Jest pasat,skoda,audi i vw. Odblokowywanie oraz zablokowanie zacisków z automatycznym ustawieniem grubości klocka. Dwa kliknięcia i po robocie. Osobiście testowałem na Audi A6 2006r i na Passacie B6 2008r Dodano po 1 Aha i pamiętaj że jak zluzujesz kompem zaciski,to potem wciskasz tłoczek ręcznie ale nie wkręcasz,nie ma takiej potrzeby,po prostu robisz...
1. Demontujemy siłownik hamulca 2. Cofamy zacisk do konca 3. Odkrecamy potencjometr zużycia klocków (jak kolega wyżej napisał 7 śrub minusów 4. 4. W wartościach rzeczywistych w SDP kręcimy potencjometrem do 100% lub z poziomu pokładu (tutaj musimy włączać i wyłączać zaplon) Pozdrawiam
W Polsce też kupisz poszukaj sobie U-606+PL VAG+OBD cofanie zacisków.
Pewnie chcesz zamontować kamerę cofania ? w przekaźniku masz oznaczenia 85 ,86 i tam podłączasz jeden kabel do masy pojazdu a drugi dolutujesz do przewodu plusowego od żarówki cofania do zacisku 30 dajesz plus akumulatora a do zacisku 87 sterowane urządzenie i na nim będzie plus 12 V po włączeniu wstecznego masę sterowanego urządzenia (np. Kamera cofania)...
To, że tłoczek się cofa od lekkiego podciśnienia i bicia tarcz to wada układu. W idealnym przypadku (brak bicia, brak dodatkowych sił odkształcających) tłoczek nie powinien cofać się wcale. Działa w sztywnym układzie gdzie luz między tarczą jest minimalny, wręcz zerowy. Proszę nie powoływać się na chłopski rozum. Takie są fakty i potwierdza to fizyka....
Bierzesz akumulator i cofasz zacisk.
nie korzystali z przyrządu do cofania tylnych tłoczków Testerem cofali zaciski.
Z testera próbuj cofać zaciski jak do wymiany klocków i zamykaj jak po wymianie. Później kluczyk ze stacyjki i przyciskiem. Często pomaga. Czasami trzeba powtórzyć kilkakrotnie. Kombinuj.
jakiś parametr przestawić Tego będzie niewiele, wszystko zależne od sterownika, przeglądanie parametrów, wypalanie DPF i cofanie zacisków itp. to tak, ale to są podstawowe rzeczy a nie jak napisałeś "programowanie i głębsza ingerencja".
Jeżeli zatem ręczny mi nie odbija i czuje lekki opór na kole to co powinienem zrobić ? Wkręcić tłoczek do środka obracając go wg ruchu zegara ? O jakies 1-2 obrotów ? Nie polecam cofania zacisku. Cofnąć go można jedynie przy wymianie hamulców. Jeśli ręczny nie odbija to jest coś nie tak albo z zaciskiem albo z linką. Są różne konstrukcje zacisków ale...
Luzów nie ma nigdzie, klocki i tarcze nowe przód i tył. Jedyne co mnie zastanawia to tylne tłoczki po puszczeniu hamulca dosyć się cofają a zaciski są nowe
zajmuję się handlem samochodami Zajmuj się tym dalej, a spr wtrysków kodowanie kluczy i cofanie zacisków zostaw specjalistą, bo jak ci nie wyjdzie to będą plecy nie zarobek :D
Witam proszę o pomoc jak usunąć stary soft i wgrać nowyU-600 2w1 VAG5053 + COFANIE ZACISKÓW OBD2 v2,2 PL
lewy zacisk się nie cofał jak go zdemontowałem żeby szybko cofnąć tłoczek tylko na imadle Jak to rozumieć? Pachnie mi cofaniem tłoczka tylnego zacisku w imadle. A to nie byłaby dobra wiadomość.
Zrób procedurę cofania zacisku hamulcowego , potem delikatnie go wepchnij przyrządem , tylko pamiętaj , że nic na siłę.
