Dzieje się to na zimnym czy ciepłym silniku? Wyłącz wiatrak nawiewu kabiny i zobacz czy objawy znikną. W silnikach diesla po włączeniu nawiewu ecu podnosi obroty żeby szybciej nagrzać silnik gdy jest zimny.
Układ zapłonowy do sprawdzenia.
Po pierwsze czym zmierzyłeś obroty silinika, bo wskazania obrotomierza są mało dokładne. W tym modelu nie ma regulacji obrotów i uważam, że na chwilę obecną, nie ma czym się martwić.
Witam ! Chyba najwięcej informacji uzyskasz na http://www.forum.corollaclub.org/,tam głównie ten typ jest omawiany.
Jest jakiś łatwy sposób na sprawdzenie tych cewek? Raczej wszystkie cewki są sprawne, ale tak jak piszesz może być przebicie. W lato jedna mi padła ale wymieniono w warsztacie i wszystko było jak dawniej, nadal drgał ale nie wydawał z siebie zbędnych dźwięków jak przy zepsutej cewce. Dodam tylko że to drga od momentu zakupu, ponad dwa lata temu ale...
Sprawdź czujnik prędkości w skrzyni biegów odłączyć i zobacz jak obroty będą spadać u mnie on zawinil
Dzięki za podpowiedzi, sprawa w toku :-)
[b]Czy ktoś może powiedzieć mi jakie są objawy awarii sondy lambda w toyocie corolli. Moja przy minimalnych obrotach silnika na biegu zaczyna szarpać, a po zwiększeniu obrotów silnika problem znika, problem powtarza się gdy pedał gazu powraca do poprzedniego położenia.
Nie ma krokowca
witam tak jak w temacie mam problem z corolla,mianowicie na biegu jałowym obroty silnika dochodzą do 5500.Dodam jeszcze,że podczas jazdy obroty są normalne ale aluto jedzie praktycznie bez wciskania pedału gazu.Czym to może byc spowodowane?
Diagnoza komputerowa.Odczyty wartości sondy lambda.
posiadam 2 litrowa TD w 2001r.jaka moze być przyczyna jezeli podczas wlanczania nagrzewania podnosze sie obroty silnika?
Nieszczelny dolot
Dobra doczytałem . Max otwarcie SCV to największe ciśnienie. W takim razie z innej beczki sterownik widzi obroty silnika?
Podziałka 2V. Masę już nawet dawałem dodatkową na silnik. Z zaciągu auto również nie zapala.
4E-FE to kod Twojego silnika. Co już sprawdziłeś, co można wykluczyć?
Kod błędu, bo czujnik położenia może być raczej wałka (błędne tłumaczenie) co sugeruje wyciągnięty już łańcuch rozrządu. Reszta objawów też pasuje.
Tylko przy prędkości czy powyżej pewnych obrotów?
rozbierz regulator biegu jałowego i dokładnie umyj benzyną ekstrakcyjną !!!, poskładaj i będzie ok...! pozdrawiam altronik
Jakaś część wpada w wibrację i przenosi to na podłogę tak samo jak brak wyważenia kół przy pewnej prędkości przenosi drgania na kierownicę.Może być to wybite łożysko lub poduszki pod silnikiem.Czy efekt występuje też na postoju przy takich obrotach silnika.
a sprawdzałeś stan przewodów WN, świec, filtra powietrza i filtra gazu ? Czy silnik dogrzany (sprawny termostat i układ chłodzenia) ? Przewody podciśnieniowe dochodzące do gaźnika drożne?
Sprawdź, czy instalacja nie jest zapowietrzona. Sprawdź (na zimnym silniku!) jaki jest poziom płynu w samej chłodnicy.
Może po prostu trzeba sprawdzić czujnik temperatury czy jest sprawny?
Włączając światła zwiększasz obciążenie alternatora, a tym samym obciążenie silnika, przed co komputer silnika zwiększa lekko obroty aby nie dopuścić do zgaśnięcia. Jeśli zainstalujesz ledowe światła dzienne, to zmiana obciążenia alternatora będzie niezauważalna dla silnika i nie powinien zwiększać obrotów. Światła dzienne podepnij pod terminal 15 stacyjki(zapłon)....
