1-kąt wtrysku 2- cofanie się paliwa z pompy na postoju 3- ustawienie dawki.... generalnie bez podstawowych parametrów odczytanych podczas pracy z sterownika silnika nic raczej nie ustalimy. Ciśnienie sprężania i sprawność świec żarowych przy obecnych temperaturach nie mają większego wpływu na odpalani.
Z doświadczenia wiem że wymiana nic ci nie da i dalej będzie palił podobnie. Przyczyna tkwi najczęściej z brakiem paliwa w pompie (paliwo cofa się i pompa musi go zassać zanim odpali). Zła kondycja pompy wstępnej lub całej pompy wtryskowej. Słaba kompresja. Wtryski o słabym rozpyleniu (lekko lejące).
Wymień pompę paliwa. To ona nie trzyma.
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Jeżeli masz problemy od czerwca a wcześniej ich nie było ( napisałeś że w czerwcu wymieniałeś filtr paliwa ) to masz odpowiedź na dłoni - nieszczelność na filtrze paliwa . Sprawdź czy dobrze założone są opaski na przewodach paliwowych oraz czy przelotka plastikowa na powrocie jest cała ( nie uszkodzona ) oraz stan gumki ( o-ring ) uszczelniającej przelotkę....
Pewnie czujnik temperatury do wymiany i druga sprawa to paliwo się cofa z pompy a tu jakiś zaworek na przewód przed pompa paliwa by pomógł. Oczywiście jeszcze sprawa kompresji silnika, jeżeli będzie niska to też będzie ciężko palił ale obstawiam cowke paliwa i zapowietrzanie się pompy.
Moim zdaniem cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu paliwowego. Pompa lub (jeśli jest) zawór zwrotny a jeśli nie to niedomykające się wtryski i zalanie świec.
Jjest to bezpiecznik odpowiedzialny za pompę paliwa, dodam jeszcze ,że została wymieniona pompa paliwa i przekaźnik.
Jak w temacie czy ktoś wie jak ustawić kąt wtrysku we fiacie I co jest przyczyną cofania się paliwa z pompy do filtra paliwa
Tak sprawdź wtryski. Następnie sprawdź również przekaźnik sterownika silnika. Paliwo z pompy się nie cofa? Na filtrze paliwa jest zaworek? Rozrząd poprawnie ustawiony?
Pompa paliwa.
Prawdopodobnie po postoju ropa "cofa się" w stronę filtra bo zaworek pompy nie trzyma, albo masz kaszę/wodę w filtrze paliwa. Ja bym na Twoim miejscu sprawdził/powymieniał węże, założył nowy filtr paliwa i dołożył zaworek zwrotny taki akcesoryjny . Pozdrawiam
Witam! Mam problem z cofaniem się paliwa w układzie wtryskowym w VW LT '98 z silnikiem 2,8. Nie mam wycieku przy wtryskiwaczach i na powrocie. Czy może mi ktoś doradzić jak sprawdzić pompę, czy nie puszcza paliwa? Może ma ktoś schemat tej pompy?
Pompa wysokiego ciśnienia do sprawdzenia, cofa się paliwo w pompie.
myślę kolego że zostaje nam się zabrać za pompe wysokiego ciśnienia, choć spróbuje jeszcze przełożyć ten zaworek zwrotny na przewód zasilania jak najbliżej baku żeby jeszcze wykluczyć cofanie się paliwa do zbiornika, wczoraj go założyłem ale między filtrem a pompą wysokiego ciśnienia, chce jeszcze wykluczyć cofanie się paliwa do zbiornika na odcinku...
2 przy filtrze , 1 przy podgrzewaczu paliwa , 1 przy pompie. Zaworek nie wiem czy coś da ale montuje się jak najbliżej pompy.
bo chodzi o to, że samochód przestał działać mi na benzynie i nie słychać żeby pompa pracowała, a słyszałem, że czasami to wina bezpiecznika, tylko nie wiem gdzie on się znajduje, jutro sprawdzę ten od świateł cofania.
