Na razie nic nie ruszaj. Za wysokie napięcie lądowania jest właśnie spowodowane zimnem. Zimny regulator napięcia ma większą tolerancje błędu. Gdy temperatura wzrośnie od silnika bądź samego alternatora napięcie masz właściwe. Miej rękę na pulsie i kontroluj sytuacje. Ale zapewne gdy temperatura otoczenia wzrośnie to i ładowanie po uruchomieniu wróci...
Ta corsa ma pod consolą po stronie pasażera przekaźnik od ładowania. Ma on oczywiście połączenie w alternatorem. Schematu nie posiadam, nie naprawiałem w takim aucie takiej usterki. Pozdr.
Mam podobny problem.Alternator w zależności od humoru raz podaje napięcie 13.2 V , a przy następnym uruchomieniu silnika 13.5 V. Sprawdziłem podłączonym przez gniazdko zapalniczki miernikiem. Napięcie jest takie samo na zaciskach akumulatora - sprawdzone. Czy ktoś miał podobne problemy ? Uszkodzony regulator napięcia , czy może zużyte szczotki alternatora...
regulator napięcia :)
Jakie powinno być napięcie ładowania?
A jakie napięcie jest podczas pracy mierzone bezpośrednio na alternatorze i na akumulatorze?
Jak bardzo krótkie trasy robisz że takie napięcie nie wystarcza? Napięcie 13,8V jest przy obciążeniu? (światła, dmuchawa, radio itd)
Mam bardzo niskie napięcie ładowania max 13.40V. Ile powinno wynosić prawidłowe napięcie przy obciążeniu na biegu jałowym? i co może być przyczyną tak niskiego napięcia? Pasek klinowy jest troche luźny ale czy przez to może być aż tak niskie ładowanie?
I co teraz?Czy już sprawdziłeś napięcie ładowania i stan akumulatora?
Diody w nim zapewne.
20-40mA jest ok, nawet bardzo ok, ja mam 120mA. Pytanie tylko jak mierzone - czy obwód był przerwany do wpięcia amperomierza? Jakie napięcie ładowania?
Teraz nawet 2-dniowe ładowanie niewiele daje. Wskazywałoby to na akumulator, co nie zmienia faktu, że obowiązkowo trzeba zmierzyć napięcie ładowania.
regulator napięcia
Wydaje mi się że to wina odśrodkowego ogranicznika napięcia ładowania. Smarowałeś ośkę przeciwciężarków?
Witam serdecznie. Masz tam alternator Hitachi zapewne w połączeniu z pompą vacum. Zdarzają się przypadki, że pada uszczelniacz pomiędzy alternatorem a pompą vacum a co za tym idzie olej przedostaje się na komutator i alternator nie ładuje lub ładuje mniej, warto się przyjrzeć czy alternator nie jest zachlapany z wierzchu lub wewnątrz olejem. Miałem...
6-8km do pracy i z pracy... Możliwe, że auto jest sprawne. Tylko przy tak krótkich odcinkach, bilans prądowy się nie domyka. Dodaj sobie włączone światła, wycieraczki, pewnie dmuchawa, do tego stanie w korku i problem gotowy. Zanim wyjmiesz, bez sensu, alternator, zmierzyć porządnie pobór prądu na uśpionym aucie, a miernikiem cęgowym zmierzyć prąd...
A jakie jest napięcie na akumulatorze podczas pracy silnika?
Ten sposób postępowanie do niczego nie doprowadzi.Koniecznie miernik w rączki i pomiary napięcia w instalacji.
Mam problem z ładowaniem akumulatora opel corsa b(diesel) z alternatorem 2-pinowym.Po odpaleniu silnika napięcie ładowania na słupkach akumulatora wynosi 14.5v.Lampka kontrolna ładowania się świeci.Po przejechaniu dłuższego dystansu na światłach nie mogę odpalić samochodu.Dodam że akumulator jest sprawny.Może za mały prąd ładowania?
Osobiście kupiłem MW-SC6B. Ładuje jak Lidlowa do 14,7V i można ładować w samochodzie, ale posiada też manualna opcję Recondition, przy której po naładowaniu podnosi napięcie ładowania do 15,2-15,6V na 2 godziny. Dwa takie cykle przywróciły gęstość w moim mocno wyładowanym akumulatorze do właściwego poziomu. Zanim kupiłem ten prostownik, ładowałem zwykłym...