A co jest odpowiedzialne za wolne obroty silnik krokowy ? Jakie wskazania czujnika temperatury przy diagnostyce komputerowej ?
Nie, na ssaniu ma jeszcze więcej. Na rozgrzanym około 2 tys Kurcze to chyba nic na odległość nie zdziałamy. A tak jeszcze zapytam czy świeci pomarańczowa kontrolka Check Engine? Generalnie może być dużo przyczyn, ale skoro stało się to po postoju to pewnie jakaś bzdura będzie. Najlepiej jednak byłoby podjechać na komputer, powinno coś pokazać. Kiedyś...
Toyota Corolla Verso 2.0 d4d 90 KM, odpalam silnik rano, po ruszeniu i przekroczeniu 2000 obrotów zaczyna szarpać i przestaje reagować na pedał gazu. Do 2 tysięcy obrotów jedzie bez problemu. Problem znika całkowicie jak tylko silnik złapie temperaturę. Proszę o pomoc zanim mechanik mnie zrujnuje, wymienili egr i nadal to samo.
to sie na pewno nie opłaca.Możesz tam wsadzić 7AFE czyli 1,8.Moc podobna ale moment wyższy i to przy mniejszych obrotach.
Witam wszystkich. W mojej Corolli e15 1,4 d4d po odłączeniu wtyczki od dogrzewacza D5Z-H i po włączeniu silnika ,włączając przycisk dogrzewania wzrastają obroty silnika (odczuwalnie) więc moje pytanie : czy pomiędzy przyciskiem a dogrzewaczem jest jakiś moduł?(dogrzewacz nie działał,bezpieczniki są dobre) i czym ten wzrost obrotów jest spowodowany?
A jak wyciągadz kable to jest jakaś reakcja silnika? Obroty spadaja równo na każdym cylindrze?
Witam Mam problem z Toyotą Corolla 1.4 VVTI w gazie. Obroty silnika zachowują się dość nietypowo. Na rozgrzanym silniku niezależnie czy gaz czy benzyna niskie obroty na biegu jałowym są równe i trzymają ~800 do czasu... Czasem same z siebie zwiększają się na 2000 i nie chcą spadać, czasem powoli rosną od 800 do 4000! Podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła...
czy w przypadku zmiany w ustawieniach emulacji z Relay configuration: NP na nc1/nc2 trzeba zmieniać połączenia między kompem gazowym a sondą czy połączenia poprzednie tzn do emulacji są ok i tylko wystarczy przestawić w ustawieniach na nc1 nc2 żeby mieć emulację stałą?
Witam, co może być przyczyną rezonansu w kabinie, nie ma objawów ze skrzyni, nie ma raczej nic związanego ze sprzęgłem, ewentualnie z kołem dwumasowym też nie sądzę, bo nie ma nic konkretnego, tylko dziwny rezonans w kabinie od pracy silnika, takie buczenie. Czy to może być wina poduszek silnika. Auto ma 15 lat i 145 tys. na liczniku. Dodatkowo, ale...
Gdyby to był czujnik miałbym chyba problem z falującymi obrotami,a mnie trzyma 650
Dzień dobry Mam problem z toyota corolla e12 z 2004r z silnikiem 1.6. Na zimnym silniku muszę trzymać na obrotach ponieważ gasnie. Jestem już po wymianę czujnika wału korbowego przepustnicy i krokowego oraz świec wraz z sondą. Jak już się rozgrzeje to jest wszystko ok. Błąd silnika się świeci związany z sondą ale już zakładałem i nowe i używane i dalej...
To chyba taka uroda corollek. U mnie jest podobny objaw, ale jest ograniczony co do zakresu występowania. występuje tylko między 1800-1900 obrotów, na 4 lub 5 biegu i tylko w sytuacji, gdy silnik tylko podgania samochód - utrzymuje stałą prędkość. Objawia się to takim delikatnym skubaniem i zanika natychmiast w momencie minimalnego naciśnięcia lub zwolnienia...
