Czy dysponujecie może schematem do pdc Corsa E ? Chciałbym dołożyć u siebie, zderzak i moduł już mam. specjalistasamochody , mogę Tobie wysłać moduł na kodowanie po montażu ?
sprawdź czy bateria ma styk, często jest tak że nie ma styku sygnał nie wychodzi
Nie włączasz radia i później przycisk as tylko włączasz zapłon i trzymając przycisk as włącza się dopiero radio. Zrób później to samo już po odpaleniu radyjka to będziesz miał wyłączone kodowanie i już nie trzeba będzie wpisywać po odłączeniu akumulatora.
W skrzyni wybierak biegów , pedały + pompa sprzęgła , przewody sprzęgła w zależności od modelu wysprzęgnik (siłownik w skrzyni) , kodowanie tech , mdi lub opcom , zbiorniczek płynu hamulcowego musi mieć wyjście na zasilanie pompy sprzęgła i pewnie jeszcze jakieś drobne głupoty ..
Ewentualnie orginalny klucz zamocuj do stacyjki, a dorobionym kluczykiem odpalaj :D Immo będzie czytało kod z orginału. Ja u siebie tak mam i działa bez problemów :D
Sprawdź napięcie ładowania Instrukcja montażu i programowania QX 002:
Witam Chciałem dorobić zapasowy klucz do auta (kupiłem od poprzedniego właściciela tylko z jednym). Nowy klucz już wyżłobiony, pastylka zakupiona jednak mam problem z zakodowaniem. Interfejs diag to zwykły kabelek na maxie (na com). Mogę połączyć się z ecu poprzez techa2 i kasować kody błedów jednak wchodząc w immo nie mogę wejść w bloki pomiarowe....
najłatwiej z puszki immo
Nie wiem do końca jak w oplu ale w VW 2015r VCDS bezproblemowo dezaktywuje wszystkie zbędne systemy , oczywiście mowa o oryginalnym programie , może warto się udać do kogoś kto ma oryginalnego op-coma , bo w przypadku vaga to słyszałem że chiński fejs potrafi rozsypać kodowanie sterownika .
Witam Tu masz instrukcje od CDR 500 kodowanie jest chyba takie samo jak w twoim radiu
Witam . Pacjent to Opel Corsa C 1,2 2003r. Mam pytanie czy z wsadu eproom pozyskanego z licznika za pomocą programu OP-COM można pozyskać kod zabezpieczający potrzebny do ingerencji w kodowanie modułu nadwozia?
Poniżej program do konfiguracji BSI ( kodowanie - w zasadzie ukończony .... testuje szukam jeszcze błędów typu niepotrzebny aktywny przełącznik.. coś się nie wygasza itp. program w wersji PL i EN ( EN to translator .... może wymagać poprawek.) Program otrzymał możliwość zgrywania pełnej konfiguracji na podstawie wszystkich znanych mi do tej pory stref...
Robiłem u siebie. Z18XE podobno dobrze znosi gaz. Jeden z ostatnich silników Opla. A więc potrzebujesz: 1. Zaiweszenie z Corsy 1.8 2. Hamulce z Corsy 1.8 (260mm) 3. Teraz dopiero możesz mówić o silniku ! 4. Silnik musisz kupić z kolektorem od Merivy lub Corsy C. Większy się nie zmieści. Łapa pod kompresor klimy z Astry G. 5. Czeka Cię kodowanie przekładni...
Ale skąd wziąłeś sygnał CAN? Nawet jeśli w samochodzie była instalacja CAN to bez odpowiedniego kodowanie nie będzie na niej występował sygnał do załączenia i prawidłowej pracy radia. Kable CAN są poprowadzone poprostu od radia do wyświetlacza.
U mnie wglądało zakodowanie troche inaczej. Włożyłem kluczyk do stacyjki i trzymałem przycisk zamykający w tym czasie migała dioda pilota. Informacją że skończyło kodowanie była dioda która przestała migać a nie jak we wszystkich opisach drzwi się zamknęły i otworzyły. Trzymać musiałem dobre pół minuty a nie kilka sekund. Ważne że się udało.
Witam kolego (at)mcjezioro Jakie do tej pory praeprowadzales adaptacje i na jakich markach? Ja robilem z powodzeniem Megane2 2002 zmiana jezyka licznika, kodowanie wtryskow Mondeo3 kodowanie wtryskow Vito 2011 podglad danych Primera p12 podglad danych Corsa 2012 dpf, (bez silnika - brak w spisie) Mogloby byc wiecej opcji w programie np. reset czujnikow...
to już drugi który wymieniłem, wolałbym uniknąć kosztów związanych z wymianą kolejnego. Sam licznik dużo nie kosztuje - natomiast koszta związane z zakupem komputera kodowanie kluczyków.... gdyby komuś udało się rozwiązać podobny problem proszę o info. pozdro
Co do światła cofania to zapewne kodowanie UEC na manuala i podciagniecie instalki pod włącznik. :D
Lepiej może już nie lutuj ,bo jak po jednej poprawce połowa już nie działa to po kolejnej może już nie odpalić . Licznik do tego auta kosztuje jakieś grosze kodowanie zajmuje może z 10 minut ja wiem czy jest sens męczyć się .
