Najpierw wypadałoby napisać co to za konkretny model tego 1.9TDI. Ale jak Cordoba to zapewne VP czyli przekaźnik 109 podmień z innego bo najczęściej on jest winowajcą. Numer OE : 1J0906381A
Wylutuj tą diodę, sprawdź i wlutuj jeśli sprawna. Ma być przylutowana.
Kolega wopik6 dobrze pisze, prawdopodobnie w prawej lampie brak masy, skorodowana lub wypalona wtyczka, najczęściej w tylnych lampach.
W tych modelach padaly skrzynie ale to 5 bieg gubily byc moze twoja skrzynia tez sie konczy.
Jest masa możliwości :) 1) Uszkodzone radio ( końcówki mocy, itd) 2) Uszkodzone kable (przerwane, nie stykają) 3) popalone cewki w głośnikach Pierwsza możliwość jest chyba najbardziej prawdopodobna - kolejne dwie niezbyt, mało prawdopodobne żeby spaliły się wszystkie głośniki albo przerwały wszystkie kable :D Najlepiej sprawdź czy jest sygnał na wyjściu...
Do sprawdzenia przekaźnik pompy i przekaźnik sterowania.
Ta rurka idzie do klapki w dolocie, która na zimnym silniku bierze powietrze z okolicy wydechu by szybciej się zagrzał. Gdy złapie temperaturę dopływ jest zamykany.
nie wierzę że nie wiesz :D przyciskiem kasowania licznika dziennego (lewo-prawo)
To może bendiks nie odbijać od razu.
Witam Z tego co przeczytałem to winne jest zasilanie tak zwana 30 czyli prąd który jest na stałe podłączony do odbiorników. Sprawdz bezpieczniki i kostki podłączone za bezpiecznikami. Pozdrawiam
Po przekręceniu kluczyka rozrusznik sie blokuje, przygasają kontrolki. Nie jest w stanie wykonać jednego obrotu silnika. Po kilku próbach zazwyczaj udaje sie uruchomić auto, ale w bolach. Akumulator Kable/klemy/ Masa na silniku Plus na rozruszniku Rozrusznik Stary olej
Witam. Pracowałem w Seacie i z tą linką to prawda, choć nie zawsze wina leży po stronie samoregulatora a po prostu linki. Jej wewnętrzny stalowy splot ściera się podczas użytkowania i po pewnym czasie przetarte druty z tego splotu oddzielają się od reszty robi się jakby jeżyk i sprzęgło nie chodzi płynnie a po pewnym czasie linka potrafi stanąć na amen....
Jak kontrolka świecy nie mrugnie po włączeniu zapłonu to Przekaźnik 109
Po pierwsze sprawdź czy połączyłeś wszystkie przecięte przewody i zrobiłeś to poprawnie. Po drugie sprawdź czy masz w ogóle komputer silnika :) Po trzecie trzeba będzie podpiąć komputer i odczytać błędy.
Wyczyść przepustnicę i zrób adaptację.
Sprawdź czy w radiu nie wylał się grafit z przelotek, takie czarne zacieki od spodu płyty bazowej. Jak będą to trzeba je zmyć, np. acetonem.
tak trzeba potem juz tylko wyciagasz czujnik
W zasadzie skrzynia powinna być taka jakie przewidziane są do danego typy silnika. Znajomemu w golfie Plusie przy rzeczywistym i oryginalnym przebiegu 196 tys rozsypała się skrzynia już tak ze puściła olej A zaczęło się od odgłosów metalicznego tarcia przy zmianie obciążenia (przyspieszanie i hamowanie silnikiem). Co do używanej skrzyni to też można...
Ustawiasz wałek rozrządu na znak,palec jest na wyjściu na 1 cyl.Obracając silnik w prawo kolejność zapłonu 1-3-4-2
Uszkodzona wiązka w przelotce gumowej do klapy.
Witam wszystkich użytkowników. W Seacie Cordobie - Vario z 2000r. przestala działać regulacja nawiewu i ogrzewania. Po przekręceniu kluczyka przez ok. 1-2 sek. dmuchawa pracuje na trzecim zakresie i spada do minimum. Przyciskami nie można zwiększyć obrotów silniczka ani temperatury. Zdemontowałm panel. Załączam zdjecia. Może ktoś będzie mógł mi podpowiedzieć...
Rocznik 2001 przejsciowka Odpowiedź masz w linku w moim poprzedni poście, w którym pytałem o rocznik, było już o tym na elektrodzie.
Pod licznikiem a dokładnie za licznikiem na samej górze jest moduł,który steruje centralnym zamkiem i prawdopodobnie oświetleniem wnętrza i bagażnika.
W Cordobach 99-2002 montowane były 3 Grundigi (chodzi mi oczywiście o te seryjne z dużym centralnym wyświetlaczem): MID - bez obsługi zmieniarki CD (na panelu przednim nie ma przycisku CD) HIGH - z obsługą zmieniarki ( na panelu jest przycisk, oznaczenie mocy magnetofonu i jeszcze jakieś napisy) HIGH BC - z dodatkową obsługą komputera pokładowego na...
Wymień samą kostkę. Nie ma potrzeby całej stacyjki.
Witam posiadam Seata Cordobę Vario 99 z klimatronikiem. Od pewnego czasu funkcja AUTO w klimatroniku szwankuje, to znaczy nawiew sam się wyłącza od zera i po pewnym czasie sam się włączy, AC cały czas się świeci. Czasami mam tak, że po odpaleniu samochodu, chociaż jest powyżej 30 stopni AC się świeci AUTO też, a nawiew nie chodzi. Podczas jazdy na AUTO...