Może za wolno kręci? Wtedy nie odpali D4D, bo wtryski nie dają paliwa jak nie ma odpowiednich obrotów. Szczotki w rozruszniku może trzeba wymienić albo akumulator.
odpięcie sądy jak i uszkodzenie powoduje przejście komp.do trybu awaryjnego i można jechać normalnie, wzrośnie zuzrycie paliwa silnik może stracić dynamikę. co do obrotów to sonda reaguje ze zwłoką .ANALIZA SPALIN!!!!!
Jerzyk chłopaku, ile rozebrałeś współczesnych silników benzynowych ostatnio? Robusiu, co będę przed Tobą ukrywał- od 20 lat żadnego. Ale jeżdżę po zaprzyjaźnionych warsztatach i chłopaki różności pokazują. Albo panewki pozbawione warstwy ślizgowej, bo kierowca jeździ jak łajza- 1500 obrotów na szafie i zapięta piątka (w benzynzyniaku!) albo wytopione...
To wygląda tak jakby dostawał lewego powietrza. Ale napisz coś więcej czy masz tam instalacje gazową? I czy są może jakieś kody. Tzn czy świeci ci po zapalemiu silnika kontrolka silnika na liczniku?
paliwo bylo tankowane z dobrego zrodla kontrolka sie swieci silnika czy nie sprawdz przeplywomierz
Jakie ma być minimalne ciśnienie na szynie żeby odpalił? 25MPa - minimum. Jakie mają być minimalne obroty wału żeby odpalił? To zależy od "kondycji" silnika. Generalnie, jeżeli kręci powyżej 250obr/min. powinien odpalić. Jeżeli masz dobre wtryski, ciśnienie jak napisałem, obroty też i paliwo nie najgorsze, to musi dać się silnik uruchomić. Oczywiście...
To co widać na zdjęciu to są korekcje wtryskiwaczy i są prawidłowe.Problem jest tego typu że ciśnienie paliwa w rampie jest zbyt niskie podczas kręcenia rozrusznikiem. Po pryśnięciu plakiem silnik wchodzi na wyższe obroty co skutkuje zwiększeniem ciśnienia na pompie i wtedy auto odpala.Powodem tego stanu jest najczęściej uszkodzenie wtryskiwacza lub...
Pewnie ten silnik 10kW miał źle przełożone obroty. Ja na takim silniku (ważył 45kg) od sztaplarki jeździłem TOYOTĄ COROLLĄ (w niej 500 kg akumulatorów) i ciągnąłem przyczepę (w niej też 500 kg akumulatorów). Nominalne napięcie akumulatorów wynosiło 84V (7szt. * 12V). Moc nominalna 30kW wyładuje akumulatory w kilka minut, do tego silniki trojfazowe mają...
Witam. OD jakiegoś czasu w moim samochodzie corolla e11 silnik 4efe dziwnie pracuje. Czasem obroty zawieszaja się na poziomie 1200 do 2000 i wtedy silnik przerywa co jakiś czas. Po musnieciu gazu obroty spadają . Zdiagnozowane było wypadanie zapłonu na 3 cylindrze więc wymieniłem cewke Ale nic to nie pomogło. Przewody i świece również są nowe. Czasami...
Witam. Mam dziwny na moje oko problem z silnikiem 4afe. Silnik ma moc i nie dzieje się nic niepokojącego oprócz tego że raz na jakiś czas puszcza chmurę dymu. Nie ubywa nic oprócz oleju. Logiczne byłoby, że przy zużyciu silnika puszczał by przy obciążeniu, ale nie zauważyłem nigdy by puścił chmurę przy obciążaniu silnika. Jak już puszcza to w momencie...
Przejachałem parę kilometrów na wysokich obrotach i mu przeszło. dzięki za pomoc
Dzień dobry, Czy problem został rozwiązany? U mnie podobna sytuacja (corolla E12, 2006 r., 1.4), instalacja gazowa - na zimnym silniku przy hamowaniu (kluczowe jest na pewno wciśnięcie sprzeągła) spadają obroty i gaśnie. I tak kilka razy. Po rozgrzaniu silnika problem ustępuje. Elektronik nie znalazł błędu i zrzuca winę na inst. gazową. Mechanik od...
