Wylutuj tą diodę, sprawdź i wlutuj jeśli sprawna. Ma być przylutowana.
Panowie nic się nie resetuje,wymieniasz akumulator wsiadasz i jedziesz dalej.Powodzenia.
Popatrz w sieci. Są komputerki uniwersalne posiadające opcje o których piszesz.
Wyślij go do serwisu, jak chce kombinować, a ty daj sobie spokój, bo będziesz miał tylko problemy. Zacznie się od kolektorów, a skończy na komputerze.
Po pierwsze sprawdź czy połączyłeś wszystkie przecięte przewody i zrobiłeś to poprawnie. Po drugie sprawdź czy masz w ogóle komputer silnika :) Po trzecie trzeba będzie podpiąć komputer i odczytać błędy.
Czyli potwierdziły się poprzenie moje słowa, przeskoczył łańcuch. Nowe zestawy maja inny numer ślizgu napinacza i serwis zaleca wymiane całego kompletu w takim przypadku. Jest szansa że jesli niewiele przeskoczył to nie pokrzywiło zaworów, na 10przypadków z 3 skońcyły się tylko wymiana rozrządu i jego ustawieniem, w pozostałych remont głowicy.
Mam doświadczenie w realizacji projektów na zasadzie „jak się uprę, to zrobię”. Bawię się z Arduino od kilku lat, głównie realizując przyziemne projekty, takie jak kontrola oświetlenia w domu i samochodzie. Najbardziej „zaawansowany” projekt, jaki zrealizowałem, to czujnik pola elektromagnetycznego. Eksperymentowałem też z DUINOCOIN na ESP, tworząc...
Paliwo dochodzi , bo czuć je po odkręceniu świecy. W kopułce aparatu przy każdym zmasowaniu środkowego przewodu słychać puknięcia, czyli czujnik halla chyba jest dobry. Jutro zmierzę napięcie na cewce. Do komputera diagnostycznego podłączę się w późniejszym terminie. Dodano po 26 napięcie we wtyczce do cewki wynosi 12,75 V. Dodano po 7 nie mam po prostu...
Nie jest przemyślane, tam często zamaka, a komputer nie grzeje się bardzo, więc możesz się nie przejmować.
Witam Mam seata Cordobę z 99r 1.8 z instalacją LPG II generacji jakiś składak (reduktor BRC TECNO , centralka lecho WR , oraz Sterownik MINI LAMBDA , butla z wielozaworem , elektrozawór) związku z tym mam pytanko? Czy da rade jakoś to podłączyć pod to komputer aby wyregulować? Z góry dzieki za odpowiedzi Pozdrawiam.
Bezpieczniki sprawdzone?
Witam Szukam opisu - schematu wyjść komputera (poszczególne piny i wiązka) oraz całej instalacji elektrycznej do: Seat Cordoba Vario 1.6 ALM 2000r Dzięki
Czy komputer w tej sieci powinny pracować na IP przydzielonym na stałe? nie Czy w momencie zmiany accespointa na inny model będę musiał dokonać zmiany konfiguracji urządzeń wifi pracujących z drukarkami, czy też ponownej konfiguracji od nowa tych klientów -drukarek? nie
Kup drugi czujnik i go wymień. Jak ECU błąd wywala to na 95% jest on uszkodzony. Wiązkę sprawdza się pomiędzy wtyczką czujnika a wtyczką komputera, do tego musisz mieć rozpiskę. Postaram się dodać później.
Kurde no... Proszę Was o odpowiedź :(
Myślałem nad tym, ale mam obawy czy później auto odpali czy coś się w komputerze nie pomiesza.
Jak dla mnie to silnik krokowy. Najlepiej zdiagnozować usterkę komputerem.
A pochwa się jaki masz silnik.
Podepnij się pod komputer i odczytaj błędy.
Wsad ECU czyli? bo zielony w tym jestem? najgorsze jest to, że komputer nie widzi auta. Czytałem gdzieś że to może być przez petle immobilaizera, że niby jak jest uszkodzona to tak robi. Może to jest to? Dodano po 16 a co do emulatora immo. Wystarczy go tylko podpiąć i automatycznie immobilizer się wyłączy? jak to działa?