Z braku ładowania z alternatora powinna mi się zapalać lampka ładowania Czasami wcale nie świeci a i tak nie ładuje. Sprawdzałem teraz, wspoczynku spadło z 12,5V do 12,3V. Natomiast w czasie rozruchu pod obciążeniem już do 12,9 V... a na odpalonym?? Dodano po 23 No to na co liczysz? Cud?
Witaj Najpierw wykonaj pomiar napięcia ładowania alternatora. Pod obciążeniem elektrycznym i bez obciążenia. Pozdrawiam
Sprawdziłeś jakie masz napięcie ładowania na wolnych i wiekszych obrotach. Sprawdz , a potem zadawaj pytania.
Nie podżaża się czasami kontrolka ładowania? Sprawdz wieczorem.
Może warto by się przyjrzeć napięciu ładowania akumulatora?
Witam serdecznie. Sam napisałeś, że spada ładowanie. Tym się zajmij. Sprawdź napięcie ładowania i masę silnika. To na początek. Pozdrawiam.
Sprawdź napięcie ładowania Instrukcja montażu i programowania QX 002:
No to masz uszkodzony alternator. Możliwe że sterownik silnika też ma problemy z pracą przy takich zakłóceniach z alternatora. Hmm... a jak mam sprawdzić czy alternator jest na 100% do wymiany? Mam sprawdzić napięcie ładowania alternatora?
Przy tego typu wspomaganiu ważna jest jakość ładowania,spadek napięcia poniżej 14,2V powoduje problemy.Z tego powodu warto sprawdzić to napięcie.
Wirnik alternatora może mieć zwarcie między zwojowe co powoduje przeciążenie i uszkodzenie kolejnych regulatorów napięcia.
Masz za słabe ładowanie, sprawdź alternator, regulator napięcia. Skutkiem słabego ładowania są problemy z akumulatorem, jest nie doładowany i dlatego słabo kręci.
To normalne , napięcie alternatora musi przekroczyć pewną wartość by zgasła lampka ładowania .
Nie spada zbytnio napięcie na akumulatorze? Może prąd ładowania za mały. Montowałeś do strzelam do ciągnika?
Jeżeli takie coś się dzieje u Ciebie przy małych obrotach to najprawdopodobniej masz problem przy alternatorze lub regulatorze napięcia. A jak zachowuje się kontrolka ładowania?
Zmierzyć napięcie lądowania oraz stan połaczenia kabel minusowy i plusowy idący do alternatora i rozrusznika. To podaj nam tutaj te wartości ładowania: -na biegu jałowym bez obciążenia -przy 2500 obr bez obciążenia -na biegu jałowym z obciążeniem -przy 2500 obr z obciążeniem Obciążeniem ma ją być światła mijania + drogowe, ogrzewanie tylnej szyby,...
Jakie pomiary zostały wykonane? Napięcie ładowania? Sądząc po tym opisie najlepsza rada to oddać auto do warsztatu.
Witam , Jaki akumulator najlepiej wybrać do OPEL Corsa B 1.2 8V 1998r. :?: :) Raczej OPEL Corsa B 1.2 8V 1998 :D Ważne żeby akumulator był możliwie najświeższy (nie kupuj w marketach bo tamte są starsze niż Ci się może wydawać, ponadto nikt nie dba o ich stan naładowania itp) Im większa pojemność akumulatora tym lepiej, bzdurą jest że większy akumulator...
Swiece dogrzewają może. Lub klasyka j. w. klema
Mam problem z kontrolką ładowania, pali się cały czas mimo że alternator jest po wymianie wraz z regulatorem napięcia. Ładowanie jest prawidłowe. Co z tą kontrolką mam zrobić. RATUNKU !
Tak regulator napięcia ale tylko oryginał Bosch. Tak jest włącznik świateł w skrzyni.
Sprawdziłem napięcie ładowania, waha się w granicach 14,1 - 14,3V więc jeśli chodzi o wartość napięcia to jest normie. Co może być przyczyną takiego stanu?
Jakie jest napięcie ładowania z włączonymi odbiornikami - światła, radio, ogrzewanie szyby, nawiew, etc.?