Kolego jak ssanie wyłączasz dopiero przy 80°C to nie dziw się, że pali 15l/100km to i tak nieźle, moim zdaniem musiał byś dać gaźnik do regeneracji, co do schodzącego paliwa to miałem przypadki, że pompa paliwa, mimo że nowa była wadliwa, w niej są zaworki, które zapobiegają cofaniu sie paliwa.
Nie wiem czy pomogę po tak długim czasie, ale to co jest na zdjęciach to jest zaworek zwrotny paliwa, zapobiega on cofaniu się paliwa do baku.
Witam, Jeżeli zbiornik jest poniżej silnika to paliwo cofa się przez nieszczelne zaworki pompy zasilającej.
Sprawdzić gdzie jest nieszczelność ewentualnie założyć zawór zwrotna na zasilanie pompy.
Cofa się paliwo, zdjąć przewód paliwa doprowadzający paliwo do pompy jak będzie leciało paliwo z dużym ciśnieniem to zawór zwrotny w pompie nie trzyma ciśnienia i palio cofa się
Sądzę że się zapowietrza na filtrze paliwa - i cofa się paliwo. Niestety, ten nowy filtr - jeśli podejrzewamy nieszczelność uszczelki - jest już do wyrzucenia, przed założeniem nowego (napełnionego paliwem na maksa) wyczyść szmatką z benzyną ekstrakcyjną we wsporniku powierzchnię przylegania uszczelki filtra, gumkę posmaruj lekko olejem silnikowym -...
jak bedzie ciepły odepnij kostkę podłączoną do czujnika temperatury i zobacz czy zapali po odpięciu czujnika świece będą grzały do momętu aż uruchomisz silnik odepnij kostkę przekręć kluczyk poczekaj trochę i odpal jak zapali to masz przyczynę mam nadzieję że ci pomogłem trudno jest zdiagnozować usterke na odleglość świece sprawdz w pierwszej kolejności...
jakaś przyczyna tego musi być Zapewne musi być skoro cofa paliwo. Zasil pompę bezpośrednio z bańki to dużo wyjaśni najlepiej przeźroczystym przewodem :)
Witam. Jestem nowy na forum. Kilka tygodni temu moja Laguna 2 2.0dci 150KM 2005 ciężko odpalała i po kilku razach odmówiła posłuszeństwa. Pokazywały się pęcherze powietrza w układzie paliwa, jest ręczna pompka ale cofa paliwo spowrotem. Pompy paliwa w baku nie ma i nie wiem gdzie jest! Proszę o pomoc bo nie wiem gdzie się znajduje ta pompa paliwa, dodam...
sprawdź przewody - na końcach mogą być małe oringi. które parcieją od czasu - może paliwo się cofa
Na pewno paliwo się cofało i ktoś go tam wcisną. Usuń go ale zostaw ten przezroczysty wężyk i zobacz czy paliwo ci się cofa (powstają bąble powietrza). Jak tak to kup nowy o większym przekroju. Pozdrawiam
zauważyłem że jak ściągnę węża paliwowego od pompy to paliwo zasysa do zbiornika i tu się nasuwa pytanie czy tak powinno być Układ paliwowy nie ma oddzielnej pompki podającej w zbiorniku, paliwo zasysa pompka skrzydełkowa w pompie wtryskowej. Czyli układ zasilania pracuje na podciśnieniu i jest to normalne, że kiedy go otworzysz, to paliwo cofa się...
Przede wszystkim diagnostyka jakie występują błędy. Nie podano czy LPG to symulacja czy wtrysk. Przy LPG ważną istotną rzeczą są kable WN. Po postoju powinien odpalać na paliwie więc czy dostateczne jest ciśnienie paliwa ,kontrola ciśnienia ,pompy i filtra paliwa i czy paliwo się nie cofa. Największy błąd użytkowników LPG to niski poziom paliwa w baku...
Witam, mam podobny problem, co jakiś czas Golf V (2.0 TDI,2007) po porannym odpalaniu na zimno gaśnie i już odpala,odpala tylko i wyłącznie na plaka, potem nie ma żadnych problemów,aż znów zgaśnie przy porannym odpalaniu. Przy pobycie poza miastem przez wakacje palił codziennie, nigdy nie zgasł. Wymieniałam vaku pompę, zakładano coś przeciw cofaniu...