Skorodowane połączenie zasilania wspólnego dla tych wszystkich elementów , prawdopodobnie puszka bezpieczników lub jakieś główne złącze , szukaj kostek z czeronymi gróbszymi kablami , niestety to też może być pod deską , czasami widać stopione kostki
Witam jezdze juz po wprowadzeniu nowych danych do komputera jakiees 2 miesiace.narazie jest ok. Pozdrawiam
Witam ponownie Z dodatkowych rzeczy mam tylko drugi alarm i instalację gazową LOVATO, ale były odpinane i sprawdzane, wydaje mi się że to nie jest przyczyną gdy komp gubi kod z immo. Masz rację że trzeba usunąć przyczynę, tylko z tego co widziałem z dotychczasowych napraw to nie jest takie proste, poza tym zbliżają się wakacje i żona " :twisted: nalega"...
Mam takie pytanie do znawców tematu, mianowicie musze wymienić komputer silnika w seacie cordoba 1995r silnik 1,6l 1F, wtrysk jednopunktowy, komputer mono-motronic, czy dopasowanie do immobilisera odbywa się poprzez:25-immobiliser 10-adaptacja 00-kanał, i czy trzeba jeszcze wykonać adaptacje sondy, lub przepystnicy? Z góry dzięki za podpowiedzi.
Błąd pojawia się podczas jazdy pokazuje niewiarygodny sygnał. Nie widać aby coś było grzebane w komputerze.
Oddaj auto do elektryka.
Nie wystarczy. Zegary też są potrzebne.
Co najlepiej jest rozłączyć alarmem w samochodzie aby go unieruchomić i żeby komputer nie wygenerował błędów. Autko jest z silnikiem 1.9 TDI
Tak to jest pierdola. Sprawdź zasilanie na ster. Zmierz sygnały z czujników. Niewiem tylko jak sprawdzisz solenoidy. Podłacz komputer.
Z nowszego 1.6 zrobiłem starszy 1.8 i do tej pory jeździ.
czyli wystarczy kupić nowy? żaden reset komputera nie jest potrzebny?
Już prawie wszystko wiem. Mam jeszcze pytanie. Jaki komputer oryginalnie jest zamontowany? Jest jakiś spis zamienników tego komputera który posiadam?
Podpięcie pod komputer trochę by rozjaśniło temat.
Trochę zamało jak na przekaźnik, najprawdopodobniej sterowanie idzie z komputera silnika,powinno się dać to sprawdzić multimetrem .Czy nie masz przypadkiem zamontowanego alarmu ?,jeżeli tak to odcięcie zapłonu z alarmu powodować takie objawy.Gdy nie masz tego co piszę to winny może być komputer.
a czym obciążyć pętlę 5V? Kolego, nie upieraj się. Przede wszystkim zasilacz komputerowy nie jest przystosowany do pracy w warunkach garażowych. Nie będzie działać na dłuższą metę. Poza tym napęd bramy garażowej, to bardziej złożony temat. Kwestia bezpieczeństwa - bezmyślnie zrobiony układ może wyrządzić spore szkody. Poza tym zabezpieczenia - byle...
No wlasnie nie dziabie mimo tej adaptacji, musze posprawdzac jeszcze polaczenia komputera z wtyczkami
No , no , ciekawy błąd.
Żeby obyło się bez mechanika to musisz sam nim być i mieć komputer do odczytania błędów. Nie wiem która to generacja cordoby, ale druga miała awaryjne pętle immo, i to może być problem, ale bez komputera się nie dowiesz
nic nie wisi. Znaczek również sie nie pojawił (zresztą skad miałby komputer wiedzieć, że coś odpadło)?
komputer nie rozwiąże takich problemów
komputer trzeba wymienić od 1.4 grupy vw (niekoniecznie polo może być ibiza cordoba) pozdrawiam...
Z przekładni kapie płyn . Komputer pokazuje błąd sterowanie wspomaganie . Czy zamiana przekładni jeść rozwiązaniem problemu?
przepustnica byla czyszczona pare dni temu a optymalizacja komputerem nie byla jeszcze przeprowadzana
Niestety albo stety okazało sie że poprostu nie łączył bezpiecznik ! Jesli ktoś ma starsza cordobe to elektryka w tym samochodzie to jest jedna wielka porażka już nie wspomne o wiecznie zalanym komputerze i zamarzajacych zamkach.
Już tłumaczę samochód to Seat Cordoba 1.4 2001r. Stary komputer świruje ale samochód na nim odpala ma on numer 6KO 906 034D następnie mam 2 inne używane komputery i teraz moje pytanie który z nich podejdzie mam 2 komputery 1 ma numer 036 906 034 dr 2 komputer ma numer 036 904 034 bb problem jest taki że na żadnym komputerze nie chce się odpalić. Pin...
a czy coś może sie uszkodzić gdy podłączyłem odcięcie pod zasilanie komputera?