Przekaźnik na większy amperarz może być ,ważne że działa.Trochę małe to ładowanie ,sprawdź czy nie ma strat na połączeniach przewodów,zwłaszcza tego zasilającego.Jest to trudne ale sprawdź jakie napięcie jest na śrubie przy alternatorze,jak również masę alternatora i silnika.
Problem rozwiązany : Alternator do regeneracji : Regulator napięcia, łożyska, konektor. Dzięki za podpowiedzi.
Sprawdź, czy w czasie kręcenia rozrusznikiem świeci kontrolka od ładowania akumulatora. Pozdrawiam.
Ładuje po czasie ,by alternator nie obciążał silnika w czasie rozruchu i zaraz ponim.To normalne. Ten regulator,sprawdza napięcie na akumulatorze przez zacisk S i nie tylko.Problemy z brakiem przejścia na wtyczce i zaciskach mogą powodować takie skoki. Odłącz wtyczkę od alternatora, powinien regulować tylko przez D+ w trybie awaryjnym. Będziesz wiedział...
Vectra ma alt z wtyczką dwupinową, Astra i Corsa na silniku Isuzu z 4-ro pinową.
Witam, badałem świece żarowe i podgrzewane są tylko przez około 7s, gdzie następuje "tik" w przekaźniku i napięcie z nich znika. Moim zdaniem nie mają one wpływy na ładownie akumulatora. Pozdrawiam
Przekaźnik to na pewno nie. Sprawdź ładowanie przy pełnym obciążeniu (światła drogowe + dmuchawa na max + ogrzewanie tylnej szyby). Napięcie (przy sprawnym ładowaniu) na aku powinno być około 13,5-14V. Mogą kończyć ci się szczotki (wymontuj i sprawdź ich długość). Pozdrawiam.
witam moim zdaniem ,na początek dobrze było by sprawdzić pobór prądu i ładowanie(napięcie i natężenie prądu ładowania),można by też na próbę wyjąć przekaźnik od świec żarowych , gdy zostawiasz samochód w pracy,
Witam. Po wymianie alternatora (regenerowany) (stary brak ładowania) pokazuje zbyt wysokie napiecie: w spoczynku 13V, po odpaleniu powyżej 15V wariuje w przedziale 14.5-15.5V, do tego wyświetlacz podświetla się i gaśnie co chwilę (przebieg, kontrolka paliwa, predkosciomierz przywiesza się), światła przygaszaja pulsacyjnie, generalnie dyskoteka. Nawet...
Uszkadza sie prostownik,regulator napięcia,i jak jestes urodzony pod nieszczęśliwą gwiazdą wirnik
Sprawdz ładowanie alternatora.Mi poszedł regulator napięcia i jedna dioda,silnik słyszałem w głośnikach.Opel Corsa 1.5 D
Od czasu awarii przejechałem 31tyś kilometrów i się usterka nie powtórzyła ale w Internecie krąży opinia że w tym silniku co około 2 lata pada alternator właśnie z powodu dogrzewania silnika świecami żarowymi. Napięcie ładowania mam ok 14V a po włączeniu świateł 13,8V. Nie za niskie?
A jak działa ogrzewanie ? Uczyli mnie w szkole (Technikum Hoża 88 W-wa) że po wymianie elementów podłączanych pod komputer silnika trzeba resetować komputer. A z wskaźnikiem paliwa może to zbieg okoliczności. Sprawdź jeszcze napięcie ładowania i naciąg paska klinowego może przez duże skoki napięcia skacze wskaźnik poziomu paliwa - skoro przy wzroście...
Zmierz jeszcze raz napięcie na zacisku plusowym alternatora i na jego obudowie.
Sprawdz bezpieczniki oraz zmierz napięcie akumulatora po odpaleniu. Może za dużo ładować. Ma być ok 14,2V.
Da się z tym żyć. Do zapamiętania: 1. Napięcie alternatora w czasie pracy silnika 13,8 V - 14,4 V to norma. Czasem wskazywane jest 13,9 V - 14,5 V. 2. Napięcie rozładowanej baterii akumulatorów do 10,5 V. 11,8 V to mało, ale jeszcze nie dramat. 3. Akumulatory kwasowe pozostawione w stanie rozładowania na ponad tydzień zasiarczą się w sposób trwały....
