witam po tym co napisałeś to masz tarcze z tyłu !!!! jeśli tak to musisz je wciskać jednocześnie lekko przekręcając ---- bez przyżądu jest bardzo ciężko , możesz uszkodzić osłone gumową zacisku pozdrawiam
Odkręć odpowietrznik i próbuj cofać tłok, jak pójdzie bez problemu, to przewód elastyczny do wymiany, jak się nie chce nadal cofnąć, to zacisk do rozbiórki i czyszczenia
Klocki hamulcowe wymieniłem na nowy na jesieni przy wymianie nie było problemu z regulatorem żeby go cofnąć zacisk pracował możliwe że przez zimę coś się podziało? Uszczelniacze tłoczków założone nowe.
Dziękuję bardzo. Zadziałało. Mogę podpowiedzieć jak cofnąć zaciski hamulca ręcznego bez komputera i nic na siłę. Sprawa jest prosta, po zdemontowaniu zacisków i dokładnym oczyszczeniu wszystkiego, należy wkręcić tłok zacisku zgodnie ze wskazówkami zegara (to cofa tłoczek który wykręca się delikatnie za każdym uruchamianiem hamulca ręczengo i jednocześnie...
ostatnio po wymianie klocków hamulcowych Jak cofnąłeś zaciski ?
Jednak to "kowol" skoro nie wie jak cofnąć zacisk.
Witam , czy wie ktoś jak cofnąć zaciski w BMW F10 posiadam tester diagnostyczny DELPHI i BOSCH.Może można to zrobić jakoś inaczej , proszę o pomoc.
Te odgłosy z tylnych zacisków mogą świadczyć o tym, że zatrte klocki z trudem wychodzą. Ale w taki razie jeśli trudno wychodzą, jeszcze trudniej byłoby im się cofnąć do zacisku sprężystością uszcelnienia a w efekcie koło byłoby cały czas blokowane. Dodano po 1 W taki wypadku układ nie jest zapowietrzony. A co ze stanem tłoczków na tylnej osi ?
witam wiem że temat pewnie już odgrzewany ale chciałbym sie dowiedzieć jakim programem mogę cofnąć zaciski ..... poradzcie coś... zajmuje się regeneracją zacisków i bardzo mnie to unteresuje
Spróbuj cofnąć zaciski jak do wymiany i zamknąć jak po wymianie.
Witam jeden tłoczek cofnął podłączając zacisk na krótko pod napięcie i dalej wkręcił, a drugi od razu wkręcił Oba silniczki odpuszcza jednocześnie, jeśli użyjesz odpowiedniego sprzętu :) Może drugi silniczek ma pękniętą obudowę (plastikowa!) i nie mógł go cofnąć, lub uszkodził ten pierwszy. A tak serio to na pewno trzeba wykonać basic settings, kiedy...
temat dotyczy pojazdu z 2004 a konkretnie poszukuję informacji o sposobie cofnięcia tłoczków w zaciskach.Hamulce oczywiście tarczowe.Nieco poniżej siłowników są gumowe "czapeczki" a pod nimi są śruby(?) bodaj dwunastokątne a na jednej z nich jest nasadka z przejściem na klucz 10 mm.Nie wiem czy owymi śrubami można cofnąć tłoczki.Nie wiem czy w czasie...
Dzięki za pomoc
To jest ten sam zacisk i wysytępuje nie tylko w Scani i Dafie. Sprawdż siłownik. Lub przełóż na inne koło, jeśli choroba pójdzie za nim, masz rozwiązanie. W siłownikach pękają sprężyny i nie pozwalają się cofnąć zaciskowi. Tyle, jeśli zacisk nie stoi w tulejach..
Witam . Parę błędów pokazało mi się w maniusiu,EBS 004601-00 EDC 503821-03 GDK/PDF 505002-12 305019-13 ZBR 504400-02 wszystkie są aktywne. Posiada ktoś listę błędów ?? Mam jeszcze jeden problem z zaciskiem hamulca na osi tylnej .Klocki się skończyły i nie mogę cofnąć zacisku do końca. Czy on się uszkodził?? Z góry dziękuje za pomoc.
Weź spróbuj na jednym zacisku cofnąć i wypchnąć na full tłoczek tak z 10 razy. Za każdym razem posmaruj gładź przy schowanym tłoczku smarem do hamulców. Takie problemy to zwiastun wymiany całego zacisku, szczególnie Lukas dał popis bylejakości.
