poszukuje modelu łożysk do alternatora denso 27060-0D170, corolla verso 2005
Zostaw przekaźnik, na obudowie alt, jak masz wtyczke przyłaczeniową masz albo nadlane litery L S albo masz naklejkę. Zobacz czy na S masz napięcie zbliżone napięciu instalacji
Łożyska 6303 2Rs/C3 6003 2Rs/C3
http://obrazki.elektroda.net/35_12726491... http://obrazki.elektroda.net/35_12726491...
Prąd po kluczyku najbezpieczniej z wycieraczek lub z czujnika śwateł cofania jak nie ma pod maską bezpieczników.
Jeśli wszystkie bezpieczniki masz odpowiednie i się nie przepalają to raczej jest dobrze, sprawdź ładowanie na samym alternatorze jeśli jest inne niż na aku to wiesz co masz zrobić a jeśli spada to alternator do naprawy
Pierwsze co to brak pradu w systemie....dlaczego....? Pomimo ,ze raz odpala a raz nie to sprawdzilbym akumulator,potem polaczenia plusa i szczegolnie masy . Podczas odpalania obserwuj na mierniku spadki napiecia na akumulatorze oraz silniku ( rozruszniku /alternatorze ) .
Witaj U mnie prawdopodobnie też uszkodził się alternator, mam wersje 1.4. Czy jest trudno samemu wyjąć alternator z auta ? Na allegro widziałem parę uzywanych w cenie od 100 do 250 http://allegro.pl/toyota-corolla-e11-1-6... Pozdrawiam Bartek
Witam. Dziś zauważyłem ze alternator jest trochę mokry z oleju i tutaj mam pytanie co to może być bo jak sprawdziłem nad alternatorem jest jakiś kabel z chyba czujnikiem i on jest dość zaolejony.Pytanie co to jest i co może być przyczyną ze coś kapie na alternator.
To poszukaj dobrze, albo podłącz sie pod alternator.
Nie jest podpięta wtyczka od czujnika ciśnienia pod alternatorem.
Wymieniony alternator. Dzięki za pomoc.
Sprawdzałem ładowanie, ( z podpiętym innym akumulatorem) i było 12,6V na klemach więc ładowania nie było. Myślałem , że może da się jakoś rozróżnić uszkodzenie regulatora od skończenia szczotek na alternatorze.
Piszczy ci alternator bo na mocno naciągłeś pasek. Pozdrawiam
Może być że robią się spadki napięcia przy dlugiej jeździe gdzieś na połączeniach.Sprawdź nawet po krótkiej jeździe,jak będzie gorący silnik i alternator
i naładuj ten akumulator bo się tak alternator grzać będzie.
Obstawiam jednak regulator napięcia. Jeżeli uszkodzenie nie występuje ciągle, to go nie stwierdzili. Ale to alternator denso i nie bez powodu regulator kosztuje prawie 100zł
okazało się że w tej toyocie reguluje się intensywność świecenia przyciskając przycisk na desce, pojawiają się takie kreseczki na wyświetlaczu licznika kilometrów i ustawia się żądany poziom
Napięcie 12volt.Jaki masz alternator?54ah myślę ,że wystarczy w zupełności ale podrzuć jaki to model dokładnie auta
Pasek klinowy alternatora Toyota corolla verso 129 KM 2005r. Wymiana będzie tak samo wyglądać w/w opisy?
Koledzy potrzebuje symbol łożysk do alternatora do corolli verso 1,8 2005rok, chodzi o alternator Denso
Sprawdź ładowanie koniecznie po wymianie akumulatora, nawet profilaktycznie. Przy włączonych wszystkich odbiornikach nie powinno spadać poniżej 13.7V, 13,5V już kwalifikuje alternator do regeneracji.
Jak na to wpadłeś?
