tak jak piszesz, com jest niezbedny do immo, centralnego
Jak masz COM2000 w aucie (przełącznik zespolony), to w niej jest antena.
No to masz albo kluczyk uwalony albo BSI A drugi klucz działa ? EDIT: Odbiornik roadiowy od pilotów jst w COM2000 czyli węźle CAN pod kierownicą a nie BSI jak błednie napisałem.
To się dowiedz czy to był COM2000 czy BSI. Bo najprawdopodobniej nie ma jakiegoś stałego plusa na BSI.
chętnie to zweryfikuję tylko proszę o małą podpowiedź który pin w com2000 lub kabel o jakim kolorze i w której wtyczce powinien mieć stałe 12v przedzwoniłbym te kable od bezpiecznika do coma ale skoro ginie zasilanie to pewno i komunikacji nie będzie, ewentualnie jakiś schemat poproszę dziękuję
Jeżeli dysponujesz Lexią to podepnij się pod COM2000 i zobacz czy widzi klucz. Sprawdź metodę synchronizacji pilota. Włącz zapłon ( przed włączeniem zapłonu 30 sek. wcześniej nic nie naciskaj na pilocie) Naciśnij dowolny przycisk na pilocie Wyłącz zapłon Odczekaj 30 sek. i naciśnij zamknij. Pozdr.
Dzięki za info, Peugeot 307 silnik 2.0 Diesel 136KM rok 2002 Możesz coś bliżej napisać o tym braku zasilania +Bat na COM2000 Bezpieczniki pobieżnie sprawdzałem wyglądają OK, podmieniana była też skrzynka bezpieczników w komorze silnika ale o tym samym oznaczeniu kodowym i bez zmian. Też mi to podchodzi pod brak zasilania lub brak jakiejś masy. Auto...
Samochód to: Citroen Xsara II 2003r. 1.6 16v Za pomocą Lexia chciałem rozwiązać następujące problemy: 1. Poszukać rozwiązania problemu z otwieraniem bagażnika - zamek blokuje się i nie można go otworzyć ani z pilota ani ręcznie. Po awaryjnym otwarciu przez kilka "cykli" działa poprawnie i znowu się blokuje. 2. Zaprogramować drugi kluczyk. Skończyło...
Witam mam podobny problem w mojej xsarze II. Nie działa mi centralny z pilota, kupiłem nawet drugi pilot i to niestety nic nie dało próbowałem przyuczać kluczyk lexią i też nic macie jakieś pomysły ?? Lexia nie pokazuje błędów w centralce od zamków(com2000)
Cewka odbioru sygnału immo wpięta jest w com2000 kostką brązową, poduszki po bokach i kostka szara leci do bsi. Antena odbioru centralnego zamka również znajduje się w com2000 lub kożysta z zewnętrznej tej od immo. Jestem w kropce. Jeżeli chodzi o lexie to nie zabardzo wiem jak tym ugryść temat.
Antena od centralnego zamka jest w module COM2000, zapalanie świateł jak i kierunkowskazy są tak samo sterowane, a COM2000 łączy się z BSI komunikacją cyfrową.
Antena jest w zespole przełączników COM2000 /2003/2008 A cały sterownik jest w BSI - czyli główny kombajn od wszystkiego.
Dibeł tkwi w szczegółach, nie wiem jak te panele działąja , ale ty masz com2000 i sygnały trzeba BY wyciągnąć wprost z płytki elektoniki. Lub bezpośrednie sterowanie kierunkami jak centralny zamek.
Witam, Sygnal z pilota powinienes widziec w parametrach COM2000, nie w BSI. Powinienes sprawdzic odpowiednim testerem, czy pilot cokolwiek nadaje. Pozdrawiam, Georges
Ano ma związek! Dodano po 1 Nie chasa can między bsi a com2000 nie odpali auta cuda będą się działy z funkcjami z coma. Dodano po 2 PS.A miałem taki przypadek.
