czy ktos moze wie czy to: lub to: by pasowalo do Corolli E11 FL (rocznik 2000, 1,4 litra, wersja brytyjska)
Witam, od 2 dni mam problem, iż nie mogę odpalić auta. Stało się to po tym, jak zczytywałem kody błędów (mostkowałem E1 i TE1) i sprawdzałem sondę lambda (wyskakiwał błąd 21) po czym miałem przepalony kabelek przy sondzie i wywaliłem kostkę przy sondzie i zrobiłem połączenia na nowo (na zaciski). Po włączeniu zapłonu nie zapala się kontrolka "Check...
Panowie, po ostatnich wakacjach postanowilem zainstalowac sobie tempomat w mojej Corolli (E11 FL z 2000 r.). Zdecydowalem sie na linkowy tempomat Rostra () i podstawowy dylemat przed ktorym na razie stoje to wybor silownika: elektryczny (#250-1223) czy podcisnieniowy (#250-1176)? Roznica w cenie jest rzedu 50$ na korzyść podcisnieniowego. (np. 112$...
Witam! Wymieniłem ostatnio kierownicę wraz ze zwijakiem i wszystkie przyciski wraz z tempomatem działają oprócz guzika "DISP". Spotkał ktoś się już z takim problemem? Może jest jakiś magiczny sposób aby to sprawdzić? Samochód to Corolla E15 FL 1.6. Może ma ktoś schemat sterowania z kierownicy? Pozdrawiam
Witam, mam dwa problemy. 1. Potrzebowałbym schemat instalacji z opcją camer ponieważ w moim aucie się nie załączają czarny ekran się włącza, mechanik stwierdził ze do przedniej kamerki dochodzi 6 V a w tylnej brak prądu. 2. Brak mocy ( silnik 1,8 VVTi ) i tempomat nie działa ( cruise się załącza ale nie idzie dodawac predkosci ) po podłączeniu kompa...
Hybryda to "ni pies ni wydra, coś na kształt świdra" Hehe, zrobiło się wesoło. Każdy ma prawo mieć swoje zdanie. Ja akurat uwielbiam napędy elektryczne z uwagi na moment obrotowy od 0 km/h, czyli fajne przyspieszenia. Nie wziąłem elektryka tylko dlatego, że dziś jeszcze nie ma elektryków o sensownych dla mnie zasięgach, tj. 800 km bez ładowania. Myślę,...
Witam chce zaczerpnąc wiedzy od fachowców na temat Potencjometru pedalu gazu jak wykluczyc jego awarie. Czy zawsze przy jego uszkodzeniu pojawia sie bład w komputerze Czy jezeli na postoju na właczonym zapłonie przepustnica otwiera sie adekwatnie z wciskaniem gazu w pełnym zakresie tzn ze potencjometr jest w pelni sprawny ??.Czy podczas jazdy to ma...
Witam serdecznie, mam problem z samochodem. Otóż pękł mi pasek klinowy, pociągnął drugi i któryś z nich roztrzaskał obudowę rozrządu i wkręcił się w pasek rozrządu. Samochód odholowany do mechanika. Złożony, odpala, jeździ, silnik OK. Pogięły się zawory, co jeszcze - nie wiem. Problem był taki, że silnik się przegrzewał. Podobno zdjęto głowicę raz jeszcze,...
Spoko Wszystko Masz OK nowe sys.inst.gazowej tak są zaprogramowane że po osiągnięciu temp 40st na bęzynie można przejść na gaz.Ciesz się że Masz ten typ inst. Zmień mechanikw, A po postojach odpalał bo silnik miał jeszcze temp. Pozdrowienia
Każdy ma swoją opinie -ale pilnowane zmiany olejów robią dużo - znam przypadek mojego kolegi który nakrecił kaszlakiem 200kkm bez remontu (wymieniał olej czasami 3-4 razy w roku.) Co do e11 niewiem czy każda tak ma ale silnik 1.3 nagrzewa się mega szybko - centralnie przy obecnych temperaturach po przejechania 1-2km na lajcie temp płynu jest w juz połowie...