Zacznę od tego na przewodzie zwrotnym nie było paliwa mam corollę i akurat w tym grzebałem, bo miałem podobny problem i w corolli nie ma powrotu paliwa do baku. Ten drugi przewód idzie do pochłaniacza oparów paliwa i in jest zawsze pusty. U mnie powodem, że silnik nie chciał odpalać na benzynie (też mam gaz), był pęknięty wężyk karbowany w zespole pompowym....
Porównałem to z moimi danymi z logu z PCMScan. U mnie na wolnych obrotach (628), rozgrzanym silniku (90 st.) przepływ powietrza jest 2 g/s (temperatura 40 st.), ale położenie przepustnicy jest 15%, wyprzedzenie zapłonu 6-9 st. Wartości są zaokrąglone do wartości całkowitych, więc tu przepływ może być również 1.6 g/s. Natomiat przy: - przy prędkości...
Po przeczytaniu wielu tematów postanowiłem rozebrać co nie co ,zacząłem od filtra ,a skończyłem na korpusie przepustnicy .Wszystko co było przykręcone do tych elementów wyczyściłem i znalazłem tylko jeden element naprawdę brudny to właśnie on odpowiada za pracę silnika kiedy jest zimny(przykręcony do przepustnicy od dołu) ,a do niego dochodzą kostka...
Witam. Mam podobny problem od 6 miesięcy. Corolla 1.6 VVT-i dual 124 km. Przy przyspieszaniu brzęczenie z silnika, mechanicy rozkładają ręce. Sprawdzane wtryski, świece, rozrząd. Wymieniony czujnik spalania stukowego i dalej to samo..
Witam, mam problem z toyotą corollą dane jak w temacie.Objawy są takie: 1. wysokie zużycie paliwa 2. okopcone świece 3. na wyższych obrotach rzuca silnikiem (nierówna praca) 4.wolne obroty za niskie ok. 500 5. czuć zapach paliwa Co wymienione: 1. przewody i świece 2. lambda (na Bosch uniwersalna) 3. MAP sensor 4. Czujnik temperatury (trójkątna wtyczka)...
Ok rozumiem, a co z tym telepaniem silnikiem jak jest ciepły? Niby jedzie dobrze, ale trzęsie się jak 1.5dci, a obroty jak mówiłem o o +/- 100rpm falują
Podciśnienie mierzę na wyjściu z pompy, aby wyeliminować jakąś nieszczelność przewodów. Po nagrzaniu silnika wystarczy, że wcisnę hamulec 2 razy i już pedał jest twardy. Kiedy silnik już tak konkretnie się rozgrzeje to po napompowaniu hamulca i trzymaniu nie spada w dół. Dopiero przy trzymaniu silnika na ok 3000 obrotów zaczyna powoli spadać. Co do...
Nie jestem fachowcem od aut ale jeszcze można zrobić coś takiego postawić autko na twrdym suchym miejscu włączyć silnik i go trochę pomęczyć na wysokich obrotach może poliwko gdzieś tam sobie ucieka podczas jazdy Pozdrawiam
Ja po jednorazowym incydencie nie wyciągałbym pochopnych wniosków. Jak masz możliwość podglądu parametrów pracy silnika (a nie tylko kasowania błędów), to mogłeś sprawdzić co pokazują czujniki temperatury silnika, zasysanego powietrza i jak się zmieniają w trakcie nagrzewania silnika. Czujnik temperatury zewnętrznej, w tym wypadku nie ma znaczenia.
Sprawdzić czy po włączeniu na gaz elektrozawory dostają +12,sprawdzić czy po włączeniu na gaz silnik krokowy otwiera się,zamiast silnika krokowego do testu zamontować śrubę wykręcony przelot około 2,5 obrotu,wizualnie sprawdzić czy silnik krokowy otwiera podpięty do sterowania ale wymontowany z węża.
W silniku poszła uszczelka pod głowicą-usterka usunięta w ramach gwarancji choc łatwo nie było. Jak to jest z tą regulacja zaworów bo ja słyszałem od mojego majstra że ich się nie reguluje w tych silnikach. A w mojej toyotce jeszcze regulacji nie było. Dodatkowo dodam że nie do końca równo chodzi na wolnych obrotach na benzynce. No i wydaje mi się że...