Jak masz VCDS-a to próbuj zasterować silniczki tak jak do wymiany klocków a potem normalnie powinny się wcisnąć tłoczki (jak w zwykłym, przednim zacisku). Jeśli silniczki się cofną a tłoczki nie to masz przyczynę. Jeśli z kolei któryś się nie cofnie to patrz po kablach może coś się przetarło/zaśniedziało.Można ten zacisk cofnąć metodą "poza ustrojową",...
Witam. Po jeździe było czuć gumą z tylnego koła i było gorące. Tłoczek się nie cofnął. Wymieniłem zacisk. Dałem tarczę do przetoczenia. Tokarz powiedział że nie zrobi tego, bo są na niej pęknięcia. No widać jakieś rysy. Czy tarcze nadaję się do ponownego montażu?
Zastanawiam się pomiędzy: Autelem AP200 (ok 299 pln) który łączy się również ze sterownikami poduszek i abs, dodatkowo posiada zakładkę serwis w której między innymi można wykasować lampkę inspekcji olejowej, cofnąć zaciski do wymiany klocków wypalić DPFa itp, umożliwia także odczyt parametrów rzeczywistych podczas pracy a ELM 327 (ok 60 pln) który...
Jak w tym zacisku cofnąć tłoczek? Jeden normalnie się cofa jak w zwykłym zacisku a ten drugi nie wiem w jaki sposób cofnąć aby włożyć nowe klocki. https://obrazki.elektroda.pl/9118098300_...
Tak w kombinowali że jak ręczny elektryczny nie będzie działał to nie pojedziesz. Nie waliło ono błędu? Trzeba cofnąć oba zaciski prze kompa obd..... Trzeba skasować błędy Zrobić Adaptacje nastaw. Sprwadzic moduł skanerem dopiero potem naciskać guziczek. Te zaciski są tak zrobione że siada w nich zębatka lbo jakieś plastik i po zawodach. Zawsze 2 serwa...
Kluczem imbusowym można zwolnić zaciski czyli cofnąć tloczki. Diagnoza przez kompa prawdę powie. Stawiam na awarię elektryczna zacisku
Po odkreceniu odpowietrznika kolo nadal bylo zablokowane. Więc ewidentnie tam się coś kleszczy. Zacisk a dokładnie uszczelnieni pomiędzy tłoczkiem a zaciskiem jest na tyle elastyczne że powinno cofnąć tłoczek od tarczy w momencie zdjęcia nogi z pedału hamulca. Skoro tam już wszystko jest nowe, mi powoli też zaczyna brakować pomysłów. Na 101% wszystkie...
Najlepiej odkrecic jarzma i je dokładnie wyczyścić z rdzy i psikanc farba do zacisków 1 czy 2 warstwy,. My stosujemy sprey ceramiczny. Klocki się przykleja aby zniwelować efekt piszczenie, ponieważ jeżeli sam zacisk i prowadnice dzialaja prawidlowo to po puszczenie pedału hamulca, tłoczek w zacisku powinien się cofnąć plus minus 0.25 do 1mm powodując...
Regulator w zacisku się pewnie nie ustawił dobrze, trzeba cofnąć tłoczki w zaciskach tylnich, poskładać zaciski i najpierw nogą wcisnąć kilka razy pedał do oporu, dopiero potem poruszać dźwignią ręcznego, nigdy odwrotnie, sam się wtedy powinien ustawić.
Podczas ruszania dźwignią na zacisku tłoczek ma się wysunąć więcej niż cofnąć, cofa się na tyle na ile odkształciła się uszczelka, to ona powoduje cofnięcie i odsunięcie tłoczka od klocka. Ruszając dźwignią w całym zakresie pracy powinieneś móc wysunąć tłoczek z zacisku aż do jego wypadnięcia czyli tłoczek podczas ruchu więcej się wysuwa niż cofa(samokasowanie...
Witam wszystkich. Mam PASSATA B6 2007 KOMBI 140KM DSG. Pojechałem wczoraj na narty. Postawiłem samochód na parkingu i nacisnąłem hamulec ręczny przy temperaturze -15 stopni. Wsiadamy do auta chcąc jechać do domu, odpalam auto naciskam ręczny hamulec żeby go spuścić a tu nagle rozległ się sygnał dźwiękowy, zapaliła się żółta lampka z przekreślonym "P"...
Odpowietrznik wykręć całkowicie bo może być nie drożny oraz odkręć przewód hamulcowy od zacisku dla pewności i wtedy próbuj cofnąć . Jeżeli nie pójdzie to nowy lub rozbiórka czyszczenie i komplet naprawczy jak dostaniesz do tego modelu . :| Dodano po 8 Czy on ci nie blokował koła ? Powinien się cofnąć chociaż milimetr ?