Standardowo, sygnal z alternatora, zasilanie, sygnal z czujnika predkosci no i osobna kostka z czujnika skrętu (ale to jest juz wbudowane w kolumne).
miałem dwie corolle E9 i trzy modele E10, w żadnej nie było kłopotu z alternatorem, powodem nagrzania może być zwarcie do masy; a propos sprawdzenia łożysk to poluzowanie alternatora to góra 5 min roboty więc nie wiem czemu tego jeszcze nie zrobiłeś...:)
Po odpaleniu auta nie gasnie kontrolka od ladowania, mimo ze ladowanie jest. Alternator z 4 pinami w kostce. Czy ktos ma jakis pomysl?
Witam. Miałem podobną usterkę w E11, z tym że w moim przypadku wariowały same zegary i ogólnie cały pulpit. Winowajcą okazał się regulator napięcia na alternatorze.
Jak się nie mylę to w tym modelu termostat jest pod alternatorem. Ja musiałem odkręcić alternator aby go wymienić. Dodano po 4 Proszę nawet filmik jest:) https://www.youtube.com/watch?v=aUE0QHwx...
Aku nowe i po wymianie problem czy aku nowe i kilka miesięcy po wymianie problem. Obecnie 90% problemów z ładowaniem itp to aku nie alternator.
przy bezynie wystarczy 40-45 resztę trzeba sprawdzić na alternatorze jak będzie za durzy to będzie nie doładowany , prąd rozruchu tez nie musi być jakiś wielki napewno wystarczy pozdro
Włączając światła zwiększasz obciążenie alternatora, a tym samym obciążenie silnika, przed co komputer silnika zwiększa lekko obroty aby nie dopuścić do zgaśnięcia. Jeśli zainstalujesz ledowe światła dzienne, to zmiana obciążenia alternatora będzie niezauważalna dla silnika i nie powinien zwiększać obrotów. Światła dzienne podepnij pod terminal 15 stacyjki(zapłon)....
tak jak napisaliscie, podladowalem akumulator i bez problemu odpalil ale po wlaczeniu swiatel napiecie na akumulatorze od razu zaczela spadac... wynika z tego ze do wymiany jest alternator..
Czy mozliwe ze ucieka prada gdzies na drodze akumu,ator alternator ? Tak jest taka możliwość w przypadku uszkodzenia alternatora
Jedyną wada że nie kręcą w lewo. Więc jak masz lewy gwint. To problem. Nie kolego.Końcówki wymienne i sobie przekładam na odwrót grzechotkę.Kręcę sobie np sprzęgło alternatora. :D
Witam Standard w tym modelu. przetarty przewodzik w kostce od alternatora, cieniutki najczęściej biały. przeciera się o plastikową osłonkę. napraw tam dziurę i po problemie. Dodano po 19 Witam Standard w tym modelu. przetarty przewodzik w kostce od alternatora, cieniutki najczęściej biały. przeciera się o plastikową osłonkę. napraw tam dziurę i po problemie.
Te styki do których miałem dostęp + klemy i skrzynki z bezpiecznikami przeczyszczone, bez efektu. Czy może to być wina alternatora? Jak to sprawdzić?
przy -2 stopniach zapaliła mi się kontrolka akumulatora wraz z kontrolką filtru paliwa. Tak? A co będzie jak zamarznie woda w filtrze czy przygasną obroty i zapali się brak ładowania a zaraz olej?Mam 16 Corollę z d4d i alternator jest jak nowy. ps.prostsze zacząć od filtra niż wyciągać u mechanika alternator.
Proponuję alternator przejżeć. To troszkę za mało.
Witam posiadam corolla e11 1.334 czy jakos tak 😁 z 1997 czy podczas wymiany paska klinowego i alternatora czy trzeba zwrócić na coś szczególną uwagę jakieś oznaczenia rolek lub znaczenia czy coś podobnego najlepszy byłby schemat ale nie mogę znaleźć mogę liczyć na pomoc z góry dzieki bo nie powiem że przedstawiła mi się rolka dolną A widzę że...
No to i ja wtrącę swoje trzy grosze na ten temat, bo też mam Toyotę tyle że corollę. U mnie na zimnym alternatorze, uzyskuję napięcie ładowania 14,4 V, ale w miarę jak się alternator nagrzewa, to napięcie ładowania stopniowo spada do wartości 13,8-13,9 V (mierzone na biegunach akumulatora). Pomiar był robiony na wolnych obrotach, przy otwartej pokrywie...
