłoka w celu zablokowania wału,co spowodowało wgniecenie w denku tłoka,a później jego przepalenie.W tłoku dokładnie w tym miejscu jest dziura.Sprzęgło zostało dokręcone z tak dużą siłą,że klucz do odkręcania...
Padł jeden wtrysk to teraz pewnie drugi siada. Wyciągaj i na stół do sprawdzenia. Jak mocno leją to i dziura w tłoku może się zrobić.
eksplozja lpg,uszczelka pod głowicą,może dziura w tłoku,zmierz ciśnienie sprężania i daj znać.
Usuniesz DTC a potem będzie dziura w tłoku, bo pompka leje. Nie wiem czy się opłaca. Używana pompka nie jest droga...
Ale jaką instrukcję byś chciał? Musisz mieć przyrząd zastępujący wtryskiwacz i manometr pasujący do tego przyrządu. Mierzysz na ciepłym silniku. Na zimnym zawsze Ci wyjdzie całkiem dobra, chyba, że masz dziurę w tłoku. :)
w alhambrze dziura w tłoku bedzie po tych zabawach tego auta nie da sie zrobic na odległosc na gotowcach to nie pójdzie
? Skoro trzy są ok a czwarty nie to bez sensu wymontowywać wszystkie cztery. A z tą dziurą w tłoku to już zupełnie poleciałeś... Nie są ok. Na razie jeszcze nie czujesz nierównej pracy bo sterownik silnika robi co może żeby silnik wyrównać korektami. Na zimnym czyli wzbogaconej dawce już nie daje rady. Ale spoko, powoli zabijasz dwumasę, a dziura w...
Po pierwsze, to jest sprzęt na wyścigi, a nie do pyrkania po drodze. Silnik nie posiada termostatu dlatego wymaga rozgrzania, podczas jazdy się przechładza. Gaźnik jest zestrojony na osiągi a nie na poprawną pracę w całym zakresie obciążeń i obrotów. Po drugie, gaźnik wymaga strojenia w zależności od zastosowania, wysokości n.p.m. i ciśnienia, w instrukcji...
Sprawdź czy filtr powietrza nie jest zatkany, bo to jedyna opcja aby taki silnik w takim czasie wypił tyle oleju, ale najczęściej do tego połączenia musi przyczynić się dziura w tłoku, albo popękane pierścienie.
Słabą stroną wtryski, lejący wtrysk potrafi uszkodzić tłok, a później to już wymiana silnika, sam to przeszedłem w 407 wtrysk lał, dziura w tłoku i zatarłem silnik
Lejącym wtryskiem wypalisz w końcu dziurę w tłoku a 2-etyloheksanol jest szkodliwy: H315 Causes skin irritation. H319 Causes serious eye irritation. H332 Harmful if inhaled. H335 May cause respiratory irritation
Witam Samochód to Corsa d 1.4, benzyna. Mam uszkodzony tłok. Dziura w tłoku. Tłok jest już wymontowany. Tłok jest bez zabezpieczeń na sworzniu. Pewnie sworzeń jest wciśnięty na korbowód pod wpływem różnicy temperatur. Pytanie czy da się wymienić taki tłok w domowych (warsztatowych) warunkach? Czy lepiej kupić używany z korbowodem? https://obrazki.elektroda.pl/5728153700_...
Jarp on ma problem z ciśnieniem na rampie, z resztą to auto chyba chodziło z bańki (nie pamiętam już dokładnie tematu) a poza tym jeśli wtryski leją to trzeba wymienić bo taka jazda może skończyć się dziurą w tłoku.
obawiam się że silnik do wyrzucenia albo do kapitalnego remontu, najprawdopodobniej pękł wałek rozrządu, ewentualnie łańcuszek (pompka bierze napęd właśnie od wałka rozrządu), do tego mogło dojść przy próbie odpalenia do kontaktu tłoków z zaworami (pogięte zawory, dziura w tłoku)
Witam miałem kiedys podobny przypadek nie chodził na jeden gar wysokie w porzadku i okazało się ze dziura w tłoku sprawdz cisnienie Pozdrawiam
Nie dmucha przez wylot tylko cale powietrze ruchu tloka trafia do skrzyni korbowej. Zdejmij głowicę i ściągnij tłok. Sprawdź przerwę na pierścieniach. Może też zrobiła się dziura w tłoku (mało prawdopodobne).