Podłączony komputer zero błędów iż wogole nie umie się połączyć i wyszukać zamka Centralnego
Sygnał z sondy to jest jeden kabel... jeśli komputer gazowy potrzebuje sondy to powinna być do niego podłączona ta sonda a sygnał do ECU powinien iść zamiast z sondy z komputera gazowego.
Podpiąłem dzisiaj pod komputer i wywaliło takie błędy jak sygnał wyjściowy zapłonu 1, czujnik lambda, wtryskiwacz cylindra 4.
Wrzuc zdjecie tego pilota bo cos mi sie wydaje,ze to dokladany system.W ktorym miejscu auta dostawal sie do komputera elektryk,ktory ponoc wylaczyl alarm?
podpinanie komputera - brak błędów. Już za samo to wątek powinien lecieć w kosz. Jaki ten komputer był podpinany? MAC, PC??? Czy może masz masz na myśli jakiś "fejsik" za 20zł a allegro? NIE MA MOŻLIWOŚCI, ŻEBY SIĘ ZAŚWIECIŁA POMARAŃCZOWA KOTROLKA I ŻEBY NIE BYŁO BŁĘDÓW W STEROWNIKU! Tak że dopóki nie przeprowadzisz rzetelnej diagnostyki, to nie ma...
Ciężki temat, ale od początku. Sprawdź wszystkie bezpieczniki, podaj mniej więcej, gdzie się płyn rozlał (najlepiej zdjęcia, aby mieć podgląd co się zalało). Gaśnie, gdyż prawdopodobnie immobiliser go blokuje. Najszybciej podłącz pod komputer, sprawdź błędy.
Po podłączeniu do komputera wyskakują te same błędy 16804 17604 17961 17912
smutna sprawa ale jak podaje producent to przy takich obiawach silnik kwalifikuje sie do remontu mozesz tylko sztucznie oszukac komputer lub odlaczyc przewody od czujnika temperatury ale wtedy komputer poda blad
ma przejechane 93 tys ale tak sie zaczelo robic jak polroczku temu wymienilem sonde lambda niby na komputerze jest ok ale kopci
A jakiż to błąd ten komputer pokazywał, że trzeba go było kasować?
Możliwe że któryś wtrysk lub wtyczka wtrysku lub poduszka pod silnikiem... Błędy na komputerze jakieś były?
ASV jest z pompą rotacyjną ASZ jest na pompowtryskach. O ile mechanicznie spasuje to problem będzie z wiązką i komputerem silnika bo będą całkowicie różne.
widzę że nikt nie potrafi mi pomoć, dodam ze odłączyłem akumulator by zrobic restart komputera i dalej to samo
Mam ten sam problem w cordobie 1,4 8v 2000 r . jest prawie pewne że to czujnik Hala Czujnik położenia wałka rozrządu . znajduje pod filtrem po prawej stronie pomiędzy silnikiem a aparatem zapłonowym . Z tego co wiem to ulega awarji czyli przegrzany traci parametry i powoduje gaśnięcie silnika głuwnie po przejechaniu co najmniej kilkunastu kilometrów...
A wtrysk pracuje? Kolego skoro po podłączeniu z akumulatora przewodów układ pracuje to nie masz albo + albo masy . Weź miernik a nie klawiature komputera i pomierz napięcia.
Tam jest KE-Jetronic. Tobie kolego cordoba_2004 nie polecam tam grzebać bo nic dobrego z tego nie wyjdzie.
no wszystko właśnie wskazuje na komputer bo po skasowaniu błędu nadal brak napięcia do czujnika halla w aparacie. Tylko jest problem żeby znałeść identyczny komputer bo jest ich mało
Wskazówka powinna być mniej więcej na środku. Jeśli prawie leży to albo termostat uszkodzony, albo (miałem tak 2 razy w ciągu ok 2 lat) uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Czujnik(i) temperatury masz w obudowie termostatu (mniej więcej tam gdzie schodzą się węże od chłodnicy). Możesz mieć dwa osobne czujniki, jeden do wskaźnika, drugi...
Zaznaczam, że pod komputerem jest teraz czysty Co to znaczy?
podpięcie pod komputer byłoby wskazane. Sprawdź bezpieczniki i wtyczki przy pompie najpierw.
