Dziś sobie podzwoniłem. Znalazłem na razie 1 magika co za 250 zł wyciągnie mi Car Pass z radia. W tym od razu zakoduje mi nowy kluczyk + dodatkowa opłata za nowy kluczyk, nie sprecyzował ile, ale mówił, że nie będzie drogo. ASO - 200 zł Car Pass pewnie z VIN, 276 zł kodowanie, nowy kluczyk 493 zł XD. Pan z ASO tak ja klucznik stwierdził, że tym kluczykiem...
Dzwoniłem teraz i do gościa od kabla i od transpondera, okazuje się że ten pcf to musi być pre kodowany ID33 pod Opla a ja kupiłem czyste. Dziwna sprawa bo nigdzie wcześniej sie nie doczytałem tej informacji. Pozdrawiam!
Dzięki kolego za podpowiedz autko stało 5 tygodni po czym odpaliło bez problemu. Przejechałem 5 metrów zgasiłem. Chciałem odpalić za 5 minut i już się nie udało. kręcił aż padł akumulator. Też tak myślałem na początku ale na obydwu kluczykach jest to samo. Odłączyłem akumulator na 2 dni i nic to nie pomogło. Poza tym czy pompa paliwa by się załączyła...
Trochę mało informacji, ale u mnie jest tak:1 Przekręcić kluczyk w stacyjce i włączyć radio- na wyświetlaczu powinno być SAFE. 2 Po 3 sekundach !0 ----, 3 Wcisnąć kolejno przyciskiem 1 pierwszą liczbę kodu, 2 przyciskiem drugą liczbę kodu, 3 przyciskiem trzecią liczbę kodu, 4 przyciskiem czwartą liczbę kodu. Przyciskiem AS zatwierdzić (około 3 sek).Powodzenia
A co ma pin do kodowania pilota ? Po kilku nieudanych próbach kodowania pilota z przekręconym kluczykiem w stacyjce trzeba to już zrobić programowo.Taki przypadek miałem w Vectrze.Jeśli jest inny sposób to sorry nie wiedziałem o nim.W moim przypadku skończyło się to wizytą w ASO.Koszt kodów plus programowanie pilota 150zł.
auto jest z 2013r więc myslę że kwestia baterii odpada poza tym idzie otworzyć i zamknąć z pilita nawet z większej odległości... z jakiego powodu kluczyk mógł się odkodować i jak wygląda proces ponownego kodowania? Rozumiem, że nie idzie tego zrobić samemu tylko trzeba oddać auto komuś od elektroniki?
Witam Rzeczywiście wygląda na padnięty kluczyk. Dla pewności sprawdź kluczyk w jakimś serwisie co potrafi kodować kluczyki. Ewentualnie sprawdź połączenie pętli wokół stacyjki z instalacją auta-tu też może być problem. Pozdrawiam
Jedź do speca od kluczyków / pilotów i niech sprawdzi czy pilot wysyła sygnał.
A spróbuj przed procedurą programowania klucza najpierw dać "erase transponder" i potem koduj od nowa.
Z powodu częstych zapytań o pinout BSI DELPHI HW D6 oto wyprowadzenia dla 95128 - Kopiowanie wsadu eeprom BSI do BSI - nie zadziała jeżeli jest inna wersja SW ( bo wsad flash określa jak jest zapisany eeprom) - tylko full kopia flash i eeprom ma sens. Kopiowanie samego eepromu ma tylko sens przy takiej samej wersji SW inaczej wszystko się wysypie -...
Witam, Mój problem polega na odpalaniu auta tzn raz odpala a raz nie i świeci kontrolka. Byłem w serwisie opla i do kodowania kluczyki oraz wymiana modułu od immo. Za całość chcieli 2400zł!!!?? Zapytałem jaki moduł padł i nie udzielili odpowiedzi !!??? Paranoja!! Wku...y pojechałem do elektromechanika i mówi,że zakoduje mi klucze z modułem za 700zł...