A mnie wygląda na to,że mechanik dał d..y i próbuje jakoś wyjść z twarzą naciągając cię na koszty. Skoro po wymianie bloku jest tak samo, a nawet gorzej (bierze olej), to znaczy, że diagnoza mechanika o uszkodzonym bloku była nietrafna. Ja w tym przypadku stawiał bym na głowicę (uszkodzony zawór lub gniazdo, pęknięta sprężyna-zawór się nie domyka)....
Może dziura w tłoku/tłokach lub topi któryś co by tłumaczyło mocny przedmuch. Tam masz wtryski piezo - Siemens? jeżeli tak to czasem lubią zmasakrować tłoki, a ten metaliczny stukot może być tego dowodem.
Też się skłaniam ku temu że należy na 1 miejscu sprawdzić czy wtryski nie leją. Zawsze mnie uczono że lejący wtrysk potrafi nawet wypalić dziurę w tłoku.
Oddaj to komuś doświadczonemu do zrobienia i nie słuchaj głupiego gadania, że 150 zł to dużo. Chyba, że chcesz poczekać na dziurę w tłoku lub zobaczyć korbowód bez rozbierania silnika ;)
Jest jeszcze gorzej, silnikiem teraz bardzo szarpie, na komputerze podobno pokazuje wypadanie zapłonów, nie da się wogóle jeździć, a mechanik twierdzi, że to coś uszkodzone jest na pierwszym cylindrze (upalony zawór albo dziura w tłoku). Tak może być wypracowany, te silniki tak mają, naprawa nieopłacalna, wymiana. Ale trzeba rozebrać i zdiagnozować...
Witam. Chyba nie trzeba wyjaśniać co jest uszkodzone! Zmierz kompresje, zresztą na wolnych obrotach powinno wyrzucić usterkę od wyważenia. Przyczyna od pierścieni az po dziurę w tłoku.
Sprawdzić opory toczenia, jedyna możliwość powstania tak dużego apetytu na paliwo. Sprawdzić wycieki. Lokalizować usterkę szybko, bo grozi wypaleniem dziury w tłoku, jeśli jednak tak leje.
Jakiś tam luz promieniowy będzie nawet na osi sprawnej turbiny. Jeśli kuleje i kopci, to albo wypaliło uszczelkę, albo stanął wtryskiwacz (ewentualnie już dziura w tłoku). Tak czy inaczej - hol i na warsztat. Dalsza jazda może się skończyć całkowitym zniszczeniem silnika.
jeśli pociągnął wody do filtra to na 99% dziura w tłoku. To że pracował przez chwilę jeszcze nic nie znaczy a to że nie dał się zgasić i cudował z ciśnieniem w komorze korbowej już tak. Jest jeszcze nadzieja że tylko pierścienie na tłoku przyrdzewiały, ale tak czy inaczej kompresja do sprawdzenia. Wykręć świecę i na odkręconym korku oleju dmuchnij,...
Pekniety pierścień na tłoku? Przegrzanie, uszkodzenie głowicy, cylindra. Obawiam się, ze to poważna sprawa. A jak kopci? Na siwo, czy raczej wali czarnym dymem? Jak na siwo to prawdopodobnie olej. Jak wali czarnego kopciucha to może tylko końcówka wtrysku leje. Lub się oberwała i ciurkiem paliwo leje się do cylindra. Sprawdź najpierw wtryski. Bo może...
No nic nowego. Miałem okazje robic remon 3P w którym mimo ze wszystko było zrobione na glanc po krótkim czasie wyleciała dziura w tłoku. to samo nówka wałek rozrządu w 60-ce w którym starły się krzywki po kilkunastu godzinach pracy silnika. Trzeba sie przyzwyczaić... niestety. Bedzie jeszcze gorzej z cześciami do tych ciagników.