Witam. Posiadam Toyote Corolle rocznik 1987, silnik 1.3 (bez katalizatora). Kupiłem to auto miesiąc temu. Moje pytanie dotyczy automatycznego ssania. Auto za długo chodzi na ssaniu. Wzkaznik temperatury wzkazuje ze silnik już jest ciepły, a auto dalej ma podwyższone obroty. Po przejechaniu 3-4 km jak temp. ma już jakieś 65-75 stopni dopiero wyłącza...
Witam. Mam problem z Toyotą Corolla 1.4 2000 r, mianowicie kiedy auto postoi na mrozie ok -10 stopni. Po uruchomieniu silnik zaczyna nierówno pracować w zakresie od 600 obr/min do ok 2000 obr/min, następnie po ok. 2 min. włącza się wentylator chłodnicy. Dzieje się tak kiedy temp. na zewnątrz przekracza ok. - 5 stopni. Po podłączeniu do kompa wywala...
Wita. W moim autku ( toyota corolla verso, 1.8, 2002) mam problem z obrotami silnika. Problem ten zaczyna się gdy autko osiągnie właściwą temp. Obroty skaczą ( na wolnych obrotach oczywiście) od okło 800 do 1200-1300. Może nie skaczą a bardziej "pływają". Na zimnym silniku nie ma problemu. Czy to może być problem z silniczkiem krokowy a może ( bo też...
Witam, Instaluję światła LED do jazdy dziennej w Corolli Verso 2,4 D4d 2008 r i nie chcę ciągnąć plusa po stacyjce z kabiny. Niestety nie mam schematu, a w skrzynce bezpieczników pod maską z prawej strony patrząc z przodu (czyli od str kierowcy) zmierzyłem że na każdym bezpieczniku jest stały plus , jedynie w tej kostce zaznaczonej na zdjęciu znajduję...
Samochód Toyota Corolla 1.4 Benzyna 4E-FE rocznik 98'. Kilka dni temu wskaźnik temperatury silnika przestał podnosić się do swojego typowego wskazania w środku skali i w miarę nagrzewania silnika ledwo się podnosił, powiedzmy do 1/5 skali. Równocześnie samochód utrzymywał podwyższone obroty biegu jałowego również na nagrzanym silniku, a zapach spalin...
Witam ponownie po małej przerwie. Wracam do tematu czujników ciśnienia w Toyota Corolla e180 w oponach. W aplikacji pojazd automatycznie pokazały się pozycje fuel info i tire info. W pozycji fuell jest słupkowy wykres zużycia paliwa. W pozycji tire na ekranie pojawiło się 5 kół a pod każdym kołem wartość ciśnienia w danym kole. Piąte koło nieaktywne...
Pomocy. Po dniach główkowania, myślenia i szukania po forach internetowych już nie mam siły i zakładam ten temat. Pacjent to corolla e11, rocznik 2000, silnik 1.4vvti z instalacją gazową STAG. Co było naprawiane: -Świece komplet nowych Boscha (maj 2021) -cewka zapłonowa - chodził na 3 cylindry (listopad 2021) -czujnik temperatury cieczy chłodzącej -...
Po pierwsze 60st na wydechu to nie jest kosmiczna tem. biorąc pod uwagę że katalizator zaczyna pracować dopiero w temp 400st. i jest to jego dolny zakres a odległość wydechu od katalizatora to około 1 m więć czas na słodzenie -itd. EGR to taki układ który jest zamontowany na mieszalniku przy przepustnicy i ma za zadanie redukcję tlenków azotu przez...
To nie jest kwestia stylu jazdy i to na pewno. To na 100% jakas "wada". Spalanie ktore wam podaje to spalanie wlasnie przy "ekonomicznej" jezdzie. Moge sprawic ze auto bedzie palilo wiecej, jezdzac na znacznie wyzszych obrotach, ostrzej ruszajac inaczej hamujac - probowalem juz tego. Ponadto wjezdzajac na trase i bez zmian biegow, jadac 90 km/h, bez...