Jakie objawy uszkodzenia ? Może da się coś naprawić.. Transpondery kluczyków są zapisane w puszcze immo (tej koło stacyjki). Puszka immo jest kodowana ze sterownikiem (tzn puszki immo nie są wymienne, trzeba synchronizowac). Jeżeli nie da sie naprawić to najlepiej chyba wywalić immo ze sterownikia. Interfejsem się nie da, trzeba wymienic zawartośc pamięci...
Temat poszedł do przodu. Jak już wcześniej opisano just tu sterownik silnika hybrydowy i jak narazie nikt nie chciał się podjąć usunięcia z niego immo. Możliwe że nie można? Jeśli chodzi o kodowanie to z puszki immo wyjołem motke Hc05B8 i zczytałem pin. Kluczyki dopasowane tylko jest pewien problem. Po podłączeniu sie z immo wyskoczyły 2 blędy - obwód...
witam autko jak w temacie 1994r , o poj.1.4 ,jak zimne to pali bezproblemu ale pali sie check,jak sie nagrzeje i jest cieple niemozna odpalic ani niemozna skasowac bledow ze sterownika silnika i autko ma normalny kluczyk bez immo niewiem co jest juz czujnik temp.sprawdzaem i jest ok,obawiam sie ze ECU jest uszkodzone,prosze o porady oto zczytane bedy...
Więc musisz kupić programator do TMS, lutownice na gorące powietrze, wylutować odczytać i tam będzie pin PIN. Do tego laptop lub inny komputer kabel do opla lub inne urządzenie kodujące klucze. Kupujesz transponder pod opla ID33 lub ID40 w zależności jaki idzie. Wkładasz w kluczyk transponder i programujesz. Jeżeli nie masz klucza mechanicznego w immo...
Zakodować bo kodowany był komputer silnika z modułem komfortu i immo. Ale auto odpala i gaśnie... i miga kluczyk od immo.
Napewno wylecial Ci transponder (taka czarna kostka) jak nie znajdziesz to musisz dorobic nowy. Koszt z kodowaniem to okolo 200-300 zl. A gdzie ona się znajduje? Tak wygląda mój kluczyk
to już drugi który wymieniłem, wolałbym uniknąć kosztów związanych z wymianą kolejnego. Sam licznik dużo nie kosztuje - natomiast koszta związane z zakupem komputera kodowanie kluczyków.... gdyby komuś udało się rozwiązać podobny problem proszę o info. pozdro
. Tester znowu nic nie widzi, widział tylko standardowe błędy podczas programowania kluczyków myśląc że tutaj tkwi problem.. Kurcze kolego popełniłeś błąd dobierając się do ich programowania skoro było dobrze z immo pozostaje ponowna próba kodowania a tak zapytam czym to kodowałeś . a i jeszcze jakie te standardowe błędy ?
U mojego lokalkengo dealera krzyczą 40 funtów za wydruk duplikatu karty kodowej pojazdu. Jak wspomniałęm - jeśli ktoś wcześniej wymienił w danym aucie cały komplet kodowanych podzespołów i kod uległ zmianie - ta metoda nie da niczego, a serwis nie uwzględni reklamacji. Po prostu się wypnie. Również 40 funtów kosztuje klon CarProg na eBayu, albo xProg....
Dioda w kluczyku świeci?
Jak na razie muszę wymienić amorki więc temat kluczyka przesunie się o miesiąc. Znalazłem na dx.com op-coma za 20 USD i rozważam jego zakup, czysty kluczyk z transponderem na allegro to koszt 50zł. Razem wychodzi taniej od usługi gdyby ktoś mi wykonywał kluczyk, a tak zawsze pozostanie interfejs.
Dzięki za info. Co do papierów to nie ma szans. Siódmy właściciel i po prostu stał u niego. Żadnych papierów i dobrze że chociaż kluczyki są :) skupię się na pierwszej podpowiedzi i poszukam informacji na ten temat i postaram się to zrobić. Myślałem że tym opcom oprogramowaniem dam radę to zrobić. Dziękuję za pomoc.