Dostępne funkcje min.: - Identyfikacja sterownika - Odczyt kodów błędów - Kasowanie kodów błędów - Bloki danych (live data) - Nastawy podstawowe - Adaptacje - Test elementów wykonawczych - Kodowanie modułów - Kasowanie inspekcji - Cofanie zacisków do wymiany klocków hamulcowych - Adaptacja przepustnicy - Dodawanie kluczy
Winowajca zacisk, tłoczek się nie cofa. Wymiana na nowy zacisk musi już pomóc
Nie wymiana cylinderka tylko zacisku albo conajmniej tloczka. Cofasz tloczek kompem, wymieniasz, zakladasz zacisk, pompujesz pedal hamulca i wracasz tloczek kompem. A tak naprawde to bez kompa jest to do ogarniecia. Wystarczy tloczek wkrecic jak w zwyklym zacisku.
Panowie a co mogli byscie polecić do 1500zł do najprostrzej diagnostyki ,cofanie tłoków zacisku, czy sprawdzenie uszkodzonego czujnika abs?
Witam w Vw passat B5 FL 1.8T z 2001 roku. Tłoczek w przednich hamulcach nie cofa się, zaciski zostały wymienione, ale dalej jest ten problem w obydwu kołach. Jak się odpowietrzy, to łapie raz w jednym, a raz w drugim.
To wszystko zależy od tego jaki tam jest hamulec tzw. ręczny. Jeżeli elektryczny i silniczki znajdują się przy zacisku to taki tylko cofamy tylko komputerowo, a jeżeli jest elektryczny ale silnik jest na pod autem a zaciąganie jest realizowane przez linki to takie tłoczki można wkręcić mechanicznie.
Wróżę, że jednak bez wyjęcia i czyszczenia zacisków się nie obejdzie. VAG-owskie zaciski aluminiowe korodują (utleniają się) w miejscach osadzania gumek, zarówno uszczelniających jak i przeciwpyłowych, co powoduje wypychanie tych gum i blokowanie tłoczka . Do tego dochodzi korozja powierzchni tłoka. Jak się człowiek uprze to wkręci ten tłoczek do końca...
Witam *tani to elm327 + smartfon Bardziej z awansowanie apki na smartfon pokazują nawet kat zapłonu. Tu ograniczenie stanowi tylko aplikacja kta uzywasz * dobry i z ekranem może być Viaken Niektóre czytniki samodzielne mają nastawy podstawowe i funkcje cofania zacisków *chcesz wiedzieć wszystko to przewód i urządzenie pod łapka lub tabletka z Windomws.......
Dziękuję bardzo. Zadziałało. Mogę podpowiedzieć jak cofnąć zaciski hamulca ręcznego bez komputera i nic na siłę. Sprawa jest prosta, po zdemontowaniu zacisków i dokładnym oczyszczeniu wszystkiego, należy wkręcić tłok zacisku zgodnie ze wskazówkami zegara (to cofa tłoczek który wykręca się delikatnie za każdym uruchamianiem hamulca ręczengo i jednocześnie...
hm, ciekawe... czyli nie trzeba odciągać tłoczków aby wyciągnąć klocki? muszę tam zobaczyć, może faktycznie. ... Pewnie że nie trzeba, przecież inaczej koła by ci się nie obracały jakby tam luzu nie było przy wyłączonym hamulcu. Pewien problem może stanowić grubszy klocek jak dajesz nowy no ale kolega powiedział wcześniej że ręcznie cofasz zacisk....
Kiedyś miałem podobny przykład, powstał zaworek zwrotny w elastycznym przewodzie hamulcowym, który powodował, ze płyn nie cofał się do zbiorniczka i trzymał zacisk
Sprawdź czy dźwigienki ręcznego na zaciskach cofają się do ogranicznika po zwolnieniu hamulca.
Kup ten droszy tu masz opis czego nie ma ten za 100 zł taniej .http://viaken.pl/pl/skaner-v-scan-vag50... Mam sprzet z Viakena w sumie dwa testery i jestem zadowolony Adaptacje kodowania cofanie zacisku robiłem bez problemu wady mały wyswietlacz oraz opuznienia podczas odczytów parametrów ale za te kase jest OK teraz mało go uzywam bo...
Jeśli są duże opory toczenia, to jest możliwe, ze zaciski nie cofają się i jest większe tarcie.