Wymieniałem tarcze i klocki z tyłu prawy poszedł gładko lewy zacisk się nie cofał jak go zdemontowałem żeby szybko cofnąć tłoczek tylko na imadle w ferworze walki z zaciskiem uciekła spora część płynu bo zapomniałem zabezpieczyć przewodów. I trzeba było odpowietrzyć wszystkie tak to bywa jak pamięć dobra aczkolwiek krótka.
dezaktywacja zacisku hamulcowego z tyłu w Passacie 2006rok.Czy jest możliwe cofnięcie tłoka w zacisku bez użycia testera.
Nie wiadomo jak były cofnięte zaciski do wymiany klocków. Może przypadkowo przekodowano UCH.
https://www.hrvforum.com/threads/rear-br...
Tylko takie podpięcie to proteza fotek - fotki będą działać i na zamykaniu, i na otwieraniu, no i skrzydła tylko staną w miejscu zamiast się od razu cofnąć. A zasilanie - tak, prawy zacisk STOP to minus, lewy zacisk SBS to plus ( punkt 5.5 ).
Ta pompa - dozownik to coś takiego? http://www.gastronomiczne.pl/dozownik_80... Jeśli tak to musi być jakaś dziurka na ssącym lub zatkane wyjście za dozownikiem , zwrotny tu nie jest potrzebny bo zawsze któraś kulka zaciska wężyk i podciśnienie nie pozwoli cofnąć się płynowi.
Witam, niestety przy wymianie klocków popełniono błąd. Do sprawdzenia: - czy klocki lekko pracują w jarzmie? - czy tłoczek zacisku hamulcowego daje się lekko cofnąć ? Ma szczelną osłonę przeciw pyłową ? - czy prowadnice zacisku hamulcowego pracują lekko ? Pozdrawiam
Witam mam Toyotę C-HR benzyna bez hybrydy potrzebuję wymienić w niej zacisk tylny lewy lecz mam elektryczny hamulec ręczny czy będę potrzebował komputer żeby cofnąć tłoczki hamulcowe czy da się to zrobić bez?
wita. potrzebuje kupić na początek tester diagnostyczny . chodzi mi o urządzenie które potrafi wskazac np. uszkodzony czujnik abs lub cofnąć tłoczki w zaciskach hamulcowych .im wiecej marek obejmie tym lepiej. znalazłem coś takiego teoretycznie w opisie jest wszystko co mi potrzebne ale czy to jest cos warte? (TESTER DIAGNOSTYCZNY FOXWELL NT500 VAG...
Jest to mozliwe, ale wtedy pedal nie złaził by o podłogi. Jeżeli mu schodził to pompa puszczała między sekcjami, albo mial zapowietrzony układ. Jak chciał załozyć nowek klocki to musiał cofnąć cylinderki w zaciskach a wtedy mogły się podziać różne cuda jak płyn zasuwał w drugą stronę.
Nie bardzo jest mozliwość żeby się powietrze nie dostało. Jest, i to bardzo prosta, wepchnąć jak najwięcej płynu do obu przednich zacisków, a po montażu pompy je cofnąć, tylko ważne żeby syfu nie cofać do agregatu ABS.
Witam wszystkich!!!! Koledzy mam mały problem wymieniłem dzisiaj na tylnej osi klocki w Audi-cy robiłem to vag-iem otworzyłem zaciski cofnąłem tłoczki i następnie zamknąłem zaciski.Po wymianie muszę nowe klocki zaadoptować czyli ustawić odległość między zaciskiem a tarczą no ale niestety cała procedura kończy się sukcesem a odległość pozostaje zawsze...
Jeżeli zatem ręczny mi nie odbija i czuje lekki opór na kole to co powinienem zrobić ? Wkręcić tłoczek do środka obracając go wg ruchu zegara ? O jakies 1-2 obrotów ? Nie polecam cofania zacisku. Cofnąć go można jedynie przy wymianie hamulców. Jeśli ręczny nie odbija to jest coś nie tak albo z zaciskiem albo z linką. Są różne konstrukcje zacisków ale...
jak cofnąc tłoczki w zaciskach hamulcowych scania . wiem ze sie kreci kluczem z tyłu ale nie moze zaskoczyć cylinderek
Witam, Tydzień wstecz podczas jazdy zablokowało mi się tylne lewe koło . Mechanik wymienił zacisk hamulca, Auto nadal dziwnie się zachowywało.Podczas ruszania z miejsca,po wcześniejszym zahamowaniu , potrzebowało kilku sekund zanim hamulec puścił i można było normalnie ruszyć.Dzisiaj musiałem gwałtownie zahamować(ktoś wymusił pierwszeństwo) po przejechaniu...