Jeśli chodzi o czujnik temp. to masz tu wszystko potrzebne
jeżeli wychyla się w drugą stronę to znaczy że + z - zamieniony na cewce a czy będzie działał zależy od tego czy rezystancje czujnika temp i paliwa są takie same
czyli otwierasz obieg chwilowo temp silnika spada-większa dawka :arrow: co wy na taką teorie :?:
Witam mam pewną dolegliwość w w/w aucie otóż gdy temp. spadnie poniżej -10; -15°C prędkościomierz wydaje dziwnie odgłosy po przekroczeniu ok 30KM/h odgłos przypomina przeskakujące plastykowe koła zębate może ktoś wie co to może być dodam że to się dzieje tylko w mrozy z góry Dzięki
Witam. Autko jak w temacie - silnik z gaźnikiem + inst. gazowa. Problem wygląda następująco: Podczas uruchamiania zimnego silnika nie trzyma obrotów - po puszczeniu nogi z gazu lub wciśnięciu sprzęgła obroty spadają i silnik gaśnie. Gdy silnik się nagrzeje problem ten znika ale obroty falują w zakresie 1000-1500 obrotów - różnie, jak dodam gazu chwilowo,...
Ludzie !!! co się uparliście na te oleje syntetyczne!!! Oleje syntetyczne moga być i sa stosowane w nowoczesnych przeważnie wyżyłowanych silnikach w których wszelkie uszczelnienia są odporne na działanie substancji wymywajacych jakich pełno w oleju syntetycznym. Oleje te zapewniaja lepsze smatowanie i chłodzenie silnika w wyższych temp niż mineralne,...
To ja poprosze o odczytanie spinaczem temp silnika, czasu wtrysku, korekcji wtrysku. Może ktoś zna sposób na programowanie immo spinaczem ??? Czekam na wszystkie propozycje
regulator biegu jałowego - może być i tak , ja to nazwałem z angielskiego tak: zawór sterujący prędkością biegu jałowego korpus zaworu dławiącego sterujący podczas rozruchu. Lub zawór regulujący prędkością silnika nie obciążonego korpus zaworu dławiącego sterujący podczas rozruchu.Podwójna nazwa dlatego , że to ustrojstwo zastępuje silniczek krokowy...
Halo! Mysle,ze problem jest rozwiazany.Na niemieckim forum znalazlem dokladnie ten sam przypadek,ktory ja mam.Przyczyna tego lezy(jak pisza) w przelaczniku zaplonu przy stacyjce.Przy wysokiej temp.wewnatrz pojazdu,nastepuje poszerzanie sie w tym przelaczniku jakiegos materialu z tw. sztucznego,ktory uniemozliwia dokladne wejscie szpileczki od stacyjki.Zrobilem...
Witajcie Ostatnio przepaliły mi się żarówki podświetlenia zegarów( podświetlony był tylko prędkościomierz i kontrolki silnika nie paliło się podświetlenie obrotomierza, poziomu paliwa i temp. silnika), żarówki z podświetlenia tablicy centralnej przepalone były już wcześniej. Postanowiłem wymienić większość i zastosować ledy. Wziąłem starą żarówkę zaniosłem...
Witam.Pojawił się problem ze sterowaniem radia,CD(oryginał Toyota).Rano włączyłem radio i od razu miałem głośność na full.Ściszanie nic nie dało bo automatycznie VOLUME rosło na max.Częstotliwość stacji radiowej migała.Kiedy w aucie zrobiło się cieplej radio zaczęło chodzić normalnie.Ale zaczął sie inny problem.Każde użycie przycisku sterowania w kierownicy...
wow rzeczywiście kody które podałem są zle wg. vivid jak podałem wyżej a wg. autodata 14 ignition high stage missing signal 15 igniton hight stage missing signal 2' sorki i dzięki za poprawke byś się nagrzebał nie potrzebnie... wg schematu wygląda że cewki mają wbudowany moduł i komp potrzebuje sygnału zwrotnego że iskra działa dlatego jest pin a8....
Witam.pytanie jak w temacie.zapalił się check-sprawdzenie i błąd p0125 Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla zamkniętej pętli regulacji paliwa" opis wg programu.Jako że autko dośc długo stało to skasowałem i było ok.jako że szykuje go sobie to wymieniłem wszystkie płyny eksploatacyjne i filtry i toya "chodziła" sobie na placu dobre dwie godziny...