Gniazdo 13 pin podłączenie: pin. nr -opis 1. 44L -kierunkowskaz lewy, 2. 52 -tylne przeciwmgielne, 3. 31 -wspólna masa dla zacisków (1-8) 4. 44R -kierukowskaz prawy, 5. 58R -światło pozycyjne prawe, 6. 54 -światło stop, 7. 58L -światło pozycyjne lewe, 8. 62 -światło cofania, 9. (+) -plus z zacisku akumulatora, 10. (+) -plus po przełączeniu stacyjki,...
Pamiętaj że układ hydrauliczny może wyłącznie pchać. Układ w rowerze pracuje wyłącznie w jednym kierunku, sprężyny jedynie cofają zaciski. Tobie chyba zależy na ruchu w dwóch kierunkach? Co do przegubu to poczytaj o przegubie Cardana, jeśli nie podpasuje to może znajdziesz inspirację ;)
Witam. Poszukuję testera diagnostycznego, jednak ile osób tyle opinii. Będę wdzięczny za pomoc. Budżet wstępnie 1000 zł, z niewielkim marginesem, tak, że jak coś będzie lepszego za 120 0zł to ok. Oczekiwania minimalne: 1. Odczytywanie błędów, kasowania 2. Cofanie zacisków 3. Kodowanie wtryskiwaczy Im więcej modeli aut i funkcji tym lepiej. Wstępnie...
Czy nikt nie posiada takiego sprzętu? Jak buczy w głośnikach, to masz stałe napięcie na wyjściu końcówek mocy. Odłącz głośniki, żeby ich nie spalić i pomierz jakie jest napięcie stałe na wyjściu. Następnie po kabelkach od zacisków kolumn cofasz się i lokalizujesz gdzie jest zwarcie. a czy te tranzystory mocy, to mierzyłeś po odlutowaniu wyprowadzeń...
Cześć, ostatnio po mocnym zaciągnięciu hamulca ręcznego dźwignia zrobiła się luźna, więc podejrzewając, że linki się wyciągnęły, zleciłem ich wymianę. Wymianą zajmował się mechanik, odebrałem od niego samochód, jednak ręczny łapał dopiero na 6 ząbku. Chciałem trochę go podciągnąć, ale w jednym z zacisków zauważyłem dziwną sytuację. Gdy ręczny jest...
Witam co sadzicie o Autocom cdp pro na allegro 2200zł z kablami do wszystkich marek łącznie busy i ciężarowe z naczepami i ma robić wszystko obsługa niby łatwa intuicyjna.Poduszki odczyt i kasowanie błędów cofanie zacisków,adaptacje itp.Aktualizacja na 2 lata za free po tym czasie ma tez śmigać.Mam zamiar właśnie kupić proszę o radę doświadczonych kolegów.
Skoro działo się tak przed rozebraniem zacisku i tłoczka to obstawiam rozwarstwiony przewód hamulcowy - wymiana na nowy.
Teoretycznie wepchany syf z zacisku przy cofaniu tłoczka, mógł coś zapchać w agregacie ABS. A że to przewaga dzięki technice i części też są robione dziś z kału to stalo się jak się stało.Byc może trzeba będzie wymienić pompę. Ale to tylko teorie.
Taki efekt może wystąpić gdy +12V do zasilania kamery pobierane jest z zacisku lampy cofania. Spróbuj czy będzie obraz, gdy zasilisz kamerę z plusowej klemy akumulatora.
potrzebuje do warsztatu ale nie korzystam z tego jakos bardzo czesto . najbardziej chodzi mi o diagnostyke usterek czujniki abs i cofanie zacisków Dodano po 17 a coś takiego? https://allegro.pl/tester-diagnostyczny-... lub ten? https://allegro.pl/oferta/diagnostyka-pr...
Zawór rozbierałem 3 razy z czego raz całkowicie na części pierwsze wszystko było wyczyszczone i złożone na nowo nawet pozamieniałem uszczelniacze miejscami i blokuje się nadal w tym samym miejscu jest to delikatny opór wyczuwalny palcem ale widocznie na tyle duży że tłoczek nie jest w stanie się cofnąć po zakończonej pracy. Cewka sprawna. Maszyna działa...
