W Renault Clio 3 filtr paliwa znajduje się przy pompie paliwa w zbiorniku paliwa. Dojście po podniesieniu siedzenia tylniej kanapy.
W Renault Clio 3 filtr paliwa znajduje się przy pompie paliwa w zbiorniku paliwa. Dojście po podniesieniu siedzenia tylniej kanapy.
Filtr paliwa w clio II umieszczony jest pod samochodem, przed zbiornikiem paliwa. Wymiana co 60 000 km. W Clio I na przewodzie paliwowym do gaznika w komorze silnika
Nie zawsze był. Jak jest to zaraz koło zbiornika paliwa.
Filtr paliwa powinien być przy zbiorniku pod autem. Napisz skąd jesteś to może ktoś Ci pomoże.
Próba przelewowa, plus wyjęcie filtra paliwa i poszukiwanie opiłków.
Ten metalowy to jest filtr paliwa.
Układ bez powrotu (RLFS) nie jest żadną nowinką. Regulator ciśnienia w zbiorniku, filtr paliwa również. Nie wiem jak w tym francuzie ale niektórzy producenci nie przewidywali wymiany, nie było samych wkładów. W razie konieczności - kompletna pompa. Pozdrawiam.
Serwis olejowy wyświetla się w formie komunikatu słownego na zegarach. To czwórka, Clio 3 klepane było do 2012r Gdzie w tym samochodzie znajduje się filtr paliwa... Obudowa pompy to filtr paliwa.
Czy ktoś może wymieniał uszczelnienie szybkozłączek na filtrze paliwa?
Witam. Chciałem się dowiedzieć gdzie znajduje się filtr paliwa w Renault Clio II 1.2, 2001r ?
Zrób na oryginał. Wymień kpl. filtr z obudową
W moim scenicu 1.5 zasysał powietrze poprzez uszkodzony o-ring na podgrzewaczu paliwa we filtrze paliwa.
filtr jest w poblizu zbiornika paliwa
Witam, wie ktos jak wymienic filtr paliwa w renault clio 1.9D filtr to chyba sama wkładka i jest tam tez pompka tylko nie wiem jak sie go rozbiera prosze o pomoc
Oczywiście, że przy dieslu wymienia się filtr paliwa.
Filtr paliwa i wszystko jasne ;)
Było też wyjmowana tarcza sprzęgła i wymieniana na nową i jeszcze jedno pytnie gdzie znajduję sie filtr paliwa w clio.
A filtr paliwa wymieniałeś?
Witam. Mam Clio 2001r, założony w nim jest sekwencyjny wtrysk gazu. Mam problem z odpaleniem rano, gdy silnik jest zimny. Nie odpala odrazu, czsem trzeba pokręcic kilka razy. A jak odpali to po chwili jazdy spadają obroty i się zamula. Wymieniłem ostatnio świece, przewody i filtry gazu. Nie moge doszukać się przy tym aucie filtru paliwa. Prosze o odpowiedz...
Może filtr paliwa albo paliwo się cofa.
Witam. Posiadam Renault Clio 1.5dci 2002r. 82KM. Otóż poszła mi pompa wtryskowa (opiłki w zbiorniku) i wtryskiwacze też dostały. Pytam z ciekawości: Skąd sie biorą opiłki z zbiorniku? A jak nawet to po drodze do pompy wtryskowej są chyba jeszcze jakieś filtry paliwa.
Witam z tego co wiem przyczyna moze byc Termostat, i sprawdzenie filtru paliwa ofc Pozdrawiam.
A czy wymienione filtry paliwa i powietrza??
To bardzo dużo jak na stary silnik 1,2. Gdybyś stał ciągle w korku to także duże spalanie. Może silnik jest niedogrzany? Termostat i czujniki temperatury sa ok? Świece dobre? Przy słabej iskrze tak może byc, a także filtr powietrze jak zapchany to tez leje więcej paliwa.
To znaczy że układ wtryskowy i pompa działają poprawnie być może masz zatkany filtr paliwa przyczyna raczej jest od filtra do baku.
auto zapaliło na chwile ponieważ w pompie jeszcze było paliwo, ale paliwo się cofnęło do baku, nieraz trzeba długo pompować tą gruszke przy filtrze palwa, albo nawet zalać filtr paliwa ropą
Na moje to będzie coś nie tak z pompą paliwa, nie chce podać po prostu większej dawki . Wymień filtr paliwa na początek.
