Te zwarte punkty przy prawym przycisku były oryginalnie?
Złamany metalowy łącznik kostki stacyjki.
Panowie skończcie pisać bzdury. Wymiana kostki stacyjki załatwi sprawę, jeden dobrze napisał. Żadne wkładki i inne immo... To w kostce jest mechanizm, który odpowiada za pozycje kluczyka, za wyczuwalny opór przy przekręcaniu z jednej na drugą.
Przepraszam że pytam , ale czy to . http://obrazki.elektroda.net/91_12831522... / lub podobne /. też przełożyłeś?
Spróbuj na falach długich.
Gniazdo diagnostyczne jest pod hamulcem ręcznym. Jechać z tym nie można ECM nie rozpoznaje kluczyka.
Witam. To jest przywara Polaków - moja też :-). NIE CZYTAMY INSTRUKCJI ! Otóż na stronie 37 jest napisane: "... Spersonalizowany kluczyk - zapisywanie własnych ustawień lub funkcji pojazdu w kluczyku ... .". Między iinymi jest tam mowa o zapamiętaniu jasności wskaźników i kilku iinych funkcji. Mam nadzieję, że pomogłem. Pozdrawiam
transponder znajduje sie w srodku kluczyka .
W tym moim kluczyku jednoczęściowym takiego elementu nie ma. Tak ma być, czy to może jest wlutowane w płytkę? Corsa D nie ma osobnej "pestki immobilisera" wszystko jest w elektronice klucza .... PS . kod immo kupisz po vinie w ASO lub jakiś ogarnięty elektronik wyciągnie (odczyta ) z jakiegoś sterownika (ecm,bcm,radio itp )
Raczej lewych (kierowcy) chyba... skoro kluczyk nie aktywuje centralnego zamka.
Możesz mi wysłać immobox to Ci to ogarne.
Tak bez patrzenia w schematy, w starszych Oplach brązowy to zawsze masa, a czarny to na 99% plus po kluczyku.
Problem odpalenia stoi w sterowniku silnika, więc nie potrzebnie użyłeś siły ;) Natomiast każde zwarcie może ubić sterownik, immo, oraz inne podzespoły. Na Twoim miejscu weź ten za 100 zł na próbę, odłącz wszystko od immo i zobacz czy pali. Jeżeli się uruchomi silnik to wiesz co Cię czeka.
Jaka masz kostkę do radia? Jeśli ISO to zmierz napięcie na przewodzie czerwonym i żółtym powinno być ok. 12V względem czarnego (masa). Oczywiście z "przekręconym" kluczykiem.
Dzięki, a czy zwykly kabel obd wystarczy, i jaki soft bedzie potrzeby do odczytania kodu immo Uniwersalnymi kablami tego sie nie zrobi, najlepiej zrobic to interfejsem, jak i oprogramowaniem typowo do opla, np opcom.
Wymienić wkład stacyjki. Wiek zrobił swoje.
Myślałem że tym opcom oprogramowaniem dam radę to zrobić. Dziękuję za pomoc. Dasz radę.
Poruszaj licznikiem czasem nie łaczy kość i nie odpali. Kontrolki wszystkie świecą?
Teraz tak samo sprawdź masy wchodzące na sterownik Tego chyba nie trzeba sprawdzać. To jedyna masa sterownika.
Prawdopodobnie kostka stacyjki do wymiany.
Sprawdź miernikiem w którym pinie jest napięcie +12V bez kluczyka tam podłącz czerwony z żółtym kablem. Jak nie masz miernika można zastosować żaróweczkę 1W np od podświetlania rejestracji.
Jeśli masz centralny zamek to położenie kluczyka ma znaczenie -kluczuk w poziomie to zawsze można otwożyć klape -kluczyk w pionie to zamek zablokowany (prawdopodobnie jest to zrobione w celu zabezpieczenia przed kradzieżą na "światłach") Ręcznie można otworzyć zamek od środka zdejmując osłone klapy (jest mocowana na wciskanych kołkach) tylko z 'czuciem'...
Przekaźnik od zapłonu sprawdź pod maską czy się nie z kleił .