Mi w dwóch pandach z lpg to cofało się paliwo po nocy. Lepiej odpalały jak miły 3/4 paliwa w zbiorniku.W pierwszej wymiana pompy załatwiła sprawę i autko poszło do sprzedania. Druga mojej żony wymiana pompy i padła takie same objawy .Ciśnienie dobre a nie trzyma po nocy. Założyłem zaworek zwrotny do paliwa i wyłącznik pompy z wyłącznikiem czasowym.Trzy...
a ja proponuję sprawdzić pompkę paliwa może paliwo się cofa i jest problem dodatkowo połączenie elektryczne pompy paliwa i sam przekażnik
i tak zrobie, tylko przed pojechaniem do mechanika zawsze sprawdzam błąd na elektrodzie :) co do tego problemu cofania się paliwa skoro pompa do wymiany to nie powinno być problemy podczas jazdy samochodem?? jak odpalę silnik do chodzi wszystko ok czyli pompa pąpuje?? mam racje czy nie?? Pozdrawiam
Cofa się paliwo do zbiornika pompa paliwa. Pozdrawiam.
Witam wszystkich, opisze moj problem: jakies dwa tygdnie temu wymienilem pompe paliwa i od tego czasu zaczely sie problemy. Samochod po dluzszym postoju nie chce palic,jak juz zapali to moge go zaraz gasic i znowu zapalac.Rozebralem jeszcze raz bagaznik ,wyciagam pompe i zauwazylem ze przy sciaganiu tych dwoch przewodow paliwa nie pryska benzyna,one...
Witam. A więc tak: regulator wyjety, listwa wystaje i chodzi luźno najmniejszym palcem. Kanały pod kły z pompy są w pozycji startu, ale jak przyłożę regulator zpowrotem to listwa się cofa w pozycję stopu. Zepsuty regulator?
Kolego zacznij od tego dlaczego cofa paliwo a nie gdzie cofa. Sprawne wtryskiwacze nie pozwolą cofać paliwa. To jednak ok 140 atm.
Jest coraz gorzej z tym odpalaniem na ciepłym silniku już kręci z pół minuty zanim załapie. Pomocy ! Czyli po ostygnięciu zapala normalnie? to wykluczone zapowietrzanie, cofanie się paliwa, została pompa. Mierzyłeś jakoś te ciśnienia w różnych warunkach?
Zanim pójdziesz w koszty (wymiana pompy) spróbuj wymienić pompkę podającą. Przyczyn może być dużo, także sterownik może być uszkodzony. Ale po objawach wszystko wskazuje na cofanie się paliwa, i prawdopodobnie powietrze pojawia się we wtryskiwaczach lub na przewodach wysokiego ciśnienia. Ponieważ pompa wtryskowa jest jeszcze zalana paliwem, to po podaniu...
Żeby nie trzeba było 3razy kręcic i paliwo nie będzie się cofać trzeba zainstalowac ręczną pompę ssąco-tloczącą-ona ma zawory zabezpieczajace przed cofaniem paliwa.
Jakiej pompy? Tam nie ma żadnej elektrycznej pompy w zbiorniku mimo że przewody mogą byc . Ciężki rozruch może byc spowodowany zapowietrzaniem sie pompy wtryskowej lub cofaniem paliwa. Sprawdź czy nie ma wycieków paliwa ,przelewy itp.
uszczelniacze? gniazda? Silnik jak zimny pali od strzala nawet po 4 dniach postoju, uklad szczelny paliwo sie nie cofa, powietrza lewego nie lapie. Vacum pompa? Silnik nie kopci na niebiesko, w filtrze paliwa nie ma oleju.
Trzeba podłączyć manometr i sprawdzić co się dzieje z ciśnieniem paliwa. W pompie jest zawór zwrotny, jak się zatnie, to po wyłączeniu silnika paliwo cofa się do zbiornika i pompa dopiero po chwili jest w stanie wytworzyć ciśnienie robocze (3,5 bar)
ja w swoim galancie zastosowalem elektrozawor na przewodzie paliwa przed filtrem(zapobiega rownierz cofaniu paliwa), jednocześnie przerwany jest obwod elektrozaworu pompy paliwa (stop) i rozrusznika.Obwody zabezpieczylem diodami tak , że podanie napięcia na jeden obwod nie spowoduje odblokowanie innego.