Wstępnie chcialbym sie przywitac jako nowy :) Posiadam Corolke E11 po lifcie z 2000r. silnik 1.4 VVTI 4ZZ-FE i nie mogę uporac sie z problemem gasniecia auta. Dziś po odpaleniu silnika rano po mroźnej nocy (niegarażowany!) silnik nierówno pracował w przedziale 500-1500obr. Po 2-3min nadal na zimnym silniku włączył sie wentylator! Towarzyszyła temu kontrolka...
Dociśnij taśmę do płytki drukowanej. Jeśli się będzie polepszało to możesz podgrzać wtedy cały odcinek taśmy w temp 80-120 st. C i dociskać. Niestety zabieg jest tymczasowy.
Dzień dobry, Ostatnio zauważyłem dość dziwne zachowanie silnika na biegu jałowym. Po przejechaniu kilku kilometrów (silnik zdążył się nagrzać do temp. pracy) musiałem się zatrzymać. Zostawiłem więc silnik pracujący i obserwowałem spalanie które powoli ale sukcesywnie rosło. Początkowo średnie spalanie wynosiło 10, a po 3-4 minutach wzrosło do 12 i dalej...
Pomocy Witam serdecznie wszystkich forumowiczow. Prosze o pomoc przy mojej Toyocie moze ktos mial juz taki problem. Samochodzik moj ma kaprysy, ostatnio cos mu sie stalo. Od kilku tygodni po ustawieniu ogrzewania na full przy wolnych obrotach leci zimne powietrze a po dodaniu gazu cieplo sie robi jak w piecu. Jaka moze byc przyczyna? Czy to jest wina...
Witam serdecznie forumowiczów, Ostatnio miałem małą awarię samochodu, a mianowicie, podczas jazdy zaczął uciekać mi płyn z chłodnicy. Pierwszym objawem, że coś jest nie tak był wskaźnik temperatury silnika, który przekroczył połowę skali i rósł. Pop zatrzymaniu auta i otworzeniu maski okazało się, że jest wyciek płynu chłodzącego z dolnego węża. Dzisiaj...
Jeśli to jest silnik benzynowy, a podawane spalanie mniej więcej jest zgodne z rzeczywistym, to raczej nie powodów by podejrzewać awarię jak opisaną wyżej. Nie jestem mechanikiem ale czasami coś przy samochodach grzebię - przy każdej znanej mi awarii skutkującej niepotrzebnym wzbogacaniem mieszanki przez ECU, spalanie jest znacznie wyższe niż typowe...
Alternator jest OK, to znaczy że bardzo szybko ładuje napięciem około 14,5V. Dwa razy zdarzyło mi się rozładować akumulator do zera (włączone światła przez noc) i po odpaleniu przez kable od innego auta i przejechaniu już kilku kilometrów akumulator sprawował się jak gdyby nic się nie stało. Problem pojawił się przy pierwszych ujemnych temp, po nocy...
Witam potrzebuję informacji gdzie jest czujnik temperatury cieczy (czy jest jeden czy dwa) i jaką ma rezystancję przy danych temp cieczy (konkretnie interesuje mnie rezystancja dla cieczy około 5stC). Jedyny czujnik jaki znalazłem mieści się przy wężu od chłodnicy, przy samej głowicy, jednakże wypięcie wtyczki nie dało żadnego efektu - jeśli zegary...
Witam, mam problem z E11. Ma to być 3 autko do zadań specjalnych ;D. Auto posiada sekwencję.Zakupiłem ją w stanie następującym - Po odpaleniu silnik chodzi na około 300obr, trzęsie cała budą. Po wciśnięciu gazu zero reakcji , mogę wcisnąć na maksa i obroty ani drgną...po jakiejś chwili i wachlowaniu gazem obroty wzrastają. Silnik w okolicach około 3tyś...
CPR lub listwa zdycha po roku... (obie nówki sztuki) Czujnik płynu jest na reduktorze, czujnik temp. gazu na nowej listwie Reg Fast. Dziękuję, zamykam.
1) Tak silnik ten sam co Twój (at)gimak (4ZZFE). 2) Przejechane w odcinkach około 8/30/105/7 km. 3) Odpowietrzałem (tu być może źle) a) zalałem płyn do zbiorniczka wyrównawczego, zbiorniczek otwarty, grzanie kabiny na full, obroty nagrzewnicy na full. Nie gotowało, nic szczególnego nie zaobserwowałem. Płynu dolewałem kilka razy podczas jazd - ubywało...