Po odczytaniu błędów wyskoczył - Obwód czujnika ciśnienia w szynie. Został wymieniony czujnik na listwie CR, lecz dalej to samo. Auto pali na dotyk na postoju mogę gazować ilę chce nic sie nie dzieje ( nie przerywa) tylko podczas gwałtownego przyspieszania szarpie. Co to może być ? ] Choć by filtr paliwa.
Filtr powierza, i ciśnienie paliwa to podstawa... spalanie stukowe jest spowodowane zbyt małą ilością paliwa... prawdopodobnie masz przytkany filterek powietrza i źle sobie przelicza ile potrzeba paliwa. Podaje mu za mało i występuje spalanie stukowa. Inna sprawa to zapchany filtr paliwa. I zajechana pompa paliwa. Tego trzeba pilnować.
Nowy filtr paliwa i środek do czyszczenia wtryskiwaczy.Powinno pomóc.
Witam, przerobiłem ten temat i u mnie wyglądało to tak:...Pompa jak strzeli wytwarza opiłki metalu które uszkadzają wtryski. Według serwisu powinno się wymienić pompę, wtryski, listwę wysokiego ciśnienia wraz z przewodami, zbiornik, smok itd.... ( u mnie najwięcej opiłków było w smoku ) podobnie można zrobić ze zbiornikiem i przewodami.... POWODZENIA...
Jak dawno wymieniany filtr paliwa i powietrza.Poszukaj kogoś z Clipem .
Witam! Mam problem z renaultem clio 1,4 energy (monowtrysk) auto po dodaniu gazu dławi się. Ciśnienie paliwa ok, wtryskiwacz ok , regulator ciśnienia paliwa ok, filtry nowe, gdzie jeszcze mogę szukać problemu
Benzyna czy diesel? Jeżeli benzyna to czy próbowałeś przekręcić kluczyk parę razy na zapłon przed uruchomieniem samochodu aby dopompować paliwo? Wypadałoby sprawdzić ciśnienie na listwie paliwowej. Jak diesel to zerknij czy nie ma gdzieś pod maską gruszki paliwowej, którą możesz dopompować ropę. Ewentualnie zalać filtr paliwa ropą.
Zmierz ciśnienie paliwa, oczywiście na pracującym silniku, wtedy jak przygasa. Na wolnych pompa może się jeszcze wyrabiać z wydajnością, na wysokich już nie. Inna ewentualność to przytkany filtr paliwa. To zapewne jednopunkt?
Czy mogę dostać link do takiej pompy żeby wiedzieć jaki jest koszt? Oczywiście sprawdzę najpierw ten filtr paliwa . Jak się okaże że nie będzie tych opiłków ?
To może zerknij na filtr paliwa i powietrza, jeśli ich długo nie wymieniałes....
Czujnik prawdopodobnie znajduje się w filtrze paliwa. tam gdzie czujnik wody w paliwie.
Leje i to konkretnie. Teraz wymiana albo regeneracja. Warto też wymienić filtr paliwa a stary rozpruć-zobaczyć, czy złota nie ma.
Pora na pomiar ciśnienia paliwa. Najlepiej podpiąć manometr i pomęczyć drania. A może jak zgaśnie to trzeba go kopnąć w koło albo maską trzepnąć i pompa znowu zaskoczy. Dodano po 1 Filtr paliwa wymień.
Nie ma czegoś takiego jak błąd listwy wtryskowej. Błąd z dużą dozą prawdopodobieństwa informuje Cię o niskim ciśnieniu. Masz układ wtryskowy Delphi jak mniemam, a ten jest okrutnie awaryjny w połączeniu z naszym paliwem. Jeżeli wtryskiwaczy jesteś pewien (a po oględzinach na kompie i przelewach nie wiesz nic o stanie rozpylaczy) , to do sprawdzenia...
witam. mam ten sam problem. wjechalem w kałuże i nagle zgasł. pod filtrem powietrza mam wode. wleje paliwo i gaśnie
Filtr powietrza wymieniłem niedawno ,przy wymianie termostatu,a filtr paliwa nie sprawdzałem,świece wyglądają na dobre,nie wymieniałem jeszcze
Awaria układu zapłonowego lub paliwowego. Sprawdź świece, cewki, filtr paliwa jeżeli był dawno wymieniany. Jak przekręcisz na zapłon to słychać jak pompka paliwa się włącza?
