Zostaw przekaźnik, na obudowie alt, jak masz wtyczke przyłaczeniową masz albo nadlane litery L S albo masz naklejkę. Zobacz czy na S masz napięcie zbliżone napięciu instalacji
Jeśli wszystkie bezpieczniki masz odpowiednie i się nie przepalają to raczej jest dobrze, sprawdź ładowanie na samym alternatorze jeśli jest inne niż na aku to wiesz co masz zrobić a jeśli spada to alternator do naprawy
Alternator uszkodził się na tyle że nie można go naprawić? Pzecież to najszybsze rozwiązanie.
Witam Jeżeli ładowanie jest tak jak podajesz to przyczyny należy szukać jak już koledzy wyżej napisali w głośnej pracy łożysk.Samochód ma już swoje lata i na pewno duży przebieg.łożyska to części mechaniczne, które się normalnie zużywają i wymagają wymiany.Moja rada aby nie narażać się na większe koszty to jeżeli potrafisz sam i masz narzędzia to wymontuj...
Witam Chciałbym dobrać łożyska do takiego alternatora: http://obrazki.elektroda.pl/5443800100_1... Jest to alternator z Toyoty Corolli 2006 1.4 VVti. Proszę również o info jakiej marki łożyska warto zastosować. Z góry dziękuję za informacje.
Witam . mam problem ze swoją toyota mianowicie jakis czas temu alternator uległ awarii przestał ładować i głosno chodził wiec zawiozłem go do naprawy . Mechanik powiedział ze popaliły się wszystkie diody i wymienił je zamontowałem alternator lecz teraz nie swieci mi sie kontrolka od oleju , wczesniej gdy ten alternator nie ładował zapalała się tylko...
Obstawiam jednak regulator napięcia. Jeżeli uszkodzenie nie występuje ciągle, to go nie stwierdzili. Ale to alternator denso i nie bez powodu regulator kosztuje prawie 100zł
Jak się nie mylę to w tym modelu termostat jest pod alternatorem. Ja musiałem odkręcić alternator aby go wymienić. Dodano po 4 Proszę nawet filmik jest:) https://www.youtube.com/watch?v=aUE0QHwx...
Sprawdzałem ładowanie, ( z podpiętym innym akumulatorem) i było 12,6V na klemach więc ładowania nie było. Myślałem , że może da się jakoś rozróżnić uszkodzenie regulatora od skończenia szczotek na alternatorze.
Przepraszam ze nie odpisałem od razu. Jak sie okazalo to znajomy sprawdzal bezpieczniki pod maska z lewej strony auta. Jeden z bezpiecznikow zostal umieszczony w nieodpowiednim slocie (oznaczonym jako pusty) i stad caly problem:-) Pozdrawiam:-)
Witam. Dziś zauważyłem ze alternator jest trochę mokry z oleju i tutaj mam pytanie co to może być bo jak sprawdziłem nad alternatorem jest jakiś kabel z chyba czujnikiem i on jest dość zaolejony.Pytanie co to jest i co może być przyczyną ze coś kapie na alternator.
Witam. Kilka postów wcze śniej opisałem sprawe z rozładowującym sie akumulatorze wwyżej wymienionym samochodzie. po dokładnym sprawdzeniu wyszło iż powoduje to alternator. Nie zawsze ale czasami pobiera 4A. Wiec rozebrałęm go dziś i starannie wszystko w środku wyczyściłem. opiłki ze szczotek były wszędzie wiec pomyślałem ż eto to i wszystko wyczyściłem....
Witam mam problem ze skaczącym napięciem na akumulatorze w mojej Toyota Corolla 1.4 1999r. Napięcie skacze od 11V do 17V. Odpowiednio po wciśnięciu pedału gazu oraz rzeczami włączonymi np. nawiewami. Jest to uciążliwe ponieważ często żarówki się przepalają oraz obawiam się o sam akumulator. Czytałem że prawdopodobnie uszkodzony regulator napiecia. Dzięki...
i naładuj ten akumulator bo się tak alternator grzać będzie.