Obrotomierz w takim dieselku jest sterowany z alternatora: mierzy on częstotliwość przemiennego prądu generowanego przez alternator przed prostownikiem. Albo nie podłączył kabelka, albo jest inna usterka, np dioda lub diody.. Zmierz najpierw napięcie w instalacji na wolnych, potem na wysokich obrotach, zarówno pod obciążeniem (światła, szyba, dmuchawa,...
Witam Problem z żarzącymi kontrolkami rozwiązałem. Wina była po stronie alternatora a dokładniej, jedna dioda w obwodzie wzbudzenia była uszkodzona (lekko przegrzana). Normalnie mierząc diodę miernikiem wszystko było OK. Dopiero gdy alternator był obciążony prądem znamionowym w obwodzie wzbudzenia pojawiało się napięcie, które różniło się około 1.5V...
Witam mam problem z ładowaniem w Corsa D 2008 rok 1.2 benzyna Problem polega na tym, że po odpaleniu samochodu brak ładowania. Jak przegazuje samochód ładowanie pojawia się i pięknie ładuje już cały czas 14.4V. Na alternatorze złącza DFM i L oba przewody lecą bezpośrednio do sterownika silnika, na złączu L brak napięcia wychodzącego z sterownika. Regulatory...
Chciałbym poznać Waszą opnę. Czy to jest możliwe że poprzez kontrolkę (żarówkę) ładowania przy gaszeniu silnika napięcie z alternatora pochodzące z obwodu wzbudzenia i regulatora zasila jeszcze odbiorniki za stacyjką. Chodzi o przypadek, gdzie silnik pracuje, gasi się go i obroty silnika są wystarczające aby napędzany alternator wytwarzał jeszcze napięcie...
Pomimo że schemat powyżej jest z nowszego modelu w podłączeniu nie powinno być zasadniczych zmian alternatora G-6 i przekaźnika ładowania K-79. Jeżeli chodzi o regulator http://obrazki.elektroda.net/16_12368675... to podłączenie jest następujące; B- podłączone bezpośrednio pod śrubę głównego zasilania alternatora S-pomiar napięcia akumulatora-wyprowadzenie...
Witam posiadam Corsę B, od niedawana zdechło mi ładowanie. Nie ładuję w ogóle. Wymieniony altek, alternator po godzinach męczarni doszedłem do tego, że brak jest prądu wzbudzenia na wtyczce przy alternatorze. Zorientowałem się, że żarówka od ładowania na desce się nie zapala więc wymieniłem dla pewności na nową też nic. Więc pogrzebałem trochę przy...
dzięki ,jednak padło na regulator napięcia. Po naładowaniu aku i odpaleniu zapaliła sie lampka ładowania , napęcie ładowania 12,3 V . Ale i akumulator też nadaje się do wymiany
Witam Nie sądzę żeby to było spowodowane diodą LED za duży spadek napięcia. proponował bym sprawdzenie Alternatora czy jedna(są trzy) z małych diod nie jest walnięta, ładowanie może być dobre, ale kontrolka będzie sie zapalać.
Ja mam podobny problem opel corsa 1.5d silnik isuzu alternator 2-pinowy.Wydaje mi się że wina tkwi w regulatorze napięcia gdyż z niego wychodzi przewód na lampkę kontrolną.
Podłącze się pod temat. Dwa lata temu wymieniłem alternator, bo z tym było by za dużo roboty. Ostatnio padła jedna dioda, wczoraj druga. Wymieniłem mostek i wydaje się być OK. ALE zauważyłem że franca (stojan) się pierońsko grzeje. Wystarczy że pociągne z niego kilkanaście A ;/ Z minimalnym obciążeniem jest ok, ale znów te 15 czy 20A nie powinno stanowić...
Zobacz miernikiem czy dobrze ładuje - zmierz napięcie na klemach aku. na wolnych obrotach,potem powyżej 2 tyś. zrób to bez obciążenia i z obciażeniem np. przy włączonych światłach drogowych plus nawiew plus grzanie szyby tylnej. Pozdro.
Napięcie zbyt niskie, podejrzewam, że alternator wogóle nie ładuje. Będziesz musiał sprawdzić alternator, sprawdź także przewody, połączenia z alternatorem, może się cos odłączyło.