Z tyłu bębny?
Tylne koła po podniesieniu auta kręcą się lekko czy stawiają opór? W jaki sposób cofałeś tłoczki w zaciskach?
Źle podłączyłeś zasilanie, zacisk z symbolem uziemienia jest połączony z obudową i tam łączysz albo przewód zielono-żółty, albo nic! Zasilanie podłącz pomiędzy zaciski oznaczone ~. Prawdę mówiąc to co zrobiłeś jest niebezpieczne jak cholera, dlatego że możne skutkować pojawieniem się napięcia na częściach dostępnych dla dotyku. Zwrot "albo nic" stawia...
Już bardziej podejrzewam wewnętrzną nieszczelność pompy hamulcowej. Czasem lubi się to robić po cofaniu na siłę zacisków przy wymianie klocków i tarcz.
Do wymiany tarcz i klocków układu raczej nie trzeba rozszczelniać... Cofając tłoki w zaciskach płyn z cylindra wbijasz zpowrotem w układ , czy luzujesz odpowietrznik i wyciskaszgo na zewnątrz ?
Może kogoś fantazja poniosła i na przód dał takie same zaciski jak na tył ? bo to integracja z ręcznym powoduje konieczność wkręcania tłoczka przy cofaniu ale tak jest zwykle tylko na tylnej osi.
Powiem z praktyki tyle, ze ważne jest dość rzetelne przeprowadzenie wymiany - czyli tłok zacisku ma chodzić gładko i bez zacięć, tak żeby bez problemu cofał się luzując klocek, a także sam zacisk pływał prawidłowo w prowadnicach - nie następuje wtedy przeginanie tarczy. Bicie - nie pierniczcie że jesteście w stanie zejść poniżej 0,2mm mierzone na rancie...
klocki mogą stać w jarzmach, tłoczek może być zardzewiały i się nie cofa, prowadnice zacisku mogą być zapieczone i nie odbijają, sprawdź czy po kilku minutach odpuszcza to koło przy postoju jeśli tak to przewód hamulcowy elastyczny do wymiany. więcej powodów chyba nie ma (ewentualnie sekcja pompy ale wtedy hamowało by również koło na skos z tyłu)
Chodziło o to, że gdybyś sprawdzał ten luz z klockami i na założonym zacisku, bez cofania tłoczka to byś tego luzu nie miał. Ważne, że zrobiłeś. Gratulacje.
Widocznie ręczny się nie cofał, mógł być wadliwy zacisk (ślimak od ręcznego) jak prowadnice były dobre, to linka zapieczona w pancerzu. Na allegro za 130 zł masz kompletny oryginalny zacisk, wymieniłbym go w całości.
Jak w tym zacisku cofnąć tłoczek? Jeden normalnie się cofa jak w zwykłym zacisku a ten drugi nie wiem w jaki sposób cofnąć aby włożyć nowe klocki. https://obrazki.elektroda.pl/9118098300_...
żarówki mam założone ledy Czy mam rozumieć, że w oryginalnej instalacji miałeś zwykłe żarówki P21W i wymieniłeś je na LED'owe ? Generalnie zasilanie kamery należy podłączać ze źródła +12V o dużej mocy (np. zapalniczki), przez przekaźnik sterowany z +12V z zacisku lampy cofania.
To kolega nie ma pompy takiej w której zbiorniczek osadzony jest bezpośrednio w pompie , tylko płyn ze zbiorniczka do pompy płynie przewodem ? Jeżeli tak to proszę uszczelnić zaciskami przewód . Moim zdaniem mechanizm zasysania powietrza jest taki ,że tłoczek cofając się zassie powietrze.
Przekaźnik jest 5 pinowy.Podłaczylem to tak: 85-masa 86-plus z włącznika z kabiny 30-zasilalnie plus z akumulatora 87-wyjście z zasilaniem na lapy robocze 87a-plus ze świateł cofania. Co jest źle?86 zamienić z 87a i połączyć równolegle? Dziękuję za pomoc i wyrozumiałość. http://obrazki.elektroda.pl/9402737000_1... Wyłącznik świateł cofania...