Jeśli ktoś chce przerobić interfejs ten z pierwszej strony pod OBD2 to proponuję na taki , działa z Polskim vag 4.9 ,i vag com 311.2 sprawdziłem u siebie w seacie cordoba z 2002 roku
Prawdopodobnym uszkodzeniem jest jakiś błąd w sterowaniu silnika tzn ja w galaxym TDI miałem jkieś uszkodzenie w układzie sterującym silnikiem(komputerze) i auto jechało tylko do 2500 obr./min
wszystkie są okey Dodano po 1 i jeszcze jedna sprawa przy odpalaniu rozrusznik bardzo krótko kręci także jest maly problem z odpaleniem... czy to może byc wina komputera ? Dodano po 5 błędów komputera przez to zwarcie ?
http://allegro.pl/seat-cordoba-93-99r-mo... oo to chodzi a bys mogł jakos wytłumaczyc jak to wszystko podłaczyc najlepszy by był schemat jak podłaczyc ten sterownik i po kolei co mam zrobic bo w koncu nie wiem czy bedzie dobry ta cewka z poloneza z modułem czy nie bo cewka od cordoby wyglada jokos inaczej http://allegro.pl/seat-cordoba-93-99r-1-...
w którym miejscu znajdują się czujniki temperatury? bo od wskaznika to wiem ale jest jeszcze jeden odpowiedzialny za sygnał który idzie do komputera... Proszę o wytłumaczenie lub pokazanie na zdjęciu gdzie się znajduje.
Jaki czujnik o czym ty mówisz, przecież iskra nie zanika tylko jest za wcześnie.Wyprzedzeniem zapłonu steruje komputer,tak myślę. Czytać powoli i myśleć.
Lewe powietrze, przepuszczająca gaz instalacja LPG itp. podpinany pod komputer - nie wykazał błędów Błędy to nie wszystko.
złączek nie odpinałem wiec wszystkie są na swoim miejscu drugi kluczyk próbowałem nic nie pomógł Także bez podpięcia pod komp nic chyba nie wskóram a komputer silnika mógł pójść jak myślicie?
najprawdopodobniej po odłączeniu akumulatora komputerowi coś się pofyrlało i podciąganie linki ci nic nie da
Witam- jaki komputer steruje gazem? Czy na benzynie nie ma problemów z jadą i odpalaniem ?
Potrzebuję zdjąć kierownicę z poduszką powietrzną w moim seacie cordoba 2001r, by dostac sie do uszkodzonego przełacznika wycieraczek. Jak to zrobić bezpiecznie by komputer od air-bagów nie zauważył to jako błędu poduszki i nie narobić sobie kłopotów z późniejszymi wizytami u mechaników-elektyków
Dzięki sprawdzę tym flashem diinfektorem Jak nie pomorze to spróbuj programu antywirusowego na nietypowe wirusy miałem kiedyś podobny problem ale z dyskiem w komputerze.
Witam chciałem zapytać jak długo powinny się utrzymywać podwyższone obroty po uruchomieniu silnika bo mi się wydaje że umnie to troche zadługo tzn. całkowicie spadają dopiero jak wskazówka od wskaźnika jest na połowie skali około 50 stopni. Czy tak ma być? I jeżeli ma być inaczej to czy można wyregulować to samemu czy trzeba jechać na komputer? Z góry...
Witam wszystkich. Podczas jazdy samochodem silnik zgasł i już nie odpala. Kręci ale nie ma iskry na świecach zapłonowych. Sprawdziłem komputerem błędów brak, obroty silnika czujnik pokazuję, zasilanie na cewkę zapłonową jest. Co mogę jeszcze sprawdzić dlaczego nie ma iskry?
Sonda 2 - bieg jałowy 0,78, przy obciążeniu zmienia się napięcie między 0,02 a 0,8 V No i co zdziwiony, nie wiesz dlaczego komputer zgłasza problem z katalizatorem????
Witam Z elektryką pasuje 2.0 8v o oznaczeniu 2E, z komputerem 037906024 D sprawdzone, z innymi nie sprawdzałem. Komputery różnią się tylko brakiem podciśnienia które jest potrzebne w 1.8 16v ADL.
Witam ponownie Dziś byłem u elektryka podłączył się komputerem i zonk, brak łączności ze sterownikiem. Gdzie może być przyczyna? Gdzie w ogóle tego szukać? w drzwiach?