Dziękuje za odpowiedzi. Pozostaje zakup spalinówki:( Orientuje się jaka jest moc takiego alternatora(toyota corolla wersja e11 1.6 benzyna) i jaką maksymalną moc urządzenia można podpiąć aby działało bez przerwy? mówimy tu o zapalonym silniku i doładowywaniu cały czas akumulatora.
Albo takie zamienniki a co z wymiana całego alternatora albo gdzieś coś w instalacji.
Może upływ prądu zwiększa się wraz zamknięciem maski, np poprzez brudną, w oparach elektrolitu matę wygłuszającą. Były też przypadki, że maska dotykała słupka plusowego. Spróbuj też następnym razem odłączyć nie klemę od akumulatora, a od alternatora. Może tam jest zwarcie, które ujawnia się gdy alternator robi się zimny.
Kup największy jaki wejdzie w podstawę, problem niedoładowania występował przy prądnicach, więc praktycznie został wyeliminowany. Łopatologicznie, można porównać akumulator do wiadra z wodą, małe wiadro=mały zapas wody do użycia, duże wiadro, więcej wody. Alternator, jest pompą, która ma uzupełnić pobraną ilość wody. I z jednego mniejszego, jak i z...
Witam, Rozważałem jeszcze powiększenie alternatora, przetwornicę + przenośny klimatyzator. Najmniejsza moc nalazłęm bodaj 750W. Na 21letnie auto wystarczy. W bagażnik wpakować, wylot wepchnąć np w podłogę (zrobić dziurę). Wlot i wylot zimnego wyprowadzić do kabiny. Generalnie da się tylko rozchodzi się o ten przebrzydły alternator i dostępny amperaż
Warto sprawdzić alternator, albo ładowanie może być większe niż potrzeba (ok. 14,5V), albo całkiem jest walnięte, czasami spali się mostek i alternator zaczyna ładować prądem przemiennym.
Waraz : wez cegi pomiarowe zaloż na kabel od akumulatora i odpal samochod przy rozładowanym aku : 50A ladowania to nic nietypowego ( skad bzdure o tym ze alternatory maja ogranicznik wzieleś to nie wiem ) Kolejny raz sugerujesz mi, że piszę bzdury i kolejny raz wytwarzasz jakieś moje wypowiedzi. Nigdzie nie pisałem o alternatorze. Pisałem o prostowniku....
Alternator ma przez regulator zasilany wirnik,więc to normalne że robi pole. Ale tylko wtedy gdy wirnik jest napędzany. Załączam plik ze schematem jak w mojej corolli podłączony jest alternator.
urządzenie rozruchowe YA.... 83081 kupione dwa lata temu w Castoramie cena obecna 289zł. Córka Toyotą Corollą benzyna 1,4 przejechała z Serocka na Targówek z padniętym akumulatorem bez ładowania (spalony alternator). Wielokrotnie odpalałem diesle. Polecam naprawdę daje radę kabelki też ma przyzwoite.
bezpiecznik - jeden z głównych - płytkowy - w niektórych Toyotach wymienny jako zestaw. Powodem może być uszkodzony alternator. to tak na szybko z doświadczenia. reszta wymaga jakichkolwiek pomiarów.
Zastanawiam się czy to zwarcie, czy akumulator odchodzi do krainy wiecznych łowów czy może alternator czy regulator napięcia (co zasadniczo na jedno wychodzi, bo i tak trzeba wyjąć alternator). Miałem w ciągu blisko 40 lat dwa takie przypadki, że akumulator nagle zaniemógł, bez wcześniejszych jakichś symptomów - jeden miał dwa lata, a drugi prawie...
1. Stawiam na zużyte przewody wysokiego napięcia. W corolli e12 nie ma przewodów WN. Ja sprawdziłbym jakie napięcie jest przed rozruchem i jak mocno spada w czasie rozruchu, a po uruchomieniu jakie napięcie daje alternator na zimnym i na ciepłym silniku. Moja corolla na słabo naładowanym akumulatorze (mało jeżdżona, czemu towarzyszyły duże spadki napięcia...