Ja w Nissanie i Oplu smarowałem. Nigdy nie miałem z tym problemu że zacisk się nie cofnął. Jeśli nie posmarujesz to prowadnica w kopycie może się zatrzeć i dopiero będzie problem. Faktem jest, że jak posmarujesz rowki, w które wchodzi ta karbowana gumowa osłonka to może ona spadać przy powrocie zacisku, dla tego tam się nie smaruje, tylko samą tulejkę...
Z tego co piszesz to wynika, że układ hamulcowy (najważniejszy układ w aucie; od niego zależy bezpieczeństwo Twoje i innych uczestników ruchu) masz totalnie zaniedbany. 7 lat bez wymiany płynu to ZGROZA!!! Nic więc dziwnego, że wkońcu padł. Mogę Cie jedynie pocieszyć, że kompletny remont układu hamulcowego w tym aucie to niewielki wydatek, ale wracając...
Cześć, input sens ustaw na minimalne wartości, podłącz zasilanie i suba pod odpowiednie zaciski. Jeśli chcesz zmostkować wzmacniacz to masz zaznaczone zaciski pod które musisz się wpiąć przewodami głośnika. Jak skończysz podłączanie to ustaw filtr LPF na kanale pod który mostkowałeś sub. Ustawienie Input sens (Gain/Level) przeprowadź na „słuch”...
Jeżeli linka zardzewiała lub coś ją trzyma to zacisk nie jest w stanie jej pociągnąć z powrotem po spuszczeniu ręcznego, a jak zacisk skorodował i się zaciera to nie jest w stanie sam siebie cofnąć a i linki przy okazji. Zaciągnąć ręczny i spuścić, jeżeli linka przy zacisku będzie luźna to zacisk, a jak będzie nadal napięta to linka. Można jeszcze pchnąć...
Zatkany, albo zatykający się przewód hamulcowy., najczęściej giętki(wąż). Przy hamowaniu pompa podaje płyn, a po odpuszczeniu hamulca, płyn powinien się cofnąć odrobinę z powrotem, ale się tak nie dzieje, wiec hamulec( zacisk) nie odbija.
Temat palenia się klocków i tarcz jest dosyć często spotykanym scenariuszem po ich wymianie.Widziałem ich w życiu dziesiątki. Kluczowym jest właściwa regulacja przy zakładaniu nowych klocków lub klocków+ tarcz. Aby nie doszło do scenariusza jak w temacie, ważne jest aby luz pomiędzy tłoczkami a klockiem wynosił 1mm. Odpowiada to trzem kliknięciom zacisku...
jak będzie tak samo to zdejmij wąż podciśnieniowy z serva i sprawdź czy koło łatwo się obraca. Miałem parę lat temu taki sam przypadek w skodzie octavi ,podmieniałem zaciski i nic wkońcu zdjąłem wąż podciśnienia z serwa i koło z tyłu zaczęło się luźno obracać .Po wymianie serwa klient do dzisiaj jeździ i nic się nie dzieje. :D Przeciesz napisał że...
Nie koniecznie . W tylnych jest jeszcze hamulec ręczny . Przy wymianie tarcz trzeba również go wyregulować . Grzanie się tylnych tarcz może być winą źle wyregulowanego hamulca ręcznego . Ale autor tematu nic nie wspomina o jego działaniu . Chyba u was w Angli... Tam zacisk ma się cofnąć, a jak spitolony to się nie cofa....
Przecież to jest na rynku już dobre dwadzieścia lat, od momentu pokazania się elektrycznych hamulców ręcznych. Byle pierwszy lepszy mechanik ma oprogramowanie które umożliwia cofanie tłoczków. I nie cofnie, właśnie to sie zmieniło "To znaczy dawałoby się, ale program diagnostyczny ODIS S używany przy serwisie świeżych samochodów grupy VAG nie jest...
Witam. Ostatnio w ibizie 6l 1.9 tdi po jeździe zrobiło się gorące koło i było czuć gumą. Tłoczek musiał się nie cofnąć. Czy powodem tego może być brak tej sprężyny przy zacisku. Przy lince od ręcznego?
Zobacz czy pedał hamulca może się cofnąć do końca.
Czujniki zużycia klocków hamulca można kalibrować samemu. W czujnikach zacisków Knorr o kolejności kolorów biały-czerwony-żółty należy podać napięcie 5 V. Na biały kabel minus (-) masa, na żółty +5, czerwony to sygnał - wyjście napięciowe. Kręcąc ośką w lewo napięcie ma rosnąć. Potencjometr kręci się dookoła - należy tylko znaleźć poz. 1,00V. Dla pozycji...