Zwarcie w wiązce lub bardziej sklejony przekaźnik
Można Dodano po 18 Oczywiście,taki ,od C14NZ
To teraz trzeba podpiąć się najlepiej dedykowanym interfejsem i zobaczyć czy BCM widzi sygnał z pilota oraz jaki jest status krańcówek w drzwiach, w szczególności drzwiach kierowcy.
Zazwyczaj odcięte dwa lub trzy obwody, wszystkie przewody czarne, brak oznaczeń...
Wywalenie immo. Wymień od razu akumulator.
Zacięcie polega na tym, że po włożeniu kluczyka do stacyjki nie można go przekręcić.
Dane poszły na PW. pzdr. Marcin
Dobry elektryk z dobrym programem do opla , bo będzie miał problem z immo jak się rozjechała synchronizacja .
Kontrolka auto z kluczykiem dotyczy immo.
No tak jest w Corsach, świeci sie jak włączysz kluczyk. Pomyślane źle, bo powinno za światłami. Pod pojęciem kostka miałem na myśli gniazdo.
Eur. tego nie potrafi. Zapis immo w ecu, chyba wHC11F1. Musisz mieć programator do Motoroli, jak odczytasz zawartość to Ci pomogę.
Pacjent to Corsa D 1.2. Nie kręci rozrusznik, miga kontrolka samochód z kluczem, błąd nieprawidłowy kluczyk.
Sprawdz masy na slniku,oraz wiazke klapy na załamaniu
Chciałbyś do QX5 dopisać oryginalny klucz Opla - to się nie uda ! Jest stosowany inny algorytm szyfrowania informacji. Częstotliwość pracy to nie wszystko. Właśnie dlatego są produkowane alarmy bezpilotowe, sterowane odpowiednimi impulsami centralnego zamka sterowanego fabrycznym pilotem. W Katowicach usługa frezowania i programowania klucza do samochodów...
Mam transpondery do opla (PCF'y) Aby doprogramowac musi znać security code (powinien być z papierami samochodu,albo do uzyskania na serwisie na podstawie VIN,albo mozna odczytać z moduliku Immo).No i konieczny Tech,ewentualnie równowazny sprzęt.
trasa 300 km 3 przystanki i zamiast jednego wychodzą 3 ładowania nawigacji To nadal jedno ładowanie, tylko z przerwami. Liczy się pełny cykl. Jak naładujesz do 60%, przerwiesz, rozładujesz 10% i doładujesz kolejne 40% to elektronika zaliczy jeden cykl ładowania (przy ~90% naładowania). Tak na prawdę nie liczą się żadne cykle, tylko sumaryczny ładunek...
W środkowej kostce zasilania trzeba zamienić czerwone przewody miejscami, czerwony grubszy z cieńszym pin nr.4 i 7 w kostce. https://obrazki.elektroda.pl/3534671200_...
Jak potrafisz rozkręcić kluczyk, to dasz radę ;-)
Kup obudowę do kluczyka.
Zapewne to czujniki ultrdźwiękowe,zastosuju sie do mojej porady powyżej.
Ewentualnie orginalny klucz zamocuj do stacyjki, a dorobionym kluczykiem odpalaj :D Immo będzie czytało kod z orginału. Ja u siebie tak mam i działa bez problemów :D
Dioda w kluczyku świeci?
F24 to zasilanie po zapłonie a F35 to sygnał obecności kluczyka.
Kup zestaw startowy z wkładkami do drzwi i stacyjki. Najłatwiej i samemu zrobisz.
Pewnie by się dało, ale nie wiem czy gra warta świeczki. Najtaniej kupić uniwersalny sterownik centralnego zamka, montaż to godzina z wypiciem piwa, koszt około 50zł a całkiem przyzwoicie to działa. Minus taki że masz klucz do odpalania i pilot do otwierania.
Zapomniałem wyjąć kluczyk ze stacyjki Opel Corsa, po 4 dniach rozrusznik kręci ale silnik nie chce odpalić, co mogło się stać?