Jak każdy regulator jest zbudowany z rezystorów i innych podzespołów gdzie ich temperatura ma wpływ na końcowe napięcie. Nawet producenci to wiedzą że nie da się zrobić idealnego regulatora bo by musiał być zbudowany z "nadprzewodników" To oczywista oczywistość, tylko, że dawniej gdy regulator napięcia nie siedział w obudowie generatora prądu (alternatora,...
W moim starym truchle lubiły padać głównie łożyska alternatora, w nowym też jak sobie poczytać. Wystarczy wtedy zdjąć pasek i pokręcić sobie rolkami.
Co ma filtr paliwa do glównego zabezpieczenia alternatora na filtrze moze byc czujnik wody i ewentualnie grzalka bez zasadne ze filtr popsuł auto
Hmm.. Nowy nie koniecznie znaczy dobry kolego. Zbadać nie zaszkodzi. Może nie domagać alternator. Naprawdę nie wiem co może być przyczyną. To tylko moje przypuszczenia. Lepiej poświęcić trochę czasu i sprawdzić najprostsze przyczyny bo wyrzucać pieniądze tysiącami bez efektu to nie sztuka.
Gdybym wiedział. że toyota corolla to takie gówno to w zyciu bym tego badziewia nie kupil. Przez 3 lata wymieniłem w niej akumulator, alternator,dwukrotnie drążki stabilizatorów , dwa razy sprzęgło, skrzynie biegów, która UWAGA sypie się po dwóch latach, tarcze hamulcowe przednie, klocki hamulcowe przednie też dwa razy,klocki hamulcowe tylnie dwa razy,...
Co do alternatorów w Yarisie to warto pamiętać, że wizualnie posiadają ten sam regulator, jak ten zamontowany w Corolli E11, łatwo pomylić, a konsekwencję spore, bo może okazać się, że będziesz miał ładowanie na poziomie 17V. (na 3 pinie Yaris dostaje falę prostokątom o zmiennym wypełnieniu, a Corolla ma tam plusa z instalacji) Plus dodatkowo pękają...
Może akumulator masz słabo naładowany i przy uruchamianiu silnika jest za duży przysiad napięcia. U mnie nie resetował się zegar, ale sterownik instalacji gazowej przy takim rozruchu przestawiał się na opcję "praca na benzynie", tak jakbym odpiął wcześniej na chwilę odpiął akumulator. Czasem też odezwała się podczas rozruchu syrena alarmu. Po naładowaniu...
Mam stary oryginalny na stole. Podpowie ktoś jak go sprawdzić? Wrzuciłem do wrzatku I nic sie nie stało. A gdyby termostat ten nowy byl wadliwy I sie nie otwieral, silnik powinien sie chyba przegrzewac a tak sie nie dzieje. Wskazówka rowno na srodku. Czasem odrobinę wyżej przy wysokich obrotach. I chlodzi bez widoczne potrzeby dosc często. Zrobiłem...
Nie zamierzam nikogo na siłę do tego przekonywać, przedstawiłem tylko mój pogląd, oparty w dużej mierze na tym co zobaczyłem na filmiku w YT. Przecież ten nasz alternator ma chyba 100 A max prąd ładowania. I tak jak napisałem w warunkach ten alternator te 100A da na pewno, ale do jakiej temperatury by się przy tym zagrzał tego nie jestem w stanie powiedzieć,...
Witam, jestem laikiem w tej tematyce, jednak proszę o radę jak w prosty sposób ocenić czy alternator jest uszkodzony, zużyty itp. Akumlator odpada, bo kupilem nowy. Dzięki za ewentualne podpowiedzi.
Ale wczoraj zrobiłem 170km mysle że by sie doładował Niby powinien i na pewno tak byłoby w Poldku i FSO, bo w nich (a przynajmniej moich napięcie ładowania było cały czas na poziomie 14.4-14.5V. W mojej corolli napięcie na zimnym silniku (zimnym alternatorze) jest 14.2-14.3V, ale przy ciepłym, a właściwie gorącym alternatorze jest już tylko 13.8-13.9V...