Dziękuje za odpowiedź! Tak też uczynię. Przygotowałem już kabel i dla pewności doładowuję właśnie akumulator. Jutro będę eksperymentował. Pozwolę sobie spytać już z góry. Jeśli pompa zadziała, a wykluczyłem przekaźnik, to co nam zostaje? Komputer? Czy na tym etapie to wróżenie z fusów?
potrzebował bym schematu elektrycznego silnika a więc wtyczki do czujników, pompy wtryskowej komputera żeby sprawdzić przejścia na poszczególnych przewodach.
był sprawdzany i co prawda był niexle zaśniedziały, mechanik mówił że poczyścił(na 100% nie wiem czy tak zrobił) a czy moge sam wyjąc komputer czy trzeba póxniej podłaczać Vag żeby wszystko ustawić??
jest sama zielona dioda i od tego idzie kabel mniej wiecej w to miejsce koło bezpieczników nie wiem dokładnie bardziej tam gdzie komputer sie podłacza i mam hak ale przyczepki nie podłączałem
Pomyślałeś o tym że czujnik temperatury podaje złe dane do komputera przez co zalewa Ci silnik lub jest zła mieszanka dla zimnego silnika?
Ja mam tego seata bez gazu,na samej bedzynie,co to znaczy ze instalacja jest dwoch generacji?Ja sam juz nie wiem ktory mechanik z komputerem jest dobry i ma dobre programy,a ktory odstawia maniane,
Napisz jaki masz silnik (symbol) to że TDI to już się domyśliłem. Skoro mruga kontrolka od świec to sterownik ma zarejestrowany błąd, napisz jaki. Co to za komputer co pokazał przestawienie rozrządu o 2 stopnie.
Skoro nie masz komunikacji z komputerem to nie może być wina imm, sprawdź zasilania i komunikację zgodnie ze schematem. Pozdrawiam.
Nie działa przepustnica i tyle, na początek załącz zapłon i patrz czy przepustnica uchyli talerzyk, wymyj benzyną przepustnice i zrób adaptację komputerem. I tak diagnostykę trzeba zrobić, zobaczyć wartości z przepustnicy, ale podejrzewam, że skończy się to wymianą.
przebiegu ma 160 tys.. auta nie dusi chodzi normalnie jeździ dobrze ... miałem problem ze zrywaniem auta ale zlikwidowałem go czyszcząc świece co najmniej 2 murzę wymienić... a o katalizatorze dowiedziałem się bo świecił mi się czek i pojechałem sprawdzić i mechanik powiedział ze wina katalizatora ... a jeszcze mam wypalone tłumiki i ostatnio wydarło...
jak można sprawdzić immo. Ostatnio podłączałem komputer do seata i wykazał jedynie uszkodzoną sondę, która wymieniłem. Immobilizera nie pokazał. Czy wogóle komputer wykaze awarię immo. Jezeli nie to w jaki inny sposób sprawdzić czy jest on ok.
regulator ciśnienia paliwa szczelny?na wężu od podciśnienia. Sprawdzony.....analiza spalin prawidłowa Ciśnienie paliwa dobre, nie pomaga ani podnoszenie ani obniżanie ciśnienia Zastanawiam się nad samym silnikiem lub po prostu komputerem Alternator też sprawny Chociaż nie ruszyłem nic do przodu....
Przymierzam się dzisiaj zrobić eksperyment z odpięciem kabelków od potencjometru. Przy okazji mam jeszcze jedno pytanko. Ponieważ w najbliższym czasie nie będę mógł podpiąć się do komputera, z których pinów złącza można odczytać kody błyskowe ?
Zacznij tak jak napisałeś - od przepustnicy (częsta usterka). Dobrze by też było ją zaadaptować po czyszczeniu, a przynajmniej odpiąć klemy z akumulatora na kilka minut/chwil. Następnie (jak nie pomoże i nie uspokoi się) do sprawdzenia czujnik prędkości i szczelność dolotu oraz podpiąć pod komputer i sprawdzić czujniki temperatury oraz MAP. To, że po...
Komputer oczywiście jest zrestartowany po wszystkim do zera, sam problem z odpaleniem występuje tylko gdy auto postoi całą noc.
Witam problem tkwi w seacie cordoba 1.4 benzyna 1996r a dokladniej brak wolnych obrotów. komputer pokazuje mi blad nastawnik biegu jałowego. Lecz z tego co zauwazylem nie ma zasilania 12v na przepustnice po zaplonie i w ogole podczas ogdy auto jest odpalone nie ustawia sie przepustnica .prosil bym o pomoc jakby ktos posiadal schemat elektryczny wtyczki...
Jeśli chodzi o przepustnicę to została wymieniona ponieważ raz komputer pokazał bład i elektryk natychmiast kazal mi kupić inna ale to nic nie dało
termostat cordoba cewka cordoba cordoba iskry
zajarzanie łuku akumulator mazdzie cichy bootdisk
rockchip firmware rockchip firmware
Rok produkcji telewizora Sanyo 3022P Prąd roboczy diod mostka trójfazowego dla alternatora 170A