To nie są ślady normalnego zużycia. Montowałeś tarcze sam czy ktoś tam grzebał? Obstawiam że zrobiono to podczas montażu zacisku hamulcowego z nowymi klockami na nową tarczę (nie chciały się cofnąć tłoczki i były używane różnego rodzaju "narzędzia")
FIAT ma brak świateł STOP na wyłączonym zapłonie. To nie tylko Fiata powinien cofnąć bo mało która marka ma stopy z 30tki.
Cofnij tłoczki zacisku do końca i bez majstrowania w czujniku (kręcenia potencjometrem) zakładasz na zacisk, jeżeli jest to zamiennik ryżowy to potraktuj go Reinzosil-em i lekko przykręć.
Sprawdź jeszcze czy przewód hamulcowy jest OK. Jeśli próbujesz cofnąć tłoczek i nie idzie, spróbuj odkręcić odpowietrznik. Jak pójdzie cofnąć tłoczek to na 90% wina jest w przewodzie elastycznym.
Zanim się znowu za to zabierzesz to sprawdź sobie ile kosztują nowe takie zaciski i zastanów się czy ci się opłaca ryzykować ich uszkodzenie.
Zapytałem na stronie producenta i dostałem odpowiedź z polskiego oddziału serwisowego. Ten błąd to 'uszkodzenie czujnika temperatury'. Po analizach i kombinacjach odkryłem, że przy składaniu urządzenia po wymianie grzałki czujnik temperatury zamrażarki "stracił kontakt". Okazało się, że jeden z zacisków kontaktowych był włożony do wtyczki dość niedbale...
Jak widzę nie wiesz jak działa układ hamulcowy :) . Po pierwsze, w jakim stanie są prowadnice zacisku? Te takie "bolce" po których porusza się zacisk. Powinny tam być też gumki "harmonijki". To wszystko powinno ładnie sobie jeździć, tylko żeby ci do łba nie strzeliło tego czyścić papierem ściernym :P . Można tam użyć odrobinę smaru, ALE nie byle jakiego!...
Jak teraz to rozwiązać aby po podaniu napięcia na złącze 5 prąd nie "cofnął się na pozostałe złącza? Jeżeli to jest zwykły sygnał sterujący prądu stałego typu "0/1" to wystarczy tam dioda prostownicza o odpowiedniej mocy, wpięta zamiast tej twojej kreski skierowana katodą do zacisku 5.
sory ze sie wtrace ale jedynym recznym zposobem ustawienia tegoz czujmika jest cofniecie zacisku do konca, zdjecie mechanizmu podstawiajacego z danego zacisku, ponownego podlaczenia wtyczki tego czujnika i tak jedna osoba obraca czujnik w prawo lub w lewo a druga obserwuje wyswietlacz w aucie procentowe zuzycie ktore bedzie sie zmieniac podczas obracania...
Witam Mam problem z moim prawym zaciskiem gdyż dźwignia zacisku hamulca ręcznego nie zawsze mi odbija do końca. Z początku pękła mi guma uszczczelniajaca tłoczek no i zacisk się zapiekł. Wykrecalem zacisk kluczem do rur bo tak się zapiekł że nie mogłem ruszyć nie wiem czy tym samym nie skrzywiła mi się śruba kasujaca luz z której tłoczek się wykręca....
Ja bym za Chiny nie wymieniał, skoro stwierdziłes że podczas blokowania jest zero cisnienia na siłowniku. Przyczyna jest inna- mechaniczna, po prostu nie wraca dzwignia rozpierająca- jest kilka przyczyn: popękana sprężyna w siłowniku i gnój na pierwszej membranie, problem w łożyskowaniu dźwigni zacisku, bywa też przeciek powietrza wewnatrz silownika...
Przewody wyglądają ok Elastyczne przewody hamulcowe wizualnie z zewnątrz mogą wyglądać dobrze, natomiast zdarza się, że rozwarstwiają się wewnątrz i zaczynają blokować przepływ płynu, pompa wytwarza spore ciśnienie, więc jest w stanie przepchnąć płyn do zacisku, natomiast tłok nie może się cofnąć, co powoduje grzanie się hamulca aż do zagotowania płynu...
Co do zagrożeń wynikających z awarii, to musiała by polegać na tym, że podczas zaniku napięcia wejściowego, inwerter poda generowane przez siebie napięcie na wejście. W moim inwerterze tak się dzieje. W trybach SUB i USB poprzez wewnętrzny bypass część energii zostaje cofnięta do sieci przez zaciski zasilania.