Witam szanowne grono. Dla potomnych zostawiam informację, że w serwisie zajmującym się naprawami alternatorów i rozruszników koszt wymiany szczotek na nowe oraz ich zgrzanie maszynowo wyniósł uwaga- całe 30 zł, gdzie połowę ceny stanowiły szczotki. Tyle w temacie, dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam - zamykam
Witam, posiadam: Corolla E12 1.4D4D/12.2006 w wersji "Luna" Auto kupilem od starszego niemieckiego dziadka w lipcu 2013r z przebiegiem 75.000km. Od tamtego czasu wymienilem akumulator, ktory odmowil posluszenstwa po 10 latach i alternator. Przy 190.000 km stwierdzilem, ze nalezaloby chociaz wymienic filtr paliwa! Pozatym nic poza regularna wymiana oleju...
Witam, Posiadam Corollę E11 (tzw "żaba"), silnik 1.4, +LPG. Rozważam montaż klimatyzacji (na allegro komplet do montażu to ok 1000zł). Nie jestem w stanie znaleźć nikogo kto byłby w stanie mi to założyć i wszyscy kręcą nosem, że to nieopłacalne. Żaba nie rdzewieje, nie psuje, jeździ... acz klimy brak. Rozważam dość nietypowy "MYK". Przetwornicę ciągłego...
Cześć, mam problem z moją Tośką. 1.4 vvti z LPG 2002 Problem polega na odpalaniu zimnego silnika. Odpala za drugim/trzecim razem. Po odpaleniu wszystko jest idealnie zarówno na Pb jak i LPG Sprawdzone: - zwory - są wyregulowane - instalacja gazowa - dopiero co po przeglądzie u dobrego gazownika - rozrusznik, alternator ok czy prawidłowo podejrzewam,...
Witam. Mam ten sam problem, w tym samym modelu tyle, że pojemność 1,4 vvti. Nie wiem czy to są jakieś problemy z masą, czy może z regulacją napięcia alternatora lub coś jeszcze innego. Bardzo mi się ten objaw nie podoba ponieważ przypomina mi to czasy, gdy jeździłem motorowerem ROMET i wówczas, gdy dodawałem gazu światła jaśniały, a przy niskich obrotach...
witam, Od naprawy alternatora (odłączenia całego akumulatora) przestał mi działać centralny, czasem otwiera i zamyka, raz na 100 zamknięć. Cała reszta alarmu chodzi extra! jak zaprogramować centralny. Z góry mowie że czytałem instrukcje montażu i programowania na elektrodzie ale nie dało to żadnych rezultatów ;( samochód corolla e11 99' alarm mark III...
Miałem taki problem w toyocie corolli 2.0D alternator okazał się sprawny a wina była w połączeniach. Alternator połączony był z silnikiem 2 dużymi śrubami a jednak słaba była masa.Po połączeniu dodatkowym kabelkiem alumulatora z obudową wszystko wróciło do normy i ładowanie jest OK!
Witam jestem również posiadaczem E 12 : Zaczynając od początku , P/s to elektryczne wspomaganie kierownicy Kontrolka Ręcznego oraz Abs : sprawdź w zbiorniczku płyn -jego brak może wskazywać kontrolka ręcznego . Wskazówka od prędkościomierza Może falować od alternatora najprawdopodobniej . A tak serio to podejrzewam że możesz mieć jakąś choinkę w instalacji...
Witam. Jaka może być przyczyna samoczynnego poboru prądu ? Wiem, zawsze jest jakiś minimalny, u mnie w ciągu 4 dni nowy akumulator został całkowicie rozładowany. Samochód był u elektryka, wyciągnięto radio (faktycznie coś świrowało), wymontowano alarm (i tak nie działał) wyczyszczono alternator, po tych zabiegach "aku"wytrzymał tydzień. Podobno ładowanie...
