Po włączeniu do obwodu pojawiają się odbiorniki (chociażby procesor w pojeździe), które "zamykają" obwód. Innymi słowy - coś obciąża akumulator chociaż samochód jest nieczynny. To jest właśnie przyczyną spadku napięcia na akumulatorze. Poza tym następuje swego rodzaju rozszerzenie obszaru pozostającego pod napięciem. Takie bierne/pasywne odbiorniki....
Bierzesz cyfrowy miernik - woltomierz, nastawiasz na zakres 20 V lub coś koło tego - zakres ma być większy niż mierzone napięcie. Przystawiasz sondy miernika do ładowarki, włączasz ładowarkę i być może miernik pokaże jakieś napięcie. Jeśli wynik jest poprzedzony znakiem minus, to na masę miernika podany został plus z ładowarki. Jeśli miernik wskaże...
Z braku ładowania z alternatora powinna mi się zapalać lampka ładowania Czasami wcale nie świeci a i tak nie ładuje. Sprawdzałem teraz, wspoczynku spadło z 12,5V do 12,3V. Natomiast w czasie rozruchu pod obciążeniem już do 12,9 V... a na odpalonym?? Dodano po 23 No to na co liczysz? Cud?
Zmierzyć napięcie lądowania oraz stan połaczenia kabel minusowy i plusowy idący do alternatora i rozrusznika. To podaj nam tutaj te wartości ładowania: -na biegu jałowym bez obciążenia -przy 2500 obr bez obciążenia -na biegu jałowym z obciążeniem -przy 2500 obr z obciążeniem Obciążeniem ma ją być światła mijania + drogowe, ogrzewanie tylnej szyby,...
Może to być nr seryjny produktu, chcesz uniknąć niespodzianek, to podwieś jakieś zewnętrzne napięcie 12V do podtrzymania pamięci.
A jakie napięcie jest podczas pracy mierzone bezpośrednio na alternatorze i na akumulatorze?
Jakie powinno być napięcie ładowania?
Nowa pompka jest sprawna, tak ja tą w aucie sprawdzałem na krótko podłączając napięcie z akumulatora, a napięcie widać że jest słabe, tzw. "gołym okiem" bo kontrolka ledwie żarzy.
Nawet jak włączysz klimatyzacje to nic nie dzieje się - patrzysz napięcie jakie ma akumulator wtedy? AKumulator jakie ma napięcie po dłuższym postoju?
Trzeba się liczyć że ci się może akumulator nie ładować i w końcu nie odpalisz. A tak jeżdzić możesz.
W pierwszym poście piszesz że silnik nie kręci i na pewno nie będzie to z winy pompy paliwa . Masz jakiś problem z napięciem i od tego bym zaczął , luźne klemy, masa , rozrusznik . Corsa taka jak twoja sprawiła mi kiedyś niezłą zagwostkę tylko z powodu akumulatora , który jeszcze kręcił ale sterownikowi silnika już to nie pasowało .
I co teraz?Czy już sprawdziłeś napięcie ładowania i stan akumulatora?
A jakie jest napięcie na akumulatorze podczas pracy silnika?
20-40mA jest ok, nawet bardzo ok, ja mam 120mA. Pytanie tylko jak mierzone - czy obwód był przerwany do wpięcia amperomierza? Jakie napięcie ładowania?
Osobiście kupiłem MW-SC6B. Ładuje jak Lidlowa do 14,7V i można ładować w samochodzie, ale posiada też manualna opcję Recondition, przy której po naładowaniu podnosi napięcie ładowania do 15,2-15,6V na 2 godziny. Dwa takie cykle przywróciły gęstość w moim mocno wyładowanym akumulatorze do właściwego poziomu. Zanim kupiłem ten prostownik, ładowałem zwykłym...
Witam Owszem aby lampka zgasła musi być odpowiednie napięcie ale ta lampka jest też od wzbudzenia alternatora i jak ona świeci to alternator nie ładuje (dlatego tak jest z tymi światłami) i to wcale nie jest normalne to jest uszkodzony alternator w sumie narazie można tak jeździć ale kiedyś... POZDRAWIAM
Teraz nawet 2-dniowe ładowanie niewiele daje. Wskazywałoby to na akumulator, co nie zmienia faktu, że obowiązkowo trzeba zmierzyć napięcie ładowania.
Dochodzi napięcie do radia?