Spróbuj wymienić same gumki cylindra zacisku (zakładam że jest to klasyczny zacisk z oringiem) . Oring w zacisku nie tylko uszczelnia ale również właśnie jest częściowo odpowiedzialny za powrót tłoczka. Po wymontowaniu starych gumek nasmaruj tłoczki i wciśnij do zacisku - powinno wszystko poprawnie działać, jak bez gumek i nasmarowany będzie ciężko...
Z tego co widzę to „Piksa” ma podobny moduł do scenica, a w moim Grandzie przerabiałem identyczny problem. Proponuję wejść pod tył i sprawdzić czy linka przy zaciskach porusza się w pełnym zakresie. U mnie jedna linka (ta lecąca nad wydechem) była zatarta i zacisk jej nie cofał. Problem polegał na tym, że jedna pracująca linka zupełnie inaczej wskazuje...
Gniazdo 13 pin podłączenie: pin. nr -opis 1. 44L -kierunkowskaz lewy, 2. 52 -tylne przeciwmgielne, 3. 31 -wspólna masa dla zacisków (1-8), 4. 44R -kierukowskaz prawy, 5. 58R -światło pozycyjne prawe, 6. 54 -światło stop, 7. 58L -światło pozycyjne lewe, 8. 62 -światło cofania, 9. (+) -plus z zacisku akumulatora, 10. (+) -plus po przełączeniu stacyjki,...
Odkręć odpowietrznik i próbuj cofać tłok, jak pójdzie bez problemu, to przewód elastyczny do wymiany, jak się nie chce nadal cofnąć, to zacisk do rozbiórki i czyszczenia
Dwie osoby z opisem "serwis mercedesa" i dwie rożne opinie na ten sam temat! Z tego co wiem bo siostra kolegi ma W211 i SBC to przy wymianie klocków podłączenie pod kompa powoduje ,że cofają się zaciski i śmiało przystępuje się do wymiany klocków. Ps. trans-serwis i hollow- jakoś nie przypominam sobie abym widział wasze nicki na forach mercedesów.Moglibyście...
Witam! Problem w tym że przednie zaciski mi nie odbijają. Rozebrałem je, tłoczki bez skaz,nasmarowałem je specjalną pastą, wymieniłem uszczelkę odpowiedzialną za cofanie tłoczka, osłonę gumową . Tłoczek wszedł bez problemu. No ale nadal lipa, koło kręci się z mocnym oporem... Kiedyś wymieniałem cały płyn w obiegu na płyn z K2, odpowietrzałem kilkanaście...
Podczas ruszania dźwignią na zacisku tłoczek ma się wysunąć więcej niż cofnąć, cofa się na tyle na ile odkształciła się uszczelka, to ona powoduje cofnięcie i odsunięcie tłoczka od klocka. Ruszając dźwignią w całym zakresie pracy powinieneś móc wysunąć tłoczek z zacisku aż do jego wypadnięcia czyli tłoczek podczas ruchu więcej się wysuwa niż cofa(samokasowanie...
Klocki założyłem używane, bo na tarczy był lekki, rdzawy nalot. Przetarłem papierem ściernym i założyłem te klocki z którymi kupiłem. Mają po 6-7mm. Zaciski chodzą lekko na prowadnicach. Wczoraj wykręciłem jeden zacisk i włożyłem młotek między tłoczek a zacisk. Ten sam efekt na pedale hamulca. Wtedy zaobserwowałem, że tłoczek się cofa. Prowadnice przesmarowane,...
Obudowa alternatora ,,-" D+ przez żaróweczkę 3W do Plusa zasilania , B+ wyjście na dowolny odbiornik (żarówka , przekaźnik itp.). Wiedz tylko , że przekręcenie koła pasowego alternatora dłonią nie wytworzy Ci 12V proponuje nałożyć nasadke na wiertarkę i nasadkę założyć na śrubę koła pasowego alternatora. W ten sposób jakieś tam napięcie uzyskasz. Żeby...
Czerwony z czarnym paskiem jest od zacisku W (obrotomierz), od wzbudzenia ma być niebieski. Ewentualnie czarny z niebieskim, jakbyś pomylił wtyczki przy rozruszniku, jest od światła cofania.
czasami gaśnie na biegu wstecznym Została też rozebrana i przeczyszczona stacyjka. Tu bym obstawiał związek, bo zasilanie światła cofania idzie z zacisku 15, czyli dodatkowe jego obciążenie.