przy hamowaniu silnikiem system wtrysku powinien odciąć całkowicie dopływ paliwa do silnika (wtryskiwacz jest całkowicie zamknięty) zaczyna podawać przy ok 1200rpm filtr nie ma wpływu na zwiększenie zużycia paliwa
W renault clio były stosowane pompy lucasa oraz boscha. Bosch duzo lepszy niż lucas. Najpierw spróbuj zlikwidować nieszczelności na trasie od zbiornika do pompy, może być gdzieś spłaszczony przewód, brudny filtr paliwa, niedokrecona opaska itp. Objawy podane przez ciebie wskazują na usterkę pompy lub problem z dawką paliwa.
kolego borsche, odnoszę wrażenie, że nie masz pojęcia o tym co piszesz ... mota88gb odnośnie zaworu ciśnienia na pompie pewnie to racja, że często zacina się trzpień, jednak podmieniane były 3 zawory, efekt był ten sam. Jeżeli są opiłki w filtrze paliwa to znaczy, że łuszczy się pompa wtryskowa i trzeba ją jak najszybciej wymienić - na pewno nie jeździć...
Czy ktoś ma może schemat elektryczny do Clio 2 1.4. Gaśnie bez powodu, potem po 5-10 min. odpala bez problemu. filtry paliwa, wtryskiwacze czyste. pompa paliwa - kręci przez parę sek po wł. zapłonu i po osiągnięciu określonego ciśnienia wyłącza się. co może być grane?
Skoro jeden z wtrysków leje to sprawdź w miare możliwości czy w filtrze paliwa nie ma opiłków metalu bo możliwe że pompa paliwa jest popsuta.
I na dokładkę zajrzyj do obudowy filtra paliwa czy nie znajdziesz dodatku.
Po co piszesz o czymś, co już zrobił? Tak tak. Clio już zapomniałem jak wyglądało. Zmieniłem wtryskiwacze za adoptowałem clipem i śmiga. Ciśnienie pompy po wymianie wahało się średnio od 245 do 258atm.We filtrze prócz "polskich uszlachetniaczy paliwa" nie znalazłem nić co by się chciało do magnesu przykleić.Zamykamy.
Pompa paliwa sprawna na 100% filtr paliwa zmieniany jakies 2 miesiace temu przewody WN tak samo. A co myslicie o czujniku polozenia walu?
Witam, nie dawno kupiłem Vectre 2001 rok 2.0 Dtl, lecz okazało się że coś jest nie tak , mianowicie zapowietrza się ono podczas jazdy, po prostu zgaśnie i wystarczy go odpowietrzyć to pali na dotyk. Zauważyłem też że poprzedni właściciel kombinował cos koło filtra paliwa, jest tam założony filtr bodajże od clio z niej jest doprowadzony przezroczysty...
Witam chciałem odświeżyć temat mam renault clio 2 z silnikiem 1.5dci na zimnym silniku samochód kręci nawet do 5tyś lecz już przy 5 czuć dławienie. Po rozgrzaniu się silnika samochód po dodaniu gazu gaśnie przy 3tyś obrotach niezależnie czy jedzie się samochodem czy doda się gazu na postoju. Z wymienionych rzeczy: czujnik położenia koła zamachowego...
Witam, ostatnio zalałem silnik po wysuszeniu i wymianie filtra wszystko wróciło do normy, ale tylko na jeden dzień. Potem znowu zapaliła się kontrolka silnika, a samochód zaczął pracować jakby na 3 cylindry. Odczytałem błąd przez OBD 2 - P0314 single cylinder misfire. Czasami wszystko wydaje się być okej ale po jakimś czasie (parenaście minut) znowu...
Masz na sto procent uszkodzoną pompę paliwa i prawdopodobnie zapchany filtr od gazu, możliwe, że cewka WN jest przegrzana. Pozdrawiam.