A ładowanie jest? alarm jest napięcie na rozrusznik dochodzi? Czas sie zabrać za sprawdzanie a nie tylko klikać i czekać ze samo się naprawi.
Sprawdź napięcie ładowania na biegu jałowym i przy obrotach powyżej 1200, wtedy gdy chodzi na 3 cylindry oraz gdy pracują właściwie 4 cylindry. Nie zaszkodziło by też sprawdzić (wyczyścić) miejsca styku przewodu"-" z karoserią, silnikiem itd.
Ciekawe, jaką moc zainstalowałeś, pewno z 10Kw. naturalnie, że nie da się odpowiedzieć jednym zdaniem. Bo: akumulator podejrzany, niewiadomo, co z ładowaniem, okablowaniem (masa) Nie wiadomo, czy fachowo podłączony ten twój sprzęt, może jak raz elektromagnes nie łączy jak należy, a zwłaszcza przy zaniżonym napięciu.
Opel Corsa B poj. 1195 33kW 97r. dzisiaj już raczej nic nie zobaczę, samochód nie jest garażowany a temp. na zew. niska. Obecnie podłączyłem akumulator. Jutro jeszcze raz sprawdzę napięcie ładowania ( również z obciążeniem ) i czy nie ma może poboru prądu kiedy nie jest uruchomiony. Najbardziej mnie martwi ten brak wskazań prędkości i przebytych km...
Panowie, zacisk S to zacisk napięcia odniesienia. Bez podłączonego tego zacisku alt ładuje 15,6V i sprawdzcie to nie zaraz po uruchomieniu, jak grzeją świece, a trochę po.
Witam. Posiadam Opel Corsa B 1.5TD silnik ISUZU moim problemem jest rozładowywanie akumulatora. Po pomiarach okazało się że upływność prądu na postoju to 4A! Szukając źródła obciążenia aku okazało się że to alternator na postoju rozładowuje go takim prądem. Wynika to na uszkodzenie alternatora ale jak odpali się silnik to ładowanie jest. Napięcie z...
Przewód wizualnie nie wygląda źle. Sprawdziłem do podłączenia z pierwszą kostką obok aku. ale co z napięciem na tym przewodzie jak podepne do D+ altka to leci do 1,2V a jak odepne to jest ok 12V czy to może być wina altka jakieś przebicie do masy? Jutro sprawdzę dokładnie ten przewód do samego BCM'a Problem rozwiązany okazało się że szwankuje koło pasowe...
Ładowanie normalnie gaśnie jest około 14,2 v Mam pytanie czy na sterowaniu od ECU na tym pinie powinno pojawić się 12 v żeby aktywować przekaźnik 🤔🤔🤔 Wyjmując przekaźnik k8 auto normalnie kręci rozrusznikiem . Podając tam napięcie tak jak na filmie zero reakcji . Ciągłość przewodu od wtyczki do pinu przekaźnika jest .
Sprawdzić napięcie ładowania akumulatora i pobór prądu "w stanie spoczynku" - jeśli wszystko będzie dobrze to wymienić akumulator. Nie wiem jak w UK ale tu takie podstawowe pomiary to zrobią nawet w sklepie co sprzedaje akumulatory... Oplowskie radio/kostki mają zamieniony "stały plus" z "plusem po stacyjce" względem standardu ISO.
Raz ładuje,raz nie ma ochoty,70 tyś przebiegu,wygląda jak nowy. Na stole wzbudzany kontrolką ładuje za każdym razem. W aucie to jak mu się zachce. Wtyka regulatora dwu pinowa. Na jednym jest napięcie po odpaleniu rzędu 10-11V Na drugim jakieś szczątkowe 0,2V Co kontroluje jego pracę? Ecu? Ktoś ma opis wyprowadzeń tej wtyczki 2 pinowej?Co tam ma być...
Zrobiłem tak: Podstawa została czyli wzbudzenie: "+" stacyjki ->bezpiecznik ->żarówka 4W -> zacisk wzbudzenia zacisk ładowania alternatora podłączony do zacisku "+" akumulatora, następnie dołożyłem przekaźnik ,na styk stały przekaźnika (30)napięcie stałe z aku ,wyjście przekaźnika (87) do wzbudzenia alternatora i cewka przekaźnika pod "+' stacyjki....