Zrób zgodnie ze sztuką czyli cofnij i później dopchnij tłoczek przy pomocy diagnoskopu albo oddaj auto do warsztatu, nie wkręcaj na siłę bo uszkodzisz zacisk.
Nie, jak Ci zablokuje masz odkręcić odpowietrznik czy przewód przy zacisku i sprawdzić, czy masz nadciśnienie...To, że tłoczki się wysuwają, nie znaczy że się cofają. Wiesz co powoduje cofanie się tłoczka w zacisku? Pompa przeważnie da radę wypchać, chyba że stoi na tzw. amen. Cofnąć się musi sam, ta głupia gumka - uszczelniacz to powoduje.:D
Widocznie tak zregenerowane. W jednym spotkałem się z tym że wewnątrz napchane było nie wiadomo jakiego smaru, a ma go tam nie być w ogóle. Specjale smary które się tam stosuje mają służyć tylko do ułatwienia montażu, a w kontakcie z płynem hamulcowym ma się rozpuścić. Żeby zacisk działał poprawnie tłoczek ma się z oporem w gumce przesuwać, bo to ona...
OK rozumiem i mam jeszcze jedno pytanie: W jaki sposób cofają się tłoczki po hamowaniu ? Żadnych sprężyn nie ma na zaciskach. Myślałem że jak puszczamy pedał hamulca to płyn się cofa i tworzy się podciśnienie które zasysa tłoczki z powrotem no ale raczej te podciśnienie pociągnie świeży płyn z zbiorniczka.
Nie ogarniam zasady działania tego napinacza jakiego napinacza ?? Tam masz mechanizm regulacji luzu tłoczka, i z tego co napisałeś on nie działa. W tą tulejkę z gwintem w tłoczku wkręca się śruba regulatora i popychacza mechanizmu hamulca ręcznego 827659 W skrócie działa to tak: ta śruba regulacyjna się nie obraca tylko porusza się tak jak oznaczyłem...
Spotkałem wcześniej w tych samochodach rozwarstwiające się wewnętrznie przewody elastyczne - powodowały opory w cofaniu się płynu z zacisku do pompy. Wymieniłeś je na Noname , czy z górnej półki?
mowisz tarcze i klocki nowe czyli zaciski sprawdzone tak?? jak sie to dzieje to czy któres koło nie jest ciepłe ?? bo moze byc jeszcze ze sie płyn czasami nie cofa (wadliwa ta elastyczna rurka hamulcowa- miałem taki przypadek) sprawdz dobrze opony Tarcze klocki zestawy przód i tył ATE. Tłoczki w zaciskach cofały się lekko bez oporu więc to raczej odpada....
Nie wytrzyma. To tylko 1mm. Wykorzystaj wolne przewody 1-2 podłącz dodatkowo pod zacisk światła cofania tak aby prąd płynął co najmniej 2 przewodami od centralki do lampy włączając w to też kabel spiralny.
Ja bym próbnikiem neonowym ( mając na radiotelefonie/ telefonie GSM pomocnika) namierzył miejsce występowania usterki. Kolega załącza i wyłącza końcową rozdzielnię a ja próbnikiem sprawdzając zanikanie cofałbym się do źródła. I to dotykając nie tylko zacisków a także żył kabli w nie wciśniętych ( i np. niedokręconych). Zanik na żyle przychodzącej przy...
W zacisku nie ma żadnej elektroniki, tylko silniczek jako osobny moduł. Wymieniasz, ręcznie cofasz tłoczek w razie potrzeby i to wszystko. Skalibruje się sam.
Zmień elastyczny przewód przy tym zacisku, a najlepiej w obu przednich kołach, w punciakach (i nie tylko) często zdarzało się, że przewód rozwarstwiał się wewnątrz i tłoczek się przez to nie cofał.