Szanowny panie Gimak, w piątek po skończonej pracy, miałem 12.6 w/g miernika w akumulatorze. Samochód cały tydzień palił i jeździł prawidłowo. Nie odpalałem, ani nie używałem samochodu do poniedziałku. Rano przychodzę, prądu tyle, że dmuchawa ledwo się kręci, kontrolki sprawiają wrażenie, że świecą bo muszą. Jeden obrót silnika i pozamiatane. Co w takim...
Miałem urwaną poduszkę silnika tez mi tak tłukło a przy mocniejszym hamowaniu tez tak uderza?? a klepanie nie jestem pewien ale może być to luz zaworowy.
a co do falowania obrotów czy może mieć coś wspólnego zawór sterujący powietrzem jałowym? Prawdę powiedziawszy to nawet nie wiem gdzie on jest w corolli. W megance był silnik krokowy na przewodzie odmy i jak on (zawór) był zamknięty, to wolnych obrotów nie było, silnik gasł i nie dało się go odpalić bez uchylenia przepustnicy. Czy ma wpływ na falowanie...
witam, mam problem z moją Corollą. 2004 r. poj 1.6, LPG. Na zimnym silniku, przy odpalaniu auta często słychać "strzelanie" (jak jest zimno) obroty falują i auto gaśnie. Jak jest cieplej powyżej 6 stopni, tylko falują obroty, ale auto dziwnie "pyrka" z rury wydechowej. W ASO zczytano takie błędy: P0171, P0300, P0301, P0302, P0303, P0304, P0420. Oczywiście...
No właśnie bo szpec zmienił krokowy a nie napisałeś kolego jak silnik pracuje na benzynie.Bo od tego należy zacząć żeby doprowadzić silnik do dobrej pracy na paliwie.Ale faktycznie może też membrana ma już dość bo pare lat już ma.
Na wolnych obrotach włącz światła i ogrzewanie tylnej szyby jeśli zauważalnie spadną obroty to zwiększ dawkę gazu (około 1\4 obrotu przy reuktorze)i po problenie. W Toyce w ten sposób należy regulowaćwolne obr. przy włączonych światłach powodzenia
Walenia młotkiem w silniku nie słychać Jest to jak by chwilowe podwyższanie obrotów silnika, przy tym drżenie samochodu oraz strzelanie z tłumika. Dodano po 36 Jest to dokładnie corolla 1998 1332 cm3
Odnośnie gaśniecia silnika jak jest zimny to trzeba by wymienić filtr gazu i powietrza, no i w zależności od instalacji ustawić ssanie.
zatankowałem VPower przejechałem 30Km i wolne obr stoją na 800 przy zał. świateł wzrastają lekko Czy możliwe co by paliwko dawało tak w d...., Tak mi się nasuneła taka myśl ,bo jak kiedyś zatankowałem w Niemczech to przejechałem ponad 1000km i nic mi sie nie zaświeciło,a może to tylko przypadek.C1201 to właściwie może być wszystko (kontrola silnika...
Silnik to 1.8,sprzętu nie mam ale też nie mam lewych rąk więc coś odkręcic i sprawdzić mogę tak samo zmienić Dodano po 24 Dodam że nie stało się to nagle z dnia na dzień,kilka dni temu zaczęło się że bardzo trochę było to odczuwalne i tylko przez chwilę a teraz jest dość uciążliwe bo na każdym biegu i w każdym zakresie obrotów
dlatego jak robie jakieś nowe nieznane auto patrze sobie w opis ustawienia rozrządu,nie jest fachowcem ten co uważa że książka mu nic nie powie ,lecz ten co nie boi się w nią popatrzeć ,raz przejechałem się na mitsubishi 2,4 GDIspace wagon chodzi o koło pompy oleju po odpaleniu szarpie silnikiem na wolnych obrotach doświadczeni wiedzą o co chodzi :D
Witam! Zacznę od tego, że forum przeszukiwałem pod kątem mojego problemu ale rozwiązania nie znalazłem. Jakiś czas temu miałem w moim samochodzie problem z akumulatorem - jak się okazało, wymagał on wymiany. Jednakże, zanim go wymieniłem kilkakrotnie próbowałem go reanimować, ładować itp - wiadomo, akumulator nie jest tani - podczas jednej z prób rozruchu...