Nie wartość ale jego obecność. Jeżeli przy obciążeniu na końcu zniknie to trzeba się cofnąć z tego miejsca bliżej "źródła" i znaleźć miejsce w którym obciążenie na końcu nie powoduje zniknięcia napięcia( poruszamy się od złącza do złacza, od zacisku do zacisku). I w tedy krok do przodu w kierunku obciążenia - tu powinna być usterka. Pozdr. J.
Nie, jak Ci zablokuje masz odkręcić odpowietrznik czy przewód przy zacisku i sprawdzić, czy masz nadciśnienie...To, że tłoczki się wysuwają, nie znaczy że się cofają. Wiesz co powoduje cofanie się tłoczka w zacisku? Pompa przeważnie da radę wypchać, chyba że stoi na tzw. amen. Cofnąć się musi sam, ta głupia gumka - uszczelniacz to powoduje.:D
Zacisk na prowadnicach powinien chodzić swobodnie . Zdejmij siłownik i sprawdz " łapkę " regulatora w zacisku , spróbuj ją nacisnąć jeśli można ją wcisnąć ile się da i się cofnie do poprzedniego położenia to jest OK. Jeśli się nie cofnie to zacisk do naprawy , w najlepszym wypadku wystarczy wymiana regulatora. Zakładam ,że siłownik hamulca jest sprawny.
Witam! W audi a8, z silnikiem 3,7 kat z napędem na 4 koła z rocznika 2000 wystąpił problem z hamulcami. Po sprawdzeniu na stacji diagnostycznej okazało się, że blokują się oba przednie koła. Lewe było zblokowane, że nie dało się ręcznie obrócić, a prawe miało bardzo duży opór. Okazało się, że wszystkie tłoczki były przytarte. W cylinderkach było bardzo...
Problemy zimowe z "ręcznym" występują głównie w Astrach G z hamulcem tarczowym z tyłu (koła na 5 śrub). Zacisk ma specyficzną konstrukcję i przy zużytej lince hamulca ręcznego, woda "po lince" (w miejscu oznaczonym strzałką) w naturalny sposób spływa do wnętrza "pancerza". Po zaciągnięciu hamulca ręcznego podczas mrozów, linka przymarza w pancerzu i...
Zacisk dobrze cofnięty? Prowadnice nasmarowane? Linki od hamulca ręcznego pracują prawidłowo?
Mam taki oto problem nie cofa się mi się tłok w zacisku hamulca przedniego koła. Zaczęło mi się tak dziać od kilku dni. po wymianie klocków hamulcowych na nowe. Nie hamowało lewe przednie koło. Wczoraj rozebrałem zacisk umyłem (tłok nie był skorodowany) nowe uszczelki i nasmarowałem złożyłem. Dziś była jazda próbna nic nie pomogło nie hamuje przejechałem...
Ta farba jest tak miękka że schodzi nawet paznokciem. Np oryginalne Cryslerowskie/Fiatowskie do Fiata Freemont są malowane, do niektórych Peugeotów też, farby nie ma już po wyjechaniu z hali na parking przed nią ;) A hamulce grzać się nie powinny, chyba że ktoś schrzanił coś przy wymianie, albo np zacisk stoi, albo klocki. Cylinderki z tyłu były wkręcane,...
Zawór rozbierałem 3 razy z czego raz całkowicie na części pierwsze wszystko było wyczyszczone i złożone na nowo nawet pozamieniałem uszczelniacze miejscami i blokuje się nadal w tym samym miejscu jest to delikatny opór wyczuwalny palcem ale widocznie na tyle duży że tłoczek nie jest w stanie się cofnąć po zakończonej pracy. Cewka sprawna. Maszyna działa...
Kolego w sprawnym zacisku hamulcowym, po zadziałaniu hamulca a następnie zwolnieniu pedału, bądź dźwigni ręcznego tłoczek cofa się minimalnie, gdyż na nadmierne cofanie się nie pozwala mu automatyczny regulator. Faktem jest, że przed założeniem nowych klocków hamulcowych tłoczek należy cofnąć i do tego służy specjalny klucz, którym wciskamy tłoczek...
Adaptacji i kodowania tym nie zrobisz jedynie co zaciski hamulca cofniesz , kup używanego oryginalnego Autocoma a na pewno nie pożałujesz.
A czy w f15. X5 to samo po środku mam ręczny jeżeli dobrze widzę Czyli tylko z tyłu jak w zwykłych zaciskach wykręcam dwie śruby i ścisk i mogę cofnąć tłoczki zapłon wył ? Zbiorniczek otwarty? Dziękuje https://obrazki.elektroda.pl/6451281100_... https://obrazki.elektroda.pl/3067990000_... https://obrazki.elektroda.pl/5879240300_...