Może być że robią się spadki napięcia przy dlugiej jeździe gdzieś na połączeniach.Sprawdź nawet po krótkiej jeździe,jak będzie gorący silnik i alternator
toyota corolla e11 1,3 benzyna silnik 4efe - alternator niewiem:) bateria: http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1999_TO... alternatyory w mojej wersji: http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1999_TO... Tak tylko boję się że może być nie doładowany akumulator
Koledzy potrzebuje symbol łożysk do alternatora do corolli verso 1,8 2005rok, chodzi o alternator Denso
To poradź mi jak mam sprawdzic czy alternator ładuje?
Jak wypniesz kostkę to alternator traci zasilania regulatora i po prostu przestaje ładować.Po wpięciu zaczyna z powrotem. Nie ma to wpływu na uszkodzenie.Co innego odłaćzenie grubego przewodu odbioru.
Może upływ prądu zwiększa się wraz zamknięciem maski, np poprzez brudną, w oparach elektrolitu matę wygłuszającą. Były też przypadki, że maska dotykała słupka plusowego. Spróbuj też następnym razem odłączyć nie klemę od akumulatora, a od alternatora. Może tam jest zwarcie, które ujawnia się gdy alternator robi się zimny.
kolego ale ciebie nikt o zdanie nie pytał ... Skoro wiesz lepiej ok .. cieszę się bardzo ... Ja przedstawiłem sprawdzony przeze mnie sposób ... Łopatologiczny sposób wprowadzający w błąd i narażający na dodatkową zbędną prace (nie wspominam już o ryzyku uszkodzenia obudowy alternatora), po to jest napinacz automatyczny aby napinał, a podczas wymiany...
Czy mozliwe ze ucieka prada gdzies na drodze akumu,ator alternator ? Tak jest taka możliwość w przypadku uszkodzenia alternatora
Waraz : wez cegi pomiarowe zaloż na kabel od akumulatora i odpal samochod przy rozładowanym aku : 50A ladowania to nic nietypowego ( skad bzdure o tym ze alternatory maja ogranicznik wzieleś to nie wiem ) Kolejny raz sugerujesz mi, że piszę bzdury i kolejny raz wytwarzasz jakieś moje wypowiedzi. Nigdzie nie pisałem o alternatorze. Pisałem o prostowniku....
Witam, mam problem z odpaleniem samochodu. Samochód po przekręceniu kluczuczyka odpala kontrolki normalnie, gdy próbuje odpalić kontrolki gasną tak samo radio itd. (Tak zachowywał się normalnie, więc to jest w porządku.) Jednak rozrusznik, ani nic nie kręci, słychać już dość słabo pyknięcie przekaźnika, ale poza tym nic. Bezpieczniki sprawdziłem, i...
Witam, Rozważałem jeszcze powiększenie alternatora, przetwornicę + przenośny klimatyzator. Najmniejsza moc nalazłęm bodaj 750W. Na 21letnie auto wystarczy. W bagażnik wpakować, wylot wepchnąć np w podłogę (zrobić dziurę). Wlot i wylot zimnego wyprowadzić do kabiny. Generalnie da się tylko rozchodzi się o ten przebrzydły alternator i dostępny amperaż
Udało się dopracować ustawienia gazu i wszystko w tej chwili jest ok. Ale podczepię się jeszcze po ten wątek bo również dotyczy szarpania. Mianowicie w momencie uruchamiania się ESP lub ABS na oblodzonej nawierzchni światła przygasały. Teraz jest tak, że jak jadę i włączę długie światła to samochód raz szarpnie. Przy włączeniu halogenów również jest...
Proponuję alternator przejżeć. To troszkę za mało.
Kable rozruchowe nie topią się bez powodu. Piszesz, że dobrze podłączałeś, a może jednak odwrotnie był "+" z "-" choćby to trwało krótko. Mogłeś spalić niektóre z bezpieczników (trzeba sprawdzić wszystkie gdziekolwiek występują). Gorzej jeśli uszkodziły się kluczowe moduły sterujące (przepalone elementy lub ścieżki na płytkach). Alternator też może...