Refleks masz szachisty , ale to i tak dobrze. Plastiku się nie rusz tylko to co się kreci z kluczykiem . Trzeba od tyłu demontować!
Dajmy na to 10-15m. :)
Trzeba było odczytać pin immo i zakodować na nowo kluczyk.
Jest ten sam imo ale inny kluczyk
Nie we wszystkich sterownikach wyłączenie immo jest tak proste . Dozbrój instalację o kilka przewodów które wymaga puszka immo wstaw puszkę, zrób synchro i kluczyk i będzie po robocie .
Można dorobić taki kluczyk, koszt to stoparę złotych
Immobiliser, może coś z cewka czytającą albo kluczykiem, sprawdź na drugim.
Pierwsze co, popraw masę z akumulatora na silnik i na karoserię. Potem zasilanie na rozrusznik, na końcu sprawdź wysterowanie rozrusznika (kontrolką minimum 21W), czy pojawia się zasilanie na cienkim przewodzie od automatu rozrusznika, oczywiście w chwili przełączenia kluczyka na "rozruch".
W tym typie nie pomogę ,jeśli nie masz kodów to do serwisu Opla po kody i zaprogramowac nowy kluczyk.
Witam.A immo sprawdzone - kluczyk?
Próbowałeś zakodować kluczyk po wymianie baterii? Poczytaj: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... [url=http://forum.opel24.com/oryginalny-...
Witam, Pozwole sobie podłączyć się pod temat, posiadam Corse B, rocznik 1995, 1.2 8v, bez centralnego, wersja City. Ostatnio zgubiłem a dokładnie to wyrzuciłem przypadkiem do śmieci jeden kluczyk, kluczyki potrzebne są dwa. Teraz pojawia się pytanie, jak sprawdzić czy moja corsa ma immobiliser? Czy da się poznać to po kluczyku ew. samochodzie?
Witam Centralnyzamek będzie pasował co do kluczyka to groty te są odkręcane i w to miejsce musisz wmontować swój grot od kluczyka nie wiem jaki corsa ma kluczyk czy też taki sam składany jeśli tak to wystarczy tylko podmiana . Pozdrawiam 73!
Ewentualnie naprawić uszkodzoną elektronikę w drugim kluczu, najprostsze rozwiązania czasami są skuteczne :)
Zamienić miejscami plus po kluczyku z plusem stałym i odciąć z kostki kabel z sygnałem prędkości.
A siłownik w klapie bagażnika w ogóle działa?
Tak to wina immobilizera. Spróbuj drugim kluczykiem o ile taki masz.
Nie
Jakieś błędy w immo? Chyba problem jest w kluczyku.
Immo w corsie jest w module CIM (kolumny kierowniczej) Jak mruga kontrolka to nie może złapać sygnału immobilaizera. Masz drugi kluczyk?
Potrzebujesz nowy "klucz z pilotem", transponder, kod PIN oraz odpowiednie "narzędzia" np. Tech2 .
ok dzięki za info
mam ten sam problem... z tym że po wymianie akumulatora na wyswietlaczu jtst tylko SAFE i tyle kodu nie mam. ponoć idzie to zrobić kluczykiem?
Od początku: 1.Wyłączyć radio 2.Przekręcić kluczyk w stacyjce 3.Wcisnąć i trzymać AS 4.Włączyć radio trzymając cały czas AS
Do tej kontrolki przypisane jest kilkanaście usterek (coś podobnego do pomarańczowej kontrolki z grafiko silnika check) bez podłączenia do komputera to jest jak wróżenie z fusu
A może warto napisać czy to dostawiany czy fabryczny?
Witam. Sory za podpiecie sie pod temat. Ale ja mam taki problem mam pionka deh-2800mp podlaczonego pod kostke iso w golfie mk3 I radio można właczyć tylko po przekreceniu kluczyka i ewentualnie po odkreceniu go zpowrotem na off bez jego wyciągania. Jak to podłączyć żeby to działało tak jak np fabryczne radio w Oplu Tzn po wyciagnieciu kluczyka radio...