Problem dalej występuje:/ Zostały wymienuione świece i filtr paliwa, po tych zabiegach jakiś czas chodził normalnie ale usterka wruciła. poedejrzewana jest pompa paliwa że jest na wykończeniu:/
Witam. Nadal mam problem z spalaniem. Nie jeżdzę agresywnie zaś raczej jak stary dziadek a spalanie cały czas wynosi około 9 litrów na 100km(cykl mieszany). Ten samochód pali więcej niż clio 1.5dci 82km przy sportowej jeździe. Czy na trasie paliwa do pompy wtryskowej jest jakiś dodatkowy filtr paliwa? Gdzieś przy baku np?
Witam mam taki problem pojechałem rano do pracy auto chodziło normalnie nie szarpało jechało jak zawsze po pracy gdy chciałem go odpalić odpalił na sekundę zgasł i do puki nie chcieli mnie to nie chciał odpalić dojechałem do domu nic się nie działo następnego dnia próbowałem go odpalić silnik kręcili lecz nie odpala wymieniłem czujnik położenia wału...
witam mam w moim clio problem z odpalaniem. wymienilem przewody paliwowe, czujnik polozenia walu, wtryski przeczyszczone, filtr paliwa rowniez juz nie wiem co to moze byc.... wczesniej nie palil na zimnym silniku a na cieplym od cykniecia teraz juz nawet na cieplym trzeba go ze 30 sekund pokrecic zeby odpalil....... co moze byc przyczyna co nalezy sprawdzic??
Skąd ma przyjść do Ciebie informacja o spalonej świecy żarowej ? Sprawdź: -filtr paliwa -łożyska na rozruszniku -świece żarowe i przekaźnik świec. Kwestia jeszcze rodzaju zatankowanego paliwa Gdyby paliwo cofało Ci się z układu, miałbyś problem z odpalaniem nie tylko w mroźne dni.
filtr nie był wymieniany; a może odpowietrzenie zbiornika paliwa nie działa jak należy? moze mieć to wpływ na tą sytuację czy nie?
Ej, no mówię co mi mechanik pow. Żadnych praw nie odkrywam. Podobną sytuację miał znajomy, wymienił mu ten sam koleś przewód paliwowy (w renault clio) i jak ręką odjął. Ale spoko, jak już dyskusja ma iść tym torem to można zamknąć lepiej.
jasne zdejmij filtr zobaczysz 2 przewody zasilanie i odplyw zdejmij zasilanie wloz do naczynia i zakrec rozrusznikiem i bedzie jasne
Nie zmam się ale wpadłem na pomysł, żeby sprawdzić przewody dochodzące do przepustnicy u mnie kabelek dochodzący do cewki był uszkodzony w kostce i co jakiś czas wywalało błąd cewki zapłonowej po wymianie cewki to samo a to przewód może jeszcze sprubuj wlać płyn do baku czyszczący wtryskiwacze ale wlej calą buteleczkę na pół baku może coś je zatkało...
a czy sprawdzili ciśnienie paliwa przy odpalaniu silnika? Powinno wynosić nie mniej jak 240 bar, jeżeli nie to może być pompa, regulator ciśnienia ,sprawdzili opiłki w filtrze paliwa? Zrób dobrą diagnostykę i sprawdź jeszcze raz przelewy na wtryskach, ( nie słyszałem o regeneracji wtrysków 1.5 dci, poza tym są one programowane)
Dzięki, spróbuję podmienić czujnik na próbę, bo dolot już uszczelniony i wężyki podciśnienia też wymienione. Nawet wypinałem z instalacji podciśnienia zawór sterowania filtrem par paliwa. Nie sprawdziłem tylko przewodu do serwa. Sprawdzę i dam znac czy pomogło
tak, filtr powietrza, olej, filtr oleju i filtr paliwa. Tak, wiem że to normalne w renault ale nie w czasie jazdy 4tys. max i Ci samochód gasnie bo go sterownik odetnie bo widzi 8tys. Diagnozuje clipem
Wymieniłem filtr paliwa i podmieniłem pompe w baku ale ciśnienia dokladnie nie sprawdzałem. Jak odepnę wężyk od listwy to ręką da się utrzymać ale czuć cisnienie. A może jakiś zaworek jest co puszcza na powrót i nie utrzymuje ciśnienia na listwie.