Sprawdzałeś chociaż czy utrzymuje ciśnienie? To że podpompuje przed odpaleniem i tak nic nie da jeśli paliwo będzie się cofać.
Do Basia0001 nie ma pewnosci że paliwo się cofa [luis2008 tylko napisał tak, ale niema wzmianki że sprawdzał] jeśli filtr paliwa będzie brudny to pompa musi wytworzyć większe ciśnienie a do tego dochodzi jeszcze wydatek pompy. Nic nie jest wieczne.
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Może paliwo się cofa. Jak podepniesz aku pompa nabije jakieś ciśnienie, i wtedy zaciąga... Może sprawdź przewody paliwa.
To zablokuj mechanicznie dopływ do pomy paliwowej od strony zbiornika na noc, jak rano zapali, tzn, paliwo cofa się przez zaworek w pompie paliwa. Sprawdż też przelewowy.
Sprawdź ciśnienie paliwa może pompa nie domaga albo paliwo przez noc się cofa.
pojawiło mi się powietrze w rurce, która idzie od filtra do pompy. Skoro pojawia sie powietrze w rurce która idzie od filtra paliwa do pompy to musi być jakaś nieszczelność skoro zaciąga powietrze i prawdopodobnie dlatego cofa sie paliwo do zbiornika gdy silnik nie pracuje.Sprawdż zaciski na filtrze paliwa oraz przewody paliwowe oraz podłączenie przewodów...
Dodam że jeszcze działa cofa z filtra paliwa
Uszczelniacze na pompo-wtryskach lub pompa tandemowa. Prawdopodobnie cofa się paliwo i trzeba bardzo długo kręcić zanim pompa nabije ciśnienia.
To jest pompka cieczy chłodzącej, a nie paliwa, tak ma być. Co do tych oringów i cofania paliwa, to warto jeszcze sprawdzić czy nie cieknie spod pompy tandemowej.
Kolego najprawdopodobnie pada ci pompka paliwa z boku pompki masz otwór sprawdz czy z niego nie leci paliwo to po pierwsze a po drugie na przewód doprowadzający paliwo do pompki możesz założy sobie zawór zabezpieczający przed cofaniem się paliwa do zbiornika jeśli pompa nie trzyma a benzyna cofa się do zbiornika to auto potzrbuje dłuższej chwili żeby...
Cofanie paliwa może być, ale robiąc filtr powinien mieć jakieś podejrzenia. Jak nie nieszczelność na rureczkach, to na pompie. Zależnie od podwersji, 1.9 miewał ręczną pompkę, zintegrowaną z filtrem albo bez, i tam zaworek zwrotny. Bo zgaduję, niezależnie od pod-wersji 1.9D bez pompy elektrycznej w baku. Masz taką ręczną pompkę? Jak w zimny ranek podporządkujesz...
Witam.Sprawdź czy pompa paliwowa nie cofa paliwa (zawór zwrotny). Co do gazu to musisz poszukać dobrego Gazownika bo przyczyn może być wiele.Podaj rodzaj inst.gazowej.
Na początek znajdź "mechanika" który wie co robi bo jeśli 8-śmiu rozkładała ręce nie mierząc ciśnienia sprężania to powinni buraki na rynku sprzedawać a nie naprawiać samochody. Do sprawdzenia: - ciśnienie sprężania - synchronizacja wałka rozrządu (VAG) - czy paliwo się nie cofa - pompa paliwa w zbiorniku czy pompuje po przekręceniu kluczyka (fizycznie...
Wiec sprawa mam sie tak ze po scisnieciu na noc przewodu zasilania pompy w paliwo na odcinku filtr paliwa pompa sciskiem stolarskim samochod odpala Ta sama procedura na przewodzie powrotnym nie daje zadnego rezultatu Moze teraz ktos bedzie w stanie naprowadzic gdzie szukac przyczyny cofania sie paliwa ? Zawor w pompie czy tez sama nieszczelnosc samej...