Hej. Mam problem z moim mercedesem w210 niestety w takim stanie już go kupiłem. W210 2.3 sedan avantgarde automat Problem jest taki, że praktycznie nie ma hamulca nożnego na tył. Tam są tarczo bębny, ręczny działa fajnie nożny praktycznie wcale. Sprawdzałem to jadąc do przodu po białej drodze otwarłem sobie drzwi i patrząc na tylne koło wcisnąłem hamulec...
Czy może to być wina pompy ? A może to nie wina hamulców? Witam To może być wina pompy, ale najprawdopodobniej przyczyną są wężyki łączące zaciski hamulcowe z metalowymi rurkami układu hamulcowego. W starych samochodach guma wewnątrz tych wężyków puchnie i zamyka przekrój wężyka. Gdy naciskasz hamulec duże ciśnienie z pompy przepycha płyn hamulcowy...
COM to skrót od COMMON czyli wspólny (nic nie komunikuje - podaje tylko na różne peryferia +) - u Nice jest tam +24V. Podłączam gniazda 1 i 2 fotokomórki ( zasilanie) Zaciski 1 i 2 obu fotek czyli ich zasilanie podpięte powinny być w najprostszej wersji odpowiednio do 4 czyli plus i 3 czyli minus zasilania z centrali. I tu zaczyna się coś nie halo z...
Kurcze dobrze wiedziec, że CDIF ma taką opcję, tylko z tym, że SCENIKA nie dałem rady cofnąć. Przejżę mojego CDIF-ka i sprawdzę. Aktualizację z sierpnia mam pobraną. (abonament opłacony :D) Ciekawe jak tam passat z 2006 roku??
No to już coś wiem. Wymieniłem amortyzatory z tyłu i przodu. Wpierw po wymienie amortyzatorów z tyłu zauważyłem wielka różnice. Po 1 auta nie szło ugiąć, a po 2 dużo lepiej się prowadziło. Gdy nadszedł czas na wymiane przednich amortyzatorów mianowicie pojawił się problem, sprzedający sprzedał mi 2 prawe patrząc od kierowcy poduszki amortyzatora. Założyłem...
Witam Mam podobny problem z blokowaniem się lewego przedniego koła w cinquecento. Tłoczek w zacisku można przekręcić bez dużych oporów co by świadczyło, że nie powinien się zacierać, natomiast jest duży problem cofnąć go do tyłu, tak jakby płyn hamulcowy nie miał drogi powrotnej. Wiele jest wypowiedzi, że przyczyną blokowania kół jest elastyczny przewód...
Zachęcam więc, mając na uwadze swoje słowa, wczuj się na chwilę w rolę konstruktora (wiem, że potrafisz), weź mój schemat i obudowę, i zmieść to wszystko po swojemu, ze swoimi poprawkami, ale nie pogarszając jednocześnie, warunków chłodzenia tego wzmacniacza, ale poprawiając jego walory wizualne. Szczerze - prawie nic nie trzeba zmieniać: 1. Obróciłbym...
Z wymianą szczęki i linek ręcznego jest trochę zabawy ale dla chętnego nic trudnego :) Pierwsza rzecz jaką powinieneś wiedzieć to, że bez kanału albo podnośnika tego nie zrobisz. Z wymianą linki jest tylko drobny problem w postaci konieczności demontażu aluminiowej blachy osłonowej pod autem. Natomiast z wymianą szczęki nie ma większego problemu - to...
Witam. Mam straszny problem z przednim hamulcem w mojej MZ. Otóż coś hamowało mi przednie koło, więc pomyślałem, że temu zaradzę, więc kręcąc kołem odsłuchałem co obciera i wyszło, że to klocki trą o tarczę. Pomyślałem, że rozbiorę i przedmucham sprężarką i będzie dobrze. Na początku odkręciłem te dwie śruby (17), które trzymają cały zacisk. Po ściągnięciu...
Okej, rozumiem, zaciski pod gumkami to te tłoczki co pracują i one nie cofają się tak, wężyki są czarne wyglądają jakby były wymieniane, jeszcze sprawdzę te tłoczki, proszę powiedzieć czy te tłoczki mają chodzić np. przy mocniejszym wciśnięciu ręką mają się same cofnąć, jak to ma wszystko chodzić, dzięki za porady.