Witam. Właśnie jestem po wymianie zegarów w opel corsa d 2008 rok . Wysiadła mi sygnalizacja akustyczna, brak sygnałów pasów , kierunkowskazów ,załączonych świateł itp. Z tego co wyczytałem na forum to po wymianie zegarów trzeba pin oraz kodowanie do innego auta innych zegarów. Zakupiłem przez internet zegary używane, założyłem do auta i wszystko śmiga...
Możesz sprawdzić kodowanie sterownika (można włączyć funkcję tempomatu) ale jeżeli nie wyświetla kontrolki na desce (nie powinien) to nie przejmuj się tym. Nie wpływa to na pracę silnika.
poprzez kodowanie
Ciśnienie na cylindrach po 28 bar na zimnym silniku. Na 2 cylindrach nie zgadza się mi kodowanie po 1 literce ale nie da się ich zakodować poprawnie. Nie wiem czy kodowanie ma jakiś większy wpływ na rozruch.
Poniżej wyniki diagnostyki Opel Scannerem Opel Corsa(Vita)-B 2000 (Y) 1.0 [X10XE] - Motronic M1.5.5 (pin 7) Kody Usterek: P0505 Unknown Error Not Present - "Układ regulacji biegu jałowego - usterka" P0130 Unknown Error Not Present - "Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka" Parametry bie¿¹ce: 1 Napiêcie Akumulatora 14.0 V 2 Obroty Silnika...
Sterownik silnika ten sam kodowanie przeprowadzone. Coś transmisję między sterownikami. wyłączenie zapłonu i ponowne odpalenie wszystko wraca do normy.
Dodaje odczyty z op-coma, wyglada na wadę immobilizera: OP-COM - Okno odczytu KW81> 1994|Corsa-B|Silnik|C 14 NZ KW81 protocol initialized. ECU ID=16139679-XL-9679-7D Software=9679 Hardware=7D Łączna ilość kodów błędów: 4 00083 - Brak lub nieprawidłowe kodowanie immobilisera Obecny 00084 - Brak sygnału immobilisera Sporadyczny 00085 - Nieprawidłowy...
witam autko jak w temacie 1994r , o poj.1.4 ,jak zimne to pali bezproblemu ale pali sie check,jak sie nagrzeje i jest cieple niemozna odpalic ani niemozna skasowac bledow ze sterownika silnika i autko ma normalny kluczyk bez immo niewiem co jest juz czujnik temp.sprawdzaem i jest ok,obawiam sie ze ECU jest uszkodzone,prosze o porady oto zczytane bedy...
Temat poszedł do przodu. Jak już wcześniej opisano just tu sterownik silnika hybrydowy i jak narazie nikt nie chciał się podjąć usunięcia z niego immo. Możliwe że nie można? Jeśli chodzi o kodowanie to z puszki immo wyjołem motke Hc05B8 i zczytałem pin. Kluczyki dopasowane tylko jest pewien problem. Po podłączeniu sie z immo wyskoczyły 2 blędy - obwód...
Miał do czynienia ,ale bez porządnej diagnostyki zbyt dużo trzeba wydać na próby. przeływomierz ,EGR,czujnik temp.(na pompie wody),pompa paliwa.....itd Dodano po 14 Tutaj masz kompletną listę danych: T001 Wyświetlacz testera Napięcie akumulatora Zapłon ZAŁ Silnik WYŁ Wszystkie odbiorniki wyłączone 11,0 ... 13,5 V Rozruch silnika powyżej 8,0 V Silnik...
Panowie czy moze mi ktos powiedziec jaki powinien byc rzeczywisty początek wtrysku?Czy te wartosci sa prawidlowe? OP-COM 081125 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows Data i czas>,22/06/2009. 13:04 Dane serwisu: Tu możesz wpisać swoje dane, np. nazwę serwisu. Wybrany model>,2003,Corsa-C,Silnik,Y 17 DT Sterownik Klucz #1:EF Klucz #2:8F...