Obie linki nie wracają do końca na około 5mm , kiedy jedna osoba zwalnia ręczny a druga pociągnie za dźwignie zacisków linki cofają się do końca Problem jest wiec mechaniczny. Zle zalozone lub niewlasciwe (kiepskiej jakosci zamienniki?) linki, zacierajacy sie mechanizm (woda mogla narobic bigosu) lub zaciski (klocki dobrze zalozone? prowadnice luzne?)...
Texa zakupiona w tym roku, zaciski cofałem, regulowałem i nic. Powietrze nabite. Dodano po 1 Jeszcze dodam że przed skasowaniem przedniej osi w parametrach nie było pokazane zużycie klocków a po kasowaniu się pojawiło.Na tylnej osi zużycie pokazuje cały czas.
Sprężyny a w zasadzie sprężynki w pompie służą tylko do tego żeby tłoczki wracały do początku. Muszą być wystarczająco mocne aby pokonać tarcie (w uproszczeniu) tłoczków o korpus pompy. Związku z serwem żadnego nie ma, jedynie powinno być szczelnie na połączeniu pompy i serwa, chociaż spotkałem serwo z dziurką tuż obok pompy więc tu zależy jaka konstrukcja....
tego bym zaczął. Ale po co się gdzieś cofać i błądzić skoro zostało ustalone już w pierwszym wpisie że do zacisków uzwojenia pierwotnego transformatora dochodzi 230V a na zaciskach uzwojenia wtórnego brak jest napięcia? Po co w tej banalnie prostej i jasnej sytuacji zajmować się jakimiś paprochami czy mikroswitchami?
W układzie hamulcowym, gdy zużywają się okładziny klocków, tłoki zacisków coraz bardziej wysuwają się i obniza się poziom płynu w zbiorniczku. Nie dochodzi do sytuacji powrotu płynu z zacisków do zbiorniczka (oczywiście dochodzi tylko podczas wymiany klocków i cofania tłoków). Odwrotna sytuacja ma miejsce w przypadku sprzęgła. Im cieńsza tarcza, tym...
Zastanawiam się co tak na prawdę odpowiada za cofanie się klocków po opuszczeniu hamulca. Uszczelka tłoczka w zacisku odpowiada za powrót tłoczka i odsunięcie klocka od tarczy, czasem klocki mają sprężyny powodujące dodatkowe odsuwanie ich od tarczy
Miałem coś podobnego w vectra c na trasie ścierało mi klocki do blachy , raz odbijał raz nie , wymieniłem i zrobiłem dokładnie to samo co ty plus przewód hamulcowy gumowy bo to częsta usterka i pomogło. Możesz też mieć krzywą tarczę . Z doświadczenia wiem że lepiej kupić nowy zacisk niż zestaw naprawczy,bo jeśli tłoczek skorodował to nic ta wymiana...
Spuchnięty przewód gumowy i tak puszcza płyn przy naciskaniu hamulca, bo pompa to i 100bar daje, tylko się potem przez ten spuchnięty przewód nie cofa i przez to zacisk trzyma i się grzeje. jedyne sensowne wyjaśnienie to co napisał g107r - pusta jedna sekcja zbiorniczka pompy - nalać do pełna do zbiorniczka i pompować aż zacznie lecieć, można pomóc...
Rozbierz-zobacz. Może tylko zacisk?
dość częsty przypadek awarii hamulców to właśnie nie cofający się roczek zacisku który powoduje szybsze ścieranie się klocka.
Mechanik podczas wymiany zacisku stwierdził że przewód jest drożny, bo bardzo mocno wyciekał z niego płyn. Kolega z innego forum podpowiedział żeby odsunąć pompę od serwa bo może nie do końca cofa się tłoczek
Witam wszystkich, W najbliższym czasie zamierzam zakupić interfejs do podstawowej diagnostyki samochodów osobowych. Z interfejsu będę korzystał wyłącznie w domu na użytek prywatny. Moje potrzeby to: diagnoza święcącego check engine, kasowanie inspekcji serwisowych/olejowych, cofanie zacisków, ewentualnie programowanie kluczyka itp. W grę wchodzą samochody...
Zdemontować koło, zacisk hamulca, klocki. Wszystko dokładnie wyczyścić, z jarzmem klocków włącznie. Dobrze jest również go odkręcić, wtedy jest idealny dostęp do każdego zakamarka. Sprawdzić, czy tłoczek pracuje bez oporów, uważając by nie wypchnąć go z zacisku. Potem będzie potrzebny przyrząd do cofania tłoczków. Pod osłonę kurzową zaaplikować pastę...