Immo z pastylką w oryginalnym kluczyku.
komputerem iskra załącze tylko nie rozrusznikem
Jeżeli zestaw jest od jednego samochodu (jest to komplet) to będzie git, nie potrzeba nic programować. A weź ty to immo zamontuj sobie np w schowku. Wklej tylko pastylkę z kluczyka do środka i będzie git. 350 oszczędzisz ;)
Sprawdź czy silnik jest dobrze zmasowany czy masa silnika nie jest zaśniedział można ewentualnie dodać dodatkowy przewód masujący silnik i karoserie, jeśli pyka a to nie pomoże to rozrusznik jest do naprawy
kluczyk mi nie spadl ani w zadnym stopniu nie uszkodzil- wygląda jak nowy. Po odlaczeniu klemy Corsa odpala tylko kluczykiem głównym, a drugim kluczykiem nie chce. Sądze, że chodzi o wbudowany immo. Co sądzicie?
Lutujesz 4 kable, kluczyk taśmą na stałe do pętli , całość w szczelną puszkę i finito.
Witam temat zakończony wszystko posklejałem razem i fura pali bardzo wam dziękuje Panowie za zainteresowanie tematem
prawdopodobnie kostka stacyjki nie daje sygnału o wyjęciu kluczyka
tak samo proponuje wymianę kostki. Kable przy kostce gruby czerwony +12 z akumulatora, dwa grube czarne rozdzielenie na bezpieczniki, czerwono czarny rozrusznik, cienki czerwony to kabel uruchamiający się po włożeniu kluczyka.
Teraz już o tym wiem. Ale immobilizer nadal nie czyta kluczyka.
Czyli nie w kluczyku?Takie cuś z napisem PCF xxxx
Jaki konkretnie był numer błędu na komputerze?
Jakie błędy?
Trzeba odczytać błędy i sprawdzić stan oleju. Jeśli jest ok to trzeba zmierzyć jego ciśnienie, w ciemno nic nie wymyślisz.
Kupiłem sterownik z modułem komfortu i do tego immobilajzerem z kluczykiem Po zamontowaniu całości Corsa nie chce odpalić. Na desce mruga kluczyk ( problem z immobilajzerem) Wszystko sam wymontowałem ze sprawnej Corsy na szrocie. Czy do tego zestawu trzeba zmienić jeszcze licznik ?
Auto z kluczem to usterka elektryczna zapewne spalona świeca.
Witam mam ten sam problem z moją Corsą D 2010r. tylko mam pytanie gdzie znajduje się ten sterownik silnika???
noo ale rozrusznik kręci mimo że niema kluczyka w stacyjce ,wystarczy że klemy podłącze.nie czaje tego
Witam, mam pytanie. Jak przerobić instalację w Opel Corsa D Esytronik, na manual? Czyli jakie piny i gdzie zewrzeć, aby auto paliło z kluczyka, gdzie wpiąć światło cofania?
Witam mam corse B rocznik 93 i mam taki problem ktory mnie denerwuje bo jak wlacze swiatla to one caly czas swieca nawet jak wylacze silnik i wyciagne kluczyk ze stacyji. Caly czas swieca a ja czesto zapominam je wylaczyc. Wiem ze mozna zamontowac taki "buzer" co bedzie piszczal jak drzewi otworze, ale wpadlem na pomysl zeby zamontowac taki przekaznik...
już wiem, immobilizer w corsie, to taki bardzo mały plasticzek w kluczyku... :) a ile kosztuje dorobienie takiego kluczyka? mieszkam w małym miasteczku pod wrocławiem, więc nie wiem nawet czy mogę cos takiego zrobić u siebie... ;/
Forum opel lub Youtube szukaj.
Otwiera się na raz próbowałem na dwa i cisza.
Czy przez noc auto stoi w ciepłym garażu? Jest prąd na świecach po przekręceniu kluczyka?
kluczyk corsa programować kluczyk corsa dorobi kluczyk corsa
podsłuch telefon analogowy makro przycisk access akumulator nożyce
czajnik naprawa czajnik naprawa
Zmiana parametrów w aplikacji Solarman Smart Schemat ładowarki Einhell 12V - informacje i zasady działania