Uruchom silnik i zmierz napięcie na akumulatorze powinno przekraczać 13,8V a nawet osiągnąć 14,4V , nawet przy włączonych światłach i innych odbiornikach elektrycznych . jeśli nie możesz uruchomić silnika to najpierw podładuj akumulator . Napisz co ci wyszło.
Witam , Jaki akumulator najlepiej wybrać do OPEL Corsa B 1.2 8V 1998r. :?: :) Raczej OPEL Corsa B 1.2 8V 1998 :D Ważne żeby akumulator był możliwie najświeższy (nie kupuj w marketach bo tamte są starsze niż Ci się może wydawać, ponadto nikt nie dba o ich stan naładowania itp) Im większa pojemność akumulatora tym lepiej, bzdurą jest że większy akumulator...
Ten sposób postępowanie do niczego nie doprowadzi.Koniecznie miernik w rączki i pomiary napięcia w instalacji.
Akumulator został naładowany, tak światła świecą.
Mam problem z ładowaniem akumulatora opel corsa b(diesel) z alternatorem 2-pinowym.Po odpaleniu silnika napięcie ładowania na słupkach akumulatora wynosi 14.5v.Lampka kontrolna ładowania się świeci.Po przejechaniu dłuższego dystansu na światłach nie mogę odpalić samochodu.Dodam że akumulator jest sprawny.Może za mały prąd ładowania?
jakie jest napięcie akumulatora na wyłączonym silniku i jakie podczas pracy silnika nawiewu , świateł ? na innym akumulatorze problem występuje ?
Regulator napięcia-pewnie silnik Isuzu?
Może warto by się przyjrzeć napięciu ładowania akumulatora?
Przekaźniki są ok, napięcie przy odpalonym jest 14 i coś poza tym akumulator jest nowy.
Ładuje po czasie ,by alternator nie obciążał silnika w czasie rozruchu i zaraz ponim.To normalne. Ten regulator,sprawdza napięcie na akumulatorze przez zacisk S i nie tylko.Problemy z brakiem przejścia na wtyczce i zaciskach mogą powodować takie skoki. Odłącz wtyczkę od alternatora, powinien regulować tylko przez D+ w trybie awaryjnym. Będziesz wiedział...
Podam Ci taki przykład czemu pomiar miernikiem jest niepewny. Podłącz do akumulatora dwa przewody a na końcu jednego podłącz w szereg rezystor np 1Mohm. Sprawdź teraz miernikiem czy masz 12V. Teraz Podłącz żarówkę i zobacz czy zaświeci. Kolejny przykład to zaśniedziałe klemy akumulatora - jest OK a jak chcesz kręcić rozrusznikiem to tylko cyka elektromagnes...
Sprawdziłem wiązka kabli była w strasznie złym stanie - polutowałem i zaizolowałem kabelki wycieraczka działa zobaczymy jak będzie z akumulatorem. Lampka w bagażniku wcale się nie zapala napięcie dochodzi 12V, żarówka sprawna sprawdzałem ją w innym gnieździe. Co jeszcze jest nie tak?
Nie spada zbytnio napięcie na akumulatorze? Może prąd ładowania za mały. Montowałeś do strzelam do ciągnika?
Chcę dobrze sprawdzić zasilanie wtryskiwaczy. Na jednym z dwóch pinów powonno być 12V a drugi to sterowanie masą. Dobrze rozumiem..... ? Przy sprawdzaniu 12V masę miernika brać z akumulatora ?
Sprawdz bezpieczniki oraz zmierz napięcie akumulatora po odpaleniu. Może za dużo ładować. Ma być ok 14,2V.
A jakie trasy robisz? Bo jak krótkie to ten nowy akumulator też długo nie pochodzi.
Wydaje mi się że to wina odśrodkowego ogranicznika napięcia ładowania. Smarowałeś ośkę przeciwciężarków?
6-8km do pracy i z pracy... Możliwe, że auto jest sprawne. Tylko przy tak krótkich odcinkach, bilans prądowy się nie domyka. Dodaj sobie włączone światła, wycieraczki, pewnie dmuchawa, do tego stanie w korku i problem gotowy. Zanim wyjmiesz, bez sensu, alternator, zmierzyć porządnie pobór prądu na uśpionym aucie, a miernikiem cęgowym zmierzyć prąd...