Jeśli przyciski są na mikroswitchach, nie membranowe to ich suszenie w temperaturze pokojowej może zająć nawet kilka dni, do tego czasu będą robiły zwarcie (i rozładowywały baterię). Pierwsze co powinieneś zrobić to wyjąć baterię i dokładnie wypłukać kluczyk wodą destylowaną lub demineralizowaną, i ew. na koniec czystym alkoholem technicznym (IPA),...
Aha u mnie jest ok jeżeli chodzi o prace silnika nie ma jakiś obrotów falujących itp przypadłości . Jedynie te dane ze screnów mogą mnie niepokoić iż takie duże zawirowanie na maf jest ponieważ nie wiem jakie są górne i dolne granice mafu , do tego tu jest połączony maf z czujnikiem temp. płynu . Dolna granica 1.2 to to co mnie nie pokoi ;) ponieważ...
Masz dwa czujniki temp. silnika, odepnij jeden i wykluczysz który jest uszkodzony.
Witam, POMOCY - żona zajechała pod sklep w szybkim tempie zgasiła samochód i poszła na zakupy po minucie wróciła i koniec jazdy, po włożeniu kluczyka i naciśnięciu start/stop zapala się pomarańczowa dioda i nie dzieje się nic oprócz nawiewu(radio odłączone w naprawie od roku :)), nie włączają się żadne kontrolki i oświetlenie, po wciśnięciu sprzęgła...
Czujnik jest umiejscowiony w bloku, jest sprawny (nowy), wentylator i przekaznik tez jest sprawny. Auto ma klime ale wentylator od klimy jest sterowany niezaleznie. Udalo mi sie ustalic ze czujnik temp jest podlaczony bezposrednio do ECU ktory steruje przekaznikiem wentylatora. Podejrzewam uszkodzony port ECU. Bede mogl to sprawdzic dopiero po dostaniu...
Cześć, W aucie całkowicie nie działa ogrzewanie. Po nagrzaniu silnika jazdą miejską węże grube, wychodzące z chłodnicy są gorące na tyle, że mogę je dotykać i nie są twarde. Obydwa węże cienkie idące do nagrzewnicy też są gorące. Płynu jest nalane do MAX. Dodam jeszcze, że jest uszkodzony serwo mechanizm, pierwszy od strony wentylatora nawiewu, obstawiam,...
witam, w moim aucie pojawil sie problem z brakiem podswietlenia licznika (chodzi mi o skale temp RPM KM/H paliwa i podświetlenie wyświetlacza z przebiegiem). Reszta dziala prawidłowo, kolorowe diody od kontrolek są ok, ośki od wskazówek się podświetlają, działa regulacja jasności licznika po właczeniu świateł mijania (ośki od wskazówek widocznie sie...
Moze i wtrysk, moze pompa wiem ze to rozne rzeczy moga być nawet aku slaby czy rozrusznik. Tylko ze to bylo nagle zatrzymanie auta na autostradzie przy 160km/h poprzedzilo do stukanie miarowe, ale ani w rytm silnika ani kół -jakby sie coś rozlecialo, później nie chciał juz odpalić i po 5x kreceniach aku padl. Zaraz po zatrzymaniu zaczela tez rosnąć...
Ja również jestem już po montażu tego zestawu. Niestety nie jestem zadowolony z tego sprzętu. Rok temu wyciszyłem cały samochód, również pod kątem optymalizacji fabrycznego sprzętu audio. Efekt był powalający. Aż nie mogłem uwierzyć że takie głośniczki mają w sobie tyle mocy. Wkładając ZX65CS spodziewałem się kolejnego zaskoczenia w jakości dźwięku....
Właśnie znalazłem cały set potrzebny aby mieć tempomat. Koszt 378 funtów. Droga zabawka. Lepiej aby auto miało zepsuty tempomat niż nie miało go wcale, bo nie trzeba by było wszystkiego instalować od nowa. Sprzedawca, który mi sprzedał manetkę do tempomatu, którą kupiłem razem z kierownicą wcisnął mi kit, że potrzebna tylko manetka i wystarczy zapiąć...