Kolego sprawdź ciśnienie na cylindrach bo obstawiam dziurę wypaloną w tłoku
Chodzi mi o to, że uszkodzona cewka może spowodować zniszczenie silnika. Klient jaździł tak z miesiąc, mówi że czasem na zimnym poszarpywał, z rana chodził jak traktor. Do mnie zajechał jak wywaliło mu wszystki olej przez miarkę. Wytopiona dziura w tłoku, uszkodzona gładź cylindra- silnik do wymiany.
podjedz szybko do serwisu i sprawdz przelewy. jak wtryski jeją to są w stanie wypalić ci dziurę w tłoku przu długiej jeżdzie z taką usterką. Usterki układu wtryskkowego w renault nie są tajemnicą. Koszty- hmm wszystko zależy od tego co tak naprawdę jest uszkodzone.
Jak wtrysk będzie lał, to i ciśnienie spadnie na szynie. Uszkodzony wtrysk potrafi nawet wypalić dziurę w tłoku, zbyt bogata mieszanka = niespalone paliwo w cylindrze, spalenie nadmiaru paliwa następuje w katalizatorze. Co do ciśnienia na szynie to się nie zgodzę, przecież musiałaby być dziura ogromna i spadek ciśnienia wpłynąłby na pozostałe wtryski....
Jak dłużej pokręcisz i z wydechu leci mgła : to paliwo jest. Brak kompresji może być spowodowany tylko dwoma rzeczami. Zawory albo pierścienie. (dziura w tłoku to już hardkor). Przy prawidłowej kompresji powinien odpalić nawet na plaku - do weryfikacji. Nie używaj samostartu bo przy odrobinie pecha można korbowód wyjmować z miski olejowej :D
Sprężanie sprawdzane 3 razy, wzorowe, Zrzucona pokrywa głowicy -> dźwigienki całe, Kostka 3 wtrysku wymieniona - poprzednią zmasakrował niby-mechanik. To się zdecyduj czy nie ma sterowania wtrysku czy dziura wadliwa z jakiejś przyczyny. A gdzie poszukujący pomocy napisał, że brak sterowania CR czy ''dziura'' w tłoku?
No jeśli tak twierdzisz to pozostaje mi się zgodzić aczkolwiek dziwne mi się wydaje że zmieniali by nastawy w takim samym silniku. Koniec końców i tak najlepiej przy wymianie na inną wiedzieć co w niej piszczy i na stole sprawdzić. Większa dawka, większe kopyto ale czy np nie zrobi spustoszeń w silniku? Co jakby przez to wtryskiwacze lały albo coś...ciężko...
Kolego sory bardzo ale jakoś nie mam w bloku czujnika wału też mnie to zastanawiało ale no jednak tak jest a może ty chcesz zdjęcie że jest przy kole pasowym ? Dodano po 59 A co masz zepsute w tym 1.6 ? Albo wypalony zawór albo dziura w tłoku oraz walnięta uszczelka pod głowicą
Uboga mieszanka ma znacznie mniejszą prędkość spalania, więc proces spalania potrafi przeciągnąć się aż na suw wydechu; stąd niższa sprawność, "wyższa temperatura spalania" i ogień w wydechu, w efekcie wypalenie zaworów i gniazd, koksowanie oleju w rowkach pierścieni, zaleganie tychże i wypalanie dziury w tłoku, bo zapieczone pierścienie puszczają spaliny...
Jak masz zalepione nagarem pierścienie, albo dziurę w tłoku, to już żaden wynalazek nie pomoże. Przyśpieszy najwyżej śmierć silnika. Wątpię czy da radę jeszcze kilka miesięcy. :) Zdejmij pokrywę klawiatury i sprawdź czy spod wtryskiwacza nie dmucha.
Przy pękniętym tłoku olej szybko byłby " wyganiany " z silnika przez odmę , miarkę oleju i uszczelniacze. Myśl,że Andrzej78 by to zauważył. Chyba,że uruchamiał silnik na bardzo krótki czas nie dając mu się rozgrzać. Takie pęknięcie czy nawet dziura w tłoku zdarza się naprawdę sporadycznie ale jednak bywa.
przedmuchy tłoku ciśnienie tłoku pierścienie tłoku
podłączyć telewizor philips router prowadnica piła stołowy drzwi zmywarki opadają
Ciśnienie wstępne w naczyniu przeponowym dla pieca węglowego 10kW Charakterystyka pracy pompy Wita Aqua Delta 2