Samochód z 2001r 2.0Hdi i nie działa w nim centralny z kluczyka. Byłem w serwisie na kodowanie kluczyka i powiedzieli, że problem z BSI . Wymienić BSi mi mogą ale cena "trochę" zaporowa. Jak rozwiązać taki problem, aby nie pójść z torbami? Zawsze mogę dołożyć do samochodu sterownik do centralnego i podpiąć go pod przycisk, ale to już jak dla mnie rozwiązanie...
W BSI jest sterownie centralem. W COM2000 czyli tzw. "pajak" pod kierownica jest sam odbiornik. Lepiej kupić nowy klucz na alledrogo (ale nowy, nie używany bo używki nie wkodujesz) za jakieś 150 zeta i wkodować. Dokładanie osobnego sterownika centralnego w tym aucie to raczej druciarstwo.
Witam, Bez diagnostyki komputerowej sie nie obejdzie. Jesli z klucza dziala, to BSI i cala czesc elektryczna sa w porzadku. Sygnal pilota jest odbierany przez COM2000 i przekazywany przez szyne VAN do BSI. Przekaznik w BSI to zapewne zasilanie (+)VAN (budzenie sieci i BSI). Jestem przekonany, ze jest problem z rozpoznaniem kodu (jesli rzeczywiscie nadajnik...
Kluczyk dałem do elektronika który go sprawdził i powiedział że kluczyk jest sprawny ma napięcie i wysyła sygnał. Poprawił również wszystkie styki dla pewności. No to dobrze ,czyli kluczyk wydaje sie być ok. Mam możliwość załątwienia lexii ale nie wiem jak i gdzie sprawdzić centraly zamek w tym programie. Bardzo zawiły. Lexia nie jest wcale taka trudna...
Kolego, komputer silnika pracuje na szynie CAN i rezystancja jaką tam zmierzyłeś jest prawidłowa. To właśnie dlatego nie czepiam się już ECU , bo on nie śmiga po van. W nim mam tylko błędy dotyczące sterownika swiec zarowych. Zresztą podstawiany był i niczego to nie zmieniło. Rezystancje w sieci van tez są prawidłowe, więc ciągłość przewodów, rezystancje...
Załamka. Jestem już na 90% pewien, że moduł- odbiornik pilota jest w module kierownicy COM2003. Niepotrzebnie wymieniłem całe BSI.
Nic nie zrozumiales z tego, co wyzej napisane. Plus pojawia sie tylko, jesli BSI zdecyduje otworzyc zamek. Na kostce masz mase silnika. Sluzy ona rowniez do wyslania informacji do BSI o "rzadaniu otwarcia" (przycisk) i o stanie zamka (wylacznik w zamku - zwarty przy otwartym bagazniku). Powinienes sprawdzic, czy te dwie informacje dochodza do BSI (podejrzewam,...
Witam, Nie mogę się uporać z powracającym problemem samoczynnie włączających się jednocześnie wycieraczek i świateł mijania. Zdarzenie odbywa się nieregularnie, bez jakiegoś logicznego związku przyczynowo skutkowego. Dzieje się to po zamknięciu centralnego zamka i w bliżej nieokreślonym czasie. Najczęściej gdzieś po 8-10 godzinach od wyłączenia zapłonu...
a ja mam problem z renault captur zapala mi sie kontrolka check engine i poduszki macie jakis pomysł (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź Jednoczesne zapalenie się kontrolki „CHECK ENGINE” i kontrolki AIRBAG (SRS) w Renault Captur najczęściej oznacza: 1. awarię zasilania lub masy, która zakłóca pracę kilku sterowników naraz, 2....
com2000 berlingo com2000 citroen berlingo com2000
czujnik temperatury skoda tl494 schemat wzmacniacz gaźnik odśnieżarka
com2000 zamek transformator blokowy
Podłączenie AHD do systemu wideo - jak to zrobić? Gaźnik BVF 30N2-5 do motocykli MZ ETZ 250 i 251