Kable rozruchowe nie topią się bez powodu. Piszesz, że dobrze podłączałeś, a może jednak odwrotnie był "+" z "-" choćby to trwało krótko. Mogłeś spalić niektóre z bezpieczników (trzeba sprawdzić wszystkie gdziekolwiek występują). Gorzej jeśli uszkodziły się kluczowe moduły sterujące (przepalone elementy lub ścieżki na płytkach). Alternator też może...
Dzień dobry, Chciałbym podłączyć w aucie dodatkową automatykę sterowaną sygnałem zapłonu. Znalazłem sygnał zapłonu w wiązce od dogrzewacza silnika, ale po podpięciu przekaźnika komputer pokładowy wykrywa błąd "CHARGING PROBLEM" (domyślam się, że przekaźnik obniża poziom napięcia i to jest wykrywane przez komputer jako awaria alternatora). Czy są na...
Napięcie 13,8V może być ok, choć powinno oscylować w granicach 14,0 - 14-,4 ale to zależy jak został zaprojektowany układ elektryczny danego pojazdu Sprawdzałem to w kilku samochodach (corolla, meganka, clio i peugeot 2008) i we wszystkich, które sprawdzałem, napięcie na zimnym silniku zaraz po odpaleniu było 14.4 V. Ale szybko zaczynało stopniowo...
Tak jak pisałem, test "pod korek", to samo paliwo na tej samej stacji i proponuję dłuższą trasę. W tą samą stronę (nawet jeśli to autostrada, to jadąc w jedną stronę nachylenie może "pomagać", jadąc z powrotem "przeszkadzać"). Twoja różnica jest zbyt mała, żeby można było ją uznać za wiarygodną. Z kolei sam wynik spalania jest typowy dla tego silnika...
W związku z pytaniem o podłączenie i sprawdzenie D5Z-H "na stole" , to mogę podpowiedzieć z tego co pamiętam( Robiłem to kiedyś z powodzeniem). Trzeba zbudować układ grzania wody i zasilania paliwa, wydechowy i sterowania. 1. Obwód grzania zbudowałem z pojemnika po płynie , kawałka węża rurki itp. Zbiornik musi być powyżej ogrzewacza. - Jeżeli chcecie...
Dwie sprawy, ładowanie i sprawny silnik. Zawsze miałem sprawny samochód. Kłopotów z akumulatorem, czy z uruchamianiem silnika nie miałem jak pracowałem i samochód codziennie jeździł - obojętne czy to był maluch, fso-1500, Polonez, meganka czy corolla. Jak przeszedłem na emeryturę i samochód już nie był codziennie goniony, to zaczęły się problemy i...
Witam, mam problem z odpaleniem samochodu. Samochód po przekręceniu kluczuczyka odpala kontrolki normalnie, gdy próbuje odpalić kontrolki gasną tak samo radio itd. (Tak zachowywał się normalnie, więc to jest w porządku.) Jednak rozrusznik, ani nic nie kręci, słychać już dość słabo pyknięcie przekaźnika, ale poza tym nic. Bezpieczniki sprawdziłem, i...
Witam. Może tutaj ktoś z szanownych forumowiczów mi pomoże. Posiadam corolle E12 z silnikiem D4D i mam problem z silnikiem. Mianowicie silnik do puki nie dojdzie do 80stopni to pracuje normalnie tzn ładnie przyśpiesza nie dusi się, natomiast gdy temperatura przekroczy 80stopni silnik przy 3200 obrotów się dusi odłącza turbinę i dalej się nie kręci....
mi raz cewka w corolli gasiła i ogłupiała liczniki, deskę a do tego auto chodziło w 100% normalnie. Ale to była Corolla, a to jest Laguna auto które ma więcej elektroniki niż 20 Corolli razem wziętych. Daj tej cholernej cewce spokój! Kilkanaście razy przerabiałem już taką sytuację w zwykłym 1.8, a ze 2 razy w 1.8 w automacie. Głównie przyczyna jest...