Może akumulator masz słabo naładowany i przy uruchamianiu silnika jest za duży przysiad napięcia. U mnie nie resetował się zegar, ale sterownik instalacji gazowej przy takim rozruchu przestawiał się na opcję "praca na benzynie", tak jakbym odpiął wcześniej na chwilę odpiął akumulator. Czasem też odezwała się podczas rozruchu syrena alarmu. Po naładowaniu...
Warto sprawdzić alternator, albo ładowanie może być większe niż potrzeba (ok. 14,5V), albo całkiem jest walnięte, czasami spali się mostek i alternator zaczyna ładować prądem przemiennym.
regulator napięcia wymieniony. powodem braku mocy samochodu było pęknięte koło pasowe przez co pasek się ślizgał i alternator nie miał możliwości normalnie pracować.. po wymianie koła pasowego i regulatora napięcia w alternatorze wszystko jest już ok. dzięki za pomoc
1. Stawiam na zużyte przewody wysokiego napięcia. W corolli e12 nie ma przewodów WN. Ja sprawdziłbym jakie napięcie jest przed rozruchem i jak mocno spada w czasie rozruchu, a po uruchomieniu jakie napięcie daje alternator na zimnym i na ciepłym silniku. Moja corolla na słabo naładowanym akumulatorze (mało jeżdżona, czemu towarzyszyły duże spadki napięcia...
Witam. Może tutaj ktoś z szanownych forumowiczów mi pomoże. Posiadam corolle E12 z silnikiem D4D i mam problem z silnikiem. Mianowicie silnik do puki nie dojdzie do 80stopni to pracuje normalnie tzn ładnie przyśpiesza nie dusi się, natomiast gdy temperatura przekroczy 80stopni silnik przy 3200 obrotów się dusi odłącza turbinę i dalej się nie kręci....
Cześć, mam problem z moją Tośką. 1.4 vvti z LPG 2002 Problem polega na odpalaniu zimnego silnika. Odpala za drugim/trzecim razem. Po odpaleniu wszystko jest idealnie zarówno na Pb jak i LPG Sprawdzone: - zwory - są wyregulowane - instalacja gazowa - dopiero co po przeglądzie u dobrego gazownika - rozrusznik, alternator ok czy prawidłowo podejrzewam,...
Dziękuje. Problem jest następujący, po przegniciu kabelka od wzbudzenia alternatora (standard w toyotach) poleciał regulator a alternatorze, po wymianie na nowy/regenerowany wszystko wróciło do normy, samochód jeździł przez 2 tyg. nagle rano po przekręceniu kluczyka znowu kontrolka ładowania, alternator się grzeje, po reklamacji okazało się, że sprzęgło...
Witam Panowie poszukuje mądrej rady/pomysłu... Mam w corolli e11 zrobione bogatsze audio car. Całość jest odseparowana od oryginalnych wiązek i wszystko idzie przez wzmacniacz. Całość od aku idzie 2 grubymi kablami do kondensatora ten zaś rozdziela napięcie na wzmacniacz i tubę aktywną... Poprzedni wpis usunięty powód: "Opinia użytkownika: ==========...
Pierwsze co to brak pradu w systemie....dlaczego....? Pomimo ,ze raz odpala a raz nie to sprawdzilbym akumulator,potem polaczenia plusa i szczegolnie masy . Podczas odpalania obserwuj na mierniku spadki napiecia na akumulatorze oraz silniku ( rozruszniku /alternatorze ) .
powiem że przedstawiła mi się rolka To teraz już jesteście po imieniu 😀. Na nic nie musisz zwracać uwagi. Jak dobrze przykręcisz rolkę to zakładasz pasek i tyle. Rolka nie ma jakiś typowych ustawień, przykręcasz i tyle.
To poszukaj dobrze, albo podłącz sie pod alternator.
Standardowo, sygnal z alternatora, zasilanie, sygnal z czujnika predkosci no i osobna kostka z czujnika skrętu (ale to jest juz wbudowane w kolumne).