Witam!! Mam taki problem: Auto odpala normalnie, na luzie obroty są dobre, gdy już rusze zaczynają się problemy- dodaje gaz i nic...zero zmian puszczam noge z gazu i nagle szarpie(tak jakby dopiero doszło paliwo), czasami gdy długo trzymam pedał gazu w jednej pozycji to zaczyna bardzo mocno ciągnąć. świece wymieniłem, podpiołem KTS i pokazał mi że czujniki...
Może po prostu pompa się zapowietrza.A może pompa nie ma swojej wydajności. W tym wypadku najlepiej podłączyć pod diagnozę i odczytać ciśnienie. Przy okazji będzie też widać błędy które się zapalały wcześniej. Dodano po 6 Zapomniałem dodać żeby zacząć od filtra paliwa (wymienić).W Polsce diesle powinny mieć wymieniane filtry paliwa co wymianę oleju...
Posiadam Clio z 92 roku z silnikiem 1.2 na jednopunkcie (nie gazowany, bo się nie opłaca) ostatnio zaczął dziwnie pracować na wolnych, tzn. odpalam wyrzucam na luz, zdejmuję nogę ze sprzęgła i gazu, trzyma obroty nagle zaczynają spadać, zaczyna nim telepać i gaśnie. To troche wkurzające np. na skrzyżowaniu czy gdzieś na postoju. Ktoś mi może poradzić...
Na początek do sprawdzenia ewentualnie wymiany świece oraz przewody zapłonowe, cewki, filtr paliwa. Pali bez problemu? Obroty falują na zimnym i ciepłym silniku? Może być tak, że będą to groszowe sprawy (to co wyżej) ale to trzeba sprawdzić żeby oceniać.
W moim Clio przy rozruchu silnik się zachowuje tak jakby był zapowietrzony, to znaczy przez krótką chwilę od odpalenia trochę "kuleje", ale za chwilę wchodzi na normalne obroty. Wymieniłem filtr paliwa i odpowietrzyłem przewody. Przez jakiś czas było dobrze, ale potem wróciło wszystko do poprzedniego stanu. Czy ktoś wie jaka może być tego przyczyna???...
decybel91 - Samochód nie ma instalacji gazowej. Heretapawel - Zwarcie znaleźliśmy przy akumulatorze, także to nie to. Ogólnie wymieniłem filtr powietrza i paliwa, przeczyściłem pompkę paliwową i kiedy jest zimny dalej falują mu obroty i szarpie póki się nie rozgrzeje. Czy to może być wina silniczka krokowego?
POchłaniacz oparów benzyny-gdy są spełnione warunki(temp,obciążenie silnika itp) to komputer za pośrednictwem tego"gadżetu" kieruje opary paliwa ze zbiornika do kolektora ssącego.Jeśli nie -opary są neutralizowane w filtrze z węglem aktywnym i odprowadzane do atmosfery-no cóż... EKOLOGIA...
Posiadam autko takie ja w temacie i mam problem jak chodzi na wolnych obrotach to silnik trochę klekocze, tak jakby miał zbyt niskie obroty, co ciekawe gdy odkręcę odpowietrzenie w filtrze paliwa to silnik zaczyna pracować tak jak powinien czyli nic nie klekocze na wolnych. Po zakręceniu odpowietrzenia w filtrze znów zaczyna klekotać:) Zaobserwowałem...
Witam. Jak sie skonczyla ta historia? Mam dokladnie to samo. Moj samochod to renault kangoo 1998r 1.4 75KM 8v. Odpala normalnie, po 5s zaczyna nierowno pracowac, wciskajac odrazu gaz do dechy dusi sie, aby go przegazowac trzeba pompowac pedal gazu. Do tego nie ma mocy! ledwo 30km/h idzie wycisnac. Stalo sie to kiedy przyszedl mroz i rozladowalo mi aku....
Witam. Przeczytałem wiele postów w podobnym temacie i wykonałem zalecane naprawy lecz problem wciąż mnie wku... Renault Clio 2 silnik 1.2 16 Vrocznik 2000 Pewnego dnia wymieniłem filtr paliwa i Ubocik ( tak nazywam swojego bolida) nie odpalił. Pierwsza myśl źle zamontowany filtr - sprawdzone kilka razy, jest poprawnie. Niestety do dnia dzisiejszego...