Witam, szukałem na forum, ale nie mogłem znaleźć podobnej usterki. Problem w samochodzie: Toyota Corolla e11, a wygląda następująco, zanim odpalę samochód wszystkie kontrolki się palą tak od akumulatora też, po przekręceniu kluczyka gasną, natomiast podczas jazdy wyłącza się radio na parę sekund po czym się włącza. W tym samym momencie światła zaczynają...
Witam Panowie poszukuje mądrej rady/pomysłu... Mam w corolli e11 zrobione bogatsze audio car. Całość jest odseparowana od oryginalnych wiązek i wszystko idzie przez wzmacniacz. Całość od aku idzie 2 grubymi kablami do kondensatora ten zaś rozdziela napięcie na wzmacniacz i tubę aktywną... Poprzedni wpis usunięty powód: "Opinia użytkownika: ==========...
Do autora, prawdopodobnie kolega rzadko jeździ, albo jeździ na krótkich dystansach i akumulator jest niedoładowany. W takiej sytuacji w trosce o kondycję akumulatora, warto go okresowo doładować do pełna i nie liczyć tylko na alternator. On gdy jest zimny to będzie dawał 14.4 V, ale jak już lekko się podgrzeje, to napięcie spada do 13.8-13-9 V i wtedy...
Nie wiem jak to jest jest modzone w poldku+. Mnie się wydaje wydaje, że może być niedopasowany regulator do alternatora, tzn napięcie odniesienia (z diod wzbudzenia) jakie dostaje regulator jest wyższe niż to które oddaje alternator do instalacji lub miesza komputer jeżeli wzbudzenie ma coś z nim wspólnego. U mnie w corolli przy zimnym silniku (alternatorze)...
Myślałem z początku o fiacie ale troszkę poczytałem, że mają problemy z alternatorem ( rozpada się bo koroduje ) Znowu o peugeot,że ma drobne wycieki :D ( kapie z niego ). Oglądałem mazdę 323F z 95r z przebiegiem 211854km za 5400zł i mazdę XEDOS 6 z 94r z przebiegiem 185000km za 6900zł ( z gazem). Jeszcze podoba mi się toyota corolla 1.4 16V z 96r wersja...
Sugestia o czujnikach raczej jest chybiona, odczyt z czujników w programie wygląda prawidłowo. Wtryski nowe rok temu założone (ok. 10-15kkm przebiegu), podobnie jak reduktor. O tej porze nie będę schodził pod blok podpinać kompa :) Jakie ustawienia Cię interesują? Temperatury podałem wyżej, korekta po ciśnieniu 1 z groszami, ciśnienie robocze 1.2 bar,...
W tych autach był też fabrycznie 90A i ma to samo - za małe obroty :-) Stabilizacji nie ruszam bo przy fabrycznym wyposażeniu prądu nigdy nie brakło - choćbym nie wiem ile stał w korku czy manewrował (wspomaganie elektryczne - sporo ciągnie ale tylko przy manewrach). Corolla nie wiem czy ma tak wolny bieg jałowy - tam jednak były inne silniki. Problemem...
Corolla to nie Yaris,tam wytrzymuje dłużej.Napisz psooya ile godzin poświęciłeś na naprawy i jaki jest koszt całej zabawy.Warto było? Pierwsze rozbieranie tego bez manuala zeszło mi 2h ze zdjęciem wałków, szlif z dowozem 2,5h, składanie bez manuala 2h bo nie mogłem zakumać jak sobie poradzić z tym łańcuchem i kręceniem wałkiem. Teraz całość rozbiorę...
W Corolli Verso 2010 tak jest jak nie ma zapotrzebowanie alternator "siada" z napieciem do 13V. Okazało sie po montażu dziennych z modułem :)
To z założenia mały alternatorek 45A, na wolnych obrotach (na tzw. luzie) ledwo pokrywający bieżące zapotrzebowanie pojazdu. Chyba brak możliwości domontowania dodatkowego alternatora; jedynie zamiana na większy coś z Corolli D. W każdym razie: napęd od silnika rokuje tu marnie.