Przebieg ? Na budziku niby 315tysi a ile ma to tylko toyota wie :P Dziś wypdało mu coś i może jutro znajdzie chwilę... Z resztą mi też się wydaje że silnik jest w porządku, bo samochód ładnie się zbiera, wkręca się na obroty bez problemu. Ja też bym wolał żeby to było sterowanie świec :) O wszystkim będę informował na bieżąco.
Witam, W dniu dzisiejszym chciałem zdajgnozować swoją corolle ponieważ miałem problem z obrotami silnika. Więc w złączu djagnostycznym w komorze silnika dokonałem mostkowania drutem zgodnie z podanym gdzieś na forum elektroda schematem (połączyłem gniazdo E1 z TE1) jednak żadna kontrolka sygnalizująca błędy nie zapaliła się, jedynie obroty poszły znacznie...
Witam Mam problem z nierówną pracą silnika w mojej corolli na benzynie. Na gazie jest ok za to na benzynie obroty falują pomiędzy 800-1000 na biegu jałowym jak się jedzie jest dobrze, niema problemów z mocą itp. Filtry, świece były wymieniane, niedługo wymienie przewody WN. Próbowałem równych dodatków do benzyny ale skutek był mizerny. Macie może jakiś...
Objaw wskazuje na uszczelniacze zaworowe - dymienie jest największe po rozruchu zimnego silnika. Przy przebiegu 170kkm pierścienie nie powinny być jeszcze zużyte, ale to w dużym stopniu zależy od eksploatacji. Pomiar kompresji z próbą olejową prawdę powie. Koszt wymiany uszczelniaczy nie będzie duży, można to zrobić bez zdejmowania głowicy. Silni na...
Cześć, Problem dotyczy toyoty corolli E12 z silnikiem diesla 1.4 d4d. Samochód nagle zgasł i już nie odpala. Pod komputerem brak jakichkolwiek bledow, podczas próby odpalenia cisnienie na rampie to 400 bar, obroty silnika w granicach 310obr/min a czas wysterowania wtryskiwaczy 0sec czyli tak jak by nie dostawał sygnału na wtryski. Z plaka zapala ale...
Zaczęło się jesienią zeszłego roku. Po zatrzymaniu np. na czerwonym świetle silnik gasł. Odpalałem i jechałem dalej. Pomogła wymiana filtra paliwa. Miesiąc temu pojawił się identyczny problem - znów zmieniłem filtr - jednak tym razem nie pomogło. Pomierzony "wzdłuż i wszerz": wtryskiwacze, ciśnienia itd wszystko w normie. Zauważyłem tylko jedną regułę....
a wiec tak, odpalam samochod i jade powiedzmy 7km. wszystko jest ok, po 7 km samochod traci moc to sie dzieje naj czesciej gdy zmieniam bieg lub jade z stała predkoscia ok 2000 obr./min. w momencie nacisniecia pedału gazu samochód jest bardzo słaby i wogole nie przyspiesza wrecz zwalnia a za mna jest taka chmura dymu ze szok. w tedy musze zredukowac...
Witm. W moim autku Toyota corolla verso 2002r, 1.8b, 160tys.km. miałem problem z obrotami na ciepłym silniku (pływały od około 800 do około 1300) i błąd pierwszej sondy lambda. Wymieniłem sonde, katalizator, przepływomierz, nowa uszczelka a właściwie to rodzaj oringu między kolektorem ssącym a silnikiem i wciąż pokazuje się błąd P0171 uboga mieszanka....
Nie wiem jak jest w tej Toyocie, ale większość sterowników silnika, nie ważne czy diesel czy benzyna nie rozpoznaje obrotów wału korbowego < 200 rpm i nie włączy kluczowania wtryskiwaczy (i cewek wn). Dlatego istotne jest utrzymanie takiego stanu akumulatora aby zapewnił rozruch silnika, a nie tylko nim zakręcił
Samochód przy przyśpieszaniu traci moc i kopci przy obrotach do 2 tys po tej wartości załącza się turbina i dopiero dostaje kopa i normalnie idzie, chciałbym dodać, że na zimnym silniku chodzi normalnie, nie ma tych objawów. Proszę o porady
Witam, z moją Corollą Verso 2003 jest problem, który się powtarza już trzeci raz. Zapala się kontrolka silnika check engine i traci moc. Mechanik wymienił dwa zawory wtrysku. Po 3 tygodniach pojechałem do Chorwacji i tam ten sam problem, auto stanęło i nie jedzie. W serwisie Toyoty wymienili znów te zawory. Wróciłem do Polski i znów to samo - kontrolka...