W przypadku znalezienia opiłków oddaję do regeneracji cały układ tzn. pompa wtryski zasobnik rayl z czujnikiem ciśnienia i przewody wys. ciśnienia , nigdy potem nie miałem problemu z uruchomieniem układu pod warunkiem że sam wyczyściłem zbiornik przewody i filtr paliwa .Zostaje poprawne dopisanie nowych kodów wtryskiwaczy nadanych po poprawnej regeneracji...
Witam wszystkich! Posiadam Renault Clio1 po lifcie 1.2 benzyna. Chcialbym się dowiedzieć jak rozpoznać, ze Immobilizer jest zepsuty? Jechalem ostatnio na stacje i nie dojechalem bo braklo mi paliwa. Zalalem 12 l benzyny i po przekręceniu stacyjnki keci ale nie odpala. 2 razy zakręcil na 5 sekund i zgasł. I od tej pory nie mogę zakręcic. Pome paliwa...
Renault Clio II 1.4 - od czasu do czasu gasł, bez powodu cięzko było go odpalić - rozrusznik kręcił ale brak iskry. po 10-15 min ni z tego ni z owego udawłao się go odpalić za pierwszym razem i i znowu można było jechać x km (10-300) i odpalać po kilkanaście razy aż do kolejnego zgaśnięcia (samoczynnego lub przez użytkownika) po czym historia się powtarzała....
Witam Przede wszystkim mało danych, tj. rok produkcji. Do sprawdzenia - pompa paliwa, która znajduje sie z tylu pod kanapą (siedzenie) po prawej stronie, sprawdź czy dochodzi napięcie elektryczne, może spalony bezpiecznik lub zamarzło paliwo w przewodach (woda i parafina), a następnie jak napisał kolega wcześniej, przewody i podstawa to filtr paliwa....
Witam. Mam taki problem ze moje clio przy jeździe w trasie przy średniej prędkości 80-90 km/h spala kolo 11-12 l Myślę ze to mała przesada. Wymieniłem filtr powietrza ,paliwa dalej to samo. Postanowiłem sprawdzić czujnik temperatury podłączam miernik i nic żadnej rezystencji ;/ nawet przejścia ;/ próbowałem mierzyć na ciepłym i na zimnym silniku i nic....
Witam, mam taki problem, że moje Renault nie odpala, paliwo podaje, filtr paliwowy czyściutki, paliwo dochodzi do listwy wtryskowej, świece i kable są okej, iskra jest, kontrolka od immo gaśnie, a on dalej nie odpala. Z tego co zaobserwowałem to nie daje paliwa na świece, samochód kiedyś miał problemy z odpalaniem ale odpalał, a teraz na postoju pracował...
oczywiście filtr paliwa wymieniłeś przed włożeniem wtryskiwaczy, opiłków niema i przepompowałeś paliwo w układzie... używane wtryski trzeba sprawdzić bo najprawdopodobniej są jakościowo cienkie. nie spiesz sie z dopisywaniem wyrysków przy takich badaniach i to jeszcze niewiadomego pochodzenia bo sobie dopiero biedy narobisz...
Sprawdziłem filtr paliwa, który jest strasznie zapchany, przewody też. Dziś kupie nowy filtr i wyczyszczę przewody. Możliwe, że to jest przyczyna? Jak nie odpali to sprawdzę to co piszę robokop.
sprawdź filtr powietrza i jak jest strasznie brudny to go wymień,sprawdź przewody wysokiego napięcia,sprawdź czy na każdej siwecy jest iskra,przy okazji przeczyść je.
Witam kupiłem ostatnio auto tak jak w temacie i robiłem wymiany wszystkich rzeczy eksploatacyjnych tz. filtr paliwa, filtr powietrza, filtr oleju oraz zmianę oleju. Chciałbym również wymienić filtr kabinowy ponieważ wydaje mi się że nadmuch chodzi troszkę słabo tz działa ale nie w 100 % wydajności. Doszedłem do wniosku że najpierw sprawdzę w jakim stanie...
z tym bakiem to przesada , ale filtr paliwa to i owszem należy wymienić po ok 100KKm Sprawdź czy podpięty na kablach od innego auta podpala normalnie - odpadnie problem z aku. Jeżeli to nie pomoże tak jak pisał poprzednik sprawdz na diagnostyce może być wiele przyczyn od pompy paliwa , wtryski świeczki cewka czujnik położenia wałka itd...