Znajomy sprawdził astre i okazało się że zawór zwrotny ten przy pompie był zapchany i nie cofał paliwa do baku i z przewodu przelewowego gdzieś sączyła ropa. Najlepiej zawsze posprawdzać wszystko przed decyzją wymiany pompy pozdrawiam
Mam problemy z uruchamianiem samochodu. Do zbiornika cofa sie paliwo z filtra i w przewodach paliwowych tworza sie pecherzyki powietrza miedzy pompą paliwowa a filtrem paliwa...
Nie chodziło mi o cofanie się paliwa na zasilaniu pompy, tylko na wyjściach wysokiego ciśnienia. Tak jak napisał (at)robokop pompa musi dać ciśnienie co najmniej 2 razy wyższe niż ciśnienie wtrysku i jeszcze musi je utrzymać przez kilka sekund. Do tego służą zaworki odcinające.
tak pod warunkiem ze pompa i cisnienie paliwa ok
Kolego przerabiałem to w silniku 2.0 DTL tam przyczyną zapowietrzania się a raczej cofania paliwa była pompa wtryskowa standard w oplach o przebiegu powyżej 200000 km. U mnie ten problem wyglądał tak że po nocy auto trzeba było długo kręcić zanim odpaliło ja rozwiązałem ten problem tak kupiłem ponad metr przewodu paliwowego dałem go od pompy wtryskowej...
Filtr paliwa - sprawdzić szczelność , chodzi o cofanie paliwa.
albo paliwko Ci sie cofa, zapas ropki w pompie wystarczy na ujechanie pareset metrów, sprawdź węzyki, filtr z pomką-puszczają membrany , nie wiem czy Ty masz tam podgrzewacz paliwa? bo one sa tam bardzo czesto winne. pozdro
Nie szczelny filtr paliwa, a konkretnie wloty przewodów. Filtr paliwa wymieniałem na nowy tydzień temu Sprawdź czy nie cofa się paliwo z pompy. Sprawdzałem, nie cofa się
Bzdura. W benzynie masz pompę paliwa, więc efektu cofania paliwa nie może być. Opisz objawy.
Osobiście w 1.9D 1z miałem coś takiego. Specjalnie zostały założone przezroczyste węże celem detekcji zapowietrzania. Bomble powietrza leciały z zasialania na pompie do filtra. Ruchu powietrza w reszcie węży nie widać. Podejrzewam nieszczelność pompy wstryskowej, lecz po zimie jej przeszło. Narazie jeździ, zobaczymy co tej zimy się okaże. Może trzeba...
Problem w tym że na komputerze nie wykazuje żadnego błędu ! No właśnie i już Panowie ręce rozłożyli teraz bierz 100 zł i jedź do takiego co się na. Obstawiam pompę paliwa, sprawdz rano ,czy paliwo nie cofa sie przypadkiem do zbiornika paliwa, a jesli tak to musisz kupic nową pompę ...
Witam. Samochód vw Bora 1,9 TDI 110KM silnik AHF 1999rok. Powód usterki - cofające się paliwo , ciężko odpalić po dłuższym postoju. Wymieniony filtr paliwa, zawór zwrotny (podgrzewacz) na filtrze paliwa + oringi, wymienione zaciski na skręcane na filtrze , wymienione przewody od filtra do pompy wtryskowej. Po wpięciu do przewodu zasilanie z baku przezroczystego...
Pewnie się zapowietrza (paliwo cofa się do zbiornika) i zapala, na tej reszcie paliwa z pompy... Nawet nieszczelności na przewodach przelewowych na wtryskiwaczach może być przyczyną... Do sprawdzenia układ zasilania paliwem...
dziękuję :D bardzo Witam kolegów ponownie, problem ciężkiego odpalania powrócił. ale pojawia się tylko wtedy jak auto stoi na górce lub pod górkę. Wymieniłem zaworek na filtrze paliwa, pompę paliwa w baku i nic. Wygląda tak jakby cofało się paliwo. Musi chwilę pokręcić aby załadować mu ropę do wtrysków. Już nie wiem na co mam patrzeć. EGR wporządku,...