Pytam , bo cieknie mi roczny akumulator i zastanawiam sie czy aby nie był przeładowywany własnie tym 14,8V
Jakie jest napięcie ładowania z włączonymi odbiornikami - światła, radio, ogrzewanie szyby, nawiew, etc.?
A jakie masz napięcie przy wyższych obrotach? I tak jak pytałem wcześniej czy wzmocniłeś masę miedzy akumulatorem a karoserią?
Masz za słabe ładowanie, sprawdź alternator, regulator napięcia. Skutkiem słabego ładowania są problemy z akumulatorem, jest nie doładowany i dlatego słabo kręci.
Na początku sprawdź napięcie na akumulatorze, bezpieczniki, czy nie wywala żadnej kontrolki, immobiliser jeśli jest alarm czy ma?
Sprawdź, czy w czasie kręcenia rozrusznikiem świeci kontrolka od ładowania akumulatora. Pozdrawiam.
Corsa D 2007 3 światło stop Nie działa mi trzecie światło stopu. Sprawdziłem przewody i naprawiłem urwany kabel żółto-brązowy, przez jakiś czas działało poprawnie, a teraz przestało. Zmierzyłem napięcie na wtyczce zasilającej i pojawia się napięcie od 4 do 6 V. I nie wiem, skąd się bierze. Może ktoś ma pomysł, jak usunąć tę usterkę AI: Czy sprawdzałeś...
Okey dziękuję dziś to sprawdzę Dodano po 3 A jeśli będzie słaba masa to co może w tym przypadku oznaczać Dodano po 26 I jeszcze takie pytanie bo wyczytałem że na pin 30 leci bezpośrednio napięcie (+) z akumulatora przez bezpiecznik i czy ktoś może wie gdzie znajduje się ten bezpiecznik i jak wygląda?
A próbował ktoś tego WINALDL. Ja sprawdziłem z C16NZ i to co można odczytać powinno w wielu przypadkach być zadowalające np: sonda lambda, temperatura, mapsensor, tps, napięcie akumulatora, obroty, prędkość, parę błędów.
Sprawdź napięcie akumulatora pod obciążeniem, ewentualnie zobacz co się dzieje ze światłami podczas próby użycia rozrusznika.
Witam. Sprawdź masę silnika i przeczyść styki przy rozruszniku i przy akumulatorze. Wygląda to na spadek napięcia na przewodach.
Zmierz napięcie na krórejś z żarówek. Niemożliwe jest, aby żarówki przygasały bez zmiany napięcia. Falowanie obrotów biegu jałowego jest albo skutkiem , albo przyczyną takiego stanu. Podmień akumulator na próbę.
Witam, badałem świece żarowe i podgrzewane są tylko przez około 7s, gdzie następuje "tik" w przekaźniku i napięcie z nich znika. Moim zdaniem nie mają one wpływy na ładownie akumulatora. Pozdrawiam
Ten samochód nie będzie pracował przy takim napięciu w instalacji. Coś źle mierzysz.
Witam Bezpiecznik od radia w tym modelu rocznikowym jest w okolicach akumulatora(nad akumulatorem tak troche z tyłu)
Ostatnim czasy samochód po odpaleniu zaczął nierówno pracować ,ma jakby przeskoki ale oświetlenie bardzo delikatnie przygasa podczas tego przeskoku Na zimnym tylko czy na ciepłym też? Zależne to jest od temperatury silnik lub otoczenia? Raczej nie akumulator tylko alternator jak już coś - choć nie wiem czy grzanie szyby tylniej + wentylator na pełną...
A w nich były oryginalne alarmy.Jaka to Corsa,już ta okrągła.Chyba one zaczynały się od'96.Jak to ta kwadratowa to one nie miały chyba takich 'luksusów'.Ja wyje syrena to montowany a jak klakson no to może ma.Wiesz co?Ja sądzę,że koleś miał może jakiś alarm montowany i przy zakupie nie dostał pilotów.Odciął,podał napięcie i alarm się załączył.To jest...