A czy do corolli e12 kombi 1,6 vvti 2004 po lifcie da się dołożyć tempomat? Jaki musi być sterownik? Jak to sprawdzić? Ktoś wie gdzie schowana jest wtyczka od krańcówki sprzęgła? bo miejsce na wkręcenie wyłącznika jest, z komputera także przewód wychodzi tylko wiązki z wtyczką prze sprzęgle nie mogę zlokalizować.
Niestety nie chodzi, Po zamontowaniu manetki tempomat w ogóle się nie włącza, kontrolka się nie świeci i całkowity brak jakiejkolwiek reakcji. Podobno jeszcze jakiś przewód trzeba zamontować (widziałem te długie kabelki razem z manetkami na Ali) ale gdzie go wpiąć nie mam pojęcia. Czy ktoś coś wie co dalej ?
Witam. Posiadam Toyote Corolle z 91 roku z silnikiem 1.6 16v, od kilku dni zauważyłem dziwne zachowanie wskazówki temperatury silnika. Silnik grzeje się jak zawsze, nie ma problemu z temperaturą z dmuchaw leci ciepłe powietrze, ale wskazówka leży martwa, po krótkiej jeździe zaczyna falować, często na dołkach i przy dodawaniu i zmniejszaniu gazu. Czy...
Witam, Corolla E12, Radio W58814 - w niektórych wersjach wyposażeniowych na wyświetlaczu tego radia pokazywana jest temp. zew. oraz zegar - pytanie jak "aktywować" tą funkcję? Czy samo podanie sygnału z czujnika temp na odpowiednie (temp+, temp-) złącze spowoduje pojawienie się temp. na LCD?
Witam. Jakiś czas temu wyskoczył mi check engine i auto straciło moc, pojechałem na warsztat sprawdzili na komputerze ze jest błąd w/w czujnika. Mechanik stwierdził ze to jest błąd przepustnicy wiec wymieniłem ja na inną ale nie pomogło.Pojechałem do innego warsztatu ale tez rozłożyli ręce bo niby szukali w hurtowniach i nic takiego nie występuje w...
Przy ochłodzeniu silnika i niskiej temp. na dworze zapala się check, po jego skasowaniu już się nie pali. Gdy temp. wynosi około +7stopni na dworze nie ma problemu z checkiem. Komp. pokazuje że coś z paliwem. Wlałem dodatki do paliwa i potem wymieniłem filtr paliwa, nic nie pomogło. Koledzy pomóżcie co dalej. Dzięki.
Całego tematu nie przeczytam, bo jest już go dużo, ale jak na początku patrzę komentarze w stylu mniej jak 150 koni nie może być to od razu bym to kosz wywalił, doświadczony specjalista i on to wie, że inaczej się nie da a cała reszta samochodów to syf a ci co je kupują to idioci. Oczywiście moc się przydaje ale nie każdy w taki sposób jeździ. Ja bym...
Witam Szukam auta do podanej ceny +/- 5 tys Szukam juz od jakiegos czasu i szczerze mowiac mam juz metlik w glowie dlatego tez szukam pomocy na tym forum. Wymogi co do samochodu : - niezawodnosc - tempomat - w miare ekonomiczny Obecnie jezdze corolla e12 z 2003 1.6 vvti i przez 3 lata zrobilem tylko przeglady i serwisy i to mi sie w tym aucie podobalo....
To z olejem odnosiło się do innego silnika, Wiem. Ja to napisałem w innym kontekście. Przedmiotowy silnik miał przejechane prawie 100 kkm na benzynie i wtedy mógł się poosadzać nagar, nie wiadomo w jakiej ilości. Po instalacji gazu, nagar (jeżeli był) jest intensywnie wypłukiwany przez olej i olej wtedy bardzo gęstnieje jak tego nagaru jest dużo i...
Artur k. -> dla porównania parametry escorta z Akademii Morskiej Typ akumulatorów trakcyjnych: 14 szt. Trojan T-105 Masa baterii trakcyjnej: 350 kg Zasięg pojazdu: maksymalny ok. 150-170 km Przy temp -10 st. C pojemność akumulatora spada do ok. 2/3 pierwotnej wartości przy 20 st. C. więc zamiast 150km przejedziemy 100km. Albo zamiast 120km - 80km....