Posprawdzaj wszystkie wężyki doprowadzajace paliwo z baku do pompy wtryskowej, zacznij i głównie skup sie na tym co jest widoczne pod maską - szukaj miejsc gdzie mogło by sie dostawać powietrze do paliwa (uszkodzenia mechaniczne lub wszystkei złączki, przejściówki. Może np przy filtrze paliwa którać złącza jest luźna lub rurki paliwowe mają już popękaną...
To może sama pompa jest nieszczelna ?
Sprawdził bym skrzynkę z przekaźnikami w komorze silnika, czy nie ma korozji na złączach. Filtr paliwa i filterek w pompie wymienione? Może cofa się paliwo. Nie wydaje mi się by padła pompa. Jak są problemy na ciepłym obstawiał bym zawór TCV.
Witam. Mam problem z mitsubishi pajero 2.8 diesel. Kupiłęm go parę dni temu więc dopiero się zagłębiam w temat. Otóż auto zimne lub ciepłe bardzo długo kręci zanim zapali. Świece były padnęte więc wymieniłem na nowe, prąd dochodzi do nich. Filtr paliwa nowy ale po odkręceniu przewodu na wtrysku i kręceniu silnika bardzo mało ropy leci. Domyślam się...
W pompie wtryskowej.
Jak odpali i tak przerywa to kopci i to bardzo, raczej na biało ale tak jest tylko na początku jak jest zimny po rozgrzaniu jest ok Wg mnie cofa się paliwo. Jak tam filtr paliwa? Pompa?
cofa mi się paliwo w układzie. Skąd wiesz, że Ci się cofa paliwo ? Postaw na dachu auta bańkę 5 litrów z ropą i podłącz wężykiem do filtra paliwa. Zapal i odstaw na kilka godzin. Jeżeli zapali to wiadomo, że cofa się paliwo. Jeżeli nie zapali to pompka podająca w pompie wtryskowej do wymiany.
Piszesz wcześniej, że jak pomożesz pompką ręczną to odpali - czyli jest problem w obwodzie zasilania paliwem przed pompami sekcyjnymi. Jeśli z początku pompka ręczna chodzi "pusto - lekko" jakby nie miała paliwa, znaczyło by to że paliwo cofnęło się do zbiornika. Właśnie ta pompka ma zaworki w kierunku do pompy zasilającej mechanicznej i one powinny...
Wstawiłem już przezroczysty wężyk przy okazji wymiany filtra na ten z Golfa, ale przyjrzę sie jeszcze dziś temu po powrocie. Edit. Brak jakichkolwiek oznak cofania się paliwa. Grucha twarda, przewód bez bąbelków
Witam Po tygodniu postoju ciagnika z pompa rotodiesel perkins 4 cyl ciagnik zapalil od strzala na 2 sekundy i zgasł jakby sie zapowietrzyl i ponownie palac dopiero po chwili krecenia odpala normalnie jakby sie paliwo cofało pompa po regeneracji zaworek w pompie zalozony wlasciwe , trzeba moze dołozyc jakis dodatkowy jednokierunkowy zaworek ? zalozona...
Diesla aby uruchomić w zimie musisz mieć nowy filtr paliwa, paliwa minimum pól baku, sprawny akumulator, świece, i rozrusznik. Ja bym na twoim miejscu sprawdził świece czy grzeją, jak świece będą oki może paliwo Ci sie cofa i musi przekręcić kilka razy po czym już traci akumulator moc i kiszka z odpaleniem. Jak paliwko się cofa to możesz przed pompą...
Witam. BMW E83 2.0d 150KM na mrozie odpali i zgaśnie i tak dwa, trzy razy. Potem odpali i pracuje poprawnie. Ciepły pali na dotyk. Co ciekawe przy paleniu zimnego pomaga przekręcenie dwa trzy razy na zapłon. Wygląda na cofanie paliwa. Pytanie jakie ciśnienie powinna generować pompa w zbiorniku, bo daje ok. 0,8 Bar. Niestety "nasi" już tu byli i nie...