Resetowanie się elektroniki (zegarka ...) to efekt spadków napięcia. Masz słaby akumulator, lub luźne ew. zanieczyszczone klemy. Oczyść, podładuj, sprawdź:)
Co mówi diagnostyka? Jak załączysz pompę zwierając ręcznie styki przekaźnika auto pali? Dodano po 2 Nie chcę Cię martwić, sam wiesz co to za sterownik... Jak auto odpala to można pokusić się o naprawę, jeśli nie, lepiej zmienić sterownik. Dodano po 4 Podepnij woltomierz cyfrowy, bez obciążenia do sterowania masą przekaźnika, z wypiętym przekaźnikiem,...
a na grubym plusowym jest tylko 8 volt On jest połączony z + od akumulatora, powinno być 12V. Jak jest 8V to sprawdź połączenia wszystkie, masę silnika, gdzieś jest rezystancja na kablu, styk brudny itp. A na tym małym kabelku, zacisk 50 od elektromagnesu jest napięcie ale tylko gdy dajesz stacyjkę na "rozruch". jest wtedy napięcie? poproś kolegę niech...
Mam miernik który można zacisnąć na kablu i mierzy przepływające natężenie prądu. Po zaciśnięciu go na kablu który łączy alternator z akumulatorem natężenie prądu faluje również z falowaniem silnika. Jeśli obroty silnika spadają pobór prądu z alternatora wzrasta. Wygląda to tak jakby pobór prądu przez samochód falował. Napięcie na pełnym obciążeniu...
Na początek możesz zdjąć klemę z akumulatora aby zresetować ECU. Jeśli nie pomoże sprawdź układ wysokiego napięcia i ewentualnie przeczyść egr.
No niby wszystko OK Ładuje.... tak myślę bo przy dodawaniu gazu podnosi się napięcie na zaciskach akumulatora - ale kontrolka świeci nadal......... Regulator czy przekaźnik ? Jeśli ktoś wie gdzie jest ten przekaźnik - to proszę o dokładną lokalizację a jesli regulator - to czy jest on w alternatorze czy trzeba szukać go gdzie indziej ? Pozdrawiam
Czy na nie odpalonym powinno być napięcie na pinach we wtyczce, jakie ? Na grzałce ok. 12V, a na sygnałowym 450mV. Więc na akumulatorze 12.5V na pinach 9V na grzałce 0.43V. Czy coś za niskie napięcie podaje ?
Zobacz po naładowaniu akumulatora czy alternator nie grzeje się. Częstą ich usterką było pękanie lakieru na stojanie i zwarcia uzwojeń. Mógł paść regulator napięcie i .......akumulator co w tym ostatnim przypadku dzieje się często nagle i bez ostrzeżenia.
Sprawdź połączenie pomiędzy minusem akumulatora a obudową silnika.Spróbuj połączyć te punkty grubym przewodem,jeżeli podniesie się napięcie na akumulatorze do ok.14,2 do 14,5 V (przy włączonym silniku) to masz problem z głowy. Ja miałem to samo uszkodzenie w Oplu CORSA B 96r.
Ja miałem kiedyś taką sytuację (Corsa B), że odpaliłem auto z kabli (padł akumulator) i chwilę świeciła poduszka - słabe napięcie w układzie. Jednak sama zgasła. Może w A4 jest jakiś problem z zasilaniem ? Moze pojawia sie ten błąd w wilgotniejsze dni ?
Kopią i przewracają wszystko do góry nogami. Prawda jest taka, że jest za niskie napięcie spowodowane jedną z dwóch przyczyn: albo brak dokładnego styku przy akumulatorze, albo masa jest, ale taka jak wcale. Sprawdzanie żarówką nic nie da, bo będzie się świecić. Mam Corsę 2006 rok i dwukrotnie już to miałem: czyszczenie, poprawianie kabli i auto pali,...
WITAM Mam problem z nawiewem klimatronic Corsa C. Nie działa wiatrak na żadnym poziomie panelu. Panel wyświetla działa przyciski itp. Wiatrak wymontowanie sprawdzony działa kręci pod napięcie na akumulatorze. Na kostkę od wiatraka nie idzie napięcie sprawdzono starym indiańskie sposobem - żarówka 12V. Myślę że to rezystor. Gdzie go szukać? Przypominam...
Trochę nie rozumiem tych pomiarów, jeżlei na przekaźniku masz zasilanie a na pomnie nie ? to gdzie ginie ? ale takie błahe pytanie: masę silnika sprawdzał ? sprawdź czy ci sie nprzy przekręconym kluczyku nie pojawia napięcie między silnikiem a budą...