Toyota corolla verso d4d 2.0 d z 2003r jakie łożyska są w alternatorze ? Dzięki.
okazało się że w tej toyocie reguluje się intensywność świecenia przyciskając przycisk na desce, pojawiają się takie kreseczki na wyświetlaczu licznika kilometrów i ustawia się żądany poziom
Włączając światła zwiększasz obciążenie alternatora, a tym samym obciążenie silnika, przed co komputer silnika zwiększa lekko obroty aby nie dopuścić do zgaśnięcia. Jeśli zainstalujesz ledowe światła dzienne, to zmiana obciążenia alternatora będzie niezauważalna dla silnika i nie powinien zwiększać obrotów. Światła dzienne podepnij pod terminal 15 stacyjki(zapłon)....
przy bezynie wystarczy 40-45 resztę trzeba sprawdzić na alternatorze jak będzie za durzy to będzie nie doładowany , prąd rozruchu tez nie musi być jakiś wielki napewno wystarczy pozdro
Witam Standard w tym modelu. przetarty przewodzik w kostce od alternatora, cieniutki najczęściej biały. przeciera się o plastikową osłonkę. napraw tam dziurę i po problemie. Dodano po 19 Witam Standard w tym modelu. przetarty przewodzik w kostce od alternatora, cieniutki najczęściej biały. przeciera się o plastikową osłonkę. napraw tam dziurę i po problemie.
Alternator ma przez regulator zasilany wirnik,więc to normalne że robi pole. Ale tylko wtedy gdy wirnik jest napędzany. Załączam plik ze schematem jak w mojej corolli podłączony jest alternator.
Jedyną wada że nie kręcą w lewo. Więc jak masz lewy gwint. To problem. Nie kolego.Końcówki wymienne i sobie przekładam na odwrót grzechotkę.Kręcę sobie np sprzęgło alternatora. :D
bezpiecznik - jeden z głównych - płytkowy - w niektórych Toyotach wymienny jako zestaw. Powodem może być uszkodzony alternator. to tak na szybko z doświadczenia. reszta wymaga jakichkolwiek pomiarów.
Miałem taki problem w toyocie corolli 2.0D alternator okazał się sprawny a wina była w połączeniach. Alternator połączony był z silnikiem 2 dużymi śrubami a jednak słaba była masa.Po połączeniu dodatkowym kabelkiem alumulatora z obudową wszystko wróciło do normy i ładowanie jest OK!
Dziękuje za odpowiedzi. Pozostaje zakup spalinówki:( Orientuje się jaka jest moc takiego alternatora(toyota corolla wersja e11 1.6 benzyna) i jaką maksymalną moc urządzenia można podpiąć aby działało bez przerwy? mówimy tu o zapalonym silniku i doładowywaniu cały czas akumulatora.
Gdybym wiedział. że toyota corolla to takie gówno to w zyciu bym tego badziewia nie kupil. Przez 3 lata wymieniłem w niej akumulator, alternator,dwukrotnie drążki stabilizatorów , dwa razy sprzęgło, skrzynie biegów, która UWAGA sypie się po dwóch latach, tarcze hamulcowe przednie, klocki hamulcowe przednie też dwa razy,klocki hamulcowe tylnie dwa razy,...
Hmm.. Nowy nie koniecznie znaczy dobry kolego. Zbadać nie zaszkodzi. Może nie domagać alternator. Naprawdę nie wiem co może być przyczyną. To tylko moje przypuszczenia. Lepiej poświęcić trochę czasu i sprawdzić najprostsze przyczyny bo wyrzucać pieniądze tysiącami bez efektu to nie sztuka.
alternator toyota corolla alternator corolla corolla alternator
amica termopary serwis ekspertyza napiąć żarówka projektor
pomiar temperatury termistorem schemat pomiar temperatury termistorem
Cichy dźwięk w Philips 47PFL3607 przy maksymalnej głośności Zacięty obiektyw aparatu: szary ekran i dziwne dźwięki