Witam, Renault Clio 2 1998, hatchback, 1.2 43kW. Problem polega na nagłej utracie mocy, najczęściej na 1 i 2gim biegu ale nie ma reguły, to samo zdarza się na 3cim i wyżej ale rzadziej. Po silniejszym wciśnięciu pedału gazu odzyskuje moc na chwile ale najlepiej wyłączyć silnik i włączyć na nowo. Czasami na biegu jałowym po ok minucie schodzi z obrotów...
witam założony już zaworek jeden na powrocie paliwa wcześniej a drugi w tym tygodniu między filtrem a pompą aby wyeliminować ewentualną nieszczelność gruszki paliwo jest w przewodach rano wymieniałem również czujnik położenia wałka rozrządu bo wczesniej nie odpalał za pierwszym razem tylko za drugim
Witam, Mam problem z moim nowym zakupem renault clio 3. Chodzi o to że nagle podczas jazdy wyskoczyła kontrolka od silnika na żółto i auto straciło moc, 5 sekund później wróciło do normy po to żeby za 3km zgasnąć i nie dać się już odpalić. Teraz sytuacja wygląda tak: Auto odpala ładnie i chodzi ok. 3 sekundy a później gaśnie i tak za każdym razem. W...
Jeżeli masz filtr paliwa z czujnikiem na obecnośc wody to pali sie jak jest w osadniku woda .Spusc ja na dole filtra jest wkrecony korek .Ja miałem 3 spalone swiece i nic nie swieciło.Mam ten sam rocznik auta,
Pytanie mam, może pomożecie. Mam 9 letnie Clio z silnikiem 1,5 dCi no i przyszła zima.... Mam problemy z odpalaniem (czego np 2 lata temu nie miałem z tym że był garażowany wtedy). Objawy: Np wczoraj nim jeździłem, a dzisiaj już musiałem go 3 razy heblować żeby w końcu zaskoczył, gdyby nie to że mam niezniszczalny akumulator pewnie była by kapa. Nawet...
Równolegle uławnił się brak cisnienia na jednym cylindrze. Do tej pory zrobiłem: 1. Kompletną naprawę głowicy Ciśnienie wróciło do normy? Co było uszkodzone? Wymień filtr paliwa i powietrza. Wymień świece zapłonowe na dedykowane dla tego silnika. Champion REA8MCL. Sprawdź, czy jest poprawa gdy masz odkręcony wlew paliwa w zbiorniku. Mogą być problemy...
nie tak sie sprawdza czy ida oba paliwa gdy odpalisz silnik i przełączysz na gaz zdejmi zaraz wtyczke z cewki elektrozawor na reduktorze albo na filtrze lpg. Zwykle wsuwka koloru niebieskiego, jak zgasnie to jest wszystko OK
Witam. Trafiła się zakała która nie daje więcej pomysłów. Mianowicie pacjent clio ii 1.5 dci Delphi nie pali za każdym razem a z plaka idealnie i później już sam sobie dawkuje paliwo aby na rozruch potrzebny. Co 2 lub 3 raz zapali sama. Pod kompem błąd DF 116 - obwód czujnika oznaczenia Def 01 Wymienione 3 czujniki. Kable z wtyczka zmienione do samych...
Witam serdecznie. Otóż kupiłem jakiś miesiąc temu w okazyjnej cenie Renaulta Clio 2 z silnikiem pojemności 1.1 (tak jest w dowodzie). Silnik bardzo oszczędny a stan blacharski ocenić można na bardzo dobry - przebieg 283tyś a autem jakieś 5 lat jeździła kobieta. Od samego początku autko ma taki problem, że trzęsie budą na wolnych obrotach (na biegu jałowym)...
filtr accord filtr paliwa actros filtr paliwa scania filtr paliwa
przekaźnik grzałki candy pętla sprzężenia zwrotnego koszt roboczogodziny
głośnik manta zasilacz pomiar mosfet
Selektor wejścia Yamaha AX-470 – gdzie kupić oryginalny przełącznik ALPS VT148300/WN157900 Melex 392 – jak zwiększyć prędkość? Modyfikacje sterownika, silnika, przełożenia