Kolego, muszę przyznać, że po zobaczeniu dymu z akumulatora Ty wciąż chciałeś dalej jechać to odwaga na granicy z...... Ale go rzeczy, 11.3V to za mało, kiedy nie jest obciążony. Najpierw sprawdź jakie masz napięcie ładowania bo być może przez do dorobiło Ci akumulator. A ten prawdopodobnie już się nie nadaje bo wszystko wskazuje na zwarcie na celach,...
Witam. Od pewnego czasu mam zagadkowy dla mnie problem z samochodem Opel Corsa C 1.7DTI z rocznika 2002. Mianowicie, chodzi o alternaror HITACHI. Otóż prz pierwszej awari ładowania alternator został naprawiony, tzn. wymienione łożyska, szczotki z regulatorem napięcia, mostek prosrowniczy. przez około 3 miesiące wszysko było ok. Po upływie około 3 miesiecy...
Wymieniłem alternator na nową podróbke. Na początku w ogóle nie miał ochoty pracować. Po którejś przegazówce w końcu załapał- zgasła kontrolka i ruszył obrotomierz, napięcie ładowania w normie. Teraz za każdym odpaleniem trzeba pocisnać silnik do 2tyś obr. Po takiej czynności alternator pracuje prawidłowo. Pasek naciągniety jak trzeba. Podciągłem mu...
Pisałem na forach motoryzacyjnych, ale żaden elektryk nie był w stanie mi wytłumaczyć co ma jedno z drugim wspólnego. Auto: Opel Corsa B '93r. wersja Viva, 1.5 TD Mianowicie miałem sytuacje następującą, że podczas jazdy po włączeniu zapalniczki zapalała się kontrolka ładowania aku. Co się później okazało, wywalił bezpiecznik zapalniczki. Zanim się zorientowałem...
Nie grzebałeś przy aku? Jakie ma ładowanie?! Sprawdź napięcie przy odpalonym, bo prawdopodobnie jeszcze tego nie zrobiłeś, czekając na porady. Rzuć okiem na bezpieczniki (przede wszystkim KL15) i zobacz, czy któryś przekaźnik nie zwiera.
https://obrazki.elektroda.pl/9272556200_... Spodziewam się, iż pod tym artykułem rozpęta się prawdziwa burza. Dlaczego? Bo będę pisał o rzeczach EKSTREMALNIE NIEBEZPIECZNYCH . Będzie więc o pomiarach, które są groźne dla życia, zdrowia i sprzętu. Będzie mowa o metodologii poprawnej, którą polecają eksperci na Elektrodzie (co nie oznacza,...
Witam mam problem a mianowicie w moim opelku po regeneracji alternatora (wymieniony regulator napięcia ) gdy zamontowałem i podłączyłem , zaczęły się dziać dziwne rzeczy a mianowicie się nie pali w ogóle lampka ładowania przy włączonym 2 pozycji kluczyka , nie słychać "tyknięcia" w przekaźniku świec żarowych i jak odpalę to nie mogę jej zgasić kluczykiem....
kkknc napisał: Załączam rysunek robiony na szybko od ręki, paintem więc jakość taka sobie, ale widać, o co chodzi. Poniżej rysunek. Z rysunku wynika że układ nie ma prawa pracować! Nawet jak się to połączy jak należy, czyli wejścia AC mostków międzyfazowo, to układ ma sporo wad. Choćby szeregowe połączenia czterech diod. Prowadzi to do niepotrzebnych...
Niestety gwarancji już brak, muszę się rozglądnąć za innym zasilaczem. Jedno jeszcze mnie nurtuje, ta płyta ma coś takiego jak zwiększony prąd ładowania poprzez port USB po wyłączeniu systemu. Dzisiaj jeszcze odepnę wszystkie kable i zmierzę czy dalej będzie napięcie na molex'ach. Tak się łudzę, bo na poprzedniej płycie też miałem podpięte wiatraczki...
W pierwszym momencie tak, opieram się na wskazaniach kontrolki oraz słychać przekaźnik. Kiedy silnik już zapali to na listwie zasilającej jest normalne? zasilanie i działa podgrzewanie czyli tak jak powinno być. Napięcie na listwie łączącej świece 13,8V z tego co czytałem to powinno być ok 10,5V? Ładowanie 14,4V. Ale o tym że świece nie podgrzewają...