Która Corolla? E12 to już stare auto, nie interesują mnie stare samochody. E15 to prawie wyłącznie sedany, a E16 sporo przekracza budżet. Dwumasa ani DPF mi w niczym nie przeszkadzają. Z bajerów interesuje mnie wielofunkcyjna kierownica i tempomat, nie potrzebuję klimatronika, 20 poduszek ani kontroli trakcji.
Druga sprawa, to mialem przy parametrze BANK - 2 , chociaz to silnik rzedowy i w OBD pokazuje, ze lambda bank2 nie istnieje (czy jakos tak). O tym jaka wartość jest w par. Bank decyduje ilość sond regulacyjnych (przed katalizatorem), a nie to ile jest cylindrów i jak są rozmieszczone, w rzędzie czy w układzie V. Więc jeżeli masz jedną sondę, to w banku...
jeśli jest to corolla z dokładaną klimą to prawdopodobnie problem jest tylko w złym umiejscowieniu czujnika temp. na parowniku
Marek_Łódź: Chyba jest przedstawicielem lobby paliwowego i pilnuje swoich interesów. Ja już zrobiłem na EV ponad 250 tyś.km i ogrzewanie zimą nie zmniejsza zasięgu, bo aku. przyokazji się podgrzewają (sprawność pojemnościowa aku. w niskiej temp.). Finlandia jest zimnym krajem i ich rząd sprowadza TOYOTY COROLLE bez obrzydliwych silników spalinowych,...
Witam. Kolega popełnił Avensis 1,8 VVti na gazie ale nie wybrał Staga jak ja (do Corolli) tylko BRC w dobrym zakładzie. Pojeździł w grudniu z ok. 700km i teraz schody. Auto po dłuższym postoju przy przełączaniu na LPG szarpie, brak mocy i zaczynają świecić kontrolki silnika. Gazownik odczytał błędy wypadanie zapłonu na 2 cylindrze. Czym to jest spowodowane?...
Audiki miałem do tej pory dwie, obie 1.9 tdi teraz mam japończyka (corolle) - audi jest wygodniejsze, na drodze stabilniejsze i na te tysiące co robię nigdy mnie nie zawiodło, zawsze do celu dojechałem :) Co do poruszonego problemu paliwowego to samemu będziesz miał zabawę, Nie znam tego silnika ale generalnie do sprawdzenia jest wiele rzeczy: przepływomierz,...
Kolego SauerMauser, opinię o szukaniu grzybów traktuję jako obelżywą i poniżej poziomu forum elektroda.pl. Nie nędę się do niej odnosił. W ten sposób proszę dyskutować na forum typu onet.pl. Tam tego typu inwektywy stosuje ktoś, komu brak argumentów. Kolego cefaloid , z całym szacunkiem, ale zamiast zawierać w swoim poście bzdury, idź lepiej poszukać...
Witam wszystkich użytkowników. ;) Zacznijmy od początku. Wraz z przyjściem wiosny zamontowaliśmy z tatą bramę przesuwną, którą także sami zbudowaliśmy. Potem postawiliśmy słupki widoczne na zdjęciach. Brakowało jeszcze tylko jednego, a mianowicie napędu do owej bramy. Zabrałem się więc do myślenia. Przeszukałem internet i znalazłem 3 samodzielnie wykonane...
Korekta krótka oscyluje w granicach 0,0% z minimalnymi odchylami -,+ wiec chyba dobrze? Dobrze, bo ona ma zdążać do tego, aby bujać się koło zera, a to co ona nie skoryguje odkłada się na korekcie długoterminowej. Korekta długoterminowa też powinna bujać się w okolicach zera, ale w bardzo dużo wolniejszym tempie niż krótkoterminowa. U mnie w corolli...
(at)tzok Nie wiem jak jest w corolli , jednak w BMW i Skodzie nie miałem nigdy sytuacji by przez słońce automatyczna klimatyzacja miała jakie kolwiek odchyły.. W klimach manualnych miałem zawsze problem rezystorków dmuchawy - Niby nie jest dużą usterką, jednak potrafi uprzykrzyć.. W Renault zarówno Megan jak i Scenic miałem nagminny problem z przepalającymi...