Witam Mam problem w corolli 1.4 benzyna, po nagrzaniu się silnika przy obrotach około 1500 rpm opadają wskazówki od obrotomierza, prędkościomierza, wskaźnika temperatury i paliwa. Zauważyłem, że dzieje się tak przy przyspieszaniu. Powyżej tej prędkości obrotowej wszystko działa ok. Kiedy opadają wskazówki wyraźnie słychać dźwięk przekaźników w kabinie...
no mowie że błędu nie ma a stacje zmieniłem i wlałem lepsze paliwo to nie pomogło Dodano po 1 a po wyłączeniu silnika i znów zapaleniu kontrolka silnika znika Dodano po 2 dodam jeszcze że dzisiaj jechałem to jak mu dodawałem gaz do dechy to obroty szybko rosły a prędkościomierz szedł powoli
W silnikach vvti japońce zwariowali i wymyślili regulację zaworów szklankami (popychaczami) o różnych wymiarach czyli chydrauliki tam nie ma lecz wymienia się popychacz na inny o innej grubości denka.Jeśli chodzi o jakość spalin i zapalanie kontrolki to może na to mieć wpływ jakość paliwa które nie trzyma parametrów a przez to spaliny też.Wiem że w...
Witam mam problem z samochodem jak z tematu. Więc jeśli chodzi o szczegóły, na chwilę obecną, po uruchomieniu, przy zimnym silniku samochód jedzie w porządku, ma moc wszystko jest jak trzeba. Po przejechaniu ok. 10-15km jest taki objaw, że zupełnie traci moc, przyśpiesza jakby miał 50KM i ledwo wchodzi na obroty. Czasem tą moc odzyskuje, jak się zgasi...
Mam taki problem Toyota corolla 1994r 1,6 4A FE na biegu jalowym ma 1600 obr. nie faluja tak samo na zimnym jak i cieplym silniku wyczyscilem przpustnice i to co sie pod nia znajduje tam gdzie wchodza weze z plynem.Czujnik polozenia przepustnicy wydaje mi sie ze jest dobry.Po zabiegach czyszczenia obroty wzroly do 2000 gdzie szukac przyczyny
Sonda na 99% była sprawna i wymieniłeś niepotrzebnie, obstawiam że auto tylko w mieście jeździ i to bardzo spokojnie, weź auto w trasę przeciągnij na wysokich obrotach by przedmuchalo układ wydechowy a dokładnie katalizator, pewnie jest już albo przypchany albo oberwany. Ale dla pewności potrzeba nr i opis błędu.
Toyota Corolla 2007 P+G. Od niedawna auto szarpie na zimnym silniku, zaczęło się od bardzo delikatnego dławienia przy dodawaniu gazu, teraz objaw się trochę nasilił, chociaż nadal da się w miarę normalnie jechać. Zapala normalnie, silnik pracuje równo, rusza normalnie, ale przy przyspieszaniu lekko się przydusza, potrafi nawet wejść w tryb awaryjny...
Na moje to nie będzie wina pedału gazu tylko samego silnika. Na tempomacie powiedzmy działa normalnie bo nie ma możliwości dodać gazu np. na full lub 3/4 położenia pedału gazu, regulacja odbywa się w km/h a nie obrotach silnika. Wciskając pedał gazu nogą nie jesteś w stanie określić ile go wcisnąłeś no chyba że na maksa, przepustnica reaguje praktycznie...
Toyota Auris 1.6 VVT-i 2008r, umyta przepustnica, zaadoptowana, wymieniony filtr powietrza, szczelny dolot i brak kodów usterek i falowania obrotów. Na gorącym silniku przy zmianie biegów czuć że obroty spadają zbyt wolno co powoduje "udrękę" dla klienta. Miałem na placu corolle z podobnym silnikiem i chyba było tak samo, czy ten typ tak ma ?