Witam . Po włączeniu wyłącznika świateł w pozycję 1 czyli światła pozycyjne ,jest napięcie na tych bezpiecznikach?.
Pasek swoją drogą, ale ja bym sprawdził sprzęgło w rolce alternatora
Jednak nie ma odbiornika, jest natomiast antenka między innymi przewodami w kostce do sterownika. W pilocie i sterowniku dokładnie przelutowałem każdy element potem kąpiel w myjce ultradźwiękowej i wszystko wróciło do normy, działa na 100%.
Poszukaj w necie w formacie pdf. Czasem trzeba zapłacić za dostęp do jakiegoś serwisu żeby uzyskać to co się potrzebuje.
Tak sprawdziłem wszystko jest dobre
hotairem :D
Daj zdjęcie tego, co błąka się Tobie po pilocie, może coś wymyślimy.
Witam mam problem z blokowaniem się zamków w przednich drzwiach,tzn.nie idzie otworzyć drzwi ani z zew,ani od wew.To zjawisko różnie występuje raz przez kilka dni z rzędu blokuje,potem kilka dni spokój,oprócz tego sam się zamyka w czasie jazdy,także nie zawsze.
Najszybciej wpiąć się w wiązke kolo lewej nogi kierowcy idacej do lewych drzwi. Masz tam zapewne kostkę weż mała żarówkę 2W i sprawdź czy sterowanie plusem czy minusem po prostu dotykasz najpierw zarowka z masy potem jak nie zadziała z plusa.
do sprawdzeni poziom płynu hamulcowego. jezeli opadł za nisko np. w wyniku zużycia klocków hamulcowych pompa mogła zaciągnąć powietrze i może wystarczy tylko odpowietrzyć. jak nie to jak wcześniej - sprzęgło
Vario po 97, polo 6n , polo clasic po 97, ibiza to samo (do rocznika 2003 , bo to już model 6l). Z tym silnikiem bębny.Starsze i nowsze mają inne silenbloki i czopy łożysk.
Silnik 1,9 ropniak
Witam. Mam problem z alarmem typu SEAT PLUS w samochodzie Seat Cordoba Vario 1999 r. Załączył mi się alarm i nie mogę go wyłączyć . Kupiłem nową baterię ale nie potrafię obsłużyć pilota alarmu . Odcieło mi zapłon ze stacyjki i nie wiem jak wyłączyć alarm .
JAkie kompy, przestańcie. Weź cewkę wysteruj i zobacz czy da iskrę
Mam cordobe vario 98r.Padly mi wszystkie zegary i wskażniki elektroniczne.Auto oprócz tego jeżdzi normalnie.kostka polaczeniowa za licznikiem jest dobra ,bezpieczniki też,dzisiaj pociągłem lub poruszałem [tak mi sie zdaje]linką co idzie do silnika,i zadziałały mi,ale jak zgasiłem auto to mi już nie chodzą i nie da już nic poruszanie tej linki.Opisałem...
Skorodowane połączenie zasilania wspólnego dla tych wszystkich elementów , prawdopodobnie puszka bezpieczników lub jakieś główne złącze , szukaj kostek z czeronymi gróbszymi kablami , niestety to też może być pod deską , czasami widać stopione kostki
Było, było...A tam coś strasznego się stało? Zdjęcie jest jakie jest ale ja nie widzę katastrofy. Sama pucha tylko serwis albo szrot i jak pozwolą wyciąć z przewodami. Ewentualnie takie skipy z miedzią na dobrym szrocie, ale przeważnie nikt tego nie odkręca, wiązki bywają ale ucięte. Przy samym gnieździe, to pewnie łamią czy wyrywają.
sprawdz czujnik temperatury bo jak jest uszkodzony to nastaw podstawowych przepustnicy nie wprowadzisz.wymień go podłacz pod vaga zrób adaptacje i bedzie ok. jeśli nie masz czym tego zrobić to daj sobie spokój
Witam Szukam opisu - schematu wyjść komputera (poszczególne piny i wiązka) oraz całej instalacji elektrycznej do: Seat Cordoba Vario 1.6 ALM 2000r Dzięki
djswirek jaki związek ma moja wypowiedź z tym fachowcem który zepsuł ten samochód, że robisz takie porównanie?
Dzięki, po wymianie śmiga aż miło :)
Niestety to badzo czesta przypadlosc Seatow - boje sie ze jedyna metoda to wymiana. Spytam kumpla ktory mial Ibize i dokladnie ten sam problem i dam znac. Sprobuj tez na jakims forum seatowym.
Czasem tam nie wystarczy się wpiać w drzwi kierowcy i sterować plusami? (ściagnij przelotkę i podaj przez kontrolkę plusa przy zblokowanym zamku - tak żeby myślał że drzwi zamknięte)
Mam trzy pytania: Da się podnieść VAGiem VCDSem obroty biegu jałowego dla tego silnika? Jak sprawdzić czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym (rozpiska pinów wtyczki i jaki sygnały tam lecą) bo w blokach pomiarowych nie widzę. Jakie powinno być cienienie na listwie wtryskowej (stałe/zmienne)?
mercedes vario vario instrukcja podłączyć vario
koszt naprawa telewizor ciemny uziemi gramofon unitra renault master układ wydechowy
cyfral cosmo bateria parkside styki
Akumulator do Mitsubishi ASX 1.6 benzyna: Wybór i specyfikacja Podłączenie zasilania 1-fazowego do falownika 3-fazowego