Tak na początek - fotka z bateriami jest nadawcza a ta bez - odbiorcza. Instkrukcję zapodał przedmówca. Powinno to działać tak, że sama fotka odbiorcza nie powinna pozwolić na działanie bramy - dopiero "zobaczenie" przez nią fotki nadawczej powoduje zwarcie zacisków podpietych do minusa i 4 centrali. Odpowiednio - zasłonięcie fotki nadawczej powinno...
Przecież kolega pisze, że blokują się przednie koła a nie jedno z nich. Wiem jak działa układ hamulcowy. A skąd mamy pewność, że tłoczki w pompie cofają się wystarczająco i otwierają układ (tak jak powinno być). Ja się nie upieram przy swojej teorii. Pedał hamulca jeśli nie odbije do końca to nie pozwoli cofnąć się tłoczkom i otworzyć układu i tu przyznam...
Pedał hamulca właśnie nie drgnie bo co ma dalej zrobić? Klocki zaparte o tarczę, tłoczki nie mogą się wysunąć, pompa zregenerowana, ciśnienie na wężach w kosmos, to co ma pójść? XD. Jak odkręcisz odpowietrznik to upuścisz ciśnienia i wtedy po prostu przepompujesz płyn. Czemu tłoczki się zapiekają? Ze starości. Guma twardnieje z czasem i tłoczek się...
w układzie klocek tarcza nie ma odpowiedniego luzu i układ cały czas się przegrzewa Łatwo to sprawdzić, po zdjęciu koła, odpaleniu silnika i naciśnięciu kilka razy hamulca piasta z tarczą powinna swobodnie się obracać bez oporów (nie biorąc pod uwagę oporów łożyska i półośki - bardzo znikomych), lub lepiej zdjąć zacisk i "dobrze" obserwować cylinderek,...
(...)swego czasu użycie tarczy numerowej w aparacie polowym. - w którym miejscu była podłączona tarcza numerowa? Czy w miejsce induktora. Było to osobne urządzenie podłączane do zacisków liniowych aparatu. Linia telefoniczna najpierw była podłączona do przystawki, a przystawka do aparatu. Z tym, że aparat polowy a chodzi w tym przypadku o aparat TAJ...
A nie lepiej spróbować wyregulować czujnik może wyszedł po za zakres i też będzie zgłaszał awarie plus sprawdzić ciągłość przewodu od czujnika do modulatora Jeśli czujnik nie był ruszany a "tłoczki" zacisku zostały cofnięte w prawidłowy sposób to nie ma możliwości by czujnik wyszedł poza zakres. Czasem w Scanii jest tak, że jak się ściąga zacisk uszkadza...
Witam , posiadam renault traffic 2002 rok 1.9 DCI. Postanowiłem zmienić klocki hamulcowe , z lewej tylnej strony udało się bez problemów , ale z prawej mam problem , bo na zacisku jest ten tłoczek , i nie chce on powrócić na miejsce ,(tak żeby weszły dwa klocki i tarcza )... nie chce się w ogóle ruszyć ... miał może ktoś taki problem ?? nie mam pomysłu...
Jutro opiszę epopeję- ku przestrodze i ku pomocy innym mający skłonność do włażenia do pieczary.. na razie jedno koło udało się zrobić.. i kuź...a...nie miałem zestawu do cofania. Mechanik miał m i to robić, ale nie dałem rady już słuchać tarcia blachy o blachę.. Jutro przesunęło się o kolejne ente dni..:-) Co od.... Jako, że nie chciało mi się "gmerać"...
OK. Problem rozwiązany. Wymontowałem pływak (jest to taki styropianowy krążek średnicy około 15 cm umieszczony na dnie pralki). Ten pływak w razie zalania wodą unosi się i przełącza styk zatrzymujący działanie pralki. Jeśli to się stanie to wyświetla się błąd na panelu przednim (środkowa zielona świeci - ta przy symbolu miski z falującą wodą, oraz miga...
Poniżej podaję kody diody diagnostycznej: Liczba mrugnięć: 1 - Fotokomórki totalnie nie ustawione lub przerwany kabel 2 - Kabel fotokomórki zwarty lub zamienione kable przy zaciskach podłączeniowych 3 - Przycisk naścienny - kontrolka LED nie świeci się (problem z przewodami) 4 - Fotokomórki nie ustawione prawidłowo (lekkie odchylenie) - dodatkowy objaw...
cofnąć klocek cofnąć aktualizacja android cofnąć
serwis amica zmywarka rozruchowy danfoss volvo silnika
siemens eq500 elektryka renault
STIHL glebogryzarka – falujące obroty silnika, gaźnik, regulacja, czyszczenie, membrany Logitech X-230 Speaker Set: One Satellite Low Volume Issue, Causes & Fixes