Witam ! Czy ktoś posiada informację, jakim prądem można obciążyć wyjście z regulatora napięcia (+ D - żółty przewód). Wykorzystałem to wyjście do załączania przekaźnika (pobór prądu 120 mA) który włącza mi dodatkowe światła dzienne w E 12 po uruchomieniu silnika. Wszystko działa poprawnie, ale nie mam pewności czy nie uszkodzę regulatora napięcia w...
Tak się składa że regulator napięcia zwiększa napięcie ładowania stosownie do spadku temperatury, i odwrotnie zmniejsza je wraz ze wzrostem. Bynajmniej nie w celu ochrony alternatora lecz akumulatora. Przyznałbym rację takiemu rozumowaniu, że to ochrona akumulatora, gdyby regulator sprawdzał temperaturę akumulatora - był jakiś czujnik temperatury na...
Regulator napięcia zimą utrzymuje wyższe napięcie (14.4v) a latem niższe (13.8), więc przyrost napięcia wraz ze spadkiem temperatury jest normalny. Można by wnioskować, że regulator ma wmontowany kalendarz. Zgadza się, że regulator reaguje temperaturę, ale alternatora, bo jest z nim zintegrowany i ta reakcja mnie się wydaje, że jest zabezpieczeniem...
Tzn. jak spięte w jednej kości? To znaczy chcesz powiedzieć że przy awari alternatora zawsze świecą się te 3 kontrolki? Jeszcze nie miałem w swojej corolli takiego problemu ale byłoby to dość dziwne...
Freddy Nigdy się w to nie zagłębiałem ale jest przecież czujnik temperatury zewnętrznej lub dają czujnik na klemę? Jak w prostownikach z kompensacja temperatury. Owszem zauważyłem, że w megance i corolli przy zimnym silniku i alternatorze napięcie ładowania jest wyższe - ok. 14.2-14.4V i w miarę jak się nagrzewa alternator spada do ok. 13.8-14.0V....
Przez 6 lat nie dolewałeś wody? Ależ oczywiście, że kontroluję poziom elektrolitu i ewentualnie uzupełniam ubytki, w tych akumulatorach w których jest to możliwe. Robię to z reguły raz w roku i z tego co pamiętam, to na dolewki w ciągu 38 lat zużyłem 3 litry wody destylowanej (przez 25 lat w jednym samochodzie , a przez 13 lat w dwóch). Dwa lata temu...
eurotips napisał: Wszyscy milczą jakby zesrali się w spodnie że takie akumulatory wymagają napięcia ładowania 16.2V Upss..... , mocne słowa. :cry: Mógłbyś podrzucić jakiś, konkretny link ?. Nie chciałbym uczyć się na własnych błędach a tym bardziej na cudzych. Było o tym na tym forum w którymś temacie o napięciu ładowania w samochodzie. Z takim napięciem...
Nie wiem czy post znowu nie poleci do kosza za " Wtrącanie swoich spraw do czyjegoś tematu.", ale zaryzykuję. Faktycznie można by sprawdzić instalacje, bo zapewne jest niedoskonała ale to stary samochód i nie spodziewam sie od niego za dużo :) To, że samochód jest stary, nie znaczy, że nie może być sprawny. U mnie samochody raczej doczekiwały starości...
Cytat: pokazuje 13.5 - 13.6 V czyli chyba w porzadku Kolego albo masz uwalony regulator ładowania albo popełniłeś błąd 1V przy pisaniu posta. To raczej nie jest takie oczywiste, bo to jakie jest napięcie, w pewnym sensie narzuca stopień naładowania akumulatora, a jak już jest bliski pełnego naładowania, to wtedy o napięciu decyduje regulator, a tu...
alternator corolla alternator toyota corolla toyota corolla alternator
zapłon romet chart silnik goracy gazie kupić tranzystory 2sc2166
rozebrac monitor opcja serwisowy telefunken
Digitech RP50 – instrukcja obsługi po polsku, tłumaczenie PDF, szybki start Mercedes W245 B200 kod P00F5 – elektrozawór ciśnienia oleju, usterka elektryczna