Po przeczytaniu tematu jeszcze raz winowajcy szukał bym w układzie paliwa: pompie paliwa lub zaworku zapobiegającym cofaniu się paliwa o ile takowy jest, a zacznij szukanie od sprawdzenia pompki spiętrzającej znajdującej się w baku, albo zalej zbiornik paliwa do pełna, jak wtedy będzie zapał dobrze pompka zepsuta. Ale padnięta sprężynka w pompie jest...
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
o ile dobrze pamiętam to w maluszku ma jeszcze znaczenie napędzanie pompy , tzn długość na jaką wystaje trzpień napędzający pompę , reguluję się to ilością podkładek - uszczelek pod pompą paliwa, poza tym przy sprawnej pompie ( szczelnych zaworkach ) paliwo nie powinno się cofać !!
Na początek zmień filtr paliwa na nowy - markowy + dobra ropka w zbiornik + jakiś dobry dodatek do czyszczenia wtrysków i układu wtryskowego do tego. Przegonić go dobrze gdzieś w trasie i zobacz czy pomogło. Jeżeli nadal to samo to na pierwszy ogień do sprawdzenia ustawienie rozrządu i kat wtrysku oraz szczelność układu zasilania paliwem. Może łapie...
Po wielu bojach okazało się ze nie trzymała pompa paliwa w zbiorniku. Paliwo po prostu cofało się z powrotem do zbiornika. po wymianie pompy wszystko wróciło do normy. nawet zaworki zwrotne które montował mechanik nie przynosiły efektu.
Skoro nie ma błędów problem tkwi w dopływie paliwa pewnie, filtr paliwa wymieniłeś ?wymień go (nie zaszkodzi), może też być problem z pompą, może się cofać paliwo jak dłużej postoi, spada wtedy ciśnienie i długo trzeba kręcić żeby odpalił.
Witam. Mam problem z paliwem cofającym się z pompy paliwowej do zbiornika. Czy są jakieś sposoby, aby zatrzymać paliwo w pompie paliwowej?
Może cofać się paliwo z pompy. Kup zaworek zwrotny, wpina się go w przewód paliwowy, miedzy pompę a filtr paliwa, może pomuc, nie zaszkodzi i gumowe przewody na wtryskach odprowadzajace nadmiar paliwa.
witam mam ten sam problem ale jeszcze go nie rozwiązałem tylko doszedłem do tego siłą dedukcji że podczas przykręcania koła zębatego pompy dziwnie nie mogę jej dokręcić tak jakby koło podczas obciążenia obkręcało się na wałku jutro to sprawdze czy nakrętka nie dochodzi do wałka bo jak dochodzi to wytarło trzpień pozdrawiam. Dodano po 7 jeszcze jedno...
hmm...myślę że paliwo się nie cofa, ponieważ zamontowany jest zawór na przewodzie paliwowym który uniemożliwia cofanie się paliwa, próbowałem również bezpośrednio do pompy lać paliwo przez przewód, więc nie musiał "ciągnąć" z baku, ale to też nic nie dało. Tak czy tak spróbuje go podpompować, prosiłbym tylko o instrukcję jak to zrobić (gdzie znajduje...
wymieniłem cały układ zasilania paliwa ( wszystkie elementy ) od baku do pompy. Z zaworkiem przed gruszką też próbowałem. Paliwo się nie cofa, jestem tego pewny. Musi być coś nie tak w pompie (przecież w niej było grzebane). Podejrzewam zawór regulacji wydatku paliwa w pompie. Może jest przytkany i dopóki mu się nie da po gazie to go nie odetka?
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
Filtr faliwa może być brudny, może cofać się paliwo z pompy
Pewnie paliwo się cofa. Masz gruszkę do podpompowania paliwa, podpompuj i kręć. Z "elektryki" masz do sprawdzenia świece żarowe i zawór gaszący na pompie. Pompę wtryskową masz lucas czy bosch?
cofanie paliwa cofanie paliwa renault cofanie paliwa focus
dorobi kluczyk renault gniazdka angielskie spawarka garażowa
generator funkcyjny prostownik tyrystor
Zwarcie w instalacji radia uniemożliwia uruchomienie auta - diagnostyka i rozwiązania Symbol kombinerek na wyświetlaczu kotła Viessmann - co oznacza?