1.Tablet z tego co wiem jest urządzeniem mobilnym i posiada baterie stad wystarczy podłączyć ładowarkę usb do zapłonu i gdy tam pojawi sie napięcie tablet będzie ładowany. 3.Użyj wzmacniacza przystosowanego bardziej do samochodu. Teraz coś bardziej od siebie. Jak chcesz regulować głośność ? Tablet będzie chyba zabudowany wiec robienie to na ekranie...
Działanie zaworu EGR oparte jest głównie o ekologie, uszkodzenie zaworu nie powoduje niemożności uruchomienia silnika, mogą wystąpić trudności w uruchomieniu zimnego silnika lecz powinien zaskoczyć za którymś razem, przeważnie kończy się to nie stabilną pracą silnika, lub dławienie w zakresie jakichś obrotów no i oczywiście błędem. Co do rozrządu na...
Napięcie ładowania W normie. Coś pomiędzy 13.5 a 13.9V prąd ładowania Mam amperomierz do 20 amper. wystarczy by zmierzyć? Jak gruby i gdzie upala ? Może masz zwarcie na plusowym, albo brak dobrego połączenia masy na rozrusznik i duży prąd rozrusznika go upala, bo ciągnie masę przez przewód do budy ? Standardowo kable biegnące od akumulatora do rozrusznika...
Zacznij od wyprostowania instalacji. W Oplu oryginalnie plus po kluczyku jest zamieniony z plusem stałym a podłączenie Blaupunkta to standard. Poza 5 przewodami (plus stały, plus po kluczyku, masa, wyjśce anteny automat i podświetlanie) w kostce zasilającej nie powineneś mieć nic więcej podłączone. Górnej kostki instalacji Opla do tego radia się nie...
Panowie czy moze mi ktos powiedziec jaki powinien byc rzeczywisty początek wtrysku?Czy te wartosci sa prawidlowe? OP-COM 081125 - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows Data i czas>,22/06/2009. 13:04 Dane serwisu: Tu możesz wpisać swoje dane, np. nazwę serwisu. Wybrany model>,2003,Corsa-C,Silnik,Y 17 DT Sterownik Klucz #1:EF Klucz #2:8F...
Witam, Czy wymagane jest, by światła dzienne zapalały się już po przekręceniu kluczyka na zapłon, czy mogą się zapalać dopiero gdy odpalę silnik? Trochę skonsternowały mnie przepisy, gdzie rzekomo już na samym zapłonie przy niepracującym silniku mają palić się dzienne i drenować niepotrzebnie prąd z akumulatora. Czasami stoję na parkingu czekając na...
Problem powrócił jak tylko żona ruszyła. Dzisiaj podłączyłem ponownie komputer i w silniku wyrzucił następujące błędy: P1625-c CAN-Bus no Comunication witch ABS/TC P0400-004 EGR Solenoid voltage low P1125-004 Load presure solenoid voltage low P0380-004 Pre glow plug voltage low I wczoraj akumulator się rozładował, ale dopiero wczoraj tak że alternator...
Muszę sprostować moje wypociny. Jak przekładałem silnik to zrobiłem to razem z wiązką elektryczną silnika /osobna/. Zamontowany był oryginalny alternator, ale dodatkowo ktoś przerobił regulator napięcia na stary mechaniczny jak w 125P. Z alternatora wyprowadził przewód /67/ i w ten sposób zapewne uzyskał ładowanie, ale kontrolka ładowania nie działała....
Dokładnie takie objawy były na starym akumulatorze. Napięcie 15,8 i 2.5-2.7A przy ustawieniu pokrętła prostownika na max bo nie dało się ustawić wskazówki analogowej na 8A gdyż wychylała się do max 4A i szybko spadała do wartości około 2A i potem powoli w miarę ładowania szła w kierunku zera ale samego zera nie osiągnęła. W tym samym czasie cyfrowy...
napięcie ładowania corsa corsa ładowania ładowania corsa
prąd upływ obudowa naprawa electrolux cerapur smart ustawić
Nowo zakupiony bojler nie grzeje wody - diagnostyka i rozwiązania Zwarcie kluczem przy podłączaniu akumulatora - brak prądu w instalacji