Tłoczek nie odbija, zdejmij zacisk i zobacz czy tłoczek cofa się w miarę swobodnie.
Witam Koledzy mam problem z moim partnerem a mianowicie z jego hamulcami. Hamuje aż za dobrze. Problem polega na tym, że na przednim prawym kole cały czas delikatnie trzymają klocki. Wymieniłem klocki na nowe(były już trochę zużyte), Wymieniłem tarczę buła trochę zużyta. Wyczyściłem na błysk zacisk i wymieniłem w nim wszystkie gumki. Wyczyściłem i nasmarowałem...
Na innym forum czytałem, że ktoś odpiął po prostu kostkę i podał 12V napięcia na ten silniczek od zacisku - czy ktoś z was tego próbował? Można tak zrobić przy wymianie klocków podaje się 12V i silniczek cofa klocki a zmieniając biegunowość silniczek zaciska.
Drugi temat Lekki opór przy ruszaniu autka jest to zjawisko nie cofania się tłoczka w zacisku hamulca. Pomoże przeczyszczenie suwnic, po których chodzi klocek, gdzie musi być malutki luz aby klocek odbijał.
Nowy zacisk nie znaczy, że będzie sprawny - może się nie cofać, a miałem taki przypadek - używany załatwił sprawę. Następnie jak prowadnica stanęła, to jest duża szansa, że ją wygięło i bez zacisku będzie pracować prawidłowo ale z założonym już nie.
Wymiana przewodów elastycznych może rozwiązać problem, gdyż one potrafią puchnąć w środku od niewymienianego okresowo płynu hamulcowego. Taki spuchnięty przewód się zaciska samoczynnie i płyn nie może się cofać przy ruchu powrotnym pompy i w zacisku nadal jest ciśnienie mimo iż na pedał nikt nie naciska, to powoduje stałe ocieranie klocków. W każdym...
Należy sprawdzić czy coś nie jest luźne i czy są wszystkie śruby trzymające jarzmo i zacisk.
1. 44L -kierunkowskaz lewy, 2. 52 -tylne przeciwmgielne, 3. 31 -wspólna masa dla zacisków (1-8), 4. 44R -kierukowskaz prawy, 5. 58R -światło pozycyjne prawe, 6. 54 -światło stop, 7. 58L -światło pozycyjne lewe, 8. 62 -światło cofania, 9. (+) -plus z zacisku akumulatora, 10. (+) -plus po przełączeniu stacyjki, 11. wolny -rezerwa, 12. wolny -rezerwa,...
Witam chciałem wymienić tarczę i klocki w altea jednak za nic nie mogę cofnąc tloczka zacisku wychodzi ładnie nie jest skorododany przynajmniej na długości 2cm gdy to wysunąłem nasmarowałem go jednak za nic nie moge go cofnąc poległ zestaw do cofania czy czeka mnie kupon nowego zacisku,wychodz ładnie bez oporów a powrotem ani drgnie poprzez wciskanie...
Komputer musisz podłączyć, musisz wycofać tylne zaciski komputerem a po montażu nowych musisz zrobić kalibracje tylnych zacisków. Słyszałem że są kombinatorzy co cofają tłoczki z zewnętrznego akumulatora ale różnie się to może skończyć.
W jaki sposób mierzyłeś to napięcie? Mam na myśli czy do masy samochodu czy na zaciskach żarówki. Powodów może być kilka, min: 1. Jeśli nieżyłeś napięcie do masy np silnik lub biegun (-) akumulatora to albo czujnik w skrzyni ma wypalony styk a co zatym idzie zbyt dużą rezystancję. Albo przewód między czujnikiem a lampami. Objawia się to właśnie brakiem...
cofanie zacisków tylnych cofanie zacisków passat cofanie zacisków elektrycznych
membrana pompa paliwo oświetlenie kurnika renault scenic zawieszenie
Rezystor mikrofalowy obciążenie zastępcze - zastosowanie i działanie Łączenie równoległe dławików: zasady i wyzwania