To jest sposób na stwierdzenie obecności przedmuchu, a nie sposób na jego eliminację. oczywiście to miałem na myśli ale jakoś pogłubiłem słowa:) wracając do tematu to złożyłem dziś wszystko do kupy wyłączając z obiegu parownik gdyż nic nigdzie nie znalazłem. wszystko jest absolutnie od strony wizualnej ok wszsyskie weże krućce itp.. chciałem więc wykorzystać...
Myślałem że tym opcom oprogramowaniem dam radę to zrobić. Dziękuję za pomoc. Dasz radę.
Napewno wylecial Ci transponder (taka czarna kostka) jak nie znajdziesz to musisz dorobic nowy. Koszt z kodowaniem to okolo 200-300 zl.
Trzeba wylogować radio i póżnej zalogować je do danego auta.To radio nie jest kodowane.
. Tester znowu nic nie widzi, widział tylko standardowe błędy podczas programowania kluczyków myśląc że tutaj tkwi problem.. Kurcze kolego popełniłeś błąd dobierając się do ich programowania skoro było dobrze z immo pozostaje ponowna próba kodowania a tak zapytam czym to kodowałeś . a i jeszcze jakie te standardowe błędy ?
Witam, mam fajny przypadek, może ktoś miał coś takiego? Problem jest z immo. Nowe kodowanie klucza nic nie pomogło,a raczej pomogło połowicznie. znikł błąd sterownika immobilajzera ale pojawił się błąd tego samego w sterowniku silnika. kontrolka mruga : zapala i gaśnie. Przypuszczam że jest jakiś uszkodzona linia immo-sterownik silnika. miał ktoś podobny...
Dziś założyłem drugi sterownik i komunikacja jest. Czyli jednak wina sterownika. Teraz mam takie pytanie, mogę zrobić klona sterownika żeby nie trzeba było immo kodować itd ?
A może to kwestia kodowania lub konfiguracji?
Tak, ten OP-COM oczywiście "oryginał" na domowe potrzeby wystarczy, jest tani i wiele rzeczy zrobisz przy swojej corsie. Błedy, parametry, adaptacje, kodowania.
Zbyt wysokie wymogi ,kodowanie to tylko online się odbywa .
Jeśli chodzi o wymianę ECU silnika to nie resetuje się immo i nie kasuje się kluczy ,nie ma takiej potrzeby.Zrób jeszcze reset BCM i Licznika i zaloguj na nowo.
A spróbuj przed procedurą programowania klucza najpierw dać "erase transponder" i potem koduj od nowa.
A ile za takie ogarnięcie tematu ? :)
Obrotomierz.
Kupiony jako nowy - nie kodowany. Na paragon.
Schemat moduł przyczepy + uchwyt rowerowy ... Wielkie dzięki o to chodziło teraz wiem jak to podłączyć mam jeszcze jedno pytanie, czy ktoś orientuje się czy po zamontowaniu tego modułu trzeba coś kodować? nie wiem czy to ma znaczenie ale mam w aucie czujniki cofania
Bez kodowania można próbować naprawić moduł. Wymiana wymaga kodowania. Popytaj na forum Opla.
Radio jest "sparowane" ze sterownikiem nadwozia i samo sobie z niego pobierze kod przez CAN. Zależy który rok auta. Jeśli corsa przed liftem z radiem car2003 , car2004 , cdr2005 to kod jest potrzebny. Dopiero radia po lifcie cc20 , cd30 itd są logowane a nie kodowane.
A co ma pin do kodowania pilota ?
Problem powrócił. Raz licznik działa raz nie działa. Rano działał potem już nie. Po przejechaniu 30km zaczął trybić obrotomierz, ale wskazywał dużo za małe wartości. Potem po ponownym uruchomieniu już wskazywał dobrze. Predkosciomierz martwy ale kilometry nabija. Czasem nie działają wskazniki ale ponowne uruchomienie likwiduje problem. Związku z wilgocią...
Moim zdaniem powinno działać ok. Tam nie ma immobilisera, więc nie trzeba nic kodować. Bębenek na pewno wygląda na uszkodzony przy cofaniu. Czemu sam silnik się wieszał (nie spotkałem się z taką awarią, co nie oznacza, że nie występuje) - ciężko powiedzieć, ale też może być efekt krzywo poskładanego licznika. Jakby był problem z impulsatorem na skrzyni...
kodowanie corsa kodowanie kluczyka corsa corsa kodowanie kluczyka
wykaz radiowy selenowy bambino zarezerwowana pamięć
włącznik dotykowy schodowy mikrokomputer cobra1
Peiying PY0106 – demontaż obudowy wideorejestratora, ukryte śruby, zatrzaski, narzędzia Sharp LC-46LE732E – nie uruchamia się, zasilacz DPS-168CP, NAND, LED, diagnostyka