Cześć kolego. Czy udało Ci się rozwiązać problem? Mamy dokładnie identyczną sytuację. Opel Corsa C, 2004 rok, silnik 1.2. Na chwilę obecną został wymieniony tylko akumulator. Autko kupione kilka dni temu. Na początku nie było takich objaw, lecz teraz w samochodzie przygasają światła. Po odpaleniu samochodu napięcie wynosi około 13,5 V
Corsa C rok 2003 - do kostki od radia nie dochodzi stałe 12V tylko po przekręceniu kluczyka pojawia się na cienkim czerwonym przewodzie. Bezpieczniki sprawdzałem które są odpowiedzialne za radia i są sprawne. Przewód na którym powinno być stałe 12V jest. ( gruby czerwony). Czy lepiej będzie zdiagnozować usterkę czy poprowadzić nowy przewód o akumulatora...
Filtr Paliwa wymieniony wczoraj Alternator wymieniany 127 tys wymieniany Rozrusznik 124 tys wymieniany Nie ma to najmniejszego znaczenia. Bo,nie wykonałeś choćby tak prostych czynności jak pomiar spadku napięcia na akumulatorze. Co też nie wiadomo co to znaczy ciężko kręci? Spadek mocy też nie wiadomo.Tester.
Ma pytanko ile powinno wynosić napięcie ładowania w Oplu Corsa B 1,6 gsi Ecotec 94r. U mnie pokazuje 13,5V na wolnych obrotach, po włączeniu swiateł spada do 13,1V a po włączeniu wszystkich urządzeń wynosi 13,3-13-4V. Dodam tylko że nie ma najminiejszych problemów z odpalaniem nieważne czy jest duży mróz czy temperatura dodatnia, rozrusznik kręci bardzo...
witam moim zdaniem ,na początek dobrze było by sprawdzić pobór prądu i ładowanie(napięcie i natężenie prądu ładowania),można by też na próbę wyjąć przekaźnik od świec żarowych , gdy zostawiasz samochód w pracy,
Poszukać wiązki elektrycznej która jest stosowana przy montażu haka holowniczego . Powinna być tam jedna linia 12V stałego zasilania dla przyczepy. O ile przewidziano w Corsie C taką możliwość. Dodano po 10 A jeżeli nie znajdziesz to można zastosować wtyk do zapalniczki i podać napięcie przez zapalniczkę jeżeli w corsie zapalniczka działa bez kluczyka...
Stare radio było oryginalne Oplowskie? Są tam tylko 2 kabelki z zasilaniem - na jednym napięcie jest cały czas, a na drugim tylko po włączeniu zapłonu (ale jako że to Opel, to aż do wyjęcia kluczyka ze stacyjki).
Na szybko - podociskaj licznik - w corsach lubi się zgubić styk w złączu, które jest za licznikiem (a najlepiej wyjąć i sprawdzić), a w liczniku jest immobiliser. Drugie - jakie jest napięcie na akumulatorze jak kręci? Mimo 12,27v może już nie mieć siły kręcić rozrusznikiem. 12,27 jest w którym momencie? Po nocnym postoju? No i trzecie - do sprawdzenia...
Po wykryciu usterki (zwarcie\przerwa) sterownik rejestruje sobie ją pamięci i zapala lampke kontrolną.Usterka moze zniknąć samoistnie-lampka sie pali dalej do czasu skasowania kodu usterki w pamięci sterownika.Przykład usterki "samonaprawialnej" (najczęstsza w oplach corsa,bezposrednio nie zwiazana z systemem srs) jest " napięcie zasilające za niskie"...
Zanim sobie szyby oskrobie to sie dogrzeje zimą. 90% starych diesli nie ma dogrzewania i śmiga a naprawa non stop altka w oplu jest męcząca.S to napięcie akumulatora stałe sygnał do regulatora napięcia.Nie potrzebny w tym typie altka.Starczy IG i L
Grzeje kotleta! Otoz widze zadego rozwiazania u mnie kwestia podobna lecz nie do konca zapalaja sie swiece zarowe tylko rano ( -6*C) i kreci sie do nawet 5sec. zeby zapalil. Dzis odkryłem opcje taka ze przekrecam zapłon 2x po 3 sec. i odpala bez problemu ( dodam iż nawet kontrolka swiec sie nie zalancza) Pacjent Corsa C .7di
Przylałeś instalację elektryczną.Sprawdź prąd wejściowy i sygnał przepływki a nie wymieniaj na pałę.Włącz zapłon zdejmij kostkę z przepływki weź miernik podłącz go do masy akumulatora a drugi przewód kolejno;pin 2=12V pin3=0V pin4=5V jeśli pomiary się nie zgadzają to szukaj w instalacji problemu jeśli ok to załóż wtyczkę na przepływkę odpal auto i sprawdź...