Jeżeli posiadasz zwykły multimetr to ustaw go na zakres napięcia stałego tak zwane DC następnie sondy podłącz do akumulatora sprawdź jakie jest napięcie miernik powinien wskazać wiadomo 12 V czyli napięcie akumulatora. Następnie odpal silnik i patrz czy napięcie na mierniku wzrasta jeżeli alternator jest dobry i ląduje na mierniku powinno być około...
W tych autach był też fabrycznie 90A i ma to samo - za małe obroty :-) Stabilizacji nie ruszam bo przy fabrycznym wyposażeniu prądu nigdy nie brakło - choćbym nie wiem ile stał w korku czy manewrował (wspomaganie elektryczne - sporo ciągnie ale tylko przy manewrach). Corolla nie wiem czy ma tak wolny bieg jałowy - tam jednak były inne silniki. Problemem...
Nie wiem dokładnie co masz na myśli mówiąc silnik krokowy gdyż w tym modelu takowego nie ma.Być może chodzi ci o zawór wolnych obrotów który jest zamontowany pod przepustnicą ale on raczej nie ma wpływu na hałas.Trudno mi pomóc ponieważ nie słyszałem tego dźwięku,jedyny hałas jaki znam z tego modelu to kolektor dolotowy.Te silniki są głośne i najlepiej...
Witam, Corolla e12, 1,4 , benzyna, (2006) 110 000km Powstał problem który stopniowo się pogłębia mianowicie z chwilą przekręcenia kluczyka rozrusznik prawidłowo zakręci 1-2 razy silnikiem,poczym przechodzi na wysokie obroty. Odczuwam że stracił mechaniczne połączenie z wieńcem silnika. Po kilku krotnych próbach uruchomienia silnik zaskakuje i pali bez...
Witam sznownych forumowiczów, Problem dotyczy Corolla E11 z silnikiem 1332ccm 16V - 4EFE z układem zapłonowym bez rozdzielacza zapłonu, auto wyposażone w instalację LPG. Po uruchomieniu przy zimnym silniku pracuje prawidłowo zarówno na benzynie jak i na gazie. Po nagrzaniu silnika ( przy obecnej temperaturze otoczenia po jakiś 2min), na wolnych obrotach...
Witam. Jeździłem już po wielu mechanikach i żaden nie pomógł mi z tym problemem. W mojej Corolli jest silnik 1.6 4afe i niestety silnik nie działa jak należy. Otóż gaśnie on na zimnym a na ciepłym trzyma za wysokie obroty, szarpie, czasem odcina mu całkiem moc, spalanie jest na poziomie 9-10 litrów w trasie przy normalnej jeździe. Z wydechu wydzielają...
No to i ja wtrącę swoje trzy grosze na ten temat, bo też mam Toyotę tyle że corollę. U mnie na zimnym alternatorze, uzyskuję napięcie ładowania 14,4 V, ale w miarę jak się alternator nagrzewa, to napięcie ładowania stopniowo spada do wartości 13,8-13,9 V (mierzone na biegunach akumulatora). Pomiar był robiony na wolnych obrotach, przy otwartej pokrywie...
Witam mam taki problem z moja toyota corolla odpala normalnie ale po jakimś czasie gaśnie. Bez problemu odpala ponownie ale obroty zaczynają spadać i znowu gaśnie nie wiem czy to ma znaczenie ale zauważyłem że gdy jest wilgotno tzn gdy pada deszcz to jest ten problem nie ważne czy na zimnym czy na rozgrzanym silniku problem nadal jest. Świece sa ok,...
corolla obrót corolla obrót silnik falować toyota corolla obrót
mieszanka paliwo otwieranie centralnego zamka awaryjne nabłyszczacz zmywarka bosch
Dokumentacja techniczno-ruchowa DTR do prasy mimośrodowej LEN 25 C – Šmeral Trnava, MAGMET, parametry, schematy Silniczek A240411532112 – który pin to zasilanie, a który masa? Identyfikacja wyprowadzeń