To normalny objaw - dla żarówki napięcie, które pozostaje jest zbyt małe i żarówka nie świeci. Podobny problem rozwiązałem poprzez dołożenie rezystora 1kΩ równolegle do żarówki LED. Dla LED będzie podawana masa na anodę (przez R) i katoda bezpośrednio. Działa, sprawdzone.
Pomimo że schemat powyżej jest z nowszego modelu w podłączeniu nie powinno być zasadniczych zmian alternatora G-6 i przekaźnika ładowania K-79. Jeżeli chodzi o regulator http://obrazki.elektroda.net/16_12368675... to podłączenie jest następujące; B- podłączone bezpośrednio pod śrubę głównego zasilania alternatora S-pomiar napięcia akumulatora-wyprowadzenie...
dzięki ,jednak padło na regulator napięcia. Po naładowaniu aku i odpaleniu zapaliła sie lampka ładowania , napęcie ładowania 12,3 V . Ale i akumulator też nadaje się do wymiany
Witam serdecznie. Masz tam alternator Hitachi zapewne w połączeniu z pompą vacum. Zdarzają się przypadki, że pada uszczelniacz pomiędzy alternatorem a pompą vacum a co za tym idzie olej przedostaje się na komutator i alternator nie ładuje lub ładuje mniej, warto się przyjrzeć czy alternator nie jest zachlapany z wierzchu lub wewnątrz olejem. Miałem...
Witam, Temat podobny, jak tutaj: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Opel Meriva A 2004 Miałem zasilanie kostki ISO z akumulatora. Przypadkiem zwarłem z metalowym elementem, poszło parę iskier, zasilania brak. Szukam odpowiedzialnego za to bezpiecznika. Bezpiecznik radia w skrzynce odpowiada za zasilanie "po stacyjce", jest...
prad nie dochodzi do cewki, wtryskiwacza, EGRu, elektrozaworu oparow paliwa no i generalnie reszty elementow ktore sa zasilane z tej lini. Kiedy dam plus bezposrednio z akumulatora na tą linie auto zapala. Sprawdziłem stacyjke i jest ok.
Zrobiłem tak: Podstawa została czyli wzbudzenie: "+" stacyjki ->bezpiecznik ->żarówka 4W -> zacisk wzbudzenia zacisk ładowania alternatora podłączony do zacisku "+" akumulatora, następnie dołożyłem przekaźnik ,na styk stały przekaźnika (30)napięcie stałe z aku ,wyjście przekaźnika (87) do wzbudzenia alternatora i cewka przekaźnika pod "+' stacyjki....
witam, problem polega na rozładowaniu akumulatora, był to jak na razie jednorazowy incydent, dziwnie pojawił się po wymianie żarówek podświetlenia nawiewu. autem jeżdżę 1.5 roku i podświetlenia nie było do tego czasu. nie ja robiłem podświetlenie dlatego ciężko mi jest powiedzieć czy towarzyszyły temu jakieś niespodzianki, zauważyłem tylko że w trakcie...
Kolego, muszę przyznać, że po zobaczeniu dymu z akumulatora Ty wciąż chciałeś dalej jechać to odwaga na granicy z...... Ale go rzeczy, 11.3V to za mało, kiedy nie jest obciążony. Najpierw sprawdź jakie masz napięcie ładowania bo być może przez do dorobiło Ci akumulator. A ten prawdopodobnie już się nie nadaje bo wszystko wskazuje na zwarcie na celach,...
W immo brak błędów, czy ma to inny związek ? Licznik nie leci po VAN? Sprawdzić na pewno nie zaszkodzi, podziękować. Sprawdzony trop z licznikiem i niestety bez rezultatów. Czy możliwe że spadki napięcia na akumulatorze powodują taka jazdę? Auto po nocy kreci normalnie ale na przekaźnikach głównych 10.7V!
Jeśli chodzi o zamek centralny to sprawdzałem każdy pojedynczo czy dochodzi napięcie i czy siłownik działa - wszystko było ok. Powodem otwierania się centralnego zamka było słabe napięcie na akumulatorze. Z tego co wypatrzyłem była źle złożona obudowa podszybia tak że woda padała prosto na akumulator i musiała zrobić jakieś spięcie/zwarcie. Podłączyłem...
Zapomniałem zapytać. Jest coś takiego jak mapa ucząca O2 (chyba nie pomyliłem nazwy). Może należy ją zresetować? Nie wiem czy odłączenie akumulatora nie resetuje jej bo miałem odłączony akumulator na noc. PS. Na youtubie znalazłem film na którym jest corsa 1,0 12V jak moja i tam na filmie na wolnych obrotach widać czas wtrysku 6,7msm czyli coś jak u...
Witam. Kolega słusznie zauważył przewód czewono-czarny to 12V z akumulatora, czarny to masa, a czerwony to plus po stacyjce. Akumlator jest dobry? Czasem spadek napięcia wywala softa.
Witam . Posiadam Corsę C 1.0 benzyna . Ostatnio często pada mi akumulator po 1-2 nocach. Sprawdziłem akumulator na rozruchu i miał napięcie poniżej 10 V . Na włączonym 13.5 V Przejechałem się około 10km i następnego dnia akumulator miał już 12.5V Na włączonym silniku 14.3 V. Sprawdziłem pobór prądu z akumulatora i jest 0.8 A . Powyjmowałem bezpieczniki...
S idzie za stacyjke? Myśle czy by go nie podpiąć przez przekaźnik bezpośrednio do akumulatora. Na S jest 14,5V. na aku 13,7...14,2 w zależności co jest włączone. Wszczepienie diody coś da, ale napięcie i tak będzie pływać (i niekiedy może być za duże)
Skoro masz spadek między korpusem sinika a akumulatorem to albo nie ma dobrego styku na przewodzie na rozruszniku, albo między samym alternatorem a blokiem silnika. Miernikiem można to bardzo łatwo sprawdzić...
Dziękuję za odpowiedzi. Porządny program diagnostyczny ....ale rozumiem, że nie do OBD ? bo OBD zwarte i nie działa, gdy silnik na chodzie. Chwilowy spadek napięcia podczas rozruchu moim zdaniem nie powinien mieć wpływu na prace sterownika silnika bo by nie mógł sterować w tym momencie silnikiem. Po starcie zresztą też już nie mogę się połączyć. Na...
Witam autko jak w temacie padł akumulator i autko nie chce już zapalić pokazało błędy 560 (Nieprawidłowe napięcie zasilające w instalacji elektrycznej pojazdu ) 201 ( Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra l ) 202 ( Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 2 ) 203 ( Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 3 ) 230 ( Przekaźnik pompy paliwa...
sprawdź miernikiem na wtyczce- włączony zapłon : -między pinem 2 a masą napięcie ok 12V -między pinem 4 a masą ok 5V -masa to 3 pin na wyłączonym zapłonie z plusem akumulatora ok 12V -między 5 pinem a masą na zapłonie w przedziale 0-0.7V na biegu jałowym w przedziale 0.5V-1.5V a pod obciążeniem do 5V (oczywiście wtyczka wpięta)
Witam!mam problem z autkiem jak w temacie. Autko ciężko odpala i nie wkreca się na obroty powyżej 3500obr/min. Komputer wywala błąd P1635-Układ kontroli silnika - sterownik ECM(sygnał niski).Sprawdzone świece żarowe, przekaźniki, masy pojazdu. Do tego na liczniku nie pokazuje temperatury silnika. W parametrach jednak pokazuje temp. prawidłową. W parametrach...
Witam. Posiadam Opel Corsa B 1.5TD silnik ISUZU moim problemem jest rozładowywanie akumulatora. Po pomiarach okazało się że upływność prądu na postoju to 4A! Szukając źródła obciążenia aku okazało się że to alternator na postoju rozładowuje go takim prądem. Wynika to na uszkodzenie alternatora ale jak odpali się silnik to ładowanie jest. Napięcie z...
Ok jutro odlacze przepustnice i zobaczymy co będzie Dlaczego po podaniu napięcia bezpośrednio z Aku na k8 styk 87 przez probówkę miernik mi pokazuje tylko 10 v w układzie . Czy nie powinno być 12 tak jak ma akumulator w tej chwili 🤔🤔🤔
corsa akumulator akumulator corsa corsa napięcie ładowania
regulacja prędkości falownik zapach cewki h2testw karta
wykrywacz przerwy przewodu iveco stralis błędy
Bezpiecznik sygnału cofania w Passacie B5 - numer 31 Podłączenie licznika Toyota Corolla 2005 na stole